Για την επόμενη γενιά του Toyota GT86 και του «αδερφού» του Subaru BRZ, φαίνεται ότι οι δύο «συμμαχικές» εταιρείες θα τους προσδώσουν και υβριδική επιλογή, με στόχο να μειώσουν την κατανάλωση και τους ρύπους τους.
Η δεύτερη γενιά των νέων Toyota GT 86 και Subaru BRZ αναμένεται να παρουσιαστεί λίγο πριν το 2020, αποτελώντας από την πλευρά της Toyota, το μικρότερο κουπέ πριν τη μεγαλύτερη νέα Supra. Τα δύο αυτοκίνητα θα είναι και πάλι κουπέ, χωρίς την επιλογή και για κάμπριο έκδοση όπως έχουμε ξαναγράψει, ωστόσο το μεγάλο νέο στοιχείο σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, θα είναι το γεγονός ότι θα χρησιμοποιούν για την κίνησή τους ένα υβριδικό σύστημα για την κίνησή τους. Το νέο αυτό σύστημα κίνησης θα συνδυάζει μια νέα γενιά boxer κινητήρα από τη Subaru, που θα φέρει και άμεσο ψεκασμό από την Toyota, με χαμηλότερη όμως χωρητικότητα από τα 2,0 λτ. του τωρινού (οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ισχύς θα φτάσει στους 250 ίππους από 200 που είναι στην υπάρχουσα γενιά).
Το μοτέρ αυτό θα συνδυαστεί με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, που θα αντλεί ενέργεια από μια νέα γενιά μπαταριών της Toyota, πιο ελαφριών και με περισσότερη χωρητικότητα, για να δημιουργηθεί το υβριδικό σύστημα κίνησης. Σε κάθε περίπτωση, με τη νέα αυτή διάταξη αναμένεται να υπάρξει αρκετή βελτίωση στο πεδίο της απόδοσης και των επιταχύνσεων σε σχέση με αυτή των τωρινών μοντέλων, ενώ είναι δεδομένο και το όφελος σε ρύπους και κατανάλωση.