Συνολικά 104.965 υποψήφιοι για τα ΑΕΙ δήλωσαν συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις οι οποίοι διεκδικούν 70.726 θέσεις και συγκεκριμένα 43.758 για τα Πανεπιστήμια και 26.968 για τα ΤΕΙ
Τις βάσεις εισαγωγής των υποψηφίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2017 στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.
ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ 2015_ΠΑΝΕΛ.2017
ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΓΕΛ,ΕΠΑΛΒ 2016_ΠΑΝΕΛ.2017
ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΕΠΑΛ 2016_ΠΑΝΕΛ.2017
ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ 10% ΕΠΑΛΑ 2015_ΠΑΝΕΛ.2017
ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠ. ΕΝΩΣΗΣ)_ΠΑΝΕΛ.2017
ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ-ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ (ΕΥΡΩΠ. ΕΝΩΣΗΣ)_ΠΑΝΕΛ.2017
ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΕΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ_ΠΑΝΕΛ.2017
ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΕΛ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ_ΠΑΝΕΛ.2017
ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛ-ΕΣΠΕΡΙΝΑ_ΠΑΝΕΛ.2017
ΒΑΣΕΙΣ_ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΠΑΛ-ΗΜΕΡΗΣΙΑ_ΠΑΝΕΛ.2017
1000 μόρια πάνω τα Παιδαγωγικά –Πτώση στα Πολυτεχνικά τμήματα και εντυπωσιακές πτώσεις στα οικονομικά τμήματα - Ανοδική τάση στις Ιατρικές στα ίδια επίπεδα οι νομικές - Στροφή στις παραγωγικές σχολές που οδηγούν στην αγορά εργασίας – Πώς διαμορφώθηκαν οι βάσεις στις περιζήτητες Ιατρικές και Νομικές
Η μεγαλύτερη άνοδος στο τμήμα Δασοπονίας στο Καρπενήσι –Στην Ιατρική Αθήνας με 19143 μόρια –Με ανάμικτα συναισθήματα οι υποψήφιοι σπεύδουν στα σχολεία τους
Την κίνηση του ασανσέρ μιμούνται οι φετινές βάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σύμφωνα με την πρώτη ανάλυση στοιχείων σε κάποιες σχολές -όπως τα Παιδαγωγικά τμήματα- έχουμε θεαματική άνοδο, ενώ σε κάποια τμήματα υπάρχει «βουτιά» στις βάσεις, όπως στο τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου κατά 303 μόρια ενώ τμήματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου και του Πανεπιστημίου Πειραιά έχουν πτώση ακόμα και 1300 μόρια.
Σε ο,τι αφορά στα τμήματα Πληροφορικής με βάση τα αποτελέσματα αποδεικνύεται ότι τα τμήματα Πληροφορικής «άντεξαν» και λόγω της σύνδεσης με την αγορά εργασίας.
Συγκεντρωτικά διαμορφώνεται άνοδος στις ιατρικές σχολές, στα ίδια επίπεδα μικρή πτώση στις νομικές σχολές, πτώση ακόμη και μεγαλύτερη από 1.100 μόρια στις σχολές Οικονομικών επιστημών ενώ πτώση έχουμε στις στρατιωτικές σχολές και άνοδος στις αστυνομικές.
Ειδικότερα, στην Ιατρική Αθηνών υπήρξε μείωση των μορίων κατά 80 στα 19.143 από 19.063 το 2016.Αύξηση 60 μορίων σ ε σχέση με πέρυσι είχε και η Οδοντιατρική Αθήνας. Επίσης, στη Νομική Αθήνας υπήρξε πτώση κατά 30 μόρια από 18.229 το 2016 σε 18.199 το 2017.Στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου τα μόρια υποχώρησαν κατά 212 σε 18.416 το 2017 από 18.628 το 2016.Στην Ιατρική Θεσσαλονίκης η βάση ανέβηκε κατά 82 μόρια από 18.964 που ήταν το 2016 σε 19.046 το 2017.
Από τα βασικότερα συμπεράσματα είναι ότι οι νέοι επιλέγουν σχολές που οδηγούν σε παραγωγικά επαγγέλματα ενώ παραδοσιακά οι υποψήφιοι επιλέγουν Ιατρικές Νομικές και Πολυτεχνικές σχολές.
Οι Ιατρικές και οι Νομικές κρατούν τις βάσεις τους στην Περιφέρεια ενώ στα Πολυτεχνεία «πέφτουν’’ κατά πολύ οι βάσεις στην Περιφέρεια, ανοίγοντας την ψαλίδα.
Σε κάθε περίπτωση οι υποψήφιοι έχουν αρχίσει να συγκεντρώνονται στα σχολεία με ανάμικτα συναισθήματα. Μία νέα σελίδα « ανοίγει» για χιλιάδες νέους που είδαν σήμερα το όνομα τους στους επιτυχόντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι συμμαθητές τους που δεν κατάφεραν να αποκτήσουν το πολυπόθητο «εισιτήριο» για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κάνουν νέα σχέδια για την ερχόμενη χρονιά και υπόσχονται να αξιοποιήσουν καλύτερα τον χρόνο τους...
Στα 15 μόρια πάνω είναι το τμήμα Υπολογιστών Αθήνας ενώ 212 κάτω είναι τα μόρια στο αντίστοιχο τμήμα της Θεσσαλονίκης. Σε ότι αφορά στους πολιτικούς μηχανικούς Αθήνας η πτώση αγγίζει τα 409 μόρια ενώ πτώση έχει το τμήμα Θεσσαλονίκης. Η Ιατρική Αθηνών διαμορφώθηκε πάνω από τα 19000 μόρια στα δηλαδή 19143 80 μόρια σε σχέση με πέρυσι ενώ η Ιατρική Θεσσαλονίκης ανέβηκε 82 μόρια. Η Κτηνιατρική Θεσσαλονίκης σημείωσε άνοδο 25 μορίων και διαμορφώθηκε στα 18413 μόρια.
Εντυπωσιακή άνοδο έχει τμήμα Δημόσιας Διοίκησης της Αθήνας στο Πάντειο με άνοδο 2168 μορίων ενώ σε ότι αφορά στα Παιδαγωγικά τμήματα η σχολή της Αθήνας στο ανέβηκε κατά 245 μόρια και η Θεσσαλονίκη είχε άνοδο 553 μορίων. Το τμήα βόλου άνεβηκε κατά 1123 μόρια ενώ το Παιδαγωγικό τμήμα της Ρόδου που αποτελεί και το κατώφλι της σχολής ανέβηκε κατά 1105 μόρια. Η θεαματική άνοδος των Παιδαγωγικών οφείλεται στον διπλασιασμό των υποψηφίων ενώ από την ερχόμενη χρονιά δεν πρόκειται οι σχολές αυτές να συγκροτήσουν επιστημονικό πεδίο.
Η μεγαλύτερη άνοδος σημειώθηκε στο τμήμα Δασοπονίας στο Καρπενήσι με άνοδο 5483 μόρια άνοδο ενώ άνοδο είχε και το τμήμα Ιταλικής Φιλολογίας στην Αθήνα. Πτώση είχε το τμήμα Ισπανικής φιλολογίας της τάξης των 3000 μορίων και το αντίστοιχο στην Θεσσαλονίκη είχε πτώση 500 μόρια. Στη γαλλική Φιλολογία Θεσσαλονίκης η πτώση αγγίζει τα 5104 μόρια.
Πτώση έχει και το τμήμα Χημικών Μηχανικών Θεσσαλονίκης ενώ οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανολόγοι Κοζάνης είχαν πτώση 446 μορίων.
Χαρακτηριστική βάση η Βιολογία Αθήνας που διαμορφώθηκε στα 18335 δηλαδή δηλαδή ακριβώς η ίδια με πέρυσι!
Σε ό,τι αφορά στις στρατιωτικές σχολές σημειώθηκε πτώση στη σχολή Ευελπίδων θεαματική πτώση στη σχολή Ικάρων , πτώση σημειώθηκε στη σχολή Αστυφυλάκων κατά 659 μόρια καθώς και στη σχολή Ναυτικών Δοκίμων.Μικρή πτώση σημειώθηκε στο οδοντιατρικο ΣΑΣΣ κατά 24 μόρια με βάση στα 18968 μόρια και θεαματική πτώση στο Οικονομικό ΣΑΣΣ.
Ανοδος κατά 217 μόρια σημειώθηκε στη σχολή Αστυνομίας και Πυροσβεστών.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου πληκτρολογώντας:
α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους,
β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα –Πατρώνυμο - Μητρώνυμο).
Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα θα αποσταλούν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους, να εκτυπωθούν και να αναρτηθούν οι ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων στα Λύκεια, εντός της ίδιας ημέρας.
Συνολικά 104.965 υποψήφιοι για τα ΑΕΙ δήλωσαν συμμετοχή στις Πανελλαδικές Εξετάσεις οι οποίοι διεκδικούν 70.726 θέσεις και συγκεκριμένα 43.758 για τα Πανεπιστήμια και 26.968 για τα ΤΕΙ, δηλαδή δηλαδή δύο στους τρεις υποψηφίους θα πάρουν το πολυπόθητο «εισιτήριο» για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.