Ο νεαρός Ολλανδός πήρε την 2η νίκη της καριέρας του για λογαριασμό της Red Bull. Πίσω του τερμάτισε ο Χάμιλτον, στην 4η θέση ο Φέτελ.Ο ρυθμός των Mercedes δεν ήταν ανταγωνιστικός σήμερα
Η πίστα της Μαλαισίας υποδέχτηκε σήμερα ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, θερμοκρασία αέρα στους 31 βαθμούς Κελσίου και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 39 βαθμούς Κελσίου. Πριν ακόμη σβήσουν τα κόκκινα φώτα είχαμε ακόμη μια δόση δράματος για τη Ferrari. Ο θερμικός κινητήρας της υβριδικής μηχανής στην πλάτη του Κίμι Ράικονεν παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα που είχε χτες αυτός του Φέτελ, στο turbo. Ο Φινλανδός που εκκινούσε 2ος είχε μια καλή ευκαιρία να κερδίσει για πρώτη φορά από το 2013. Η παροιμιώδης ατυχία του όμως χτύπησε και πάλι. Το μονοθέσιο σπρώχτηκε από τους μηχανικούς στα πιτ πριν την εκκίνηση του γύρου σχηματισμού. Παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες των ανθρώπων της Ferrari στα πιτ η υβριδική μηχανή της SF70H δεν ξαναπήρε μπρος. O Ράικονεν μιλώντας στους δημοσιογράφους στη μεικτή ζώνη ενόσω ο αγώνας ήταν σε εξέλιξη είπε: "Δε ξέρουμε τι ακριβώς έπαθε η υβριδική μηχανή. Όπως δεν ξέρουμε και τι ακριβώς θα μπορούσα να είχα πετύχει σήμερα".
Πρόβλημα για την υβριδική μηχανή στο μονοθέσιο του Ράικονεν πριν την εκκίνηση, ο Φινλανδός δεν αγωνίστηκε σήμερα.
Στην εκκίνηση βρέθηκαν λοιπόν 19 μονοθέσια με τη θέση του Ράικονεν κενή. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Μπότας να εκκινεί καλύτερα απ’ όλους. Ο Φινλανδός από την 5η θέση έφτασε 2ος προς στιγμή αλλά τελικά ο Φερστάπεν κρατήθηκε μπροστά του. Ο αγώνας άρχισε να βρίσκει ρυθμό και από τους πρώτους γύρους ήταν ξεκάθαρο πως οι Red Bull είναι ταχύτερες των Mercedes. Ο Φερστάπεν πέρασε το Χάμιλτον σε μια κίνηση που ο σκηνοθέτης δεν έδειξε ποτέ.
Μετά το τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον είπε: "Θα μπορούσα να είχα αμυνθεί αλλά δεν ήθελα να ρισκάρω το πρωτάθλημα".
Ο Ρικιάρντο έδωσε μια εντυπωσιακή μάχη για να περάσει τον Μπότας από την 1η έως την 3η στροφή της πίστας. Πιο πίσω ο Φέτελ κέρδισε τη μια μετά την άλλη θέση. Κόλλησε στην 11η για μερικούς γύρους πίσω από τον Αλόνσο, αμέσως μετά όμως πήρε και πάλι εμπρός. Ο Γερμανός με τη Ferrari όντας τελευταίος είχε εκκινήσει με τη μαλακή γόμα. Αυτό τον βοήθησε να παραμείνει στην πίστα περισσότερους γύρους απ’ ότι οι υπόλοιποι οδηγοί που είχαν βάλει τη πολύ μαλακή γόμα (σ.σ: οι 10 πρώτοι υποχρεωτικά, οι υπόλοιποι την επέλεξαν). Τελικά δεν το έπραξε μπήκε στα πιτ την ίδια στιγμή που το έπραξαν και οι πρωτοπόροι Φερστάπεν και Χάμιλτον στον 28ο γύρο. Αυτό αναγκάστηκε να το κάνει παρότι τα ελαστικά του είχαν ακόμη δυναμική, για να περάσει το Μπότας κάτι που δεν είχε καταφέρει στην πίστα. Τα κατάφερε έτσι και βρέθηκε μπροστά από το Φινλανδό στην 4η θέση.
Ο Μπότας είχε αντιμετωπίσει μερικές προσπάθειες του Φέτελ για προσπέρασμα. Ο Ρικιάρντο μπήκε στον 30στο γύρο στα πιτ. Από τους πρώτους 5 τώρα μόνο ο Φέτελ είχε την πολύ μαλακή γόμα. Ο Φερστάπεν κρατούσε με άνεση το Χάμιλτον πίσω του ελέγχοντας μια διαφορά 6 sec ενώ ο Ρικιάρντο άρχισε να έχει πίεση από το Φέτελ. Ο Γερμανός στην προσπάθειά του να φτάσει τον Αυστραλό σημείωσε και νέο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1:34.218. Ο Φέτελ συνέχισε να κινείται με καταιγιστικό ρυθμό μειώνοντας τη διαφορά από το Ρικιάρντο. Έκανε δεύτερο ρεκόρ πίστας με 1:34.080! Έφτασε πίσω του περίπου 10 γύρους πριν το φινάλε με τα ελαστικά του όμως πλέον σε οριακή κατάσταση. Η πολύ μαλακή γόμα που ο Φέτελ είχε βάλει στο μέσο του αγώνα άρχισε να πέφτει ο Γερμανός δεν είχε πια την διαφορά που θα του επέτρεπε να περάσει τον Αυστραλό. Το πάλεψε και όταν έδωσαν γύρο στον Αλόνσο είδε τον Ισπανό να κάνει στην άκρη για να περάσει η Red Bull και μετά να τον κόβει για 3 στροφές. Διαμαρτυρήθηκε έντονα: «Σε είχα για καλύτερο Αλόνσο» είπε ο Γερμανός με το χέρι σηκωμένο.
Ο Ρικιάρντο εκεί πήρε ανάσα και έδαφος που ο Φέτελ δεν μπόρεσε ν’ ανακτήσει. Έτσι περιορίστηκε στην 4η θέση, έμεινε εκτός βάθρου και έχασε μόλις 6 βαθμούς σε σχέση με το Χάμιλτον. Πλέον ο Βρετανός προηγείται με 34 βαθμούς διαφορά στο πρωτάθλημα ενώ απομένουν άλλοι 125 βαθμοί να μοιραστούν σε 5 αγώνες. Αυτό σημαίνει πως ο Φέτελ πρέπει να κερδίσει σε όλους τους αγώνες για να πάρει τον τίτλο, αν ο Χάμιλτον είναι πίσω του. Τα πράγματα γίνονται ολοένα και πιο δύσκολα για το Γερμανό. Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή 8/10 στη θρυλική πίστα της Σουζούκα στην Ιαπωνία.
Ένας ακόμη παράγοντας που μπήκε στην εξίσωση του τίτλου είναι οι Red Bull. Στην Αυστριακή ομάδα πανηγύρισαν την 2η φετινή τους νίκη μετά τον Καναδά. Ήταν επίσης η 2η στην καριέρα του Μαξ Φερστάπεν και ήρθε μετά από ένα σερί ατυχιών και κακών αποτελεσμάτων για το νεαρό ταλαντούχο Ολλανδό.
Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:
Είναι η 2η συνεχόμενη νίκη των Red Bull στη Μαλαισία. Πέρυσι είχε κερδίσει ο Ρικιάρντο. Οι Mercedes φάνηκαν να πιάνονται εξ' απίνης με το νέο οδόστρωμα που έχει αλλάξει τα δεδομένα στην πίστα της Σεπάνγκ. Ο νέος ασφαλτοτάπητας δεν έφθειρε πολύ τα ελαστικά και ευνοούσε τη χρήση των μαλακών γομών. Από την Παρασκευή ακόμη οι ασημί φάνηκε να έχουνε προβλήματα στο σετάρισμά τους. Στη Red Bull έκαναν μια εξαιρετική εμφάνιση. Αξίζει να τονίσει κανείς την 7η θέση του Στόφελ Βαντούρν με τη McLaren - Honda. Σε μια πίστα που παίζει σημαντικό ρόλο η ισχύς της υβριδικής μηχανής η Honda απέδειξε ότι έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου. Ένας ακόμη αγώνας με απογοητευτική επίδοση για τον Αλόνσο.
Στιγμιότυπο από τη σημερινή εκκίνηση, την τελευταία για την πίστα της Σεπάνγκ μετά από 19 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο πρόγραμμα της F1.