Σάββατο, 16 Νοεμβρίου 2019 14:38

Τραγωδία στο Σουφλί: Τρένο παρέσυρε και σκότωσε μετανάστη

Γράφτηκε από

Ο άτυχος άντρας ήταν ξαπλωμένος στις γραμμές και παρασύρθηκε από αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, το πρωί του Σαββάτου

Τραγικό θάνατο βρήκε σήμερα το πρωί ένας άνδρας στην περιοχή του Σουφλίου.

Λίγα λεπτά μετά τις 10:00, η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, παρέσυρε τον άτυχο άνδρα που βρισκόταν ξαπλωμένος στις σιδηροδρομικές γραμμές, με συνέπεια να τον τραυματίσει θανάσιμα.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το θύμα ήταν μη νόμιμος μετανάστης.

Προανάκριση για το συμβάν διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Σουφλίου.

Σημειώνεται ότι λόγω του δυστυχήματος, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία ενημερώνει πως οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας που εκτελεί το δρομολόγιο Δίκαια - Αλεξανδρούπολη θα μετακινηθούν με λεωφορείο.

Πηγή: Thestival.gr - Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2019 13:18

Σχετικά Άρθρα

  • Χημικά από τα ΜΑΤ στο Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Απόπειρα εκκένωσης της κατάληψης των εποχικών πυροσβεστών
    Χημικά από τα ΜΑΤ στο Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Απόπειρα εκκένωσης της κατάληψης των εποχικών πυροσβεστών

    Επέμβαση των ΜΑΤ στο υπουργείο Πολιτικής Προστασίας

    Επεισόδια σημειώθηκαν το βράδυ της Πέμπτης (31/10) στο υπουργείο Πολιτικής Προστασίας Κλιματικής Κρίσης ανάμεσα σε ΜΑΤ και εποχικούς πυροσβέστες.

    Ειδικότερα, οι αστυνομικές δυνάμεις επιχείρησαν να μπουν στο κτήριο του Υπουργείου προκειμένου να το εκκενώσουν και συγκρούστηκαν με τους διαδηλωτές που πραγματοποιούσαν κατάληψη.

    Nωρίτερα, στους εποχικούς πυροσβέστες είχε δοθεί διορία μέχρι τις 20.30 να εκκενώσουν το υπουργείο και να απομακρυνθούν.

    Οι πυροσβέστες δεν εκκένωσαν το κτίριο εντός προθεσμίας και λίγο πριν τις 9 το βράδυ έγινε επέμβαση των ΜΑΤ που έκαναν χρήση χημικών ακόμα και εντός του κτιρίου.

    Μάλιστα, κατά την έφοδο της αστυνομίας τραυματίστηκε εποχικός πυροσβέστης, ο οποίος μεταφέρεται στο νοσοκομείο προκειμένου να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

    Λόγω της συγκέντρωσης, η κυκλοφορία των οχημάτων έχει διακοπεί στη Λεωφόρο Κηφισίας στο ύψος του υπουργείου Πολιτικής Προστασίας Κλιματικής Κρίσης και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας. Πραγματοποιούνται εκτροπές για την καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας.

    Υπενθυμίζεται ότι, οι εποχικοί πυροσβέστες με κύριο σύνθημα «οι καταστροφές δεν είναι εποχικές», απώθησαν τις αστυνομικές δυνάμεις και μπήκαν στο κτίριο, έχοντας βασικά τους αιτήματα τις άμεσες προσλήψεις, τη 12μηνη εργασία και την αξιοποίηση της εμπειρίας που έχουν αποκτήσει στο πεδίο, μαζί με τους μόνιμους πυροσβέστες της χώρας.

    Οι εποχικοί πυροσβέστες διαμαρτύρονται για τη μη ανανέωση των συμβάσεών τους και ζητούν τη μονιμοποίησή τους.

    Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους:

    «Συγκεντρωνόμαστε ειρηνικά στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ώστε να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ πλέον αυτό που μας αξίζει: 12 μήνες εργασία στο Πυροσβεστικό Σώμα.

    Συνάδελφοι, μας κορόιδεψαν, μας περιφρόνησαν, μας αφήνουν οριστικά άνεργους. Η μη ανανέωση των συμβάσεων εποχικότητας είναι ακόμα μια τρανή απόδειξη πως το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας δεν σέβεται τις ατελείωτες ώρες εργασίας που με κίνδυνο της ζωής μας προσφέραμε στην πατρίδα.

    Όλοι εκεί, με αεροπλάνα, με πλοία, με αμάξια με τρένα, ταξιδεύουμε μαζί με τις οικογένειες μας και τους φίλους μας, τον απλό πολίτη που ήμασταν δίπλα του σώζοντας τις περιουσίες τους και το δασικό πλούτο της χώρας μας, ώστε να μάθουν επιτέλους να μας υπολογίζουν.

    Συνάδελφοι, ΕΠΟΧΙΚΟΙ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΕΣ! Θα νικήσουμε γιατί το δίκαιο πάντα στο τέλος υπερισχύει».

    Πηγή: ieidiseis.gr

    Epeisodia Epoxikoi Mat Vradi 2ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI

    Epeisodia Epoxikoi Mat Vradi 3ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI

    Epeisodia Epoxikoi Mat Vradi 4ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI

    Epeisodia Epoxikoi Mat Vradi 5ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI

  • Ιαπωνία: Αρχηγός της αστυνομίας ζήτησε συγγνώμη από θανατοποινίτη που πέρασε 50 χρόνια στη φυλακή για έγκλημα που δεν διέπραξε
    Ιαπωνία: Αρχηγός της αστυνομίας ζήτησε συγγνώμη από θανατοποινίτη που πέρασε 50 χρόνια στη φυλακή για έγκλημα που δεν διέπραξε

    Δείτε βίντεο - Ο Hakamada ήταν ο μακροβιότερος θανατοποινίτης στον κόσμο για ένα έγκλημα που ποτέ δεν διέπραξε

    Προσωπικά ζήτησε συγγνώμη ο αρχηγός της αστυνομίας στην Ιαπωνία στον 88χρονο Iwao Hakamada, ο οποίος πέρασε 50 χρόνια στη φυλακή ως θανατοποινίτης για έγκλημα που αποδείχθηκε ότι ποτέ δεν διέπραξε.
    Όπως αποφάσισε το δικαστήριο, αστυνομία και εισαγγελία παραποίησαν και «φύτεψαν» στοιχεία εναντίον του πρώην πυγμάχου τον οποίο υποχρεώσαν να ομολογήσει με χρήση βίας.
    «Λυπούμαστε που σας προκαλέσαμε ανείπωτη ψυχική οδύνη και επιβάρυνση επί 58 χρόνια» είπε ο ανώτατος αξιωματικός στον 88χρονο κάνοντας μια βαθιά υπόκλιση κατά την επίσκεψή του στο σπίτι του Hakamada.
    «Λυπούμαστε τρομερά»

    Ο κ. Hakamada, ο οποίος δυσκολεύεται να μιλήσει λόγω της ψυχικής του κατάστασης από τις δεκαετίες που βρέθηκε στην πτέρυγα των θανατοποινιτών, είπε: «Τι σημαίνει να έχεις την εξουσία... Από τη στιγμή που έχεις την εξουσία, δεν πρέπει να γκρινιάζεις».

    Η 91χρονη αδελφή του Hakamada, Hideko Hakamada, η οποία ήταν στο πλευρό του αδελφού της στην προσπάθειά του να αποδείξει την αθωότητά του, ευχαρίστησε τον αρχηγό της αστυνομίας που τους επισκέφθηκε.

    Όπως είπε στους δημοσιογράφους, δεν είχε νόημα να κάνουν παράπονα μετά από τόσα χρόνια, καθώς ο εν λόγω αξιωματικός «δεν εμπλέκεται στην υπόθεση και ήρθε εδώ μόνο ως καθήκον του».

    Ο Hakamada καταδικάστηκε σε θάνατο το 1968 κατηγορούμενος για τη δολοφονία του πρώην αφεντικού του σε εταιρεία παραγωγής πάστας φασολιών, της σύζυγού του και δύο εκ των παιδιών τους.

    Ο Hakamada ήταν ο μακροβιότερος θανατοποινίτης στον κόσμο και μόλις ο πέμπτος θανατοποινίτης που αθωώθηκε σε επαναληπτική δίκη στη μεταπολεμική Ιαπωνία.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μεσολόγγι: Έβαλαν εκρηκτικό μηχανισμό σε όχημα της αστυνομίας έξω από την…πόρτα της
    Μεσολόγγι: Έβαλαν εκρηκτικό μηχανισμό σε όχημα της αστυνομίας έξω από την…πόρτα της

    Σε εγρήγορση είναι οι αστυνομικές αρχές του Μεσολογγίου από τις πρωινές ώρες σήμερα.

    Ερευνούν σοβαρό περιστατικό που συνέβη έξω… από την πόρτα τους.

    Ανακριτικό όχημα της Τροχαίας Μεσολογγίου υπέστη ζημιές καθώς φέρεται να εξερράγη αυτοσχέδιος μηχανισμός με γκαζάκια που τοποθετήθηκε στο σημείο.

    Το όχημα ήταν σταθμευμένο έξω από την Διεύθυνση Αστυνομίας Αιτωλίας και πυρπολήθηκε το μπροστινό τμήμα του. Η Πυροσβεστική έσπευσε για την κατάσβεση της φωτιάς.

    Οι έρευνες είναι σε εξέλιξη, ο χώρος αποκλείσθηκε, σχηματίστηκε δικογραφία και αναζητούνται οι δράστες με την Αστυνομία να συλλέγει υλικό από κάμερες και άλλα στοιχεία.

    Πηγή: ΑgrinioNews.gr
  • Πύργος: Σβηστά φωτοσήματα, ανεβασμένα δίφρακτα και το τρένο... περνά
    Πύργος: Σβηστά φωτοσήματα, ανεβασμένα δίφρακτα και το τρένο... περνά

    Πολύς λόγος έχει γίνει μετά την τραγωδία στα Τέμπη για τις παρεμβάσεις που έχουν γίνει για τη βελτίωση της ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας, αλλά και την αναποτελεσματικότητα αυτών.

    Σχεδόν καθημερινά είναι τα προβλήματα που παρουσιάζονται από απλά ζητήματα σε ισόπεδες διαβάσεις όπου είτε οι οδηγοί, αγνοούν τα ηχοφωτεινά σήματα είτε παραβιάζουν τα δίφρακτα, είτε περιπτώσεις που δεν λειτουργούν τα παραπάνω μέτρα ασφαλείας.

    Αυτό συνέβη και το πρωί της Δευτέρας στις εννέα σε ένα από τα κεντρικότερα σημεία του Πύργου, στην οδό Κοκκίνου, όπου ούτε τα δίφρακτα “κατέβηκαν” ούτε τα ηχοφωτεινά σήματα λειτούργησαν.

    Ευτυχώς που το τρένο στο συγκεκριμένο σημείο περνά με πολύ χαμηλή ταχύτητα και οι οδηγοί πειθάρχησαν στα σήματα που έκανε ο μηχανοδηγός με κόρνα, σταματώντας ουσιαστικά το τρένο, για να περάσει στη συνέχεια με ασφάλεια για όλους…

    Και ας μην ξεχνάμε πως δεν έχει περάσει πολύς καιρός που τοποθετήθηκαν νέα συστήματα ασφάλειας στις ισόπεδες διαβάσεις με τα προβλήματα να είναι πολλά και συχνά.

    Νεότερη ενημέρωση

    Σε βλάβη λόγω της κακοκαιρίας του περασμένου Σαββάτου αποδίδεται η μη λειτουργία φωτοσημάτων και δίφρακτων στην ισόπεδη διάβαση της οδού Κοκκίνου. Η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται με υπάλληλο φύλαξης.

    treno pirgos 2

  • Πάτρα: Τι λέει ο ιερέας παππούς του 7χρονου που περιφερόταν μόνος στο δρόμο
    Πάτρα: Τι λέει ο ιερέας παππούς του 7χρονου που περιφερόταν μόνος στο δρόμο

    Ένα 24ωρο μετά τον εντοπισμό και την σύλληψη του 27χρονου πατέρα που κατηγορείται για παραμέληση του 7χρονου γιου του που βρέθηκε να περιπλανιέται σε δρόμο της Πάτρας, ο ιερέας παππούς του ανήλικου, δίνει την δική του εκδοχή για το θέμα.

    Με δηλώσεις του ο ιερέας αναφέρει ότι το παιδί έφυγε από το σπίτι, ξεκλειδώνοντας την πόρτα, ενώ όλοι κοιμόνταν για μεσημέρι.

    «Κοιμόταν το μεσημέρι ο γιος μου με τον εγγονό μου, όπως κάθε φυσιολογικός άνθρωπος. Συνήθως κλειδώνουμε το σπίτι όταν κοιμόμαστε, είτε μεσημέρι είναι, είτε βράδυ είναι.

    Το παιδί σε κάποια στιγμή ξύπνησε, πήρε τα κλειδιά του πατέρα και πήγε να βρει τη μητέρα του, η οποία μένει δύο τετράγωνα κάτω από εμάς», λέει ο πατέρας του 27χρονου αναφέροντας ταυτόχρονα ότι οι γονείς του 7χρονου είναι χωρισμένοι και ο ανήλικος μένει και στα δύο σπίτια καθώς αυτά βρίσκονται στην ίδια γειτονιά.

    Παράλληλα ο παππούς ανέφερε ότι μόλις ξύπνησαν συνειδητοποίησαν αμέσως ότι το παιδί έχει ανοίξει την πόρτα και έχει φύγει και έσπευσαν αμέσως να καλέσουν την αστυνομία.

    Η ανησυχία της οικογένειας δεν κράτησε πολύ, καθώς οι αστυνομικοί ήδη είχαν βρει τον 7χρονο και τον παρέδωσαν στην οικογένειά του.

    Τέλος ο ιερέας είπε ότι ουδείς παράτησε το παιδί το οποίο ουδέποτε είχε μείνει μόνο του.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Πάτρα: Άφησε σπίτι το παιδί του, εκείνο έφυγε και εντοπίστηκε τυχαία από περιπολικό! - Χειροπέδες στον 27χρονο
    Πάτρα: Άφησε σπίτι το παιδί του, εκείνο έφυγε και εντοπίστηκε τυχαία από περιπολικό! - Χειροπέδες στον 27χρονο

    Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης, στην Πάτρα.

    27χρονος έφυγε από το σπίτι του, αφήνοντας μέσα το 7χρονο αγοράκι του.

    Η συνέχεια όμως ήταν απρόσμενη! Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24 το ανήλικο παιδί έφυγε από το σπίτι και βγήκε στους δρόμους χάνοντας ον προσανατολισμό του.

    Πώς εντοπίστηκε; Τυχαία από όχημα της Άμεσης Δράσης που περιπολούσε στην περιοχή.

    Στη συνέχεια οι αστυνομικοί πέρασαν χειροπέδες στο νεαρό πατέρα σχηματίζοντας σε βάρος του δικογραφία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

    Πηγή: Tempo24.news

  • Νεκρός μετανάστης στο ΑΤ Αγίου Παντελεήμονα – Καταγγελίες για άγριο ξυλοδαρμό από αστυνομικούς
    Νεκρός μετανάστης στο ΑΤ Αγίου Παντελεήμονα – Καταγγελίες για άγριο ξυλοδαρμό από αστυνομικούς

    Πριν ο μετανάστης καταλήξει στον Άγιο Παντελεήμονα είχε περάσει από τα ΑΤ Ομονοίας, Πατησίων, Κολωνού και Ν.Ιωνίας.

    Ξανά στο επίκεντρο βρίσκεται το ΑΤ του Αγίου Παντελεήμονα, καθώς ένας 38χρονος μετανάστης από το Πακιστάν, ο Μοχάμεντ Καμράν Ασίκ, που ζούσε στην Ελλάδα εδώ και πάνω από μια δεκαετία, πέθανε εντός του αστυνομικού τμήματος.
    Οι ακριβείς συνθήκες θανάτου του δεν έχουν ακόμα αποσαφηνιστεί, ωστόσο άτομα του περιβάλλοντός του και η οργάνωση ΚΕΕΡΦΑ καταγγέλλουν πως ο μετανάστης έπεσε θύμα άγριου ξυλοδαρμού από αστυνομικούς.

    Σύμφωνα με την ΚΕΕΡΦΑ, που πραγματοποίησε και συνέντευξη Τύπου για την υπόθεση, από τις 13 Σεπτέμβρη έως τις 21 Σεπτέμβρη, μέχρι και την ημέρα δηλαδή που το ΕΚΑΒ τον παρέλαβε νεκρό από το ΑΤ του Αγίου Παντελέημονα, ο Μοχάμεντ Καμράν είχε μεταφερθεί σε πέντε διαφορετικά αστυνομικά τμήματα.

    Συγκεκριμένα πριν καταλήξει στον ΑΤ του Αγίου Παντελεήμονα, ο Μοχάμεντ Καμράν Ασίκ είχε περάσει από τα ΑΤ Ομονοίας, Πατησίων, Κολωνού και Ν.Ιωνίας. Σε όλο αυτό το διάστημα, δεν του επετράπη καμία επικοινωνία με τους συγγενείς και με τη δικηγόρο του, σύμφωνα με την ΚΕΕΡΦΑ.

    «Στο ΑΤ του Αγίου Παντελεήμονα η συγκάλυψη είναι προκλητική. Τον κρατούσαν στο μόνο σημείο όπου δεν υπάρχουν κάμερες καταγραφής (!!!) και τον εμφανίζουν να προκαλεί καταστροφές στον χώρο…Το ΕΚΑΒ πήγε για πρώτη φορά λίγες ώρες μετα την κράτηση στο ΑΤ Αγίου Παντελεήμονα και απεχώρησε χωρίς να τον μεταφέρει σε κάποιο νοσοκομείο. Τρείς μέρες μετά πώς εμφανίζεται ένα σώμα γεμάτο πληγές που οδηγήθηκε στο θάνατο;» καταγγέλλει η ΚΕΕΡΦΑ.

    ΕΛΑΣ: «Αιφνίδιος ο θάνατός του, τον είχαν δείρει άλλα άτομα»

    Από την πλευρά της η ΕΛΑΣ υποστήριξε πως ο θάνατος του 38χρονου μετανάστη ήταν αιφνίδιος εντός του ΑΤ και πως δεν έφερε μαζί του στοιχεία ταυτότητας. Μάλιστα η αστυνομία ανέφερε ότι επρόκειτο για άστεγο που δε μιλούσε καθόλου ελληνικά και ότι τα χτυπήματα στο σώμα του προέρχονται από ξυλοδαρμό από έτερα άτομα πριν πάει στο συγκεκριμένο αστυνομικό τμήμα στις 18 Σεπτεμβρίου.

    Ωστόσο, σύμφωνα με την ΚΕΕΡΦΑ, ο άντρας ζούσε για πολλά χρόνια στην Ελλάδα, με άδεια παραμονής από το 2017, με συμβόλαιο κατοικίας και σταθερή απασχόληση με ένσημα. «Απαιτούμε να την αναλάβει η εισαγγελία, να εξαιρεθεί άμεσα το Τμήμα Ασφαλείας του Αγίου Παντελεήμονα. Θα προσφύγουμε στον Συνήγορο του Πολίτη για να προχωρήσει σε έρευνα» τονίζει ωστόσο σε ανακοίνωσή της η ΚΕΕΡΦΑ.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/ EUROKINISSI
  • ΕΡΓΟΣΕ: Νέα έργα ύψους 1 δισ. ευρώ στη Β. Ελλάδα - Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο
    ΕΡΓΟΣΕ: Νέα έργα ύψους 1 δισ. ευρώ στη Β. Ελλάδα - Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο

    Τρία κομβικής σημασίας σιδηροδρομικά projects που θα αλλάξουν τον χάρτη των μεταφορών στη Βόρεια Ελλάδα εισέρχονται σε τροχιά υλοποίησης από την ΕΡΓΟΣΕ, ενώ με ταχείς ρυθμούς προχωρούν και τα εν εξελίξει έργα στο δίκτυο της Ελλάδας, με τα οποία αναβαθμίζονται 370 χλμ. γραμμών.

    Το action plan της ΕΡΓΟΣΕ στη Βόρεια Ελλάδα έχει θέσει σε άμεση προτεραιότητα την υλοποίηση μιας σειράς έργων εθνικής και διεθνούς εμβέλειας, συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ, τα οποία σταδιακά θα αρχίσουν να μπαίνουν σε φάση κατασκευής.

    Βάσει του σχεδιασμού της ΕΡΓΟΣΕ, τα έργα αυτά θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να εκμεταλλευθεί τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς άξονες, οι οποίοι συνιστούν μεγάλη ευκαιρία οικονομικής ανάπτυξης για τη χώρα. Ιδιαίτερα η Βόρεια Ελλάδα, ως συνδετικός κρίκος με Ασία, Βαλκάνια και Ευρώπη, αλλά και χάρη στα λιμάνια της, έχει όλες τις δυνατότητες να καταστεί hub μεταφορών τα επόμενα χρόνια.

    Το πρώτο κομβικό έργο αφορά την κατασκευή νέας γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη - Τοξότες. Μόλις προ ημερών αποσφραγίστηκαν οι προσφορές και ο μειοδοτικός διαγωνισμός βρίσκεται ένα βήμα πριν από την ολοκλήρωση του.

    Το έργο αυτό με προϋπολογισμό 192,3 εκατ. ευρώ, έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τον Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη(CEF) 2021-2027». Θα κατασκευαστούν υποδομή, επιδομή, σταθμοί και στάσεις για τη νέα γραμμή Ν. Καρβάλη - Τοξότες, μήκους 32 χλμ. περίπου, καθώς και γραμμή από Ν. Καρβάλη προς τον νέο εμπορευματικό λιμένα Καβάλας, μήκους περίπου 5,3 χλμ.

    Επιτυγχάνεται δηλαδή η πολύ σημαντική σύνδεση του νέου εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας, με τα στρατηγικά οφέλη που αυτό συνεπάγεται.

    Παράλληλα όμως η σιδηροδρομική αυτή σύνδεση θεωρείται καίριας σημασίας για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, καθώς:

    • Συνεισφέρει στην ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού διαδρόμου ΒΒΑ (Baltic, Black, Aegean Seas)
    • Εντάσσεται στην ευρωπαϊκή γεωγραφική ομπρέλα του project «Three Seas Initiative (Baltic-Black-Adriatic)».

    Χρειάστηκε πάντως να ξεπεραστούν αρκετά εμπόδια για να καταφέρει η ΕΡΓΟΣΕ να φτάσει στη δημοπράτηση του. Η κατασκευή της νέας αυτής γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη - Τοξότες, αρχικά περιλαμβανόταν στο ευρύτερο έργο Θεσσαλονίκη - Τοξότες που δημοπρατείται με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Λόγω όμως δυσκολιών που έχουν να κάνουν με την επίλυση τεχνικών θεμάτων στο τμήμα νέας χάραξης της γραμμής από Θεσσαλονίκη έως Νέα Καρβάλη, η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, υπό τον Χρήστο Παληό, επικέντρωσε τις προσπάθειες της για την ταχύτερη δυνατή υλοποίηση του έργου στο τμήμα Ν. Καρβάλη - Τοξότες.

    Το δεύτερο σιδηροδρομικό έργο αφορά την αναβάθμιση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, συνολικού προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ , ένα έργο που δημοπρατεί η ΕΡΓΟΣΕ με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου.

    Εντός του 2025, προγραμματίζεται η υποβολή δεσμευτικών οικονομικών προσφορών και η ανάδειξη αναδόχου.

    Τον περασμένο Ιούλιο επετεύχθη η έγκριση χρηματοδότησης από το CEF 2021-2027, ποσού 219,6 εκατ. ευρώ, για τμήμα του έργου και σύμφωνα με πληροφορίες στην πρόσκληση που θα ανοίξει από την ΕΕ εντός των επόμενων ημερών θα εξασφαλιστεί και το υπόλοιπο ποσό.

    Η στρατηγική αξία αυτού του έργου είναι μεγάλη, καθώς με την ολοκλήρωσή του, θα βελτιωθούν οι διασυνοριακές συνδέσεις µε τη Βουλγαρία στο Ορµένιο και την Τουρκία στο Πύθιο.

    Ταυτόχρονα όμως θα ενισχύσει την εμπορευματική και επιβατική κίνηση προς την Ανατολική Ευρώπη, διασυνδέοντας τα λιμάνια της Βορείου Ελλάδας με το λιμάνι του Μπουργκάς στη Μαύρη Θάλασσα και τα λιμάνια στον Δούναβη.

    Επιπλέον, ο συγκεκριμένος σιδηρόδρομος θα μπορεί να λειτουργεί και ως γραμμή προαστιακής εξυπηρέτησης των περιοχών κατά μήκος του ποταμού Έβρου.

    Πέραν των διασυνοριακών και διαπεριφερειακών σιδηροδρομικών έργων, η ΕΡΓΟΣΕ επισπεύδει την ανάπτυξη του δικτύου του Δυτικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Θεσσαλονίκης και τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης.

    Εντός του 2025 προγραμματίζεται η υποβολή προσφορών για το έργο. Με προϋπολογισμό 53,4 εκατ. ευρώ και χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021-2027 (επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ), το έργο περιλαμβάνει:

    • την κατασκευή μιας μεγάλης σιδηροδρομικής γέφυρας μήκους 1 χλμ. που αντικαθιστά τη σημερινή ισόπεδη σύνδεση του λιμένα από την Πύλη 11
    • την ανάπτυξη δικτύου προαστιακού σιδηροδρόμου στη Δυτική Θεσσαλονίκη με 7 νέες σιδηροδρομικές στάσεις.

    Εκτός από τις νέες επεκτάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου, η ΕΡΓΟΣΕ «τρέχει» μια σειρά έργων στον εθνικό σιδηροδρομικό άξονα, από την Πάτρα μέχρι τον Προμαχώνα και την Ειδομένη.

    Πρόκειται για συμβασιοποιημένα έργα ύψους 438,5 εκατ. ευρώ, με τα οποία αναβαθμίζονται 370 χλμ. γραμμών σε σύνολο 920 χλμ. σιδηροδρομικού δικτύου.

    Θεσσαλονίκη - Ειδομένη: Ανοίγει ο δρόμος για διεθνή επιβατικά δρομολόγια

    Κανονικά προχωρούν οι εργασίες εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, μια από τις πιο σημαντικές διασυνοριακές συνδέσεις προς τις βαλκανικές χώρες και την υπόλοιπη Ευρώπη.

    Με την ολοκλήρωση του σημαντικού αυτού έργου από την ΕΡΓΟΣΕ, η οποία εκτιμάται στις αρχές του 2026, αναβαθμίζεται η υφιστάμενη σήμερα ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή που οδηγεί στη Βόρεια Μακεδονία και από κει στην Κεντρική Ευρώπη, ανοίγοντας και πάλι τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια.

    Ταυτόχρονα όμως, ο εκσυγχρονισμός του άξονα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη θα βελτιώσει τις εμπορευματικές μεταφορές προς το εξωτερικό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της διακίνησης containers μέσω σιδηροδρόμου προς τα Δυτικά Βαλκάνια.

    Πρόκειται για μια γραμμή βαρύνουσας σημασίας για τη χώρα, καθώς ως διασυνοριακό τμήμα του βασικού δικτύου ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών που συνδέει τις περιφέρειες εντός της Ε.Ε. και εξασφαλίζει τις πολυτροπικές επιβατικές και εμπορικές μετακινήσεις) μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη μεταφορά μερίδιου των μεταφορών από τους οδικούς στους σιδηροδρομικούς άξονες.

    ΣΣ Αθηνών: Ολοκληρώνεται η αναμόρφωση του κεντρικού σταθμού της πρωτεύουσας

    Ομαλά εξελίσσονται τα έργα αναβάθμισης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών. Επιλύθηκαν ζητήματα με αδειοδοτικές διαδικασίες και οι εργασίες κατασκευής του έργου προχωρούν κανονικά.

    Η Β΄ φάση ανάπτυξης του ΣΣ Αθηνών, προϋπολογισμού μελέτης 42,1 εκατ. ευρώ, προβλέπει την αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) για τα κτιριακά έργα που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

    Πρόκειται για ένα έργο που ολοκληρώνει την αναμόρφωση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού της Αθήνας και την υπόγεια διασύνδεση με το Μετρό.

    Υπογειοποίηση στα Σεπόλια: Επιλύονται τα τεχνικά προβλήματα

    Η υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια, είναι μία εργολαβία που ξεκίνησε το 2018. Η ΕΡΓΟΣΕ αντιμετώπισε μια σειρά σημαντικών τεχνικών ζητημάτων που σχετίζονταν με τα εδάφη της περιοχής σε συνδυασμό με τον αστικό ιστό. Τα ζητήματα αυτά επιλύονται και οι εργασίες προχωρούν. Το έργο αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, συνολικού μήκους 2,36 χλμ., εκ των οποίων τα 1,5 χλμ. θα είναι πλήρως υπογειοποιημένα.

    Σιδηροδρομική σύνδεση με Πάτρα: Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο

    Χωρίς καθυστερήσεις προχωρά το έργο εγκατάστασης συστημάτων ηλεκτροκίνησης στην νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, που ενώνει το Κιάτο με τη Ροδοδάφνη.

    Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 70,6 χιλιόμετρα. Στο έργο περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία.

    Το έτερο έργο Ροδοδάφνη - Ρίο προβλέπει την κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS. Μετά την απόφαση που έλαβε η ΕΡΓΟΣΕ για την οριστική διακοπή της εργολαβίας στο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο λόγω αδυναμίας ολοκλήρωσης των έργων υποδομής, το έργο αναμένεται να επανεκκινήσει σύντομα και στο τμήμα αυτό. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας έως το 2026 ο σιδηρόδρομος θα έχει φτάσει στο Ρίο.

    Χρήστος Παληός: Έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας

    Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Παληός, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, επεσήμανε ότι «με την ολοκλήρωσή των έργων αυτών, επιτυγχάνουμε τον στόχο της αναβάθμισης και επέκτασης του κύριου σιδηροδρομικού δικτύου με κύρια χαρακτηριστικά, τη βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου.

    Πρόκειται για έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας και προσφέρουν την απαιτούμενη αναπτυξιακή ώθηση τόσο στην οικονομία όσο και στις τοπικές κοινωνίες.

    Ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ εξελίσσεται βάσει προγραμματισμού για τα νέα έργα.

    Ο μειοδοτικός διαγωνισμός για το πρώτο από τα τρία έργα της Β. Ελλάδας, ολοκληρώνεται πολύ σύντομα και η διασύνδεση του εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, που αποτελεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της τελευταίας δεκαετίας, εισέρχεται σε φάση κατασκευής».

    Πηγή: cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ