Ισχυρίστηκε πως ήθελε να αγοράσει τζάμια και ζήτησε τους κωδικούς για να κάνει κατάθεση
Για μια παραγγελία 200 ευρώ,
έχασε... 7.000 ευρώ ένας επιχειρηματίας στο Βόλο ο οποίος έκανε το μοιραίο λάθος να δώσει τους
κωδικούς του e-banking του στον υποτιθέμενο πελάτη, ο οποίος προθυμοποιήθηκε να καταθέσει απευθείας το αντίτιμο στον τραπεζικό λογαριασμό του!
Το θύμα είναι ιδιοκτήτης επιχείρησης εμπορίας υαλοπινάκων και το περασμένο Σάββατο δέχθηκε τηλεφώνημα από έναν άγνωστο ο οποίος ισχυρίστηκε πως ήθελε να αγοράσει τζάμια. Ο επιχειρηματίας του είπε ότι η παραγγελία θα κοστίσει 200 ευρώ και ο «πελάτης» του είπε ότι θα τον πληρώσει
καταθέτοντας το ποσό σε ΑΤΜ. Του ζήτησε, όμως, τον κωδικό του λογαριασμού του, αν και δεν απαιτείται για τη μεταφορά χρημάτων και εκείνος αφελώς τον έδωσε.
Λίγη ώρα αργότερα, του ήρθε... ταμπλάς καθώς έκανε έλεγχο στον λογαριασμό του για να δει αν είχε γίνει η κατάθεση και διαπίστωσε πως, όχι μόνο δεν είχαν μπει τα 200 ευρώ, αλλά είχαν κάνει φτερά και τα 7.000 ευρώ που υπήρχαν μέσα για τα έξοδα της επιχείρησής του! Αμέσως κατέφυγε στην Ασφάλεια και οι αστυνομικοί ξεκίνησαν έρευνα για να διαπιστώσουν σε ποιον ανήκει ο λογαριασμός που μεταφέρθηκαν τα χρήματα.
Πηγή: Protothema.gr