Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2019 10:15

Ένοπλη επίθεση σε ελληνικό τάνκερ στο Καμερούν - Όμηροι πέντε Έλληνες ναυτικοί

Γράφτηκε από
Ad Slot

Οι πειρατές απήγαγαν συνολικά 8 από τα 28 μέλη του πληρώματος - Ένας Ελληνας ναυτικός τραυματίστηκε κατά την επίθεση

Ένοπλη επίθεση το πρωί της Τρίτης δέχθηκε το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο 'HAPPY LADY'' Ν.Π. 12183, το οποίο βρίσκονταν αγκυροβολημένο δύο ναυτικά μίλια από το λιμάνι ''LIMBOH'' στο Καμερούν με συνέπεια την απαγωγή οκτώ εκ των 28 μελών του πληρώματος του.

Μεταξύ των απαχθέντων είναι πέντε Έλληνες υπήκοοι. Πρόκειται για τον 45χρονο πλοίαρχο του πλοίου, τον 26χρονο ανθυποπλοίαρχο, τον 38χρονο δεύτερο μηχανικό και δύο δόκιμους 20 και 21 ετών.

Από το περιστατικό τραυματίστηκε ένας Έλληνας, ο οποίος έχει διακομισθεί σε τοπικό νοσοκομείο και η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία. Ο τραυματισμός του οφείλεται σε εξοστρακισμό σφαίρας.

Ακόμη, ανάμεσα στους απαχθέντες είναι δύο Φιλιππινέζοι και ένας Ουκρανός.

Αμέσως μόλις έγινε γνωστό το περιστατικό στο Κέντρο Επιχειρήσεων του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής ενημερώθηκαν οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Εξωτερικών.

Από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, ο οποίος και έδωσε εντολή στις αρμόδιες Διευθύνσεις του ΥΝΑΝΠ να παρακολουθούν στενά το θέμα σε συνεργασία με το Υπουργείο Εξωτερικών και την διαχειρίστρια εταιρία.

Το τάνκερ ανήκει στην εταιρεία East Med του εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου και μετέφερε καύσιμα. Δεν επέβαιναν σ' αυτό ένοπλοι φρουροί.

Πλέον οι πειρατικές επιθέσεις έχουν μεταφερθεί στη δυτική Αφρική και πιο συγκεκριμένα στον Κόλπο της Γουινέας. Εκεί εφαρμόζεται το τρίτο μοντέλο πειρατείας. Η απαγωγή πληρωμάτων για λύτρα ή η κλοπή του φορτίου, αξίας εκατομμυρίων δολαρίων. Οπως επισήμαναν στο «ΘΕΜΑ» έμπειροι καπετάνιοι, οι πειρατές καταλαμβάνουν τα πλοία, κυρίως δεξαμενόπλοια, και φέρνουν δίπλα τους άλλα μικρότερα στα οποία γίνεται η μεταφόρτωση είτε μέρους του φορτίου είτε όλου.
Οταν απάγουν ναυτικούς τούς πάνε στη ζούγκλα έως ότου καταβληθούν τα λύτρα.
Επιθέσεις γίνονται πλέον όχι μόνο κοντά στις ακτές και σε πλοία που βρίσκονται στο αγκυροβόλιο, αλλά και σε απόσταση 100 μιλίων μακριά.
Οσον αφορά στην καταβολή λύτρων, εφαρμόζεται μία, σε γενικές γραμμές, συγκεκριμένη πολιτική. Οι απαγωγείς κάποια στιγμή, είτε άμεσα είτε μετά από λίγες ημέρες, επικοινωνούν με τη ναυτιλιακή εταιρεία. Τότε μπαίνει στο παιχνίδι ο ενδιάμεσος, που συνήθως είναι δικηγορικά γραφεία από το Λονδίνο ή το Ντουμπάι, ενώ υπάρχουν φορές που εμπλέκονται ειδικοί ιδιώτες.
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 31 Δεκεμβρίου 2019 09:52

Σχετικά Άρθρα

  • Ερυθρά Θάλλασσα: Νέα επιχείρηση διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου Sounion - 27 εστίες φωτιάς
    Ερυθρά Θάλλασσα: Νέα επιχείρηση διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου Sounion - 27 εστίες φωτιάς

    Nέα προσπάθεια διάσωσης του ελληνόκτητου δεξαμενόπλοιου Sounion στην Ερυθρά Θάλασσα που παραμένει αγκυροβολημένο 72 ν.μ. δυτικά της Χοντάιντα της Υεμένης, θα επιχειρηθεί από ναυγοσωστικό πλοίο και ένα ρυμουλκό.

    Μετά την αποτυχημένη προσπάθεια δύο ρυμουλκών που κινητοποιήθηκαν αρχικά για τη ρυμούλκηση του ελληνόκτητου τάνκερ, το Λιμενικό Σώμα ανακοίνωσε ότι ελληνικό ναυαγοσωστικό πλοίο, στο οποίο επιβαίνει ειδική ναυαγοσωστική ομάδα με εξειδικευμένο εξοπλισμό, έχει μεταβεί πολύ κοντά στο σημείο. Το ναυαγοσωστικό πλοίο και το ρυμουλκό συνοδεύονται από την ελληνική φρεγάτα Ψαρά και γαλλικό πολεμικό πλοίο, προκειμένου να επιχειρηθεί η διάσωση του Sounion και του φορτίου του.

    Η ρυμούλκηση του ελληνόκτητου τάνκερ, που μεταφέρει 150.000 τόνους ιρακινού αργού πετρελαίου με προορισμό τους Αγίους Θεοδώρους, είχε κριθεί προς το παρόν αδύνατη, λόγω της ύπαρξης μικρών εστιών φωτιάς στο κατάστρωμά του από τις 27 Αυγούστου και των υψηλών θερμοκρασιών.

    Επικεφαλής του Ανώτατου Πολιτικού Συμβουλίου των Χούθι δήλωσε ότι η απόφαση να επιτραπεί η απόσυρση του «Sounion» οφείλεται στην ανησυχία για οικολογική καταστροφή, ωστόσο η περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας εξακολουθεί να αποτελεί κίνδυνο για αρκετά πλοία που δέχονται επιθέσεις. Το πλοίο δέχτηκε την πρώτη επίθεση από τους Χούθι την Τετάρτη 21 Αυγούστου, με το 25μελές πλήρωμά του (23 Φιλιππινέζοι και δύο Ρώσοι), να μεταφέρεται την επομένη από γαλλικό αντιτορπιλικό σε ασφαλές σημείο στο Τζιμπουτί. Στη συνέχεια ακολούθησαν επιθέσεις με την τοποθέτηση εκρηκτικών μικρής ισχύος στο κατάστρωμα του δεξαμενόπλοιου.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Ελληνικών συμφερόντων το πλοίο που χτυπήθηκε από ρωσικούς πυραύλους στη Μαύρη Θάλασσα
    Ελληνικών συμφερόντων το πλοίο που χτυπήθηκε από ρωσικούς πυραύλους στη Μαύρη Θάλασσα

    Ελληνικών συμφερόντων είναι το πλοίο που χτυπήθηκε από τις ρωσικές δυνάμεις ενώ μετέφερε ουκρανικά σιτηρά στη Μαύρη Θάλασσα.

    Πηγές του ναυτιλιακού κλάδου είπαν ότι πρόκειται για το μεταφοράς χύδην φορτίου «Aya» που έφερε σημαία Αγίου Χριστόφορου και Νέβις.

    Η τελευταία αναφερθείσα θέση του πλοίου ήταν στα ανοιχτά του ρουμανικού λιμανιού της Κωνστάντζας σήμερα. Σύμφωνα με στοιχεία παρακολούθησης ναυσιπλοΐας, το πλοίο έχει σταματήσει να πλέει.

    Το Κίεβο, δια στόματος αρχικά του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι, δήλωσε ότι το πλοίο βομβαρδίστηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας από ρωσικό πύραυλο ενώ είχε ήδη απομακρυνθεί από τα ουκρανικά ύδατα. Ο Ζελένσκι τόνισε ότι το πλοίο είχε προορισμό την Αίγυπτο. Πρόσθεσε πως δεν υπάρχουν θύματα από την επίθεση.

    Λίγο αργότερα μια πηγή τόνισε στο Reuters ότι το πλοίο έπλεε σε ρουμανικά χωρικά ύδατα όταν επλήγη από ρωσικό πύραυλο.

    Ο εκπρόσωπος του ουκρανικού Πολεμικού Ναυτικού, Ντίμτρο Πλετεντσούκ τόνισε πως το πλοίο βρίσκονταν στη ρουμανική θαλάσσια οικονομική ζώνη τη στιγμή του πλήγματος από ρωσικό πύραυλο. Πρόσθεσε πως η Ρωσία χρησιμοποίησε βομβαρδιστικά Tu-22 για την επίθεση. Ο υπουργός Εξωτερικών της Ουκρανίας Αντρίι Σιμπίχα δήλωσε ότι το ρωσικό πλήγμα στο πλοίο ήταν μια «θρασύτατη επίθεση» στην ελευθερία της ναυσιπλοΐας και στην παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια.

    Η ρουμανική Ναυτική Αρχή έσπευσε να διαψεύσει αυτή την εκδοχή. Μια εκπρόσωπος της ρουμανικής αρχής δήλωσε ότι το πλοίο δεν βρισκόταν σε ρουμανικά χωρικά ύδατα όταν επλήγη.

    «Το μόνο που μπορώ να σας πω για το εν λόγω πλοίο τη στιγμή εκείνη δεν βρισκόταν στα χωρικά μας ύδατα», δήλωσε στο Reuters η εκπρόσωπος της Αρχής, Ιρίνα Πουσκάσου. «Δεν μας ζητήθηκε με κανέναν τρόπο να παράσχουμε βοήθεια», συμπλήρωσε.

    Η Ρωσία δεν έχει σχολιάσει μέχρι στιγμής.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Μεσσηνία: Κινδυνεύουν με απέλαση οι επιζώντες του ναυαγίου της Πύλου
    Μεσσηνία: Κινδυνεύουν με απέλαση οι επιζώντες του ναυαγίου της Πύλου

    Κρίσιμη ημέρα είναι η προσεχής Παρασκευή για τους επιζώντες του ναυαγίου της Πύλου, αφού εξετάζονται σε β’ βαθμό ενώπιον της 10ης Ανεξάρτητης Επιτροπής της Αρχής Προσφυγών.

    Οι προσφεύγοντες (πολίτες Αιγύπτου και Πακιστάν) αιτούνται την πλήρη και εξ υπαρχής εξέταση της αίτησής τους για χορήγηση διεθνούς προστασίας (αρ. 102 παρ. 10 Ν 4939/2022) και την αναγνώρισή τους ως πρόσφυγες. Είναι σαφές ότι η παραμονή τους στη χώρα είναι πολύ σημαντική για την περαιτέρω εξέταση της υπόθεσης, καθώς οι μαρτυρίες όσων επέζησαν από το φονικό ναυάγιο θεωρούνται, ευλόγως, υπερπολύτιμες.

    Μετά την απίστευτη περιπέτειά τους και αφού κρατήθηκαν στο λιμάνι της Καλαμάτας μεταφέρθηκαν στον ΚΥΤ Μαλακάσας. Εκεί κατέθεσαν αμέσως αιτήσεις για χορήγηση διεθνούς προστασίας και ενώ τελούσαν ακόμη υπό κατάσταση σοκ και πένθους.

    Λίγες μέρες μετά, και σύμφωνα με αξιόπιστες νομικές πηγές της ιστοσελίδας NEWS247, υπήχθησαν εντός του ΚΥΤ σε απομακρυσμένες προσωπικές συνεντεύξεις, κατ’ εφαρμογήν, μάλιστα των διατάξεων περί ασφαλούς χώρας καταγωγής και στο πλαίσιο ταχύρρυθμης διαδικασίας, χωρίς να τους έχει παρασχεθεί επαρκής χρόνος προετοιμασίας, πρόσβαση σε ενημέρωση και νομική συνδρομή, ούτε ενημέρωση για τον τρόπο επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής, χωρίς δε να έχουν λάβει απαραίτητη ψυχολογική υποστήριξη.

    Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν πως η Υπηρεσία Ασύλου, πέραν του ότι δε χορήγησε εύλογο διάστημα για την προετοιμασία τους εν όψει της συνέντευξης, δεν παρείχε και τις ειδικές διαδικαστικές εγγυήσεις κατά την έννοια του αρ. 72 Ν 4939/2022. Τουτέστιν, πρόσβαση σε κατάλληλη ψυχολογική φροντίδα και υποστήριξη από εξειδικευμένους φορείς, πριν από τη διεξαγωγή της συνέντευξής τους όπως έχει επισημανθεί προς τη Διοίκηση από το Συνήγορο του Πολίτη σε ανάλογες περιπτώσεις επιζώντων ναυαγίων.

    Επίσης και είναι άγνωστο γιατί, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης σε α’ βαθμό δεν ετέθησαν ερωτήσεις σχετικά με το αν θα διέτρεχαν κίνδυνο στις χώρες καταγωγής τους σε περίπτωση επιστροφής τους και κατά την ποινική διερεύνηση της υπόθεσης, παρά την υποχρέωση της Υπηρεσίας Ασύλου να συλλέξει τα στοιχεία που απαιτούνται για την κατά το δυνατόν πλήρη τεκμηρίωση της αίτησης διεθνούς προστασίας.

    Σε κάθε περίπτωση, αν οι προσφεύγοντες επιστραφούν στις χώρες καταγωγής τους, αναμένεται να συλληφθούν αμέσως από τις Αρχές και θα υπαχθούν σε διαδικασίες ανάκρισης, υπό την πίεση να κατονομάσουν στις Αρχές τα άτομα που διευκόλυναν την παράτυπη έξοδό τους από τις χώρες τους προς τη Λιβύη, με αποτέλεσμα και πάλι να διατεθούν τα στοιχεία τους και των ατόμων που υποδείξουν ως διακινητές, οι οποίοι ήδη έχουν εξαπολύσει απειλές σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά οποιουδήποτε προσώπου τούς κατονομάσει.

    Πρέπει, τέλος, να τονιστεί ότι η ιδιότητα των προσφευγόντων ως επιζήσαντες τραγικού ναυαγίου, βίας και απάνθρωπων συνθηκών στη Λιβύη σχετίζεται άμεσα με τις ανάγκες προστασίας τους και συγκεκριμένα θεμελιώνει λόγο προστασίας από απέλαση στη χώρα καταγωγής τους σύμφωνα με τις υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις των αρ. 3 ΕΣΔΑ, αρ. 4 και 19, παρ. 2 και αρ. 3 και 14 της Σύμβασης κατά των Βασανιστηρίων.

    Καταληκτικά, ακόμα και αν κάποιος προσεγγίσει το θέμα με καθαρά νομικά κριτήρια, εξάγει το συμπέρασμα ότι οι επιζώντες επιβάλλεται να παραμείνουν στη χώρα (και προφανώς να συμβάλλουν στην ανίχνευση της αλήθειας στην υπόθεση που συγκλόνισε την Ευρώπη πέρυσι τον Ιούνιο).

    Πηγή: Τharrosnews.gr

  • Απαγόρευση απόπλου πλοίου στη Ζάκυνθο - Μεγάλη ταλαιπωρία για πάνω από 250 επιβάτες
    Απαγόρευση απόπλου πλοίου στη Ζάκυνθο - Μεγάλη ταλαιπωρία για πάνω από 250 επιβάτες

    Στο λιμάνι της Ζακύνθου παραμένει το εμπορικό – οχηματαγωγό πλοίο «Μάρε Ντι Λεβάντε» λόγω της απαγόρευσης απόπλου που ανακοινώθηκε.

    Ο λόγος είναι μηχανική βλάβη που διαπιστώθηκε από τους μηχανικούς του πλοίου.

    Το πλοίο θα εκτελούσε το δρομολόγιο από Ζάκυνθο προς Κυλλήνη και εκτός από τους 263 επιβάτες, μετέφερε και 55 Ι.Χ., 25 φορτηγά και τρία λεωφορεία. Οι επιβάτες θα μεταφερθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της εταιρείας.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Νέο πλήγμα σε εμπορικό πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα - Χτυπήθηκε από δυο βλήματα άγνωστου τύπου
    Νέο πλήγμα σε εμπορικό πλοίο στην Ερυθρά Θάλασσα - Χτυπήθηκε από δυο βλήματα άγνωστου τύπου

    Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί - Το σκάφος συνεχίζει την πορεία του προς το επόμενο λιμάνι

    Εμπορικό πλοίο χτυπήθηκε από δυο βλήματα άγνωστου τύπου στην Ερυθρά Θάλασσα, περίπου 70 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά του λιμανιού Σαλίφ της Υεμένης, ανακοίνωσε τις πρώτες πρωινές ώρες η βρετανική υπηρεσία ασφάλειας της ναυσιπλοΐας UKMTO, που υπάγεται στο βρετανικό Πολεμικό Ναυτικό.
    Σύμφωνα με την υπηρεσία, βρίσκονται σε εξέλιξη μέτρα για τον περιορισμό της ζημιάς. Τρίτη έκρηξη ακούστηκε σε μικρή απόσταση από το πλοίο, κατά την ίδια πηγή.

    Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί πάνω στο σκάφος, διαβεβαίωσε το UKMTO. Το σκάφος συνεχίζει την πορεία του προς το επόμενο λιμάνι του, διαβεβαίωσε.

    Η Ερυθρά Θάλασσα και ο Κόλπος του Άντεν έχουν μετατραπεί από τον Νοέμβριο του 2023 σε θέατρο αλλεπάλληλων επιθέσεων των υεμενιτών ανταρτών Χούθι, που λένε πως τις εξαπολύουν σε ένδειξη αλληλεγγύης στους Παλαιστίνιους στη Λωρίδα της Γάζας, όπου συνεχίζει να μαίνεται ο πόλεμος ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς που ξέσπασε την 7η Οκτωβρίου.
    Τον Μάρτιο το πλοίο Rubymar, υπό σημαία Μπελίζ, που χτυπήθηκε από τους Χούθι, βυθίστηκε μαζί με το φορτίο του — 21.000 τόνους λιπάσματος.

    Αρκετοί ναυτικοί έχουν σκοτωθεί ή τραυματιστεί σοβαρά στις επιθέσεις με πυραύλους και drones, που πλέον έχουν μετατραπεί σε μείζον πρόβλημα για τη ναυσιπλοΐα στα ύδατα γύρω από την Υεμένη, θαλάσσια περιοχή ζωτικής σημασίας για το παγκόσμιο εμπόριο.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Μυτιλήνη: 71χρονη έπεσε στη θάλασσα κατά την επιβίβασή της στο πλοίο - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
    Μυτιλήνη: 71χρονη έπεσε στη θάλασσα κατά την επιβίβασή της στο πλοίο - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

    Στη θάλασσα έπεσε μια 71χρονη γυναίκα, την ώρα που βρίσκονταν σε εξέλιξη η διαδικασία επιβίβασης επιβατών στο πλοίο Διαγόρας τα ξημερώματα της Κυριακής (1/9) στο λιμάνι της Μυτιλήνης.

    Σύμφωνα με το λιμενικό σώμα η γυναίκα, γλίστρησε κατά την προσέγγισή της από την προβλήτα στον καταπέλτη του πλοίου και έπεσε στη θάλασσα. Αμέσως, στη θάλασσα έπεσαν ένα μέλος του πληρώματος του πλοίου καθώς και ένας ιδιώτης, για να την βοηθήσουν.

    Η 71χρονη, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ανασύρθηκε καλά στην υγεία της, και στη συνέχεια, μεταφέρθηκε προληπτικά με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Βοστάνειο Γενικό Νοσοκομείο Μυτιλήνης.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Μυρτώ: Διοικητικές κυρώσεις στον ύπαρχο για απρεπή συμπεριφορά μετά την καταγγελία της μητέρας της
    Μυρτώ: Διοικητικές κυρώσεις στον ύπαρχο για απρεπή συμπεριφορά μετά την καταγγελία της μητέρας της

    Επικοινωνία και με τη μητέρα από το λιμεναρχείο Πειραιά - Της πήραν κατάθεση, καθώς και σε ακόμα μια κύρια που ήταν μαζί για να γίνει και ποινική διερεύνηση

    Διοικητικές κυρώσεις έχουν αποδοθεί στον ύπαρχο του πλοίου που συνέβη το περιστατικό με τη Μυρτώ, έπειτα από τη χθεσινή καταγγελία της μητέρα της.
    Σημειώνεται ότι, το κεντρικό λιμεναρχείο Πειραιά είχε εκκινήσει διαδικασία από μόνο του, χθες, μόλις έγινε το περιστατικό κατά τον κατάπλου του πλοίου καθώς, όταν η μητέρα της ζήτησε από τον ύπαρχο εξηγήσεις ήταν μπροστά λιμενικός.
    Οι κυρώσεις αφορούν απρεπή συμπεριφορά βάσει του γενικού κανονισμού του Λιμένα. Επίσης έγινε επικοινωνία και με τη μητέρα από το Λιμεναρχείο και της πήραν κατάθεση, καθώς και σε ακόμα μια κύρια που ήταν μαζί για να γίνει και ποινική διερεύνηση.
    Σημειώνεται ότι πρωτοβουλία είχε αναληφθεί το καλοκαίρι για την τροποποίηση του ΠΔ 44/2011. Βγήκε σε διαβούλευση με θέμα την υποχρέωση επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων με μεταφορική ικανότητα κάτω των 400 επιβατών που κάνουν δρομολόγια μέχρι 30 ναυτικά μίλια να έχουν ασανσέρ και αναβατόρια για άτομα με ειδικές ανάγκες.
    Αφορά όλα τα νεότευκτα πλοία, ενώ θα δοθεί χρόνος στα υπάρχοντα πλοία για να κάνουν τις αναγκαίες μετασκευές. Μεταξύ των συμμετεχόντων ήταν η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία, η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, η Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων κα.

    Η καταγγελία της μητέρας

    Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε η μητέρα της Μαίρη Κοτρώτσου, στριμωγμένη σε γκαράζ πλοίου βρέθηκε η Μυρτώ, ενώ επέστρεφαν από την Αστυπάλαια.

    Η κυρία Κοτρώτσου με ανάρτησή της ανέφερε όσα βίωσε η ίδια και η κόρη της στο πλοίο ενώ επέστρεφαν από το νησί.

    Δείτε την ανάρτηση της κυρίας Κοτρώτσου:
    Αναλυτικά η ανάρτησή της:

    Ότι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο... λέει ενα παλιό τραγουδι... Και ειναι αλήθεια τουλάχιστον για εμάς.

    Δεν προλάβαμε να επιστρεψουμε Αθήηνα. Στον γυρισμό απο Αστυπάλαια μέσα στο πλοίο blue star ferries Naxos συνέβη ότι δεν θα έπρεπε να συμβεί σε κανένα ΑμεΑ και μη.

    1. Στο λιμάνι της Αστυπάλαιας δηλώνω (όπως πρέπει) ότι μεταφέρω ΑμεΑ για να δουν που και ποτέ θα μπούμε. Υποψιασμένη απο τον πηγαιμό που αν και το δήλωσα είχαν στριμώξει το αυτοκίνητο άκρη άκρη και όταν χρειάστηκα κάτι απο μέσα και κατέβηκα όταν έδεσε το πλοίο στο πρώτο λιμάνι ήταν αδύνατο να το πάρω. Όλως τυχαίως μας βάζουν στην ίδια θέση αν και πάλι το είπα. Κατευθείαν έρχεται και το πίσω αυτοκινητο και ευτυχώς που πρόλαβα να ειδοποιήσω τον οδηγό να περιμένει 1 λεπτό να κατεβάσω την Μυρτώ.

    2. Όταν φθάσαμε Πειραιά πριν δέσει το πλοίο μας κατεβάζουν στο γκαράζ που ειναι εντελώς αδύνατο να προσεγγίσουμε το αυτοκίνητο. 15 λεπτά διαμονή στο αποπνικτικό περιβάλλον του γκαράζ με τα καυσαέρια, ακομη και για υγιείς ανθρωπους. Διαμαρτύρομαι, την πάνε λίγο πιο πέρα. Κατεβαίνουν οι οδηγοί και περνάνε στην κυριολεξία απο πάνω της. Και να μην έχεις κορωνοϊό κινδυνεύεις να κολλήσεις. Δεν φοράει μάσκα η Μυρτω λόγω αναπνευστικού προβλήματος. Ξανά διαμαρτύρομαι την πάνε επάνω στο σαλόνι. Περιμένω αφου άδειασε το γκαράζ την κατεβάζουν την βάζω στο αυτοκίνητο να φύγουμε. Δυστυχώς περιμένουμε ξανά, είχαν κατεβάσει και τις δυο ράμπες του παταριού οπότε, αποκλεισμένοι περιμένουμε ξανά.

    3. Επιτέλους βγαίνουμε και πριν την μπουκαπόρτα κοντοστέκομαι γιατί άκουσα ότι ο λοστρόμος φταίει για όλο αυτό, να παραπονεθώ. Μου λέει όχι εγώ, ο ύπαρχος και μου τον δείχνει, που στεκόταν στην μπουκαπόρτα.

    4. Προχωρώ και σταματάω εκει, και εκφράζω στον ύπαρχο το παράπονο μου. Αδιάφορος ψυχρός σαν να μη ακούει λέει: ε και; Δεν ηταν το δικό του παιδί που ταλαιπωρήθηκε και κινδύνευε να πάθει μια επιληπτική κρίση βεβαιώσεις βεβαίως. Ζήτω το όνομά του να αναφερθώ στην εταιρεία γιατί το μικρό ταμπελάκι με τα γράμματα ψείρες, γράφει μόνο το μικρό όνομα, (παρανόμως νομίζω) και αρνείται να το δώσει. Εκνευρίζομαι περισσότερο και λέω δεν πειράζει θα κάνω αναφορά στην εταιρεία σου και στο λιμεναρχείο, αυτοί θα σε βρουν δεν είστε δα και πολλοί. Και τότε ξυπνά απο την απάθειά του, λέει ψυθιρίζοντας ένα όνομα μέσα από τα δόντια του που δεν άκουσα, και αρχίζει να φωνάζει το δικό σου όνομα θέλω. Του δίνω το ταμπελάκι αναπηρίας που γράφει το όνομά μου και τα στοιχεία μου πρόθυμα και βγαζει το κινητό του πηγαίνοντας στο μπροστινό μέρος του αυτονικήτου να βγάλει φωτογραφία με απειλητικό ύψος (μπορεί και να έβγαλε), λέγοντας θα δεις. Λέω δεν καταλαβα τι έκανα; Μου λέει θα κάνω μήνυση γιατί με έβρισες. Λέω εγω καθόλου έχω και μάρτυρα τη γυναίκα δίπλα μου. Μου λέει νομίζεις... υπονοώντας πιθανώς τους εργαζόμενους στο ΚΑΡΑΒΙ. Δεν έβρισα καθόλου γιατί δεν βρίζω για εντελώς προσωπικούς και θρησκευτικούς λόγους, αλλά συνεχίζει τις φωνές και τις απειλές. Παίρνω το κινητο μου στο χέρι και χωρίς να το ανοίξω, δεν μπορούσα άλλωστε λόγω ταραχής, λέω και εγώ το ίδιο. Και τότε παθαίνει παράκρουση και αρχίζει να ουρλιάζει. Με έγραψε λιμεναρχείο λιμεναρχείο ελάτε...

    Και αρχίζει να χτυπά με μένος το αυτοκινητο. Του λέω σταματά να χτυπάς και εγώ το λιμεναρχείο θέλω, να κάνω λίγο πιο άκρη να περιμένω. Συνεχίζει να χτυπά το αμάξι, και ως εκ θαύματος γιατί πάντα υπάρχει Θεός εμφανίζεται το αυτοκίνητο του λιμεναρχείου, που δεν το έβλεπα γιατί με εμπόδιζε η πλάτη του εν λόγω κυρίου (ας πούμε) αλλα ούτε και αυτός πιθανώς το είχε δει γιατί το είχε στην πλάτη του. Κατεβαίνει ο λιμενικός και του λέει τι κάνεις; Σε εχω δει εδώ και ώρα τι κάνεις και επί πλέον φωνάζεις να κάνω τι; Το βλέπεις το σήμα ανάπηρου; Έχει άνθρωπο μέσα και συμπεριφέρεσαι έτσι? Το ξέρεις ότι μπορεί να σου κάνει μήνυση εκείνη; Και τότε αρχίζει η μεταστροφή. Εγώ δεν έκανα τίποτε (πιθανώς έπρεπε κατά τη γνώμη του να μας δείρει κιόλας), η κυρία, και αν δεν κάνει κάτι αυτήη εγώ δεν θα κάνω τ'ιποτε… Όπως καταλαβαίνετε αυτός ηταν ενα εκφοβισμός για να μην του κάνω.

    Πώς το λέμε; Και κερατάς και δαρμένος. Εγώω πάλι πήγα στο λιμεναρχείο ώρα 5.30 μαζί με το λιμενικό, τρέμοντας απο την ταραχή και υπέβαλα επι τόπου γραπτή καταγγελία, για μη τήρηση κανονων που αφορούν φόρτωση- εκφόρτωση ΑμεΑ, απειλητική υβριστική και εκβιαστική συμπεριφορά του εν λόγω κυρίου.

    5. Ενημέρωσα μεταά απο 2 ώρες τηλεφωνικά την εταιρείια Blue Star, που ομολογώ ότι τάχιστα ασχολήθηκαν και με πήραν μετά να μου ζητήσουν συγγνώμη, καθώς επίσης ενημερώθηκε ο καπετάνιος του καραβιού κ. Καλφοπούλος (αν δεν κάνω λάθος) μου ζήτησε αυτός συγγνώμη και μου είπε ότι ο εν λόγω ύπαρχος θα μετατεθεί.

    Συμπέρασμα υπόσχεση; Κανένα δεν πρέπει να αφήνουμε να μας συμπεριφέρεται έτσι πολλώ δε μάλλον όταν έχει να κάνει με τον άνθρωπο ΑμεΑ που βοηθάμε για μια καλύτερη ζωή.
    Άνθρωποι αδιάφοροι και απαθείς προς αυτό, που δεν τηρούν τους κανονισμούς και δεν έχουν την στοιχειώδη ευγένεια δεν κάνουν για θέσεις που έχουν επαφή με το κοινό. Ας τοποθετηθούν κάπου άλλου να προσφέρουν κάτι πιο αποδοτικό. Δεν κάνουμε όλοι για όλα.

    Η εταιρεία Blue Star ας προσέχει περισσότερο μετά τον φόνο του Αντώνη γιατί η γυναικα του Καίσαρα, δεν αρκεί να ειναι τίμια πρέπει και να δείχνει τίμια. Και πρέπει να περνά από διπλό κοντρόλ το προσωπικό της σε θέματα ευγένειας.

    Πρέπει εμείς που έχουμε άτομα με αναπηρία να ζητάμε το δίκιο μας και να παλεύουμε γι αυτό με οποίο κόστος επιπλέον τρεξίματος και ταλαιπωρίας, γιατί μόνο έτσι σ' αυτήν τη χώρα κάτι θα αλλάξει. Χωρίς αγώνα δεν αλλάζει ΤΙΠΟΤΕ.

    Γιατί ότι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατό, πιο ζωντανό...

    Υ.Σ. προς ενημέρωσή σας: Η εταιρεία Blue Star Ferries και ο καπετάνιος με διαβεβαίωσαν ότι ο ύπαρχος μετατίθεται!!!!
    Πηγή: Protothema.gr
  • Το ελληνόκτητο πλοιο Sounion παραμένει φλεγόμενο από την 23η Αυγούστου μετά την επίθεση των Χούθι (photos)
    Το ελληνόκτητο πλοιο Sounion παραμένει φλεγόμενο από την 23η Αυγούστου μετά την επίθεση των Χούθι (photos)

    Δεν φαίνεται να υπάρχει καμία ένδειξη για διαρροή πετρελαίου από το δεξαμενόπλοιο, τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο

    Το υπό ελληνική σημαία δεξαμενόπλοιο Sounion, που δέχθηκε επίθεση των ανταρτών Χούθι της Υεμένης την περασμένη εβδομάδα στην Ερυθρά Θάλασσα, παραμένει φλεγόμενο από την 23η Αυγούστου, ανακοίνωσε σήμερα μέσω X η ευρωπαϊκή ναυτική αποστολή Ασπίδες.
    Η δύναμη, που αναπτύχθηκε στην περιοχή από την ΕΕ για την προστασία της διεθνούς ναυσιπλοΐας νωρίτερα φέτος, διευκρίνισε πως παρατηρούνται εστίες φωτιάς σε πέντε σημεία στο κατάστρωμα του πλοίου, το οποίο, σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας της Ελλάδας, μετέφερε στην Κόρινθο 150.000 τόνους αργού πετρελαίου που φόρτωσε στο λιμάνι της Βασόρας του Ιράκ.
    Η αποστολή Ασπίδες πρόσθεσε ότι δεν υπάρχει καμία ένδειξη για διαρροή πετρελαίου από το δεξαμενόπλοιο, τουλάχιστον σε αυτό το στάδιο.
    Το Sounion παραμένει στο σημείο όπου αγκυροβόλησε, μεταξύ Ερυθραίας και Υεμένης, τόνισε ακόμη η ευρωπαϊκή δύναμη — δεν «παρασύρεται» ακυβέρνητο, όπως είχε αναφερθεί στη βρετανική υπηρεσία ασφάλειας της ναυσιπλοΐας UKMTO την Παρασκευή.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch