Σχολιασμός θεμάτων στα Μαθηματικά
Σήμερα οι μαθητές Θετικών Σπουδών διαγωνίσθηκαν στα Μαθηματικά προσανατολισμού σε θέματα που κάλυπταν όλη την εξεταστέα ύλη και κλιμακούμενης δυσκολίας τουλάχιστον μέχρι και το ΘΕΜΑ Γ.
Αναλυτικά στο ΘΕΜΑ Α
Ζητήθηκε η απόδειξη του Θ.Ε.Τ. από τις πλέον αναμενόμενες αποδείξεις του 1ου κεφαλαίου , ορισμός που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής , ισχυρισμός από τους χαρακτηριστικούς της ύλης και ερωτήσεις Σωστού – Λάθος χωρίς παγίδες.
Στο ΘΕΜΑ Β
Εξετάζεται η εμπέδωση από τους υποψηφίους , των εννοιών της αντίστροφης συνάρτησης ,σύνθεσης συναρτήσεων , της μονοτονίας και ορίων , δηλαδή χαρακτηριστικών εννοιών των 2 πρώτων κεφαλαίων.
Στο ΘΕΜΑ Γ
Εξετάζεται η έννοια της συνεχούς και παραγωγίσιμης συνάρτησης σε σημείο, επίλυση μιας κλασικής τριγωνομετρικής εξίσωσης, ενώ στο Γ4 αν και είχαμε άσκηση του σχολικού βιβλίου , οι μαθητές δυσκολεύονται με την έννοια του ρυθμού μεταβολής.
Το ΘΕΜΑ Δ
Ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό , περιελάμβανε δύσκολη μορφή ορίου και τα θεωρήματα Bolzano – Rolle και Μέσης τιμής με μεγάλο βαθμό δυσκολίας και μεγάλη έκταση απαντήσεων από το Δ1 .
Συμπέρασμα :
Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές έφταναν σχετικά εύκολα στο 15 και από εκεί και πάνω απαιτείτο ψυχραιμία και ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες.
Εφάμιλλα σε βαθμό δυσκολίας των περυσινών αν και το ΘΕΜΑ Δ ήταν σαφώς πιο δύσκολο από το αντίστοιχο περυσινό.
Οι Μαθηματικοί του Πρότυπου Φροντιστηριακού Κέντρου Άνοδος:
Αγγελοπούλου – Μαντά Διονυσία
Δακουρά Μάρω
Καρανικολός Σπύρος
Λίμουρας Αλέξανδρος
Νικολούτσος Άγγελος
Ρουσόπουλος Παναγιώτης
Στουφής Διονύσιος
Χρυσανθόπουλος Δημήτρης
Οι απαντήσεις των θεμάτων (ΝΕΟ)
Οι απαντήσεις των θεμάτων (ΠΑΛΙΟ)