Παρασκευή, 02 Ιουνίου 2023 10:54

Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχολιασμός θεμάτων και απαντήσεις στο μάθημα των Νέων Ελληνικών ΓΕΛ

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Τα φετινά θέματα των Πανελληνίων Εξετάσεων αφορούσαν τη θεματική ενότητα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και συγκεκριμένα τη θέση της γυναίκας και τη κακοποίηση που αυτή υφίσταται στις μέρες μας.

Τα ερωτήματα που τέθηκαν ήταν σαφή διατυπωμένα, αλλά απαιτούσαν οι υποψήφιοι να κατέχουν καλή γνώση της θεωρίας.

Τα μη λογοτεχνικά κείμενα και οι ασκήσεις θεωρίας κάλυπταν όλο το εύρος της ύλης, ήταν κατανοητά και οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές μπορούσαν να ανταποκριθούν.

Το λογοτεχνικό κείμενο που τέθηκε ήταν απόσπασμα από διήγημα, το νόημά του είναι εύληπτο και η διατύπωση του θέματος ήταν σαφής, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Ιδιαίτερη προσοχή χρειαζόταν από τους υποψηφίους στην έκφραση της προσωπικής τους άποψης.

Τέλος, το θέμα της παραγωγής λόγου ήταν διατυπωμένο με σαφήνεια (διαχωρισμός σε α΄ και β΄ σκέλος), ωστόσο το β΄ ερώτημα (βιωματικοί τρόποι) απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή καθώς οι μαθητές οφείλουν να τονίσουν έμπρακτους τρόπους εξίσωσης των δυο φύλων, γεγονός που μπορεί να τους προβλημάτισε.

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Α1. Στο απόσπασμα ο συγγραφέας με αφορμή την ημέρα κατά της βίας αναφέρεται στην υποβάθμιση της κοινωνικής θέσης της γυναίκας σε σχέση με τον άνδρα διαχρονικά. Τονίζεται πως από την αρχαιότητα άνθρωποι του πνεύματος δεν αναγνώριζαν στη γυναίκα ανθρώπινη υπόσταση, θεωρώντας την ως μέσο αναπαραγωγής του ανθρώπινου είδους με αποτέλεσμα να δικαιολογείται κάθε μορφή κακοποίησης. Ο συντάκτης υποστηρίζει πως κανείς δεν προβληματίζεται με αυτή την κατάσταση, ωστόσο προτρέπει τον αναγνώστη να αγωνιστεί για δικαιοσύνη και εξάλειψη της εις βάρος της αδικίας.

Β1. 1 = γ

2 = γ

3 = β

4 = β

5 = α

Β2.

Προφανώς: βεβαιότητα = αναγνώριση της διάκρισης ανδρών και γυναικών

όμως : αντίθεση = ο συντάκτης παραδέχεται πως παρά τις διαφορές όλοι είναι άνθρωποι

δηλαδή : επεξήγηση = κατατάσσει τον εαυτό της στο σύνολο των δρώντων ανθρώπων

επειδή: αιτιολόγηση = αιτιολογεί τη βία κατά των γυναικών λόγω του φύλου της

ώστε: συμπέρασμα = ο νεοφεμινισμός έχει ως αποτέλεσμα την ιδεολογία που εκφράζεται ως «πάθος για θυματοποίηση»

Β3. α) «αναλογιζόμαστε» : χρήση α΄ πληθυντικό προσώπου Δημιουργείται μια αίσθηση οικειότητας (αμεσότητα) ανάμεσα στον πομπό και στο δέκτη, αφού ο πομπός εντάσσει τον εαυτό του μέσα σε ένα ευρύτερο σύνολο ατόμων. Η χρήση του αποπνέει συλλογικότητα, ενώ ο λόγος αποκτά αμεσότητα και έτσι πετυχαίνει να τους ευαισθητοποιήσει κατά τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο.

«οι καθιερωμένες ημέρες μνήμης δεν συγκινούν» : συναισθηματικά φορτισμένες λέξεις Διεγείρουν και κινητοποιούν τον αναγνώστη, τον παρακινούν στην επιθυμητή για τον πομπό συμπεριφορά ώστε να καταστεί ευνοϊκά διακείμενος στο πρόβλημα.

«να συμπονούν» : χρήση υποτακτικής προτροπή προς τον αναγνώστη

β) Στη δεύτερη παράγραφο του Κειμένου 2 η αντίθεση βρίσκεται στο χωρίο «Οι “κλασικές” φεμινίστριες …ξεπεράσαμε». Στο πρώτο μέρος παρουσιάζεται η άποψη που έχουν οι «κλασικές» φεμινίστριες, πως η αλλαγή είναι εφικτή εφόσον οι γυναίκες διεκδικήσουν μόνες τους για τα δικαιώματά τους για ισότητα. Ωστόσο, ο σύγχρονος «νεοφεμινισμός» εστιάζει στις διαφορές των δύο φύλων και συνδέει το φύλο με τους κοινωνικούς ρόλους που αναλαμβάνει το άτομο.

Γ1. Κειμενικοί δείκτες :

« με σούταραν, κοίταζα, να φανώ» : χρήση α’ ρηματικού προσώπου.

«οι σταγόνες έσκαγαν με δύναμη σαν αλεξιπτωτιστές…» : παρομοίωση

«Οι αληθινοί άνδρες» : επανάληψη

Ο πρωταγωνιστής βρίσκεται σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μετά από την απόλυσή του από τη δουλειά. Αισθάνεται απαισιοδοξία, απογοήτευση, νιώθει πως πλήττεται ο ανδρισμός του από αυτό το γεγονός. Δεν ξέρει πώς να διαχειριστεί τη νέα αυτή κατάσταση με αποτέλεσμα να αποκρύπτει την αλήθεια από τη γυναίκα του. Η φυγή με το αυτοκίνητο αποτελεί τη μόνη διέξοδό του. Η αντίδρασή του κρίνεται κατανοητή αφού η ανεργία αποτελεί φαινόμενο που μαστίζει τη σύγχρονη κοινωνία και είναι λογικό να διαταράσσει τη ψυχική ισορροπία όσων πέφτουν θύμα αυτής.

Δ1.

Επικοινωνιακό πλαίσιο: Ομιλία

Προσφώνηση

Χρήση α΄ πληθυντικού προσώπου.

Αγαπητοί συμπολίτες,

Ως εκπρόσωπος της μαθητικής κοινότητας και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αξιοποιώ την ευκαιρία που μου δίνεται να αναφερθώ σε ένα φαινόμενο που έχει λάβει μεγάλες κοινωνικές διαστάσεις, η βία προς το γυναικείο φύλο.

Να αναφέρετε φαινόμενα παραβίασης των γυναικείων δικαιωμάτων εποχή στον ιδιωτικό και δημόσιο βίο:

Ενδοοικογενειακή βία

Γυναικοκτονίες

Στέρηση εκπαίδευσης

Εμπόριο Γυναικών (Woman Trafficking): Οι γυναίκες συχνά γίνονται θύματα εμπορίας για σκοπούς σεξουαλικής εκμετάλλευσης ή εργασίας.

Σεξουαλική παρενόχληση: Οι γυναίκες εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν συχνά περιπτώσεις σεξουαλικής παρενόχλησης συγκριτικά με το άλλο φύλο, είτε στον χώρο εργασίας είτε στον δημόσιο χώρο.

Ανισότητα στις επαγγελματικές απολαβές στον χώρο εργασίας: Οι γυναίκες συχνά

αντιμετωπίζουν ανισότητα αναφορικά με την αμοιβή τους, με χαμηλότερο μισθό και λιγότερες ευκαιρίες προαγωγής και επαγγελματικής ανέλιξης σε σχέση με τους άνδρες. Αυτό συμβάλλει στην οικονομική εξάρτηση των γυναικών και στην ενίσχυση των ανισοτήτων.

Απαγόρευση δημόσιας εμφάνισης ή εμφάνιση με συγκεκριμένη περιβολή

β) εσείς, ως νέα γενιά, μπορείτε να συμβάλλετε έμπρακτα στην επίτευξη της ισότητας

των φύλων;

Πνεύμα συνεργασίας και αλληλοκατανόησης ανάμεσα στα δύο φύλα καθώς και αμοιβαίες υποχωρήσεις.

Έμπρακτο ενδιαφέρον απέναντι σε φαινόμενα καταπάτησης που μας προβληματίζουν και αμείλικτη στάση σε φαινόμενα συγκάλυψης, κακοποίηση των γυναικών, όπως γυναικοκτονίες

Αποβολή αυτοϋποτίμησης της γυναίκας μέσα από ενδοσκόπηση, απαλλαγή από τις προλήψεις του παρελθόντος, συμμετοχή στην πολιτική και κοινωνική ζωή, οικονομική ανεξαρτησία, αλλά, κυρίως, μαζική και οργανωμένη διεκδίκηση διά του φεμινιστικού κινήματος.

Κινητοποίηση και συμμετοχή σε εθελοντικές οργανώσεις

Ανάδειξη της ουσίας των φεμινιστικών θέσεων μέσα από εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τη βαθύτερη κατανόηση των αξιών που αυτό πρεσβεύει.

Ανατροφή των επόμενων γενεών με διαφορετικά πρότυπα και αξίες, ώστε οι γυναίκες να θεωρούνται ισότιμα μέλη της οικογενειακής και κοινωνικής ζωής-δημοκρατικά πρότυπα και δίκαιη κατανομή ευθυνών

Η ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ «ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΒΟΛΛΑΡΗ»

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 02 Ιουνίου 2023 12:24

Σχετικά Άρθρα

  • “Πάλεψαν” και τα κατάφεραν στις Πανελλαδικές οι μαθητές των ΓΕΛ της Ηλείας
    “Πάλεψαν” και τα κατάφεραν στις Πανελλαδικές οι μαθητές των ΓΕΛ της Ηλείας

    Ύστερα από πολύ διάβασμα και μια κοπιαστική προετοιμασία, ο στόχος για πολλούς μαθητές από τα ΓΕΛ της Ηλείας επετεύχθη, με την χθεσινή ημέρα κατά την οποία ανακοινώθηκαν οι βάσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, να επιβεβαιώνει ότι ο επιμένων νικά.
    Χαμόγελα επιτυχίας ζωγράφισαν τα πρόσωπα των υποψηφίων του νομού, που κατάφεραν να κερδίσουν την πολυπόθητη εισαγωγή στις πανεπιστημιακές σχολές της προτίμησής τους. Άλλοι με την πρώτη και άλλοι με την δεύτερη προσπάθεια, από σήμερα αρχίζουν να ονειρεύονται τα φοιτητικά χρόνια που έχουν μπροστά τους αλλά και να σχεδιάζουν το επαγγελματικό τους μέλλον.

    Γεωργία (Ζέτα) Γιαννικούλη, 2ο ΓΕΛ Πύργου, Ιατρική Αθηνών

    Giannikouli 1“Εισάγομαι στην Ιατρική Αθηνών (ΕΚΠΑ) η οποία αποτελεί την πρώτη μου επιλογή. Χαίρομαι που μου δίνεται η ευκαιρία να προσφέρω, μέσω της επιστήμης αυτής, αυτό που είχα πάντα μέσα μου : αγάπη για τον συνάνθρωπο! Ευχαριστώ πολύ όλους όσοι με βοήθησαν, συγχαρητήρια σε όλους και καλή σταδιοδρομία!!

    Διονυσία (Σίσσυ) Γιαννικούλη, Ιατρική Αθηνών

    sissi gianikouliΕισάγομαι στην ιατρική Αλεξανδρούπολης και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη. Λογικά θα πάρω μεταγραφή για Αθήνα λόγω της αδερφής μου που πέρασε στην ιατρική Αθηνών. Η ιατρική είναι η επιστήμη που ξεκινά από τον άνθρωπο και καταλήγει προς τον συνάνθρωπο, οπότε χαίρομαι που θα υπηρετήσω αυτό το σκοπό. Ανυπομονώ να βιώσω νέες εμπειρίες. Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους αυτούς που με βοήθησαν. Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και καλή δύναμη στους επόμενους.

    Κοσμάς Γκιώνης, 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας, 3ος στη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Πατρών

    gionis kosmas«Είμαι πολύ ευχαριστημένος και χαρούμενος γιατί η συγκεκριμένη σχολή ήταν η πρώτη μου επιλογή και μάλιστα βρίσκομαι και σε πολύ καλή σειρά εισαγωγής. Αυτός ήταν ο πρώτος στόχος μου και σίγουρα οι κόποι καρποφόρησαν και αποτελεί δικαίωση για εμένα. Ευχαριστώ όλους τους κοντινούς μου ανθρώπους που με στήριξαν σε όλο αυτό και πέτυχα το στόχο μου. Τώρα ετοιμαζόμαστε για τη φοιτητική ζωή».

    Παναγιώτης Κουρέας, 1ο ΓΕΛ Πύργου - Οδοντιατρική Αθήνας

    Koureas"Τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα, καθώς η πρώτη μου επιλογή και ο λόγος για τον οποίο έδωσα ξανά πανελλαδικές, είναι η ιατρική. Ωστόσο είμαι χαρούμενος για την Οδοντιατρική, γιατί είναι μία σχολή που σου προσφέρει πολλές δυνατότητες για το μέλλον για επαγγελματική αποκατάσταση και σου προσφέρει μια ποιότητα ζωής πιθανά καλύτερη από της Ιατρικής. Κρατάω λοιπόν τα θετικά... Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές μου του σχολείου και του φροντιστηρίου για τη μεγάλη βοήθειά τους, καθώς και στην οικογένειά μου που με στήριξε… Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πέτυχαν το στόχο τους και καλή δύναμη και ενθάρρυνση σ αυτά που σκέφτονται να ξανά προσπαθήσουν".

    Ειρήνη Νάρου, 1ο ΓΕΛ Πύργου, Βιολογία Πάτρας

    narou"Είμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί το βιολογικό που περνάω ήταν η πρώτη μου επιλογή .Σίγουρα δεν ήταν μια εύκολη χρόνια αλλά δικαιώθηκε η προσπάθεια μου .Ευχαριστω πολύ την οικογένεια μου και τους καθηγητές μου που με στήριξαν .Ανυπομονώ για το νέο ξεκίνημα και εύχομαι σε όλα τα παιδιά τα καλύτερα και να υλοποιήσουν τους στόχους τους".

    Ηρώ Κουμουνδούρου, 1ο ΓΕΛ Πύργου, Οδοντιατρική Αθήνας

    koumoundourou"Ήταν μια χρόνια με πολλή προσπάθεια και κόπο που όμως τελικά ανταμείφθηκε. Είμαι πολύ περιφανή που κατάφερα το στόχο μου. Θέλω να ευχαριστήσω πάνω από όλα την οικογένεια μου που με στήριξε μέσα σε αυτή τη δύσκολη χρόνια αλλά και όλους τους καθηγητές μου,τόσο του σχολείου όσο και του φροντιστηρίου, που ήταν, και φέτος, οι καλύτεροι σύμμαχοι σε αυτό τον δύσκολο αγώνα. Τέλος, θα ήθελα να πω σε όλους τους μαθητές που ακολουθούν, να μην σταματήσουν ποτέ να ονειρεύονται και να κυνηγάνε στόχους τους".

    Νίκος Νικολόπουλος, 1ο ΓΕΛ Πύργου Φαρμακευτική Πάτρας

    Nikolopoulos NikΕίμαι πολύ χαρούμενος γιατί κατάφερα να περάσω στην Φαρμακευτική Πάτρας που ήταν η πρώτη μου επιλογή.
    Η χρονιά ήταν δύσκολη και απαιτητική, αλλά άξιζε τον κόπο γιατί κατάφερα να πετύχω τον στόχο μου.
    Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου στο φροντιστήριο, στο 1ο Λύκειο Πύργου καθώς και την οικογένειά μου για την στήριξη τους, σε αυτή την προσπάθεια.

    Γιάννης Μικελόπουλος, 4ο ΓΕΛ Πύργου, Ιατρική Αλεξανδρούπολης

    giannis mikelopoulosΕίμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστημένος, γιατί δεν περίμενα ότι θα πιάσω τη σχολή, διότι η περσινή βάση ήταν ψηλότερα από τη βαθμολογία μου. Επομένως, αιφνιδιάστηκα ευχάριστα και ακόμα προσπαθώ να συνειδητοποιήσω τι έχει συμβεί. Κι εγώ και οι γονείς μου έχουμε χαρεί πάρα πολύ και ανυπομονώ να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στη ζώη μου.

    Παναγιώτης Σταματόπουλος, ΓΕΛ Γαστούνης, Ιατρική Αλεξανδρούπολης

    panagiotis stamatopoulos“Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα καθώς πέτυχα τον στόχο μου που ήταν η Ιατρική και οι κόποι μου ανταμείφθηκαν. Πέρασα στην Ιατρική Αλεξανδρούπολης και περιμένω με ανυπομονησία την έναρξη των σπουδών μου”.

    Αδαμαντία Μάντη, 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας, Ιατρική Ιωαννίνων

    adamadia madi«Νιώθω πολύ χαρούμενη που πέτυχα τον στόχο μου, τον οποίο είχα θέσει από πολύ μικρή ηλικία ,και για τον οποίο προσπαθούσα συστηματικά. Εύχομαι καλή σταδιοδρομία σε όλους τους επιτυχόντες!!».

    Χρήστος Ζιώγας, 2ο ΓΕΛ Πύργου, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών κα Μηχανικών Η/Υ (ΕΜΠ)

    Ziogas 1Είμαι πολύ ικανοποιημένος γιατί πέρασα στην πρώτη μου επιλογή, τη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και & Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στο ΕΜΠ. Θα ήθελα και πάλι να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου στο 2ο ΓΕΛ πύργου και στο φροντιστήριο και τους γονείς μου. Συγχαρητήρια σε όσα παιδιά συμμετείχαν σε αυτήν την απαιτητική διαδικασία και καλή επιτυχία σε όσους ξεκινούν τώρα την προετοιμασία τους!

    Μαριάννα Κυριακοπούλου, 4ο ΓΕΛ Πύργου, Νομική Κομοτηνής

    Νιώθω μεγάλη ανακούφιση και μπορώ επιτέλους να χαρώ τις διακοπές μου. Ήξερα ότι μάλλον θα περάσω σε αυτή τη σχολή, αλλά είναι διαφορετικό να το βλέπεις και επίσημα. Είμαι πολύ χαρούμενη και πιστεύω ότι και όλα τα παιδιά σήμερα χάρηκαν. Είμαι έτοιμη για τη νέα σελίδα που ξεκινά στη ζωή μου, τη φοιτητική, οι οποία θα είναι πιο απαιτητική αλλά και εξίσου ευχάριστη.

    Σοφία Κυριακοπούλου, 4ο ΓΕΛ Πύργου, Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων, ΟΠΑ (πρ. ΑΣΟΕΕ)

    Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί δεν ήμουν σίγουρη, καθώς η βαθμολογία μου ήταν οριακά με τη βάση της σχολής που ήθελα. Ακόμα και τώρα δεν μπορώ να το πιστέψω ότι έχω περάσει, γιατί δεν ξέραμε πού θα κυμανθούν φέτος οι βάσεις. Νιώθω τέλεια που θα ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή μου.

    Ελεονώρα Βαθρακοκοίλη, 4ο ΓΕΛ Πύργου, Επικοινωνιών, Μέσων και Πολιτισμού

    eleonora varthakokoili“Είμαι πολύ ενθουσιασμένη καθώς πέρασα πέμπτη, στην πρώτη μου επιλογή που ήταν το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού. Ανυπομονώ να ανοίξει ένας νέο κύκλος αλλά και να πετύχω όλους μου τους στόχους όπως αυτός των Πανελλαδικών”.

    Μάριος Αναστασόπουλος 2ο ΓΕΛ Πύργου, Φαρμακευτική ΑΠΘ

    marios anastasopoulos“Είμαι πολύ χαρούμενος από τα αποτελέσματα και την εισαγωγή μου στην Φαρμακευτική ΑΠΘ (Θεσσαλονίκης) και ανυπομονώ για το νέο κεφάλαιο των σπουδών στη ζωή μου! Εύχομαι σε όλα τα παιδιά τα καλύτερα και να κυνηγούν στη ζωή τους αυτά που θέλουν!”.

    Αντωνία Σοφού, 2ο ΓΕΛ Πύργου, Διεθνών & Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Σπουδών (Πάντειο)

    Sofou 1Νιώθω τέλεια γιατί κατάφερα να περάσω στη σχολή που ήταν η πρώτη μου επιλογή και 6η στη σειρά κατάταξης. Περίμενα ότι θα τα καταφέρω, αλλά σίγουρα είναι μοναδικό το συναίσθημα να το βλέπεις και επίσημα αποτυπωμένο. Νιώθω υπέροχα, είμαι πολύ ευχαριστημένη και ανυπομονώ να ξεκινήσει ένας νέος κύκλος στη ζωή μου.

    Γιάννης Μαυράκης,ΓΕΛ Ανδραβίδας, 8ος στη Σχολή Αξιωματικών Πυροσβεστικής Ακαδημίας

    mavrakis giannis«Ήταν η πρώτη μου επιλογή η συγκεκριμένη σχολή και είμαι πολύ χαρούμενος για την εισαγωγή μου, δεν το περίμενα. Η αλήθεια είναι ότι δεν κουράστηκα πολλή με τις πανελλαδικές εξετάσεις, είχα πρόγραμμα και φρόντιζα να κάνω και τις βόλτες μου και αυτό πιστεύω ότι είναι και το μυστικό της επιτυχίας. Πλέον ετοιμαζόμαστε για μία καινούργια αρχή σε ένα χώρο που δεν είναι απλός επάγγελμα, είναι λειτούργημα».

    Σταύρος Χριστόπουλος ΓΕΛ Ανδραβίδας, Ψυχολογία Πάντειου

    stavros xristopoulos“Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων συνειδητοποίησα ότι πέτυχα τον στόχο μου... την εισαγωγή μου στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παντειου Πανεπιστημίου στην Αθήνα. Για εμένα το να σπουδάσω Ψυχολογία ήταν μια επιθυμία που με συνόδευε σε όλο αυτό το ταξίδι, τις Πανελλήνιες, και μου έδινε κίνητρο και δύναμη να συνεχίσω τον αγώνα μου. Είμαι, σαφώς, ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα και πλέον νιώθω ότι όλοι μου οι κόποι ανταμείφθηκαν. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για αυτό που κατάφεραν! Ήρθε η ώρα, λοιπόν, να ξεκινήσει μια νέα ζωή για εμένα και τους συμμαθητές μου σε όλη τη χώρα και εύχομαι σε όλους να τη ζήσουν με τον τρόπο που τόσο καιρό ονειρευόμαστε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την οικογένειά μου για όλη την υποστήριξη που μου παρείχαν, τις κολλητές μου που ζήσαμε αυτή την εμπειρία μαζί, την καθηγήτριά μου, την κα. Αγγελική, η οποία με έκανε να πιστέψω στον εαυτό μου και να πετύχω τους στόχους μου αλλά και όλους τους καθηγητές του σχολείου οι οποίοι έκαναν τη σχολική μου ζωή ευχάριστη και γεμάτη αξέχαστες αναμνήσεις.. Τέλος, θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στους συμμαθητές μου που τώρα ξεκινούν το ταξίδι για τα δικά τους όνειρα, τα οποία εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα”.

    Κωνσταντίνα Νικολοπούλου, ΓΕΛ Ανδραβίδας, Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αθήνας

    nikolopoulou konstadina«Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων νιώθω ότι ανταμείβεται ο κόπος και η προσπάθειά μου τα τελευταία χρόνια. Κατάφερα να πιάσω την σχολή που είχα ως πρώτη επιλογή, Αγγλική Γλώσσα & Φιλολογία στην Αθήνα, και είμαι ενθουσιασμένη που σιγά-σιγά οι στόχοι μου επιτυγχάνονται. Ξεκινάω τώρα ένα νέο κεφάλαιο της ζωής μου, το οποίο περιμένω με αγωνία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά την οικογένεια μου, τους καθηγητές που με βοήθησαν στον αγώνα μου και ιδιαίτερα την κυρία Πένη Κράλλη που, παρά την γκρίνια μου, με υποστήριξε μέχρι το τέλος».

    Θωμαίς Νικολακοπούλου, 3ο ΓΕΛ Πύργου, Ψυχολογία Εθνικό Καποδιστριακό Αθηνών

    thomais nikolakopoulou“Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη που γιατί κατάφερα τον στόχο μου να περάσω Ψυχολογία, στο Εθνικό Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών. Όλη η χρονιά που πέρασε ήταν πολύ ψυχοφθόρα με αρκετό διάβασμα. Βέβαια πάντα διάβαζα και τηρούσα το πρόγραμμά μου. Φέτος ειδικά, τα έδωσα όλα, κουράστηκα πολύ αλλά χαίρομαι που απέδωσε η προσπάθειά μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές την οικογένεια και τους φίλους μου που με στήριξαν και με βοήθησαν να κυνηγήσω τα όνειρά μου”.

    Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος, ΓΕΛ Λάλα, Αξιωματικός Λιμενικού Σώματος

    Giannakopoulos Kon“Πέρασα στη σχολή Αξιωματικών του λιμενικού σώματος, στην πρώτη μου επιλογή. Είμαι πολύ ικανοποιημένος για το αποτέλεσμα αυτό καθώς ήταν μια σχολή που ήθελα πολύ να περάσω και αυτό είναι που με κάνει πολύ χαρούμενο”.

    Κωνσταντίνος Σταθάς ΓΕΛ Βασιλακίου, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Παν. Πατρών

    stathas konΠέρασα στην σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Είχα την άνεση λόγω της βαθμολογίας μου να επιλέξω όποια σχολή ήθελα και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την έκβαση των πραγμάτων.

    Ήμουν σε ένα μικρό σχολείο στο ΓΕΛ Βασιλακίου και αποτελεί τρανό παράδειγμα ότι ένα σχολείο σαν το δικό μου μπορεί να έχει επιτυχίες. Μένω στα σύνορα Αρκαδίας - Ηλείας και καθημερινά αναγκαζόμουν να κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα για να φτάσω στο σχολείο μου αλλά και στο Φροντιστήριό μου στον Πύργο για να επιτύχω τον στόχο μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ την οικογένειά μου, το σχολείο μου και το φροντιστήριό μου την ΑΝΟΔΟ για όλη τη βοήθεια και την υποστήριξη τόσο σε ψυχολογικό όσο και σε γνωστικό επίπεδο. Να ευχηθώ επίσης καλή σταδιοδρομία σε όλους τους υπόλοιπους υποψηφίους.

    Άννα Δασκάλου, ΓΕΛ Βουνάργου, Χημικό Πατρών

    anna daskalouΕίμαι πολύ χαρούμενη, κατάφερα και πέρασα στο Χημικό Πατρών. Ήταν η δεύτερη επιλογή μου αλλά μια σχολή που μου αρέσει πολύ το αντικείμενό της. Νιώθω ανακουφισμένη, γιατί ήταν μια δύσκολη χρονιά και πολύ περήφανη γιατί οι κόποι και οι θυσίες μου έπιασαν τόπο. Νιώθω ευγνώμων για το αποτέλεσμα και για όλη τη στήριξη που είχα από την οικογένεια, τους φίλους και τους καθηγητές μου.

    Μαρλίτα Μάναΐ, ΓΕΛ Βάρδας, Φαρμακευτική Αθηνών

    marilita manaiΗ φετινή χρονιά ήταν μια δύσκολη και απαιτητική χρόνια όπου χρειάστηκε να παλέψουμε όλοι για τους στόχους μας. Είμαι ικανοποιημένη με την απόδοση μου καθώς κατάφερα να μπω στο τμήμα Φαρμακευτικής στην Αθήνα . Σε αυτόν τον αγώνα με βοήθησαν οι καθηγητές και η οικογένεια μου.

    Διονύσης Ψυχομάνης, ΓΕΛ Βάρδας, Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΑΠΘ

    «Είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα, μετά από μια ιδιαίτερα απαιτητική χρόνια. Είναι μια επιβράβευση των κόπων μου. Ευχαριστώ τους καθηγητές μου κ. Χρηστό Φωτόπουλο, κ. Χρήστο Μπιτσάκο, κ. Γρηγόρη, καθώς και την θεία και φιλόλογό μου Δήμητρα Σεϊντή και τους γονείς μου, τώρα ανοίγει μπροστά μου ένας δρόμος γεμάτος νέες εμπειρίες, συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!».

    Ηρακλής Νταβέλης 4ο ΓΕΛ Πύργου, Χημικό Πατρών

    Ntavelis“Είμαι ικανοποιημένος από τις επιδόσεις μου γιατί η Σχολή Χημικών της Πάτρας, ήταν η πρώτη σχολή προτίμησης μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές μου και συγκεκριμένα τον Χημικό μου τον κ. Κουτρουμάνο, την Βιολόγο μου κ. Ανδρεοπούλου, τον Φιλόλογο μου κ. Παπαδόπουλου αλλά και τον καθηγητή Φυσικής μου. Επίσης τους γονείς μου για την υποστήριξη που μου παρείχαν και όλα όσα μου προσέφεραν”.

    Θεοτόκης Γαλάνης, ΓΕΛ Βάρδας, Αγγλική Φιλολογία ΕΚΠΑ

    theotokis galanisΝιώθω μεγάλη χαρά και ικανοποίηση. Πέρασα στην σχολή αγγλικής φιλολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών το οποίο ήταν και η πρώτη μου επιλογή! Ευχαριστώ τους γονείς, τους καθηγητές μου και όσους με υποστήριξαν στον δύσκολο αυτό αγώνα. Ανυπομονώ να αρχίσω την φοιτητική μου ζωή.

    Μαρία Βασιλοπούλου, ΓΕΛ Λεχαινών, ΣΣΑΣ Οικονομικό Θεσσαλονίκης

    maria vasilopoulouΕίμαι ιδιαίτερα χαρούμενη και ικανοποιημένη διότι τελικά πέρασα στην πρώτη μου επιλογή ,ΣΣΑΣ οικονομικό Θεσσαλονίκης και με σειρά επιτυχίας 8. Για ακόμα μια φορά θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου, την γιαγιά μου και τους συγγενείς και φίλους που πίστευαν σε εμένα καθώς και τους καθηγητές μου που βοήθησαν στην προσπάθεια μου να επιτευχθεί ο στόχος μου.

    Χαράλαμπος Αργυριάδης, ΓΕΛ Λεχαινών, Οικονομικών Επιστημών Παν. Πατρών

    xaralampos argyriadisΧαίρομαι πολύ που οι κόποι μου ανταμείφθηκαν και μπόρεσα να πάω σε ένα Πανεπιστήμιο και σε έναν τομέα που με ενδιέφερε πάρα πολύ. Ευχαριστώ το φροντιστήριο του κ. Αργυράκη και τους γονείς μου που με υποστήριξαν σε όλες αυτές τις στιγμές και τους καθηγητές μου που με δίδαξαν αυτά όλα που ξέρω σήμερα.

  • Σχολεία: Από σήμερα οι ηλεκτρονικές αιτήσεις για εγγραφές και μετεγγραφές μαθητών στα λύκεια
    Σχολεία: Από σήμερα οι ηλεκτρονικές αιτήσεις για εγγραφές και μετεγγραφές μαθητών στα λύκεια

    Οι αιτήσεις αφορούν τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων των Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    Μέσω της πλατφόρμας e-eggrafes.minedu.gov.gr γίνονται από σήμερα, Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024 (ώρα 07:00) έως και την Παρασκευή 5 Ιουλίου 2024 (ώρα 23:59), οι αιτήσεις για την εγγραφή, ανανέωση εγγραφής και μετεγγραφή μαθητών στα δημόσια λύκεια.
    Όπως ανακοίνωσε σχετικά το υπουργείο Παιδείας, οι αιτήσεις για εγγραφή, ανανέωση εγγραφής και μετεγγραφή αφορούν τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων των Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, καθώς και των Προτύπων ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2024-2025.Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
    Αναλυτικότερα, αίτηση θα πρέπει να υποβληθεί για τις μαθήτριες και τους μαθητές που αποφοίτησαν από τη Γ’ Γυμνασίου και θα φοιτήσουν για το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α’ Λυκείου και για τις μαθήτριες και τους μαθητές που αποφοίτησαν από τη Α΄ και Β΄Λυκείου και θα ανανεώσουν την εγγραφή τους για το σχολικό έτος 2024-2025 στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου αντίστοιχα ή θα μετεγγραφούν σε άλλου τύπου σχολείο.
    Αξίζει να σημειωθεί, ότι για όσο διάστημα είναι ανοιχτή η πλατφόρμα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν νέες αιτήσεις, καθώς επίσης και να τροποποιούν, να διαγράφουν, να εκτυπώνουν και να αποθηκεύουν τις ήδη υποβληθείσες αιτήσεις τους.

    Τα αποτελέσματα κατανομής των μαθητριών και μαθητών θα ανακοινωθούν την Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024, για τα ΓΕΛ (περιλαμβάνονται Πρότυπα, Πειραματικά, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Διαπολιτισμικά Σχολεία και τη Δευτέρα 8 Ιουλίου 2024 για τα ΕΠΑΛ και τα Πρότυπα ΕΠΑΛ, μέσω της πλατφόρμας εγγραφών (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr), στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (επάνω αριστερά μετά την αυθεντικοποίηση στην πλατφόρμα).

    Σημειώνεται, τέλος, ότι οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν στη διάθεσή τους μία ομάδα υποστήριξης (helpdesk) για να διευκολυνθούν στην υποβολή της αίτησης, είτε τηλεφωνικά (από Δευτέρα έως και Παρασκευή 08:00 – 16:00 στο 210-3443911 για τα ΓΕΛ και στο 210-3443913 για τα ΕΠΑΛ και τα Πρότυπα ΕΠΑΛ), είτε μέσω e-mail (στη διεύθυνση [email protected] για τα ΓΕΛ και [email protected] για τα ΕΠΑΛ και τα Πρότυπα ΕΠΑΛ).
    Πηγή: Protothema.gr
  • e-eggrafes: Από αύριο η έναρξη αιτήσεων για εγγραφή, ανανέωση, μετεγγραφή σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
    e-eggrafes: Από αύριο η έναρξη αιτήσεων για εγγραφή, ανανέωση, μετεγγραφή σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    Από αύριο, Πέμπτη 27 Ιουνίου και ώρα 7:00 και έως την Παρασκευή 5 Ιουλίου και ώρα 23:59 οι αιτήσεις για την εγγραφή, ανανέωση εγγραφής και μετεγγραφή μαθητών στα δημόσια λύκεια θα γίνεται μέσω της πλατφόρμας e-eggrafes.minedu.gov.gr.

    Όπως έχει ανακοινώσει το υπουργείο Παιδείας, οι αιτήσεις για εγγραφή, ανανέωση εγγραφής και μετεγγραφή αφορούν τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων των Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, καθώς και των Προτύπων ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2024-2025.

    Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

    Ποιοι πρέπει να κάνουν αίτηση - Τα SOS

    Αναλυτικότερα, αίτηση θα πρέπει να υποβληθεί για τις μαθήτριες και τους μαθητές που αποφοίτησαν από τη Γ’ Γυμνασίου και θα φοιτήσουν για το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α’ Λυκείου και για τις μαθήτριες και τους μαθητές που αποφοίτησαν από την Α΄ και Β΄Λυκείου και θα ανανεώσουν την εγγραφή τους για το σχολικό έτος 2024-2025 στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου αντίστοιχα ή θα μετεγγραφούν σε άλλου τύπου σχολείο.

    Για όσο διάστημα είναι ανοιχτή η πλατφόρμα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν νέες αιτήσεις, καθώς επίσης και να τροποποιούν, να διαγράφουν, να εκτυπώνουν και να αποθηκεύουν τις ήδη υποβληθείσες αιτήσεις τους.

    Τα αποτελέσματα κατανομής των μαθητριών και μαθητών θα ανακοινωθούν την Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024, για τα ΓΕΛ (περιλαμβάνονται Πρότυπα, Πειραματικά, Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Διαπολιτισμικά Σχολεία) και τη Δευτέρα 8 Ιουλίου 2024 για τα ΕΠΑΛ και τα Πρότυπα ΕΠΑΛ, μέσω της πλατφόρμας εγγραφών (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr), στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (επάνω αριστερά μετά την αυθεντικοποίηση στην πλατφόρμα).

    Τέλος, οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν στη διάθεσή τους μία ομάδα υποστήριξης (helpdesk) για να διευκολυνθούν στην υποβολή της αίτησης, είτε τηλεφωνικά (από Δευτέρα έως και Παρασκευή 08:00 – 16:00 στο 210-3443911 για τα ΓΕΛ και στο 210-3443913 για τα ΕΠΑΛ και τα Πρότυπα ΕΠΑΛ), είτε μέσω e-mail (στη διεύθυνση [email protected] για τα ΓΕΛ και [email protected] για τα ΕΠΑΛ και τα Πρότυπα ΕΠΑΛ).

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχολιασμός των θεμάτων της Φυσικής
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχολιασμός των θεμάτων της Φυσικής

    Τα θέματα στη Φυσική Προσανατολισμού θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν δύσκολα, ήταν πολλά, απαιτητικά και για αυτό ο μαθητής θα έπρεπε να διαχειριστεί ορθά τον χρόνο του.

    Ειδικότερα, στο θέμα Α εξετάστηκαν ακόμη και λεπτομέρειες της θεωρίας, ενώ στο θέμα Β η επίλυση των ζητούμενων απαιτούσε πολλές αριθμητικές πράξεις (Β2) και οι μαθητές θα έπρεπε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ενώ τα υποερωτήματα είχαν στοιχεία παγίδες.

    Στο θέμα Γ για πρώτη φορά συνδυάζονται στοιχεία θεωρίας. Απαιτούνταν προσοχή από το πρώτο υποερώτημα, προκειμένου να ολοκληρωθεί με επιτυχία η απάντηση του θέματος, ενώ ζητήθηκε μετά από αρκετά χρόνια απόδειξη (Γ2).

    Τέλος, στο θέμα Δ ήταν αρκετά μεγάλος ο αριθμός των ζητούμενων με πολλά υποερωτήματα, γεγονός που θα δυσκολέψει τους μαθητές να έχουν τον χρόνο σύμμαχό τους.

    Συνδυαστικά, οι δυσκολίες των σημερινών θεμάτων στην Φυσική αλλά και στα Μαθηματικά σίγουρα θα πιέσουν τις βάσεις εισαγωγής των σχολών του 2ου επιστημονικού πεδίου.

  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα ΑΟΘ
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις για τα θέματα ΑΟΘ

    Η σημερινή εξέταση των μαθητών στο μάθημα «ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ», κάλυπτε το σύνολο της εξεταστέας ύλης.

    Το θέμα Α περιλάμβανε ερωτήσεις κλειστού τύπου, το θέμα β, ζητούσε διαγραμματικές μεταβολές ενώ το θέμα Γ αν και είχε αρκετά ερωτήματα και πράξεις, δεν ήταν ιδιαίτερα απαιτητικό.
    Τέλος, στο θέμα Δ το οποίο συνδύαζε 1, 7 και 9 κεφάλαιο, δεν παρουσίαζε ιδιαίτερη δυσκολία με εξαίρεση τα ερωτήματα Δ4 και Δ5 που χρειάζονταν πέρα από τις γνώσεις και την κριτική σκέψη των εξεταζόμενων.
    Καλά αποτελέσματα και καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

    Απαντήσεις

    ΘΕΜΑ Α

    Α1. α. ΛΑΘΟΣ, β. ΛΑΘΟΣ, γ. ΣΩΣΤΟ, δ. ΣΩΣΤΟ, ε. ΛΑΘΟΣ

    Α2. Β

    Α3. Δ

    ΘΕΜΑ Β

    Σελ.96-97: « Μεταβολή της ζήτησης. Έστω η καμπύλη προσφοράς…η τιμή και η ποσότητα ισορροπίας.»

    Σελ. 97-98: « Μεταβολή της προσφοράς. Έστω η καμπύλη προσφοράς S1…ενώ η ποσότητα ισορροπίας μειώνεται.»

    ΘΕΜΑ Γ

    vollaris panelladikes24 aoth 1

    Γ2. Σελ.89: « Οι μεταβολές του μέσου προϊόντος είναι μικρότερες… του μεταβλητού συντελεστή και του προϊόντος.»

    Γ3. 70=(1500—1150)/(30-L), L=25, ΔL=40-25=15

    Γ4. 50= (2000-Q)/(40-32), Q=1600

    19200=100*32+C*1600, c=10

    Γ5. Για Q=1600, VC=19200

    Cq=10*1600=16000, (16000/19200)*100=83.3%

    WL=100*32=3200, (3200/19200)*100=16.7%

    ΘΕΜΑ Δ

    vollaris panelladikes24 aoth 2

    Δ4.

    LX=2000/4=500

    LY=8000/8=1000

    Δ5.

    ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟ Χ=50, AΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ Χ=450, Χ=450*4=1800

    ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΤΟ Ψ=200, ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΣΤΟ Ψ=800, Ψ=800*8=6400

    ΔΕΜΕΚΑ Ν. ΘΕΟΔΩΡΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

  • Πανελλαδικές 2024: Φινάλε για τους υποψηφίους των ΓΕΛ με Ιστορία, Φυσική, Οικονομία
    Πανελλαδικές 2024: Φινάλε για τους υποψηφίους των ΓΕΛ με Ιστορία, Φυσική, Οικονομία

    Τα τελευταία μαθήματα Προσανατολισμού δίνουν σήμερα (12/6) οι υποψήφιοι των ΓΕΛ, οι οποίοι διεκδικούν μία θέση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευσηγια την ερχόμενη ακαδημαϊκή χρονιά.

    Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι σήμερα θα εξεταστούν στα μαθήματα: Ιστορία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), Φυσική (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας) και Οικονομία (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

    Υπενθυμίζεται, ότι η έναρξη των εξετάσεων έχει καθοριστεί να γίνεται στις 08:30 και έτσι, οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08:00. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις στα θέματα ΑΟΔΕ - ΕΠΑΛ
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο & απαντήσεις στα θέματα ΑΟΔΕ - ΕΠΑΛ
    Τα φετινά θέματα στο μάθημα «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων» για τους μαθητές των ΕΠΑΛ ήταν σαφή και κατανοητά.
    Το κομμάτι της εξέτασης που αφορούσε την θεωρία απαιτούσε ουσιαστική γνώσης της ύλης, ιδιαίτερα το θέμα Γ1β και Γ1γ, ενώ η άσκηση του θέματος Δ δεν ήταν απαιτητική από άποψη πράξεων.
    vollaris panelladikes24 aode epal
  • Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο για τα θέματα της Πληροφορικής
    Φροντιστήρια Βόλλαρης: Σχόλιο για τα θέματα της Πληροφορικής

    Τα θέματα σε γενικές γραμμές χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και απλότητα.

    Πιο συγκεκριμένα το Θέμα Α καλύπτει όλο το εύρος της ύλης όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες.

    Το Θέμα Β έχει απλές εφαρμογές αλγορίθμων (ίσως το Β4 προβλημάτισε ελαφρώς τους εξεταζόμενους).

    Τέλος, τα Θέματα Γ και Δ θεωρούνται αναμενόμενα, που στηρίζονται σε βασικές γνώσεις για την επίλυση τους.

    Σε κάθε περίπτωση, ένας μαθητής που έκανε μεθοδικό διάβασμα και σωστή προετοιμασία κατά την διάρκεια της χρονιάς μπορούσε να ανταποκριθεί με επιτυχία στα θέματα.

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς