ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑ.Λ
Οι υποψήφιοι των Επαγγελματικών λυκείων που εξετάστηκαν στο μάθημα των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν θέματα τα οποία μπορούμε να χαρακτηρίσουμε βατά. Δεν έκρυβαν δύσκολα ερωτήματα ή παγίδες.
Αναλυτικά:
Το 1ο θέμα ήταν θεωρία χωρίς δυσκολίες.
Το 2ο θέμα ήταν από το πρώτο κεφάλαιο του διαφορικού λογισμού. Τα ερωτήματα κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης του συγκεκριμένου κεφαλαίου και απαιτούσαν βασικές γνώσεις από προηγούμενες τάξεις.
Το 3ο θέμα αφορούσε το δεύτερο κεφάλαιο, της στατιστικής, δεν παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία, ελέγχοντας βασικές γνώσεις.
Το 4ο θέμα ήταν πρόβλημα, αντίστοιχο του οποίου υπάρχει σε άσκηση του σχολικού βιβλίου. Εντοπίζεται ένα έξυπνο ερώτημα στο Δ4 το οποίο όμως μπορούσε να απαντηθεί, είτε χρησιμοποιώντας τη μονοτονία της συνάρτησης από προηγούμενο ερώτημα, είτε αλγεβρικά.
Συμπερασματικά, τα θέματα ήταν αναμενόμενα, πιο εύκολα από τα αντίστοιχα περσινά. Η σωστή κλιμάκωση του βαθμού δυσκολίας, δημιουργεί τις προϋποθέσεις, ώστε η κατανομή της βαθμολογίας να είναι ομαλή, αποτιμώντας με δίκαιο τρόπο την προσπάθεια των παιδιών
Δημήτριος Χρυσανθόπουλος
Μαθηματικός
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ Mathisis