Εκπαίδευση

Σχολιασμός στα θέματα Ιστορίας, Φυσικής Ανάπτυξης Εφαρμογών από το Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο "Άνοδος"

Σχολιασμός στα θέματα Ιστορίας, Φυσικής Ανάπτυξης Εφαρμογών από το Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο "Άνοδος"

Σχολιασμός θεμάτων στην Ιστορία Ανθρωπιστικών Σπουδών από το Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο «Άνοδος»

Τα θέματα της Ιστορίας Ανθρωπιστικών Σπουδών ήταν αρκετά προσβάσιμα για τους υποψηφίους. Απευθύνονταν σε μαθητές που είχαν κάνει σωστή, μεθοδική και κριτική μελέτη της ύλης. Ιδιαίτερη προσοχή έπρεπε να επιδείξουν οι υποψήφιοι στη σύνθεση της δεύτερης ομάδας των παραθεμάτων. Οι απαντήσεις σε αυτά τα θέματα, λόγου του όγκου των ιστορικών πληροφοριών, προϋπέθεταν σωστή διαχείριση του χρόνου και κριτική σκέψη. Ευχόμαστε στους υποψηφίους καλά αποτελέσματα!

Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο «Άνοδος»

Αθανασοπούλου Μαρία

Αριστειδοπούλου Λίνα

Βούρτση Ζωή

Λέντζιου Έφη

Παπαγιαννοπούλου Γιώτα

Σεφερλή Γιάννα

Σχολιασμός θεμάτων Ανάπτυξη Εφαρμογών Σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον από το Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο «Άνοδος»

Τα φετινά θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον ήταν βατά και όχι ιδιαίτερα απαιτητικά. Δεν προβλημάτισαν τους μαθητές που είχαν μελετήσει ικανοποιητικά τη θεωρία του σχολικού εγχειριδίου και είχαν εντρυφήσει τις αρχές του δομημένου προγραμματισμού.

Αναλυτικότερα:

Στο θέμα 1 είχαμε ερωτήσεις κλειστού τύπου καθώς και ανάπτυξης θεωρητικών εννοιών από το βιβλίο. Οι ασκήσεις δεν προβλημάτισαν ιδιαίτερα τους μαθητές. Στο θέμα 2 είχαμε μια προσιτή άσκηση συμπλήρωσης κενών και ένα πρόβλημα σχετικό με λογικά και συντακτικά λάθη. Το θέμα 3 και 4 αποτελούν κλασικά προβλήματα επίλυσης σε προγραμματιστικό περιβάλλον. Το θέμα 3 απαιτούσε δημιουργία προγράμματος με χρησιμοποίηση πινάκων και βασικών λειτουργιών επί αυτών. Εδώ θα έπρεπε οι μαθητές να επιδείξουν την απαραίτητη προσοχή στο Γ2 και Γ3 που συνολικά έπιαναν 12 μονάδες και ζητούσαν ενημέρωση πίνακα με προκαθορισμένο τρόπο καθώς και ταξινόμηση. Τέλος το θέμα 4 ήταν άσκηση με χρήση υποπρογραμμάτων στα οποία χρειάζονταν ιδιαίτερη προσοχή. Πιστεύω ότι τα δύο αυτά προβλήματα μπορούσε να τα αντιμετωπίσει σχετικά εύκολα και ο μέτρια προετοιμασμένος μαθητής. Η εκτίμηση μου είναι ότι οι διαβασμένοι μαθητές μπορούσαν να φτάσουν άνετα μέχρι το 17 και από εκεί και πέρα θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν τα θέματα προσεκτικά, κάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερα λάθη για να επιτύχουν έναν μεγαλύτερο βαθμό. Να ευχηθώ καλά αποτελέσματα στους υποψηφίους και καλή συνέχεια στις εξετάσεις.

Καθηγητής πληροφορικής

Γιώργος Μπαμπάλης

Σχολιασμός θεμάτων Φυσικής από το Πρότυπο Φροντιστηριακό Κέντρο «Άνοδος»

Τα ζητήματα της φυσικής δεν αιφνιδίασαν τους μαθητές. Θα τα χαρακτηρίζαμε θέματα σχετικά διαβαθμισμένης δυσκολίας. 'Ενας σωστά προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα. Περίπου στο ίδιο επίπεδο με τα αντίστοιχα περσινά. Αναμένονται πολύ καλές και άριστες βαθμολογίες. Ευχόμαστε καλή συνέχεια στους μαθητές.

Βούρτση Σοφία

Γιαννοπούλου Ρούλα

Ηλιόπουλος Γιώργος

Κουλέτου Μαρία

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup