Εκπαίδευση

Πανελλήνιες 2013: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον - Τα θέματα και οι απαντήσεις από το Φροντιστήριο ΔΟΜΗ ΔΙΚΤΥΟ (video σχολιασμού)

Πανελλήνιες 2013: Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον - Τα θέματα και οι απαντήσεις από το Φροντιστήριο ΔΟΜΗ ΔΙΚΤΥΟ (video σχολιασμού)
Διαβάστε στο ilialive.gr σε συνεργασία με τους καθηγητές του Φροντιστηρίου ΔΙΚΤΥΟ ΔΟΜΗ στον Πύργο, τα θέματα
και τις απαντήσεις τους στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον.

Δείτε τα θέματα στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Oι απαντήσεις των θεμάτων

ΘΕΜΑ Α:

Α1: 1. Λ

2. Σ

3. Σ

4. Λ

5. Σ

6. Λ



Α2:

K <-- 1

ΓΙΑ I ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 4

ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 5

ΑΝ ΠΙΝ[i,j] <> 0 ΤΟΤΕ

Α[k] <-- i

A[k+1] <-- j

A[k+2] <-- ΠΙΝ[i,j]

k <-- k+3

ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ



Α3. Α. - την πολυπλοκότητα των υπολογισμών

- την επαναληπτικότητα των διαδικασιών

- την ταχύτητα εκτέλεσης των πράξεων

- το μεγάλο πλήθος των δεδομένων



Β. - όταν ο πίνακας είναι μη ταξινομημένος

- ο πίνακας είναι μικρού μεγέθους (π.χ. μέχρι 20 στοιχεία)

- η αναζήτηση σε ένα συγκεκριμένο πίνακα γίνεται σπάνια



Γ. - Ο φυσικότερος και πιο «ανθρώπινος» τρόπος έκφρασης των προβλημάτων.

- Η ανεξαρτησία από τον τύπο του υπολογιστή.

- Η ευκολία εκμάθησης και εκπαίδευσης.

- Ευκολότερη διόρθωση λαθών και η συντήρηση των προγραμμάτων.



Α4: Α.

Για i από 1 μέχρι 100

Για j από i+1 μέχρι 100

Διάβασε Π[i,j]

Τέλος_επανάληψης

Τέλος_επανάληψης



B. Αν Α<Β τότε

Α <-- Β



Α5: 1ε, 2ζ, 3στ, 4α, 5β, 6γ, 7δ.



ΘΕΜΑ Β:

Β1: Διάγραμμα ροής σε συνημμένη εικόνα



Β2:

Πλ <-- 0

!Μέτρηση των τιμών ΑΛΗΘΗΣ

Για i από 1 μέχρι 100

Αν Π[i] = ΑΛΗΘΗΣ τότε

πλ <-- πλ + 1

Τέλος_αν

Τέλος_επανάληψης

!Τοποθέτηση των τιμών όπως ζητείται

Για i από 1 μέχρι πλ

Π[i] <-- ΑΛΗΘΗΣ

Τέλος_επανάληψης

Για i από πλ+1 μέχρι 100

Π[i] <-- ΨΕΥΔΗΣ

Τέλος_επανάληψης

! Εναλλακτικά οι μαθητές θα μπορούσαν να σαρώνουν τον Π και τοποθετούν τις τιμές ΑΛΗΘΗΣ ξεκινώντας από πάνω προς τα κάτω και τις τιμές ΨΕΥΔΗΣ από κάτω προς τα πάνω χρησιμοποιώντας 2 βοηθητικές μεταβλητές.

ΘΕΜΑ Γ:



Αλγόριθμος Θέμα_Γ

!Διάβασμα πίνακα κωδικών

Για κ από 1 μέχρι 30

Διάβασε ΚΩΔ[κ]

Τέλος_επανάληψης

!Διάβασμα πινάκων τιμών SAR ανά 6 λεπτά για όλους τους μαθητές

Για κ από 1 μέχρι 10

Για λ από 1 μέχρι 30

Διάβασε ΚΕΦ[λ,κ], ΑΚΡ[λ,κ]

Τέλος_επανάληψης

Τέλος_επανάληψης

!Υπολογισμός μέσων τιμών του SAR

Για κ από 1 μέχρι 30

αθρ_κεφ <-- 0

αθρ_ακρ <-- 0

Για λ από 1 μέχρι 10

αθρ_κεφ <-- αθρ_κεφ + ΚΕΦ[κ,λ]

αθρ_ακρ <-- αθρ_ακρ + ΑΚΡ[κ,λ]

Τέλος_επανάληψης

ΜΟ[κ,1] <-- αθρ_κεφ / 10

ΜΟ[κ,2] <-- αθρ_ακρ / 10

Τέλος_επανάληψης

! ερώτημα Γ3

Για κ από 1 μέχρι 30

Αν ΜΟ[κ,1]>2 ή ΜΟ[κ,2]>4 τότε

Γράψε ‘‘Εκτός ορίων’’

Αλλιώς_αν ΜΟ[κ,1]>1,8 ή ΜΟ[κ,2]>3,6 τότε

Γράψε ‘‘Κοντά στα όρια’’

Αλλιώς

Γράψε ‘‘Χαμηλός SAR’’

Τέλος_αν

Τέλος_επανάληψης

!ερώτημα Γ4

!ταξινόμηση τιμών SAR κεφαλής παράλληλα με τους κωδικούς και εμφάνιση και έπειτα ταξινόμηση τιμών SAR κορμού παράλληλα με τους κωδικούς και εμφάνιση

Για ΣΑΡ από 1 μέχρι 2

Για κ από 2 μέχρι 30

Για λ από 30 μέχρι κ με_βήμα -1

Αν ΜΟ[λ,ΣΑΡ]>ΜΟ[λ-1,ΣΑΡ] τότε

Για μ από 1 μέχρι 2

temp <-- ΜΟ[λ,μ]

ΜΟ[λ,μ] <-- ΜΟ[λ-1,μ]

ΜΟ[λ-1,μ] <-- temp

Τέλος_επανάληψης

temp2 <-- ΚΩΔ[λ]

ΚΩΔ[λ] <-- ΚΩΔ[λ-1]

ΚΩΔ[λ-1] <-- temp2

Τέλος_αν

Τέλος_επανάληψης

Τέλος_επανάληψης

Για κ από 1 μέχρι 3

Γράψε ΜΟ[κ,ΣΑΡ], ΚΩΔ[κ]

Τέλος_επανάληψης

Τέλος_επανάληψης

Τέλος_αλγόριθμου Θέμα_Γ



Θέμα Δ:

Πρόγραμμα Θέμα_Δ

Μεταβλητές

ακέραιες: EL[5], ES[5], κ, απάντηση,θ

χαρακτήρες: διακοπή, χώρα

πραγματικές: ποσ

Αρχή

Για κ από 1 μέχρι 5

EL[κ] <-- 0

ES[κ] <-- 0

Τέλος_επανάληψης

Γράψε “Για Διακοπή της εισαγωγής πατήστε Δ ή δ”

Διάβασε διακοπή

Όσο διακοπή <> “Δ” και διακοπή <> “δ” επανάλαβε

Διάβασε χώρα, απάντηση

Αν χώρα = “EL” τότε

EL[απάντηση] <-- EL[απάντηση] + 1

Αλλιώς

ES[απάντηση] <-- ES[απάντηση] + 1

Τέλος_αν

Γράψε “Για Διακοπή της εισαγωγής πατήστε Δ ή δ”

Διάβασε διακοπή

Τέλος_επανάληψης

Κάλεσε ΜΕΓ_ΠΟΣ(EL,ποσ,θ)

Γράψε “Για την Ελλάδα ο αριθμός απάντησης με το μεγαλύτερο ποσοστό ήταν ο”,θ,“και το ποσοστό αυτό ήταν”,πος,“%”

Κάλεσε ΜΕΓ_ΠΟΣ(ES,ποσ,θ)

Γράψε “Για την Ισπανία ο αριθμός απάντησης με το μεγαλύτερο ποσοστό ήταν ο”,θ,“και το ποσοστό αυτό ήταν”,πος,“%”

Τέλος_προγράμματος

Διαδικασία ΜΕΓ_ΠΟΣ(Α,ποσοστό,θέση)

Μεταβλητές

ακέραιες: Α[5], μέγιστο, θέση, αθρ, κ

πραγματικές: ποσοστό

Αρχή

μέγιστο <-- Α[1]

θέση <-- 1

αθρ <-- Α[1]

Για κ από 2 μέχρι 5

Αν Α[κ] > μέγιστο τότε

μέγιστο <-- Α[κ]

θέση <-- κ

Τέλος_αν

αθρ <-- αθρ + Α[κ]

Τέλος_επανάληψης

!υπολογισμός του ποσοστού σε %

ποσοστό <-- Α[θεση]/αθρ*100

Τέλος_διαδικασίας

diagramma1

{https://youtu.be/uZlRjD1cbXo}

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup