Πέμπτη, 23 Απριλίου 2020 08:24

Υπουργείο Παιδείας: Τι αλλάζει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης

Γράφτηκε από
Ad Slot

«Κόφτης» στις μετεγγραφές, επαναφορά Τράπεζας Θεμάτων, Λατινικών, μαθημάτων με συντελεστή βαρύτητας αύξηση στα μαθήματα για τις εξετάσεις του γυμνασίου, ενίσχυση των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων - Τον Ιούνιο οι Πανελλαδικές

Εντός του Ιουνίου θα γίνει η έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων όπως ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου για το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου που τέθηκε σε ηλεκτρονική διαβούλευση. Πρόσθεσε πως οι πανελλαδικές θα ολοκληρωθούν έως τα μέσα Ιουλίου ενώ δεν πρόκειται να μειωθεί ο αριθμός των εισακτέων σε σχέση με πέρυσι , που ανέρχονταν σε 78335.

Οπως διευκρίνισε η υπουργός Παιδείας, δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις για την επανέναρξη των σχολείων. Επεσήμανε ωστόσο, ότι η ηγεσία του υπουργείου είναι σε τακτική συνεννόηση με τον πρωθυπουργό, το υπουργείο Υγείας και τον ΕΟΔΥ και τόνισε: «Είμαστε έτοιμοι για όλα τα σενάρια».

Εχει συζητηθεί να γίνουν εξεταστικά κέντρα και τάξεις του γυμνασίου ακόμα και των δημοτικών αν χρειαστεί, προκειμένου να μην συγχρωτίζονται οι υποψήφιοι. Μελετάται ο αριθμός των υποψηφίων να είναι ανάλογος του μεγέθους της τάξης. Δηλαδή 5 υποψήφιοι με έναν επιτηρητή σε μικρή τάξη ενώ σε αίθουσα περισσότερων τετραγωνικών μπορούν να διαγωνισθούν 10 υποψήφιοι με δύο επιτηρητές. Οι υποψήφιοι θα κάθονται σε απόσταση δύο μέτρων.

Σε ό,τι αφορά στο άνοιγμα των σχολείων και για τις υπόλοιπες τάξεις αυτή είναι μια απόφαση που θα παρθεί από το σύνολο της επιτροπής. η οποία μάλιστα θα τοποθετηθεί περί του θέματος μέσα στις επόμενες 48 ώρες, όπως είπε ο κ. Τσιόδρας.

Οι βασικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες

Σημαντικές αλλαγές έρχονται σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης από το νηπιαγωγείο ως το Πανεπιστήμιο. Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας βάζει «κόφτη» στις μετεγγραφές , όπως είχε αποκαλύψει πριν από τρεις μήνες το «Πρώτο Θέμα». Η κ. Κεραμέως ανακοίνωσε ότι ο υποψήφιος θα πρέπει να έχει τη βάση της σχολής που επιθυμεί μείον 2.750 μόρια. Δηλαδή, για το τμήμα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του ΕΜΠ που η βάση της το 2019 ήταν 18.314 μόρια ο ενδιαφερόμενος για μετεγγραφή θα πρέπει να έχει 15.564 μόρια.Το «φρένο» στις μετεγγραφές και τα ακαδημαικά κριτήρια μπαίνουν καθώς μετά την «πανεπιστημιοποιήση» πολλών ΤΕΙ φοιτητές με βαθμολογίες ακόμα και 5 ή 6 πήραν μετεγγραφή σε κεντρικά Πανεπιστήμια με υψηλές βάσεις.

Σύμφωνα με τις νέες αλλαγές:


- επιστρέφουν τα Λατινικά και η Τράπεζα Θεμάτων

- με βάση του 10 γίνεται η προαγωγή στο γυμνάσιο

- με εξετάσεις στα Πρότυπα, με κλήρωση στα Πειραματικά
- καθιέρωση 3 ομάδων προσανατολισμού
- βάση του 10 στις προαγωγικές

- αξιολόγηση εκπαιδευτικών,
- αγγλικά από τα νήπια,

- ενίσχυση Πληροφορικής, στο Γυμνάσιο

- αύξηση από 4 σε 7 στα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα

- οι μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης στη Γ’ Λυκείου θα παρακολουθήσουν υποχρεωτικά και μαθηματικά, και οι θετικής κατεύθυνσης θα παρακολουθήσουν ιστορία καθώς μπαίνει η λογική του λογική «κόντρα» μαθήματος

- επαναφορά των συντελεστών βαρύτητας σε δύο μαθήματα ανά σχολή τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση από την επόμενη σχολική χρονιά

Επαναφέρεται η αναγραφή του χαρακτηρισμού της διαγωγής των μαθητών στους τίτλους σπουδών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως ίσχυε αδιάλειπτα τις τελευταίες δεκαετίες μέχρι το 2017.
«Η εν λόγω αναγραφή συνιστά αμιγώς παιδαγωγικό μέτρο, που συνάδει με τον σφαιρικότερο παιδευτικό ρόλο του σχολείου. Και ως τέτοιο δεδομένο παιδαγωγικού χαρακτήρα,αναγράφεται στους οικείους τίτλους σπουδών» όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου.

Το νομοσχέδιο παρουσιάστηκε μέσω τηλεδιάσκεψης από την υπουργό, , καθώς και από τους Υφυπουργούς, Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλη Διγαλάκη, στους συντάκτες εκπαιδευτικού ρεπορτάζ

Οι προτεινόμενες ρυθμίσεις του νομοσχεδίου, όπως θα συμπληρωθούν με υπουργικές αποφάσεις και λοιπές δράσεις, κινούνται σε τρεις βασικούς άξονες:
(α) την αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών στο σχολείο,

(β) στοχευμένες παρεμβάσεις για την ενίσχυση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο και

(γ) οργανωτικές και βελτιωτικές ρυθμίσεις στην ανώτατη εκπαίδευση.

Συνοπτικά:

Α. Αλλαγές στο πρόγραμμα του σχολείου

1. Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Εισάγονται πιλοτικά νέες θεματικές στο υποχρεωτικό πρόγραμμα νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων από το επόμενο σχολικό έτος (2020-2021). Στόχος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να ενισχυθεί η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης (από κοινού «δεξιότητες του 21ου αιώνα») στους μαθητές,
όπως και η βιωματική και ανακαλυπτική μάθηση. Τα εργαστήρια οργανώνονται σε 4 θεματικούς κύκλους (Ευ ζην, Περιβάλλον, Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη, Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία) και περιλαμβάνουν διάφορες επιμέρους θεματικές (ανά ηλικία), όπως π.χ. εθελοντισμός, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οικολογική συνείδηση, πρόληψη από εξαρτήσεις,
επιχειρηματικότητα, πρόληψη και προστασία από φυσικές καταστροφές, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες κ.α.

2. Αγγλικά στο νηπιαγωγείο: Εισάγεται πιλοτικά στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου η ενασχόληση των μαθητών με την αγγλική γλώσσα μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων.

3. Κατανομή ωρών διδασκαλίας: Ενισχύεται η διδασκαλία της Πληροφορικής, των Ξένων Γλωσσών, των Κλασικών Γραμμάτων και της Φυσικής Αγωγής, όπως και η εκπόνηση ερευνητικών/συνθετικών εργασιών ως συμπληρωματικός ή εναλλακτικός τρόπος αξιολόγησης.

4. Οργάνωση και παρακολούθηση μαθημάτων – Αξιολόγηση: Μεταξύ άλλων,

- στο Γυμνάσιο αυξάνονται από 4 σε 7 τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα και προβλέπεται ερευνητική εργασία για την Πληροφορική, εξορθολογίζονται οι προϋποθέσεις προαγωγής και απόλυσης των μαθητών (βαθμολογική βάση 10 σε κάθε μάθημα ή 13 κατά μέσο όρο, και προσθήκη ορίου μαθημάτων (4) για δυνατότητα επανεξέτασης τον Σεπτέμβριο)

- στο Λύκειο αυξάνονται κατά ένα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στη Β’ και Γ’ Λυκείου, οι μαθητές προάγονται/απολύονται εφόσον έχουν γενικό μέσο όρο τουλάχιστον 10 αντί για 9,5 που ισχύει μέχρι σήμερα, οι μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης στη Γ’ Λυκείου θα παρακολουθήσουν υποχρεωτικά και μαθηματικά, και οι θετικής κατεύθυνσης θα παρακολουθήσουν ιστορία (λογική «κόντρα» μαθήματος),

Στόχος των ρυθμίσεων αυτών είναι η ενίσχυση της σφαιρικότερης καλλιέργειας των μαθητών, η διαμόρφωση ενός συνεκτικότερου πλαισίου αξιολόγησης της επίδοσής τους και, συνακόλουθα, η προώθηση της συστηματικότερης παρακολούθησης και μελέτης των μαθημάτων.

5. Τράπεζα Θεμάτων: Συστήνεται εκ νέου ο θεσμός της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας στο Λύκειο, με στόχο να συμβάλλει στον καλύτερο εκπαιδευτικό σχεδιασμό και στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Η εισαγωγή της προβλέπεται να είναι σταδιακή (αφορά τους μαθητές που εισέρχονται από το επόμενο σχολικό έτος στην Α’ Λυκείου).

6. Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μεταξύ άλλων, μειώνονται οι Ομάδες Προσανατολισμού της Γ’ Λυκείου από 4 σε 3 και επαναφέρονται οι συντελεστές βαρύτητας σε δύο μαθήματα ανά σχολή, τμήμα ή εισαγωγική κατεύθυνση από την επόμενη σχολική χρονιά. Οι ρυθμίσεις αυτές αποσκοπούν στην ορθολογικότερη και αποτελεσματικότερη οργάνωση του προγράμματος της Γ’ Λυκείου αναφορικά με την πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση. Επίσης, από το μεθεπόμενο σχολικό έτος (2021-2022) οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών θα εξετάζονται στο μάθημα των Λατινικών αντί της Κοινωνιολογίας.

Συμπληρωματικά προς τις ανωτέρω νομοθετικές ρυθμίσεις, έχει δρομολογηθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής η διαμόρφωση νέων προγραμμάτων σπουδών και η σύνταξη νέων βιβλίων για όλες τις βαθμίδες του σχολείου. Έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων, στις πολλαπλές πηγές και στη συγκριτική ανάλυση, καθώς και σε καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας.

Β. Στοχευμένες παρεμβάσεις για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού έργου
1. Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία: Ενισχύεται και διευρύνεται ο θεσμός των Πρότυπων Σχολείων (ενίσχυση του προτύπου της αριστείας με την έννοια της διαρκούς αυτό-βελτίωσης των μαθητών) και Πειραματικών Σχολείων (έμφαση σε υλοποίηση πειραματικών μεθόδων, πρακτικών και εργαλείων σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού). Τα σχολεία αυτά αποτελούν από κοινού ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο εθνικών διαστάσεων για το σχεδιασμό και την εφαρμογή διαφοροποιημένων και καινοτόμων εκπαιδευτικών πολιτικών. Από το Σεπτέμβριο 2020, προβλέπεται η λειτουργία 24 Πρότυπων και 38 Πειραματικών Σχολείων. Από το Σεπτέμβριο του 2021, προβλέπεται η επέκταση του θεσμού, με το χαρακτηρισμό και άλλων δημόσιων σχολείων ως Προτύπων ή Πειραματικών.

2. Αξιολόγηση: Θεσμοθετείται από το ερχόμενο σχολικό έτος (2020-21) ένα νέο συνεκτικό πλαίσιο για την καλύτερη οργάνωση του ετήσιου προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου, που συνδυάζεται με το σχεδιασμό συλλογικών και επιμορφωτικών δράσεων για την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, καθώς και για τη διττή αξιολόγηση σε επίπεδο σχολικής μονάδας: αφενός, εσωτερική αυτό-αξιολόγηση, και αφετέρου εξωτερική αξιολόγηση από το οικείο ΠΕ.Κ.Ε.Σ.. Η εξωτερική αξιολόγηση προβλέπει ενεργό ρόλο του ΙΕΠ καθώς και της ΑΔΙΠΠΔΕ, αρχής που σχετίζεται άμεσα με τη διασφάλιση της ποιότητας στην παρεχόμενη πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δρομολογείται, επίσης, εντός του 2020 η σύνταξη του ΠΔ για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών.

3. Εκπαιδευτικοί στην τάξη: Εισάγονται κίνητρα και ρυθμίσεις για την καλύτερη αντιμετώπιση της πλήρωσης κενών, ιδίως μέσω της διπλής μοριοδότησης της εκπαιδευτικής υπηρεσίας που παρέχεται σε δυσπρόσιτες περιοχές και της προτεραιότητας στην κάλυψη λειτουργικών κενών στη διδασκαλία πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων. Προβλέπεται επίσης 2ετής διάρκεια ισχύος πινάκων των εκπαιδευτικών.

4. Ασφάλεια στο σχολείο / Ρυθμίσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού: Θεσμοθετείται ο «Εκπαιδευτικός Εμπιστοσύνης», που λειτουργεί συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τις υφιστάμενες υποστηρικτικές δομές, και ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Δρομολογούνται, επίσης, αλλαγές στη διαβάθμιση των προβλεπόμενων παιδαγωγικών μέτρων.

5. Ελληνόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό: Μεταξύ άλλων, εισάγονται οργανωτικές ρυθμίσεις για την καλύτερη αντιμετώπιση του προβλήματος πλήρωσης κενών, την απλοποίηση διαδικασιών, την παροχή κινήτρων και μεγαλύτερης ελευθερίας των εκπαιδευτικών και άλλες ρυθμίσεις που διέπουν το καθεστώς τους.

Συμπληρωματικά προς τις ανωτέρω νομοθετικές ρυθμίσεις, προβλέπεται διευρυμένο πρόγραμμα για τη συνεχή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών (βασικοί εγγραμματισμοί, νέες θεματικές και προγράμματα σπουδών, εισαγωγική επιμόρφωση, διαφοροποιημένη διδασκαλία κ.α.), με έμφαση σε καινοτόμους μεθόδους επιμόρφωσης (επιμορφωτές-πολλαπλασιαστές, συνδυασμός δια ζώσης και εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, συνεργασία με ΑΕΙ κ.α.).

Γ. Οργανωτικές και βελτιωτικές ρυθμίσεις για την Ανώτατη Εκπαίδευση

1. Ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών πανεπιστημίων: Προβλέπεται η δυνατότητα ίδρυσης ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων από κάθε ΑΕΙ (χωρίς υποχρεωτική συνεργασία με το ΔΙΠΑΕ και χωρίς να απαιτείται προηγούμενη έγκριση Υπουργού), θεσμοθετούνται τα κοινά (joint) και διπλά (dual) προγράμματα σπουδών μεταξύ ελληνικών και ξένων ΑΕΙ, θερινά προγράμματα στα ΑΕΙ, ενώ παράλληλα παρέχονται διευκολύνσεις για την προσέλκυση και τη διαμονή αλλοδαπών φοιτητών.

2. Διαδικασία ανάδειξης Πρυτανικών Αρχών: Θεσμοθετείται το ενιαίο ψηφοδέλτιο Πρυτάνεων και Αντιπρυτάνεων, προβλέπεται ηλεκτρονική ψηφοφορία για τη διασφάλιση του αδιάβλητου και τη διευκόλυνση συμμετοχής στη διαδικασία, αλλάζει το εκλεκτορικό σώμα και καθιερώνεται η 4ετής θητεία.

3. Νέο πλαίσιο για τις μετεγγραφές φοιτητών: Καθιερώνεται για πρώτη φορά πρόσθετο ακαδημαϊκό κριτήριο (βάση εισαγωγής μείον 2.750 μόρια), εξορθολογίζονται τα υφιστάμενα οικονομικά και κοινωνικά κριτήρια για την αποφυγή καταστρατήγησης των κανόνων (π.χ. εξέταση μέσου όρου εισοδημάτων 3 τελευταίων ετών και όχι μόνο ενός), και εισάγεται η καινοτομία του β’ κύκλου μετεγγραφών (περιορισμένη δυνατότητα μετακίνησης σε άλλο τμήμα του ίδιου επιστημονικού πεδίου).
Πηγή: Protothema.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 23 Απριλίου 2020 09:22

Σχετικά Άρθρα

  • Έξυπνες διαβάσεις στα σχολεία - Πρόταση με 19 σημεία από τον Δήμο Πύργου
    Έξυπνες διαβάσεις στα σχολεία - Πρόταση με 19 σημεία από τον Δήμο Πύργου

    Ο Δήμος Πύργου προχωρά στην δρομολόγηση της κατασκευής έξυπνων πρότυπων διαβάσεων σε σχολεία με στόχο την δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος διάβασης μαθητών και την αύξηση του επιπέδου οδικής ασφάλειας των οδών που εφάπτονται με τις σχολικές μονάδες.

    Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος, βάσει του πληθυσμού του που αποτελεί βασικό κριτήριο και περιλαμβάνεται στην πρόσκληση του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κατέθεσε πρόταση με 19 σημεία κοντά σε σχολικά συγκροτήματα, σύμφωνα και με την απόφαση που πήρε η Δημοτική Επιτροπή την Τρίτη (29/10/24).

    Οι προτεινόμενες σχολικές διαβάσεις βάσει της αξιολόγησης που έχει γίνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες, είναι:

    Α/Α

    ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

    ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΒΑΣΗ

    1.

    6ο Δημοτικό Σχολείο

    Δημοτική οδός Αγ. Γεωργίου.

    2.

    1ο Γυμνάσιο

    Δημοτική οδός Ζαίμη.

    3.

    1ο Δημοτικό Σχολείο

    Δημοτική οδός Έλληνος Στρατιώτη.

    4.

    2ο Δημοτικό Σχολείο

    Δημοτική οδός 28η Οκτωβρίου.

    5.

    4ο Λύκειο

    Δημοτική οδός Ρήγα Φεραίου.

    6.

    1ο Λύκειο

    Δημοτική οδός Ρήγα Φεραίου.

    7.

    3ο Γυμνάσιο

    Δημοτική οδός Γιαννιτσών.

    8.

    2ο Γυμνάσιο-Λύκειο

    Δημοτική οδός Πατρών.

    9.

    4ο Δημοτικό Σχολείο

    Δημοτική οδός Ρήγα Φεραίου.

    10.

    3ο Λύκειο

    Δημοτική οδός Ολυμπίων.

    11.

    Ειδικό Νηπιαγωγείο Καταραχίου

    Δημοτική οδός Καταραχίου.

    12.

    10ο Δημοτικό Σχολείο

    Δημοτική οδός Αρχιμήδους.

    13.

    8ο Δημοτικό Σχολείο Τ.Κ. Λαμπετίου

    Δημοτική οδός Τοπικής Κοινότητας.

    14.

    Γυμνάσιο-Λύκειο Τ.Κ. Βουνάργου

    Δημοτική οδός Τοπικής Κοινότητας.

    15.

    Γυμνάσιο Τ.Κ. Επιταλίου

    Δημοτική οδός Τοπικής Κοινότητας.

    16.

    7ο Δημοτικό Σχολείο

    Δημοτική οδός Αλφειού.

    17.

    Δημοτικό Σχολείο Τ.Κ. Επιταλίου

    Δημοτική οδός Τοπικής Κοινότητας.

    18.

    2ο Επαγγελματικό Λύκειο

    Δημοτική οδός Κατακόλου

    19.

    Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Δ.Κ. Μυρτιάς

    Δημοτική Οδός Δημοτική Κοινότητας

    Το έργο περιλαμβάνει την αποδοχή της προμήθειας και εγκατάστασης των έξυπνων πρότυπων διαβάσεων, τη χρήση, λειτουργία και συντήρηση όλου του προς προμήθεια εξοπλισμού και του σχετικού λογισμικού.

    Το «Σύστημα Έξυπνης Διάβασης Πεζών» ανιχνεύει πεζούς που πρόκειται να διασχίσουν τη διάβαση, μέσα από ένα σύστημα αισθητήρων, οι οποίοι στέλνουν σήμα και ενεργοποιούν αυτόματα τα LED πάνελ που είναι ενσωματωμένα στην άσφαλτο και συνοδεύεται από κατακόρυφες πινακίδες σηματοδότησης LED. Οι πινακίδες ανάβουν ταυτόχρονα με τα LED πάνελ που είναι ενσωματωμένα στην άσφαλτο, επιτυγχάνοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα φωτεινής σήμανσης, με αποτέλεσμα οι οδηγοί στα οχήματα να αντιλαμβάνονται καλύτερα και από μεγαλύτερη απόσταση την ύπαρξη πεζών στις διαβάσεις.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πότε θα κλείσουν πάλι τα σχολεία - Ποιες είναι οι επόμενες αργίες
    Πότε θα κλείσουν πάλι τα σχολεία - Ποιες είναι οι επόμενες αργίες

    Τη Δευτέρα εορτάσθηκε η Εθνική Επέτειος για την 28η Οκτωβρίου, ενώ παράλληλα οι μαθητές συμμετείχαν την Παρασκευή στις σχολικές γιορτές και εκδηλώσεις.

    Ηπρώτη αργία της χρονιάς στα σχολεία αφορούσε στον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, με τους μαθητές να κάθονται τέσσερις ημέρες.

    Μετά το τετραήμερο της 28ης Οκτωβρίου, οι μαθητές θα απολαύσουν ένα τριήμερο ανάπαυλας από τα διαβάσματα, λόγω της επετείου του Πολυτεχνείου. Φέτος, η επέτειος πέφτει Κυριακή, 17 Νοεμβρίου με αποτέλεσμα οι καθιερωμένες εκδηλώσεις για τον εορτασμό της επετείου θα γίνουν την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου.

    Πότε κλείνουν τα σχολεία για Χριστούγεννα

    Τα σχολεία αναμένεται να κλείσουν δύο μέρες πριν την παραμονή των Χριστουγέννων, δηλαδή τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, καθώς τα Χριστούγεννα πέφτουν Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου. Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα πάνε κανονικά στο σχολείο την Δευτέρα κι ανάλογα με τον προγραμματισμό της κάθε σχολικής μονάδας, ενδέχεται να κάνουν για λίγες ώρες μάθημα και στην συνέχεια να συμμετέχουν σε κάποιο χριστουγεννιάτικο δρώμενο εντός του σχολείου.

    Έτσι, τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά από τις 24 Δεκεμβρίου 2024 έως τις 7 Ιανουάριου 2025 για τις διακοπές των Χριστουγέννων, ενώ την επόμενη ακριβώς ημέρα (8/1, οι μαθητές αναμένεται να επιστρέψουν ξανά στις σχολικές αίθουσες.

    Τι αναφέρει η υπουργική απόφαση που ρυθμίζει το πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων

    Σύμφωνα με την σχετική υπουργική απόφαση που ορίζει τι ισχύει με τις διακοπές, τις αργίες και τις εορταστικές εκδηλώσεις, αναφέρονται τα εξής:

    • Διδασκαλία μαθημάτων δεν διεξάγεται και εξετάσεις δεν διενεργούνται κατά τις ακόλουθες χρονικές περιόδους του σχολικού́ εχτούς:
    • Διακοπές Χριστουγέννων, από την 24η Δεκεμβρίου μέχρι και την 7η Ιανουαρίου.
    • Διακοπές Πάσχα, από τη Μεγάλη Δευτέρα μέχρι την Κυριακή του Θωμά.
    • Θερινές διακοπές, από την 1η Ιουλίου μέχρι και την 31η Αυγούστου, με την επιφύλαξη της παρ. 9 του άρθρου 1.
    • Κατά τις θερινές διακοπές κάθε Γυμνάσιο, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ, Γυμνάσιο Ε.Α.Ε., Λύκειο Ε.Α.Ε., ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. δέχεται το κοινό μία (1) ημέρα την εβδομάδα, η οποία ορίζεται από τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης και ανακοινώνεται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου και εξωτερικά σε εμφανές σημείο.

    Την ημέρα αυτή, ένας/μία τουλάχιστον από τους/τις διδάσκοντες/ουσες κάθε σχολείου, ο/η οποίος/α ορίζεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους, είναι υπεύθυνος/η για τη διεκπεραίωση κάθε τρέχοντος υπηρεσιακού θέματος, ασκώντας εκτάκτως αρμοδιότητες Διευθυντή/ντριας σχολείου και υπογράφει αντ’ αυτού/ής κάθε έγγραφο ή τίτλο. Αν τα καθήκοντα ασκούν περισσότεροι από ένας/ μία διδάσκοντες/ουσες, τις αρμοδιότητες αυτές ασκεί ο/η ανώτερος/η κατά τον βαθμό και επί ισόβαθμων ο/η αρχαιότερος/η. Αν η ημέρα που έχει οριστεί συμπίπτει με ημέρα αργίας, η σχολική μονάδα δέχεται το κοινό την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

    • Για τα Γυμνάσια, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ, Γυμνάσια Ε.Α.Ε, Λύκεια Ε.Α.Ε., ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ισχύουν οι διατάξεις του ν. 1157/1981 (Α’ 126) για την καθιέρωση πενθήμερης εβδομάδας εργασίας.
    • Ημέρες αργίας των ανωτέρω ορίζονται: α) όλες οι Κυριακές, β) η θρησκευτική εορτή του Αγίου Πνεύματος, γ) οι εθνικές επέτειοι της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου, δ) η Καθαρά Δευτέρα, ε) η 1η Μαΐου, στ) οι, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, ημέρες αργίας για την έδρα κάθε σχολείου λόγω τοπικής εθνικής ή θρησκευτικής εορτής.
    • Την 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτής των Τριών Ιεραρχών πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις η διάρκεια των οποίων ορίζεται με σχετική εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και κατά τα λοιπά τηρείται απαρεγκλίτως το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων. Σε περίπτωση που η 30ή Ιανουαρίου είναι Σάββατο ή Κυριακή, οι εορταστικές εκδηλώσεις λαμβάνουν χώρα την προηγούμενη Παρασκευή.
    • Τα ιδιωτικά σχολεία επιτρέπεται, ύστερα από σχετική γνωστοποίηση στον/στην οικείο/α Διευθυντή/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να αργούν έως δύο (2) επιπλέον ημέρες ανά έτος, σε ημερομηνίες που σχετίζονται με την ιστορία και τη σχολική τους παράδοση ή, στην περίπτωση των ξένων σχολείων της ημεδαπής, που αποτελούν επίσημη εθνική ή θρησκευτική εορτή στη χώρα προέλευσής τους.
    • Κατά την παραμονή των εθνικών επετείων της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου, καθώς και κατά την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου πραγματοποιούνται στα Γυμνάσια, στα ΓΕ.Λ, στα ΕΠΑ.Λ, στα Γυμνάσια Ε.Α.Ε., στα Λύκεια Ε.Α.Ε., στα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. εορταστικές επετειακές εκδηλώσεις και δρώμενα στον χώρο εκδηλώσεων των σχολείων ή σε άλλο κατάλληλο χώρο με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Αν η ημέρα αυτή συμπίπτει με Σάββατο ή αργία, οι ανωτέρω εκδηλώσεις πραγματοποιούνται την προηγουμένη του γ) Θερινές διακοπές, από την 1η Ιουλίου μέχρι και την 31η Αυγούστου, με την επιφύλαξη της παρ. 9 του άρθρου 1
    Πηγή: NewsBomb.gr
  • Αυτά είναι τα 106 Πανεπιστημιακά Τμήματα που το πτυχίο τους είναι ακαδημαϊκά ισοδύναμο με μεταπτυχιακό τίτλο
    Αυτά είναι τα 106 Πανεπιστημιακά Τμήματα που το πτυχίο τους είναι ακαδημαϊκά ισοδύναμο με μεταπτυχιακό τίτλο

    Σε 101 τμήματα 17 ελληνικών πανεπιστημίων που ο πρώτος κύκλος σπουδών διαρκεί κατ’ ελάχιστον δέκα (10) ακαδημαϊκά εξάμηνα χορηγείται κατευθείαν στους προπτυχιακούς αποφοίτους ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του Τμήματος τους.

    Τα Τμήματα αυτά (που παρουσιάζουμε στη συνέχεια του άρθρου) υπάγονται στο άρθρο 46 του νόμου 4485/2017 για τον ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου που προβλέπει τα εξής:

    1. Η επιτυχής ολοκλήρωση προγράμματος σπουδών πρώτου κύκλου, που πληροί τις προϋποθέσεις του παρόντος άρθρου οδηγεί στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του Τμήματος και ο τίτλος σπουδών αντιστοιχεί σε επίπεδο 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων σύμφωνα με το άρθρο 47 του ν. 4763/2020 (Α’ 254). Ως προϋποθέσεις για την απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου ορίζονται οι ακόλουθες:

    α) το πρόγραμμα σπουδών αποτελείται κατ’ ελάχιστον από δέκα (10) ακαδημαϊκά εξάμηνα και αντιστοιχεί σε τριακόσιες (300) πιστωτικές μονάδες (European Credit Transfer and Accumulation System ECTS),

    β) για την απονομή του τίτλου σπουδών απαιτείται η εκπόνηση πτυχιακής ή διπλωματικής εργασίας διάρκειας κατ’ ελάχιστον ενός (1) ακαδημαϊκού εξαμήνου,

    γ) το πρόγραμμα σπουδών είναι διαρθρωμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να διασφαλίζει τη θεμελίωση της γνώσης σε μια (1) επιστήμη ή τέχνη, την ανάπτυξη μαθημάτων κορμού της ειδικότητας σε όλο το εύρος του γνωστικού αντικειμένου, καθώς και την εμβάθυνση και εμπέδωση σε υψηλό επίπεδο των γνώσεων στο εύρος του γνωστικού αντικειμένου της ειδικότητας και

    δ) η τεκμηρίωση της αναγκαιότητας ενιαίων και αδιάσπαστων σπουδών πρώτου και δεύτερου κύκλου διάρκειας δέκα (10) εξαμήνων και τριακοσίων (300) πιστωτικών μονάδων για την κάλυψη των γνώσεων που απαιτούνται στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας.

    2. Για κάθε πρόγραμμα σπουδών που πληροί τις προϋποθέσεις της παρ. 1, η Σύγκλητος του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.), μετά από εισήγηση της Συνέλευσης του Τμήματος, υποβάλλει αίτημα προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο οποίος, μετά από σύμφωνη γνώμη της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), εκδίδει διαπιστωτική πράξη περί απονομής ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου. Μετά από την έκδοση της απόφασης, ο ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου λογίζεται ότι έχει ληφθεί από την ημερομηνία απονομής του πτυχίου ή διπλώματος και καταλαμβάνει και όσους αποφοίτησαν πριν από την έναρξη ισχύος του παρόντος.

    3. Το παρόν εφαρμόζεται αναλογικά για προγράμματα σπουδών πρώτου κύκλου Τμημάτων ή Σχολών των Α.Ε.Ι., που έχουν καταργηθεί, τροποποιηθεί ή μετονομαστεί, εφόσον αυτά πληρούσαν τις προϋποθέσεις των περ. α) έως γ) της παρ. 1. Για τα προγράμματα σπουδών που οργανώνονταν χωρίς την κατανομή του εκπαιδευτικού φόρτου σε πιστωτικές μονάδες, δεν απαιτείται το δεύτερο εδάφιο της περ. α). Αρμόδιο όργανο για την υποβολή του αιτήματος της παρ. 2 προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων είναι η Σύγκλητος του Α.Ε.Ι.

    4. Η χορήγηση ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου δεν επιφέρει μισθολογικές μεταβολές.

    Ποια είναι αυτά τα Τμήματα

    ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

    1. ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    2. ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

    1. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ

    2. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    3. ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

    4. ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

    5. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

    1. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    2. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

    3. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

    ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

    1. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΥΔΑΤΟΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ

    2. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ

    3. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

    4. ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

    5. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

    6. ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

    ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

    1. ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    2. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

    3. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    4. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    5. AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    6. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    7. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

    1. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    2. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    3. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    4. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    5. ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    6. ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    7. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΩΝ

    8. ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    9. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

    1. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    2. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    3. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    4. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    5. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    6. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    7. ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    8. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

    9. ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ

    10. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

    AΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    1. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    2. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    3. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    4. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    5. ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    6. ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    7. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    8. ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    9. ΘΕΑΤΡΟΥ

    10. ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

    11. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ

    12. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    13. ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ

    14. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

    1. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    2. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    3. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    4. ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

    5. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    6. ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    7. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

    8. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ

    ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

    1. ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    2. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    3. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

    4. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ

    5. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    6. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    7. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    8. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    9. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

    1. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    2. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    3. ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    4. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    5. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    6. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    7. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    8. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

    9. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ - ΑΓΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

    10. ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

    ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

    1. ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ

    2. ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

    ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

    1. ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

    1. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    2. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΪΑΤΡΙΚΗΣ

    3. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    4. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    5. ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    6. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    7. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    8. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

    1. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ

    2. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    3. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

    1. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

    ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

    1. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

    2. ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

    3. ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

    Τι ισχύει για τους εκπαιδευτικούς κατόχους integrated masters

    Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης (Αριθ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.31.65/2814/οικ.38982 - 25/10/2018:

    α) Για τους δημοσίους υπαλλήλους-υποψήφιους κατάληψης θέσεων Γενικών Διευθυντών ή Διευθυντών σε οργανικές μονάδες της Δημόσιας Διοίκησης, κατά τα άρθρα 84-86 του Υ.Κ. όπως ισχύουν, οι οποίοι είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του άρθρου 46 παρ. 1 του ν. 4485/2017, όσον αφορά την κρίση για το παραδεκτό της αίτησης υποψηφιότητας, δηλαδή τον συνυπολογισμό των τυχόν επερχόμενων βαθμολογικών μεταβολών των υπαλλήλων από την κατοχή του υπόψη τίτλου σπουδών κατά τα άρθρα 80 και 82 του Υ.Κ., καθώς και τη μοριοδότησή τους, θεωρούνται ως κάτοχοι του εν λόγω τίτλου σπουδών, από τη δημοσίευση της προβλεπόμενης από την παρ. 2 του άρθρου 46 του ως άνω νόμου, διαπιστωτικής απόφασης του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, εφόσον η απόφαση αυτή έχει δημοσιευτεί μέχρι τη λήξη της ημερομηνίας υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην οικεία κάθε φορά προκήρυξη. Περαιτέρω, για τη λήψη υπόψη από τα οικεία Συμβούλια Επιλογής της μείωσης του χρόνου της βαθμολογικής προαγωγής των υπαλλήλων-υποψηφίων, στο βαθμό που συνάπτεται με την κατοχή εκ μέρους τους τίτλου σπουδών επιπέδου integrated master, απαιτείται η προηγούμενη έκδοση των οικείων διοικητικών πράξεων.

    β) Η συνάφεια του ως άνω τίτλου σπουδών εξετάζεται με τα κριτήρια που λαμβάνονται υπόψη και για τους λοιπούς μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας, στη βάση, όμως, του αδιάσπαστου του εν λόγω τίτλου, δηλαδή του συνολικού του περιεχομένου».

    Πηγή: alfavita.gr

  • Δήμος Ζαχάρως: Τιμή στην εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 από την μαθητική Κοινότητα
    Δήμος Ζαχάρως: Τιμή στην εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 από την μαθητική Κοινότητα

    Με την κατάθεση των στεφάνων στο Μνημείο των Ηρώων από τους μαθητές των σχολείων της Ζαχάρως, της Φιγαλείας, του Κακοβάτου και του Γιαννιτσοχωρίου, ξεκίνησαν οι επετειακές εκδηλώσεις με αφορμή την επέτειο του Ηρωικού «όχι» της 28ης Οκτωβρίου 1940, στο Δήμο Ζαχάρως.

    Το πρωί της Παρασκευής 25ης Οκτωβρίου, πραγματοποιήθηκε η κατάθεση στεφάνων στο στολισμένο Μνημείο των Ηρώων.

    Το πρόγραμμα του εορτασμού της «28ης Οκτωβρίου 1940» περιλάμβανε επετειακές εκδηλώσεις σε όλες τις σχολικές μονάδες εκπαίδευσης, ενώ αργότερα έγινε η κατάθεση των στεφάνων και η προσφερόμενη τιμή στους Ήρωες του Έπους του 40, από τους μαθητές των σχολικών μονάδων της περιοχής. Η εκδηλώσεις έκλεισαν με την ανάκρουση του εθνικού ύμνου.

    Το παρόν έδωσαν, ο Δήμαρχος Ζαχάρως Κωνσταντίνος Μητρόπουλος, ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Αθλητισμού Ιωάννης Τερζής, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας Γεώργιος Τριγάζης, ο Αντιδήμαρχος Πρασίνου Ιωάννης Μπάμης, η Δημοτική σύμβουλος Δήμητρα Σκαλτσά, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Ζαχάρως Παναγιώτης Γκόγκας, οι Διευθυντές και εκπαιδευτικοί των σχολείων, εκπρόσωποι συλλόγων γονέων και φορέων. Οι επετειακές εκδηλώσεις, σε όλο το Δήμο, θα κορυφωθούν την Δευτέρα 28η Οκτωβρίου, με τις μαθητικές Παρελάσεις.

    dimos zax 28i mathites 2

    dimos zax 28i mathites 3

    dimos zax 28i mathites 4

    dimos zax 28i mathites 5

    dimos zax 28i mathites 6

    dimos zax 28i mathites 7

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις του Δήμου Ήλιδας και της εκπαιδευτικής κοινότητας για την Εθνική Επέτειο  της 28ης Οκτωβρίου 1940
    Ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις του Δήμου Ήλιδας και της εκπαιδευτικής κοινότητας για την Εθνική Επέτειο  της 28ης Οκτωβρίου 1940

    Με, σχολικές γιορτές, απαγγελίες ποιημάτων και κατάθεση στεφάνων από μαθητές στο Μνημείο Ηρώων, ξεκίνησαν στην πόλη της Αμαλιάδας την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, οι επετειακές εκδηλώσεις για το Έπος του 40’.

    Ο Δήμος Ήλιδας διοργάνωσε όπως κάθε χρόνο την κεντρική εκδήλωση των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με τους σημαιοφόρους και τους παραστάτες να παρατάσσονται στο Μνημείο Ηρώων, όπου τη μικρή γιορτή επιμελήθηκαν από κοινού το 5ο Δημοτικό και το 1ο Γυμνάσιο Αμαλιάδας.

    Εκτός από τα ποιήματα με θέμα την 28η Οκτωβρίου 1940 και το Έπος των Ελλήνων στα Ελληνοαλβανικά σύνορα, κατατέθηκαν στεφάνια από τον εκπαιδευτικό κόσμο της περιοχής και συγκεκριμένα από το αρμόδιο αντιδήμαρχο Παιδείας, Προσχολικής Αγωγής και Δια Βίου Μάθησης κ. Γιάννη Αθανασόπουλο, τους εκπροσώπους των δύο σχολείων εκ μέρους της Α’/βάθμιας και της Β’/βάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας και τους εκπροσώπους του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Αμαλιάδας και της ΕΛΜΕ Ν. Ηλείας.

    Στην εκδήλωση παραβρέθηκε ο Δήμαρχος Ήλιδας κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος και ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Γιώργος Καραπιπέρης.

    ilida 28i sxol sftef 2

    ilida 28i sxol sftef 3

    ΓΙΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ

    Νωρίτερα, ο εκπαιδευτικός κόσμος του Δήμου Ήλιδας τίμησε την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 στο κάθε σχολείο ξεχωριστά.

    Ο Δήμαρχος Ήλιδας, συνοδευόμενος από την πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Ήλιδας κα Θεώνη Γεωργοπούλου και τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου κ. Άκη Χουζούρη βρέθηκαν στην γιορτή που προετοίμασαν με πολύ μεράκι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 2ου Γενικού Λυκείου Αμαλιάδας.

    Την εκδήλωση του σχολείου τίμησε με την παρουσία του και ο σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ηλείας και Ωλένης κ.κ. Αθανάσιος, ενώ η διευθύντρια του 2ου Λυκείου κα Άννα Γεωργακοπούλου παρέδωσε και τους επαίνους στους μαθητές και μαθήτριες που διακρίθηκαν με τις επιδόσεις τους κατά τη σχολική χρονιά 2023 – 2024.

    ilida 28i sxol sftef 4

    ilida 28i sxol sftef 5

    ilida 28i sxol sftef 6

    ilida 28i sxol sftef 7

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πότε κλείνουν τα σχολεία - Ποιες είναι οι επόμενες αργίες
    Πότε κλείνουν τα σχολεία - Ποιες είναι οι επόμενες αργίες

    Η Εθνική Επέτειος για την 28η Οκτωβρίου είναι τη Δευτέρα και οι μαθητές θα συμμετάσχουν από την Παρασκευή στις σχολικές γιορτές και εκδηλώσεις

    Ηπρώτη αργία της χρονιάς στα σχολεία αφορά στον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, με τους μαθητές να κάθονται τέσσερις ημέρες.

    Η Εθνική Επέτειος για την 28η Οκτωβρίου είναι τη Δευτέρα και οι μαθητές θα συμμετάσχουν από την Παρασκευή στις σχολικές γιορτές και εκδηλώσεις.

    Μετά το τετραήμερο της 28ης Οκτωβρίου, οι μαθητές θα απολαύσουν ένα τριήμερο ανάπαυλας από τα διαβάσματα, λόγω της επετείου του Πολυτεχνείου. Φέτος, η επέτειος πέφτει Κυριακή (17.11.2024) και οι καθιερωμένες εκδηλώσεις για τον εορτασμό της επετείου θα γίνουν την Παρασκευή (15.11.2024)

    Πότε κλείνουν τα σχολεία για Χριστούγεννα

    Τα σχολεία αναμένεται να κλείσουν δύο μέρες πριν την παραμονή των Χριστουγέννων, δηλαδή τη Δευτέρα (23.12.2014), αφού τα Χριστούγεννα πέφτουν Τετάρτη (25.12.24). Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα πάνε κανονικά στο σχολείο την Δευτέρα κι ανάλογα με τον προγραμματισμό της κάθε σχολικής μονάδας, ενδέχεται να κάνουν για λίγες ώρες μάθημα και στην συνέχεια να συμμετέχουν σε κάποιο χριστουγεννιάτικο δρώμενο εντός του σχολείου.

    Έτσι, τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά από τις 24 Δεκεμβρίου 2024 έως τις 7 Ιανουάριου 2025 για τις διακοπές των Χριστουγέννων, ενώ την επόμενη ακριβώς ημέρα (8.1.25), οι μαθητές αναμένεται να επιστρέψουν ξανά στις σχολικές αίθουσες.

    Τι αναφέρει η υπουργική απόφαση που ρυθμίζει το πλαίσιο λειτουργίας των σχολείων

    Σύμφωνα με την σχετική υπουργική απόφαση που ορίζει τι ισχύει με τις διακοπές, τις αργίες και τις εορταστικές εκδηλώσεις, αναφέρονται τα εξής:

    • Διδασκαλία μαθημάτων δεν διεξάγεται και εξετάσεις δεν διενεργούνται κατά τις ακόλουθες χρονικές περιόδους του σχολικού έτους:
    • Διακοπές Χριστουγέννων, από την 24η Δεκεμβρίου μέχρι και την 7η Ιανουαρίου.
    • Διακοπές Πάσχα, από τη Μεγάλη Δευτέρα μέχρι την Κυριακή του Θωμά.
    • Θερινές διακοπές, από την 1η Ιουλίου μέχρι και την 31η Αυγούστου, με την επιφύλαξη της παρ. 9 του άρθρου 1.
    • Κατά τις θερινές διακοπές κάθε Γυμνάσιο, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ, Γυμνάσιο Ε.Α.Ε., Λύκειο Ε.Α.Ε., ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. δέχεται το κοινό μία (1) ημέρα την εβδομάδα, η οποία ορίζεται από τον/την οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης και ανακοινώνεται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου και εξωτερικά σε εμφανές σημείο.

    Την ημέρα αυτή, ένας/μία τουλάχιστον από τους/τις διδάσκοντες/ουσες κάθε σχολείου, ο/η οποίος/α ορίζεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους, είναι υπεύθυνος/η για τη διεκπεραίωση κάθε τρέχοντος υπηρεσιακού θέματος, ασκώντας εκτάκτως αρμοδιότητες Διευθυντή/ντριας σχολείου και υπογράφει αντ’ αυτού/ής κάθε έγγραφο ή τίτλο. Αν τα καθήκοντα ασκούν περισσότεροι από ένας/ μία διδάσκοντες/ουσες, τις αρμοδιότητες αυτές ασκεί ο/η ανώτερος/η κατά τον βαθμό και επί ισόβαθμων ο/η αρχαιότερος/η. Αν η ημέρα που έχει οριστεί συμπίπτει με ημέρα αργίας, η σχολική μονάδα δέχεται το κοινό την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

    • Για τα Γυμνάσια, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ, Γυμνάσια Ε.Α.Ε, Λύκεια Ε.Α.Ε., ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ισχύουν οι διατάξεις του ν. 1157/1981 (Α’ 126) για την καθιέρωση πενθήμερης εβδομάδας εργασίας.
    • Ημέρες αργίας των ανωτέρω ορίζονται: α) όλες οι Κυριακές, β) η θρησκευτική εορτή του Αγίου Πνεύματος, γ) οι εθνικές επέτειοι της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου, δ) η Καθαρά Δευτέρα, ε) η 1η Μαΐου, στ) οι, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, ημέρες αργίας για την έδρα κάθε σχολείου λόγω τοπικής εθνικής ή θρησκευτικής εορτής.
    • Την 30η Ιανουαρίου, ημέρα εορτής των Τριών Ιεραρχών πραγματοποιούνται εορταστικές εκδηλώσεις η διάρκεια των οποίων ορίζεται με σχετική εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και κατά τα λοιπά τηρείται απαρεγκλίτως το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων. Σε περίπτωση που η 30ή Ιανουαρίου είναι Σάββατο ή Κυριακή, οι εορταστικές εκδηλώσεις λαμβάνουν χώρα την προηγούμενη Παρασκευή.
    • Τα ιδιωτικά σχολεία επιτρέπεται, ύστερα από σχετική γνωστοποίηση στον/στην οικείο/α Διευθυντή/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να αργούν έως δύο (2) επιπλέον ημέρες ανά έτος, σε ημερομηνίες που σχετίζονται με την ιστορία και τη σχολική τους παράδοση ή, στην περίπτωση των ξένων σχολείων της ημεδαπής, που αποτελούν επίσημη εθνική ή θρησκευτική εορτή στη χώρα προέλευσής τους.
    • Κατά την παραμονή των εθνικών επετείων της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου, καθώς και κατά την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου πραγματοποιούνται στα Γυμνάσια, στα ΓΕ.Λ, στα ΕΠΑ.Λ, στα Γυμνάσια Ε.Α.Ε., στα Λύκεια Ε.Α.Ε., στα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ-Λ και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. εορταστικές επετειακές εκδηλώσεις και δρώμενα στον χώρο εκδηλώσεων των σχολείων ή σε άλλο κατάλληλο χώρο με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Αν η ημέρα αυτή συμπίπτει με Σάββατο ή αργία, οι ανωτέρω εκδηλώσεις πραγματοποιούνται την προηγουμένη του γ) Θερινές διακοπές, από την 1η Ιουλίου μέχρι και την 31η Αυγούστου, με την επιφύλαξη της παρ. 9 του άρθρου 1
    Πηγή: NewsBomb.gr
  • Σε πλήρη εξέλιξη ο προσεισμικός έλεγχος στον Δήμο Πύργου
    Σε πλήρη εξέλιξη ο προσεισμικός έλεγχος στον Δήμο Πύργου

    Προτεραιότητα στα σχολικά συγκροτήματα

    Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο προσεισμικός έλεγχος των δημοσίων κτιρίων στον Δήμο Πύργου, ο οποίος έχει ξεκινήσει μετά τον ορισμό των μηχανικών από το ΤΕΕ.

    Προτεραιότητα έχει δοθεί στα σχολικά συγκροτήματα σύμφωνα με το σχεδιασμό του Τεχνικού Επιμελητήριου

    Ήδη έχει γίνει σε πρώτο βαθμό η εκτίμηση της κατάστασης των κτιριακών υποδομών του Γυμνασίου Επιταλίου και του 10ου Δημοτικού Σχολείου από τους ελεγκτές-μηχανικούς του ΤΕΕ Παναγιώτη Ζουρντό, Βασιλική Σεφερλή και Αναστάσιο Καλαμβόκη.

    Αμέσως μετά θα πραγματοποιηθεί έλεγχος στο 2ο Γυμνάσιο-Λύκειο Πύργου και στα Δημοτικά Σχολεία 1ο Πύργου και Κουτσοχέρας για τα οποία έχουν οριστεί οι μηχανικοί Κώστας Μυλωνάς, Αθανάσιος Κουφωλιάς και Εμμανουήλ Ανδριόλας.

    Μετά το πρώτο στάδιο ελέγχων θα ακολουθήσει το δεύτερο και αν για κάποια από αυτά τα κτιριακά συγκροτήματα προκύψει η ανάγκη ενίσχυσης του φέροντα οργανισμού, θα προχωρήσει η διαδικασία εκπόνησης των σχετικών μελετών για την επισκευή τους.

    «Ο προσεισμικός έλεγχος έχει ήδη ξεκινήσει στο Δήμο Πύργου όπου δίνεται προτεραιότητα στα σχολεία. Μάλιστα οι ελεγκτές-μηχανικοί του ΤΕΕ έχουν προχωρήσει στην εκτίμηση της κατάστασης των κτιριακών υποδομών σε δύο σχολικά συγκροτήματα, το Γυμνάσιο Επιταλίου και το 10ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου», επεσήμανε μεταξύ άλλων ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων κ. Βασίλης Παναγόπουλος.

    Στην συνέχεια ο Αντιδήμαρχος Έργων τόνισε ότι: «σύμφωνα με το σχεδιασμό και το χρονοδιάγραμμα που υπάρχει από το Τεχνικό Επιμελητήριο θα έχουμε μία γενική άποψη σε τι κατάσταση βρίσκονται όλα τα δημοτικά κτίρια το Μάρτιο του 2025».

    Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σταδίου του προσεισμικού ελέγχου θα ακολουθήσει αξιολόγηση του βαθμού επικινδυνότητας των κτιριακών συγκροτημάτων του Δήμου και εν συνεχεία το δεύτερο στάδιο του ελέγχου, από τον οποίο αν προκύψει η ανάγκη για κάποια από αυτά τα κτίρια να ενισχυθούν στο φέροντα οργανισμό, θα γίνουν οι απαιτούμενες εργασίες για την επισκευή τους μετά την εκπόνηση των σχετικών μελετών.

    Proseisms sxoleia dimos 2

    Proseisms sxoleia dimos 3

    Proseisms sxoleia dimos 4

    Proseisms sxoleia dimos 5

    (Δελτίο Τύπου)

  • Κλειστά σχολεία σήμερα παρά τη δικαστική απόφαση, δεμένα τα πλοία - Ποιοι άλλοι κλάδοι απεργούν
    Κλειστά σχολεία σήμερα παρά τη δικαστική απόφαση, δεμένα τα πλοία - Ποιοι άλλοι κλάδοι απεργούν

    Απεργούν σήμερα δάσκαλοι και καθηγητές καθώς η ΑΔΕΔΥ προχώρησε στην επαναπροκήρυξη της 24ωρης απεργίας των δασκάλων (ΔΟΕ) προσθέτοντας και τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ).

    Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Παιδείας πραγματοποίησε αγωγή κατά της ΔΟΕ για την σημερινή 24ωρη απεργία, όπου και κρίθηκε παράνομη από τη δικαιοσύνη. Ωστόσο, η απεργία θα πραγματοποιηθεί κανονικά υπό την κάλυψη της ΑΔΕΔΥ αφού η σχετική απόφαση από το ανώτατο συνδικαλιστικό όργανο των δημοσίων υπαλλήλων.

    Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της για «πρωτοφανή - στα συνδικαλιστικά και εκπαιδευτικά χρονικά - ενέργεια του υπουργού Παιδείας να προσφύγει στα δικαστήρια, προκειμένου να κηρυχθεί παράνομη η σημερινή 24ωρη απεργία της ΔΟΕ, που έχει αιτήματα, μεταξύ άλλων, τις αυξήσεις στους μισθούς, τις συγχωνεύσεις, τις προσλήψεις κτλ.».

    Συνεχίζεται η απεργία στα πλοία -Δεμένα για δεύτερη μέρα

    Συνεχίζεται για δεύτερη μέρα η 48ωρη απεργία της ΠΝΟ με τα πλοία να παραμείνουν δεμένα στα λιμάνια.

    Οι ναυτικοί, μεταξύ άλλων ζητούν την υπογραφή ΣΣΕ με ποσοστό αύξησης 23% και την άμεση τροποποίηση του άρθρου για τη τετράμηνη δρομολόγηση των Ε.Γ/Ο.Γ, Ταχυπλόων Πλοίων και επιβολή επτάμηνης υποχρεωτικής δρομολόγησης.

    24ωρη απεργία για εργαζόμενους σε επισιτισμό και τουρισμό

    Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία προχωρούν οι εργαζόμενοι στον επισιτισμό-τουρισμό σήμερα 23 Οκτωβρίου, όπως ανακοίνωσε η ΠΟΕΕΤ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό Τουρισμό).

    Καλεί σε συγκέντρωση στις 10.30 έξω από το υπουργείο Εργασίας στην Αθήνα αλλά και σε κατά τόπους συγκεντρώσεις των σωματείων του κλάδου στα αεροδρόμια των τουριστικών προορισμών.

    Αιτήματα της κινητοποίησης είναι η υπογραφή ΣΣΕ με αυξήσεις και 5ήμερο 40ωρο, αλλά και η «αξιοπρεπής διαβίωση τους “νεκρούς” μήνες για τους εποχιακά εργαζόμενους μέσω του ταμείου ανεργίας». Ζητούν μέτρα για το πώς θα μοιράζει το φιλοδώρημα ο εργοδότης στους εργαζόμενους και πώς θα ελέγχεται, ενώ καλούν την κυβέρνηση εφόσον ισχύουν οι εκτιμήσεις της πως το φιλοδώρημα στη χώρα μας κυμαίνεται στα 400 εκ. ευρώ το χρόνο, με τα έσοδα που θα μαζέψει από τη φορολόγηση αυτού του ποσού να αυξήσει τη χρονική ισχύ του επιδόματος ανεργίας των εποχικά εργαζόμενων.

    Συγκέντρωση στην Αθήνα

    Σε συγκέντρωση στα προπύλαια Αθηνών σήμερα στις 12:00 καλεί τους εκπαιδευτικούς η ΔΟΕ.

    Οι ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών, η κατάργηση της αξιολόγησης, η αντίθεση στις συμπτύξεις τμημάτων και η λήψη μέτρων για την ασφάλεια των σχολείων με κρατική χρηματοδότηση «στο ύψος των πραγματικών αναγκών», βρίσκονται στο επίκεντρο των διεκδικήσεων της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ).

    «Απέναντι στην οξυμμένη επίθεση της κυβέρνησης της ΝΔ και του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. προτάσσουμε την οργάνωση του αγώνα μας για την ικανοποίηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας, το έργο και την καθημερινότητα των εκπαιδευτικών», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΔΟΕ.

    Πηγή: Ιefimerida.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς