Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2022 11:20

Φροντιστήρια Βόλλαρης: Απαντήσεις & σχόλιο για τα θέματα της Ιστορίας

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Τα σημερινά θέματα στην Ιστορία Προσανατολισμού καλύπτουν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης και περιλαμβάνει θέματα που έχουν εξεταστεί ξανά τα προηγούμενα χρόνια.

Η πρώτη ομάδα αναφέρεται στην πνευματική ζωή του Πόντου (Φροντιστήριο της Τραπεζούντας), στην κοινοβουλευτική ομάδα των Ιαπώνων πριν το κίνημα στο Γουδί και σε μια παράταξη της νέας γενιάς καθώς και στο εκσυγχρονιστικό πρόγραμμα του Τρικούπη και την Επιτροπή Αποκατάστασης Προσφύγων.

Οι ερωτήσεις ανάλυσης πηγών αναφέρονται στο Προσφυγικό και το Κρητικό ζήτημα αντίστοιχα. Το ζητούμενο Γ1 αναφέρεται στο πως αντιμετωπίστηκαν οι ανάγκες των προσφύγων της μικρασιατικής καταστροφής μετά την άφιξή τους στην Ελλάδα και οι υποψήφιοι δεν αναμένεται να συναντήσουν μεγάλη δυσκολία. Αντιθέτως, το ερώτημα Δ1 χαρακτηρίζεται απαιτητικό γιατί είναι απαραίτητη η πολύ καλή κατανόηση των σύνθετων πολιτικών γεγονότων λίγο πριν το κίνημα του Θερίσσου στην Κρήτη.

Για την προσέγγιση των ζητουμένων και των δύο ομάδων απαιτείται κριτική και αφαιρετική ικανότητα από τους υποψηφίους. Οι άρτια προετοιμασμένοι μαθητές μπορούν να ανταποκριθούν με επάρκεια.

ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ !!!

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

A1.

α. «Το Φροντιστήριο της Τραπεζούντας … συνείδησης.» σελ σχολ. βιβλ. 248

β. «Το μοναδικό νέο πολιτικό στοιχείο … διαλύθηκε το 1908.» σελ σχολ. βιβλ. 86

γ. «Μέσα στην εθνοσυνέλευση συγκροτήθηκαν οι πυρήνες των δυο μεγάλων παρατάξεων, των πεδινών και των ορεινών.» «Το Εθνικόν Κομιτάτον … στην Οθωμανική Αυτοκρατορία.» σελ σχολ. βιβλ. 77

Α2.

1→ Σ

2→ Λ

3→ Λ

4→ Σ

5→ Σ

Β1. «Το τρικουπικό κόμμα ήδη από το 1875 … κήρυξε πτώχευση.» σελ. σχολ. βιβλ 80

Β2. Λόγοι που η ΕΑΠ έδωσε προτεραιότητα:

α. στην ανάπτυξη της γεωργίας: «Η ΕΑΠ διέκρινε την αποκατάσταση … αντί εργατικού προλεταριάτου.» σελ. σχολ. βιβλ. 154

β. στην εγκατάσταση των προσφύγων στη Μακεδονία και Δυτική Θράκη: «Εξάλλου, δόθηκε προτεραιότητα … εποικίζονταν παραμεθόριες περιοχές». σελ. σχολ. βιβλ. 154

Γ1. «Στην αρχή το κράτος αντιμετώπισε με τα μέσα που διέθετε … μοιράστηκαν την κατοικία τους με άλλους.» σελ. σχολ. βιβλ. 148-149

ΚΕΙΜΕΝΟ Α:

  • Στο παράθεμα περιγράφονται οι προσπάθειες του κράτους σχετικά με το έργο της προσωρινής στέγασης των προσφύγων.
  • Το φθινόπωρο του 1922 όλοι οι δημόσιοι χώροι της Αθήνας και του Πειραιά είχαν «καταληφθεί» από πρόσφυγες. Κεντρικές πλατείες και δρόμοι, δημόσιες υπηρεσίες, θέατρα, ξενοδοχεία, δημόσια λουτρά, αποθήκες και υπόστεγα «στέγαζαν» χιλιάδες ανθρώπους.
  • Τον Σεπτέμβριο του 1922, το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας εξέδωσε απόφαση σύμφωνα με την οποία επιτρεπόταν η τοποθέτηση κλινών στους διαδρόμους των ξενοδοχείων.
  • Στις αρχές Δεκεμβρίου του 1922, σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου του δημάρχου Αθηνών, περίπου 70.000 πρόσφυγες διέμεναν σε 130 πρόχειρους καταυλισμούς διάσπαρτους σε ολόκληρη την πόλη.
  • Η δημοτική αρχή επιδόθηκε σε έναν αγώνα με το χρόνο για να καθαρίσει και να διαμορφώσει κατάλληλα χώρους στους οποίους θα μπορούσαν να διαμείνουν προσωρινά οι πρόσφυγες.
  • Χαρακτηριστική της κατάστασης που αντιμετώπιζαν οι πρόσφυγες μετά την αποβίβασή τους στο λιμάνι του Πειραιά είναι η εικόνα που καταγράφεται από την Τασία Χρυσάφη-Ακερμανίδου, ένα από τα παιδιά που γεννήθηκαν πάνω στα πλοία κατά τη διάρκεια μεταφοράς των προσφύγων στην Ελλάδα.
  • Μετά από περιπλάνηση αρκετών ημερών, η οικογένεια Ακερμανίδη βρήκε στέγη με τη βοήθεια μιας γυναίκας που έμενε στη συνοικία της Γαργαρέττας κάτω από την Ακρόπολη. Ο μοναδικός χώρος που μπορούσε να τους προσφέρει ήταν ένα κοτέτσι στην αυλή του σπιτιού της το οποίο αποτέλεσε το πρώτο «σπίτι» της οικογένειας Ακερμανίδη για έναν τουλάχιστον μήνα μετά την άφιξή της στην Αθήνα.

ΚΕΙΜΕΝΟ Β:

  • Στο συγκεκριμένο παράθεμα περιγράφονται οι συνθήκες συνωστισμού και φτώχιας των προσφύγων αλλά και η αγωνιώδης προσπάθεια για την προσωρινή στέγασή τους.
  • Οι πρόσφυγες του παραθέματος φτάνουν σε μια εκκλησία στην οποία υπάρχει συγκεντρωμένος μεγάλος αριθμός προσφύγων.
  • Μετά από ώρες, που φάνηκαν σαν αιώνες, ξεκινήσαν να βρουν το σπίτι ενός συγγενή τους. Φτάνοντας στο σπίτι άνοιξαν κάποιοι άνθρωποι, ενοικιαστές κι αυτοί στο ίδιο κτίριο.
  • Οι συνθήκες διαβίωσης ήταν πολύ άσχημες καθώς το διάστημα εκείνο στην Ελλάδα η φτώχεια ήταν μεγάλη.
  • Χαρακτηριστικά αναφέρεται πως πέντε έξι οικογένειες νοίκιαζαν ένα σπίτι και είχαν κοινή κουζίνα.
  • Τονίζεται και η φιλοξενία των ντόπιων καθώς μερίμνησαν ώστε να ειδοποιηθεί ο συγγενής των προσφύγων και φρόντισαν για την διατροφή τους
  • Τέλος εκφράζεται η αγωνία των προσφύγων για την τύχη των δικών τους ανθρώπων.

ΚΕΙΜΕΝΟ Γ:

  • Στο παράθεμα περιγράφονται οι συνθήκες συνωστισμού αλλά κα οι προσπάθειες των εθελοντών για διανομή συσσιτίου και ρουχισμού.
  • Οι γυναίκες και τα παιδιά χωρίστηκαν από τους άντρες τους, στριμώχτηκαν σε πλοία και διαπεραιώθηκαν στον Πειραιά ή στη Θεσσαλονίκη.
  • Έφτασαν στην Ελλάδα χωρίς τη θέλησή τους.
  • Πέρασαν μήνες στα αυτοσχέδια προσφυγικά στρατόπεδα, όπου ζούσαν κάτω από σκηνές, στον περίβολο του ναού του Ολυμπίου Διός στην Αθήνα, και σε άλλα στρατόπεδα.
  • Φιλάνθρωποι εθελοντές τους εφοδίαζαν με σούπα, ψωμί και κουβέρτες, ώσπου να βρουν τη θέληση να σταθούν ξανά στα πόδια τους.

Δ1. α) «Η κρίση κορυφώθηκε στις 18 Μαρτίου 1901 … από τον πρίγκιπα.» σελ. σχολ. βιβλ. 209-210

ΚΕΙΜΕΝΟ Α.

  • Ο Βενιζέλος απολύθηκε από τον Γεώργιο και δημοσίευσε στην απόλυσή του με άρθρα στην εφημερίδα Κήρυξ.
  • Ο πρίγκιπας θεωρούσε υπεύθυνο για το αδιέξοδο του κρητικού ζητήματος το Βενιζέλο ενώ ο Βενιζέλος τον χαρακτηρίζει ανίκανο που αναζητά αποδιοπομπαίο τράγο.

ΚΕΙΜΕΝΟ Β.

  • Ο Βενιζέλος συσπείρωσε τον Απρίλιο του 1904 αντιπολιτευτικές δυνάμεις γύρω από το πρόγραμμά του.
  • Ο πρίγκιπας ήταν αδιάλλακτος και δεν δεχόταν συμβιβαστική λύση.

β) «Η αντιπολίτευση … της επανάστασης στο Θέρισσο.» σελ. 210

ΚΕΙΜΕΝΟ Γ

Οι υπογεγραμμένοι υποστηρίζουν πως:

  • πρώτο μέλημα είναι η ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα
  • αν δεν επιτευχθεί ο στόχος τότε θα θελήσουν πολιτική προσέγγιση
  • μη εκπληρωμένου στόχου τότε ζητούν αναθεώρηση του συντάγματος και απαλλαγή του τόπου από τον δεσποτισμό

ένοπλες συναθροίσεις και μη Έλληνα πρωθυπουργό

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2022 12:32

Σχετικά Άρθρα

  • Φροντιστήριο Κύβος: Σχόλιο για τα θέματα της Ιστορίας
    Φροντιστήριο Κύβος: Σχόλιο για τα θέματα της Ιστορίας

    Σαφώς διατυπωμένα αλλά με μια αυξημένη δυσκολία σε σχέση με πέρυσι ήταν τα θέματα της Ιστορίας στα οποίο διαγωνίστηκαν σήμερα οι απόφοιτοι των ΓΕΛ.

    Στο θέμα Α1 οι ζητούμενοι ορισμοί ήταν αντλημένοι από τρία διαφορετικά κεφάλαια (προσφυγικό, Κρητικό, οικονομίας). Αξίζει να τονιστεί ότι οι συγκεκριμένοι ορισμοί ζητούνται για πρώτη φορά και δεν ήταν αναμενόμενοι. Στο Α2 οι ερωτήσεις κλειστού τύπου << Σωστό/ Λάθος>> αφορούσαν όλα τα κεφάλαια, ακριβείς και εύκολες. Τα θέματα Β1 και Β2 είναι ερωτήσεις ανάπτυξης με σαφήνεια διατυπωμένες. Μάλιστα το Β2 είχε τεθεί και στο παρελθόν ως θέμα στις Πανελλήνιες εξετάσεις. (2008) Τέλος στη Β' ομάδα που ζητείται η επεξεργασία των παραθεμάτων συνδυαζόμενα με την ιστορική γνώση οι πηγές δεν έκρυβαν κάποια δυσκολία. Ειδικότερα το Δ1 ήταν πιο απαιτητικό από το Γ1 αλλά με υποερωτήματα σαφή .

    Τέλος τα θέματα άπτονταν ολόκληρης της εξεταστέας ύλης , απαιτούσαν μακροσκελείς απαντήσεις και οι μαθητές που είχαν προετοιμαστεί συστηματικά και μεθοδικά θα μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία.

    Σας ευχόμαστε καλά αποτελέσματα!!

    kyvos panelladikes24 zefi psaraki

    Ζέφη Ψαράκη,

    Κύβος – Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης

  • Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & Απαντήσεις για τα θέματα της Ιστορίας
    Φροντιστήριο Θεμέλιο: Σχόλιο & Απαντήσεις για τα θέματα της Ιστορίας

    Τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στο μάθημα της Ιστορίας κρίνονται απαιτητικά, καθώς καλύπτουν μεγάλο εύρος της ύλης και είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας.

    Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι κλήθηκαν να ανταποκριθούν στο Α ζήτημα σε ερωτήματα με τη μορφή ορισμών και Σωστού-Λάθους.
    Το Θέμα Β περιλαμβάνει δύο ερωτήματα απόδοσης του περιεχομένου του βιβλίου (το ένα από την ενότητα 6 και το δεύτερο από τις ενότητες 6 και 7).
    Τέλος, το θέμα Γ έχει δύο παραθέματα για τα οποία ζητείται από τους υποψηφίους να σχολιαστούν με βάση τις ιστορικές τους γνώσεις, ενώ το θέμα Δ έχει τρία παραθέματα.
    Γενικότερα τα παραθέματα είναι εύληπτα, αλλά όπως πάντα χρειάζεται κριτική προσέγγιση και άριστη γνώση της ύλης, προκειμένου τα ερωτήματά τους να αντιμετωπιστούν με επιτυχία.
    Οφείλουμε να επισημάνουμε για άλλη μια φορά ότι το μάθημα της Ιστορίας απαιτεί συνολική θεώρηση της ύλης, πολύ καλή γνώση της, κάτι το οποίο επιτυγχάνεται με μεθοδική και συστηματική μελέτη.
    Για το Φροντιστήριο Θεμέλιο,
    Νίκος Ανδριόπουλος-Φιλόλογος
    Γιώργος Αναστασόπουλος-Φιλόλογος
    Απαντήσεις
    themelio panelladikes24 istoria 1
    themelio panelladikes24 istoria 2
    themelio panelladikes24 istoria 3
    themelio panelladikes24 istoria 4
    themelio panelladikes24 istoria 5
    themelio panelladikes24 istoria 6
  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχολιασμός των θεμάτων της Φυσικής
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχολιασμός των θεμάτων της Φυσικής

    Τα θέματα στη Φυσική Προσανατολισμού θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν δύσκολα, ήταν πολλά, απαιτητικά και για αυτό ο μαθητής θα έπρεπε να διαχειριστεί ορθά τον χρόνο του.

    Ειδικότερα, στο θέμα Α εξετάστηκαν ακόμη και λεπτομέρειες της θεωρίας, ενώ στο θέμα Β η επίλυση των ζητούμενων απαιτούσε πολλές αριθμητικές πράξεις (Β2) και οι μαθητές θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ενώ τα υποερωτήματα είχαν στοιχεία παγίδες.

    Στο θέμα Γ για πρώτη φορά συνδυάζονται στοιχεία θεωρίας. Απαιτούνταν προσοχή από το πρώτο υποερώτημα, προκειμένου να ολοκληρωθεί με επιτυχία η απάντηση του θέματος, ενώ ζητήθηκε μετά από αρκετά χρόνια απόδειξη (Γ2).

    Τέλος, στο θέμα Δ ήταν αρκετά μεγάλος ο αριθμός των ζητούμενων με πολλά υποερωτήματα, γεγονός που θα δυσκολέψει τους μαθητές να έχουν τον χρόνο σύμμαχό τους.

    Συνδυαστικά, οι δυσκολίες των σημερινών θεμάτων στην Φυσική αλλά και στα Μαθηματικά σίγουρα θα πιέσουν τις βάσεις εισαγωγής των σχολών του 2ου επιστημονικού πεδίου.

  • Φροντιστήρια Ορόσημο - Θαλής: Σχόλιο & απαντήσεις στα θέματα της Ιστορίας
    Φροντιστήρια Ορόσημο - Θαλής: Σχόλιο & απαντήσεις στα θέματα της Ιστορίας

    Σήμερα οι υποψήφιοι Ανθρωπιστικών σπουδών εξετάστηκαν στο μάθημα της Ιστορίας.

    Τα θέματα κρίνονται πιο απαιτητικά από πέρυσι. Ειδικότερα, το θέμα Α2 απαιτούσε ιδιαίτερη προσοχή. Για άλλη μία φορά επιβεβαιώνεται ότι η άριστη γνώση του σχολικού βιβλίου είναι σύμμαχος για τις υψηλές βαθμολογίες.
    Οι καθηγητές των φροντιστηρίων "Ορόσημο- Θαλής" εύχονται καλά αποτελέσματα στους μαθητές και ξέγνοιαστες διακοπές.
    ΘΕΜΑ Α1
    α. Μακεδονική Επιτροπή : σελ.134-135 "Τον Ιανουάριο του 1878......επέστρεψαν στις περιοχές τους."
    β.Συμφωνία των Μουρνιών Κυδωνίας: σελ.215 "οι διαπραγματεύσεις ήταν σκληρές .....με την Ελλάδα."
    γ.¨σκωρίες" : σελ.26 "Η πιο γνωστή ... πολλών εκατομμυρίων δραχμών"
    ΘΕΜΑ Α2
    α. Λ
    β. Λ
    γ .Λ
    δ. Σ
    ε. Σ
    ΘΕΜΑ Β1
    σελ .51 " Η Ελλάδα του μεσοπολέμου... μέσα στην καταστροφή ."
    ΘΕΜΑ Β2
    Σελ. 217-218: "Για την επίσημη έναρξη της νέας περιόδου.... Προσωρινή Κυβέρνηση της Κρήτης."
    "Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες ... απέκοψε τον ιστό της ."
    Συστήνεται ενδεικτικός πρόλογος για οριοθέτηση χρονικού πλαισίου .
    ΘΕΜΑ Γ1
    α. Από ιστορική γνώση σελ.161 "Μετά την υπογραφή της Σύμβασης ανταλλαγής πληθυσμών.....η Συμφωνία των Αθηνών"
    Στο σημείο αυτό θα εντάξουμε τις πληροφορίες από το ΚΕΙΜΕΝΟ Α .
    Από ιστορική γνώση συνεχίζουμε την παράγραφο " Αυτές ρύθμιζαν .....των προσφύγων ".
    Για επίλογο καλό είναι να γραφεί το χωρίο από σελ .152 " Εξάλλου ,η υπογραφή της Σύμβασης .... Κοινωνία των Εθνών".
    β. Από ιστορική γνώση σελ .161 "Στις 10 Ιουνίου 1930 ......ναυτιλίας ."
    Από το  ΚΕΙΜΕΝΟ Β εντάσσουμε όλες τις πληροφορίες
    Από ιστορική γνώση κλείνουμε με την πρόταση σελ.161 "Με την τελευταία ....του άλλου κράτους ."
    ΘΕΜΑ Δ1
    α. Από ιστορική γνώση σελ.60 "Όσο οι Έλληνες .....η σύρραξη."
    Στο σημείο αυτό θα εντάξουμε τις πληροφορίες από ΚΕΙΜΕΝΟ Β για τους λόγους που ο Υψηλάντης είχε τη συγκεκριμένη πολιτική,
    συνεχίζουμε με την ιστορική γνώση σελ .61 "Η αντίθεση .....υπεύθυνοι για όλα ." Εδώ θα εντάξουμε τις πληροφορίες απο το ΚΕΙΜΕΝΟ Α
    Τέλος ,κλείνουμε με την πρόταση σελ.61 "Συγκροτήθηκαν λοιπόν οι πρώτες παραστάσεις."
    β. Από σελ. 61 "Το "Προσωρινόν Πολίτευμα" .....εξουσίας ." Στο σημείο αυτό εντάσσουμε τις πληροφορίες από το ΚΕΙΜΕΝΟ Γ " Η Α' Εθνοσυνέλευση .....με ετήσια θητεία ." και συνεχίζουμε με την ιστορική μας γνώση σελ.61 "Ο Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος ...... και ο Υψηλάντης." Από το ΚΕΙΜΕΝΟ Γ "Ο Δ. Υψηλάντης .....ήταν το σήμα της Φιλικής Εταιρείας ."
    Και κλείνουμε με την ιστορική γνώση σελ.61 "Έτσι δημιουργήθηκε .....προκρίτων."
    orosimo panelladikes24 alexandropoulou
    Νατάσα Αλεξανδροπούλου - Φιλόλογος
    Φροντιστήρια Ορόσημο - Θαλής
  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα ΑΟΘ
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα ΑΟΘ

    Η σημερινή εξέταση των μαθητών στο μάθημα «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ», κάλυπτε το σύνολο της εξεταστέας ύλης.

    Το θέμα Α περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου, το θέμα β, ζητούσε διαγραμματικές μεταβολές ενώ το θέμα Γ αν και είχε αρκετά ερωτήματα και πράξεις, δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό.
    Τέλος, στο θέμα Δ το οποίο συνδύαζε 1, 7 και 9 κεφάλαιο, δεν παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία με εξαίρεση τα ερωτήματα Δ4 και Δ5 που χρειάζονταν πέρα από τις γνώσεις και την κριτική σκέψη των εξεταζόμενων.
    Καλά αποτελέσματα και καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

    Απαντήσεις

    ΘΕΜΑ Α

    Α1. α. ΛΑΘΟΣ, β. ΛΑΘΟΣ, γ. ΣΩΣΤΟ, δ. ΣΩΣΤΟ, ε. ΛΑΘΟΣ

    Α2. Β

    Α3. Δ

    ΘΕΜΑ Β

    Σελ.96-97: « Μεταβολή της ζήτησης. Έστω η καμπύλη προσφοράς…η τιμή και η ποσότητα ισορροπίας.»

    Σελ. 97-98: « Μεταβολή της προσφοράς. Έστω η καμπύλη προσφοράς S1…ενώ η ποσότητα ισορροπίας μειώνεται.»

    ΘΕΜΑ Γ

    vollaris panelladikes24 aoth 1

    Γ2. Σελ.89: « Οι μεταβολές του μέσου προϊόντος είναι μικρότερες… του μεταβλητού συντελεστή και του προϊόντος.»

    Γ3. 70=(1500—1150)/(30-L), L=25, ΔL=40-25=15

    Γ4. 50= (2000-Q)/(40-32), Q=1600

    19200=100*32+C*1600, c=10

    Γ5. Για Q=1600, VC=19200

    Cq=10*1600=16000, (16000/19200)*100=83.3%

    WL=100*32=3200, (3200/19200)*100=16.7%

    ΘΕΜΑ Δ

    vollaris panelladikes24 aoth 2

    Δ4.

    LX=2000/4=500

    LY=8000/8=1000

    Δ5.

    ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟ Χ=50, AΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ Χ=450, Χ=450*4=1800

    ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟ Ψ=200, ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ Ψ=800, Ψ=800*8=6400

    ΔΕΜΕΚΑ Ν. ΘΕΟΔΩΡΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

  • Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024: Δείτε τα θέματα σε Ιστορία, Φυσική και Οικονομία
    Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024: Δείτε τα θέματα σε Ιστορία, Φυσική και Οικονομία

    Μέχρι τις 17 Ιουνίου συνεχίζουν τα ΕΠΑΛ

    Τα τελευταία μαθήματα Προσανατολισμού έδωσαν σήμερα, Τετάρτη 12 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, οι οποίοι διεκδικούν μία θέση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για την ερχόμενη ακαδημαϊκή χρονιά.
    Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι σήμερα εξετάστηκαν για τις Πανελλαδικές στα μαθήματα: Ιστορία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Φυσική (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) και Οικονομία (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).
    -Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος «Ιστορία» πατήστε εδώ
    -Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος «Φυσική» πατήστε εδώ
    -Για να δείτε τα θέματα του μαθήματος «Οικονομία» πατήστε εδώ
    Πηγή: Protothema.gr
  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις στα θέματα ΑΟΔΕ - ΕΠΑΛ
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις στα θέματα ΑΟΔΕ - ΕΠΑΛ
    Τα φετινά θέματα στο μάθημα «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων» για τους μαθητές των ΕΠΑΛ ήταν σαφή και κατανοητά.
    Το κομμάτι της εξέτασης που αφορούσε την θεωρία απαιτούσε ουσιαστική γνώσης της ύλης, ιδιαίτερα το θέμα Γ1β και Γ1γ, ενώ η άσκηση του θέματος Δ δεν ήταν απαιτητική από άποψη πράξεων.
    vollaris panelladikes24 aode epal
  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο για τα θέματα της Πληροφορικής
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο για τα θέματα της Πληροφορικής

    Τα θέματα σε γενικές γραμμές χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και απλότητα.

    Πιο συγκεκριμένα το Θέμα Α καλύπτει όλο το εύρος της ύλης όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.

    Το Θέμα Β έχει απλές εφαρμογές αλγορίθμων (ίσως το Β4 προβλημάτισε ελαφρώς τους εξεταζόμενους).

    Τέλος, τα Θέματα Γ και Δ θεωρούνται αναμενόμενα, που στηρίζονται σε βασικές γνώσεις για την επίλυση τους.

    Σε κάθε περίπτωση, ένας μαθητής που έκανε μεθοδικό διάβασμα και σωστή προετοιμασία κατά την διάρκεια της χρονιάς μπορούσε να ανταποκριθεί με επιτυχία στα θέματα.

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς