Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2019 15:54

Λιανοκλάδι: Τρένο εκτροχιάστηκε και τούμπαρε στον σταθμό

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Καρδιοχτύπησαν οι επιβάτες τρένου που έκανε δρομολόγιο από την Αθήνα προς τη Λαμία, καθώς βαγόνι του εκτροχιάστηκε και τούμπαρε.

Λίγο μετά τις 2 μ.μ., το τρένο έφτασε κανονικά στον σταθμό στο Λιανοκλάδι και οι επιβάτες περίμεναν να αλλάξει γραμμή και να κατευθυνθεί προς Λαμία. Ομως, κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες της ιστοσελίδα lamianow, από άγνωστη αιτία το πρώτο βαγόνι εκτροχιάστηκε και τούμπαρε.

Σε αυτό επέβαιναν περίπου 10 άτομα και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες δεν υπάρχουν τραυματίες.

Το τρένο εκτροχιάστηκε και τούμπαρεΤο τρένο εκτροχιάστηκε και τούμπαρε

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες δεν υπάρχουν τραυματίες

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες δεν υπάρχουν τραυματίες

Πηγή: iefimerida.gr - Φωτογραφίες: lamianow

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2019 00:36

Σχετικά Άρθρα

  • Λαμία: Σοκ για τον θάνατο του γιατρού σε τροχαίο - «Καλύτερα να πέθαινα εγώ» λέει ο 82χρονος που τον χτύπησε
    Λαμία: Σοκ για τον θάνατο του γιατρού σε τροχαίο - «Καλύτερα να πέθαινα εγώ» λέει ο 82χρονος που τον χτύπησε

    Την οδύνη του για το θανατηφόρο τροχαίο στο οποίο ενεπλάκη και τον θάνατο του 47χρονου γιατρού, που οδηγούσε μηχανή και επέστρεψε σπίτι από την εφημερία του, εκφράζει ο 82χρονος οδηγός του αγροτικού οχήματος.

    Ο ηλικιωμένος έχει κλειστεί μέσα στο σπίτι του και δεν έχει κουράγιο να σηκωθεί από το κρεβάτι του με τον ίδιο να υπογραμμίζει στο MEGA: «Καλύτερα να πέθαινα εγώ γιατί εγώ είμαι γέρος».

    Και συνέχισε ο οδηγός του αγροτικού: «Δεν έχω υποχρεώσεις. Τα παιδιά μου παντρεμένα είναι και τα εγγόνια μου. Καλύτερα -σου λέω- να σκοτωνόμουν εγώ. Ήταν χρήσιμος άνθρωπος και είχε 4 παιδιά. Και γιατρός στην κοινωνία, καταλαβαίνεις».

    «Δούλευε τρεις διπλές βάρδιες»

    Στο MEGA μίλησε και η πεθερά του 47χρονου γιατρού η οποία δήλωσε συντετριμμένη για την απώλεια του γαμπρού της: «Δούλευε τρεις διπλές βάρδιες κι έφευγε γιατί είναι και τα παιδιά. Σαν πολύτεκνοι, δεν πήραν συνυπηρέτηση. Τα παιδιά είναι στη Λαμία και ερχόταν η μαμά – έκανε διπλές βάρδιες στο ΝΙΜΤΣ και τα ρεπό και ερχόταν να διαβάζει λίγο τα παιδιά».

    Πηγή: Εthnos.gr
  • Τροχαίο σοκ στη Λαμία: Νεκρός πατέρας 4 παιδιών μετά από τρομακτική σύγκρουση
    Τροχαίο σοκ στη Λαμία: Νεκρός πατέρας 4 παιδιών μετά από τρομακτική σύγκρουση

    Πατέρας 4 παιδιών ήταν ο άτυχος οδηγός μηχανής που έχασε τη ζωή του σε τροχαίο στη Λαμία, σήμερα το μεσημέρι.

    Όπως μετέδωσε το LamiaReport, το μεσημέρι της Πέμπτης (17/10) στον δρόμο Λαμίας - Δομοκού, 45χρονος οδηγός μηχανής έχασε τη ζωή του μετά από σύγκρουση με αγροτικό αυτοκίνητο, που βγήκε στη μέση του δρόμου.

    Ο άτυχος δικυκλιστής εκτοξεύτηκε πολλά μέτρα μακριά μετά τη σύγκρουση και βρήκε τραγικό θάνατο επί τόπου, επισήμανε το τοπικό ειδησεογραφικό μέσο.

    Ο 45χρονος, γιατρός στο επάγγελμα, είναι το τρίτο άτομο που βρίσκει θάνατο στο ίδιο σημείο και με τον ίδιο τρόπο στον δρόμο Λαμίας Δομοκού, στον κόμβο της Λαμίας.

    Γιατρός και πατέρας 4 παιδιών ο άτυχος άνδρας

    Ο άτυχος άνδρας, πολύτεκνος πατέρας και χειρουργός στο επάγγελμα, μόλις είχε τελειώσει εφημερία και επέστρεφε σπίτι του.

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport το μοιραίο αγροτικό, με οδηγό έναν 82χρονο, βγήκε από παράδρομο - χωματόδρομο και θέλησε να περάσει απέναντι με κατεύθυνση προς Δομοκό, την ώρα που κινούνταν από Δομοκό προς Λαμία ο άτυχος γιατρός.

    Δυστυχώς, αν και φορούσε κράνος, η σύγκρουση, αλλά και η πτώση, ήταν τόσο σφοδρή που έχασε τη ζωή του ο 45χρονος, ενώ τραυματίας είναι και ο ηλικίας 82 ετών, οδηγός του αγροτικού.

    Σε σοκ οι συνάδελφοί του στο νοσομείο της Λαμίας

    Οι συνάδελφοι του γιατρού δεν μπορούσαν να πιστέψουν το κακό που συνέβη, καθώς λίγα λεπτά νωρίτερα είχε ολοκληρώσει την εφημερία του.

    Στα Επείγοντα του Νοσοκομείου Λαμίας εκτυλίχθηκαν σκηνές αρχαίας τραγωδίας όταν έγινε γνωστή η ταυτότητα του νεκρού από το τροχαίο, γράφει το LamiaReport. Γιατροί, νοσηλευτές και διοικητικό προσωπικό δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους, ενώ ταυτόχρονα έπρεπε να περιθάλψουν και τον ηλικιωμένο οδηγό του αγροτικού που ήταν τραυματίας.

    Προανάκριση για το φοβερό δυστύχημα, διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Λαμίας.

    Πηγή: Iefimerida.gr

  • Μανωλάδα: Νέα πυρκαγιά στη Λάμια
    Μανωλάδα: Νέα πυρκαγιά στη Λάμια

    Νέα πυρκαγιά ξέσπασε στην περιοχή της Λάμιας στη Μανωλάδα και έθεσε σε κινητοποίηση τις δυνάμεις της Π.Υ. Λεχαινών.

    Στο σημείο επιχειρούν οι πυροσβέστες με επικεφαλής τον διοικητή της υπηρεσίας Αντιπύραρχο Θοδωρή Λεβέντη.

    Fotia Lamia 2

  • Πύργος: Σβηστά φωτοσήματα, ανεβασμένα δίφρακτα και το τρένο... περνά
    Πύργος: Σβηστά φωτοσήματα, ανεβασμένα δίφρακτα και το τρένο... περνά

    Πολύς λόγος έχει γίνει μετά την τραγωδία στα Τέμπη για τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει για τη βελτίωση της ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας, αλλά και την αναποτελεσματικότητα αυτών.

    Σχεδόν καθημερινά είναι τα προβλήματα που παρουσιάζονται από απλά ζητήματα σε ισόπεδες διαβάσεις όπου είτε οι οδηγοί, αγνοούν τα ηχοφωτεινά σήματα είτε παραβιάζουν τα δίφρακτα, είτε περιπτώσεις που δεν λειτουργούν τα παραπάνω μέτρα ασφαλείας.

    Αυτό συνέβη και το πρωί της Δευτέρας στις εννέα σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία του Πύργου, στην οδό Κοκκίνου, όπου ούτε τα δίφρακτα “κατέβηκαν” ούτε τα ηχοφωτεινά σήματα λειτούργησαν.

    Ευτυχώς που το τρένο στο συγκεκριμένο σημείο περνά με πολύ χαμηλή ταχύτητα και οι οδηγοί πειθάρχησαν στα σήματα που έκανε ο μηχανοδηγός με κόρνα, σταματώντας ουσιαστικά το τρένο, για να περάσει στη συνέχεια με ασφάλεια για όλους…

    Και ας μην ξεχνάμε πως δεν έχει περάσει πολύς καιρός που τοποθετήθηκαν νέα συστήματα ασφάλειας στις ισόπεδες διαβάσεις με τα προβλήματα να είναι πολλά και συχνά.

    Νεότερη ενημέρωση

    Σε βλάβη λόγω της κακοκαιρίας του περασμένου Σαββάτου αποδίδεται η μη λειτουργία φωτοσημάτων και δίφρακτων στην ισόπεδη διάβαση της οδού Κοκκίνου. Η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται με υπάλληλο φύλαξης.

    treno pirgos 2

  • Σοκαριστικό τροχαίο στη Λαμία - ΙΧ συγκρούστηκε με λεωφορείο, νεκρός ο οδηγός
    Σοκαριστικό τροχαίο στη Λαμία - ΙΧ συγκρούστηκε με λεωφορείο, νεκρός ο οδηγός

    Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Φθιώτιδας που κατευθυνόταν προς τη Λαμία συγκρούστηκε με Ι.Χ. το οποίο κινούνταν στο αντίθετο ρεύμα

    Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης στον δρόμο Λαμίας – Στυλίδας, κοντά στις στροφές της Αγίας Παρασκευής, στο σημείο όπου βρίσκεται το νεκροταφείο της περιοχής.

    Κατά πληροφορίες, λεωφορείο του ΚΤΕΛ Φθιώτιδας που κατευθυνόταν προς τη Λαμία συγκρούστηκε με Ι.Χ. το οποίο κινούνταν στο αντίθετο ρεύμα.
    Ο 56χρονος οδηγός του Ι.Χ. απεγκλωβίστηκε χωρίς τις αισθήσεις του και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Νοσοκομείο Λαμίας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Τραυματίστηκε, ακόμα, και μια επιβάτιδα του λεωφορείου.
    Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί η Τροχαία Λαμίας.
    Πηγή: LamiaNow - Protothema.gr
  • Λαμία: Αδέσποτο σκυλί επιτέθηκε σε 2χρονο - Τον έσωσε η γιαγιά του που δέχθηκε δάγκωμα
    Λαμία: Αδέσποτο σκυλί επιτέθηκε σε 2χρονο - Τον έσωσε η γιαγιά του που δέχθηκε δάγκωμα

    Το περιστατικό συνέβη κοντά σε νηπιαγωγείο - Καταγγελίες ότι εκεί βρίσκονται δύο αδέσποτα που επιτίθενται

    Περιστατικό με επίθεση αδέσποτου σκύλου σημειώθηκε αργά το απόγευμα της Τρίτης στη Λαμία.
    Σύμφωνα με το lamiareport.gr όλα συνέβησαν όταν ένας μεγαλόσωμος σκύλος επιτέθηκε σε παιδί ηλικίας 2 ετών.
    Κατά την ίδια πηγή, το παιδί προστάτευσε η γιαγιά του, η οποία δέχθηκε τελικά δάγκωμα από τον σκύλο.
    Το δυσάρεστο συμβάν σημειώθηκε περί τις 19:30 το απόγευμα της Τρίτης στην οδό Κισσάβου, στο ύψος του 20ου Νηπιαγωγείου.Το μεγαλόσωμο σκυλί επιτέθηκε στο παιδί κάτι που αντιλήφθηκε η γιαγιά του και μπήκε μπροστά με αποτέλεσμα να δεχτεί εκείνη το δάγκωμα και να τραυματιστεί ελαφρά. Η γυναίκα στη συνέχεια κατέφυγε σε ιδιωτικό ιατρείο για τις πρώτες βοήθειες, ενώ ενημέρωσε και την αστυνομία.

    Όπως δήλωσε η γυναίκα στο LamiaReport αλλά και άλλοι πολίτες που μένουν κοντά, στο σημείο έχουν βρει καταφύγιο δύο μεγαλόσωμα σκυλιά, δίπλα ακριβώς στο νηπιαγωγείο θέτοντας καθημερνά σε κίνδυνο τα διερχόμενα νήπια. Μάλιστα η συγκεκριμένη επίθεση δεν είναι η πρώτη και τα σκλιά έχουν δαγκώσει κι άλλα άτομα.
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik
  • ΕΡΓΟΣΕ: Νέα έργα ύψους 1 δισ. ευρώ στη Β. Ελλάδα - Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο
    ΕΡΓΟΣΕ: Νέα έργα ύψους 1 δισ. ευρώ στη Β. Ελλάδα - Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο

    Τρία κομβικής σημασίας σιδηροδρομικά projects που θα αλλάξουν τον χάρτη των μεταφορών στη Βόρεια Ελλάδα εισέρχονται σε τροχιά υλοποίησης από την ΕΡΓΟΣΕ, ενώ με ταχείς ρυθμούς προχωρούν και τα εν εξελίξει έργα στο δίκτυο της Ελλάδας, με τα οποία αναβαθμίζονται 370 χλμ. γραμμών.

    Το action plan της ΕΡΓΟΣΕ στη Βόρεια Ελλάδα έχει θέσει σε άμεση προτεραιότητα την υλοποίηση μιας σειράς έργων εθνικής και διεθνούς εμβέλειας, συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ, τα οποία σταδιακά θα αρχίσουν να μπαίνουν σε φάση κατασκευής.

    Βάσει του σχεδιασμού της ΕΡΓΟΣΕ, τα έργα αυτά θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να εκμεταλλευθεί τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς άξονες, οι οποίοι συνιστούν μεγάλη ευκαιρία οικονομικής ανάπτυξης για τη χώρα. Ιδιαίτερα η Βόρεια Ελλάδα, ως συνδετικός κρίκος με Ασία, Βαλκάνια και Ευρώπη, αλλά και χάρη στα λιμάνια της, έχει όλες τις δυνατότητες να καταστεί hub μεταφορών τα επόμενα χρόνια.

    Το πρώτο κομβικό έργο αφορά την κατασκευή νέας γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη - Τοξότες. Μόλις προ ημερών αποσφραγίστηκαν οι προσφορές και ο μειοδοτικός διαγωνισμός βρίσκεται ένα βήμα πριν από την ολοκλήρωση του.

    Το έργο αυτό με προϋπολογισμό 192,3 εκατ. ευρώ, έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τον Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη(CEF) 2021-2027». Θα κατασκευαστούν υποδομή, επιδομή, σταθμοί και στάσεις για τη νέα γραμμή Ν. Καρβάλη - Τοξότες, μήκους 32 χλμ. περίπου, καθώς και γραμμή από Ν. Καρβάλη προς τον νέο εμπορευματικό λιμένα Καβάλας, μήκους περίπου 5,3 χλμ.

    Επιτυγχάνεται δηλαδή η πολύ σημαντική σύνδεση του νέου εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας, με τα στρατηγικά οφέλη που αυτό συνεπάγεται.

    Παράλληλα όμως η σιδηροδρομική αυτή σύνδεση θεωρείται καίριας σημασίας για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, καθώς:

    • Συνεισφέρει στην ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού διαδρόμου ΒΒΑ (Baltic, Black, Aegean Seas)
    • Εντάσσεται στην ευρωπαϊκή γεωγραφική ομπρέλα του project «Three Seas Initiative (Baltic-Black-Adriatic)».

    Χρειάστηκε πάντως να ξεπεραστούν αρκετά εμπόδια για να καταφέρει η ΕΡΓΟΣΕ να φτάσει στη δημοπράτηση του. Η κατασκευή της νέας αυτής γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη - Τοξότες, αρχικά περιλαμβανόταν στο ευρύτερο έργο Θεσσαλονίκη - Τοξότες που δημοπρατείται με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Λόγω όμως δυσκολιών που έχουν να κάνουν με την επίλυση τεχνικών θεμάτων στο τμήμα νέας χάραξης της γραμμής από Θεσσαλονίκη έως Νέα Καρβάλη, η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, υπό τον Χρήστο Παληό, επικέντρωσε τις προσπάθειες της για την ταχύτερη δυνατή υλοποίηση του έργου στο τμήμα Ν. Καρβάλη - Τοξότες.

    Το δεύτερο σιδηροδρομικό έργο αφορά την αναβάθμιση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, συνολικού προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ , ένα έργο που δημοπρατεί η ΕΡΓΟΣΕ με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου.

    Εντός του 2025, προγραμματίζεται η υποβολή δεσμευτικών οικονομικών προσφορών και η ανάδειξη αναδόχου.

    Τον περασμένο Ιούλιο επετεύχθη η έγκριση χρηματοδότησης από το CEF 2021-2027, ποσού 219,6 εκατ. ευρώ, για τμήμα του έργου και σύμφωνα με πληροφορίες στην πρόσκληση που θα ανοίξει από την ΕΕ εντός των επόμενων ημερών θα εξασφαλιστεί και το υπόλοιπο ποσό.

    Η στρατηγική αξία αυτού του έργου είναι μεγάλη, καθώς με την ολοκλήρωσή του, θα βελτιωθούν οι διασυνοριακές συνδέσεις µε τη Βουλγαρία στο Ορµένιο και την Τουρκία στο Πύθιο.

    Ταυτόχρονα όμως θα ενισχύσει την εμπορευματική και επιβατική κίνηση προς την Ανατολική Ευρώπη, διασυνδέοντας τα λιμάνια της Βορείου Ελλάδας με το λιμάνι του Μπουργκάς στη Μαύρη Θάλασσα και τα λιμάνια στον Δούναβη.

    Επιπλέον, ο συγκεκριμένος σιδηρόδρομος θα μπορεί να λειτουργεί και ως γραμμή προαστιακής εξυπηρέτησης των περιοχών κατά μήκος του ποταμού Έβρου.

    Πέραν των διασυνοριακών και διαπεριφερειακών σιδηροδρομικών έργων, η ΕΡΓΟΣΕ επισπεύδει την ανάπτυξη του δικτύου του Δυτικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Θεσσαλονίκης και τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης.

    Εντός του 2025 προγραμματίζεται η υποβολή προσφορών για το έργο. Με προϋπολογισμό 53,4 εκατ. ευρώ και χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021-2027 (επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ), το έργο περιλαμβάνει:

    • την κατασκευή μιας μεγάλης σιδηροδρομικής γέφυρας μήκους 1 χλμ. που αντικαθιστά τη σημερινή ισόπεδη σύνδεση του λιμένα από την Πύλη 11
    • την ανάπτυξη δικτύου προαστιακού σιδηροδρόμου στη Δυτική Θεσσαλονίκη με 7 νέες σιδηροδρομικές στάσεις.

    Εκτός από τις νέες επεκτάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου, η ΕΡΓΟΣΕ «τρέχει» μια σειρά έργων στον εθνικό σιδηροδρομικό άξονα, από την Πάτρα μέχρι τον Προμαχώνα και την Ειδομένη.

    Πρόκειται για συμβασιοποιημένα έργα ύψους 438,5 εκατ. ευρώ, με τα οποία αναβαθμίζονται 370 χλμ. γραμμών σε σύνολο 920 χλμ. σιδηροδρομικού δικτύου.

    Θεσσαλονίκη - Ειδομένη: Ανοίγει ο δρόμος για διεθνή επιβατικά δρομολόγια

    Κανονικά προχωρούν οι εργασίες εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, μια από τις πιο σημαντικές διασυνοριακές συνδέσεις προς τις βαλκανικές χώρες και την υπόλοιπη Ευρώπη.

    Με την ολοκλήρωση του σημαντικού αυτού έργου από την ΕΡΓΟΣΕ, η οποία εκτιμάται στις αρχές του 2026, αναβαθμίζεται η υφιστάμενη σήμερα ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή που οδηγεί στη Βόρεια Μακεδονία και από κει στην Κεντρική Ευρώπη, ανοίγοντας και πάλι τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια.

    Ταυτόχρονα όμως, ο εκσυγχρονισμός του άξονα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη θα βελτιώσει τις εμπορευματικές μεταφορές προς το εξωτερικό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της διακίνησης containers μέσω σιδηροδρόμου προς τα Δυτικά Βαλκάνια.

    Πρόκειται για μια γραμμή βαρύνουσας σημασίας για τη χώρα, καθώς ως διασυνοριακό τμήμα του βασικού δικτύου ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών που συνδέει τις περιφέρειες εντός της Ε.Ε. και εξασφαλίζει τις πολυτροπικές επιβατικές και εμπορικές μετακινήσεις) μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη μεταφορά μερίδιου των μεταφορών από τους οδικούς στους σιδηροδρομικούς άξονες.

    ΣΣ Αθηνών: Ολοκληρώνεται η αναμόρφωση του κεντρικού σταθμού της πρωτεύουσας

    Ομαλά εξελίσσονται τα έργα αναβάθμισης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών. Επιλύθηκαν ζητήματα με αδειοδοτικές διαδικασίες και οι εργασίες κατασκευής του έργου προχωρούν κανονικά.

    Η Β΄ φάση ανάπτυξης του ΣΣ Αθηνών, προϋπολογισμού μελέτης 42,1 εκατ. ευρώ, προβλέπει την αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) για τα κτιριακά έργα που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

    Πρόκειται για ένα έργο που ολοκληρώνει την αναμόρφωση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού της Αθήνας και την υπόγεια διασύνδεση με το Μετρό.

    Υπογειοποίηση στα Σεπόλια: Επιλύονται τα τεχνικά προβλήματα

    Η υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια, είναι μία εργολαβία που ξεκίνησε το 2018. Η ΕΡΓΟΣΕ αντιμετώπισε μια σειρά σημαντικών τεχνικών ζητημάτων που σχετίζονταν με τα εδάφη της περιοχής σε συνδυασμό με τον αστικό ιστό. Τα ζητήματα αυτά επιλύονται και οι εργασίες προχωρούν. Το έργο αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, συνολικού μήκους 2,36 χλμ., εκ των οποίων τα 1,5 χλμ. θα είναι πλήρως υπογειοποιημένα.

    Σιδηροδρομική σύνδεση με Πάτρα: Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο

    Χωρίς καθυστερήσεις προχωρά το έργο εγκατάστασης συστημάτων ηλεκτροκίνησης στην νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, που ενώνει το Κιάτο με τη Ροδοδάφνη.

    Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 70,6 χιλιόμετρα. Στο έργο περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία.

    Το έτερο έργο Ροδοδάφνη - Ρίο προβλέπει την κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS. Μετά την απόφαση που έλαβε η ΕΡΓΟΣΕ για την οριστική διακοπή της εργολαβίας στο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο λόγω αδυναμίας ολοκλήρωσης των έργων υποδομής, το έργο αναμένεται να επανεκκινήσει σύντομα και στο τμήμα αυτό. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας έως το 2026 ο σιδηρόδρομος θα έχει φτάσει στο Ρίο.

    Χρήστος Παληός: Έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας

    Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Παληός, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, επεσήμανε ότι «με την ολοκλήρωσή των έργων αυτών, επιτυγχάνουμε τον στόχο της αναβάθμισης και επέκτασης του κύριου σιδηροδρομικού δικτύου με κύρια χαρακτηριστικά, τη βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου.

    Πρόκειται για έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας και προσφέρουν την απαιτούμενη αναπτυξιακή ώθηση τόσο στην οικονομία όσο και στις τοπικές κοινωνίες.

    Ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ εξελίσσεται βάσει προγραμματισμού για τα νέα έργα.

    Ο μειοδοτικός διαγωνισμός για το πρώτο από τα τρία έργα της Β. Ελλάδας, ολοκληρώνεται πολύ σύντομα και η διασύνδεση του εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, που αποτελεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της τελευταίας δεκαετίας, εισέρχεται σε φάση κατασκευής».

    Πηγή: cnn.gr

  • Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε ο 64χρονος που βιντεοσκοπούσε 18χρονη μέσα στο τρένο
    Θεσσαλονίκη: Καταδικάστηκε ο 64χρονος που βιντεοσκοπούσε 18χρονη μέσα στο τρένο

    Ο άντρας κρίθηκε ένοχος για παραβίαση προσωπικών δεδομένων και καταδικάστηκε σε εξάμηνη φυλάκιση - Το περιστατικό σημειώθηκε σε δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη

    Συνολική ποινή φυλάκισης έξι μηνών επέβαλε το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης στον 64χρονο επιβάτη αμαξοστοιχίας που καταγγέλθηκε ότι βιντεοσκοπούσε με το κινητό του τηλέφωνο μία 18χρονη συνεπιβάτιδά του.
    Ο άντρας κρίθηκε ένοχος για παραβίαση προσωπικών δεδομένων, ενώ το δικαστήριο αποφάσισε να αναστείλει την ποινή του επί τριετία.
    Σύμφωνα με την καταγγελία, το περιστατικό σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του δρομολογίου Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Ο 64χρονος, υπήκοος Πακιστάν, τραβούσε βίντεο με το κινητό του τηλέφωνο την 18χρονη (ημεδαπή), ενώ την κοπέλα ενημέρωσε άλλη επιβάτιδα του τρένου που αντιλήφθηκε την βιντεοσκόπηση.

    Η κοπέλα απευθύνθηκε στον ελεγκτή της αμαξοστοιχίας, από τον οποίο ζήτησε να ελέγξει το κινητό τηλέφωνο του 64χρονου. Σύμφωνα με τη δικογραφία, εντοπίστηκαν τελικά περίπου οκτώ βίντεο, που τράβηξε ο κατηγορούμενος, τα οποία εστίαζαν στο στήθος και στο πρόσωπο της 18χρονης. Ο 64χρονος φαίνεται ότι τα είχε μεταφέρει στον «κάδο απορριμμάτων» του κινητού του, προφανώς όταν κατάλαβε ότι έγινε αντιληπτός.
    Στην απολογία του ο κατηγορούμενος ισχυρίστηκε ότι τραβούσε βίντεο τη διαδρομή και το τοπίο και όχι την καταγγέλλουσα.
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς