Αφήνοντας σιγά - σιγά πίσω την πανδημία και τις συνέπειές της οι μαθητές της Ηλείας, άρχισαν να βρίσκουν τα βήματά τους και την ψυχολογία τους.
Η ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων χθες, γέμισε με ικανοποίηση πολλούς από τους υποψηφίους, που άρχισαν ήδη να κάνουν τα σχέδιά τους για το μέλλον.
Το ilialive.gr μίλησε με πολλά από τα παιδιά που σημείωσαν υψηλές βαθμολογίες και ετοιμάζονται για τη φοιτητική ζωή που ξεκινά από το φθινόπωρο.
Αθανασία Τζαμαλή - 1ο ΓΕΛ Πύργου - 18.220 μόρια
"Πρώτα και πάνω απ' όλα ευχαριστώ τον Θεό που υπήρξε πηγή δύναμης για εμένα καθ' όλη την διάρκεια της σχολικής μου πορείας. Ύστερα ευχαριστώ την οικογένειά μου που στήριζε τις προσπάθειές και τις επιθυμίες μου και είχε πίστη σε εμένα. Τέλος οφείλω ευγνωμοσύνη σε όλους τους δασκάλους και τους φροντιστές μου. Θέλω επίσης να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν σ' αυτές τις ιδιαίτερες -λόγω δύσκολων συνθηκών- εξετάσεις και να ευχηθώ σε όλους -διαγωνιζόμενους και μη- καλή τύχη και όλοι οι δρόμοι προς την πρόοδο και την ευημερία να είναι ανοιχτοί μπροστά τους".
Νατάσα Μανώλη - 1ο ΓΕΛ Πύργου - 17.500 μόρια
Με δυσκόλεψαν τα μαθηματικά αλλά τελικά πήγα πολύ καλύτερα απ’ όσο νόμιζα και είμαι πολύ ικανοποιημένη. Μπορούσα βέβαια και περισσότερα αλλά είμαι χαρούμενη γιατί περνάω εκεί που θέλω. Ακολούθησα ένα πρόγραμμα στο διάβασμα μου, εννοείται ότι υπάρχουν στερήσεις όλη τη χρονιά. Τους τελευταίους μήνες πιεστικά λίγο περισσότερο αλλά σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι το διαχειριστικά σωστά. Θέλω πολυτεχνείο χημικών μηχανικών και πιστεύω ότι περνάω. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τους καθηγητές μου αλλά και τους φίλους μου για την στήριξη και την βοήθειά τους. Πραγματικά δεν θα τα κατάφερνα χωρίς αυτούς και τους ευχαριστώ πάρα πολύ.
Ειρήνη Σόκκα 1ο ΓΕΛ Πύργου - 17.500 μόρια
"Με δυσκόλεψε περισσότερο από όλα η βιολογία αλλά σε γενικές γραμμές η βαθμολογία μου είναι αυτή που περίμενα. Ο στόχος μου είναι η Κτηνιατρική ή η Βιολογία.
Στερήθηκα τις εξόδους όλο αυτό το διάστημα, κάποιες δραστηριότητες ίσως για τον εαυτό μου αλλά άξιζε τον κόπο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, το φροντιστήριο για την συνεργασία και τους καθηγητές.
Γεωργία Πένταρη - 1ο ΓΕΛ Πύργου - 17.300 μόρια
Είμαι πολύ ικανοποιημένη βέβαια περίμενα λίγο παραπάνω σε κάποια μαθήματα. Ο στόχος μου ήταν η Ιατρική, έχω όμως κι άλλα στο μυαλό μου όπως φαρμακευτική, βιολογικό και χημικό. Ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά, υπήρχαν πολλές θυσίες αλλά σίγουρα άξιζε τον κόπο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που ήταν δίπλα μου σε αυτό το ταξίδι αλλά και τους καθηγητές μου στην ΑΝΟΔΟ που ήταν δίπλα μου όλη αυτή τη χρονιά. Εννοείται ότι ευχαριστώ και τους φίλους μου…
Αθανασία & Νίκη Σπηλιωτοπούλου 1ο ΓΕΛ Πύργου - 16.000 & 17.000 μόρια
“Περιμέναμε αυτήν την βαθμολογία είμαστε πολύ ικανοποιημένες. Στόχος είναι τα ναυτιλιακά τώρα. Στερηθήκαμε κάποια πράγματα σε αυτή τη διαδρομή γιατί έπρεπε να μελετήσουμε πάρα πολλές ώρες. Ήταν μία δύσκολη διαδρομή αλλά είχε αίσιο τέλος. Βοηθούσαμε η μία την άλλη στο διάβασμα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την οικογένειά μας, τους φίλους μας και εννοείται τους καθηγητές από το φροντιστήριο άνοδος που μας βοήθησε πάρα πολύ και στάθηκαν δίπλα μας σε όλη αυτήν την δύσκολη πορεία. Να ευχαριστήσουμε τον κ. Αλέξανδρο Λίμουρα, τον κ. Γιώργο Μπαμπάλη, την κα Ηλιάνα Λένη και την κα Ελένη Λέντζου.
Μαριτίνα Σπηλιοπούλου - 2ο ΓΕΛ Πύργου - 19300 μόρια
“Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και ανακουφισμένη που τελείωσε τόσο καλά αυτή η διαδρομή, το περίμενα, με την έννοια ότι είχα διαβάσει πάρα πολύ και πίστευα ότι θα έχω ένα καλό αποτέλεσμα αλλά η αλήθεια είναι οτι να σημειώσω τόσο μεγάλη βαθμολογία δεν το περίμενα. Είχα προσπαθήσει πάρα πολύ διαχρονικά, το διάβασμα μου ήταν διαχρονικό και όχι μόνο των τελευταίων χρόνων, είχα μία πορεία χρόνια τώρα με επιμονή και αγάπη, γιατί μου άρεσε πάρα πολύ το διάβασμα. Είχα και ανθρώπους δίπλα μου που με στήριζαν και από το σχολικό περιβάλλον, όπου προσπάθησα να πάρω ότι μπορούσε να μου δώσει. Μεγάλη στήριξη είχα και από την οικογένεια μου και τα τελευταία δύο χρόνια είχα βοήθεια και από τους φροντιστές μου αλλά και τους καθηγητές του σχολείου, των οποίων η συμβολή τους σε αυτήν την προσπάθεια ήταν πάρα πολύ σημαντική.
Η σχολή που στοχεύω είναι η φιλολογία Αθηνών. Είμαι βέβαιη ότι μπορώ να την πιάσω, πολλοί βέβαια με ρωτούν γιατί δεν επιλέγω άλλες πιο υψηλόβαθμες σχολές αλλά διαχρονικά μου άρεσε το διάβασμα, το γράψιμο, η λογοτεχνία και αυτή η σχολή ήταν κάτι που ήθελα πάρα πολύ χρόνια τώρα. Θα ήθελα να πω συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, οι τελευταίες χρονιές ήταν πολύ δύσκολες και θεωρώ ότι όλοι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Περάσαμε τα χρόνια της καραντίνας εμένα προσωπικά επειδή ήμουν επικεντρωμένη πάρα πολύ στο στόχο μου θεωρώ ότι δεν μου στοίχισε πάρα πολύ. Δεν με έβγαλε δηλαδή από τον δρόμο μου. Γενικά όμως πιστεύω ότι στο σύνολο των μαθητών η τηλεκπαίδευση δεν βοήθησε και ψυχολογικά αλλά και σε ό,τι αφορά το εκπαιδευτικό κομμάτι”.
Βασίλης Καραμεσίνης - 2ο ΓΕΛ Πύργου - 19.100 μόρια
Νιώθω σίγουρα ανακουφισμένος, γιατί ήταν δύσκολη χρονιά με αρκετό διάβασμα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Έκανα αρκετά καλή προετοιμασία με βοήθησαν και οι καθηγητές μου και ήταν πολύ σημαντική και η ψυχολογία, γιατί κατάφερα να μην έχω αρκετό άγχος. Έτσι λοιπόν μπόρεσα να αποτυπώσω στο γραπτό όλες μου τις γνώσεις και την δουλειά που είχα κάνει. Στόχος μου το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών στην Πάτρα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου σίγουρα τους γονείς μου και τον αδερφό μου, την μητέρα μου Κατερίνα Χριστοδούλου που μου έκανε και μάθημα στην έκθεση, την καθηγήτρια μου στην χημεία, τον καθηγητή μου στην φυσική Νίκο Σεφέκο και τον καθηγητή μου στα μαθηματικά Κώστα Τσατσαμπά. Όλη αυτή η κατάσταση με την πανδημία με επηρέασε σίγουρα, ήταν δύσκολο διότι δεν γράφαμε εξετάσεις, νόσησα και δύο φορές με κορονοϊό, είχα δύσκολα διαστήματα αλλά κατάφερα να ανταπεξέλθω.
Μαρισόφη Μπαρτζιώτη - 2ο ΓΕΛ Πύργου - 17850 μόρια
Με ικανοποιεί η βαθμολογία μου, είμαι πολύ χαρούμενη και πιστεύω ότι ο κόπος μου δικαιώθηκε. Σε αυτή τη διαδρομή στερήθηκα σίγουρα εξόδους, φίλους, εκδρομές, πιστεύω ότι είναι μία προσπάθεια που θέλει πολλές θυσίες, προκειμένου να φτάσει εδώ κάποιος. Είναι ένα όνειρο όμως που πραγματοποιείται και εύχομαι αυτή την χαρά να την βιώσουν όλοι. Η πρώτη μου επιλογή είναι η φαρμακευτική αλλά και η Κτηνιατρική. Τώρα θα δείξει στην πορεία. Πρώτα απ’ όλα, θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου και κυρίως τη μαμά μου, που ήταν δίπλα μου σε όλο αυτόν τον αγώνα. Μετά τους καθηγητές μου, το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ, τον καθηγητή μου τον κ. Ηλιόπουλο που με στήριξε ψυχολογικά περισσότερο από όλους και μετά τον καθηγητή της Βιολογίας, της Χημείας και της Έκθεσης, στους οποίους χρωστάω την επιτυχία μου.
Άντα Παναγιωτακόπουλου - 2ο ΓΕΛ Πύργου - 16.220 μόρια
Σε γενικές γραμμές ήταν αυτό που περίμενα, τα μαθήματα δεν ήταν πολύ δύσκολα βέβαια είναι και ο παράγοντας της τύχης και το άγχος της στιγμής, που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο για την επίδοση. Πρώτη μου επιλογή, θα είναι το Χημικό και στη συνέχεια η Φυσικοθεραπεία, διότι είναι και ο πατέρας μου στο επάγγελμα αυτό.
Όλο αυτό το διάστημα, σίγουρα στερήθηκα πολλά πράγματα, όπως για παράδειγμα τις εξόδους, πολλές φορές επίσης τις Κυριακές με τα διαγωνίσματα στέρησε την επαφή με την οικογένεια σου διότι δεν έχεις το χρόνο να βγεις για ένα φαγητό αλλά και με τους φίλους γιατί πέρα από το σχολείο δεν ήταν τόσο συχνές οι συναντήσεις μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με στήριξαν ψυχολογικά και οικονομικά και σε όλους τους τομείς, ότι χρειαζόμουν πάντα μου το παρείχαν, στη συνέχεια θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές του σχολείου που πάντα ήταν δίπλα μας καθώς και τον κ. Ηλιόπουλο και τον κ. Κουτρουμάνο και όλους τους καθηγητές που είχα όλα αυτά τα χρόνια, διότι μου έδωσαν και τα ψυχικά εφόδια και τις γνώσεις, προκειμένου να προετοιμαστώ για την συνέχεια της ζωής μου.
Μάρκος Δημήτριος Κόρδας - 2ο ΓΕΛ Πύργου - 17.400 μόρια
Νιώθω ικανοποιημένος, έπιασα τον στόχο μου, τα μαθηματικά ήταν πιο δύσκολα από ότι περίμενα, υπήρχε και το άγχος, παρόλα αυτά όμως τα κατάφερα. Θέλω να περάσω Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Τεχνολογίας Υπολογιστών στο Πολυτεχνείο Πάτρας. Έκανα μία προετοιμασία ίσως όχι όμως όσο θα έπρεπε, διότι είχα και το μυαλό μου στο ποδήλατο. Είχα όμως βοήθεια και από τον μπαμπά μου που είναι μαθηματικός και μαζί με την ποδηλασία και κάποια επιτυχία εκεί μπορώ να μπω στην σχολή. Τα κατάφερα με πρόγραμμα, πολύ πιεσμένα όλα, τι ώρα θα έρθω σπίτι, τι ώρα θα φάω, τι ώρα θα πάω για μάθημα και τι ώρα θα κανω προπόνηση. Αυτό όμως μου έδινε χαρά να είμαι έτσι σε πίεση. Προς το τέλος που μου έτυχε ένας τραυματισμός στην ποδηλασία υπήρχε άπλετος χρόνος για διάβασμα και τότε διάβαζα αρκετά. Στην ποδηλασία είμαι στον Ποδηλατικό Όμιλο Πατρών, έχω δύο δεύτερες πανελλήνιες θέσεις και έχω συμμετάσχει και με την εθνική στο εξωτερικό. Προσπαθούσα να τα συνδυάσω και τα δύο. Οι γονείς μου πίστευαν ότι δεν θα τα καταφέρω επειδή δεν αφιέρωνα τόσο πολύ χρόνο στο διάβασμα αλλά τώρα είναι όλοι χαρούμενοι εκ του αποτελέσματος. Θα ήθελα όμως να μου είχαν περισσότερη εμπιστοσύνη από νωρίς… Εγώ αυτά που έχω να πω, είναι ότι το να παρατήσει κάποιος αυτό που αγαπάει για τις Πανελλήνιες, είναι ότι χειρότερο μπορεί να κάνει, διότι σε αποδιοργανώνει και η στενοχώρια που σου προκαλεί το να παρατάς κάτι που θέλεις, σε οδηγεί σε χάσμα στο ίνσταγκραμ ή στο YouTube γιατί προσπαθείς να γεμίσεις με μία ικανοποίηση αυτή που σου προσέφερε αυτό που αγαπούσες. Δεν έχει νόημα να το κόψεις, σου χαλάει την ισορροπία σαν άτομο. Αν έχεις θέληση μπορείς να καταφέρεις και τα δύο. Ακούω παιδιά που πάνε χωρίς στόχο που λένε ότι όσο γράψω και όσα μόρια πιάσω. Δεν θεωρώ ότι είναι σωστό αυτό. Επίσης οι συνήθειές μου με κρατούσαν μακριά από ξενύχτια ή πράγματα που σε αποπροσανατολίζουν και αυτό με βοήθησε.
Δημήτρης Κωνσταντόπουλος - 3ο ΓΕΛ Πύργου - 19.325 μόρια
“Αισθάνομαι δικαιωμένος διότι ανταμείβονται οι κόποι μου. Εγώ δεν εντατικοποίησα το διάβασμα την τελευταία χρόνια, πάντα διάβαζα αρκετά. Έτσι δούλευα εγώ δηλαδή. Από την Α Λυκείου βέβαια θα έλεγα άρχισα αρκετό διάβασμα. Σίγουρα βέβαια στην Β και την Γ Λυκείου ήταν ακόμα περισσότερο.
Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου, την βιολόγο μου Κωσταντίνα Ανδρεόπουλου, την φιλόλογο Κατερίνα Βαγγοπούλου, τους καθηγητές από το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ, τον χημικό μου Ιωάννη Κουτρουμάνο και τον Φυσικό μου Γιώργο Ηλιόπουλο. Θα ήθελα όμως να ευχαριστήσω και τους καθηγητές του σχολείου μου, την φιλόλογο Όλγα Λαμπαούνα, την φυσικό Παναγιώτα Σπυρόπουλου, την χημικό Μαρίνα Αγγελακοπούλου και τον βιολόγο Διονύση Λιακόπουλο.Και φυσικά όλους μου τους καθηγητές και εκπαιδευτικούς μέχρι τώρα. Ο στόχος μου τώρα είναι η Ιατρική Πατρών.
Ήθελα επίσης να πω για τους συμμαθητές μου που δεν τα κατάφεραν, ότι η επιτυχία στις πανελλαδικές δεν είναι καθοριστικής σημασίας, δε σημαίνει οτι επειδή κάποιος απέτυχε ή δεν ικανοποίησε τους στόχους του είναι αποτυχημένος ή δεν θα πετύχει στη ζωή του. Οι πανελλαδικές θα έλεγα ότι είναι ένα μέσο για να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα. Θεωρώ ότι εμένα με βοήθησε η συστηματικότητα στην μελέτη αλλά επίσης ήθελα να τονίσω, ότι πολλά παιδιά απαξιώνουν τους καθηγητές του σχολείου. Εγώ παρατηρούσα δηλαδή συμμαθητές μου, που απαξίωναν αυτούς τους καθηγητές και όμως οι καθηγητές αυτοί, έκαναν πολύ καλή δουλειά, εφάμιλλη με τους καθηγητές των φροντιστηρίων. Εγώ προσωπικά πήρα πολλά πράγματα από αυτούς και θεωρώ ότι αν δεν άκουγα τις δικές τους συμβουλές δεν θα τα είχα πάει τόσο καλά”.
Γεώργιος Μπακόπουλος - 3ο ΓΕΛ Πύργου - 18775 μόρια
Ήξερα εξαρχής την βαθμολογία που θα συγκεντρώσω, είμαι πολύ ικανοποιημένος, πετυχαίνω στην σχολή που ήθελα, ιατρικές επιστήμες και πλέον είναι εφικτό. Ήταν μία δύσκολη περίοδος προετοιμασίας αλλά όλα πήγαν καλά. Είχα την σωστή υποστήριξη και όλα κύλησαν ομαλά. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου από το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ, συγκεκριμένα τον φυσικό μου Γιώργο Ηλιόπουλο και την καθηγήτρια της έκθεσης ζωή Βούρτση, επίσης θέλω να ευχαριστήσω τον χημικό μου Μάκη Κοπανιτσάνο αλλά και τον βιολόγο μου που όλοι με βοήθησαν να πετύχω αυτό το άρτιο αποτέλεσμα.
Νικόλαος Λαμπαδίτης - 3ο ΓΕΛ Πύργου - 18.425 μόρια
Στόχος μου είναι η Ιατρική και συγκεκριμένα η Πάτρα και ύστερα η Φαρμακευτική. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους φίλους μου που μου συμπαραστάθηκαν σε αυτό τον αγώνα που έδωσα όλα τα χρόνια καθώς και το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ και συγκεκριμένα τους καθηγητές μου τον κ. Ηλιόπουλο και τον κ. Κουτρουμάνο καθώς και τους καθηγητές μου στην Έκθεση και την Βιολογία. Σίγουρα στερήθηκα πολλά πράγματα, βόλτες, συναντήσεις με φίλους, όμως πιστεύω ότι άξιζε τον κόπο και τελικά δικαιώθηκα από αυτήν την προσπάθεια με τους βαθμούς που είδα. Ελπίζω πως στη συνέχεια θα πάνε όλα καλά. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την βαθμολογία μου, βέβαια στην βιολογία περίμενα δύο μόρια παραπάνω δηλαδή 94% αλλά δεν πειράζει επειδή πήγα πολύ καλά στην φυσική 100 και στην χημεία 97 οπότε καλύφθηκαν τα κενά.
Ειρήνη Πυλαρινού - 4ο ΓΕΛ Πύργου - 19.000 μόρια
“Έγραψα περίπου 19.000 μόρια σε γενικές γραμμές αύτο περίμενα, είμαι χαρούμενη. Πρώτη μου επιλογή είναι η Ιατρική Αθηνών. Περίμενα ότι έγραψα τόσο, βέβαια τις τελευταίες μέρες για να μην απογοητευτώ προσπαθούσα να σκεφτώ ότι μάλλον έχω γράψει πιο χαμηλά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου, οι οποίοι με στήριξαν με κάθε δυνατό τρόπο, το σχολείο μου και ύστερα τους φροντιστές μου στο φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ και την βιολόγο μου”.
Δημήτρης Δημητρόπουλος 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - 19.125 μόρια
Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, εκεί περίμενα η αλήθεια είναι, να είναι η βαθμολογία μου και πιστεύω ότι είναι ικανή για να φτάσω στο στοχό μου, που είναι η Ιατρική. Διάβαζα συστηματικά καθημερινά, μόνο φρόντιζα όταν ένιωθα ότι δεν απέδιδε το διάβασμά μου και έκανα συνεχώς λάθη, να κάνω μικρά διαλείμματα.
Αυτό το ακολούθησα στην τελευταία τάξη του λυκείου, που ήταν μεγάλες οι απαιτήσεις. Τα προηγούμενα χρόνια δεν χρειαζόμουν πολύ διάβασμα, με 2 – 3 ώρες την ημέρα ήμουν εντάξει. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, διότι κάθε παιδί που δίνει πανελλήνιες, απογοητεύεται στην πορεία, και ήταν εκεί για να με βοηθήσει αλλά να ευχαριστήσω και το σχολικό μου περιβάλλον, όπως και τους συμμαθητές μου, που ήταν κι αυτοί απαραίτητοι διότι μου έδιναν ανακούφιση και ως συνομήλικοι με καταλάβαιναν. Τώρα σε ότι αφορά τους συμμαθητές μου που δεν τα κατάφεραν, ξέρω ότι είναι λίγο υποκριτικό ίσως όποιος που θεωρητικά έχει πετύχει αυτό που ήθελε να στέλνει τέτοια μηνύματα στους άλλους αλλά πιστεύω ότι αυτά που ακούμε ότι δεν τελειώνει η ζωή μετά τις πανελλήνιες και ότι υπάρχουν ευκαιρίες, σίγουρα ισχύουν και ότι σε βάθος χρόνου και εκείνοι θα το καταλάβουν.
Νικόλαος Ασπραδάκης - 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - 18.450 μόρια
Είμαι αρκετά ευχαριστημένος και ανακουφισμένος με τα αποτελέσματα, διότι είχα αγχωθεί λίγο. Δεν ακολούθησα κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά πιστεύω ότι διάβαζα αρκετά. Ούτε πολύ, ούτε λίγο... Πάντα διάβαζα, ήμουν καλός μαθητής σε όλη την σχολική μου πορεία. Τώρα στοχεύω στο Πολυτεχνείο Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στην Αθήνα. Γενικά για όλα τα παιδιά που έχουν προέλθει και από την περίοδο του κορονοϊού όλο αυτό λειτούργησε αρνητικά και επειδή αρχικά δε γράφαμε καθόλου εξετάσεις, που σημαίνει ότι δεν είχαμε συνηθίσει σε αυτή την διαδικασία. Επίσης ούτε εγώ, ούτε οι συμμαθητές μου ακόμα κι αν είχαμε περισσότερο χρόνο στο διάστημα αυτό δεν το αξιοποιήσαμε. Ήταν μία περίοδος αδράνειας…
Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρώτα απ’ όλα τους καθηγητές μου στο σχολείο και τους καθηγητές μου στο φροντιστήριο, τον μαθηματικό μου Παναγιώτη Τάγιο, τον χημικό μου Θοδωρή Νικολόπουλο, τον φιλόλογό μου στην έκθεση Ανδρέα Βουρλούμη και τον φυσικό μου. Θα ήθελα όμως να πω για όσους δεν τα πήγαν πολύ καλά, ότι δεν είναι το παν οι πανελλήνιες, θα υπάρξει και δεύτερη ευκαιρία και ότι υπάρχουν κι άλλες επιλογές…
Γιώργος Κόντος - 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - 18.200 μόρια
Είμαι αρκετά χαρούμενος, σίγουρα μπορούσα και καλύτερα αλλά είμαι ικανοποιημένος. Εγώ από την Α Λυκείου είχα ξεκινήσει συστηματικό διάβασμα, αρχικά στην πρώτη τάξη του λυκείου χωρίς φροντιστήρια. Στην Β Λυκείου ξεκίνησα τα φροντιστήρια και αφοσιώθηκα πάρα πολύ στο διάβασμα, χωρίς όμως να μου περιορίζει τις άλλες δραστηριότητες, όπως για παράδειγμα τον αθλητισμό και την μουσική με τα οποία ασχολιόμουν όλη τη χρονιά. Στην Γ Λυκείου βέβαια το είχα αποδεχθεί από πριν ότι θα αφοσιωθώ περισσότερο στο διάβασμα, περιόρισα όλα τα υπόλοιπα και με συστηματικό διάβασμα που δεν με πίεσε ιδιαίτερα, δηλαδή είχα στάνταρ πρόγραμμα από την αρχή μέχρι το τέλος της χρονιάς και μου βγήκε σε καλό.
Η πρώτη μου επιλογή είναι σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών στην Αθήνα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με βοήθησαν σε όλη μου την πορεία αλλά και τους καθηγητές μου, τόσο του σχολείου όσο και του φροντιστηρίου που πίστεψαν σε μένα. Εύχομαι σε όλα τα παιδιά να πιάσουν τις σχολές που θέλουν και να είναι όλοι ευχαριστημένοι, διότι ήταν μια δύσκολη χρονιά ειδικά τα 3 τελευταία χρόνια.
Ελένη Κουρκούτα - 2ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - 19.070 μόρια
Προφανώς είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη και ικανοποιημένη, γιατί από την βαθμολογία μου ήδη καταλαβαίνω ότι έχω περάσει στη σχολή που θέλω, η οποία είναι μηχανολόγων μηχανικών στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο γιατί είναι πολύ παραπάνω από τις περσινές βάσεις, στη συγκεκριμένη πιάνω 19.090 μόρια, Η επιτυχία μου είναι ξεκάθαρο αποτέλεσμα όλων αυτών των ετών, από το δημοτικό κιόλας προσπαθούσα να μην έχω κενά, πάντα ήμουν του διαβάσματος, γιατί θεωρώ ότι αν το προσπαθούσα μόνο τα δύο τελευταία χρόνια δεν υπήρχε περίπτωση να καταφέρω αυτό που πέτυχα.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές μου και αυτούς που με βοήθησαν προσωπικά αλλά και τους καθηγητές του σχολείου μου.
Για τους συμμαθητές μου που δεν τα κατάφεραν ήθελα να πω ότι η ζωή συνεχίζεται και ότι αν θέλουν πολύ κάτι, να το σκεφτούν σοβαρά να δώσουν και πάλι του χρόνου. Γιατί είναι προτιμότερο μία χρόνια καθυστέρησης, από το να περάσουν σε μία σχολή την οποία δεν αγαπούν και που ουσιαστικά αυτό θα τους οδηγήσει σε μία ζωή με την οποία δεν θα είναι ευχαριστημένοι.
Εμείς ως μαθητές, περάσαμε και μία δυσκολία λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, δεν δίναμε εξετάσεις τα προηγούμενα χρόνια λόγω COVID, δεν μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε με άτομα, το σχολείο για μας ήτανε μια καθημερινή συνήθεια που συναντούσαμε τους φίλους μας και έχω να πω ότι φέτος εάν δεν είχα δώσει νωρίτερα τις ενδοσχολικές εξετάσεις με αυτό το μικρό άγχος πριν, θεωρώ ότι θα τα είχα πάει χειρότερα στις πανελλήνιες, διότι δεν θα είχα έναν ρυθμό και δεν θα μπορούσα να βιώσω αυτή την διαδικασία ως συνέχεια των ενδοσχολικών.
Νικόλαος Χριπάτσιος - 2ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - 18.700 μόρια
"Είμαι πολύ χαρούμενος που αυτή η δύσκολη χρονιά και ψυχοφθόρα διαδικασία έφτασε στο τέλος της. Θέλω μάλιστα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου και την οικογένειά μου για την στήριξη σε όλη αυτή τη χρονιά και την άψογη προετοιμασία, παρά τις συνθήκες της πανδημίας. Χαίρομαι που κατάφερα να συγκεντρώσω αυτή τη βαθμολογία και θέλω να ευχηθώ σε όλους τους συμμαθητές μου καλό καλοκαίρι και καλή σταδιοδρομία".
Σωτήρης Μέντης - ΓΕΛ Ζαχάρως - 19.000 μόρια
Είμαι πολύ ευτυχισμένος και ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μου. Αισθάνομαι ευγνώμων απέναντι σε όσους ανθρώπους συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία αλλά σίγουρα και ευγνώμων προς τον Θεό για την βοήθεια και την φώτισή του.
Απαιτείται κάθ´ όλη την διάρκεια της σχολικής μας πορείας επιμελές και εντατικό διάβασμα έτσι ώστε να δημιουργήσουμε τις βάσεις και να μπορέσουμε ουσιαστικά να λάβουμε τις απαραίτητες γνώσεις που θα μας βοηθήσουν σε κάθε τάξη να έχουμε τις κατάλληλες επιδόσεις και να προχωράμε να φτάσουμε στην Γ Λυκείου στις πανελλήνιες και να έχουμε μία αντίστοιχα καλή επίδοση, οπότε είναι σίγουρα δουλειά πολλών ετών και δεν είναι εντατική προσπάθεια ενός χρόνου. Σίγουρα όμως στην Β και στην Γ Λυκείου, αρχίζουν τα πράγματα να γίνονται πιο επιστημονικά και έτσι απαιτείται πολύωρο διάβασμα, γιατί ουσιαστικά στοχεύουμε στην κατανόηση και όχι στην αποστήθιση. Για το δικό μας καλό, γιατί το σχολείο δεν είναι βαθμοθηρία. Έτσι μας βγαίνει σε καλό στις πανελλήνιες, όταν το βλέπουμε έτσι... Ο στόχος μου είναι η Ιατρική Πατρών επειδή στην Ιατρική Πατρών σπουδάζει και η αδελφή μου, που άλλωστε ήταν και το πρότυπό μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές του ΓΕΛ Ζαχάρως αλλά και τους εκπαιδευτικούς μου καθόλη τη διάρκεια της σχολικής μου πορείας, οι οποίοι ουσιαστικά με βοήθησαν με έναν μοναδικό τρόπο, να αγαπήσω την γνώση και την μάθηση και μου μεταλαμπάδευσαν πολλές χρήσιμες γνώσεις για μένα. Από εκεί και πέρα θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον καθηγητή της Φυσικής τον κ. Διονύση και τους καθηγητές μου από το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ, την βιολόγο μου Ήρα Κορομάντζου, την φιλόλογο Ζωή Βούρτση και τον χημικό μου Γιάννη Κουτρουμάνο. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στους γονείς μου και την αδερφή μου, οι οποίοι είναι οι αφανείς ήρωες που με στηρίζουν ψυχολογικά αλλά επίσης και όλους τους φίλους μου και όλους όσοι συνέβαλαν στο παρόν αποτέλεσμα.
Γρηγορία Κυριακή Αποστολοπούλου - ΓΕΛ Ζαχάρως - 18.030 μόρια
Τελειώνοντας την Γ λυκείου και ως απόφοιτη πλέον, αυτό που κατάλαβα είναι ότι όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Τα παιδιά της Γ Λυκείου δεν είναι παιδιά θαύματα, είναι απλοί μαθητές, οι οποίοι δουλεύουν από το Γυμνάσιο ακόμα και θέτουν τους στόχους τους για τις βάσεις που θέλουν να χτίσουν. Εγώ προσωπικά θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ τόσο στους καθηγητές του σχολείου μου όσο και στους καθηγητές του φροντιστηρίου μου, γιατί είναι πραγματικά πρότυπα προς μίμηση για εμένα. Είναι άνθρωποι, οι οποίοι ήταν πραγματικά στηρίγματα σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς διότι καλώς ή κακώς, είμαστε παιδιά τα οποία έχουμε προέλθει από δύο χρονιές COVID, είμαστε παιδιά που έχουμε να δώσουμε εξετάσεις από την Γ Γυμνασίου και όλα αυτά για μας ήταν κατά κάποιον τρόπο μία πρόκληση και μία δοκιμασία, για το αν θα τα καταφέρουμε ή όχι. Αυτό που βίωσα εγώ σαν μαθήτρια της Γ Λυκείου και αυτό που κατάλαβα τελειώνοντας, είναι ότι η τάξη αυτή μας τρομάζει σαν μαθητές, ενώ δεν είναι αυτό που φαίνεται. Η Γ Λυκείου, είναι ο πρώτος δικός μας μεγάλος αγώνας, είναι ο πρώτος αγώνας με τον οποίο ερχόμαστε αντιμέτωποι με τις δυνατότητες και τις αντοχές μας. Για την επιτυχία, πιστεύω ότι μετράει 75% το διάβασμα και 25% η ψυχραιμία και η τύχη κατά κάποιον τρόπο, το πως δηλαδή θα αντιληφθείς τα θέματα εκείνη την ώρα. Παίζουν όλα πάρα πολύ μεγάλο ρόλο. Η πρώτη μου επιλογή είναι η οδοντιατρική αλλά περιμένω να δω και τις βάσεις και ανάλογα θα κάνω το μηχανογραφικό μου. Θα ήθελα να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές μου, τον κ. Διονύση, στην φυσική την κα Κατερίνα, στην έκθεση την κα Βάσω και στην βιολογία τον κ. Ζαχαρία. Το μεγαλύτερο ευχαριστώ βέβαια το χρωστάω στην οικογένειά μου η οποία με στηρίζει ανελλιπώς. Πιστεύω ότι χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν αυτό που είμαι τώρα. Η πορεία μου καθορίστηκε από την οικογένειά μου. Θα ήθελα να πω καλή επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους, καλά αποτελέσματα για τον Αύγουστο και μια καλή φοιτητική ζωή. Κλείνοντας αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα όνειρα είναι για τους δυνατούς…
Αλέξανδρος Γιαννακόπουλος - ΓΕΛ Ανδραβίδας - 18.970 μόρια
Η αλήθεια είναι ότι περίμενα ότι έχω πάει καλά, όχι όμως με τόσο υψηλή βαθμολογία,υπολόγιζα χαμηλότερα. Εντυπωσιάστηκα από αυτό και αυτή τη στιγμή είμαι προφανώς πάρα πολύ χαρούμενος. Βέβαια δεν είχα και πρόβλημα να γράψω και χαμηλότερα διότι η σχολή που με ενδιαφέρει είναι αρκετά πιο χαμηλά. Ο στόχος μου είναι Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πάτρας. Τώρα περιμένω τα αποτελέσματα για το μηχανογραφικό που θα δηλώσω. Η αλήθεια είναι ότι είναι σίγουρο ότι πρέπει να έχεις μάθει να διαβάζεις αρκετά χρόνια, δηλαδή από το Γυμνάσιο κιόλας να ξέρεις την διαδικασία του διαβάσματος. Αλλά από την Β Λυκείου και ύστερα πιστεύω ότι λίγο πιο αυξημένο διάβασμα, όχι κάτι όμως το ιδιαίτερο μπορεί να βοηθήσει στην επιτυχία. Εγώ να σας πω εξομολογητικά ότι δεν έκανα κάποιο ιδιαίτερο διάβασμα, προφανώς έκανα ένα μερικό πρόγραμμα, ότι χρειάζεται για τα φροντιστήριά μου και το σχολείο μου αλλά δεν νομίζω ότι ισχύει όλο αυτό που λένε για τις πανελλήνιες ότι είναι κάτι πολύ δύσκολο και θέλει τόσο μεγάλη προσπάθεια. Και εγώ ίδιος δεν το θεώρησα κάτι τόσο μεγάλο. Αν έχεις το ψυχικό σθένος να αντιμετωπίσεις τις δυσκολίες δεν είναι κάτι περισσότερο. Χρειάζεται διάβασμα και βοήθεια από τους καθηγητές και την οικογένεια. Ήταν σίγουρα μία πιο ανεπτυγμένη διαδικασία από πλευράς προσπάθειας αλλά όχι αυτό το μεγάλο που λένε ότι είναι δύσκολο και θέλει ξενύχτια και εντατικό πρόγραμμα. Επίσης τα περισσότερα παιδιά που ερχόμαστε από την περίοδο της καραντίνας όλο αυτό στην ψυχολογία λειτούργησε αρνητικά διότι δεν υπήρχε η ευκολία της κοινωνικοποίησης αλλά από πλευράς διαβάσματος σίγουρα βοήθησε διότι υπήρχε περισσότερος ελεύθερος χρόνος, κάναμε διαδικτυακά μαθήματα και δεν χάναμε χρόνο στις μετακινήσεις. Ταυτόχρονα όμως υπήρχε και το πρόβλημα του ελλειμματικού μαθήματος αναφορικά με τα διαδικτυακά μαθήματα, το οποίο δημιουργούσε το αντίθετο αποτέλεσμα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τα αδέρφια μου γενικότερα όλη μου την οικογένεια, τους καθηγητές μου που πραγματικά με βοήθησαν και ήταν δίπλα μου σε όλη αυτή την διαδικασία, το σχολείο που και αυτό σίγουρα συνέβαλε αρκετά και ύστερα τους στενούς μου φίλους που στις δύσκολες στιγμές μου έδιναν δύναμη. Θα ήθελα να πω επίσης για τα παιδιά που δεν είναι ικανοποιημένα ότι δε σημαίνει ότι θα τελειώσει και η προσπάθειά τους και να ξέρουν ότι οι πανελλήνιες δεν είναι το τελευταίο βήμα στην συνέχεια της ζωής. Το μέλλον θα τους αποδείξει ότι υπάρχουν κι άλλα πράγματα που μπορούν να κάνουν…
Ανδρέας Καραβούλιας - ΓΕΛ Βάρδας - 17.600 μόρια
Είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα που είδα σήμερα, οι κόποι μου ανταμείφθηκαν. Ήταν μία δύσκολη χρονιά, τόσο η φετινή όσο και τα δύο προηγούμενα χρόνια που χρειάστηκε για να φτάσω σήμερα σε αυτό το αποτέλεσμα. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος και θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ πρώτα απ’ όλα στην οικογένεια μου, στην αδερφή μου και τους γονείς μου αλλά και σε όλους όσοι με στήριξαν σε αυτό τον αγώνα. Οι πανελλήνιες απαιτούν πρόγραμμα, πολύ διάβασμα και ηρεμία. Ο στόχος μου είναι οι οικονομικές σχολές. Δεν ακολούθησα κάποιο συγκεκριμένο μοτίβο, δεν υπάρχουν τρικ και κόλπα που θα μπορέσει κάποιος μαθητής να ακολουθήσει, είναι αναλόγα το άτομο. Η αλήθεια είναι ότι εγώ επέλεξα να διαβάσω πάρα πολλές ώρες στο πρόγραμμά μου αλλά εμένα μου άρεσε αυτό που έκανα, οπότε ήξερα ότι θα αποδώσει. Αυτό όμως που σίγουρα χρειάζεται είναι πρόγραμμα, καθηγητές που να ταιριάζεις και να μπορείς να επικοινωνήσεις και να συνεννοηθείς μαζί τους και βέβαια να σε στηρίξουν. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές μου, τον Μαθηματικό μου Γιάννη Παπαδόπουλο και από το φροντιστήριο “ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ” στη Βάρδα τον Γιάννη Σπυρούλια και τον Παναγιώτη Σούρα. Να πω επίσης συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τον αγώνα που έδωσαν και να ευχηθώ τα καλύτερα για όλους μας.
Κωνσταντίνος Δημήτριος Θεοχαρόπουλος - ΓΕΛ Κρεστένων - 17.730 μόρια
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και χαίρομαι πολύ που απέδωσαν καρπούς οι κόποι μου. Στόχος μου είναι κάποιο τμήμα του οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Δεν έχω αποφασίσει όμως ακόμα. Εγώ διάβασα πολύ στην Γ Λυκείου εκεί έκανα την μεγαλύτερη προσπάθεια, στις υπόλοιπες τάξεις προσπαθούσα να είμαι χαλαρός, γιατί ήξερα ότι θα ρίξω πολύ διάβασμα στην τελευταία τάξη. Προσπαθούσα να είμαι χαλαρός, να ασχολούμαι όσο περισσότερο μπορώ με τον αθλητισμό και να αποβάλω όσο το δυνατόν περισσότερο άγχος γίνεται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου και τους καθηγητές μου.
Παναγιώτα Κωνσταντοπούλου - ΓΕΛ Καράτουλα - 18.180 μόρια
Αισθάνομαι περίεργα, γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα. Περίμενα λιγότερο. Τώρα όμως νιώθω ένα αίσθημα πληρότητας. Στόχος μου είναι η Νομική Αθηνών.
Ήταν μία πολύχρονη και συστηματική προσπάθεια και το λέω με όλη μου την ειλικρίνεια. Έκανα συστηματικό το διάβασμα όλη τη χρονιά, είχα όμως και κάποια σκαμπανεβάσματα. Και εννοείται ότι από τον Μάιο και ύστερα τα δίνεις όλα... Πιστεύω ότι το συστηματικό διάβασμα είναι αυτό που απαιτείται για να τα καταφέρεις. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα το Κοινωνικό Φροντιστήριο, διότι δεν είχα κάποια βοήθεια αλλά και τους καθηγητές του σχολείου μου, καθώς ήταν ιδιαίτερα βοηθητικοί. Τώρα σε ότι αφορά τους συμμαθητές μου, που δεν τα κατάφεραν, θα ήθελα να πω ότι η ζωή μας δεν κρίνεται μόνο από αυτό. Ίσως ακούγεται γραφικό αλλά τελικά ισχύει. Γιατί παίζει σημαντικό ρόλο και ο παράγοντας τύχη για να τα καταφέρεις. Πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να προγραμματίσει το επόμενο του βήμα είτε είναι εντός είτε εκτός του σχολείου και να το δει σαν μία ευκαιρία…
Γεωργία Παρασκευοπούλου 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας - 19.420 μόρια
Αισθάνομαι ευλογημένη, διότι με την βοήθεια του Θεού, η σημερινή μέρα με δικαιώνει για όλη την προσπάθεια όλων αυτών των χρόνων στη διάρκεια της σχολικής μου διαδρομής. Είχα ένα πρόγραμμα για να μπορέσω να ανταπεξέλθω στην καθημερινότητα, περισσότερο όμως είχα υπομονή και επιμονή, που θεωρώ ότι είναι τα δύο βασικά στοιχεία της επιτυχίας μου. Δεν είμαι ακόμα σίγουρη για το ποια σχολή θα επιλέξω, έχω όμως όλες τις επιλογές ανοιχτές, η βαθμολογία μου το επιτρέπει, οπότε θέλω να το σκεφτώ με ψυχραιμία. Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους εκείνους, που με στήριξαν έμπρακτα, κυρίως στην οικογένειά μου, τους καθηγητές μου για την αμέριστη συμπαράστασή τους, που στάθηκαν δίπλα μου εμψυχώνοντάς με. Εύχομαι κάθε παιδί να πετύχει το στόχο του και να είναι περήφανο για τον εαυτό του.
Εύα Σόλα - 2ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας - 19.170 μόρια
"Αισθάνομαι περήφανη για τον εαυτό μου, νιώθω ότι έχω πετύχει έναν στόχο ζωής, η κόποι πολλών ετών απέδωσαν. Πιστεύω ότι χωρίς τη βοήθεια της οικογένειας μου που με στήριξε πάρα πολύ όλα αυτά τα χρόνια της σχολικής μου ζωής και συνεχίζουν δεν θα είχα φτάσει μέχρι εδώ. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους καθηγητές που συνέβαλαν με τον τρόπο τους στην επιτυχία μου. Να πω επίσης καλή επιτυχία στα παιδιά που πρόκειται να δώσουν πανελλήνιες, να μην το βλέπουν σαν κάτι τρομακτικό αλλά σαν μία εμπειρία που αργότερα θα θυμούνται και θα γελούν. Συγχαρητήρια και στα υπόλοιπα παιδιά για την προσπάθειά τους. Ακόμα δεν έχω κατασταλάξει τι θα ακολουθήσω, σκέφτομαι διάφορες σχολές όπως την ιατρική ή την λογοθεραπεία".