Το Fiat 500 ήταν ένα φιλικό αυτοκίνητο κατάλληλο για την πόλη, εδώ μετατράπηκε σε ένα «τούμπανο» από την Giannini σε συνεργασία με την GRAM (Gram Torino Engineering). Προετοιμαστείτε για να συναντήσετε το 350 GP4, μια εξέλιξη του 350 GP της Alfa Romeo 4C που πρωτοεμφανίστηκε τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο.
Ενώ αυτό (που απεικονίζεται) είχε διάταξη με κίνηση στους πίσω τροχούς, αυτό το μικρό τέρας έχει λάβει μια ευφυή ρύθμιση με κίνηση σε όλους τους τροχούς, όπως αποδεικνύεται από τα κόκκινα γραφικά του σώματος που χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1980. Μια άλλη μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο αυτοκινήτων έχει να κάνει με τη θέση του κινητήρα, αφού πλέον δεν βρίσκεται πίσω από τα μπροστινά καθίσματα.
Έχει μεταφερθεί κάτω από το μπροστινό καπό όπως στο κανονικό Fiat 500, επιτρέποντας σε όσους εμπλέκονται στο φιλόδοξο έργο να επανατοποθετήσουν τα πίσω καθίσματα. Η ταυτότητα του κινητήρα δεν έχει αποκαλυφθεί, αλλά γνωρίζουμε ότι παράγει 350 ίππους όπως και το πισωκίνητο το οποίο διαθέτει μια καρδιά από Alfa Romeo. Δεν είναι ακόμη το πιο ισχυρό Fiat 500 που έχει έρθει στον κόσμο, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο Pogea Racing έχει ένα γελοίο τέρας 405 ίππων...
Έχοντας ήδη δοκιμαστεί, το 350 GP4 έχει περάσει μερικές πρόσθετες αλλαγές στο εξωτερικό, όπου το ιδιόμορφο εμπρόσθιο τμήμα διαθέτει τώρα έναν διαχωριστή από ανθρακονήματα. Υπάρχουν μπόλικα κομμάτια από ανθρακονήματα που είναι αισθητά στα καπάκια των καθρεφτών, καθώς και στο πρόσθετο κομμάτι στο κάτω τμήμα της ουράς. Οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν επίσης τα παράθυρα Plexiglas για να μειωθείτο βάρος μαζί με ένα τεράστιο πίσω διαχύτη με κόκκινα κατακόρυφα πτερύγια για να ταιριάζουν με τα δύο άκρα των απολήξεων της εξάτμισης.
Λεπτομέρειες σχετικά με το πόσο θα κάνει αυτό το Fiat 500 ή για το κόστος των αναβολικών δεν έχουν αποκαλυφθεί, αλλά για να σας δώσουμε μια ιδέα, το πισωκίνητο 350 GP που κυκλοφορεί διανέμεται για μια εκπληκτική τιμή της τάξης των 150.000 ευρώ. Η Giannini δήλωσε ότι όλες οι λεπτομέρειες θα δημοσιευθούν στο τέλος της φάσης των δοκιμών.