Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024 08:13

Ηλεία: Έλαμψαν στον "αστερισμό των Πανελλαδικών" οι μαθητές των ΓΕΛ

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Η ανακοίνωση των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων έφερε ανάμεικτα συναισθήματα στην Ηλεία. Πολλοί από τους επιτυχόντες δήλωσαν συγκρατημένη αισιοδοξία και περιμένουν να δουν την ανακοίνωση των βάσεων, για να δουν αν ευοδωθούν οι προσδοκίες τους για μια σχολή της αρεσκείας τους, που θα τους ανοίξει το δρόμο για την επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Το ilialive.gr κατέγραψε τα συναισθήματα των επιτυχόντων στα ΓΕΛ του νομού αλλά και την στόχευσή τους ενόψει της συμπλήρωσης του μηχανογραφικού.

Στον Πύργο

Παναγιώτης Κουρέας, 1ο ΓΕΛ Πύργου - 17.925 μόρια
KoureasΠρώτη σχολή που θέλω να δηλώσω είναι η Ιατρική αλλά και άλλες σχολές με ενδιαφέρουν και θα τις σκεφτώ. Δίνω δεύτερη χρονιά, ήταν πιο εύκολη χρονιά για μένα από την πρώτη και θα έλεγα σε όσα παιδιά δεν πέτυχαν τον στόχο τους την πρώτη χρονιά να προσπαθήσουν και πάλι γιατί αξίζει. Η Φυσική φέτος ήταν το πιο δύσκολο μάθημα αλλά και η Έκθεση. Θα ήθελα να ευχαριστήσω κυρίως την οικογένειά μου, η στήριξη ήταν πολύ μεγάλη και τις δυο χρονιές, το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ τον κ. Γιάννη Κουτρουμάνο συγκεκριμένα και την κα Ζωή Βούρτση στην Έκθεση και τους καθηγητές μου στη Βιολογία και στην Φυσική.

Νίκος Νικολόπουλος 17.550 1ο ΓΕΛ Πύργου
Nikolopoulos NikΉταν μια δύσκολη χρονιά, χρειάζονταν μεγάλη προσπάθεια αλλά με μια ισορροπία έβγαινε. Ήτον δύσκολα τα θέματα φέτος σχετικά με τις άλλες χρονιές αλλά πιστεύω ότι την Φαρμακευτική Πάτρας που ήθελα την φτάνω. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Κουτρουμάνο από το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ και τους υπόλοιπους καθηγητές μου.

Γεωργία (Ζέτα) Γιαννικούλη, 2ο ΓΕΛ Πύργου - 19.125 μόρια
Giannikouli 1Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και ικανοποιημένη από τον εαυτό μου. Ευχαριστώ πολύ όλους όσους με βοήθησαν, τους καθηγητές, το σχολείο μου, τους γονείς μου και την οικογένεια μου γενικά, τον παππού μου γιατί ήταν αυτός που έθεσε τα θεμέλια, ήταν πολύ υποστηρικτικός. Σίγουρα η χρονιά ήθελε προσπάθεια, βέβαια πάντα μου άρεσε το διάβασμα οπότε δεν ήταν κάτι που το έκανα καταναγκαστικά το να διαβάζω. Πρώτη μου επιλογή είναι η Ιατρική, μάλλον Πάτρα θα επιλέξω θα δούμε. Στην έκθεση και φυσική ήταν δύσκολα. Βέβαια η έκθεση είναι πάντα ένα μάθημα υποκειμενικό και δεν εξαρτάται ο βαθμός από την προετοιμασία των δυο τελευταίων χρόνων αλλά απ’ όλα τα ερεθίσματα που έχουμε από μικρά παιδιά, από το γυμνάσιο και ίσως αυτό δεν καταλαβαίνουν τα περισσότερα παιδιά και οι καθηγητές και στοχεύουν τα δυο τελευταία χρόνια ενώ θα έπρεπε απ’ όλα τα χρόνια να καλλιεργούμε το γλωσσικό μας αισθητήριο. 20 στη Χημεία, 19 στη Φυσική, 19,4 Βιολογία, 18,1 στην Έκθεση. Είναι καλοί βαθμοί και είμαι πολύ χαρούμενη.

Χρήστος Ζιώγας, 2ο ΓΕΛ Πύργου - 18.600 μόρια
Ziogas 1Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από την προσπάθεια μου, ήταν πολύ δύσκολη χρονιά αλλά στο τέλος όλα πήγαν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα απ’ όλα τους γονείς μου, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσα να τα καταφέρω, για όλα αυτά που μου προσφέραν και έπειτα τους δασκάλους μου όλους, από το Δημοτικό ακόμα και ιδιαίτερα του 2ου Λυκείου Πύργου που συνέβαλαν σημαντικά στην προσπάθεια μας και τους φροντιστές μας και την κ. Χαρά Χαραλαμπίδη που μου έκανε έκθεση και με βοήθησε στο μάθημα αυτό που δεν είναι το δυνατό μου σημείο να γράψω καλά και έτσι να πετύχω το στόχο μου. Φέτος κυρίως στη Φυσική, αλλά και τα Μαθηματικά και η έκθεση ήταν δύσκολα και απαιτητικά τα θέματα και οι βαθμολογίες σε σχέση με πέρυσι είναι χαμηλές, πιστεύω θα πέσουν οι βάσεις. Πιστεύω ότι ήταν αυστηρή και η βαθμολόγηση. Πρώτος μου στόχος είναι Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.

Μάριος Αναστασόπουλος, 2ο ΓΕΛ Πύργου - 18.000 μόρια
marios anastasopoulosΕίμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, ανταμείφτηκαν οι κόποι μου και όλες οι θυσίες που έκανα και είμαι συνεχώς με ένα χαμόγελο αφού φτάνω την Φαρμακευτική που είναι ο στόχος μου. Θέλω να πω σε όλα τα παιδιά να ακολουθούν αυτά που λένε οι καθηγητές τους και να αποφεύγουν τα άκρα. Αφού τόσο η υπερβολή όσο και η έλλειψη είναι αρνητικά. Δεν πρέπει να υπερβάλλουμε, πρέπει να έχουμε χρόνο για ξεκούραση και ισορροπία. Το προτείνω γιατί έτσι πέτυχα κι εγώ τον στόχο μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια μου και τους καθηγητές μου, τον Φυσικό μου Νίκο Μπουγά, την Βιολόγο μου Κωνσταντίνα Ανδρεοπούλου για την πολύτιμη βοήθεια τους καθώς και τις καθηγήτριες της Έκθεσης και της Χημείας. Να ευχαριστήσω επίσης και τους καθηγητές του σχολείου μου τους οποίους δεν πρέπει να υποτιμάμε.

Διονυσία (Σίσσυ) Γιαννικούλη 2ο ΓΕΛ Πύργου - 18.000 μόρια
sissi gianikouliΕίμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, καθώς είναι πολύ καλύτερο από αυτό που περίμενα, δεδομένου ότι διάβασα μόνο τους τελευταίους δυο μήνες όταν αποφάσισα να προσπαθήσω για δεύτερη φορά, παρότι πέρυσι είχα εισαχθεί στο Χημικό της Πάτρας. Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους όσοι με βοήθησαν, κυρίως τον παππού μου, ο οποίος με βοηθά όλα τα χρόνια, τους γονείς και φυσικά την αδελφή μου.

Αντωνία Σοφού, 2ο ΓΕΛ Πύργου - 17.850 μόρια
Sofou 1Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, το περίμενα, μπαίνω σίγουρα την σχολή που θέλω, Διεθνών ευρωπαϊκών και περιφερειακών σπουδών στο Πάντειο. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την προσπάθειά μου και από το αποτέλεσμα. Οι βάσεις φαίνεται ότι θα πέσουν. Ήταν μια δύσκολη χρονιά, πολύ διάβασμα σίγουρα πάρα πολλές θυσίες Πρέπει να είσαι αφοσιωμένος και να έχεις ένα στόχο για να πετύχεις αυτό που θέλεις. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και την αδελφή μου, τους καθηγητές μου στο φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ και το 2ο ΓΕΛ Πύργου.

Θωμαΐς Νικολακοπούλου (3ο ΓΕΛ Πύργου- Ανθρωπιστικών Σπουδών-17.925 μόρια)
thomais nikolakopoulou«Νομίζω ότι πετυχαίνω το στόχο μου που είναι η Σχολή Ψυχολογίας. Όλη η χρονιά που πέρασε ήταν πολύ ψυχοφθόρα με αρκετό διάβασμα. Βέβαια πάντα διάβαζα και τηρούσα το πρόγραμμά μου. Φέτος ειδικά, τα έδωσα όλα, κουράστηκα πολύ αλλά χαίρομαι που απέδωσε η προσπάθειά μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές τόσο του σχολείου μου όσο και την καθηγήτρια μου, κυρία Τίνα , που με βοήθησαν πολύ μέσα στην χρονιά να πραγματοποιήσω τους στόχους και να κυνηγήσω τα όνειρά μου. Και φυσικά την οικογένεια και τους φίλους μου που με στήριξαν να υπομείνω τις δυσκολίες».

Ανδρέας Κατήρας 3ο ΓΕΛ Πύργου - 16.375 μόρια
andreas katiras«Θα περιμένω να ανακοινωθούν και οι βάσεις για να είμαι σίγουρος για το αποτέλεσμα. Πρώτη μου προτεραιότητα είναι το Πυροσβεστικό Σώμα. Εκεί στόχευα και πέρυσι. Έχω ήδη περάσει στη Σχολή Μηχανικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικών Συστημάτων Θες/νίκης αλλά είχα αποφασίσει να ξαναπροσπαθήσω. Εκτιμώ ότι θα πέσουν οι βάσεις γιατί τα θέματα στα Μαθηματικά ήταν αρκετά δύσκολα. Προσωπικά νιώθω ικανοποιημένος. Φέτος είχα περισσότερο χρόνο για διάβασμα και καλύτερη οργάνωση».

Δημήτρης Ζέζας 3ο ΓΕΛ Πύργου - 15.100 μόρια
dimitris zazasΠρωτίστως θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πανάγαθο Θεό που με βοήθησε να επιτύχω τους στόχους μου. Σχετικά με το διάβασμα των ανθρωπιστικών σπουδών, πρέπει πιστεύω να είναι συστηματικό και να εστιάζει στη λεπτομέρεια, ενώ οφείλει να δίνει ο μαθητής μεγάλη προσοχή σε αυτό. Δεν πρέπει να υποτιμούμε τις δυνάμεις μας! Θερμές ευχαριστίες στους καθηγητές του Φροντιστηρίου Άλφα, τον κ.Κώστα Σίδερη και την σύζυγό του, κ. Νίκη Παπαϊωάννου, ενώ στο ίδιο αξιολογικό επίπεδο πρέπει να συμπεριληφθούν οι αγαπητοί φιλόλογοι του 3ου Γενικού Λυκείου Πύργου, η κ. Όλγα Λαμπαούνα, η κ. Αικατερίνη Χριστοδούλου και η κ. Ευρυδίκη Παυλοπούλου που όλοι μαζί με στήριξαν ψυχολογικά και πνευματικά μέχρι το τέλος αυτού του αγώνα. Επιπλέον, ευχαριστώ θερμά την οικογένειά μου που από όπου και αν ήταν με παρηγορούσε και με βοηθούσε, και όλους τους φίλους μου. Τέλος δεν ξεχνώ να ευχηθώ καλή φοιτητική ζωή και να δώσω πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους εξεταζομένους μαθητές ώστε να σταδιοδρομήσουν επαγγελματικά και να βοηθήσουν εν τέλει τον κόσμο!

Βασίλειος Ζάγκλης 4ο ΓΕΛ Πύργου 17.500 μόρια
ZagklisΕίμαι ικανοποιημένος με βάση και την δυσκολία των φετινών θεμάτων, έχω πιάσει τη σχολή που ήθελα, Ηλεκτρολόγος μηχανικός. Ήταν μια αρκετά απαιτητική χρονιά, όμως με σωστό προγραμματισμό και έχοντας θέσει τις σωστές προτεραιότητες υπήρχε και χρόνος για ξεκούραση ώστε να συνεχίσω με περισσότερη δύναμη το αγώνα αυτό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου από το 4ο ΓΕΛ Πύργου και το φροντιστήριό μου την ΑΝΟΔΟ αλλά και την οικογένειά μου που με στήριξε σε αυτή την προσπάθεια.

Άγγελος Ταράι 4ο ΓΕΛ Πύργου - 17.450 μόρια
TseraiΉταν μια δύσκολη χρονιά για όλα τα παιδιά, μια επώδυνη διαδρομή. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους καθηγητές μου την κα Ιωάννα Βλάση, την κα Κορομάντζου, το κ. Κουτρουμάνο, τον κ. Ηλιόπουλο και γενικότερα όλους τους καθηγητές στο φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ που με βοήθησαν πάρα πολύ σε όλη αυτή την διαδρομή, τους γονείς μου που στάθηκαν δίπλα μου σε αυτή την πορεία. Αυτό που με δυσκόλεψε περισσότερα είναι το άγχος και η πίεση των πανελλαδικών εξετάσεων αλλά το διαχειρίστηκα. Θα ήθελα να περάσω Φαρμακευτική Πάτρας είμαι λίγο πιο κάτω αλλά εύχομαι να πέσουν οι βάσεις και να τα καταφέρω.

Γιάννης Μικελόπουλος, 4ο ΓΕΛ Πύργου - 18.000 μόρια
giannis mikelopoulosΕίμαι ευχαριστημένος, από την βαθμολογία που συγκέντρωση αν και περίμενα, όπως και τα περισσότερα παιδιά μεγαλύτερα βαθμό στην έκθεση. Βασικός μου στόχος ήταν η Φυσικοθεραπεία στην Πάτρα όμως με την βαθμολογία που συγκέντρωσα, πιάνω και υψηλότερες σχολές οπότε έχω στο νου μου την Ιατρική και την Φαρμακευτική στην περίπτωση φυσικά που οι βάσεις πέσουν όπως ακούγεται ευρέως. Σίγουρα ήταν μια κουραστική και κοπιαστική χρονιά με άγχος ωστόσο με πρόγραμμα κατάφερα να κουραστώ όσο χρειάζονταν. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου, την οικογένεια μου και τους φίλους μου, που στάθηκαν δίπλα μου τις δύσκολες στιγμές. Από δω και πέρα, αισιοδοξώ πως ότι και αν επιλέξω, θα το κάνω όσο καλύτερα μπορώ.

Ελεονώρα Βαρθακοκοίλη 4ο ΓΕΛ Πύργου - 17.125 μόρια
eleonora varthakokoiliΗ αλήθεια είναι ότι ήταν μια δύσκολη και απαιτητική χρονιά. Προσωπικά , είχα μια σταθερή πορεία χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν συνάντησα δυσκολίες και εμπόδια ή ότι δεν πτοήθηκα αρκετές φορές. Όμως , ο αγώνας και οι κόποι μου ανταμείφτηκαν σε μεγάλο βαθμό , αν εξαιρέσουμε μια αποτυχία μου στην έκθεση η οποία όμως, όπως έχω ακούσει μέχρι στιγμής , είναι κοινή για πολλούς . Θα ήθελα να ευχαριστήσω πρωτίστως τις καθηγήτριες μου , τόσο του φροντιστηρίου όσο και του σχολείου οι οποίες με στήριζαν εξ αρχής και μου μετέδωσαν γνώσεις που ήταν καθοριστικές για το πως έγραψα εν τελει στις πανελλήνιες. Θα ήθελα επίσης να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην μαμά μου η οποία πίστευε σε εμένα ακόμα και όταν εγώ με αμφισβητούσα . Τέλος ,θα ήθελα να ευχηθώ στα παιδιά του ‘06 καλή σταδιοδρομία και στα παιδιά του ‘07 καλή αρχή.

Ηρακλής Νταβέλης 4ο ΓΕΛ Πύργου - 16.500 μόρια
NtavelisΉταν μια απαιτητική χρονιά, έπρεπε να στερηθούμε κάποια πράγματα αλλά ξέραμε ότι μετά μας περιμένει μια ζωή ανέμελη. Θα έχουμε βέβαια διάβασμα αλλά έχουμε έναν στόχο. Η επιλογή μου είναι το χημικό και η φυσικοθεραπεία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου αλλά και το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ και ιδιαίτερα τον καθηγητή μου Γιάννη Κουτρουμάνο, ο οποίος μας βοήθησε πάρα πολύ στα μαθήματα αλλά και ψυχολογικά κατά την διάρκεια της χρονιάς.

Στην Αμαλιάδα

Κοσμάς Γκιώνης, 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας, 19.100μόρια
gionis kosmas«Είναι κάτι που το περίμενα, ήξερα τι είχα γράψει και είμαι πολύ ευτυχισμένος με τα αποτελέσματα. Ο αγώνας ήταν διαρκής, θα έλεγα ένας μαραθώνιος και υπήρχαν στιγμές που είχα κουραστεί, αλλά όλα έγιναν για το σωστό λόγο. Άξιζε ο κόπος. Η βάση άλλωστε είναι το μέλλον. Τώρα θέλω να περάσω στη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών στην Πάτρα. Θέλω να ευχαριστήσω όλη μου την οικογένεια για τη στήριξη και τους καθηγητές στο σχολείο και το φροντιστήριο για τη βοήθεια που μου παρείχαν και τις γνώσεις που μου παρείχαν και εκμεταλλεύτηκα στο έπακρο».

Μαρία Σπηλιοπούλου, 2ο ΓΕΛ Αμαλιάδας - 16.825 μόρια
spiliopoulou mariaΕίμαι πολύ ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Μια απαιτητική χρόνια έφτασε στο τέλος της. Με μεθοδικό διάβασμα κατάφερα να πετύχω τους στόχους μου. Θέλω να ευχαριστήσω τις καθηγήτριες του σχολείου μου κ. Κόλλια Αικατερίνη, την κ. Παναγιώταρου Νικολέττα, την κ. Κατοχιανού Αμαλία και την κ. Δούκα Ιωάννα. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω την καθηγήτρια μου που μου έκανε ιδιαίτερα μαθήματα, Ανδριάνα Θλιβερού, την οικογένειά μου και τους φίλους που με στήριξαν στην προσπάθειά μου. Θα ήθελα να δώσω ευχές και σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους.

Αδαμαντία Μάντη (18.440) 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας
adamadia madi«Αισθάνομαι ιδιαίτερα ευχαριστημένη και ικανοποιημένη με τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Ήταν μία εξαιρετικά δύσκολη και ψυχοφθόρα διαδικασία, με πολλές αδικίες για όλους. Στόχος μου είναι η ιατρική. Αρχικά, ουσιώδης ήταν η συμβολή της οικογένειάς μου, των καθηγητών μου στο φροντιστήριο Φυσικών Επιστημών, και του βιολόγου μου Καραβούλια Θανάση. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά και εγκάρδια τους καθηγητές μου στο 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας για την υπέρμετρη στήριξη, πίστη και βοήθεια που επέδειξαν σε μένα κατά τη διάρκεια αυτού του αγώνα. Η ευγνωμοσύνη μου για αυτούς είναι αλήθεια απεριόριστη. Τέλος, θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά, και να επισημάνω πως η επιμονή, η υπομονή και η αισιοδοξία είναι από τα σημαντικότερα όπλα για την επίτευξη αυτής της προσπάθειας».

Στο Βούναργο

Ελένη Γκοροβέλλι, ΓΕΛ Βουνάργου - 15.790 μόρια
eleni goroveliΉταν μια δύσκολη χρονιά, έκανα την προσπάθειά μου και ελπίζω ότι πετυχαίνω τον στόχο μου και την πρώτη μου επιλογή. Φυσικά περιμένουμε και τα αποτελέσματα των βάσεων για μεγαλύτερη σιγουριά. Είμαι πολύ χαρούμενη και αισθάνομαι πολύ υπερήφανη για την απόδοσή μου και τις θυσίες στη χρονιά που πέρασε. Ακολουθούσα ένα σταθερό πρόγραμμα, έβαλα προτεραιότητες στο διάβασμα και φυσικά μεγάλη σημασία είχε η βοήθεια από τους καθηγητές και η στήριξη από την οικογένεια και τους φίλους μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές μου από το «Ορόσημο-Θαλής», την κ. Ήρα Κορομάντζου και φυσικά την οικογένειά μου».

Άννα Δασκάλου ΓΕΛ Βουνάργου - 16.960 μόρια
anna daskalouΕίναι αλήθεια ότι τα θέματα των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων είχαν έναν αυξημένο βαθμό δυσκολίας. Επίσης η ψυχολογία για μένα έπαιξε καταλυτικό ρόλο. Το άγχος, ειδικά των πρώτων ημερών, στα πρώτα μαθήματα ήταν πολύ μεγάλο. Σε όλο αυτό όμως είχα την στήριξη των γονιών και των καθηγητών μου που με βοήθησαν πάρα πολύ. Προσωπικά έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα, και αυτό κρατάω. Διάβαζα με πρόγραμμα, αρκετές ώρες και η προετοιμασία μου είχε ξεκινήσει πριν δύο χρόνια. Περιμένουμε τις βάσεις για τα οριστικά αποτελέσματα και εύχομαι ολόψυχα σε όλα τα παιδιά να πετύχουν τους στόχους τους και να ανταμειφθούν οι κόποι τους».

Στη Γαστούνη

Παναγιώτης Σταματόπουλος, ΓΕΛ Γαστούνης - 18.050 μόρια
panagiotis stamatopoulosΝιώθω μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για την ανταμοιβή των κόπων μου. Ο προγραματισμός στο διάβασμα μου κι η προσήλωση στον στόχο μου με οδήγησαν στο αποτέλεσμα αυτό. Επιλογή μου ήταν η ομάδα προσανατολισμου υγείας. Ευχαριστώ πολύ τους γονεις μου και τους καθηγητές μου για την υποστήριξη και την βοήθεια τους στον αγώνα μου.

Αλεξάνδρα Καραφλού, ΓΕΛ Γαστούνης - 17.640 μόρια
alexandra karaflouΘα ήθελα να ευχαριστήσω αρχικά τον παππού μου ο οποίος δυστυχώς απεβίωσε στη διάρκεια των Πανελληνίων, τη γιαγιά μου, τη μαμά μου και την αδερφή μου και κυρίως την καθηγήτρια μου κ. Αναστασία Γάττα- Γκιάφη που ήταν αρωγοί σε όλο αυτό το ταξίδι. Με αγώνα, υπομονή και επιμονή κατάφερα να πετύχω το στόχο μου. Είμαι ευγνώμων στο Θεό για όλα και εύχομαι και στους μελλοντικούς υποψηφίους αντίστοιχες επιτυχίες.

Παναγιώτης Παπασωτηρίου, ΓΕΛ Γαστούνης - 17.400μόρια
panagiotis papasotiriouΕίμαι πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα και από ότι φαίνεται πετυχαίνω την πρώτη μου επιλογή. Για να φτάσω όμως σε αυτό το αποτέλεσμα είχα δίπλα μου πολύ σημαντικούς ανθρώπους, όπως η οικογένεια μου και οι καθηγητές μου τους οποίους ευχαριστώ θερμά.

Στο Βαρθολομιό

Εβίτα Αρβανίτη, ΓΕΛ Βαρθολομιού, 17.700 μόρια
arvaniti evita«Γενικά ήξερα ότι είχα πάει καλά, το περίμενα γιατί είχα προσπαθήσει πολύ όλη τη χρονιά. Τα συναισθήματα είναι περίεργα, γιατί ήταν δύσκολο να φτάσω εδώ. Πιέστηκα πολύ αλλά τελικά τα κατάφερα και τώρα στόχος μου είναι η Αγγλική Φιλολογία. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τις καθηγήτριές μου για όλα».

Στα Λεχαινά

Μαρία Βασιλοπούλου, ΓΕΛ Λεχαινών - 18.500 μόρια
maria vasilopoulouΕίμαι πολύ χαρούμενη γιατί ανταμείφθηκαν οι κόποι μου και οι προσπάθειές μου όλα αυτά τα χρόνια. Φέτος το σχολικό έτος κύλησε ομαλά και χωρίς ιδιαίτερο άγχος. Λειτούργησα με πρόγραμμα και δεν στερήθηκα πολλά πράγματα, παρά μονό προς το τέλος που έδωσα περισσότερη έμφαση και προσοχή. Γενικά όμως δεν περίμενα το τέλος της χρονιάς, αλλά προετοιμαζόμουν και τα προηγούμενα χρόνια. Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με στήριξαν κα με καθοδηγούσαν και χαίρονταν μαζί μου, καθώς και τους καθηγητές μου και το σχολείο μου. Νιώθω δικαιωμένη και στόχος μου είναι να περάσω είτε ΣΣΑΣ Οικονομικών είτε Σχολή Ικάρων.

Αργυριάδης Χαράλαμπος, ΓΕΛ Λεχαινών - 17.900 μόρια
xaralampos argyriadisΕίμαι πολύ χαρούμενος και ανακουφισμένος, γιατί έφυγε ένα μεγάλο βάρος από μένα κα τους συμμαθητές μου, διότι όλοι μαζί ενωμένοι πολεμήσαμε όλη τη χρονιά για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Δεν θα έλεγα ότι αντιμετώπισα πολλές και ιδιαίτερες δυσκολίες στο διάβασμα. Περισσότερο ψυχολογικό ήταν το ζήτημα, γιατί ήταν απαιτητική χρονιά και το γεγονός ότι κλείνει ένα κεφάλαιο της ζωής μας και ανοίγει ένα νέο, ήταν αυτό που μας άγχωνε περισσότερο. Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου, τους καθηγητές μου στο σχολείο και στο φροντιστήριο, και τους φίλους μου, που με υποστήριξαν όλη τη χρονιά σε αυτήν την προσπάθεια. Στόχος μου είναι να περάσω στη Σχολή Οικονομικών του Πανεπιστημίου Πατρών.

Στην Ανδραβίδα

Γιάννης Μαυράκης, ΓΕΛ Ανδραβίδας - 18.450 μόρια
mavrakis giannis«Προφανώς μια υψηλή βαθμολογία χαροποιεί κάθε μαθητή γιατί δείχνει ότι η προσπάθεια του ανταμείφθηκε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον στενό μου κύκλο ο οποίος με στήριξε και έπειτα τους καθηγητές μου. Τον κ Γιάννη Παπαδόπουλο ο οποίος δουλεύει στο φροντιστήριο άλμα. Τον κ Νίκο Γρηγορόπουλο και τέλος τον κ. Τρύφωνα Κόλλια με την βοήθεια του οποίου κατάφερα να πετύχω στην Φυσική η οποία ήταν ιδιαίτερης δυσκολίας φέτος. Σίγουρα δεν πρέπει να ξεχνάμε και την βοήθεια των καθηγητών του σχολείου οι οποίοι βοηθούν εξίσου αν ο μαθητής δείξει ενδιαφέρον για το μάθημα, το οποίο υποτιμάται στις μέρες μας.

Σταύρος Χριστόπουλος ΓΕΛ Ανδραβίδας - 18.300 μόρια
stavros xristopoulosΕίμαι αρκετά ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, η πρώτη μου επιλογή είναι η ΣΣΑΣ Ψυχολόγων αλλιώς η Ψυχολογία Αθηνών. Πιστεύω ότι θα πέσουν και οι βάσεις φέτος, περιμένουμε να δούμε. Διάβαζα με πρόγραμμα πάντα και έμενα στα ουσιώδη, ωστόσο από την Β Λυκείου και μετά διάβαζα πιο συστηματικά ακόμα και τις λεπτομέρειες γιατί ήθελα να είμαι σίγουρος. Υπήρχαν σίγουρα φορές που κουράστηκα αλλά αυτό δεν με έκανε να τα παρατήσω. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς μου για την ψυχολογική και οικονομική βοήθεια, την καθηγήτριά μου την κα Αγγελική αλλά και τους φίλους μου.

Νικολοπούλου Κωνσταντίνα, ΓΕΛ Ανδραβίδας - 17.300 μόρια
nikolopoulou konstadinaΔεν περίμενα ότι είχα πάει τόσο καλά, ήταν μεγάλη έκπληξη για εμένα και χάρηκα πάρα πολύ. Ήταν δύσκολο να φτάσω μέχρι εδώ, μεγάλη η πίεση και το άγχος, αλλά προσπάθησα να κάνω το καλύτερο. Τώρα η πρώτη μου επιλογή θα είναι η Αγγλική Φιλολογία. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου στο σχολείο και το φροντιστήριο που με βοήθησαν να φτάσω μέχρι εδώ.

Ευτυχία Κοτσαύτη, ΓΕΛ Ανδραβίδας - 17.020 μόρια
kotsayti eytyxiaΠίστευα ότι με το διάβασμα που είχα κάνει σίγουρα θα περάσω και είμαι ευτυχισμένη με τα αποτελέσματα. Οι κόποι απέδωσαν καρπούς και τώρα σκέφτομαι να δηλώσω παιδαγωγικά ως πρώτη επιλογή. Ευχαριστώ τον μπαμπά μου, που δεν είναι στη ζωή, τη μαμά μου και τους καθηγητές μου.

Στη Βάρδα

Διονύσης Ψυχομάνης ΓΕΛ Βάρδας - 18.040 μόρια
Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που με στήριξε σε αυτόν τον δύσκολο αγώνα, και τους καθηγητές του σχολείου και ιδιαίτερα των φροντιστηρίων μου, πρόκειται για έναν μαραθώνιο τριών ετών ψυχοφθόρο και δύσκολο για όλους. Είμαι ικανοποιημένος καθώς πιστεύω πως θα πιάσω τον στόχο μου το τμήμα Ηλεκτρολόγων μηχανολόγων.

Θεοτόκης Γαλάνης, ΓΕΛ Βάρδας
theotokis galanisΦέτος έκανα έναν σκληρό αγώνα με αίσιο τέλος. Θέλω να ευχαριστήσω το φροντιστήριο Άνοδος τους καθηγητές μου (Βάσω Σωτηροπούλου, Σοφία Κωστόπουλου, Αλέξη Καπώνη). Θέλω να ευχαριστήσω την κυρία Μαρία Γεωργοπούλου ιδιαίτερα για την επιτυχία μου στο μάθημα της έκθεσης.

Μαρλίτα Μάναΐ ΓΕΛ Βάρδας - 17.900 μόρια
marilita manaiΉταν μια δύσκολη χρονιά! Ωστόσο, όλοι μας παλέψαμε με όλες μας τις δυνάμεις. Ευχαριστώ τους γονείς και τους καθηγητές μου για τη στήριξη!

Αναστασία Καπλάνη ΓΕΛ Βάρδας - 17.440 μόρια
anastasia kaplaniΉταν μια δύσκολη χρονιά και ιδιαίτερα πιεστική με τελική έκβαση την δυσκολία των φετινών θεμάτων ιδιαίτερα στη θετική κατεύθυνση στην οποία ήμουν. Είμαι σχετικά ικανοποιημένη από τον εαυτό μου. Στοχεύω στους χημικούς μηχανικούς και ευελπιστώ να πιάσω τη σχολή. Η αλήθεια είναι ότι σε εμένα το πολυπόθητο πρόγραμμα που λένε όλοι δεν δούλεψε ποτέ. Αυτό μου με βοήθησε ήταν η συνέπεια στο διάβασμα μου και εννοείται η καθηγητές στα ιδιαίτερα μαθήματα , χωρίς τους οποίους δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ανταπεξέλθω το ίδιο. Τους ευχαριστώ πολύ για όλη τη στήριξη μέσα στη χρονιά, το ίδιο και τους καθηγητές μου στο ΓΕΛ Βάρδας. Εύχομαι καλή επιτυχία στα παιδιά που δίνουν του χρόνου, υπομονή, ψυχραιμία και διάβασμα.

Στο Λάλα

Παναγιώτα Δούλα ΓΕΛ Λάλα - 18450 μόρια
DoulaΉταν πολύ κουραστική και απαιτητική χρονιά γιατί εγώ είχα και τα δρομολόγια Λάλα-Πύργο και αυτό ήταν δύσκολο και κουραστικό. Ο κόπος μου ανταμείφθηκε και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη γι αυτό. Πλέον έχω ξεχάσει και την κούραση και όλα. Νιώθω ικανοποίηση γιατί πιστεύω ότι πετυχαίνω την πρώτη μου επιλογή που είναι το Οικονομικό στη Θεσσαλονίκη αλλά με τα μόριά μου μπορώ να πιάσω πολλές σχολές. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που με στήριξε αλλά και τους καθηγητές από το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ. Να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που πέτυχαν τους στόχους τους σήμερα αλλά και όσοι δεν πέτυχαν θα έχουν και άλλες ευκαιρίες και δεν χρειάζεται να απογοητεύονται.

Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος ΓΕΛ Λάλα -17.980 μόρια
Giannakopoulos KonΕίμαι πολύ ικανοποιημένος και χαρούμενος με το αποτέλεσμα, ήταν μια κουραστική χρονιά αλλά ανταμείφθηκαν τελικά οι κόποι μου και πήρα το αίμα μου πίσω. Στόχος μου είναι οι σχολές Λιμενικού αλλά και η Αστυνομία και γι αυτή μου την επιτυχία, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές και τους γονείς μου για την οικονομική και ψυχολογική στήριξη. Να ευχαριστήσω επίσης ιδιαίτερα το φροντιστήριο ΑΝΟΔΟΣ και τους καθηγητές Αλέξανδρο Λίμουρα , Διονύση Στουφή, Γιώργο Μπάμπαλη, Ηλιάνα Λάνη και Σοφία Σαργέντη. Να ευχηθώ στους μαθητές καλή σταδιοδρομία στις σπουδές του και σε όσους δεν πέτυχαν τον στόχο τους, να πω ότι δεν πρέπει να απογοητεύονται και ότι πάντα υπάρχει δεύτερη ευκαιρία και κανείς δεν αποτυγχάνει στη ζωή από τις πανελλαδικές.

Στο Βασιλάκι

Κωνσταντίνος Σταθάς ΓΕΛ Βασιλακίου - 17.500 μόρια
stathas konΕίμαι πάρα πολύ χαρούμενος με την επίδοση μου, καθώς ήταν μια αρκετά δύσκολη χρονιά που όμως είχε αίσιο τέλος. Πετυχαίνω όλες τις σχολές της επιλογής μου και θα αποφασίσω τις επόμενες μέρες για τη μελλοντική μου πορεία. Η φετινή χρονιά απαιτούσε μεθοδικό διάβασμα και ορθή διαχείριση του χρόνου, τα οποία με βοήθησαν να πετύχω το στόχο μου. Με όλα τα παραπάνω και με ψυχραιμία ήταν εφικτό να ανταπεξέλθω ακόμα και σε μια χρονιά όπου τα θέματα των εξετάσεων ήταν πρωτόγνωρα και αυξημένης δυσκολίας. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, το σχολείο μου, καθώς και το πρότυπο φροντιστηριακό κέντρο "Άνοδος" για την στήριξη και τη βοήθεια που μου παρείχαν όλο αυτό τον καιρό τόσο σε γνωστικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο. Εύχομαι καλά αποτελέσματα σε όλους!

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 29 Ιουνίου 2024 12:35

Σχετικά Άρθρα

  • Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των υποψηφίων των επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΠΑΛ
    Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των υποψηφίων των επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΠΑΛ

    Από τις 7 έως τις 10 Οκτωβρίου η υποβολή των μηχανογραφικών για υποψηφίους επαναληπτικών πανελλαδικών ΓΕΛ/ΕΠΑΛ

    Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού οι βαθμολογίες των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΠΑΛ 2024 στα μαθήματα Γενικής Παιδείας και Ειδικότητας ανά Τομέα. Η ηλεκτρονική υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων για τους υποψηφίους των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ έτους 2024 θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 7 και 10 Οκτωβρίου.
    Όλοι οι υποψήφιοι των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων των ΕΠΑΛ θα μπορούν να βρίσκουν τη βαθμολογία τους και στην ιστοσελίδα https://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον οκταψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους χαρακτήρες.
    Διευκρινίζεται ότι οι καταστάσεις για ανάρτηση στα Λύκεια, που θα αποσταλούν σε όσα ΕΠΑΛ της χώρας είχαν αντίστοιχους υποψηφίους, θα περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά του στοιχεία ανά εξεταζόμενο μάθημα και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.
    Η ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) για τους υποψηφίους των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ έτους 2024.
    Οι διαδικασίες για την υποβολή του Μ.Δ. για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ έτους 2024 αρχίζουν από τη Δευτέρα 7-10-2024 και λήγουν την Πέμπτη 10-10-2024.

    Όλοι οι υποψήφιοι των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ έτους 2024 που ενδιαφέρονται να υποβάλουν Μ.Δ. για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, θα απευθυνθούν στο Λύκειό τους, για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password). Αν κάποιος υποψήφιος είχε αποκτήσει προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) τον Ιούλιο, μπορεί τώρα να τον χρησιμοποιήσει, αλλιώς θα απευθυνθεί στο Λύκειό του. Με αυτόν τον προσωπικό κωδικό οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να προχωρήσουν τελικά στην οριστική υποβολή του ΜΔ στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://michanografiko-secondexams.it.minedu.gov.gr/. Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να προβεί στην οριστική ηλεκτρονική υποβολή του Μηχανογραφικό Δελτίου.

    Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να διαβάσετε την σχετική εγκύκλιο ΕΔΩ.
  • Πανελλήνιες 2024: Εισαγωγή στα ΑΕΙ υποψήφιων πληγέντων περιοχών από φυσικές καταστροφές - Η απόφαση
    Πανελλήνιες 2024: Εισαγωγή στα ΑΕΙ υποψήφιων πληγέντων περιοχών από φυσικές καταστροφές - Η απόφαση

    Τι ισχύει για υποψήφιους περιοχών που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές. Ποιες περιφέρειες αφορά η υπουργική απόφαση.

    Καθ’ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων στα πανεπιστήμια θα εισαχθούν υποψήφιοι οι οποίοι έλαβαν μέρος στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις και προέρχονται από περιοχές που έχουν πληγεί από φυσικές καταστροφές (πλημμύρες, φωτιές κ.α).

    Το δικαίωμα αυτό ισχύει για τους μαθητές της τελευταίας τάξης του σχολικού έτους 2023-2024 καθώς και για τους αποφοίτους, οι οποίοι υπέβαλαν Αίτηση-Δήλωση στα Λύκεια των ανωτέρω περιοχών και συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2024.

    Η ανωτέρω ρύθμιση εφαρμόζεται και για μαθητές και αποφοίτους των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ, οι οποίοι κατοικούν μονίμως στις ανωτέρω περιοχές και συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2024, ακόμα και εάν υπέβαλαν αίτηση-δήλωση συμμετοχής σε Λύκειο άλλης περιοχής ή σε άλλη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Για τη διαδικασία και τις ημερομηνίες υποβολής δικαιολογητικών θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση

    Η απόφαση αυτή αφορά τα παιδιά τα οποία προέρχονται από τις παρακάτω περιφέρειες

    Ι) της Περιφέρειας Θεσσαλίας

    α) των Περιφερειακών Ενοτήτων Τρικάλων, Μαγνησίας, Σποράδων, Καρδίτσας,

    β) των Δήμων Λαρισαίων, Φαρσάλων, Τεμπών, Κιλελέρ, Αγιάς, Τυρνάβου από την Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας, και

    γ) της δημοτικής κοινότητας Μεγάλου Ελευθεροχωρίου της Δημοτικής ενότητας Ποταμιάς, της δημοτικής κοινότητας Βερδικούσιας της Δημοτικής ενότητας Βερδικούσιας, της δημοτικής κοινότητας Κρανέας της Δημοτικής Ενότητας Αντιχασίων και των δημοτικών κοινοτήτων Καρυάς, Κρυόβρυσης, Συκαμινέας της Δημοτικής Ενότητας Καρυάς του Δήμου Ελασσόνας της Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας

    ΙΙ) της Περιφέρειας Αττικής

    α) του Δήμου Φυλής της Περ. Ενότητας Δυτικής Αττικής,

    β) του Δήμου Αίγινας της Περ. Ενότητας Νήσων

    ΙΙΙ) της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας

    α) των Δήμων Λαμιέων και Δομοκού της Περ. Ενότητας Φθιώτιδας,

    β) των Δήμων Λίμνης-Μαντουδίου-Αγίας Άννας και της Ιστιαίας-Αιδηψού της Περ. Ενότητας Εύβοιας, και

    ΙV) της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης

    α) του Δήμου Αλεξανδρούπολης της Περ. Ενότητας Έβρου,

    β) της Δημοτικής Ενότητας Σουφλίου του Δήμου Σουφλίου της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου,

    γ) της δημοτικής κοινότητας Λαβάρων της Δημοτικής Ενότητας Ορφέα του Δήμου Σουφλίου της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου,

    δ) των δημοτικών κοινοτήτων Λευκίμμης, Λύρας, Φυλακτού και Προβατώνα της Δημοτικής Ενότητας Τυχερού του Δήμου Σουφλίου της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου

    ε) της Δημοτικής Ενότητας Σώστου του Δήμου Ιάσμου της Περ. Ενότητας Ροδόπης,

    στ) της Δημοτικής Ενότητας Σαπών του Δήμου Μαρώνειας-Σαπών της Περ. Ενότητας Ροδόπης

    ζ) της δημοτικής κοινότητας Μαρώνειας της Δημοτικής Ενότητας Μαρώνειας του Δήμου Μαρώνειας-Σαπών της Περ. Ενότητας Ροδόπης,

    Η εισαγωγή με ειδικό ποσοστό

    Το ειδικό ποσοστό που αποδίδεται στους υποψηφίους βάσει του αριθμού των πληγέντων σε σχέση με τους συμμετέχοντες στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024, ανά κατηγορία Λυκείου (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ημερήσιο, εσπερινό) και το οποίο δεν μπορεί να υπερβαίνει ανά κατηγορία το 2%, ορίζεται ως εξής:

    α) Για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων των Ημερήσιων ΓΕΛ αποδίδεται ποσοστό 2% καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων της κατηγορίας τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α).

    β) Για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων των Ημερήσιων ΕΠΑΛ αποδίδεται ποσοστό 2% καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων της κατηγορίας τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι.

    γ) Για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων των Εσπερινών ΓΕΛ αποδίδεται ποσοστό 2% καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων της κατηγορίας τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α).

    δ) Για τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων των Εσπερινών ΕΠΑΛ αποδίδεται ποσοστό 2% καθ΄ υπέρβαση του αριθμού εισακτέων της κατηγορίας τους σε Σχολές, Τμήματα και εισαγωγικές κατευθύνσεις των Α.Ε.Ι.

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα και οι ημερομηνίες
    Πανελλήνιες Εξετάσεις 2025: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα και οι ημερομηνίες

    Ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων των ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, Ειδικών και Μουσικών μαθημάτων και προθεσμία Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ, έτους 2025.

    Η έναρξη των πανελληνίων εξετάσεων έχει προγραμματιστεί για τις 30 Μαίου 2025 με την ολοκλήρωση τους στις 6 Ιουνίου. Τα ειδικά μαθήματα στα ΓΕΛ ξεκινούν στις 14 Ιουνίου και ολοκληρώνονται στις 25 Ιουνίου.

    Αναλυτικά το πρόγραμμα

    pan1.jpg
    pan2.jpg

    pan2.jpg
    Screenshot-2024-09-13-120558.jpg
    Πηγή: cnn.gr
  • Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Ξεκινούν στις 30 Μαΐου - Το αναλυτικό πρόγραμμα
    Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Ξεκινούν στις 30 Μαΐου - Το αναλυτικό πρόγραμμα

    Στις 31 Μαΐου ξεκινούν οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ, στις 14 Ιουνίου τα Ειδικά Μαθήματα

    Το αναλυτικό πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων του 2025 ανακοίνωσε την Παρασκευή το υπουργείο Παιδείας.
    Σύμφωνα με το πρόγραμμα η πρεμιέρα των πανελλαδικών εξετάσεων θα πραγματοποιηθεί για τους υποψήφιους των ΓΕΛ την Παρασκευή 30 Μαΐου με το μάθημα της Γλώσσας.
    Θα ακολουθήσουν στις 2 Ιουνίου τα Αρχαία, τα Μαθηματικά και η Βιολογία, στις 4 Ιουνίου τα Λατινικά, η Χημεία και η Πληροφορική και θα ολοκληρωθούν στις 6 Ιουνίου με Ιστορία, Φυσική και Οικονομία.

    pinakas-a-gel
    Αντίστοιχα για τους υποψήφιους από τα ΕΠΑΛ οι Πανελλαδικές εξετάσεις θα ξεκινήσουν στις 31 Μαΐου, ημέρα Σάββατο, και θα ολοκληρωθούν στις 16 Ιουνίου.

    pinakas-b-epal
    Όσον αφορά την εξέταση των ειδικών μαθημάτων, θα ξεκινήσει με Ισπανίκα στις 14 Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί στις 25 Ιουνίου με Ιταλικά.

    pinakas-c-eidika-mathimata
    Ανακοινώθηκε, τέλος, ότι η προθεσμία διεξαγωγής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) ακαδ. έτους 2025-26 ορίζεται το διάστημα από τη Δευτέρα 16-6-2025 μέχρι και την Παρασκευή 27-6-2025.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πανελλήνιες 2024: Πότε μπορούν να καταθέσουν αιτήσεις οι υποψήφιοι που «αμφισβητούν» τους βαθμούς τους
    Πανελλήνιες 2024: Πότε μπορούν να καταθέσουν αιτήσεις οι υποψήφιοι που «αμφισβητούν» τους βαθμούς τους

    Τη δυνατότητα να δουν τα γραπτά τους στις πανελλαδικές του 2024 θα έχουν οι μαθητές που πήραν μέρος στις εξετάσεις, αρκεί να καταθέσουν τις σχετικές αιτήσεις και να πληρώσουν παράβολα από 50 έως 80 ευρώ.

    Η επίδειξη των γραπτών δοκιμίων των πανελλαδικών εξετάσεων προβλέπεται στο άρθρο 23 του Ν.3748/2009 και οι αιτήσεις των υποψηφίων οι οποίοι επιθυμούν να λάβουν γνώση των γραπτών τους υποβάλλονται από τους ίδιους ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους, κάθε χρόνο, αποκλειστικά το μήνα Σεπτέμβριο του έτους κατά το οποίο οι υποψήφιοι πήραν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία υπάγεται το σχολείο όπου κοινοποιήθηκαν οι βαθμοί των μαθημάτων που εξετάστηκαν οι εν λόγω υποψήφιοι.

    Τα παράβολα

    Μαζί με την αίτηση συνυποβάλλεται σχετικό παράβολο, το οποίο υποχρεωτικά εκδίδεται ηλεκτρονικά από την εφαρμογή e-Παράβολο, στην κατηγορία «Επίδειξη γραπτών δοκιμίων Πανελλαδικών Εξετάσεων» και κωδικό παραβόλου «1389», ποσού 50 (πενήντα) ευρώ, για την επίδειξη έως τριών (3) γραπτών δοκιμίων και κωδικό «1390», ποσού 80 (ογδόντα) ευρώ, για την επίδειξη περισσοτέρων των τριών (3) γραπτών δοκιμίων. Οι υποψήφιοι λαμβάνουν γνώση των γραπτών τους δοκιμίων με επίδειξη σε φωτοτυπία, ενώ δεν προβλέπεται η χορήγηση αντιγράφων.

    Οι προθεσμίες

    Επομένως σύμφωνα με τα παραπάνω, η υποβολή αιτήσεων από τους υποψήφιους που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις του έτους 2024 και επιθυμούν να λάβουν γνώση των γραπτών τους δοκιμίων, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά από 1 έως 30 Σεπτεμβρίου 2024.

    Πώς γίνεται η επίδειξη των γραπτών

    Η επίδειξη των γραπτών δοκιμίων των μαθημάτων Ομάδας Προσανατολισμού, Γενικής Παιδείας, Μαθημάτων Ειδικότητας, Ξένων Γλωσσών καθώς και του μαθήματος «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» θα γίνεται, κατά την περίοδο Οκτωβρίου – Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2024, στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου και υποβλήθηκαν οι αντίστοιχες αιτήσεις, στον ίδιο τον ενδιαφερόμενο (ή και παρουσία του γονέα ή του κηδεμόνα του, εφόσον ο υποψήφιος το ζητήσει) και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που θα ανακοινώνεται από τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Δ.Ε. ανάλογα με τον αριθμό των γραπτών. Τέλος επισημαίνεται ότι: Α) Αν πρόκειται για τα γραπτά δοκίμια των ειδικών μαθημάτων «Ελεύθερο Σχέδιο» και «Γραμμικό Σχέδιο», καθώς και του μαθήματος «Αρχιτεκτονικό Σχέδιο» των ΕΠΑΛ, τότε οι φωτοτυπίες των αιτήσεων των υποψηφίων συνοδευόμενες από συγκεντρωτική κατάσταση διαβιβάζονται στη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του ΥΠΑΙΘΑ και οι υποψήφιοι θα μπορούν να λαμβάνουν γνώση με επίδειξη των πρωτότυπων γραπτών τους δοκιμίων σε χώρο της κεντρικής υπηρεσίας του ΥΠΑΙΘΑ και σε χρονικό διάστημα που θα καθορίζεται από την ως άνω Διεύθυνση. Β) Αν πρόκειται για τα γραπτά δοκίμια των ξένων γλωσσών και του μαθήματος «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τότε οι φωτοτυπίες των αιτήσεων των υποψηφίων, συνοδευόμενες από συγκεντρωτική κατάσταση, διαβιβάζονται στη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του ΥΠΑΙΘΑ. Στη συνέχεια και κατόπιν επικοινωνίας της Διεύθυνσης Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων με το αντίστοιχο Βαθμολογικό Κέντρο, οι φωτοτυπίες των γραπτών δοκιμίων που έχουν αιτηθεί οι υποψήφιοι, αποστέλλονται στην αρμόδια προς επίδειξη Διεύθυνση Δ.Ε.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Αύξηση κατά 11,5% στην εισαγωγή σπουδαστών στις ΑΕΝ από τις Πανελλαδικές σε σχέση με πέρσι
    Αύξηση κατά 11,5% στην εισαγωγή σπουδαστών στις ΑΕΝ από τις Πανελλαδικές σε σχέση με πέρσι

    Σταθερή, σε ετήσια βάση, είναι η αύξηση των μαθητών των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων που επιλέγουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του Αξιωματικού του Εμπορικού Ναυτικού (Πλοιάρχων και Μηχανικών), σπουδάζοντας στις 10 Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, σε όλη τη χώρα.

    Η ναυτική παράδοση της χώρας, τα πλεονεκτήματα του ναυτικού επαγγέλματος, η συνεχώς βελτιούμενη ποιότητα της εργασίας στα πλοία και η ισχυροποίηση της ελληνικής ναυτιλίας σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι στοιχεία που προσελκύουν τους νέους μας στη θάλασσα. Είναι άλλωστε γνωστό ότι το ναυτικό επάγγελμα προσφέρει σίγουρη απασχόληση, με υψηλές αποδοχές και προοπτικές ανέλιξης.

    Την Πέμπτη 08 Αυγούστου 2024 ανακοινώθηκαν οι πίνακες των σπουδαστών/σπουδαστριών που εισάγονται στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού για το εκπαιδευτικό έτος 2024-2025 και αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Υ.ΝΑ.Ν.Π. (www.ynanp.gr) και του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής (www.hcg.gr).

    Συνοπτικά εισήχθηκαν μέσω των πανελλαδικών εξετάσεων (χωρίς να υπολογίζονται οι επιλαχόντες) για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, 1.363 μαθητές, δηλαδή αύξηση 11,5% σε σχέση με πέρυσι.

    Μαζί με τους επιλαχόντες, φέτος, το πρώτο έτος στις ΑΕΝ θα φοιτήσουν 1.507 σπουδαστές (συν 22 επιλαχόντες στην ΑΕΝ Πλοιάρχων και συν 122 επιλαχόντες στην ΑΕΝ Μηχανικών).

    Είναι χαρακτηριστικό ότι το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 υπήρξε αύξηση 5.4% των υποβληθέντων αιτήσεων για τις ΑΕΝ από τους μαθητές της Γ’ Λυκείου σε σύγκριση με το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024. Συγκεκριμένα, για το 2024-2025 υποβλήθηκαν 2.927 αιτήσεις (2.410 άνδρες και 517 γυναίκες) ενώ για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 υπεβλήθησαν 2.778 αιτήσεις υποψηφίων (2.312 άνδρες και 466 γυναίκες).

    Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εφαρμόζει κάθε έτος «Πρόγραμμα προσέλκυσης νέων στο ναυτικό επάγγελμα», εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας το οποίο απευθύνεται σε μαθητές Γ’ Γυμνασίου καθώς και Α’ – Β’ Λυκείου (Γενικών και ΕΠΑΛ). Δεκάδες εκπαιδευμένα στελέχη του Λιμενικού Σώματος και Καθηγητών των ΑΕΝ ενημερώνουν τους μαθητές για το επάγγελμα και τις συνθήκες εργασίας του Αξιωματικού Γέφυρας και Μηχανής.

    Το εκπαιδευτικό έτος 2023-24 ενημερώθηκαν 7.173 μαθητές (αύξηση 109,3% σε σχέση με το εκπαιδευτικό έτος 2022-23) σε 232 σχολικές μονάδες (αύξηση 226,7% σε σχέση με το 2022-23) σε όλη την Ελλάδα.

    Η Ναυτική Εκπαίδευση και η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και βασικό πυλώνα ανάπτυξης της Ελληνικής οικονομίας και της κοινωνίας γενικότερα. Υπενθυμίζουμε ότι η διετία 2024-2025 έχει ανακηρυχθεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ως διετία «Ναυτικής Εκπαίδευσης».

    Αποτελέσματα Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024 για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (22.8.2024) | ΥΝΑΝΠ (ynanp.gr)

    Πηγή: cnn.gr

  • Πανελλαδικές: Ποια είναι τα Εξεταστικά Κέντρα για τις Επαναληπτικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2024 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
    Πανελλαδικές: Ποια είναι τα Εξεταστικά Κέντρα για τις Επαναληπτικές Εξετάσεις ΕΠΑΛ 2024 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

    Πώς θα γίνει η κατανομή των εξεταστικών κέντρων

    Ανακοινώθηκαν τα Εξεταστικά Κέντρα για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις ΕΠΑΛ έτους 2024 από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
    Οι υποψήφιοι θα εξεταστούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
    Ειδικότερα, Εξεταστικά κέντρα των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων των ΕΠΑΛ έτους 2024 ορίζονται σε Αττική και Θεσσαλονίκη ως εξής:
    • Στην Αττική, ως Εξεταστικό Κέντρο, ορίζεται το 1ο ΕΠΑΛ Αθηνών (Αχιλλέως 37-41, Τ.Κ. 10436, Αθήνα, τηλ. 210-5221158) της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας.
    • Στη Θεσσαλονίκη, ως Εξεταστικό Κέντρο, ορίζεται το 1ο ΕΠΑΛ Νεάπολης (Περιοχή Στρ. Στρεμπενιώτη, Τ.Κ. 56701, Νεάπολη Θεσσαλονίκης, τηλ. 2310-658619) της Διεύθυνσης Δ.Ε. Δυτ. Θεσσαλονίκης.
    Πώς γίνεται η κατανομή των υποψηφίων στα δύο εξεταστικά κέντρα
    Η κατανομή των υποψηφίων στα δύο εξεταστικά κέντρα έχει ως ακολούθως:
    • οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις σε Επιτροπή Εξετάσεων Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΕΔΔΕ) των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου, Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας, Ιονίου και Αττικής θα εξεταστούν στο Εξεταστικό Κέντρο της Αττικής,
    • οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις σε ΕΕΔΔΕ των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης θα εξεταστούν στο Ε.Κ. της Θεσσαλονίκης.
    • Όλοι οι υποψήφιοι με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΠΑΛ έτους 2024, για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και Ειδικότητας, θα εξεταστούν στο 6ο ΕΠΑΛ Αθηνών της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας (Νέστου 4, Τ.Κ. 11527, Αμπελόκηποι, τηλ. 210-6430137).
    Για το Πρόγραμμα των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων των ΕΠΑΛ έτους 2024 πατήστε εδώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πανελλήνιες: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των επαναληπτικών εξετάσεων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ
    Πανελλήνιες: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των επαναληπτικών εξετάσεων σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

    Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις στα ΓΕΛ και στα Ειδικά και Μουσικά Μαθήματα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ από το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

    Ειδικότερα:

    • τη Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου οι υποψήφιοι των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων εξετάζονται στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (Ομάδα Προσανατολισμού Γενικής Παιδείας),
    • την Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου, στα Αρχαία Ελληνικά (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), στα Μαθηματικά (Ο.Π. Θετικών Σπουδών, Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής), στη Βιολογία (Ο.Π. Σπουδών Υγείας),
    • την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στα Λατινικά (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών), στη Χημεία (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Ο.Π. Σπουδών Υγείας) και στην Πληροφορική (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και
    • την Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου στην Ιστορία (Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών) , στη Φυσική (Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Ο.Π. Σπουδών Υγείας) και στην Οικονομία (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής).

    Τρεις ώρες η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος

    Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται 30 λεπτά τουλάχιστον πριν από την έναρξη των εξετάσεων, οι οποίες έχουν ως ώρα έναρξης την 16:00 μ.μ. Σύμφωνα με τις οδηγίες του υπουργείου, η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος ορίζεται σε τρεις ώρες. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν μαζί τους υποχρεωτικά το δελτίο εξεταζομένου και κατά προτίμηση την αστυνομική τους ταυτότητα ή το διαβατήριο.

    Διευκρινίζεται ότι οι υποψήφιοι των εσπερινών λυκείων, ανεξαρτήτως της κατηγορίας με την οποία επέλεξαν να εξεταστούν στις εξετάσεις της τακτικής εξεταστικής περιόδου, συμμετέχουν στις επαναληπτικές εξετάσεις μαζί με τους υποψηφίους των ημερησίων λυκείων. Εξετάζονται στην ίδια ύλη και θέματα με τους υποψηφίους των ημερησίων λυκείων και διεκδικούν τις ίδιες με αυτούς θέσεις.

    Σχετικά με τα Ειδικά και Μουσικά Μαθήματα:

    • την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου, εξεταζόμενο μάθημα είναι τα Αγγλικά με ώρα έναρξης εξέτασης τις 16.00,
    • το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, η Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία στις 16.00,
    • τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου η Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία στις 16.00, την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου, τα Γερμανικά στις 16.00,
    • την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου το Ελεύθερο Σχέδιο στις 13.30,
    • την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου το Γραμμικό Σχέδιο στις 13.30,
    • την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου τα Γαλλικά στις 16.00 και τέλος
    • το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου τα Ισπανικά στις 12.00 και τα Ιταλικά στις 16.00.

    Η προσέλευση των υποψηφίων στις αίθουσες εξέτασης γίνεται και στις παραπάνω εξετάσεις τριάντα λεπτά, τουλάχιστον, πριν από την έναρξη, ενώ η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα είναι:

    • Των ξένων γλωσσών, τρεις ώρες
    • Των Σχεδίων (Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι έξι ώρες
    • Του μουσικού μαθήματος «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία» η εξέταση συνολικά έχει διάρκεια τρεις ώρες και τριάντα λεπτά.
    • Τέλος, για το μουσικό μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία», η εξέταση της φωνητικής ή οργανικής μουσικής διαρκεί 4΄ με 6΄ λεπτά για κάθε υποψήφιο.

    Ως προθεσμία διεξαγωγής επαναληπτικής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων ΓΕΛ & ΕΠΑΛ για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) ακαδημαϊκού έτους 2024-25 ορίζεται το διάστημα από την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2024 μέχρι και την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024.

    Πηγή: Ethnos.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο