Τετάρτη, 19 Μαϊος 2021 14:32

Βέροια: Επιχείρηση δίνει 300 ευρώ στους υπαλλήλους που εμβολιάζονται

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ο κ. Ζερβός, μίλησε στην «Ωρα Ελλάδος» γι αυτή την απόφαση, που βρήκε θετική απήχηση μεταξύ των εργαζομένων του

Επιχειρηματίας στη Βέροια βρήκε τρόπο να πείσει τους εργαζόμενούς του να εμβολιαστούν κατά του κορονοϊού έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια «ασπίδα ανοσίας» από τον κορονοϊό στον χώρο εργασίας. Ο Σπύρος Ζερβός, ιδιοκτήτης ΚΤΕΟ στη Βέροια πριμοδοτεί με 300 ευρώ όσους υπαλλήλους του επιλέξουν να εμβολιαστούν, δίνοντάς τους έτσι εξτρά κίνητρο, πέραν της ατομικής ευθύνης που πρέπει να επιδεικνύει ο κάθε πολίτης.

Ο κ. Ζερβός, μίλησε στην «Ωρα Ελλάδος» γι αυτή την απόφαση, που βρήκε θετική απήχηση μεταξύ των εργαζομένων του. «Επενδύω έτσι δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον στην εταιρεία. Εχω 15 εργαζόμενους» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Ζερβός.

Πηγή: ethnos.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 19 Μαϊος 2021 13:00

Σχετικά Άρθρα

  • Αυτές είναι οι νέες αποδοχές στα ειδικά μισθολόγια - Τι πρέπει να ξέρουν οι εργαζόμενοι
    Αυτές είναι οι νέες αποδοχές στα ειδικά μισθολόγια - Τι πρέπει να ξέρουν οι εργαζόμενοι

    Τα επιδόματα που λαμβάνουν όλες αυτές οι κατηγορίες δημοσίων λειτουργών δεν πρόκειται να αυξηθούν

    Σε μια οριζόντια πενιχρή αύξηση κατά 20 - 30 ευρώ όλων των βασικών μισθών των δικαστικών λειτουργών, των ιατρών και των πανεπιστημιακών καθηγητών θα προχωρήσει η κυβέρνηση από τον Απρίλιο του 2025, όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του ο Ελεύθερος Τύπος. Τα επιδόματα που λαμβάνουν όλες αυτές οι κατηγορίες δημοσίων λειτουργών δεν πρόκειται να αυξηθούν.

    Εξαίρεση από τον κανόνα της μη αύξησης των επιδομάτων, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, θα ισχύσει μόνο στην περίπτωση των δικαστικών λειτουργών. Για τους λειτουργούς αυτούς, οι αυξήσεις στους βασικούς μισθούς κατά 20-30 ευρώ θα προκαλέσουν αυξήσεις και στα ποσά των επιδομάτων χρόνου υπηρεσίας που λαμβάνουν, επειδή στο δικό τους ειδικό μισθολόγιο τα επιδόματα αυτά υπολογίζονται με ποσοστά κλιμακούμενα από 4% έως 60% επί των βασικών μισθών. Το ύψος δηλαδή των επιδομάτων αυτών εξαρτάται από το ύψος των βασικών μισθών.

    Σε κάθε περίπτωση πάντως, ακόμη δηλαδή και στους δικαστικούς, οι αυξήσεις επί των συνολικών αποδοχών θα είναι σε ποσοστά περιορισμένες. Στη συντριπτική πλειονότητα των δικαστικών λειτουργών, των ιατρών του ΕΣΥ και των πανεπιστημιακών, οι αυξήσεις επί των συνολικών αποδοχών θα είναι χαμηλότερες από 1%-2%, δηλαδή θα υπολείπονται σημαντικά από την αύξηση του πληθωρισμού.

    Τι ισχύει

    Σε μια οριζόντια πενιχρή αύξηση κατά 20 - 30 ευρώ όλων των βασικών μισθών των δικαστικών λειτουργών, των ιατρών και των πανεπιστημιακών καθηγητών θα προχωρήσει η κυβέρνηση από τον Απρίλιο του 2025. Τα επιδόματα που λαμβάνουν όλες αυτές οι κατηγορίες δημοσίων λειτουργών δεν πρόκειται να αυξηθούν.

    Εξαίρεση από τον κανόνα της μη αύξησης των επιδομάτων θα ισχύσει μόνο στην περίπτωση των δικαστικών λειτουργών. Για τους λειτουργούς αυτούς, οι αυξήσεις στους βασικούς μισθούς κατά 20-30 ευρώ θα προκαλέσουν αυξήσεις και στα ποσά των επιδομάτων χρόνου υπηρεσίας που λαμβάνουν, επειδή στο δικό τους ειδικό μισθολόγιο τα επιδόματα αυτά υπολογίζονται με ποσοστά κλιμακούμενα από 4% έως 60% επί των βασικών μισθών. Το ύψος δηλαδή των επιδομάτων αυτών εξαρτάται από το ύψος των βασικών μισθών.

    Σε κάθε περίπτωση πάντως, ακόμη δηλαδή και στους δικαστικούς, οι αυξήσεις επί των συνολικών αποδοχών θα είναι σε ποσοστά περιορισμένες. Στη συντριπτική πλειονότητα των δικαστικών λειτουργών, των ιατρών του ΕΣΥ και των πανεπιστημιακών, οι αυξήσεις επί των συνολικών αποδοχών θα είναι χαμηλότερες από 1%-2%, δηλαδή θα υπολείπονται σημαντικά από την αύξηση του πληθωρισμού.

    Σύμφωνα με τις προβλέψεις του προσχεδίου του κρατικού Προϋπολογισμού του 2025 και με βάση τα όσα ανακοινώθηκαν και διευκρινίστηκαν από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών:

    • Το ύψος της αύξησης του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα, σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία, θα προσδιορίσει την αύξηση των βασικών μισθών στο Δημόσιο που θα εφαρμοστεί από 1ης Απριλίου 2025.
    • Ο κατώτατος μισθός στον ιδιωτικό τομέα ανέρχεται σήμερα σε 830 ευρώ και στόχος είναι να ανέλθει σε 950 ευρώ τον Απρίλιο του 2027, που σημαίνει ότι, μέχρι τότε, η μέση ετήσια αύξηση με βάση τον στόχο για 950 ευρώ το 2027, θα ανέρχεται κατά μέσο όρο σε περίπου 40 ευρώ.
    • Ο εισαγωγικός βασικός μισθός στο Δημόσιο, για νεοδιοριζόμενο πολιτικό δημόσιο υπάλληλος κατηγορίας Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης σήμερα ανέρχεται στα 850 ευρώ. Προκειμένου να μην υπολείπεται του νέου κατώτατου μισθού του ιδιωτικού τομέα, θα ακολουθήσουν αναλογικές οριζόντιες αυξήσεις σε όλα τα μισθολόγια του Δημοσίου, δηλαδή τόσο στο μισθολόγιο των πολιτικών υπαλλήλων όσο και στα ειδικά μισθολόγια των δημοσίων λειτουργών, δηλαδή των στρατιωτικών, των αστυνομικών, των λιμενικών, των πυροσβεστών, των δικαστικών, των ερευνητών, των ιατρών του ΕΣΥ, των πανεπιστημιακών κ.λπ., όπως έγινε και με τα 70 ευρώ το 2024. Ετσι όλοι οι υπάλληλοι και λειτουργοί του Δημοσίου -700.000 εργαζόμενοι συνολικά- θα λάβουν στους βασικούς τους μισθούς, σταδιακά έως το 2027, οριζόντια αύξηση ύψους 100 ευρώ μικτά συνολικά, ώστε και ο εισαγωγικός στο Δημόσιο να ανέλθει το 2027 στα 950 ευρώ, από 850 ευρώ σήμερα.

    • Εάν εφαρμοστεί σενάριο αύξησης του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα κατά 40 ευρώ τον μήνα, για κάθε χρόνο από το 2025 έως το 2027, ο μισθός αυτός το 2025 θα προσδιοριστεί σε 870 ευρώ, οπότε και ο εισαγωγικός βασικός μισθός στον δημόσιο τομέα θα ανέλθει σε 870 ευρώ από 850 ευρώ σήμερα. Δηλαδή ο εισαγωγικός αυτός μισθός θα αυξηθεί κατά 20 ευρώ. Τόσο ακριβώς θα αυξηθούν και όλοι οι υπόλοιποι βασικοί μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων και όλοι οι βασικοί μισθοί των δημοσίων λειτουργών το 2025. Δηλαδή θα αυξηθούν οριζόντια κατά 20 ευρώ (μικτά) μηνιαίως από 1ης Απριλίου 2025.

    • Εάν εφαρμοστεί σενάριο αύξησης του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα κατά 50 ευρώ τον μήνα το 2025 και κατά 35 ευρώ τον μήνα το 2026 και το 2027, ο μισθός αυτός το 2025 θα προσδιοριστεί σε 880 ευρώ, οπότε και ο εισαγωγικός βασικός μισθός στον δημόσιο τομέα θα ανέλθει σε 880 ευρώ από 850 ευρώ σήμερα. Δηλαδή ο εισαγωγικός αυτός μισθός θα αυξηθεί κατά 30 ευρώ. Τόσο ακριβώς θα αυξηθούν και όλοι οι υπόλοιποι βασικοί μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων και όλοι οι βασικοί μισθοί των δημοσίων λειτουργών το 2025. Δηλαδή θα αυξηθούν οριζόντια κατά 30 ευρώ (μικτά) μηνιαίως από 1ης Απριλίου 2025.

    Μείωση ασφαλιστικών εισφορών κατά 0,5%

    Παράλληλα, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, δικαστικοί λειτουργοί, ιατροί του ΕΣΥ και πανεπιστημιακοί καθηγητές θα λάβουν και κάποιες πρόσθετες μικροαυξήσεις στις αποδοχές τους, καθώς αποφασίστηκε η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών που επιβαρύνουν τους εν ενεργεία λειτουργούς του Δημοσίου, κατά 0,5%. Δηλαδή θα μειωθεί η εισφορά ασθένειας, που σήμερα είναι το 2,55% του μικτού μισθού. Αν υποτεθεί ότι το ποσό αυτό είναι για κάποιον 1.800 ευρώ, η κράτηση για την ανωτέρω εισφορά είναι σήμερα 1.800 Χ 2,55%=45,90 ευρώ. Με την μείωση της ανωτέρω εισφοράς κατά 0,5%, αυτή θα διαμορφωθεί τελικά στο 2,05% και το νέο ποσό της κράτησης θα είναι 1.800 ευρώ Χ 2.05% = 36,90 ευρώ. Η διαφορά των 45,90 ευρώ – 36,90 = 9 ευρώ, θα αποτελεί την μηνιαία αύξηση από την συγκεκριμένη μείωση της ασφαλιστικής εισφοράς. Αντιστοίχως σε αποδοχές 1.000 ευρώ η μείωση της εισφοράς θα προκαλέσει αύξηση 5 ευρώ μηνιαίως.

    Πηγή: newsbomb.gr

  • Το 40% των εργαζομένων είναι πιθανό να αναζητήσουν νέο εργοδότη στον επόμενο χρόνο
    Το 40% των εργαζομένων είναι πιθανό να αναζητήσουν νέο εργοδότη στον επόμενο χρόνο

    Ερευνα δείχνει πως το 40% των εργαζομένων μπορεί να ψάξει για νέα δουλειά μέσα στους επόμενους 12 μήνες

    Καμπανάκι χτυπά νέα έρευνα καθώς δείχνει πως τους επόμενους 12 μήνες το 40% των εργαζομένων είναι πιθανό να αναζητήσει νέο εργοδότη.

    Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσίασε η Μαρία Βερούχη – CEO της Edenred Greece, ένας στους τρεις εργαζόμενους δεν είναι ικανοποιημένος με την εργασία του.

    Όπως τονίζεται, ο μέσος όρος ικανοποίησης είναι στο 7 στην κλίμακα 1 έως 10 ενώ η τάση είναι πτωτική. Μάλιστα εάν συγκριθεί με νούμερα του 2021, είμαστε περίπου μισή μονάδα κάτω εξήγησε η κ. Βερούχη.

    Σύμφωνα με την ίδια έρευνα που διενεργήθηκε από την Edenred σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Focus Bari και υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδος (ΣΔΑΔΕ), γίνεται ιδιαίτερη μνεία με το άγχος που βιώνουν οι εργαζόμενοι.

    «Άγχος στην εργασία του βιώνουν καθημερινά ή πολύ συχνά 3 στους 4 εργαζόμενους» τόνισε .

    Δυσκολίες για την εύρεση ταλέντων

    Η κα Βερούχη έκανε ειδική αναφορά στην εύρεση ταλέντων. Σύμφωνα με όσα υποστήριξε η Μαρία Βερούχη ο βαθμός δυσκολίας εντοπισμού και διατήρησης ταλέντων σε μία επιχείρηση έχει αυξηθεί συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο.

    «Η διαχείριση των ταλέντων σε έναν οργανισμό γίνεται δυσκολότερη καθώς 3 στους 4 και 2 στους 3 οργανισμούς έχουν ιδιαίτερη δυσκολία στην προσέλκυση και διατήρηση αντίστοιχα. Τα ποσοστά είναι υψηλότερα από πέρυσι» εξήγησε η ίδια.

    Οι πιο σημαντικές δεξιότητες για τους επαγγελματίες του HR

    Τέλος ρίχνοντας μια ματιά στο μέλλον, η κα Βερούχη ανέφερε πως οι επαγγελματίες του HR θεωρούν τις ψηφιακές δεξιότητες, την διαπροσωπική επικοινωνία και τη διαχείριση της αλλαγής τις πιο σημαντικές δεξιότητες για τους εργαζόμενους στο άμεσο μέλλον.

    Την ίδια στιγμή οι μεγαλύτερες προκλήσεις του κλάδου – όπως αναφέρεται – είναι η προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων, οι αυξημένες προσδοκίες των εργαζόμενων και το upskill και reskill του προσωπικού.

    Άλλα στοιχεία που διαπιστώνει η έρευνα:

    · Το ασφαλιστικό πρόγραμμα υγείας, οι διατακτικές σίτισης και τα εκπαιδευτικά προγράμματα φαίνεται να είναι οι πιο διαδεδομένες παροχές σε ένα ανταγωνιστικό πακέτο παροχών.

    · Η φάση ζωής, η ηλικία και άλλες συνήθειες επηρεάζουν άμεσα τις προτιμήσεις για παροχές και την προσλαμβάνουσα αξία για τον εργαζόμενο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η παροχή για παιδικό σταθμό για τους γονείς με παιδί προσχολικής ηλικίας ή οι επιπλέον ημέρες άδειας για τους νεότερους.

    · Την ίδια στιγμή η ευελιξία αποτελεί βασικό ζητούμενο για τους εργαζόμενους και αναγνωρίζεται ως ανάγκη από τους εργοδότες. Το υβριδικό μοντέλο εργασίας και η επιλογή από ένα εύρος παροχών με προκαθορισμένη αξία, τονίζονται ως καθοριστικοί παράγοντες στην επιλογή εργοδότη.

    Πηγή: In.gr

  • 28η Οκτωβρίου: Πώς θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι
    28η Οκτωβρίου: Πώς θα πληρωθούν οι εργαζόμενοι

    Διευκρινίσεις για τον τρόπο αμοιβής των μισθωτών του ιδιωτικού τομέα που εργάζονται την προσεχή 28η Οκτωβρίου δίνει το ΚΕΠΕΑ.

    Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η 28η Οκτωβρίου (ημέρα Δευτέρα), σύμφωνα με το άρθρο 4 παράγραφος 2 του Β.Δ. 748/1966 είναι ημέρα προαιρετικής αργίας. Έτσι λοιπόν η λειτουργία των επιχειρήσεων και κατ επέκταση η απασχόληση των μισθωτών σ’ αυτές ανήκουν αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια του εργοδότη, οπότε οι εργαζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να εργαστούν εφόσον αποφασισθεί αυτό.

    Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι της 28ης Οκτωβρίου

    Σε ότι αφορά την αμοιβή της 28ης Οκτωβρίου πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στους μισθωτούς που θα απασχοληθούν κατά την μέρα αυτή και στους μισθωτούς που δεν θα απασχοληθούν.

    Έτσι ισχύουν τα εξής:

    • Εάν η επιχείρηση δεν λειτουργήσει, είτε γιατί έχει καθοριστεί ως αργία κατ΄ έθιμο, ή γιατί το αποφάσισε ο εργοδότης, είτε γιατί υπάρχει επιχειρησιακή σύμβαση, Διάταγμα, Υπουργική Απόφαση, Κανονισμός κλπ, οι μισθωτοί πέρα από τον κανονικό τους μισθό η το ημερομίσθιό τους δεν δικαιούνται να λάβουν καμία άλλη αμοιβή.
    • Αντίθετα εάν ο εργοδότης αποφασίσει να λειτουργήσει την επιχείρηση και εφόσον οι μισθωτοί απασχοληθούν δικαιούνται να λάβουν προσαύξηση 75% στο 1/25 του νόμιμου μισθού τους ( αν αμείβονται με μισθό) και 75% προσαύξηση στο νόμιμο ημερομίσθιό τους (αν αμείβονται με ημερομίσθιο) καθώς επίσης και καταβαλλόμενο ημερομίσθιό τους.

    Στην περίπτωση που ο εργοδότης αποφασίσει να λειτουργήσει κανονικά την επιχείρησή του και οι μισθωτοί με δική τους πρωτοβουλία δεν εργαστούν τότε δεν δικαιούνται να λάβουν το ημερομίσθιό τους (αν αμείβονται με ημερομίσθιο) ή το1/25 του μισθού τους (αν αμείβονται με μηνιαίο μισθό).

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Burnout: Ένας στους δύο εργαζόμενους στην Ευρώπη με συναισθηματική εξάντληση από τη δουλειά
    Burnout: Ένας στους δύο εργαζόμενους στην Ευρώπη με συναισθηματική εξάντληση από τη δουλειά

    Τι προκαλεί το burnout στη δουλειά και πώς μπορούμε να το αποτρέψουμε;

    Στην Ευρώπη, πάνω από το 50% των εργαζομένων εμφανίζουν συμπτώματα burnout.

    Το πρωταρχικό στάδιο της εξάντλησης είναι γνωστό ως συναισθηματική εξάντληση η οποία μπορεί να μειώσει την παραγωγικότητα και να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην υγεία των εργαζομένων. Ωστόσο, εάν οι εργοδότες λάβουν μέτρα για να το αποτρέψουν, μπορεί να αποφέρει τεράστια οφέλη τόσο για την προσωπική ευημερία όσο και για το τελικό αποτέλεσμα της εταιρείας, σύμφωνα με το The Conversation.

    Τι είναι η συναισθηματική εξάντληση;

    Οι εργαζόμενοι έχουν περιορισμένους πόρους, από άποψη χρόνου και ενέργειας, για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της δουλειάς τους. Ενώ αυτή η πίεση μπορεί να τονώσει τα κίνητρα των εργαζομένων, μπορεί επίσης να εμποδίσει την προσωπική ανάπτυξη και να επηρεάσει την ευημερία.

    Οι εργαζόμενοι που υποφέρουν από συναισθηματική εξάντληση δεν έχουν σωματική ή ψυχική ενέργεια. Είναι εκνευρισμένοι, απογοητευμένοι και δεν έχουν τη δύναμη να δουλέψουν καλά και κάνουν μόνο το ελάχιστο για να εξοικονομήσουν ενέργεια. Επομένως, επηρεάζει όχι μόνο την προσωπική τους ευημερία, αλλά και την παραγωγικότητα μιας εταιρείας.

    Συναισθηματικά εξαντλημένοι εργαζόμενοι αισθάνονται δυσαρεστημένοι με τη δουλειά τους και μπορεί να σκέφτονται να παραιτηθούν, αλλά αυτό έχει μια άλλη πλευρά – οι ικανοποιημένοι εργαζόμενοι που απολαμβάνουν αυτό που κάνουν θα έχουν θετική στάση.

    Τι προκαλεί τo burnout

    Μερικοί παράγοντες κινδύνου για συναισθηματική εξάντληση στο χώρο εργασίας είναι:

    • Laissez-faire leadership, όπου οι διευθυντές δεν εμπλέκονται ούτε αναλαμβάνουν την ευθύνη. Δεν εξηγούν τους στόχους και τον τρόπο επίτευξής τους, και κάνουν ελάχιστα για να παρακινήσουν τους υπαλλήλους τους.
    • Υπερβολικός φόρτος εργασίας. Οι εργαζόμενοι που δεν έχουν αρκετό χρόνο για να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους δεν μπορούν να ξεκουραστούν και νιώθουν καταπονημένοι.
    • Έλλειψη σαφώς καθορισμένων καθηκόντων και ευθυνών των εργαζομένων. Αυτό συμβαίνει όταν οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν ασαφή αιτήματα, γεγονός που καθιστά δύσκολο για αυτούς να εκπληρώσουν αποτελεσματικά τα καθήκοντά τους.
    Πώς μπορούμε να αποτρέψουμε τo burnout

    Οι διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού πρέπει να αποτρέψουν και να μειώσουν τη συναισθηματική εξάντληση. Ακολουθούν μερικοί τρόποι για να το κάνετε αυτό:

    1. Παρέχετε περισσότερους πόρους στο χώρο εργασίας, όπως χρόνο και υποστήριξη.
    2. Δώστε στους εργαζόμενους μεγαλύτερη αυτονομία και έλεγχο επί των καθηκόντων και του φόρτου εργασίας τους.
    3. Βελτιώστε την οργανωτική ισότητα ενθαρρύνοντας ευγενικές, ειλικρινείς και με σεβασμό αλληλεπιδράσεις στο χώρο εργασίας.
    4. Προωθήστε την εποικοδομητική, υποστηρικτική και παρακινητική ηγεσία.
    5. Εκχωρήστε διαχειρίσιμους φόρτους εργασίας, οι οποίοι βοηθούν στη διατήρηση μιας θετικής στάσης.
    Burnout και διαδικτυακή εργασία

    Σε πολλούς οργανισμούς και χώρους εργασίας, η πανδημία ώθησε τη χρήση της διαθέσιμης τεχνολογίας για να γίνει η εργασία πιο ευέλικτη από άποψη χρόνου και τόπου.

    Αυτοί οι νέοι τρόποι εργασίας έχουν ανοίξει τη συζήτηση για το πώς, πού και πότε εργάζονται οι άνθρωποι, κάτι που με τη σειρά του έχει αντίκτυπο στις προσδοκίες, τη συμπεριφορά και την ευημερία των εργαζομένων. Αυτοί οι νέοι τρόποι εργασίας μπορεί να είναι επωφελείς, αλλά μπορούν επίσης να αποτελέσουν άλλη μια πηγή πίεσης στο χώρο εργασίας που επηρεάζει τη σωματική και ψυχική υγεία με διάφορους τρόπους.

    Ως όφελος, η διαδικτυακή εργασία έχει κάνει τα περιβάλλοντα εργασίας πιο ευέλικτα. Ωστόσο, μπορεί επίσης να προκαλέσει υπερφόρτωση πληροφοριών, διακοπές, παρεξηγήσεις και την ανάγκη συνεχούς σύνδεσης. Αυτό επιδεινώνεται από την έλλειψη υποστήριξης, την αντίσταση στην αλλαγή και τις δυσκολίες στην εξισορρόπηση της επαγγελματικής και της οικογενειακής ζωής.

    Οι εργοδότες έχουν καθήκον να αποφεύγουν τη συναισθηματική και ψυχική εξάντληση. Μπορούν να το κάνουν αυτό με διάφορους τρόπους, όπως η παροχή ενός καλού εργασιακού περιβάλλοντος που υποστηρίζει τη συναισθηματική ευημερία των εργαζομένων, την εξισορρόπηση του φόρτου εργασίας και την προώθηση θετικών και παρακινητικών στυλ ηγεσίας.

    Μπορούν επίσης να κάνουν πιο συγκεκριμένα βήματα, όπως η παροχή προγραμμάτων κατάρτισης και επαγγελματικής ανάπτυξης, η θέσπιση σαφών πολιτικών επικοινωνίας και η προώθηση εργασιακών περιβαλλόντων με σεβασμό και συνεργατικών σχέσεων.

    Η εφαρμογή αυτών των μέτρων μπορεί να είναι εξαιρετικά επωφελής για την ευημερία των εργαζομένων και, τελικά, την επιτυχία μιας εταιρείας.

    Πηγή: In.gr
  • 28η Οκτωβρίου: Πώς αμείβονται όσοι εργάζονται
    28η Οκτωβρίου: Πώς αμείβονται όσοι εργάζονται

    Πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στους μισθωτούς που θα απασχοληθούν κατά την μέρα αυτή και στους μισθωτούς που δεν θα απασχοληθούν.

    Το ΚΕΠΕΑ δίνει διευκρινίσεις για τον τρόπο αμοιβής των μισθωτών του ιδιωτικού τομέα που εργάζονται την 28η Οκτωβρίου.

    Πιο συγκεκριμένα, η 28η Οκτωβρίου σύμφωνα με το άρθρο 4 παράγραφος 2 του Β.Δ. 748/1966 είναι ημέρα προαιρετικής αργίας. Η λειτουργία λοιπόν των επιχειρήσεων και κατ επέκταση η απασχόληση των μισθωτών σ’ αυτές ανήκουν αποκλειστικά στην διακριτική ευχέρεια του εργοδότη, οπότε οι εργαζόμενοι είναι υποχρεωμένοι να εργαστούν εφόσον αποφασισθεί αυτό.

    Πώς αμείβονται οι εργαζόμενοι της 28ης Οκτωβρίου

    Σε ότι αφορά την αμοιβή της 28ης Οκτωβρίου πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στους μισθωτούς που θα απασχοληθούν κατά την μέρα αυτή και στους μισθωτούς που δεν θα απασχοληθούν.

    Έτσι ισχύουν τα εξής:

    Εάν η επιχείρηση δεν λειτουργήσει, είτε γιατί έχει καθοριστεί ως αργία κατ΄ έθιμο, ή γιατί το αποφάσισε ο εργοδότης, είτε γιατί υπάρχει επιχειρησιακή σύμβαση, Διάταγμα, Υπουργική Απόφαση, Κανονισμός κλπ, οι μισθωτοί πέρα από τον κανονικό τους μισθό η το ημερομίσθιό τους δεν δικαιούνται να λάβουν καμία άλλη αμοιβή.

    Αντίθετα εάν ο εργοδότης αποφασίσει να λειτουργήσει την επιχείρηση και εφόσον οι μισθωτοί απασχοληθούν δικαιούνται να λάβουν προσαύξηση 75% στο 1/25 του νόμιμου μισθού τους ( αν αμείβονται με μισθό) και 75% προσαύξηση στο νόμιμο ημερομίσθιό τους (αν αμείβονται με ημερομίσθιο) καθώς επίσης και καταβαλλόμενο ημερομίσθιό τους.

    Στην περίπτωση που ο εργοδότης αποφασίσει να λειτουργήσει κανονικά την επιχείρησή του και οι μισθωτοί με δική τους πρωτοβουλία δεν εργαστούν τότε δεν δικαιούνται να λάβουν το ημερομίσθιό τους (αν αμείβονται με ημερομίσθιο) ή το1/25 του μισθού τους (αν αμείβονται με μηνιαίο μισθό).

    Πηγή: NewsBomb.gr

  • «Ραβασάκια» έρχονται για χιλιάδες οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα
    «Ραβασάκια» έρχονται για χιλιάδες οχήματα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα

    Η πρώτη ηλεκτρονική διασταύρωση για πιστοποιητικά ΚΤΕΟ ή ασφάλιστρα θα γίνει στο τέλος Οκτωβρίου - Στα 1.000 ευρώ θα φτάνουν τα πρόστιμα

    Στο τέλος Οκτωβρίου θα λάβουν το «ραβασάκι» με πρόστιμα από 250 έως 1.000 ευρώ οι ιδιοκτήτες οχημάτων που έχουν «ξεχάσει» να τα ασφαλίσουν ή να τα περάσουν από τεχνικό έλεγχο.

    Η Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι έτοιμη να προχωρήσει στην πρώτη διασταύρωση στοιχείων για τον εντοπισμό οχημάτων που κυκλοφορούν χωρίς ασφαλιστική κάλυψη ή δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.

    Όσοι πιαστούν στην ψηφιακή παγίδα θα κληθούν να πληρώσουν τα προβλεπόμενα πρόστιμα ενώ σε περίπτωση μη συμμόρφωσης θα βρεθούν αντιμέτωποι με διπλασιασμό των προστίμων και με αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας.

    Υπολογίζεται ότι περίπου 500.000 οχήματα κυκλοφορούν σήμερα ανασφάλιστα ενώ άγνωστος – μέχρι την ώρα της διασταύρωσης – είναι ο αριθμός των οχημάτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, σύμφωνα με το EΡΤnews.

    Τα πρόστιμα

    Οι ηλεκτρονικές διασταυρώσεις θα διενεργούνται ανά ημερολογιακό εξάμηνο ενώ σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι παραβάτες αντιμετωπίζουν πρόστιμα:

    1. Από 250 έως και 1.000 ευρώ αν το όχημα εντοπίζεται ανασφάλιστο. Συγκεκριμένα, ο νόμος προβλέπει πρόστιμο 1.000 ευρώ για τα λεωφορεία και φορτηγά δημόσιας χρήσης, 500 ευρώ για τα επιβατηγά και άλλα οχήματα κάθε φύσης και 250 ευρώ για τα δίκυκλα.
    2. Ισόποσα των τελών κυκλοφορίας (συν τα ετήσια τέλη) στην περίπτωση ανασφάλιστων οχημάτων, αν διαπιστώνεται οφειλή τελών κυκλοφορίας ενός τουλάχιστον έτους.
    3. 400 ευρώ αν το όχημα δεν έχει υποβληθεί σε περιοδικό έλεγχο Κέντρου Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.
    4. Σε περίπτωση υποτροπής, τα πρόστιμα διπλασιάζονται και αφαιρούνται η άδεια κυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες του οχήματος. Επιστρέφονται μόνο με την προσκόμιση του σχετικού συμβολαίου ασφάλισης ή του ισχύοντος δελτίου τεχνικού ελέγχου του οχήματος ή της βεβαίωσης περί μη οφειλής των τελών κυκλοφορίας, κατά περίπτωση, και της απόδειξης καταβολής του προστίμου.
    Επανέλεγχος

    Τρεις μήνες μετά την κοινοποίηση της πράξης επιβολής προστίμου, ο νόμος ορίζει ότι όταν από τον ηλεκτρονικό διασταυρωτικό έλεγχο διαπιστώνεται παράβαση, διενεργείται υποχρεωτικά δεύτερος ηλεκτρονικός διασταυρωτικός έλεγχος. Αν, κατά τον έλεγχο αυτό, διαπιστωθεί μη συμμόρφωση του κατόχου της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος (ιδιοκτήτη ή κατόχου του οχήματος), η άδεια κυκλοφορίας και οι κρατικές πινακίδες του οχήματος αφαιρούνται.

    Η πράξη επιβολής των διοικητικών κυρώσεων στον κάτοχο της άδειας κυκλοφορίας και αποστέλλεται αμελλητί στην αρμόδια αστυνομική αρχή του τόπου διαμονής του, προκειμένου να προβεί στην αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας του οχήματος και την παράδοσή τους στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας που εξέδωσε τη σχετική πράξη.

    Η άδεια κυκλοφορίας και οι πινακίδες του οχήματος επιστρέφονται μόνο με την προσκόμιση του σχετικού συμβολαίου ασφάλισης ή του ισχύοντος δελτίου τεχνικού ελέγχου του οχήματος ή της βεβαίωσης περί μη οφειλής των τελών κυκλοφορίας, κατά περίπτωση, και της απόδειξης καταβολής του προστίμου κατά περίπτωση.

    Πηγή: ΟΤ - In.gr

  • Ενα - ένα βάζουν λουκέτο τα δημόσια ΚΤΕΟ: Το χρονικό των μεγάλων προβλημάτων και η δέσμευση του υπουργείου
    Ενα - ένα βάζουν λουκέτο τα δημόσια ΚΤΕΟ: Το χρονικό των μεγάλων προβλημάτων και η δέσμευση του υπουργείου

    Σε αργό θάνατο μέχρι σημείου ...εξαφάνισης φαίνεται ότι έχει καταδικάσει τα δημόσια ΚΤΕΟ η Πολιτεία κάνοντας δώρο στις αντίστοιχες ιδιωτικές επιχειρήσεις που λειτουργούν ανά την Ελλάδα το συγκεκριμένο μερίδιο αγοράς, αλλά κυρίως εκχωρώντας τους την ευθύνη ενός κρίσιμου αντικειμένου, του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων, στον οποίο άλλωστε η χώρα δεν εμφανίζει και σπουδαίες επιδόσεις.

    Τα δημόσια ΚΤΕΟ έχοντας περάσει από ...σαράντα κύματα τα τελευταία χρόνια με αποκορύφωμα το αναγκαστικό κλείσιμό τους το 2013 με σκοπό να λάβουν πιστοποιήσεις που κανείς δεν είχε φροντίσει να αποκτήσουν, άρχισαν να επαναλειτουργούν περίπου δύο χρόνια αργότερα. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια οι εν λόγω υπηρεσίες τεχνικού ελέγχου οχημάτων που υπάγονται στις Περιφέρειες βάζουν λουκέτο η μία μετά την άλλη ακολουθώντας συχνά τον ...εργασιακό βίο των υπαλλήλων που τις στελέχωναν. Προσλήψεις δε γίνονται με αποτέλεσμα ουσιαστικά πολλά δημόσια ΚΤΕΟ να σβήνονται από το χάρτη όταν συνταξιοδοτούνται και οι τελευταίοι υπάλληλοί τους, με ορισμένους να μετατίθενται σε άλλες υπηρεσίες.

    Βασικό επιχείρημα εκ μέρους των Περιφερειών είναι η υποστελέχωση, αλλά και το γεγονός ότι ο αριθμός των οχημάτων που φτάνουν στις ράμπες τους είναι ελάχιστος συγκριτικά με τους ιδιοκτήτες οχημάτων που επιλέγουν τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, κάτι το οποίο είναι βέβαια και αποτέλεσμα της πολύχρονης εγκατάλειψής τους. Άλλωστε στα δημόσια ΚΤΕΟ δε φτάνει πλέον ούτε η πλειονότητα των οχημάτων του Δημοσίου.

    Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι οι περιφερειακές αρχές, όπως πολλές φορές έχουν επισημάνει, καλούνται να λειτουργήσουν τα ΚΤΕΟ, τα έσοδα των οποίων όμως δεν καταλήγουν στα ταμεία τους, αλλά στον κρατικό προϋπολογισμό.

    Την ίδια στιγμή το εποπτεύον υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αν και καταρτίζει νέο νομοθετικό πλαίσιο για τους τεχνικούς ελέγχους οχημάτων, εμφανίζεται να μη διαθέτει καν επικαιροποιημένη λίστα με τα δημόσια ΚΤΕΟ εν λειτουργία παρουσιάζοντας στον αναρτημένο του κατάλογο και εγκαταστάσεις των οποίων η λειτουργία έχει ανασταλεί εδώ και καιρό. Οπως εξηγούν εργαζόμενοι στα ΚΤΕΟ, συχνά αυτά δεν έχουν καταργηθεί ως οργανωτικές μονάδες, αλλά δε λειτουργούν εξαιτίας της έλλειψης εργαζομένων.

    Και όλα αυτά σε μία χώρα, στην οποία υπολογίζεται ότι ο αριθμός των ανέλεγκτων οχημάτων φτάνει τα 2,8 εκατομμύρια παρόλο που ο μέσος όρος ηλικίας στην Ελλάδα είναι από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη, ενώ τα ποσοστά απόρριψης από τα ΚΤΕΟ είναι κάτω του 5%. Ο τεχνικός έλεγχος όμως θεωρείται κρίσιμος παράγοντας και για την οδική ασφάλεια, κάτι στο οποίο οι επιδόσεις της χώρας παραμένουν ανησυχητικές και πολύ μακριά από τον στόχο του μηδενισμού των νεκρών από τροχαία έως το 2050. Μόνο το 2023, 621 άνθρωποι σκοτώθηκαν στην άσφαλτο, ενώ ανάμεσα σε 32 αναφερόμενες χώρες, η Ελλάδα μοιράζεται με την Πορτογαλία την 26η θέση με 60 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων, αριθμός που υπερβαίνει κατά πολύ τον ευρωπαϊκό μέσο όρο ο οποίος είναι 46 νεκροί ανά εκατομμύριο κατοίκων.

    Την ίδια ώρα λοιπόν που το κεντρικό κράτος αναγνωρίζει τη σημασία του τεχνικού ελέγχου στα οχήματα ανακοινώνοντας ηλεκτρονικές διασταυρώσεις και για τα ΚΤΕΟ, αφήνει να περιέλθουν σε μαρασμό οι δημόσιες δομές τους στις οποίες μάλιστα το αντίτιμο είναι σημαντικά φτηνότερο από αυτό στις ιδιωτικές. Το παράβολο στα δημόσια ΚΤΕΟ έχει οριστεί στα 40 ευρώ, ενώ έχει θεσπιστεί και ειδική έκπτωση για τους ανέργους.

    Σήμερα ολόκληρες διοικητικές Περιφέρειες, όπως η Πελοπόννησος και η Κρήτη δε διαθέτουν πλέον κανένα δημόσιο ΚΤΕΟ, η Στερεά Ελλάδα εμφανίζεται να έχει μόνο ένα στην Ευρυτανία. Στην Αττική λειτουργεί μόνο αυτό του Χολαργού, ενώ χωρίς ΚΤΕΟ ενδέχεται να μείνει σύντομα και η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Συνολικά στον κατάλογο του υπουργείου εμφανίζεται να λειτουργούν 25 από τα 57 που υπήρχαν παλαιότερα, με πολλά εξ αυτών να υπολειτουργούν.

    Το θέμα ανέδειξε ο Σύλλογος Υπαλλήλων Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, ο οποίος όταν έλαβε το προτεινόμενο από την Περιφέρεια οργανόγραμμα το περασμένο καλοκαίρι, είδε ότι είχαν ...εξαφανιστεί και τα 4 ΚΤΕΟ που λειτουργούν εντός των ορίων της Περιφέρειας.

    Ο Σύλλογος σε ανακοίνωσή του έκανε λόγο για «ξαφνικό θάνατο»: «Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα είναι η πρώτη Περιφέρεια που θα κλείνει ΚΤΕΟ εν λειτουργία με την τακτική του ξαφνικού θανάτου», επεσήμαναν οι εργαζόμενοι σε ανακοίνωσή τους. Και συνεχίζουν: «Η Περιφερειακή Αρχή εάν υλοποιήσει την πρόθεσή της αυτή, θα κάνει ένα τεράστιο δώρο προς τις εταιρείες των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, αφού εν μια νυκτί θα καρπωθούν αυτόματα περίπου 5.000 περισσότερους πελάτες κάθε έτος. Αυτό από μόνο του δημιουργεί ερωτήματα για το ποια είναι τα κίνητρα αυτής της πρόθεσης. Επίσης ερωτήματα δημιουργεί και το γεγονός της συστηματικής απαξίωσης και αποδυνάμωσης των ΚΤΕΟ».

    Οι εργαζόμενοι θέτουν και ζήτημα επερχόμενων αυξήσεων σημειώνοντας ότι με το κλείσιμο των Δημοσίων ΚΤΕΟ θα εξαφανιστεί ένας σημαντικός ρυθμιστής της τιμολογιακής πολιτικής των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ καθώς αυτά καθορίζουν την χαμηλότερη τιμή: «Στην περίπτωση που η Περιφερειακή Αρχή εξαφανίσει τα Δημόσια ΚΤΕΟ από την χωρική αρμοδιότητα της επί του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων αναπτύσσονται χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία οι συνθήκες δημιουργίας καρτέλ».

    Το ζήτημα έφτασε με ερώτημα της αντιπολίτευσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο και έκτοτε φαίνεται να έχει «παγώσει». Ωστόσο σε παλαιότερες δηλώσεις του ο αναπληρωτής Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Χαράλαμπος Μπονάνος ανέφερε ότι το 2023 τα δημόσια ΚΤΕΟ επισκέφτηκε μόνο το 2,4% των οχημάτων.

    Ανακοίνωση για το θέμα εξέδωσε και το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), στην οποία επισημαίνει ότι «ενδεχόμενη κατάργηση των δημοσίων ΚΤΕΟ Αχαΐας, Ηλίας και Αιτωλοακαρνανίας υπέρ των ιδιωτικών ΚΤΕΟ θα έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθούν τα παράβολα (σήμερα για το ΙΧ είναι 40 ευρώ) και να πάνε σχεδόν στα 65 ευρώ. Τα έσοδα των δημοσίων ΚΤΕΟ πάνε στον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ τα κέρδη από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ πάνε στις τσέπες των ιδιωτών. Θέλουμε τα ΚΤΕΟ όχι στη λογική του κέρδους αλλά στην υπηρεσία του Έλληνα πολίτη καταναλωτή. Αρκετά πληρώνουμε την ακρίβεια παντού στην Ελλάδα. Φτάνει πια με την κοροϊδία αισχροκέρδεια, κερδοσκοπία στην αγορά».

    Ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης μιλώντας στο «Εθνος», επεσήμανε ότι έχει ζητήσει συνάντηση για το θέμα με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών χωρίς να έχει λάβει καμία απάντηση έως τώρα.

    Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: Έρχονται αυστηρότερα μέτρα και κυρώσεις όπου απαιτείται

    Από την πλευρά του το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στο οποίο απευθύνθηκε το «Εθνος» για το ζήτημα, προαναγγέλλει μέσω του αρμόδιου υφυπουργού Μεταφορων, Βασίλη Οικονόμου, μέτρα βελτίωσης και διαφάνειας της λειτουργίας των ΚΤΕΟ:

    «Το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών έχει πλήρη γνώση των ζητημάτων που έχουν αναδειχθεί όσον αφορά τη λειτουργία των ιδιωτικών και δημοσίων ΚΤΕΟ της χώρας. Η ασφάλεια και η αξιοπιστία των ελέγχων είναι ζήτημα ύψιστης σημασίας για εμάς, και γι' αυτό αναλαμβάνουμε άμεσα πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση του συστήματος.

    Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε ότι τα ΚΤΕΟ θα λειτουργούν με απόλυτη διαφάνεια, αποτελεσματικότητα και ενιαία πρότυπα, ώστε οι πολίτες να λαμβάνουν τις υπηρεσίες που δικαιούνται, με έμφαση στην ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος.

    Έχουμε ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία διαβούλευσης με τους εμπλεκόμενους φορείς για τη βελτίωση των διαδικασιών ελέγχου, την ενίσχυση της εποπτείας και τη θέσπιση αυστηρότερων κυρώσεων όπου απαιτείται. Παράλληλα, εξετάζουμε την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών για τον εκσυγχρονισμό του ελέγχου των οχημάτων.

    Στο πλαίσιο αυτό, είμαστε ανοιχτοί σε κάθε πρόταση που θα ενισχύσει τη λειτουργία του συστήματος και θα διασφαλίσει την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Δεσμευθήκαμε να προβούμε άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε τα ΚΤΕΟ της χώρας και το συνολικό καθεστώς λειτουργίας τους, να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις», επισημαίνει ο κ. Οικονόμου.

    Πηγή: ethnos.gr- Φωτογραφία: (EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ)

  • Πολλαπλές κρίσεις για την Boeing: Περικόπτει 17.000 θέσεις εργασίας - Συνεχίζονται οι απεργίες
    Πολλαπλές κρίσεις για την Boeing: Περικόπτει 17.000 θέσεις εργασίας - Συνεχίζονται οι απεργίες

    Η Boeing θα μειώσει το εργατικό της δυναμικό κατά ένα δέκατο - περικόπτοντας 17.000 θέσεις εργασίας - και θα καθυστερήσει την παραγωγή αεροπλάνων, καθώς η κατασκευάστρια εταιρεία αντιμετωπίζει πολλαπλά ζητήματα.

    Η διευθύνουσα σύμβουλος Κέλυ Ορτμπεργκ έγραψε σε ένα email προς το προσωπικό ότι οι θέσεις των στελεχών, των διευθυντών και των υπαλλήλων βρίσκονται σε κίνδυνο, αναφέρει δημοσίευμα του BBC.

    Η επιχείρηση προειδοποίησε επίσης για μειώσεις στον βραχίονα κατασκευής όπλων και στρατιωτικού εξοπλισμού και ανέβαλε την ημερομηνία παράδοσης του αεροπλάνου της 777X.

    Τα νέα έρχονται καθώς η επιχείρηση παλεύει με την μακροχρόνια απεργία του προσωπικού της, καθώς και τις αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα των αεροπλάνων της.

    Σύμφωνα με την Ορτμπεργκ, η εταιρεία θα μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων της τους επόμενους μήνες.

    «Την επόμενη εβδομάδα, η ηγετική σας ομάδα θα μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το τι σημαίνει αυτό για τον οργανισμό σας», σημείωσε, προσθέτοντας ότι δεν θα προχωρήσει με τον επόμενο κύκλο αδειών.

    «Η κατάσταση της επιχείρησής μας και η μελλοντική μας ανάκαμψη απαιτούν σκληρές ενέργειες», συμπλήρωσε.

    Καθυστερεί και η παραγωγή του 777Χ

    Εκτός από την περικοπή θέσεων εργασίας, η εταιρεία καθυστερεί επίσης την παραγωγή του 777X της λόγω «των προκλήσεων που αντιμετωπίσαμε στην ανάπτυξη, καθώς και λόγω της παύσης των δοκιμών πτήσης και της συνεχιζόμενης στάσης εργασίας».

    «Έχουμε ειδοποιήσει τους πελάτες ότι αναμένουμε τώρα την πρώτη παράδοση το 2026», είπε.

    Η απεργία των συνδικάτων στην Boeing διαρκεί μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς περίπου 33.000 εργαζόμενοι διεκδικούν ένα καλύτερο πακέτο αποδοχών.

    Οι συνομιλίες φάνηκε να καταρρέουν αυτή την εβδομάδα και ο επικεφαλής διαπραγματευτής της ένωσης, Τζον Χόλντεν, είπε στο Reuters: «Είμαστε σε αυτό μέχρι τέλους και τα μέλη μας το καταλαβαίνουν αυτό».

    Ο παγκόσμιος οργανισμός αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας S&P έβαλε την Boeing στο CreditWatch, σημάδι ότι θα μπορούσαν να υποβαθμίσουν την αξιολόγησή της εάν η απεργία παραταθεί.

    Η εταιρεία βρισκόταν ήδη υπό τον έλεγχο του Κογκρέσου μετά από ένα περιστατικό τον Ιανουάριο, κατά το οποίο ένα ελάττωμα προκάλεσε την έκρηξη ενός πίνακα σε ένα αεροσκάφος Boeing 737-MAX λίγο μετά την απογείωση.

    Κανείς δεν τραυματίστηκε και ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Boeing, Ντέιβ Καλχούν, είπε ότι η εταιρεία «αναγνώριζε το λάθος μας».

    Πηγή: cnn.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ VINCENT JANNINK

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο