Εκπαίδευση

Πανελλαδικές 2015: Τα θέματα, οι απαντήσεις και ο σχολιασμός στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον από το φροντιστήριο Δίκτυο ΔΟΜΗ

Πανελλαδικές 2015: Τα θέματα, οι απαντήσεις και ο σχολιασμός στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον από το φροντιστήριο Δίκτυο ΔΟΜΗ

Τα θέματα

AEPP Them 1

AEPP Them 2

AEPP Them 3

AEPP Them 4

AEPP Them 5

Το σχόλιο επί των θεμάτων

Στα σημερινά θέματα του μαθήματος "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" ο βαθμός δυσκολίας κρίνεται στα περσινά επίπεδα, με τη διαφοροποίηση ότι οι "παγίδες" ήταν απλωμένες σε όλα τα θέματα και όχι εστιασμένες σε κάποιο υποερώτημα τελευταίου θέματος. Άρα χρειαζόταν μεγάλη προσοχή από τους μαθητές ακόμα και από το πρώτο θέμα.
Οι μαθητές οι οποίοι ήταν καλά προετοιμασμένοι και είχαν κατανοήσει πλήρως την αλγοριθμική λογική, δε θα δυσκολεύτηκαν να συγκεντρώσουν αρκετά μεγάλη βαθμολογία, ενώ οι μαθητές που μπορεί να μην έδωσαν την απαραίτητη προσοχή σε κάποια σημεία, θα έχουν χάσει λίγες μονάδες και όχι κάποιο θέμα ολόκληρο.

Σχολιασμός: Τσιμπούρης Ανδρέας

Οι απαντήσεις των θεμάτων

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ 2015

(27 Μαΐου 2015)

ΘΕΜΑ Α

Α1 1 ΣΩΣΤΟ

2 ΣΩΣΤΟ

3 ΛΑΘΟΣ

4 ΣΩΣΤΟ

5 ΛΑΘΟΣ

Α2 α. Απόφασης, Υπολογιστικά, Βελτιστοποίησης

β. 1. βελτιστοποίησης

2. απόφασης

3. υπολογιστικό

Α3 α. Δύο δείκτες, ο εμπρός και ο πίσω. (Βιβλίο, παράγραφος «3.5 Ουρά»)

β. Ο εμπρός

Α4 α. λ <-- λ + 2

β. Τα κενά συμπληρώνονται ως εξής με τη σειρά:

Χ > Υ

Υ <> 1

Ζ <-- Χ / (Υ-1)

Ζ <-- Υ/Χ

Εμφάνισε Ζ

Α5 α. 1. Χ <-- Χ + 2

  1. Υ <-- (Κ+Λ+Μ)/3
  2. Α mod 10 = 5
  3. B>=10 και Β<=99

β. 1. Η εντολή «Γράψε 2»

2. Γράψε 1 (για Χ>15)

Γράψε 3 (για Χ<=15)

ΘΕΜΑ Β

Β1 α. Διάγραμμα ροής παρακάτω

β. Αν χ>1 τότε

Για yαπό χ μέχρι 1 με_βήμα -2

Εμφάνισε y-2

Τέλος_Επανάληψης

Τέλος_Αν

Β2 1. 1

  1. 2
  2. 100
  3. i
  4. >
  5. i-1

ΘΕΜΑ Γ

Πρόγραμμα ΘΕΜΑ_Γ

Μεταβλητές

Πραγματικές: Α, Β, μεγ

Ακέραιες: ΠλΑ, ΠλΒ

Αρχή

Διάβασε Α, Β

ΠλΑ <-- 0

ΠλΒ <-- 0

Διάβασε μεγ

Όσο μεγ <> 0 επανάλαβε

Αν Α>μεγ και Α>=Β τότε

Α <-- Α – μεγ

Γράψε «Α»

ΠλΑ <-- ΠλΑ + 1

Αλλιώς_αν Β>μεγ και Β>Α τότε

Β <-- Β – μεγ

Γράψε «Β»

ΠλΒ <-- ΠλΒ + 1

Αλλιώς

Γράψε «Προώθηση»

Τέλος_αν

Διάβασε μεγ

Τέλος_Επανάληψης

Κάλεσε ΘΕΜΑ_Γ_δ (ΠλΑ, ΠλΒ)

Τέλος_Προγράμματος

Διαδικασία ΘΕΜΑ_Γ_δ (ΠλΑ, ΠλΒ)

Μεταβλητές

Ακέραιες: ΠλΑ, ΠλΒ

Αρχή

Αν ΠλΑ > ΠλΒ και ΠλΑ > 0 τότε

Γράψε «Τοποθετήθηκαν στην Α περισσότερα»

Αλλιώς_αν ΠλΒ > ΠλΑ και ΠλΒ > 0 τότε

Γράψε «Τοποθετήθηκαν στην Β περισσότερα»

Αλλιώς_ ΠλΑ = ΠλΒ και ΠλΑ > 0 τότε

Γράψε «Ισάριθμα»

Αλλιώς_αν ΠλΑ = 0 και ΠλΒ = 0

Γράψε «Καμία αποθήκευση στι αεροδρόμιο»

Τέλος_Διαδικασίας

ΘΕΜΑ Δ

Αλγόριθμος ΘΕΜΑ_Δ

Για κ από 1 μέχρι 45

Διάβασε ΟΝ[κ]

Για λ από 1 μέχρι 7

Διάβασε Βαθ[κ,λ]

Τέλος_Επανάληψης

Τέλος_Επανάληψης

Για κ από 1 μέχρι 45

Σβ[κ] <-- 0

Για λ από 1 μέχρι 7

Σβ[κ] <-- Σβ[κ] + Βαθ[κ,λ]

Τέλος_Επανάληψης

Γράψε Σβ[κ]

Τέλος_Επανάληψης

Πλμετα <-- 0

Για κ από 1 μέχρι 45

Οκ <-- Αληθής

Για λ από 1 μέχρι 7

Αν Βαθ[κ,λ] < 5 τότε

Οκ <-- Ψευδής

Τέλος_Αν

Τέλος_Επανάληψης

Αν Οκ = Αληθές και Σβ[κ] >= 50 τότε

Γράψε ΟΝ[κ]

Πλμετα <-- Πλμετα + 1

Τέλος_Αν

Τέλος_Επανάληψης

Αν Πλμετα = 0 τότε

Γράψε «Κανένα τραγούδι δεν προκρίνεται»

Τέλος_Αν

Πλκρ <-- 0

Για λ από 1 μέχρι 7

Μεγ <-- Βαθ[1,λ]

πλΜεγ <-- 1

Για κ από 2 μέχρι 45

Αν Βαθ[κ,λ] > Μεγ

Μεγ <-- Βαθ[κ,λ]

πλΜεγ <-- 1

Αλλιώς_αν Βαθ[κ,λ] = Μεγ

πλΜεγ <-- πλΜεγ +1

Τέλος_αν

Τέλος_Επανάληψης

Πλκρ <-- Πλκρ + 1

Τέλος_Επανάληψης

Γράψε Πλκρ

diagramma


Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup