Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2019 09:35

Τρόμος στον Κολωνό: Αυτοκίνητο σε τρελή πορεία παρέσυρε τρία οχήματα και καρφώθηκε σε καθαριστήριο

Γράφτηκε από
Ad Slot

«Μας κατέστρεψε» δηλώνει η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης - Στις 2:30 τα ξημερώματα η τρελή πορεία του ΙΧ υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες

Τρελή πορεία, από την οποία ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιος τραυματισμός, κατέγραψε ένα αυτοκίνητο τα ξημερώματα της Παρασκευής στον Κολωνό παρασύροντας συνολικά τρία αυτοκίνητα και καταστρέφοντας ολοσχερώς ένα καθαριστήριο στο οποίο «καρφώθηκε» στο τέλος της εκτός ελέγχου διαδρομής του.

«Το μαγαζί έχει καταστραφεί όλο. Μας κατέστρεψε» δήλωσε στον ΣΚΑΪ η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης.
Σύμφωνα με την ίδια το περιστατικό συνέβη στις 2:30 τα ξημερώματα της Παρασκευής υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες.

Το αυτοκίνητο παρέσυρε και προκάλεσε σημαντικές ζημιές σε άλλα τρία οχήματα - δύο ΙΧ και ένα φορτηγάκι.
kolonos-atixima-aftokinito3
kolonos-atixima-aftokinito4
Πηγή: Protothema.gr - Πηγή φωτογραφιών skai.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2019 09:50

Σχετικά Άρθρα

  • Πώς οι κλέφτες παίρνουν ένα αυτοκίνητο μέσα σε δύο λεπτά
    Πώς οι κλέφτες παίρνουν ένα αυτοκίνητο μέσα σε δύο λεπτά

    Οι κλέφτες αυτοκινήτων αξιοποιούν την τεχνολογία αιχμής για να παρακάμψουν τα συστήματα ασφαλείας, θέτοντας σε κίνδυνο τα οχήματά μας

    Nέες μεθόδους κλοπής έχουν ανακαλύψει οι κλέφτες αυτοκινήτων αφού πλέον μπορούν να παρακάμψουν τα συστήματα ασφαλείας, θέτοντας σε κίνδυνο τα οχήματά μας.

    Η τεχνολογική πρόοδος δεν φέρνει μόνο ευκολίες και καινοτομίες στην καθημερινότητά μας, αλλά επιτρέπει δυστυχώς και στους κλέφτες να αναπτύσσουν νέες τεχνικές που τους επιτρέπουν να πραγματοποιούν τις παράνομες πράξεις τους πιο γρήγορα, ευκολότερα και αθόρυβα.

    Η νέα μέθοδος είναι βασισμένη στην τεχνολογία αιχμής, που επιτρέπει στους κλέφτες να παρακάμψουν τα συστήματα ασφαλείας σε λιγότερο από δύο λεπτά, χωρίς καν να χρειάζονται το κλειδί του αυτοκινήτου.

    Πρόκειται για ένα φαινομενικά αθώο ηχείο Bluetooth. Όμως στην πραγματικότητα, αποτελεί ένα εξελιγμένο εργαλείο για την εκτέλεση επιθέσεων έγχυσης CAN. Το CAN είναι το νευρικό σύστημα του αυτοκινήτου, ένα εσωτερικό δίκτυο επικοινωνίας που συνδέει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος, όπως τον κινητήρα, τα φρένα, τα φώτα και το κεντρικό κλείδωμα.

    Οι κλέφτες, εκμεταλλευόμενοι αυτή την τεχνολογία, καταφέρνουν να διεισδύσουν στο δίκτυο CAN μέσω του ψεύτικου ηχείου Bluetooth, «εγχέοντας» ψευδή μηνύματα που ξεγελούν το σύστημα. Έτσι, το αυτοκίνητο «πιστεύει» ότι έχει εισαχθεί το σωστό κλειδί, επιτρέποντας το ξεκλείδωμα και την εκκίνηση του κινητήρα.

    Η όλη διαδικασία είναι τρομακτικά γρήγορη, διαρκεί μόλις δύο λεπτά, καθιστώντας την ανίχνευση και την πρόληψη της κλοπής εξαιρετικά δύσκολη. Επιπλέον, η μέθοδος αυτή είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική, καθώς το δίκτυο CAN είναι υπεύθυνο για την επικοινωνία μεταξύ όλων των ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου του οχήματος. Με την αποστολή μηνυμάτων απευθείας σε αυτό το δίκτυο, οι κλέφτες μπορούν να παρακάμψουν σχεδόν όλα τα μέτρα ασφαλείας που έχουν εφαρμόσει οι κατασκευαστές αυτοκινήτων.

    Την απαραίτητη πρόσβαση στην καλωδίωση ώστε να εκτελέσουν την επίθεση στο δίκτυο CAN, την παίρνουν είτε ανοίγοντας το καπό, είτε μέσω των προβολέων, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις «μπήκαν» στο σύστημα αφαιρώντας τα πίσω φώτα.

    Δυστυχώς, προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια επίσημη λύση για την αντιμετώπιση αυτού του είδους κλοπών. Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων καλούνται να λάβουν τα μέτρα τους, παρκάροντας σε ασφαλή μέρη, όπως κλειστά γκαράζ, και εξετάζοντας τη χρήση πρόσθετων συσκευών ασφαλείας που θα μπορούσαν να αποτρέψουν τους επίδοξους κλέφτες.

    Η νέα αυτή μέθοδος κλοπής αυτοκινήτων αναδεικνύει για ακόμη μια φορά την ανάγκη για συνεχή επαγρύπνηση και προσαρμογή στις νέες τεχνολογικές προκλήσεις. Είναι σημαντικό να ενημερωνόμαστε για τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της ασφάλειας των οχημάτων και να λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της περιουσίας μας.

    Πηγή: newsbomb.gr

  • Στεγαστική κρίση: Ακρίβυναν 90% τα ακίνητα στην Αθήνα την τελευταία εξαετία
    Στεγαστική κρίση: Ακρίβυναν 90% τα ακίνητα στην Αθήνα την τελευταία εξαετία

    Η στεγαστική κρίση αποτυπώνεται ανάγλυφα στα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο ακινήτων Prodexpo. Λιγότερα, ακριβότερα και παλαιότερα είναι σήμερα τα σπίτια προς πώληση.

    Φτηνή για τους ξένους επενδυτές και τις «χρυσές βίζες», πανάκριβη για τους Έλληνες μισθωτούς είναι η αγορά κατοικίας στην Ελλάδα. Δεν το λέει κάποιο κίνημα ενάντια στη στεγαστική κρίση, αλλά τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας (ΤτΕ), χτυπώντας καμπανάκι για το εξωφρενικό ράλι στις τιμές των οικιστικών ακινήτων.

    Τα οικιστικά ακίνητα στην Αθήνα ακρίβυναν σχεδόν κατά 90% από το 2017, όταν είχαν φτάσει σε ιστορικό χαμηλό εν μέσω της κρίσης. Πλέον έχουν ξεπεράσει κατά 4% το ιστορικό υψηλό του 2008, όταν οι τιμές ακινήτων βρίσκονταν στο ζενίθ.

    Το ίδιο διάστημα οι μισθοί των Ελλήνων έχουν μειωθεί κατά 20%, κάνοντας όλο και πιο δύσκολη την αγορά κατοικίας. Όσοι έχουν ακόμα τη δυνατότητα να αγοράσουν δικό τους σπίτι, θα δώσουν περισσότερα χρήματα, για ένα παλιότερο και ενώ τα ακίνητα που αγοράζουν είναι και ακριβότερα και παλιότερα.

    Τα παραπάνω στοιχεία, και πολλά περισσότερα παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο της Prodexpo για την αγορά ακινήτων, το μεγαλύτερο του είδους του στην Ελλάδα. Από τις τοποθετήσεις των ομιλητών αποτυπώνεται ανάγλυφα η στεγαστική κρίση και οι τρομακτικές της συνέπειες.

    Γερασμένα σπίτια

    Όπως είπε στο συνέδριο Prodexpo η κ. Βασιλική Βλαχοστεργίου, αναπληρώτρια επικεφαλής του τομέα ανάλυσης αγοράς ακινήτων της ΤτΕ, μια άλλη σημαντική διαφορά με την «προ κρίσης» εποχή, είναι ότι το απόθεμα των ακινήτων προς πώληση είναι σήμερα ποιοτικά υποδεέστερο, καθώς είναι «γερασμένο».

    Ο μέσος όρος παλαιότητας του ακινήτου που αγόραζαν οι Έλληνες το 2008 ήταν 20 ως 30 ετών, ενώ σήμερα είναι τα 40 έτη.

    «Tα ενοίκια στην Αθήνα είναι πλέον τόσο υψηλά που σε λίγο καιρό οι ενοικιαστές απλώς δεν θα μπορούν να πληρώσουν»

    Το έλλειμμα σε ποιοτικά ακίνητα που να καλύπτουν τις ανάγκες των νοικοκυριών οφείλεται και στο «βούλιαγμα» της οικοδομικής δραστηριότητας την περίοδο της κρίσης – που παρά την μερική ανάκαμψη δεν έχει επανέλθει. Για παράδειγμα, ο αριθμός των οικοδομικών αδειών που εκδόθηκε μέσα σε ένα μόλις χρόνο, το 2005, όταν ο κατασκευαστικός τομέας ζούσε ακόμα εποχές «μετα-ολυμπιακής» μέθης, αντισοιχεί στον αριθμό των αδειών που εκδόθηκαν από το 2011 ως τις αρχές του 2024.

    Μείωση ιδιοκατοίκησης

    Μια άλλη «παρενέργεια» της μείωσης του οικιστικού αποθέματος και της αύξησης των τιμών, είναι η μείωση της ιδιοκατοίκησης. Ενώ στις δεκαετίες του ’80 και ’90 τα ποσοστά ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα έφταναν το 80%, την πρώτη δεκαετία του 2000 κυμάνθηκαν μεταξύ 75-77%, ενώ πλέον έχουν φτάσει σε ιστορικό χαμηλό, στο 69,6% σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Eurostat.

    Στα αστικά κέντρα το ποσοστό ιδιοκατοίκησης είναι ακόμα χαμηλότερο, με την εκπρόσωπο της ΤτΕ να εκτιμά ότι στην Αθήνα κινείται γύρω στο 64%.

    Ο μισθός δε φτάνει ούτε για νοίκι

    Η πιο δυσοίωνη πρόβλεψη έρχεται από τον πρόεδρο του Συλλόγου Μεσιτών Αττικής Δημήτρη Ποταμιάνο: Τα ενοίκια στην Αθήνα είναι πλέον τόσο υψηλά που σε λίγο καιρό οι ενοικιαστές απλώς δεν θα μπορούν να πληρώσουν.

    Ο ίδιος εξέφρασε σκεπτικισμό για την αποτελεσματικότητα των μέτρων της κυβέρνησης για να αντιμετωπιστεί η στεγαστική κρίση. Είπε ότι τα προγράμματα «Σπίτι μου» είναι σε θετική κατεύθυνση, αλλά δημιουργούν πρόβλημα σε ό,τι αφορά τη ζήτηση.

    Πρόσθεσε ότι η αγορά πλέον «ακολουθεί τους δικούς της ρυθμούς», προβλέποντας ότι το ράλι θα συνεχιστεί.

    Το σοβαρότερο ζήτημα σύμφωνα με τον κ. Ποταμιάνο εντοπίζεται στις μισθώσεις: Τα υψηλά ενοίκια δεν θα μπορούν να πληρώνονται από τους μισθωτές σε λίγο καιρό και αυτό είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να το δει η πολιτεία.

    Generation Rent

    H νέα γενιά των ενοικιαστών, η περίφημη Generation Rent, είναι σε μεγάλο βαθμό η γενιά του brain drain – που είναι με το «ένα πόδι έξω» από την Ελλάδα και δεν μπορεί ούτε θέλει να επενδύσει σε ακίνητα.

    «H γενιά του Πολυτεχνείου έχει δανειστεί σε μεγάλο βαθμό και έχει επιβαρύνει τις επόμενες γενιές όσον αφορά την ιδιοκατοίκηση»

    Αυτό προκύπτει από τις τοποθετήσεις ομιλητών όπως του Πάνου Λολώνη, προϊστάμενου της διεύθυνσης γεωχωρικών πηλοφοριών του φορέα «Ελληνικό Κτηματολόγιο».

    Σύμφωνα με τον κ. Λολώνη η στροφή στο ενοίκιο και η μείωση της ιδιοκατοίκησης οφείλεται σε ένα συνδυασμό παραγόντων: στο έλλειμμα ακινήτων, ειδικά στην πρωτεύουσα, αλλά και στο ότι η κατοχή ακινήτου δεν είναι πλέον προσοδοφόρα και γίνεται μάλιστα «επαχθής» λόγω του ΕΝΦΙΑ, της έλλειψης χρηματοδότησης, του κόστους συντήρησης αλλά και της δυσκολίας στη διαδικασία μεταβίβασης.

    Τα παιδιά των παιδιών του Πολυτεχνείου

    Το ρητό «αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα», εξελίχθηκε στο «δάνεια γονέων, φεσώνουν τα τέκνα». Σύμφωνα με τον Κοσμά Θεοδωρίδη, αντιπρόεδρο του Συλλόγου Μεσιτών Αττικής, το πρόβλημα στην Ελλάδα έγκειται στο ότι «η γενιά του Πολυτεχνείου έχει δανειστεί σε μεγάλο βαθμό και έχει επιβαρύνει τις επόμενες γενιές όσον αφορά την ιδιοκατοίκηση».

    Ο ίδιος εκτιμά ότι υπάρχουν περίπου δύο εκατομμύρια κενές κατοικίες, αλλά οι περισσότερες βρίσκονται στην επαρχία και έχουν εγκαταλειφθεί. Ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Μεσιτών συνέδεσε το φαινόμενο των άδειων σπιτιών της περιφέρειας, με την ερήμωση της υπαίθρου, τη συγκέντρωση πληθυσμού στην Αθήνα αλλά και τη φυγή των νέων στο εξωτερικό.

    Ο κ. Θεοδωρίδης είπε ότι ενώ στην επαρχία τα ενοίκια παραμένουν χαμηλά, δεν υπάρχει καμία επιθυμία για διαμονή καθώς δεν υπάρχει ούτε καν ανεπτυγμένο δίκτυο μεταφορών – δηλαδή τρένα.

    Πηγή: in.gr

  • Καλαμάτα: Έσπασαν αυτοκίνητο με βαριοπούλα και τραυμάτισαν γυναίκα με μωρό
    Καλαμάτα: Έσπασαν αυτοκίνητο με βαριοπούλα και τραυμάτισαν γυναίκα με μωρό

    Ένα απίστευτο περιστατικό συνέβη στην Καλαμάτα, όταν σε ένα όχημα στο οποίο επέβαινε ένα ζευγάρι μαζί με το 11 μηνών βρέφος τους στο ύψος του Δημαρχείου Καλαμάτας και είχε ως αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά η νεαρή μητέρα.

    Σύμφωνα με το protothema.gr, όλα έγιναν μέρα- μεσημέρι της Τρίτης, όταν ένα όχημα στο οποίο επέβαιναν τρεις Ρομά έκλεισε τον δρόμο σε αυτό του ζευγαριού των ομοφύλων τους και οι δυο από τους επιβάτες άρχισαν να το χτυπούν άγρια με μια βαριοπούλα προκαλώντας φθορές.

    Η τρομοκρατημένη μητέρα πήρε το μωρό στην αγκαλιά της και βγήκε στον δρόμο ζητώντας βοήθεια. Όμως, ο τρίτος Ρομά έβαλε μπροστά το αυτοκίνητό του και την χτύπησε σωριάζοντάς την στο έδαφος!

    Οι δράστες μπήκαν βιαστικά στο αυτοκίνητο και τράπηκαν σε φυγή προς άγνωστη κατεύθυνση, καταφέρνοντας να εξαφανιστούν παρά το γεγονός ότι οι άνδρες της Αστυνομία ξεκίνησαν άμεσα αναζητήσεις. Οι έρευνες για τον εντοπισμό τους συνεχίζονται, ενώ η τραυματισμένη γυναίκα διακομίστηκε στο νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου διαπιστώθηκε ότι έχει υποστεί κάταγμα στο πόδι.

    Πηγή: Gargalianoionline.gr

  • Σοκ στον Τύρναβο: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ
    Σοκ στον Τύρναβο: Άνδρας χτύπησε τη σύζυγό του και αποπειράθηκε να την πατήσει με ΙΧ

    Ένα ακόμη περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε σε γειτονιά του Τυρνάβου, όταν μια γυναίκα, συνοδευόμενη από το μικρό παιδί της, άρχισε να ουρλιάζει στην μέση του δρόμου ζητώντας βοήθεια.

    Σύμφωνα με μαρτυρίες, η γυναίκα εξήγησε στους γείτονες, που βγήκαν έντρομοι να βοηθήσουν ακούγοντας τις φωνές της γυναίκας και του παιδιού, ότι ο σύζυγός της την κυνηγούσε, την χτυπούσε, και προσπάθησε να την πατήσει με το αυτοκίνητό του.

    Αναζητείται από τις Αρχές ο δράστης στον Τύρναβο

    Όπως αναφέρουν πληροφορίες του tirnavospress.gr, οι κάτοικοι της περιοχής ανταποκρίθηκαν άμεσα, προσφέροντας βοήθεια και ειδοποιώντας τις αρχές. Η αστυνομία έφτασε στο σημείο, παρέλαβε τη γυναίκα και το παιδί της, και τους μετέφερε στο τμήμα για την ασφάλεια τους. Ο σύζυγος, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε εγκαταλείψει το σημείο πριν την άφιξη των Αρχών.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

  • Φρίκη στην Αθήνα: 45χρονος από τη Συρία βίαζε 6χρονη
    Φρίκη στην Αθήνα: 45χρονος από τη Συρία βίαζε 6χρονη

    Την είχε παρασύρει στο διαμέρισμά του - Η ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας

    Δεν το χωρά ανθρώπου νους τα όσα βίωσε 6χρονο κορίτσι από το Μαρόκο στα χέρια 45χρονου Σύρου στην Αθήνα ο οποίος δεν δίστασε να το οδηγήσει στο διαμέρισμά του και να το βιάσει.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δράστης και το κοριτσάκι είναι γείτονες καθώς διαμένουν σε διπλανά διαμερίσματα της ίδιας πολυκατοικίας. Τις προηγούμενες μέρες λοιπόν ο 45χρονος είδε την ανήλικη να κινείται στον χώρο και, χωρίς ακόμη να έχει αποσαφηνιστεί πώς, την οδήγησε στο διαμέρισμά του και τη βίασε.
    Στη συνέχεια η ανήλικη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με τους γιατρούς να καταλαβαίνουν αμέσως τι συμβαίνει και να ειδοποιούν τις Αρχές.

    Τότε η σκυτάλη πέρασε στα στελέχη της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων τα οποία κατάφεραν να εντοπίσουν τον δράστη και να του περάσουν χειροπέδες.

    Η ανακοίνωση ΕΛΑΣ

    Από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, συνελήφθη απογευματινές ώρες χθες (16-10-2024) στην Αθήνα, 45χρονος αλλοδαπός κατηγορούμενος για βιασμό και γενετήσιες πράξεις με ανήλικο που δεν συμπλήρωσε τα 12 έτη.

    Ο 45χρονος κατηγορείται ότι διέπραξε τις ανωτέρω αξιόποινες πράξεις, σε βάρος ανήλικης εντός διαμερίσματος στην Αθήνα.

    Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του, οδηγήθηκε στον αρμόδιο Εισαγγελέα.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οι 5 επικίνδυνες ζημιές στο αυτοκίνητο όταν πέφτει σε λακκούβα
    Οι 5 επικίνδυνες ζημιές στο αυτοκίνητο όταν πέφτει σε λακκούβα

    Οι ζημιές σε ελαστικά και ζάντες από τις λακκούβες. Τι μπορεί να πάθουν οι αναρτήσεις και η εξάτμιση.

    Καθημερινό «πονοκέφαλο» αποτελούν για τους οδηγούς οι λακκούβες, οι οποίες άλλωστε είναι ένα από τα μεγαλύτερα και διαχρονικά προβλήματα των ελληνικών δρόμων.

    Μάλιστα, το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο τον χειμώνα, καθώς τα νερά από τις βροχές ή ο πάγος επιδεινώνουν την ήδη βεβαρυμμένη κατάσταση. Συνήθως οι λακκούβες ξεκινούν από μικρές τρύπες στο οδόστρωμα και καταλήγουν να είναι μεγάλες και επικίνδυνες, οι οποίες χαλούν σημαντικά μέρη της ανάρτησης και των τροχών σε ένα αυτοκίνητο.

    Οι ζημιές σε ελαστικά και ζάντες από τις λακκούβες

    Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να προκαλέσει ζημιά στα ελαστικά, σχίζοντάς τα ή μετά από μεγάλη επιβάρυνση να μην μπορούν αυτά να κρατούν μια συγκεκριμένη πίεση. Τα ελαστικά που είναι περισσότερο επιρρεπή στις κακοτεχνίες του δρόμου είναι αυτά που έχουν χαμηλό προφίλ. Μπορεί να δημιουργηθεί εξόγκωμα στο προφίλ του ελαστικού πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα. Το εξόγκωμα είναι ένδειξη ότι έχει σπάσει το ενισχυτικό πλέγμα που βρίσκεται στο εσωτερικό μέρος του ελαστικού, με αποτέλεσμα να μειωθεί η αντοχή του. Μια άλλη συνέπεια είναι να βγει μέρος του πέλματος από τον βασικό κορμό του ελαστικού.

    Μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να στραβώσει ή ακόμα και να σπάσει τη ζάντα. Ειδικά αν αυτή είναι μεγάλης διαμέτρου, όπως για παράδειγμα άνω από 17 ίντσες. Στην καλύτερη περίπτωση, αυτό που μπορεί να συμβεί είναι ένα ράγισμα στη ζάντα το οποίο όμως, είναι πιθανό να μην αντιληφθεί ο οδηγός κατευθείαν, κυρίως επειδή δεν θα είναι ορατό. Αν μετά από ώρες ή την επόμενη ημέρα παρατηρήσει ο οδηγός ότι το ελαστικό της συγκεκριμένης ζάντας έχει χάσει αέρα, τότε θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα σε κάποιο εξειδικευμένο βουλκανιζατέρ, ώστε να γίνει η ανάλογη διάγνωση και η επιδιόρθωση της ζάντας. Τα ελαστικά τεχνολογίας run flat επειδή είναι πιο σκληρά σε σχέση με τα συμβατικά, είναι πιθανό σε μια λακκούβα να επιβαρύνουν τη ζάντα πολύ περισσότερο από ένα συμβατικό ελαστικό, ειδικά αν η ζάντα είναι μεγάλης διαμέτρου.

    Τι μπορεί να πάθουν οι αναρτήσεις και η εξάτμιση

    Το σύστημα αναρτήσεων του αυτοκινήτου είναι σχεδιασμένο ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και να προσφέρει ομαλή κύλιση σε κάθε είδους οδόστρωμα. Όμως μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να την καταπονήσει σε μεγάλο βαθμό, ώστε να χάσει την ευθυγράμμισή της, να σπάσει τα ακρόμπαρα ή να σκάσει λόγω μεγάλης καταπόνησης κάποιο αμορτισέρ. Αν το αυτοκίνητο χάσει την ευθυγράμμισή του, ο οδηγός θα παρατηρήσει ότι το τιμόνι θα βρίσκεται εκτός κέντρου, το αυτοκίνητο θα κλίνει μονίμως προς μια κατεύθυνση, θα χάσει τη σταθερότητα στις στροφές και τα ελαστικά θα φθείρονται ανομοιόμορφα.

    Οι βαθιές λακκούβες μπορούν να προκαλέσουν βαθουλώματα και τρύπες στο σύστημα εξάτμισης όπως τις σωληνώσεις ή τον καταλύτη. Αυτό συμβαίνει γιατί το σύστημα εξάτμισης βρίσκεται εκτεθειμένο κάτω από το αυτοκίνητο, πολλές φορές χωρίς κάποιο προστατευτικό κάλυμμα.

    Τέλος, μια μεγάλη λακκούβα μπορεί να φθείρει ή να σπάσει έναν χαμηλό προφυλακτήρα κυρίως όταν πρόκειται για σπορ όχημα. Αν και αυτού του τύπου η ζημιά είναι συνήθως αισθητική και δεν επηρεάζει την ασφάλεια ή τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, είναι κάτι το οποίο οι οδηγοί θα πρέπει να προσέχουν διότι το κόστος επισκευής δεν είναι αμελητέο.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Freepik
  • Κατήγγειλε ότι του έκλεψαν το αμάξι για να πάρει την αποζημίωση – Συνελήφθη 37χρονος στο Ηράκλειο
    Κατήγγειλε ότι του έκλεψαν το αμάξι για να πάρει την αποζημίωση – Συνελήφθη 37χρονος στο Ηράκλειο

    Οι αστυνομικοί μετά από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσαν πως δεν πρόκειται για κλοπή αλλά ο ίδιος το είχε σχεδιάσει αυτό προκειμένου να εξαπατήσει την ασφαλιστική εταιρία που είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητό του ώστε να λάβει την αποζημίωση για μερική ή ολική κλοπή

    Ένας 37χρονος βρίσκεται στα χέρια των αρχών καθώς επιχείρησε να εξαπατήσει την ασφαλιστική του με ψευδή καταγγελία για κλοπή αυτοκινήτου.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, όλα ξεκίνησαν στις 8 Οκτωβρίου όταν ο 37χρονος πήγε στο αστυνομικό μέγαρο Ηρακλείου και κατέθεσε ότι άγνωστοι του έκλεψαν το αγροτικό όχημά του, αξίας 30.000 ευρώ.
    Ο ίδιος, στις 12 Οκτωβρίου, προχώρησε σε συμπληρωματική κατάθεση λέγοντας πως τελικά βρήκε το αυτοκίνητό του αλλά όπως κατήγγειλε του είχαν αφαιρέσει την καρότσα, το καπό και την πόρτα του οδηγού.
    Οι αστυνομικοί μετά από ενδελεχή έρευνα διαπίστωσαν πως δεν πρόκειται για κλοπή αλλά ο ίδιος το είχε σχεδιάσει αυτό προκειμένου να εξαπατήσει την ασφαλιστική εταιρία που είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητό του ώστε να λάβει την αποζημίωση για μερική ή ολική κλοπή.

    Οι αρχές μετά τα στοιχεία που συνέλεξαν συνέλαβαν τον 37χρονο ο οποίος πλέον βρίσκεται αντιμέτωπος με τη δικαιοσύνη με τη κατηγορία της κατάθεσης ψευδών στοιχείων.

    Πηγή: Cretapost.gr - Protothema.gr
  • Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)
    Κυλλήνη: Σε εξέλιξη η ανέλκυση του αυτοκινήτου που έπεσε στο λιμάνι (photos & video)

    Ολοκληρώνεται αυτή την ώρα η ανάσυρση του αυτοκινήτου που νωρίτερα το απόγευμα έπεσε μέσα στο λιμάνι της Κυλλήνης.

    Το όχημα ήταν σταθμευμένο κοντά στο αλιευτικό καταφύγιο και "κύλησε" προς τη θάλασσα καταλήγοντας σε αυτή.

    Επειδή δεν ήταν σαφές αν υπήρχαν άτομα μέσα στο αυτοκίνητο, υπήρξε μεγάλη κινητοποίηση από τους περίοικους και το Λιμεναρχείο Κυλλήνης, αλλά και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.

    Άμεσα έπεσε μέσα στο νερό ο δύτης Γιώργος Δραγώνας, για να εντοπίσει και να ελέγξει το όχημα.

    Όπως αποδείχθηκε σε αυτό δεν υπήρχαν επιβάτες, ενώ η ιδιοκτήτρια εμφανίστηκε σχεδόν την ίδια ώρα, λέγοντας πως το είχε σταθμεύσει κανονικά στο σημείο.

    Η ιδιοκτήτρια και μια φίλη της επέβαιναν στο αυτοκίνητο και σύμφωνα με πληροφορίες στάθμευσαν και κατέβηκαν για να αγοράσουν τα εισιτήρια τους.

    Τότε το αυτοκίνητο κινήθηκε μόνο του, πέφτοντας στη θάλασσα καταλήγοντας σε απόσταση 30 μέτρων από το ντόκο του λιμανιού σε βάθος πέντε μέτρων...

    Δείτε φωτογραφίες και video:

    Killini auto anelkisi 2

    Killini auto anelkisi 3

    Killini auto anelkisi 5

    Killini auto anelkisi 6

    Killini auto anelkisi 7

    Killini auto anelkisi 8

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς