Ο Βρετανός κέρδισε και θέλει ακόμη 9 βαθμούς για να πάρει και μαθηματικά τον τίτλο. Η Mercedes διατήρησε για 4η συνεχή χρονιά τον τίτλο στους κατασκευαστές.
Το Ώστιν του Τέξας υποδέχτηκε σήμερα ομάδες και οδηγούς με άριστες συνθήκες για αγώνα: 24 βαθμοί Κελσίου στον αέρα 34 βαθμοί Κελσίου στο οδόστρωμα.
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να εκκινεί καλύτερα και να στρίβει 1ος κρατώντας τον Χάμιλτον πίσω του. Ο Γερμανός κρατήθηκε στην εσωτερική και ρίσκαρε επαφή γνωρίζοντας πολύ καλά ότι ο αντίπαλός του έχει πολλά να χάσει. Ο αγώνας άρχισε να βρίσκει έναν ρυθμό και ήταν εμφανές ότι δε θα ήταν εύκολο για το Βρετανό ν' ανακτήσει την πρωτοπορία που έχασε στην εκκίνηση. Πίσω τους οι Μπότας, Ρικιάρντο και Ράικονεν είχαν τη δική τους μάχη με το Μπότας να κρατά τη Red Bull πίσω του με εντυπωσιακό τρόπο.
Ο Χάμιλτον στον 7ο γύρο με τη βοήθεια και του DRS έφτασε πίσω από το Φέτελ και τον πέρασε στα ίσα στο τέλος της πίσω μεγάλης ευθείας. Ο Βρετανός άμεσα άνοιξε διαφορά εκτός ζώνης DRS. Η διαφορά μεγάλωσε κι άλλο στους επόμενους γύρους. Ο χορός των πιτ στοπ άνοιξε από το Στρολ στον 11ο γύρο. Ο Καναδός έβγαλε τη πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα. Στον 13ο γύρο μπήκε στα πιτ ο Ρικιάρντο καθώς είχε έντονη πίεση από το Ράικονεν πίσω του. Ο Αυστραλός έβγαλε την πάρα πολύ μαλακή και έβαλε τη πολύ μαλακή γόμα, ήταν εμφανές ότι βρίσκονταν σε στρατηγική 2 αλλαγών. Δυστυχώς όμως για τον οδηγό της Red Bull έμεινε από υβριδική μηχανή στον 16ο γύρο. Σταμάτησε το μονοθέσιο στη στροφή 15 και επέστρεψε στα πιτ ως συνεπιβάτης σε σκούτερ. Η επίσημη ενημέρωση της ομάδας έκανε λόγω για πρόβλημα στην πίεση λαδιού.
Ο Μπολτ με το Χάμιλτον πριν την εκκίνηση. Ο Χάμιλτον τον έκανε βόλτα με μια Mercedes AMG προσπαθώντας να του δείξει ποιος είναι ο ταχύτερος.
Ο Φέτελ μπήκε τελικά στα πιτ στον 17ο γύρο και έβαλε τη μαλακή γόμα από την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Την ίδια στιγμή ο Χάμιλτον τόνιζε πως τα ελαστικά του είναι σε εξαιρετική κατάσταση και μπορούσε να συνεχίσει με το ίδιο σετ. Άντεξε 3 γύρους ακόμη και μπήκε στα πιτ καθώς ο Φέτελ ήταν ταχύτερος με τα φρέσκα ελαστικά. Τελικά κρατήθηκε οριακά μπροστά του. Ένα γύρο μετά το Χάμιλτον μπήκε και ο Ράικονεν και έβαλε επίσης τη μαλακή γόμα. Ήταν σαφές ότι τα τέσσερα μονοθέσια των Mercedes, Ferrari πήγαιναν σε στρατηγική μιας αλλαγής.
Στην κορυφή της κούρσας βρίσκονταν ο Φερστάπεν ο οποίος είχε εκκινήσει από την 16η θέση με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Ολλανδός με αρκετά προσπεράσματα και σταθερά γρήγορο ρυθμό κράτησε το προβάδισμα μέχρι τον 25ο γύρο. Τον πέρασε ο Χάμιλτον και στον επόμενο γύρο ο Φερστάπεν μπήκε στα πιτ. Βγαίνοντας με τη μαλακή γόμα ήταν στην 5η θέση, εννιά δευτερόλεπτα πίσω από το Ράικονεν.
Ο Αλόνσο με τη McLaren υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη με πρόβλημα στην υβριδική μηχανή της Honda. Ο Ισπανός ήταν σαφώς απογοητευμένος και ακούστηκε στην ενδοεπικοινωνία να αναφέρει: "Δεν το πιστεύω έχω πρόβλημα με την υβριδική μηχανή. Άλλοι 6 έως 8 πόντοι χαμένοι".
O αγώνας άρχισε να αποκτά προβλέψιμη ροή με το Φερστάπεν να πιέζει αρκετά και το Ράικονεν να αντιδρά ώστε να διατηρήσει μια διαφορά ασφαλείας. Το μόνο που κρατούσε κάποιο ενδιαφέρον στον αγώνα ήταν η μάχη για την 6η θέση ανάμεσα στις δυο Force India. Ο Σάινθ πλησίασε πίσω τους και πέρασε το Πέρεζ εμφατικά. Στον 38ο γύρο η Red Bull έβαλε το Φερστάπεν στα πιτ για μια ακόμη αλλαγή. Του έβαλαν τη πολύ μαλακή γόμα εκ νέου. Ο Ράικονεν πίεζε το Μπότας για την 3η θέση. Ο Φέτελ επίσης άλλαξε ελαστικά από τη μαλακή στην πολύ μαλακή γόμα. Ούτε ο Ράικονεν ούτε η Mercedes ακολούθησαν το παράδειγμά του. Η πίεση του Ράικονεν τελικά απέδωσε ο Φινλανδός μετά από πολλούς γύρους ασφυκτικής πίεσης πέρασε τη Mercedes του συμπατριώτη του και βρέθηκε στη 2η θέση. Ο Φέτελ κατάφερε επίσης να φτάσει τον Μπότας εκμεταλλευόμενος την ταχύτητα της πολύ μαλακής γόμας και τον πέρασε 5 γύρους πριν το τέλος. Ο Γερμανός βρέθηκε ξανά στη 2η θέση καθώς ο Ράικονεν παραχώρησε τη θέση στον έτερο οδηγό της Ferrari που ακόμη διεκδικεί τίτλο.
Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε το Χάμιλτον να πανηγυρίζει την 5η του νίκη στο Ώστιν σε 6 αγώνες. Πλέον η διαφορά του από το Φέτελ έχει φτάσει τους 66 βαθμούς και χρειάζεται άλλους 9 στον επόμενο αγώνα για να πάρει και μαθηματικά τον τίτλο. Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 29/10 στο Μεξικό.
Ο Μαξ Φερστάπεν που εκκινούσε 16ος τερμάτισε 3ος και πήρε τον τίτλο του οδηγού της ημέρας από τους φιλάθλους της F1. Οι αγωνοδίκες του αφαίρεσαν την 3η θέση γιατί στο προσπέρασμα του τελευταίου γύρου επί του Ράικονεν πάτησε και τις 4 ρόδες του μονοθεσίου του εκτός πίστας. Έτσι στο βάθρο ανέβηκε ο Ράικονεν μαζί με τους Χάμιλτον, Φέτελ.
Την απονομή στο νικητή έκανε ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ, Μπιλ Κλίντον.
Η Mercedes διατήρησε για 4η συνεχή χρονιά τον τίτλο στους κατασκευαστές. Ο Χάμιλτον συνεχάρη την ομάδα και παρότρυνε τους μηχανικούς του να τα δώσουν όλα για να κερδίσουν και στους 3 τελευταίους αγώνες.
Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν: