Η νέα Mustang RTR θα προσφερθεί σε τρία επίπεδα ισχύος, τα Spec 1, Spec 2 και Spec 3, για τα οποία η Ford δεν δίνει προς το παρόν πολλές λεπτομέρειες στη δημοσιότητα ως προς τι θα περιλαμβάνουν, όμως τονίζει ότι στο ανώτερο των τριών η ισχύς του 5λιτρου V8 κινητήρα θα αγγίξει τους 700 ίππους.
Για να το καταφέρει αυτό, η Ford προσφέρει στο μοτέρ της Mustang έναν εργοστασιακό κομπρέσσορα, ένα νέο intercooler, αλλά και αναβαθμισμένο σύστημα ψεκασμού. Μαζί, όπως και σε όλα τα Specs της Mustang RTR, θα υπάρχει και μια νέα σπορ ανάρτηση, ρυθμιζόμενες μπάρες θόλων, αλλά και μια σπορ εξάτμιση.
Εξωτερικά, η νέα κορυφαία Mustang ξεχωρίζει με τις νέες ρίγες στο αμάξωμά της, τα ειδικής σχεδίασης LED φώτα ημέρας, το νέο εμπρόσθιο σπόιλερ, το πιο «επιθετικό» καπό, αλλά και το πακέτο RTR Design, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ειδικής σχεδίασης σφυρήλατες ζάντες σε σκούρα απόχρωση, αλλά και πλακέτα στο ταμπλό με την υπογραφή του Vaugh Gittin Jr.