Κυριακή, 03 Ιανουαρίου 2021 17:24

Επέστρεψαν οι Έλληνες από το Ντουμπάι - Rapid test σε όλους

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Η πρώτη πτήση από Ντουμπάι ήρθε ήδη στην Ελλάδα - Δείτε βίντεο - Σε ισχύ αυστηροί έλεγχοι από το βράδυ της Πρωτοχρονιάς, έπειτα από τις απίστευτες εικόνες συνωστισμού στα Εμιράτα

Με αυστηρούς ελέγχους στα αεροδρόμια, υποδέχονται οι Αρχές τους Έλληνες, οι οποίοι έκαναν γιορτές εκτός χώρας.

Σήμερα αναμενόταν η πρώτη πτήση από το Ντουμπάι, οποία γύρισε στα πάτρια εδάφη τους Έλληνες εκείνους, που προτίμησαν να αλλάξουν τον χρόνο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Όταν έφτασαν στην Ελλάδα, πραγματοποίησαν rapid test (τα 83 βγήκαν αρνητικά), ενώ όπως δήλωσαν μιλώντας στους δημοσιογράφους, μέσα στο αεροπλάνο τηρήθηκαν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα ασφαλείας. Αν κάποιος βγει θετικός, θα ακολουθηθεί η διαδικασία του ΕΟΔΥ.

Μετά τις απίστευτες εικόνες συγχρωτισμού στο αεροδρόμιο, στα κλαμπ και τα εμπορικά κέντρα του Αραβικού Εμιράτου για τον εορτασμό του νέου έτους, όπου παρευρέθηκαν εκατοντάδες συμπατριώτες μας οι οποίοι ταξίδεψαν από Αθήνα, από το βράδυ της Παρασκευής με εντολή Χαρδαλιά, αυστηροποιούνται οι έλεγχοι σε όλους τους επιβάτες πτήσεων από Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Στελέχη του ΕΟΔΥ είχαν προειδοποιήσει μερικές ώρες πριν για την ανεξέλεγκτη κατάσταση που επικρατούσε στο Λας Βέγκας της Ανατολής, το κοσμοπολίτικο Ντουμπάι, επισημαίνοντας την παρουσία πολλών συμπατριωτών μας που βρέθηκαν εκεί με σκοπό να αλλάξουν χρόνο σε μια πόλη που δεν υφίσταντο αυστηροί προορισμοί στην διασκέδαση.

Πηγή: Protothema.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 03 Ιανουαρίου 2021 22:39

Σχετικά Άρθρα

  • Μικρή μείωση αφίξεων επιβατών εσωτερικού το πρώτο 9μηνο του 2024 στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας
    Μικρή μείωση αφίξεων επιβατών εσωτερικού το πρώτο 9μηνο του 2024 στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας

    Μειωμένες κατά 1,2% ήταν οι αφίξεις επιβατών πτήσεων εσωτερικού στον Αερολιμένα Καλαμάτας τον πρώτο φετινό εννεάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα ενώ την ίδια περίοδο στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 7,1% .

    Αξίζει να σημειωθεί ότι μείωση στις αφίξεις επιβατών πτήσεων εσωτερικού καταγράφηκε μόνο σε 3 από τα 19 κύρια αεροδρόμια της Ελλάδας. Όπως φαίνεται κύριες πύλες εισόδου της Πελοποννήσου για τους επισκέπτες από την υπόλοιπη Ελλάδα παραμένουν ο Ισθμός και η γέφυρα του Ρίου καθώς οι Ελληνες προτιμούν τα οδικά ταξίδια από τα αεροπορικά.

    Σε απόλυτους αριθμούς το πρώτο εννεάμηνο του 2024 αφίχθηκαν στον Αερολιμένα Καλαμάτας 11.394 επιβάτες πτήσεων εσωτερικού ενώ πέρσι είχαν αφιχθεί 11.534.

    Αναλυτικά οι αφίξεις επιβατών πτήσεων εσωτερικού παρουσιάζονται στους πίνακες:

    Πηγή: EleftheriaOnline.gr

  • Καλαματιανός: Σύνδεση του "Πάτρα-Πύργος" με το αεροδρόμιο του Αράξου
    Καλαματιανός: Σύνδεση του

    Την ανάγκη σύγχρονης οδικής σύνδεσης της Ηλείας με το αεροδρόμιο του Αράξου, αναδεικνύει ο Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Διονύσης Καλαματιανός. Όπως επισημαίνεται σε ερώτηση που συνυποβάλλει με Βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, η οδική σύνδεση του αεροδρομίου του Αράξου με την Ηλεία, θα συμβάλλει καθοριστικά στην τουριστική και εν γένει οικονομική πρόοδο της περιοχής μας. Είναι βέβαιο ότι θα προσδώσει περαιτέρω αναπτυξιακή δυναμική στον νομό, αυξάνοντας και διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την επισκεψιμότητα, σε συνδυασμό με τα λιμάνια του Κατακόλου και της Κυλλήνης.

    Σε δήλωσή του, ο Διονύσης Καλαματιανός αναφέρει τα εξής:

    «Οι παλινωδίες της κυβέρνησης μετέθεσαν τα χρονοδιαγράμματα κατασκευής του "Πάτρα-Πύργος" αρκετά προς τα πίσω. Όπως όλοι γνωρίζουμε, το έργο απεντάχθηκε το 2013 από την κατασκευή του συνολικού αυτοκινητόδρομου "Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα", με απόφαση της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

    Το 2018, ύστερα από μεγάλες προσπάθειες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, το έργο εγκρίθηκε και έλαβε χρηματοδότηση από την Επιτροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Το 2019 ξεκίνησε να κατασκευάζεται και σύμφωνα με τις υπογεγραμμένες συμβάσεις που εκτελούνταν πριν τις ακυρώσει η κυβέρνηση της ΝΔ, θα ολοκληρωνόταν το 2023, δίχως διόδια. Δυστυχώς, οι επιλογές αυτής της κυβέρνησης φόρτωσαν το έργο με επιπλέον χρόνια καθυστέρησης και κόστος εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Χρήματα, δηλαδή, που θα χρεωθούν οι πολίτες για πληρωμή διοδίων και αποζημιώσεις σε εργολάβους.

    Βεβαίως, δεν πρέπει να ξεχνάμε και το "Πύργος-Τσακώνα", το οποίο παραμένει στον αέρα, δίχως να υπάρχει καμία πρόοδος και κανένα χρονοδιάγραμμα.

    Ελπίζουμε, λοιπόν, η κυβέρνηση να επιδείξει επιτέλους συνέπεια και πραγματικό ενδιαφέρον για τους πολίτες της Ηλείας, που εδώ και 5 χρόνια βλέπουν κρίσιμα έργα υποδομών όπως τα προαναφερόμενα "Πάτρα-Πύργος" και "Πύργος-Τσακώνα", η υπογειοποίηση του ΤΟΕΒ Γαστούνης και συνολικά του αρδευτικού δικτύου του νομού, η αναβάθμιση των φραγμάτων Πηνειού και Αλφειού, να βαλτώνουν και να καθυστερούν. Για το "Πάτρα-Πύργος", θα περιμένουμε τις ακριβείς ημερομηνίες παράδοσης του έργου. Παράλληλα, εκτιμούμε ότι θα πρέπει να προβλεφθεί και η άμεση σύνδεσή του με το αεροδρόμιο του Αράξου, γεγονός που θα προσφέρει στους επιβάτες γρήγορη, άνετη και ασφαλή πρόσβαση σε τουριστικούς προορισμούς της Ηλείας. Αυτό ζητάμε και με κατάθεση σχετικής ερώτησης προς τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, καλώντας τον να απαντήσει αν προτίθεται να χρηματοδοτήσει -και με βάση ποιο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης- αυτή την κρίσιμη αναπτυξιακή παρέμβαση προς όφελος του νομού μας.»

    (Δελτίο Τύπου)

  • Λίβανος: Δεν έχουμε λάβει καμία εγγύηση ότι το Ισραήλ δεν θα βομβαρδίσει το αεροδρόμιο της Βηρυτού
    Λίβανος: Δεν έχουμε λάβει καμία εγγύηση ότι το Ισραήλ δεν θα βομβαρδίσει το αεροδρόμιο της Βηρυτού

    Τη Δευτέρα, η Ουάσιγκτον προειδοποίησε ενάντια σε οποιαδήποτε επίθεση στο αεροδρόμιο ή σε δρόμους που οδηγούν σε αυτό

    Ο υπουργός Μεταφορών του Λιβάνου Άλι Χαμίε δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι έχει λάβει μόνο «δεσμεύσεις» αλλά καμία σαφή «εγγύηση» ότι το Ισραήλ δεν θα βομβαρδίσει το αεροδρόμιο της Βηρυτού, που βρίσκεται κοντά στο νότιο τμήμα της πρωτεύουσας, προπύργιο της Χεζμπολάχ.
    Οι Αρχές «θέλουν να διατηρήσουν σε λειτουργία τους τερματικούς σταθμούς σε ξηρά, θάλασσα και αέρα, πρώτα και κύρια το διεθνές αεροδρόμιο Ραφίκ Χαρίρι», τόνισε στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Ο εχθρός δεν νοιάζεται ούτε για ζωές αμάχων ούτε για πολυκατοικίες (...) πώς θα έδινε εγγυήσεις;»
    Έπειτα από «διεθνείς επαφές», η Βηρυτός πήρε «δεσμεύσεις», είπε, σημειώνοντας ωστόσο: «Υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ σαφών εγγυήσεων και δεσμεύσεων».
    Χθες, Δευτέρα, η Ουάσιγκτον προειδοποίησε ενάντια σε οποιαδήποτε επίθεση στο αεροδρόμιο ή σε δρόμους που οδηγούν σε αυτό, κυρίως για να επιτραπεί σε όσους επιθυμούν να φύγουν από τον Λίβανο. Καθημερινά, παρά τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς που σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν στόχο περιοχές κοντά στο αεροδρόμιο, ο κρατικός αερομεταφορέας του Λιβάνου εξακολουθεί να πραγματοποιεί πτήσεις.

    Ο Χαμίε απέρριψε τις ισραηλινές κατηγορίες ότι αποστέλλονται όπλα στη Χεζμπολάχ μέσω του λιβανικού αεροδρομίου και συνοριακών περασμάτων.

    «Το αεροδρόμιο Ραφίκ Χαρίρι είναι υπό τη νομική δικαιοδοσία του Λιβάνου, τα τελωνεία, η γενική ασφάλεια, οι δυνάμεις εσωτερικής ασφάλειας και ο στρατός συνεργάζονται εκεί», τόνισε στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Οποιοδήποτε στρατιωτικό αεροσκάφος ή αεροπλάνο που μεταφέρει όπλα πρέπει να λάβει πρωτύτερη άδεια από τον στρατό».

    Ένα ισραηλινό πλήγμα την Παρασκευή κοντά στο πέρασμα Μάσναα, στα σύνορα μεταξύ του Λιβάνου και της Συρίας, απέκλεισε τον δρόμο που χρησιμοποιούν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι οι οποίοι προσπαθούν να διαφύγουν από τους ισραηλινούς βομβαρδισμούς, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών του Λιβάνου

    Ο Χαμίε διευκρίνισε ότι το πλήγμα είχε στόχο περιοχή μέσα στο λιβανέζικο έδαφος, κοντά στο συνοριακό πέρασμα, και προκάλεσε κρατήρα τεσσάρων μέτρων.

    Εκπρόσωπος των ισραηλινών ενόπλων δυνάμεων (IDF) κατηγόρησε τη Χεζμπολάχ ότι χρησιμοποιεί το πέρασμα για να μεταφέρει στρατιωτικό εξοπλισμό από τη Συρία στον Λίβανο.
    Πηγή: Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ STR
  • «Γηρασμένο» το αεροδρόμιο Αράξου: Προβλήματα σε πάρκινγκ, γεννήτριες, πόρτες
    «Γηρασμένο» το αεροδρόμιο Αράξου: Προβλήματα σε πάρκινγκ, γεννήτριες, πόρτες
    Πολλές φορές έχει καταγραφεί η ανοδική κίνηση στο Αεροδρομίου Αράξου, το οποίο φέτος το καλοκαίρι – στο γενικότερο ανοδικό ρεύμα του Ελληνικού Τουρισμού – αναμένεται να ξεπεράσει τα περυσινά δεδομένα, σε ποσοστό άνω του 13%.
    Από την άλλη, πολλοί αναρωτούνται για το ποιες θα ήταν οι επιδόσεις του μοναδικού Διενθούς Αερολιμένα της Αχαΐας αν δεν είχε προβλήματα υποδομών, που θα τον καθιστούσαν σύγχρονο και όχι μια «γερασμένη» εγκατάσταση η οποία περιμένει να ιδιωτικοποιηθεί μήπως και κοιτάξει ψηλότερα!

    Ποια είναι, όμως, τα προβλήματα υποδομών;

    Το ρεπορτάζ της «Πελοποννήσου» αναφέρει ότι υπάρχουν πολλά ζητήματα σε υποδομές. με βασικότερα τα εξής:

    – Πρόβλημα με τις αυτόματες πόρτες (access control), οι οποίες κανονικά θα πρέπει να δουλεύουν ηλεκτρονικά, αλλά λόγω βλάβης είναι εκτός λειτουργίας.

    – Δεν λειτουργούν, λόγω βλάβης οι γεννήτριες που είναι απαραίτητές σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος. Σε ένα τέτοιο σενάριο, το αεροδρόμιο θα βγει off.

    Τα φώτα στον περιβάλλοντα χώρο είναι εκτός λειτουργίας και κατά τις βραδινές ώρες, ένας επισκέπτης δεν μπορεί να δει ούτε στα δύο μέτρα.

    – Πρόβλημα καθίζησης στο πάρκινγκ του αεροδρομίου με αποτέλεσμα τα λεωφορεία να μην μπορούν να παρκάρουν. Εχει βγει διαγωνισμός από την ΥΠΑ μαζί με άλλα περιφερειακά αεροδρόμια, αλλά ακόμα δεν έχει βρεθεί ανάδοχος και κανείς δεν ξέρει πότε θα γίνουν εργασίες.

    – Ελλειψη προσωπικού. Από τους 12 υπάλληλους που διαθέτει το αεροδρόμιο, βάσει οργανογράμματος, δουλεύουν μόνο τα εφτά, καθώς τα πέντε έχουν αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα οι βάρδιες του σαββατοκύριακου να βγαίνουν με μεγάλη δυσκολία.

    – Πρόβλημα σε ένα κομμάτι ψευδοροφής στην κεντρική αίθουσα που πέρα από την έλλειψη καλαισθησίας, δημιουργεί κινδύνους για εργαζόμενους και τουρίστες.

    Στις αρχές Ιουνίου η Πολιτεία έδωσε, μεν, χρήματα και αποκαταστάθηκαν οι βλάβες στους 3 από τους 4 Πυλώνες Φωτισμού , με αποτέλεσμα να υπάρχει πλέον επαρκής φωτισμός για να υποδέχεται τις βραδινές πτήσεις του αεροδρομίου.

    Σε γενικές γραμμές, ωστόσο, τα προβλήματα είναι αρκετά και χρειάζεται κρατική παρέμβαση για να αναβαθμιστεί το Αεροδρόμιο και να αποκτήσει αξιόλογες υποδομές ώστε να μπορέσει να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο από την «πίτα» των πτήσεων, κυρίως από το εξωτερικό.

    Πηγή: Pelop.gr

  • Άραξος: Προς ρεκόρ διεθνών αφίξεων - Τα δεδομένα προ πανδημίας αναμένεται να ξεπεράσουν πολλά περιφερειακά αεροδρόμια
    Άραξος: Προς ρεκόρ διεθνών αφίξεων - Τα δεδομένα προ πανδημίας αναμένεται να ξεπεράσουν πολλά περιφερειακά αεροδρόμια

    Σε μια δύσκολη περίοδο για τον εσωτερικό τουρισμό λόγω της ακρίβειας, του κόστους των μετακινήσεων και την εκτόξευση των τιμών στα καταλύματα περιζήτητων τουριστικών προορισμών όπως οι Κυκλάδες, οι διεθνείς αφίξεις και τα φθηνά αεροπορικά εισιτήρια, τονώνουν μέρα με τη μέρα πλέον την τουριστική κίνηση στη Δυτική Ελλάδα.

    Τα στοιχεία από το αεροδρόμιο του Αράξου επιβεβαιώνουν ότι φέτος θα πλησιάσουμε τις 165.000 αφίξεις, στοιχείο που παραπέμπει σε αύξηση ρεκόρ 20% σε σχέση με το 2023 και στοιχεία που παραπέμπουν στα προ της κρίσης της πανδημίας δεδομένα. Όπως ήδη έχει γραφεί από τη «Γ» το άνοιγμα της τουριστικής περιόδου τον Μάιο στον Άραξο έγινε με 54 πτήσεις τσάρτερ από το εξωτερικό, ενώ ο Ιούνιος έκλεισε με 92.

    Ήδη οι πτήσεις του Ιουλίου έχουν ξεπεράσει τις αντίστοιχες του Αύγουστο του 2023, που είχε 100, καθώς το αεροδρόμιο εξυπηρέτησε μέχρι τώρα 114 αεροπλάνα. Για τον Αύγουστο αναμένονται περισσότερες από 120 πτήσεις, ενώ ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι έχουν αυξηθεί κατακόρυφα και οι ιδιωτικές πτήσεις.

    Το καλοκαίρι του 2023 το αεροδρόμιο του Αράξου είχε εξυπηρετήσει περίπου 142.000 τουρίστες, ενώ φέτος, αναμένεται ο αριθμός αυτός να ξεπεράσει τις 163.000. Αυτός μάλιστα, θα είναι και ο μεγαλύτερος αριθμός επιβατών που έχουν καταγραφεί από το 2020 μέχρι σήμερα.

    Στο μεταξύ και τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece σημείωσαν αξιοσημείωτη αύξηση 5,9% στην επιβατική κίνηση, τον Ιούνιο, φτάνοντας τα 5,27 εκατομμύρια ταξιδιώτες, εκ των οποίων 4,5 εκατ. είναι από διεθνείς πτήσεις. Οι πτήσεις εσωτερικού συνέβαλαν επίσης σημαντικά, με αύξηση της κίνησης κατά 6%.

    Η Ρόδος και τα Χανιά της Κρήτης παρουσίασαν τις πιο δυνατές επιδόσεις, με τη Ρόδο να έχει 93.252 περισσότερους επιβάτες σε σύγκριση με το 2023 και τα Χανιά να έχουν 59.134 επιβάτες. Διψήφια αύξηση παρουσίασαν και τα αεροδρόμια της Μυτιλήνης και της Σάμου στα αντίστοιχα νησιά του Αιγαίου, με τη Μυτιλήνη να σημειώνει άνοδο 23,4% και τη Σάμο κατά 11,5%, που μεταφράζεται σε 13.492 και 8.052 επιπλέον τουρίστες, αντίστοιχα.

    Σημαντική αύξηση επιβατικής κίνησης σημειώθηκε στη Σκιάθο (7,8%), στο Άκτιο (7,4%) και στην Κω (7,3%). Η Κέρκυρα, η Ζάκυνθος, η Κεφαλονιά (Κεφαλονιά), η Θεσσαλονίκη και η Σαντορίνη σημείωσαν επίσης μικρότερα αλλά αξιοσημείωτα κέρδη.

    Αντίθετα, η Καβάλα και η Μύκονος ήταν οι μόνοι προορισμοί που παρουσίασαν μείωση στον αριθμό των επιβατών. Η Μύκονος είχε 2.160 λιγότερους επισκέπτες τον Ιούνιο, ενώ η Καβάλα σημείωσε μείωση 3.957 επιβατών σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

    Συνολικά, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, τα αεροδρόμια της Fraport Greece σημείωσαν αξιοσημείωτα αποτελέσματα, διακινώντας περισσότερους από 12,7 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 7,8% σε σύγκριση με το 2023.

    Η κίνηση εσωτερικού ήταν εξαιρετικά καλή, σημειώνοντας άνοδο 7,9% σε σύγκριση με το 2023, ενώ οι διεθνείς αφίξεις αυξήθηκαν κατά 7,8%. Η τρέχουσα τάση στην Ελλάδα δείχνει ότι φέτος θα ξεπεράσει το 2023.

    Πηγή: Gnomip.gr
  • Ποια είναι η πριγκίπισσα από το Ντουμπάι που χώρισε μέσω Instagram: Η Ελληνίδα μάνα της και το ταξίδι του μέλιτος στη Μύκονο
    Ποια είναι η πριγκίπισσα από το Ντουμπάι που χώρισε μέσω Instagram: Η Ελληνίδα μάνα της και το ταξίδι του μέλιτος στη Μύκονο

    Με καταγωγή από τη Σπάρτη η μητέρα της 30χρονης πριγκίπισσας, Ζωή Γρηγοράκου

    Ελληνικές ρίζες έχει η πριγκίπισσα Σείχα Μάχρα Μπιντ Μοχάμεντ Μπιν Ρασίντ Αλ Μακτούμ που έγινε θέμα σε διεθνή μέσα ενημέρωσης για τον τρόπο με τον οποίο χώρισε τον επιχειρηματία σύζυγό της αφήνοντας υπονοούμενα ότι την απάτησε.

    Υπενθυμίζεται ότι χρησιμοποιώντας τον νόμο της Σαρίας, η 30χρονη πριγκίπισσα, ανακοίνωσε το διαζύγιό της μέσω Instagram γράφοντας τρεις φορές «σε χωρίζω, σε χωρίζω, σε χωρίζω» προς τον σύζυγό της.

    Μητέρα της Σείχα Μάχρα είναι η Ζωή Γρηγοράκου, με καταγωγή από τη Σπαρτη, η οποία είχε παντρευτεί τον σημερινό πρωθυπουργό των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Μοχάμεντ μπιν Ρασίντ Αλ Μακτούμ, με τον οποίο έχει πλέον χωρίσει.

    Η 30χρονη πριγκίπισσα έχει αναρτήσει αρκετές φωτογραφίες της μητέρας της στον λογαριασμό της στο Instagram όπου έκανε και την ανακοίνωση του διαζυγίο τους. Πέρσι, μάλιστα, η Ζωή Γρηγοράκου ήταν στο πλευρό της κόρης της κατά την αποφοίτησή της από πανεπιστήμιο του Λονδίνου.

    Όταν, δε, ο ουρανοξύστης του Μπουρτζ Χαλίφα στο Ντουμπάι βάφτηκε στα ελληνικά χρώματα για την εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου, η 30χρονη πριγκίπισσα ανήρτησε μια φωτογραφία του εμβληματικού κτηρίου στα γαλανόλευκα βάζοντας δίπλα μια γαλάζια καρδούλα.

    Την Ελλάδα είχε επιλέξει, μάλιστα, το ζευγάρι για να περάσει τον μήνα του μέλιτος μετά τον γάμο τους τον Μάιο του 2023.

    Η Σείχα Μάχρα και ο επιχειρηματίας σύζυγός της, Σείχ Μάνα μπιν Μοχάμεντ Ρασίντ μπιν Μάνα Αλ Μακτούμ, είχαν επιλέξει τότε τη Μύκονο κάνοντας, μεταξύ άλλων, τζετ σκι.

    Ο Σείχ Μάνα μπιν Μοχάμεντ Ρασίντ μπιν Μάνα Αλ Μακτούμ είχε, μάλιστα, αναρτήσει και μια φωτογραφία από παραλία του νησιού των ανέμων.

    5-1


    Το ζευγάρι αρχικά είχε υπογράψει ένα συμβόλαιο όπως προβλέπει ο ισλαμικός νόμος πριν τον γάμο που έγινε στα τέλη Μαΐου 2023 με την 30χρονη πριγκίπισσα να επιλέγει ένα νυφικό δια χειρός Ezra Coutoure.

    Αν και ο γάμος τους επισφραγίστηκε με τον ερχόμο στη ζωή ενός παιδιού τον φετινό Μάιο, εντούτοις φαίνεται ότι κάτι δεν πήγε καλά στη σχέση τους με την πριγκίπισσα να ανακοινώνει το διαζυγιό της γράφοντας στο Instagram: «Αγαπημένε μου σύζυγε, καθώς είσαι απασχολημένος με άλλες συντροφιές, ανακοινώνω το διαζύγιό μας. Σε χωρίζω, σε χωρίζω, σε χωρίζω. Να προσέχεις η πρώην σύζυγός σου».

    Υπενθυμίζεται ότι ο Σείχ Μοχάμεντ είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατόχους ακινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο καθώς, σύμφωνα με τον Guardian, κατέχει εκτάσεις άνω των 400.000 στρεμμάτων στο Λονδίνο, τη Σκωτία και το Σάφολκ.

    Πηγή: protothema.gr

  • Ινδία: Κατέρρευσε οροφή στο αεροδρόμιο του Νέου Δελχί - Ένας νεκρός και πολλοί τραυματίες
    Ινδία: Κατέρρευσε οροφή στο αεροδρόμιο του Νέου Δελχί - Ένας νεκρός και πολλοί τραυματίες

    Ένας νεκρός ήταν ο τραγικός απολογισμός από την κατάρρευση οροφής στο διεθνές αεροδρόμιο του Νέου Δελχί, σύμφωνα με το τηλεοπτικό κανάλι NDTV.

    Νωρίτερα, έγινε γνωστό ότι οι σφοδρές βροχοπτώσεις και οι άνεμοι προκάλεσαν σήμερα την κατάρρευση μιας οροφής στο κεντρικό αεροδρόμιο της ινδικής πρωτεύουσας, Νέο Δελχί, τραυματίζοντας τουλάχιστον τρεις ανθρώπους, με τις αρχές να ακυρώνουν πτήσεις από έναν τερματικό σταθμό, σύμφωνα με δηλώσεις αξιωματούχων, αλλά κι αναφορές των ΜΜΕ.

    Ένα τμήμα του θόλου κατέρρευσε στο τμήμα των αναχωρήσεων στο τερματικό 1 του αεροδρομίου στο Νέο Δελχί στις πέντε το πρωί (τοπική ώρα), όπως ανέφερε μία ανακοίνωση του αεροδρομίου που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα Χ.

    «Έχουν αναφερθεί τραυματισμοί. Προσωπικό των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης εργάζεται για την παροχή όλης της απαραίτητης βοήθειας, αλλά και ιατρικής συνδρομής σε αυτούς που την έχουν ανάγκη», ανέφερε η ίδια ανακοίνωση.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Περισσότερα αναπνευστικά προβλήματα αντιμετωπίζουν όσοι ζουν κοντά σε αεροδρόμια
    Περισσότερα αναπνευστικά προβλήματα αντιμετωπίζουν όσοι ζουν κοντά σε αεροδρόμια

    Αν βρεθείτε κοντά σε ένα μεγάλο αεροδρόμιο και ο άνεμος πνέει με κατεύθυνση προς το μέρος σας, τότε κάθε κυβικό εκατοστό αέρα που αναπνέετε περιέχει δεκάδες χιλιάδες εξαιρετικά λεπτά σωματίδια (UFP) που ευθύνονται για αναπνευστικά και άλλα προβλήματα υγείας.

    Ερευνητές από την Ολλανδία βρήκαν ότι τα παιδιά που ζουν κοντά στο αεροδρόμιο Schiphol του Άμστερνταμ χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο συσκευές εισπνοής σε σύγκριση με άλλους συνομήλικούς τους που δεν ζουν κοντά σε κάποιο αεροδρόμιο.

    Οι ερευνητές εγκατέστησαν εξοπλισμό μέτρησης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε τρία δημοτικά σχολεία, το καθένα περίπου ένα χιλιόμετρο από τον φράκτη του αεροδρομίου, ο οποίος έκανε εβδομαδιαίες μετρήσεις της πνευμονικής λειτουργίας 161 παιδιών στα σχολεία και 19 ασθματικών παιδιών που ζούσαν κοντά στο αεροδρόμιο.

    Ο καθηγητής Gerard Hoek του Πανεπιστημίου της Ουτρέχτης, ο οποίος ηγήθηκε της μελέτης, είπε: «Τις ημέρες με υψηλό, τα παιδιά παρουσίασαν σημαντικά περισσότερα αναπνευστικά συμπτώματα και χρησιμοποιούσαν περισσότερα φάρμακα για την ανακούφιση αυτών των συμπτωμάτων».

    Μεταξύ των συμπτωμάτων είναι βήχας, συριγμός και φλέγματα. Το UFP και η αιθάλη από την αεροκυκλοφορία συσχετίστηκαν επίσης με συμπτώματα και αλλαγές στις πρωινές πνευμονικές εξετάσεις.

    Το 2021, το Ολλανδικό Συμβούλιο Υγείας και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) βασίστηκαν στα ευρήματα 75 μελετών προκειμένου να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι το UFP βλάπτει την υγεία. Βέβαια, το γεγονός ότι οι εν λόγω μελέτες είχαν διενεργηθει με διαφορετικές τεχνικές, δεν κατέστησε σδυνατό ο ΠΟΥ να μπορέσει να θέσει κάποιο πρότυπο.

    Πάντως, το 2020, μια μελέτη τεσσάρων ευρωπαϊκών πρωτευουσών εντόπισαν UFP της αεροπλοΐας στα κέντρα των πόλεων, UPF που προέρχονταν από αεροδρόμια στα περίχωρα αυτών.

    Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το UFP από το Χίθροου μπορεί να μετρηθεί στο κεντρικό Λονδίνο, σχεδόν 20 χιλιόμετρα μακριά καθώς και σε όλη τη δυτική πλευρά της πόλης.

    Με πληροφορίες από: Children near Amsterdam airport use inhalers more, study finds

    Πηγή: Cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς