Η θρυλική αναβίωση του κλασικού Mini δια χειρός David Brown Automotive πήρε θεαματικές διαστάσεις, που ακόμη και ο ίδιος ο επιχειρηματίας δεν μπορεί να πιστέψει.
Όσο περνά ο καιρός τόσο περισσότερες γαργαλιστικές λεπτομέρειες έρχονται στο φως της δημοσιότητας. Κατ’ αρχάς, η έδρα κατασκευής και παραγωγής του Mini Remastered μεταφέρθηκε στις σύγχρονες εργοστασιακές εγκαταστάσεις της φίρμας στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η ζήτηση έχει ξεπεράσει κατά πολύ την προσφορά, με το τηλέφωνο του Brown να κουδουνίζει ολημερίς. Το αρχικό σχέδιο περιελάμβανε 50 έως 100 αυτοκίνητα ετησίως. Με τα νέα δεδομένα, ο αριθμός αυξήθηκε αυτομάτως στα 250 αυτοκίνητα, χωρίς πάλι να είναι επαρκής. Οι πρώτες παραδόσεις του αναγεννημένου Mini θα λάβουν χώρα μέσα στο Νοέμβριο και αφορούν αυτοκίνητα που θα ταξιδέψουν στην Αμερική και στην Ιαπωνία προκειμένου να βρουν τον κάτοχό τους.
Να θυμίσουμε εδώ πως υπάρχουν δυο εκδόσεις σε ότι αφορά στον κινητήρα. Ο κλασικός 1.275 cc παράγει 78 ίππους, (50% περισσότερους συγκριτικά με το πάλαι ποτέ Mini του χθες), ενώ υπάρχει και ο υπερκυβισμένος κινητήρας των 1.332 cc με ισχύ 98 ίππους! Οι προσωπικές ώρες εργασίας για κάθε αυτοκίνητο φτάνουν τις 1.400, περισσότερες ακόμη και από εκείνες που απαιτούν αρκετά σπάνια μοντέλα της Porsche. Όλα τα εξαρτήματα είναι από τα καλύτερα που έχουν κατασκευαστεί και τοποθετούνται με ιδιαίτερη προσοχή στο λιλιπούτειο αμάξωμα. Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο, ενώ το μοτέρ και το κιβώτιο των τεσσάρων σχέσεων είναι ανακατασκευασμένα.
Όσο η ιστορία προχωρά, τόσο ο Brown ακροβατεί μεταξύ του νόμιμου και της ελαφριάς καταπάτησης των πνευματικών δικαιωμάτων του κλασικού αειθαλούς Mini που κατέχει εδώ και αρκετά χρόνια το Group BMW. Ο ίδιος απαντά με τη λέξη «Restoration», αλλά η πραγματικότητα αναδεικνύει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με ρετρό κοστούμι, που λατρεύει ολοένα και περισσότερο ο κόσμος και διψά να το αποκτήσει, παρά την εξωφρενικά υψηλή τιμή του…