Το μόνο που έχω να κάνω, είναι να περιμένω για να οδηγήσω το αυτοκίνητο σκέφτηκα καθώς μετά από 12 χρόνια μπροστά σε Press Kit έμαθα να πιστεύω μόνο την κρίση μου. Και πράγματι, το πλήρωμα του χρόνου ήρθε, το 1000άρι Ecoboost των 125ps είναι πλέον στα χέρια μου και η κρίση μου… πέρασε κρίση.
Έχοντας γνωρίσει τα καλά και τα κακά του downsizing εδώ και χρόνια από άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες (VW Group, PSA, BMW, Fiat Group) είχα μεγάλες προσδοκίες λόγω της αργοπορημένης αντίδρασης της Ford. Από την άλλη όμως η ύπαρξη 3κύλινδρου μοτέρ κάτω από το καπό (όποιο 3κύλινδρο μοτέρ και αν σκεφτώ το μυαλό μου το συνδέει με κραδασμούς και θόρυβο) έρχονταν να με φρενάρει.
Πραγματικά, με το Ford Focus 1.0 Ecoboost 125ps δεν είχα παρά μόνο μία έννοια. Να μπω στο αυτοκίνητο, να εκκινήσω το μοτέρ και να κάνω πολλά χιλιόμετρα σε διαφορετικές συνθήκες. Δεν με ένοιαζε η εμφάνιση, το ξέρω πως σε άλλους αρέσει και σε άλλους πάλι όχι. Ούτε το εσωτερικό του με τον πλούσιο εξοπλισμό και την ευρύχωρη καμπίνα. Τα έχω ξαναδεί και ξαναγράψει αυτά (διαβάστε τη δοκιμή του Ford Focus 1.6 EcoBoost). Το μόνο που ήθελα ήταν να πατήσω το κουμπί Engine Start και να έρθω αντιμέτωπος με το μοτέρ.
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ