Νετανιάχου: Με τη λήξη του πολέμου θα επιδιώξουμε περισσότερες συμφωνίες ειρήνης με αραβικές χώρες ...
Ακρίβεια και ελλείψεις σε φάρμακα φέρνει το 2025 – Τι προβλέπει ο Εconomist για την παγκόσμια Υγεία ...
Ανησυχία για την ευλογιά των προβάτων: Κίνδυνος ελλείψεων σε γάλα, κρέας – Αγωνία για κτηνοτρόφους ...
Βουλιαγμένη: Έλεγχοι στις φιάλες των ποτών που κατανάλωσαν οι μαθητές
Eurostat: Πάνω από 1 στους 5 Ευρωπαίους απειλείται με φτώχεια – Στο «κόκκινο» δύο περιφέρειες της Ελλάδας ...
Μπορεί η γλίτσα από το πλυντήριο πιάτων να «ξεκλειδώσει» μία δραστική λύση για την υπερθέρμανση του πλανήτη; Οι επιστήμονες λένε πως ναι ...
Ο Δήμος Ήλιδας τίμησε με μία λαμπρή παρέλαση το Έπος του 40'
Θρίλερ στη Δραπετσώνα: Γυναίκα εντοπίστηκε νεκρή στη θάλασσα
Έρχονται βροχές και καταιγίδες και πτώση της θερμοκρασίας - Ποιες περιοχές θα πληγούν ...
Οικουμενικός Πατριάρχης: «Η Θεολογική Σχολή της Χάλκης θα ανοίξει - Σε εξέλιξη ο διάλογος με την Άγκυρα» ...
Καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα πανεπιστήμια θα εισαχθούν υποψήφιοι οι οποίοι έλαβαν μέρος στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις και προέρχονται από περιοχές που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές (πλημμύρες, φωτιές κ.α).
Το δικαίωμα αυτό ισχύει για τους μαθητές της τελευταίας τάξης του σχολικού έτους 2023-2024 καθώς και για τους αποφοίτους, οι οποίοι υπέβαλαν Αίτηση-Δήλωση στα Λύκεια των ανωτέρω περιοχών και συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2024.
Η ανωτέρω ρύθμιση εφαρμόζεται και για μαθητές και αποφοίτους των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ, οι οποίοι κατοικούν μονίμως στις ανωτέρω περιοχές και συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2024, ακόμα και εάν υπέβαλαν αίτηση-δήλωση συμμετοχής σε Λύκειο άλλης περιοχής ή σε άλλη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Για τη διαδικασία και τις ημερομηνίες υποβολής δικαιολογητικών θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση
Η απόφαση αυτή αφορά τα παιδιά τα οποία προέρχονται από τις παρακάτω περιφέρειες
Ι) της Περιφέρειας Θεσσαλίας
α) των Περιφερειακών Ενοτήτων Τρικάλων, Μαγνησίας, Σποράδων, Καρδίτσας,
β) των Δήμων Λαρισαίων, Φαρσάλων, Τεμπών, Κιλελέρ, Αγιάς, Τυρνάβου από την Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας, και
γ) της δημοτικής κοινότητας Μεγάλου Ελευθεροχωρίου της Δημοτικής ενότητας Ποταμιάς, της δημοτικής κοινότητας Βερδικούσιας της Δημοτικής ενότητας Βερδικούσιας, της δημοτικής κοινότητας Κρανέας της Δημοτικής Ενότητας Αντιχασίων και των δημοτικών κοινοτήτων Καρυάς, Κρυόβρυσης, Συκαμινέας της Δημοτικής Ενότητας Καρυάς του Δήμου Ελασσόνας της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας
ΙΙ) της Περιφέρειας Αττικής
α) του Δήμου Φυλής της Περ. Ενότητας Δυτικής Αττικής,
β) του Δήμου Αίγινας της Περ. Ενότητας Νήσων
ΙΙΙ) της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας
α) των Δήμων Λαμιέων και Δομοκού της Περ. Ενότητας Φθιώτιδας,
β) των Δήμων Λίμνης-Μαντουδίου-Αγίας Άννας και της Ιστιαίας-Αιδηψού της Περ. Ενότητας Εύβοιας, και
ΙV) της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης
α) του Δήμου Αλεξανδρούπολης της Περ. Ενότητας Έβρου,
β) της Δημοτικής Ενότητας Σουφλίου του Δήμου Σουφλίου της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου,
γ) της δημοτικής κοινότητας Λαβάρων της Δημοτικής Ενότητας Ορφέα του Δήμου Σουφλίου της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου,
δ) των δημοτικών κοινοτήτων Λευκίμμης, Λύρας, Φυλακτού και Προβατώνα της Δημοτικής Ενότητας Τυχερού του Δήμου Σουφλίου της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου
ε) της Δημοτικής Ενότητας Σώστου του Δήμου Ιάσμου της Περ. Ενότητας Ροδόπης,
στ) της Δημοτικής Ενότητας Σαπών του Δήμου Μαρώνειας-Σαπών της Περ. Ενότητας Ροδόπης
ζ) της δημοτικής κοινότητας Μαρώνειας της Δημοτικής Ενότητας Μαρώνειας του Δήμου Μαρώνειας-Σαπών της Περ. Ενότητας Ροδόπης,
Η εισαγωγή με ειδικό ποσοστό
Το ειδικό ποσοστό που αποδίδεται στους υποψηφίους βάσει του αριθμού των πληγέντων σε σχέση με τους συμμετέχοντες στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024, ανά κατηγορία Λυκείου (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ημερήσιο, εσπερινό) και το οποίο δεν μπορεί να υπερβαίνει ανά κατηγορία το 2%, ορίζεται ως εξής:
α) Για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων των Ημερήσιων ΓΕΛ αποδίδεται ποσοστό 2% καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων της κατηγορίας τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α).
β) Για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων των Ημερήσιων ΕΠΑΛ αποδίδεται ποσοστό 2% καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων της κατηγορίας τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι.
γ) Για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων των Εσπερινών ΓΕΛ αποδίδεται ποσοστό 2% καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων της κατηγορίας τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α).
δ) Για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων των Εσπερινών ΕΠΑΛ αποδίδεται ποσοστό 2% καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων της κατηγορίας τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι.
Πηγή: iEidiseis.gr
Ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων των ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, Ειδικών και Μουσικών μαθημάτων και προθεσμία Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ, έτους 2025.
Η έναρξη των πανελληνίων εξετάσεων έχει προγραμματιστεί για τις 30 Μαίου 2025 με την ολοκλήρωση τους στις 6 Ιουνίου. Τα ειδικά μαθήματα στα ΓΕΛ ξεκινούν στις 14 Ιουνίου και ολοκληρώνονται στις 25 Ιουνίου.
Αναλυτικά το πρόγραμμα
Τη δυνατότητα να δουν τα γραπτά τους στις πανελλαδικές του 2024 θα έχουν οι μαθητές που πήραν μέρος στις εξετάσεις, αρκεί να καταθέσουν τις σχετικές αιτήσεις και να πληρώσουν παράβολα από 50 έως 80 ευρώ.
Η επίδειξη των γραπτών δοκιμίων των πανελλαδικών εξετάσεων προβλέπεται στο άρθρο 23 του Ν.3748/2009 και οι αιτήσεις των υποψηφίων οι οποίοι επιθυμούν να λάβουν γνώση των γραπτών τους υποβάλλονται από τους ίδιους ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους, κάθε χρόνο, αποκλειστικά το μήνα Σεπτέμβριο του έτους κατά το οποίο οι υποψήφιοι πήραν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται το σχολείο όπου κοινοποιήθηκαν οι βαθμοί των μαθημάτων που εξετάστηκαν οι εν λόγω υποψήφιοι.
Τα παράβολα
Μαζί με την αίτηση συνυποβάλλεται σχετικό παράβολο, το οποίο υποχρεωτικά εκδίδεται ηλεκτρονικά από την εφαρμογή e-Παράβολο, στην κατηγορία «Επίδειξη γραπτών δοκιμίων Πανελλαδικών Εξετάσεων» και κωδικό παραβόλου «1389», ποσού 50 (πενήντα) ευρώ, για την επίδειξη έως τριών (3) γραπτών δοκιμίων και κωδικό «1390», ποσού 80 (ογδόντα) ευρώ, για την επίδειξη περισσοτέρων των τριών (3) γραπτών δοκιμίων. Οι υποψήφιοι λαμβάνουν γνώση των γραπτών τους δοκιμίων με επίδειξη σε φωτοτυπία, ενώ δεν προβλέπεται η χορήγηση αντιγράφων.
Οι προθεσμίες
Επομένως σύμφωνα με τα παραπάνω, η υποβολή αιτήσεων από τους υποψήφιους που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2024 και επιθυμούν να λάβουν γνώση των γραπτών τους δοκιμίων, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά από 1 έως 30 Σεπτεμβρίου 2024.
Πώς γίνεται η επίδειξη των γραπτών
Η επίδειξη των γραπτών δοκιμίων των μαθημάτων Ομάδας Προσανατολισμού, Γενικής Παιδείας, Μαθημάτων Ειδικότητας, Ξένων Γλωσσών καθώς και του μαθήματος «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» θα γίνεται, κατά την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2024, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου και υποβλήθηκαν οι αντίστοιχες αιτήσεις, στον ίδιο τον ενδιαφερόμενο (ή και παρουσία του γονέα ή του κηδεμόνα του, εφόσον ο υποψήφιος το ζητήσει) και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που θα ανακοινώνεται από τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δ.Ε. ανάλογα με τον αριθμό των γραπτών. Τέλος επισημαίνεται ότι: Α) Αν πρόκειται για τα γραπτά δοκίμια των ειδικών μαθημάτων «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Γραμμικό Σχέδιο», καθώς και του μαθήματος «Αρχιτεκτονικό Σχέδιο» των ΕΠΑΛ, τότε οι φωτοτυπίες των αιτήσεων των υποψηφίων συνοδευόμενες από συγκεντρωτική κατάσταση διαβιβάζονται στη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του ΥΠΑΙΘΑ και οι υποψήφιοι θα μπορούν να λαμβάνουν γνώση με επίδειξη των πρωτότυπων γραπτών τους δοκιμίων σε χώρο της κεντρικής υπηρεσίας του ΥΠΑΙΘΑ και σε χρονικό διάστημα που θα καθορίζεται από την ως άνω Διεύθυνση. Β) Αν πρόκειται για τα γραπτά δοκίμια των ξένων γλωσσών και του μαθήματος «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τότε οι φωτοτυπίες των αιτήσεων των υποψηφίων, συνοδευόμενες από συγκεντρωτική κατάσταση, διαβιβάζονται στη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του ΥΠΑΙΘΑ. Στη συνέχεια και κατόπιν επικοινωνίας της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων με το αντίστοιχο Βαθμολογικό Κέντρο, οι φωτοτυπίες των γραπτών δοκιμίων που έχουν αιτηθεί οι υποψήφιοι, αποστέλλονται στην αρμόδια προς επίδειξη Διεύθυνση Δ.Ε.
Πηγή: ethnos.gr
Χωρίς αμφιβολία η τεχνητή νοημοσύνη πρόκειται να φέρει επαναστατικές αλλαγές στην κοινωνία. Αλλά ο βαθμός στον οποίο η τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει τους εργαζόμενους στο μέλλον είναι ένα θέμα ανοικτό προς συζήτηση.
Η πρόσφατα συσταθείσα Κοινοπραξία AI-Enabled ICT Workforce στην οποία συμμετέχουν κολοσσοί της Πληροφορικής δημοσίευσε την εναρκτήρια έκθεσή της, με τίτλο «The Transformational Opportunity of AI on ICT Jobs», η οποία αποκαλύπτει ότι το 92% των θέσεων εργασίας στον τομέα της πληροφορικής θα μετασχηματιστεί λίγο ή πολύ, λόγω της προόδου στην τεχνητή νοημοσύνη.
Ειδικότερα, η μελέτη υποστηρίζει ότι οι μεγαλύτερες αλλαγές θα παρατηρηθούν σε θέσεις εργασίας μεσαίου επιπέδου (40%) και αρχικού επιπέδου (37%), καθώς ορισμένες δεξιότητες και ικανότητες γίνονται περισσότερο ή λιγότερο σχετικές. Η ηθική της τεχνητής νοημοσύνης, η υπεύθυνη τεχνητή νοημοσύνη, η ταχεία μηχανική, η παιδεία τεχνητής νοημοσύνης και η αρχιτεκτονική μεγάλων γλωσσικών μοντέλων (LLM) αναμένεται να αποκτήσουν σημασία σε αυτή τη νέα εποχή, ενώ η παραδοσιακή διαχείριση δεδομένων, η δημιουργία περιεχομένου, η συντήρηση τεκμηρίωσης, ο βασικός προγραμματισμός και οι γλώσσες και οι ερευνητικές πληροφορίες θα γίνουν λιγότερο απαραίτητες.
Γι' αυτό, αναφέρει η έκθεση, απαιτούνται κρίσιμες δεξιότητες για όλες τις θέσεις εργασίας πληροφορικής και αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η κοινοπραξία επιδιώκει να δώσει στους εργαζομένους τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους.
Αυτή η ολοκληρωμένη ανάλυση παρέχει πληροφορίες για τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης στις τεχνολογικές θέσεις εργασίας, καθώς η κοινοπραξία AI-Enabled ICT Workforce αποτελείται από μερικά από τα κορυφαία ονόματα του κλάδου — Cisco, Accenture, Eightfold, Google, IBM, Indeed, Intel, Microsoft και SAP — και παρέχει συμβουλές μεταξύ άλλων από την Αμερικανική Ομοσπονδία Εργασίας, την Ομοσπονδία Βιομηχανικών Οργανισμών (AFL-CIO), την Ευρωπαϊκή Ένωση Επαγγελματικής Κατάρτισης (EVTA), την Ακαδημία Khan και την SMEunited.
Για την παραγωγή της έκθεσης, η κοινοπραξία εξέτασε τον αντίκτυπο της τεχνητής νοημοσύνης σε 47 θέσεις εργασίας στον τομέα της πληροφορικής σε επτά ομάδες εργασίας: επιχειρήσεις και διαχείριση, κυβερνοασφάλεια, επιστήμη δεδομένων, σχεδιασμός και εμπειρία χρήστη, υποδομή και λειτουργίες, ανάπτυξη λογισμικού και δοκιμές και διασφάλιση ποιότητας.
Η Φρανσίν Κατσούδας, διευθύντρια προσωπικού, πολιτικής και σκοπού στη Cisco, την εταιρεία που ηγείται της κοινοπραξίας, δήλωσε: «Η τεχνητή νοημοσύνη αντιπροσωπεύει μια άνευ προηγουμένου ευκαιρία για την τεχνολογία να ωφελήσει την ανθρωπότητα με κάθε τρόπο και πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι δεν θα μείνουν πίσω».
Η δέσμευση κατάρτισης από την κοινοπραξία
Η κ. Κατσούδας εξήγησε ότι «σε όλες τις εταιρείες-μέλη της κοινοπραξίας, έχουμε αναλάβει τη συλλογική ευθύνη της εκπαίδευσης και της αναβάθμισης 95 εκατομμυρίων ανθρώπων τα επόμενα 10 χρόνια. Επενδύοντας σε έναν μακροπρόθεσμο οδικό χάρτη για ένα εργατικό δυναμικό χωρίς αποκλεισμούς, μπορούμε να βοηθήσουμε όλους να συμμετάσχουν και να ευδοκιμήσουν στην εποχή της AI».
Αναλυτικά, τα μέλη της κοινοπραξίας έχουν αναλάβει τις ακόλουθες εκπαιδευτικές δεσμεύσεις:
-Cisco: Να εκπαιδεύσει 25 εκατομμύρια ανθρώπους στην κυβερνοασφάλεια και τις ψηφιακές δεξιότητες έως το 2032
-IBM: Να εκπαιδεύσει 30 εκατομμύρια ανθρώπους έως το 2030 σε ψηφιακές δεξιότητες, συμπεριλαμβανομένων 2 εκατομμυρίων σε τεχνητή νοημοσύνη έως το τέλος του 2026
-Intel: Να εκπαιδεύσει περισσότερα από 30 εκατομμύρια άτομα με δεξιότητες AI για τρέχουσες και μελλοντικές θέσεις εργασίας έως το 2030
-Microsoft: Να εκπαιδεύσει και να πιστοποιήσει 10 εκατομμύρια ανθρώπους στις ψηφιακές δεξιότητες έως το 2025 (στόχος που λέει ότι ξεπέρασε ένα χρόνο νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα)
-SAP: Αναβάθμιση δεξιοτήτων 2 εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο έως το 2025
-Google: Παροχή χρηματοδότησης άνω των 130 εκατομμυρίων δολαρίων για την υποστήριξη εκπαίδευσης και δεξιοτήτων τεχνητής νοημοσύνης για άτομα στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Αφρική, τη Λατινική Αμερική και την περιοχή της Ασίας Ειρηνικού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σταθερή, σε ετήσια βάση, είναι η αύξηση των μαθητών των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων που επιλέγουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του Αξιωματικού του Εμπορικού Ναυτικού (Πλοιάρχων και Μηχανικών), σπουδάζοντας στις 10 Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, σε όλη τη χώρα.
Η ναυτική παράδοση της χώρας, τα πλεονεκτήματα του ναυτικού επαγγέλματος, η συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα της εργασίας στα πλοία και η ισχυροποίηση της ελληνικής ναυτιλίας σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι στοιχεία που προσελκύουν τους νέους μας στη θάλασσα. Είναι άλλωστε γνωστό ότι το ναυτικό επάγγελμα προσφέρει σίγουρη απασχόληση, με υψηλές αποδοχές και προοπτικές ανέλιξης.
Την Πέμπτη 08 Αυγούστου 2024 ανακοινώθηκαν οι πίνακες των σπουδαστών/σπουδαστριών που εισάγονται στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού για το εκπαιδευτικό έτος 2024-2025 και αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Υ.ΝΑ.Ν.Π. (www.ynanp.gr) και του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής (www.hcg.gr).
Συνοπτικά εισήχθηκαν μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων (χωρίς να υπολογίζονται οι επιλαχόντες) για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, 1.363 μαθητές, δηλαδή αύξηση 11,5% σε σχέση με πέρυσι.
Μαζί με τους επιλαχόντες, φέτος, το πρώτο έτος στις ΑΕΝ θα φοιτήσουν 1.507 σπουδαστές (συν 22 επιλαχόντες στην ΑΕΝ Πλοιάρχων και συν 122 επιλαχόντες στην ΑΕΝ Μηχανικών).
Είναι χαρακτηριστικό ότι το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 υπήρξε αύξηση 5.4% των υποβληθέντων αιτήσεων για τις ΑΕΝ από τους μαθητές της Γ’ Λυκείου σε σύγκριση με το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024. Συγκεκριμένα, για το 2024-2025 υποβλήθηκαν 2.927 αιτήσεις (2.410 άνδρες και 517 γυναίκες) ενώ για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 υπεβλήθησαν 2.778 αιτήσεις υποψηφίων (2.312 άνδρες και 466 γυναίκες).
Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εφαρμόζει κάθε έτος «Πρόγραμμα προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα», εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας το οποίο απευθύνεται σε μαθητές Γ’ Γυμνασίου καθώς και Α’ – Β’ Λυκείου (Γενικών και ΕΠΑΛ). Δεκάδες εκπαιδευμένα στελέχη του Λιμενικού Σώματος και Καθηγητών των ΑΕΝ ενημερώνουν τους μαθητές για το επάγγελμα και τις συνθήκες εργασίας του Αξιωματικού Γέφυρας και Μηχανής.
Το εκπαιδευτικό έτος 2023-24 ενημερώθηκαν 7.173 μαθητές (αύξηση 109,3% σε σχέση με το εκπαιδευτικό έτος 2022-23) σε 232 σχολικές μονάδες (αύξηση 226,7% σε σχέση με το 2022-23) σε όλη την Ελλάδα.
Η Ναυτική Εκπαίδευση και η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και βασικό πυλώνα ανάπτυξης της Ελληνικής οικονομίας και της κοινωνίας γενικότερα. Υπενθυμίζουμε ότι η διετία 2024-2025 έχει ανακηρυχθεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ως διετία «Ναυτικής Εκπαίδευσης».
Πηγή: cnn.gr
Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]
Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης
Copyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.