Χαρούμενος και ανακουφισμένος ετοιμάζεται για τα φοιτητικά έδρανα
Μιλώντας στο GRTimes.gr, ο Θεόφιλος Νάστας, ο μαθητής από το Ωραιόκαστρο που συγκέντρωσε 19.650 μόρια, αποκαλύπτει ότι παρ’ όλο που για τους περισσότερους συμμαθητές του είναι μια πολύ σπουδαία και καθοριστική, ο ίδιος είναι σίγουρος για το αποτέλεσμα. «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος και ανακουφισμένος γιατί η προσπάθεια μου απέδωσε και νιώθω αρκετή αυτοπεποίθηση για τα αποτελέσματα. Σήμερα τελειώνει οριστικά μια περίοδος και θα μεταβώ σε μια καινούργια. Θέτω ήδη νέους στόχους και ουσιαστικά ξεκουράζομαι ώστε να είμαι πανέτοιμος για τα νέα δεδομένα».
Το άγχος για τους περισσότερους κορυφώθηκε σήμερα λίγο πριν τις 09:00 και μέχρι να εμφανιστούν και τα επίσημα αποτελέσματα στις οθόνες των αποφοίτων. «Θέλω και εγώ να βγουν τα αποτελέσματα. Ξέρω θα είμαι ιατρική αλλά θέλω και εγώ να το δω και να πω εντάξει, τελειώσαμε. Ωστόσο, πέρα από τα αποτελέσματα που ανυπομονώ να βγουν, είχα δει ότι τρία παιδιά είμαστε πάνω από το 19.500. Το μόνο που περιμένω και μπορώ να πω μου έχει κινήσει την περιέργεια είναι να δω αν είμαι πρώτος ή δεύτερος σε όλη την Ελλάδα. Δεν γνωρίζω τις κατευθύνσεις των δύο άλλων αριστούχων, και θέλω από προσωπική περιέργεια να δω που τελικά κατατάσσομαι. Όχι ότι αλλάζει κάτι, κυρίως είναι ένα προσωπικό στοίχημα που είχα θέσει» αναφέρει.
Η λατρεία του για το διάβασμα, όμως, δεν σταμάτησε με την ολοκλήρωση των Πανελλαδικών. Θέλοντας να είναι απόλυτα προετοιμασμένος για το νέο ξεκίνημα, ο Θεόφιλος Νάστας προσπάθησε το καλοκαίρι να βρει τα βιβλία της Ιατρικής του πρώτου έτους και, όπως λέει, δυστυχώς δεν τα κατάφερε. «Το καλοκαίρι ήταν ήρεμο, τις περισσότερες ώρες ήμουν στο σπίτι γιατί έχουμε και τον κορωνοϊό και δεν ήθελα να κινδυνέψω ούτε την υγεία μου ούτε και του οικογενειακού μου περιβάλλοντος. Μπορώ να πω πως ήταν αρκετά βαρετό, είχα όμως και το πιάνο στο σπίτι όπου αφιέρωσα αρκετές ώρες και περνούσε πιο ευχάριστα ο χρόνος».
Τα στάνταρ και οι στόχοι του φετινού καλοκαιριού για αρκετούς άλλαξαν. Η ξεγνοισιά του καλοκαιριού και των διακοπών «εμποδιζόταν» από τη πανδημία που επικρατεί, κάνοντας μια ολόκληρη κοινωνία αρκετά πιο επιφυλακτική ως προς τον τρόπο διασκέδασης και αξιοποίησης των καλοκαιρινών μηνών. «Στόχευα στο να μην κολλήσουμε κορωνοϊό, όχι στο να περάσω καλά. Και η ευχαρίστηση είναι μεγάλη. Πέτυχα να μην νοσήσω και ας έχασα αρκετά, τα οποία όμως έρχονται και παρέρχονται» συμπληρώνει.
Η εισαγωγή στο πανεπιστήμιο εν μέσω πανδημίας
Η τηλεκπαίδευση ως «ασπίδα» προστασίας
«Η αλήθεια είναι ότι στη φάση του κορωνοϊού τότε που ήμουν ακόμα Γ’ λυκείου, τα δεδομένα ήταν διαφορετικά γιατί ουσιαστικά στηριζόμασταν και στο φροντιστήριο και στο σχολείο. Τώρα ουσιαστικά έχουμε μόνο το πανεπιστήμιο στο οποίο στηριζόμαστε για να κάνουμε μια άρτια δουλειά. Στο σχολείο όταν άρχισαν τα διαδικτυακά μαθήματα υπήρχαν πολλές ελλείψεις. Μαθήματα που χρειαζόντουσαν πολλές ώρες, στην πραγματικότητα γινόντουσαν ελάχιστες. Χάσαμε πολλές γνώσεις και διδακτικές ώρες κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Επίσης, είχε βγει το πλαφόν ότι πρέπει να κάνουμε μόνο επαναλήψεις και δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην ύλη. Αν γίνει κάτι αντίστοιχο και στο πανεπιστήμιο, σίγουρα θα επηρεάσει αρνητικά και τότε δεν θα έχουμε και κάποιον άλλον να βασιστούμε. Θα έχουμε μόνο το πανεπιστήμιο οπότε μπορεί να δυσκολέψουν τα πράγματα. Τώρα πια όμως μπορούμε να ενεργήσουμε πολύ καλύτερα απ’ ότι πριν, δηλαδή μπορούμε να ψάξουμε και περισσότερα πράγματα μέσω διαδικτύου που αφορούν τον τομέα σπουδών του καθένα».
Πηγή: Protothema.gr