Το Συνέδριο διοργανώνεται από την Περιφερειακή Επόπτρια Ποιότητας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και Σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ03 (Μαθηματικών) Αχαΐας, Δρ. Αθανασία Μπαλωμένου, σε συνεργασία με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (Παραρτήματα Αχαΐας, Ηλείας και Αιτωλοακαρνανίας). Η διοργάνωση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών και τελεί υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Πατρών και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Στο Δίκτυο θα συμμετέχουν κατά τη φετινή χρονιά 1200 μαθητές και μαθήτριες από 70 σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (Γυμνάσια - Λύκεια όλων των τύπων), οι οποίοι, με την καθοδήγηση 250 εκπαιδευτικών (Μαθηματικούς σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς και άλλων ειδικοτήτων), θα εκπονήσουν, θα συγγράψουν και θα παρουσιάσουν τις ερευνητικές τους εργασίες που εμπίπτουν σε κάποιον από τους Θεματικούς άξονες του Δικτύου, αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα και το ενδιαφέρον τους για την επιστήμη των Μαθηματικών. Οι εργασίες των μαθητών θα συγκεντρωθούν και φέτος σε Τόμο Πρακτικών του Δικτύου και ομώνυμου Συνεδρίου.
Το Συνέδριο έχει ως βασικό στόχο να προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να ερευνήσουν τη σύνδεση των Μαθηματικών με την καθημερινότητα και άλλες επιστήμες, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη και τους γνωστικούς τους ορίζοντες και καλλιεργώντας ήπιες δεξιότητες του 21ου αιώνα. Παράλληλα, επιδιώκεται η δημιουργία μιας κοινότητας μάθησης για τους εκπαιδευτικούς, όπου θα ανταλλάσσονται ιδέες, καλές πρακτικές και σύγχρονες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις με την αξιοποίηση σύγχρονων μοντέλων μάθησης σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών.
Οι εργασίες του Συνεδρίου θα φιλοξενηθούν στις 15 και 16 Μαρτίου 2025 στο Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.
Οι παρουσιάσεις των μαθητών θα πλαισιωθούν από ομιλίες διακεκριμένων επιστημόνων και προσωπικοτήτων, προσφέροντας πολύτιμα ερεθίσματα και ευκαιρίες μάθησης σε όλους τους συμμετέχοντες, αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία..
Περισσότερες πληροφορίες: https://tinyurl.com/26x7u5x3
(Δελτίο Τύπου)