Εκπαίδευση

Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο και απαντήσεις για τα θέματα της Οικονομίας Προσανατολισμού

Φροντιστήριο Mathisis: Σχόλιο και απαντήσεις για τα θέματα της Οικονομίας Προσανατολισμού

Σήμερα οι υποψήφιοι του πεδίου «Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής» εξετάστηκαν στο μάθημα «ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ».

Τα θέματα Α, Β, Γ ήταν σε σταθερό επίπεδο δυσκολίας συγκριτικά με τα αντίστοιχα περσινά, με επακόλουθο οι μαθητές να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο σύνολο τους. Όσον αφορά στο θέμα Δ, ήταν συνδυαστικό των κεφαλαίων 1,7 και 9 , πρωτότυπο και αρκετά ενδιαφέρον μιας και εστίαζε κυρίως στην κατανόηση του μαθήματος και όχι σε αριθμητικές πράξεις.

Συγκεκριμένα, στο ΘΕΜΑ Α, το ερώτημα Α1 περιλάμβανε ερωτήσεις τύπου Σωστού Λάθους, ενώ τα ερωτήματα Α2 και Α3 ήταν πολλαπλής επιλογής χωρίς αριθμητικές πράξεις και αφορούσαν στα κεφάλαια 9 και 10 αντίστοιχα.

Το ΘΕΜΑ Β ζητούσε από τους μαθητές να περιγράψουν τη θεωρία του 5ου κεφαλαίου σχετικά με τον τρόπο που επιδρούν στην ισορροπία ενός κανονικού αγαθού οι μεταβολές (μόνο) της ζήτησης και (μόνο)της προσφοράς.

Το ΘΕΜΑ Γ αποτελεί μία από τις βασικές ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου του σχολικού βιβλίου – «Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ», με απλή χρήση του βασικού τυπολογίου και δεν αναμένεται να έχει δυσκολέψει τους μαθητές, αν και χρειαζόταν ιδιαίτερη προσοχή στις αριθμητικές πράξεις. Ενδιαφέρον ωστόσο παρουσιάζει το ερώτημα Γ5 που ζητούσε από τους μαθητές να υπολογίσουν το ποσοστό του μεταβλητού κόστους που προέρχεται από τη δαπάνη για εργασία και το ποσοστό που προέρχεται από τη δαπάνη για πρώτες ύλες.

Τέλος, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω το ΘΕΜΑ Δ ήταν συνδυαστικό των κεφαλαίων 1,7,9 και απαιτούσε πολύ καλή κατανόηση τους προκειμένου να επιλυθεί σωστά το σύνολο των ερωτημάτων. Ωστόσο, δεν απαιτούσε δύσκολες και πολλές αριθμητικές πράξεις και έτσι ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορούσε εύκολα να το απαντήσει, αφού δεν έκρυβε δυσκολίες και «παγίδες».

Συμπερασματικά, προκύπτει ότι το σημερινό διαγώνισμα ήταν πλήρες και κλιμακούμενης δυσκολίας, ενώ το «άριστα» μπορεί να το πετύχει ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής, μιας και τα ζητούμενα κάλυψαν αρκετά μεγάλο εύρος της ύλης. Καλό καλοκαίρι και καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές!

mathisis panelladikes24 miaoulis

Διονύσιος Μιαούλης - Οικονομολόγος, ΜSc

Φροντιστήριο Mathisis

math oikon 1

math oikon 2

math oikon 3

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup