Το Renault Megane τέταρτης γενιάς θέλει να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό απ’ όπου κι αν προέρχεται αυτός.
Οι επιδόσεις του στους νευραλγικούς τομείς της άνεσης και της ασφάλειας το τοποθετούν στο πάνθεον των εκλεκτών σε μια κατηγορία που εμπορικά παίρνει τα πάνω της τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη.
Εξωτερικά διακρίνουμε μια μοντέρνα φόρμα βασισμένη στις καμπύλες επιφάνειες και στην ευεργετική αεροδυναμική. Οι φαρδιοί ώμοι εκφράζουν το συναίσθημα που βρίσκεται στο σχεδιαστικό DNA της Renault. Το κάτω μέρος του αμαξώματος και το καπό μέσω τεταμένων γραμμών συγκλίνουν προς τα εμπρός τονίζοντας τον δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.Η καμπίνα επιβατών, σε στυλ cockpit, διαμορφώνεται γύρω από το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα που εφοδιάζονται με προηγμένα συστήματα, όπως το έγχρωμο head-up display και η κάθετα τοποθετημένη οθόνη (tablet) αφής των 8,7 ιντσών.
Η άνεση των επιβατών έχει βελτιωθεί περαιτέρω χάρη στην καλύτερη ποιότητα και το φινίρισμα των υλικών στο ταμπλό, τις επιφάνειες στις πόρτες, την κονσόλα, αλλά και τα χειριστήρια. Τα καθίσματα είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν υποστήριξη στο σώμα, με αποτέλεσμα τα εξαιρετικά επίπεδα άνεσης και αίσθησης, στοιχείο που οφείλεται κυρίως στη χρησιμοποίηση «αφρού» διπλής πυκνότητας στο εσωτερικό τους. Χαρακτηριστικό είναι ότι οι σκελετοί των καθισμάτων είναι οι ίδιοι που έχουν χρησιμοποιηθεί στα νέα Espace και Talisman, ενώ η επένδυσή τους έχει σαφείς αναφορές σε πολυτελή δερμάτινα προϊόντα.
Η παράδοση πλοηγός Το κενό ανάμεσα στους τροχούς και τους θόλους είναι πολύ μικρό, ενισχύοντας τον δυναμικό χαρακτήρα. Η σημαντική μείωση της απόστασης κατά 25-30 mm οφείλεται επίσης στην αναθεωρημένη γεωμετρία της ανάρτησης και στα τοποθετημένα με μεγαλύτερη κλίση αμορτισέρ.
Στον δρόμο το Megane 1.5 dCi με τους 110 PS σε κερδίζει αμέσως με τη γαλλική άνεση, η οποία σου μένει χαραγμένη στο υποσυνείδητο και κάνει το ελληνικό ανάγλυφο στο οδόστρωμα να μοιάζει με ευρωπαϊκού επιπέδου. Στρίβει όπως έρχεται… Από την άλλη πλευρά, είναι σαφές πως το νέο Renault Megane.
Στα υπόλοιπα σημαντικά κρατάμε σίγουρα τη βελτίωση της ποιότητας σε αυτή τη νέα γενιά, τους αρκετά καλούς χώρους στην καμπίνα για επιβάτες και αποσκευές, αλλά και την έλλειψη δίψας του δοκιμασμένου πετρελαιοκινητήρα dCi. Οι Γάλλοι της Renault έκαναν το χρέος τους και δεν μένει παρά να ανταποκριθούν και οι καταναλωτές - πέρα από τους αμετανόητα πιστούς.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.461 cc
Ισχύς: 110 PS/4.000 rpm
Ροπή: 26,5 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,3 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,0 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 95 gr/km
Βάρος: 1.205 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.359/1.814/1.447 mm
Χώρος αποσκευών: 437 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 €
Τιμή: 23.500 €