Ελλάδα

Pfizer - Θεσσαλονίκη: Τουλάχιστον 3.500 αιτήσεις για 200 θέσεις - Ποιες ειδικότητες ζητούνται

Pfizer - Θεσσαλονίκη: Τουλάχιστον 3.500 αιτήσεις για 200 θέσεις - Ποιες ειδικότητες ζητούνται

Η εταιρεία δέχτηκε 3.000 αιτήσεις για τη στελέχωση των πρώτων 200 θέσεων στο digital hub της εταιρείας. Το 71% των αιτούντων έχουν μεταπτυχιακές σπουδές και το 21% προέρχονται από χώρες του εξωτερικού

Την στρατηγική της και το όραμά της για το Ψηφιακό Κέντρο Τεχνολογίας στη Θεσσαλονίκη παρουσίασε την Τετάρτη η Pfizer. Ο επικεφαλής του ψηφιακού κέντρου στη Θεσσαλονίκη αναφέρθηκε στις ισχυρές οικονομικές προοπτικές της χώρας και την Εθνική Ψηφιακή Στρατηγική για την Καινοτομία, το νέο αναδυόμενο περιβάλλον των νεοφυών επιχειρήσεων, τη δυνατότητα για συνεργασία με τεχνολογικά Ηubs και το υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο του πληθυσμού, παράγοντες οι οποίοι οδήγησαν την Ελλάδα στο να βρεθεί στο επίκεντρο σημαντικού αριθμού νέων επενδυτικών πρωτοβουλιών από μερικές από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου της πληροφορικής και των τεχνολογιών επικοινωνίας.

Αναφερόμενος συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, σημείωσε τη συγκέντρωση ταλέντων του κλάδου της πληροφορικής στην πόλη, τον ρόλο της ως εκπαιδευτικού Hub της Ελλάδας και των Βαλκανίων με 5 μεγάλα πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένου και του μεγαλύτερου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τα 9 παγκοσμίου βεληνεκούς ερευνητικά κέντρα.

Το ελληνικό τεχνολογικό περιβάλλον

Μιλώντας για το ελληνικό τεχνολογικό περιβάλλον γενικότερα, ο κ. Gariboldi σημείωσε, ότι το 39% του ενεργού πληθυσμού της Ελλάδας, εργάζεται στον επιστημονικό και τεχνολογικό κλάδο, ποσοστό το οποίο αξιολόγησε ως ικανοποιητικό. «Η Ελλάδα παρέχει πολύ αξιόλογα ταλέντα σε πολύ ανταγωνιστικό κόστος», σημείωσε, προσθέτοντας ότι σήμερα υπάρχει ένα νέο και αναπτυσσόμενο περιβάλλον ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων.

Ως αποτέλεσμα αυτών των παραγόντων, η Ελλάδα αποτέλεσε το κέντρο ορισμένων νέων επενδυτικών επιλογών από μερικές από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες του κλάδου της πληροφορικής και των τεχνολογιών επικοινωνίας, ενώ παράλληλα έχει αυξήσει τις σχετικές με τον τεχνολογικό κλάδο εξαγωγές της, από το 7% (2008) στο 10% (2017).

«Σήμερα, η Ελλάδα συνδυάζει τις εξαιρετικές δεξιότητες των αποφοίτων των πανεπιστημίων, την ανάπτυξη των καινοτόμων επιχειρήσεων και τα υψηλής κατάρτισης ταλέντα», ανέφερε, προσθέτοντας ότι οι επενδύσεις στην τεχνολογία, όπως το Hub της Pfizer, προσφέρουν μια σημαντική ευκαιρία προκειμένου η χώρα να αντιστρέψει το φαινόμενο του brain drain.

Ο κ. Gariboldi υπογράμμισε ότι το Hub θα βρίσκεται σε συνεχή επαφή με το τοπικό «οικοσύστημα» της Θεσσαλονίκης, προκειμένου να δημιουργήσει συνέργειες και θα αναζητά πιθανές συνεργασίες με κέντρα βιοεπιστημών και τεχνολογίας.

Στρατηγική προσλήψεων

Ο κ. Gariboldi ανέπτυξε τους δύο βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του Hub για την εξεύρεση ταλαντούχου στελεχιακού δυναμικού, οι οποίοι είναι:

  1. Να προσελκύσει τους ικανότερους. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω ενός πλάνου επικοινωνίας και στοχευμένων ενεργειών, με την προσέγγιση του επιστημονικού «οικοσυστήματος» μέσω κατάλληλων επιστημονικών εκδηλώσεων, με δραστηριότητες για την προβολή του Hub, με τη σύνδεση και συνεργασία με τα πανεπιστήμια καθώς και με την ενεργοποίηση του δικτύου των αποδήμων και των αποφοίτων.
  2. Να αναπτύξει ένα φυτώριο ταλαντούχων ανθρώπων. Για αυτόν τον σκοπό, η Pfizer θα στηριχτεί στη σύνδεση με την κουλτούρα της τοπικής κοινωνίας, στη δημιουργία ευκαιριών καριέρας μέσω προγραμμάτων κατάρτισης υψηλής εξειδίκευσης και σε εσωτερικές και εξωτερικές εκδηλώσεις. Επιπλέον, σημείωσε τη σημασία μια ισχυρής δεξαμενής υποψηφίων για την δημιουργία ενός ανθρώπινου δυναμικού με τις απαραίτητες δεξιότητές και ικανότητες.

Πρόσθεσε ότι υπάρχει μια πολύ θετική πορεία στην διαδικασία των προσλήψεων, καθώς το Hub έλαβε 3.000 αιτήσεις από υποψηφίους υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης για τη στελέχωση των πρώτων 200 θέσεων στο digital hub της εταιρείας. Συγκεκριμένα, το 71% των αιτούντων έχουν μεταπτυχιακές σπουδές και το 21% προέρχεται από το εξωτερικό.

Αναφερόμενος στις βασικές δεξιότητες που ζητούνται, σημείωσε ότι αυτές είναι: Software Development & Engineering, Agile Project Management, Machine Learning & Artificial Intelligence, Enterprise Architecture, Data Science, Process Automation, Product & Experience Design, Customer Analytics & Insights.

Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ AΠΕ/EPA/JUSTIN LANE

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup
tsoukalas popup