Το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών ακολούθησε την παράδοση των εξεταζόμενων γλωσσικών μαθημάτων, που απαιτούν άρτια γνώση της αρχαίας ελληνικής και όχι απλή αποστήθιση.
Επιλέχθηκε προς εξέταση ένα απόσπασμα από την Πλατωνική Πολιτεία και συγκεκριμένα οι ενότητες 12-13 του σχολικού εγχειριδίου, οι οποίες κρίνονται αναμενόμενες.
Οι ερμηνευτικές ασκήσεις δεν παρουσίαζαν δυσκολίες και εκπλήξεις, ενώ η πρωτοτυπία ήταν ότι η ερώτηση εισαγωγής τέθηκε υπό τη μορφή της αντιστοίχισης. Η λεξιλογική άσκηση ακολούθησε το περσινό τυπολογικό.
Το αδίδακτο κείμενο απαιτούσε άρτια γνώση των αρχαίων ελληνικών και παρουσίασε κάποιες δυσκολίες ως προς τη μετάφραση,ενώ η γραμματική και το συντακτικό δεν παρουσίασαν κάποια ιδιαιτερότητα. Προσοχή απαιτήθηκε στο Γ3β, στην αναγνώριση της δευτερεύουσα επιρρηματικής πρότασης.
Η Φιλολογική ομάδα του Φροντιστηρίου
«ΑΛΜΑ»