Δεκαέξι χρόνια από την τραγωδία με τους 121 νεκρούς
Το αεροπλάνο της «Helios» στις στις 14 Αυγούστου του 2005 πραγματοποιούσε την πτήση Λάρνακα - Αθήνα με τελικό προορισμό την Πράγα.
Στις 10:15 το πρωί το αεροσκάφος μπήκε στο FIR Αθηνών, χωρίς καμία επαφή με τον Πύργο Ελέγχου του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Στις 11:05 απογειώθηκαν δύο μαχητικά αεροσκάφη F-16, τα οποία διαπίστωσαν ότι ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους ήταν αναίσθητος, ο κυβερνήτης δεν ήταν στη θέση του και είχε ενεργοποιηθεί το σύστημα παροχής οξυγόνου με μάσκες.
Το αεροσκάφος πετούσε με αυτόματο πιλότο και όλοι οι επιβάτες είχαν χάσει τις αισθήσεις τους εκτός από τον αεροσυνοδό Ανδρέα Προδρόμου που προσπαθούσε να κυβερνήσει το αεροσκάφος χωρίς να τα καταφέρει. Λόγω έλλειψης καυσίμων το αεροσκάφος κατέπεσε και συνετρίβη στις 12;05 στο Γραμματικό.
Σκοτώθηκαν και οι 115 επιβάτες και το εξαμελές πλήρωμα. Οι 103 επιβάτες ήταν Κύπριοι υπήκοοι και οι 12 Έλληνες
Στις 18 Φεβρουαρίου του 2013, το Κακουργιοδικείο Λευκωσίας απάλλαξε όλους τους κατηγορουμένους.
Κατηγορούμενοι ήταν ο Εκτελεστικός Πρόεδρος της «Helios» Ανδρέας Δράκος και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ίδιας εταιρείας Δημήτρης Πανταζής, καθώς και ο Διευθυντής Πτήσεων Γιώργος Κικκίδης και ο Βούλγαρος αρχιπιλότος της εταιρείας Γιάνκο Στοϊμένοφ.
Το Εφετείο Αθηνών στην διαδικασία που έγινε στην Ελλάδα, είχε επικυρώσει την καταδίκη την οποία επέβαλε σε πρώτο βαθμό το Τριμελές Πλημμελειοδικείο, με απόφασή του της 7ης Φεβρουαρίου 2013. Η ποινή τους, 122 έτη φυλάκισης για τον κάθε ένα, είχε μετατραπεί σε δεκαετή ποινή και ακολούθως σε χρηματική. Αφού πλήρωσαν από 73 χιλιάδες ευρώ περίπου αφέθηκαν ελεύθεροι.
Ο Γενικός Εισαγγελέας έκρινε ότι θα έπρεπε να ανασταλεί η δίωξη για όλους τους κατηγορουμένους επικαλούμενος ανυπέρβλητες δυσκολίες στην προώθηση της υπόθεσης.