Τετάρτη, 08 Δεκεμβρίου 2021 19:52

Εκτροχιάστηκε συρμός του Προαστιακού με 75 επιβάτες - Δεν αναφέρθηκαν τραυματισμοί

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η αμαξοστοιχία βγήκε εκτός τροχιάς στην αλλαγή κλειδιών του σταθμού

Συρμός του Προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο από Κιάτο προς Πειραιά, εκτροχιάστηκε, πριν από λίγο στον σταθμό του Αγίου Ιωάννη Ρέντη, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κανένας από τους επιβάτες.

Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρόκειται για την αμαξοστοιχία 1323, που βγήκε εκτός τροχιάς στην αλλαγή κλειδιών του σταθμού, κατά πάσα πιθανότητα ενώ κινείτο με χαμηλή ταχύτητα.

Στην αμαξοστοιχία επέβαιναν 75 επιβάτες, οι οποίοι αποβιβάστηκαν με ασφάλεια.

Λόγω του εκτροχιασμού του συρμού, αναμένονται καθυστερήσεις στα δρομολόγια από και προς Πειραιά. Θα καθυστερήσει επίσης η αναχώρηση της αμαξοστοιχίας 58 προς Θεσσαλονίκη.

Πηγή: Cnn.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 08 Δεκεμβρίου 2021 20:48

Σχετικά Άρθρα

  • Νορβηγία: Ένας νεκρός και τραυματίες από εκτροχιασμό επιβατικής αμαξοστοιχίας
    Νορβηγία: Ένας νεκρός και τραυματίες από εκτροχιασμό επιβατικής αμαξοστοιχίας

    Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε από εκτροχιασμό επιβατικής αμαξοστοιχίας που σημειώθηκε σήμερα στη βόρεια Νορβηγία, μετέδωσαν νορβηγικά μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα την αστυνομία.

    Αρχικά η αστυνομία και η διαχειρίστρια εταιρεία SJ είχαν πει ότι προκαταρκτικές πληροφορίες έδειξαν ότι δεν υπάρχουν σοβαροί τραυματισμοί μεταξύ των 90 επιβατών της αμαξοστοιχίας.

    Οι νορβηγικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης έκαναν λόγο για πέντε ή έξι τραυματίες, και είπαν ότι η αμαξοστοιχία μετέφερε «από 50 έως 70 επιβάτες».

    Το τρένο, που έκανε τη διαδρομή από την πόλη Τρόντχαϊμ (δυτικά) έως το Μπόντο, εκτροχιάστηκε.

    «Τρία ελικόπτερα βρίσκονται καθ' οδόν, καθώς και όλες οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης», τόνισε το Κέντρο Διάσωσης του Μποντό, προσθέτοντας ότι «η έκταση της ζημιάς δεν είναι προς το παρόν γνωστή».

    «Πιστεύουμε ότι έχουμε απομακρύνει όλους τους επιβάτες, αλλά δεν είμαστε σίγουροι γιατί δεν έχουμε λίστα επιβατών», δήλωσε ο αστυνομικός Μπερντ-Αρε Ειλέρτσεν.

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ Jan Kenneth Transeth

  • Προαστιακός: Στα «πράσα» ελεγκτής που έπαιρνε χρήματα από μετανάστες επιβάτες
    Προαστιακός: Στα «πράσα» ελεγκτής που έπαιρνε χρήματα από μετανάστες επιβάτες

    Ελεγκτής της Hellenic Train καταγράφηκε σε βίντεο να λαμβάνει απευθείας μετρητά από μετανάστες επιβάτες αμαξοστοιχίας του προαστιακού, χωρίς να τους κόβει εισιτήριο.

    Ο ελεγκτής, στο υλικό που παρουσιάστηκε στον ΣΚΑΪ, φαίνεται να παίρνει χρήματα από τους επιβάτες που κάθονται στις θέσεις τους, να τα βάζει στην τσέπη του και να τους δίνει ρέστα. Μάλιστα, το μέσο επικαλέστηκε μαρτυρία επιβάτη ο οποίος υποστήριξε πως, ο εν λόγω ελεγκτής, ενώ έλαβε «τοις μετρητοίς» αντίτιμο δεν του απέδωσε το αναμενόμενο εισιτήριό του.

    «Βεβαρυμμένο» το παρελθόν του ελεγκτή

    Τα στιγμιότυπα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, σημειώθηκαν στη διαδρομή του προαστιακού, από την Αθήνα στη Χαλκίδα. Το άτομο που βιντεοσκόπησε τις σκηνές ισχυρίζεται ότι, ο εν λόγω ελεγκτής της Hellenic Train επανειλημμένα έχει προβεί σε αυτή την συμπεριφορά – και για αυτόν ακριβώς τον λόγο αποφάσισε να τον καταγράψει σε βίντεο.

    Παρότι ο λόγος για τον οποίο ο ελεγκτής προβαίνει σε αυτού του είδους τις «ανταλλαγές» δεν είναι γνωστός, ο Νίκος Κιουτσούκης, πρόεδρος των εργαζομένων της Hellenic Train, τοποθετήθηκε για το συμβάν.

    Όπως ανέφερε ο ίδιος, «θεωρώ ότι η εταιρεία θα κάνει αυτά που πρέπει, όταν υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι πλήττουν την ίδια την εταιρεία...Κάθε τέτοιος εργαζόμενος πρέπει να τίθεται εκτός εταιρείας. Το παρελθόν του είναι βεβαρυμμένο». Ο κ. Κιουτσούκης πρόσθεσε πως, «δεν μπορεί το κράτος να επιβάλλει τις καλές πρακτικές, αλλά να μην υπάρχουν καλές πρακτικές για τις εταιρείες του ιδιωτικού τομέα. Σε κάθε ευρωπαϊκή πόλη το μόνο πράγμα που γίνεται από τους ανθρώπους της εταιρείας, είναι ο έλεγχος του εισιτηρίου».

    Η ανακοίνωση της Hellenic Train
    Σχετικά με το υλικό βίντεο στο οποίο καταγράφεται συνοδός του Προαστιακού σιδηρόδρομου, να λαμβάνει από τουλάχιστον έναν επιβάτη χρηματικό ποσό, εν αγνοία της εταιρείας μας, επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα.

    Τέτοιου είδους ανάρμοστα περιστατικά είναι ανεπίτρεπτα και αδικαιολόγητα και σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις αξίες και τον επαγγελματισμό των εργαζομένων της Hellenic Train και δεν αντανακλά τη δέσμευση των ανθρώπων μας να προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.

    Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους επιβάτες μας για τη δυσάρεστη αυτή εμπειρία.

    Ταυτόχρονα, από τη δική μας πλευρά, διερευνούμε τα αίτια του περιστατικού, έχουμε θέσει τον συνοδό σε διαθεσιμότητα, ενώ έχουμε ενεργοποιήσει εντατικούς εσωτερικούς μηχανισμούς ελέγχου.

    Σε ό,τι αφορά στις αναφορές, που κάνουν λόγο για προηγούμενους πειθαρχικούς ελέγχους του συγκεκριμένου εργαζομένου, η εταιρεία διευκρινίζει ότι οι έλεγχοι αυτοί πραγματοποιήθηκαν σε προγενέστερο χρόνο, υπό το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς.

    Αυτό ωστόσο δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση το γεγονός. Στόχος μας παραμένει η διαφύλαξη της αξιοπιστίας και της ακεραιότητας της εταιρείας μας, έχοντας πάντα τον επιβάτη στο επίκεντρο των ενεργειών μας.
    Πηγή: Ethnos.gr
  • Προαστιακός: Απολύθηκε ο ελεγκτής διάβασης που έπαιζε με το κινητό του ενώ περνούσε συρμός
    Προαστιακός: Απολύθηκε ο ελεγκτής διάβασης που έπαιζε με το κινητό του ενώ περνούσε συρμός

    Σάλο είχε προκαλέσει το περιστατικό που σημειώθηκε σε διάβαση τρένου στη συμβολή της Ιεράς Οδού με την Κωνσταντινουπόλεως, όταν μηχανοδηγός σταμάτησε το συρμό του Προαστιακούγια να επιπλήξει ελεγκτή διάβασης που ασχολούνταν με το κινητό του ενώ ένα παιδάκι ετοιμάζονταν να περάσει τις γραμμές.

    Απολύθηκε ο ελεγκτής

    Το βίντεο που είχε αναρτηθεί στα social media προκάλεσε πλήθος αντιδράσεων, ενώ όπως έγινε σήμερα γνωστό, ο ελεγκτής που εργαζόταν σε εταιρεία security, τελικά απολύθηκε, σύμφωνα με το MEGA. Αξίζει να σημειωθοεί πως ο έλεγχος των σιδηροδρομικών γραμμών βρίσκεται στα χέρια προσωπικού security που περνά δίμηνη εκπαίδευση.

    Ο μηχανοδηγός απευθύνθηκε στη Hellenic Train και κατέγραψε το περιστατικό.

    Πηγή: Ethnos.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ
  • 24ωρη απεργία σήμερα σε Προαστιακό και τρένα: Πώς θα γίνουν τα δρομολόγια προς αεροδρόμιο
    24ωρη απεργία σήμερα σε Προαστιακό και τρένα: Πώς θα γίνουν τα δρομολόγια προς αεροδρόμιο

    Χωρίς τρένα και Προαστιακό σήμερα, Πέμπτη 26/09 εξαιτίας της 24ωρης απεργίας που έχει προκηρυχθεί.

    Η 24ωρη απεργία που κηρύχθηκε για σήμερα, Πέμπτη 26/09 σε τρένα και Προαστιακό φέρνει αναστολές και τροποποιήσεις δρομολογίων.

    Με ανακοίνωσή της η Hellenic Train ενημερώνει το κοινό ότι λόγω της 24ωρης απεργίας που εξήγγειλαν τα σωματεία εργαζομένων ΣΕΠ και ΠΕΠ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλάζουν τα δρομολόγια σε σιδηρόδρομο και προαστιακό.

    • Προσοσχή! Τα δρομολόγιατης Γραμμής 3 του Μετρό θα εκτελούνται κανονικά προς Αεροδρόμιο.

    Επισημαίνεται ότι, το μεσημέρι της Τετάρτης (25/9), η εν λόγω απεργία κρίθηκε νόμιμη από τη Δικαιοσύνη. Μάλιστα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τα σωματεία εργαζομένων αναφέρουν πως μετά την αυριανή [σ.σ. Πέμπτη 26/9] νόμιμη 24ωρη απεργία θα ζητήσουν συνάντηση με τη διοίκηση και σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της απόφασης της Δικαιοσύνης.

    Η ανακοίνωση της Hellenic Train για τα δρομολόγια

    «Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, λόγω της 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης που εξήγγειλαν τα σωματεία εργαζομένων, την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2024, θα υπάρξουν αναστολές και τροποποιήσεις στα δρομολόγια σε όλο το δίκτυο, συμπεριλαμβανομένων και των προαστιακών γραμμών».

    Ωστόσο, για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, η Hellenic Train με τη συνδρομή και των σωματείων εργαζομένων, θα πραγματοποιήσει τα παρακάτω δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας:

    Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, η Hellenic Train με τη συνδρομή και των σωματείων εργαζομένων, θα πραγματοποιήσει τα παρακάτω δρομολόγια με προσωπικό ασφαλείας:

    • Αθήνα - Θεσσαλονίκη 52, 56
    • Θεσσαλονίκη - Αθήνα 53, 57
    • Κιάτο - Πάτρα C14, C24E
    • Πάτρα - Κιάτο C15E, C23E
    • Πειραιάς - Αεροδρόμιο 1206, 1222, 1230
    • Αεροδρόμιο - Πειραιάς 1207, 1223, 1231
    • Πειραιάς - Κιάτο 1300, 1318, 1326
    • Κιάτο - Πειραιάς 1305, 1323, 2301
    • Αθήνα - Χαλκίδα 1532, 1550, 2530
    • Χαλκίδα - Αθήνα 1535, 1553, 2533
    • Θεσσαλονίκη - Λάρισα 1591, 1597, 2593
    • Λάρισα - Θεσσαλονίκη 1592, 1598, 2594
    • Λάρισα - Βόλος c1572,c1574,c1576,c1578,c2570,c2572,c2574
    • Βόλος - Λάρισα c1571,c1573,c1575,c1577,c1579,c2571,c2573

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Προαστιακός: Με τηλεγραφήματα η κυκλοφορία στο σημείο της παρ' ολίγον σύγκρουσης - Τι καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί
    Προαστιακός: Με τηλεγραφήματα η κυκλοφορία στο σημείο της παρ' ολίγον σύγκρουσης - Τι καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί

    Την απόλυτη εξάρτηση μεγάλου μέρους της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας αποκλειστικά από την τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, καθώς συνεχίζουν να λείπουν από το σύστημα κρίσιμα συστήματα ασφαλείας, έφερε ξανά στο προσκήνιο η παρολίγο μετωπική σύγκρουση των δύο συρμών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου το πρωί της Παρασκευής, 1,5 χρόνο μετά το δυστύχημα των Τεμπών με τα 57 θύματα.

    Η νέα παρολίγον τραγωδία αποφεύχθηκε χάρις στην τήρηση του κανονισμού από τους μχανοδηγούς και τον σταθμάρχη της Αθήνας, καθώς η κυκλοφορία στο σημείο εξακολουθεί να γίνεται με ...τηλεγραφήματα.

    Δεν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση

    Οπως κατήγγειλε η Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ) σε ανακοίνωσή της μετά το περιστατικό, στο σημείο που έγινε το συμβάν δεν λειτουργούν η τηλεδιοίκηση, το ETCS και τα φωτοσήματα.

    Με ανάρτησή τους μάλιστα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπενθυμίζουν ότι στο ίδιο σημείο το 2007 «είχε συμβεί μετωπική σύγκρουση συρμού του Προαστιακού με εμπορική αμαξοστοιχία με δεκάδες τραυματίες. Και τότε όπως και σήμερα δεν λειτουργούσε κανένα σύστημα ασφαλείας. Φαίνεται πως κάποιοι δεν θέλουν και δεν μαθαίνουν τι σημαίνει πραγματική ασφάλεια στον σιδηρόδρομο. Οι μηχανοδηγοί δεν ξεχνούν»

    Ο απολογισμός της σύγκρουσης του 2007 στις Τρεις Γέφυρες κατά την οποία δεν είχε ακολουθήσει εκτροχιασμός, ήταν 53 ελαφρά τραυματίες και σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΣΕ «η τοπική εμπορική αμαξοστοιχία 54304 που εκτελούσε τη διαδρομή Αγ. Ι. Ρέντη - Διυλιστήρια, συγκρούσθηκε μετωπικά με τρένο του Προαστιακού (αμαξοστοιχία 4003) που εκτελούσε το δρομολόγιο Νεραντζιώτισσα – Αθήνα – Πειραιά», με τα αίτια της σύγκρουσης να ανακοινώνεται και τότε ότι θα διερευνηθούν από ομάδα εμπειρογνωμόνων.
    Σήμερα, 17 χρόνια μετά, οι μηχανοδηγοί καταγγέλλουν ότι τα συστήματα ασφαλείας στο συγκεκριμένο σημείο εξακολουθούν να μη λειτουργούν.

    «Οι μηχανοδηγοί έκαναν το καθήκον τους, που είναι ο μόνος τρόπος που αποφύγουμε ατυχήματα»

    Η ΠΕΠΕ μάλιστα αντέδρασε έντονα και στην ανακοίνωση της Hellenic Train, στην οποία ανέφερε ότι «οι μηχανοδηγοί της, έκαναν το καθήκον τους, τηρώντας τον Γενικό Κανονισμό Κυκλοφορίας. Αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος αποφυγής περιστατικών και αντιμετώπισης παρόμοιων απρόβλεπτων καταστάσεων». Κι αυτό γιατί – όπως επισημαίνουν – η εταιρία δε βρήκε να πει μια λέξη για τα συστήματα που δε λειτουργούν.

    Η ΗΤ στην ίδια ανακοίνωση επεσήμανε ότι βρίσκεται σε ανοιχτή επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους φορείς για την πλήρη διαλεύκανση όλων των πτυχών του συμβάντος.

    Υπενθυμίζεται ότι για τα αίτια της παρ’ ολίγον σύγκρουσης συρμών του Προαστιακού την Παρασκευή υπήρξε παρέμβαση εισαγγελέα. Η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας ζήτησε διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για να αποσαφηνιστούν τα αίτια και έδωσε εντολή να διερευνηθεί εάν έχει τελεστεί το ποινικό αδίκημα επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς. Κατά την προκαταρκτική έρευνα, που θα διενεργήσει η ΓΑΔΑ υπό την εποπτεία της Εισαγγελίας, θα ζητηθούν τα ηχητικά ντοκουμέντα των συνομιλιών και θα ληφθούν καταθέσεις.

    Μηχανοδηγοί: Η νέα διοίκηση επιβάλλει ομερτά για τα κενά ασφαλείας

    «Με απορία διαβάσαμε την σημερινή ανακοίνωση της Hellenic Train», ανέφεραν αμέσως μετά την έκδοση της ανακοίνωσης της ΗΤ οι μηχανοδηγοί. Και εξήγησαν: «Η Διοίκηση της Hellenic Train δεν αναφέρεται στην απόλυτη αναγκαιότητα για την λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας στην περιοχή της παραλίγο μετωπικής σύγκρουσης σήμερα, αλλά αναφέρεται στην τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης και Κυκλοφορίας ως μοναδικού τρόπου αποφυγής περιστατικών και αντιμετώπισης παρόμοιων απρόβλεπτων καταστάσεων.

    Θέλει να πείσει με λίγα λόγια την Ελληνική Κοινωνία ότι στην Ιταλία για παράδειγμα η κυκλοφορία των τρένων σε μεγάλα αστικά κέντρα δεν γίνεται με σύγχρονα μέσα προστασίας της κυκλοφορίας αλλά με γραπτές εντολές σταθμαρχών για υπερβάσεις ερυθρών φωτοσημάτων», τονίζει η ΠΕΠΕ σε ανάρτησή της.

    Βάλλει μάλιστα κατά της νέας διοίκησης της εταιρίας σημειώνοντας ότι έχει επιβάλλει ομερτά για τα κενά ασφαλείας: «Η σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας της νέας Διοίκησης της, για επιβολή ομερτά στα Σωματεία Εργαζομένων για τα κενά ασφαλείας και την έλλειψη επενδύσεων στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και την καλλιέργεια κλίματος τρόμου στους χώρους εργασίας με την επιστροφή 72χρονων συνταξιούχων ως Συμβούλων της νέας Διοίκησης για «ζητήματα ασφαλείας».

    Εντελώς τυχαία πρόκειται για πρόσωπα που περιύβρισαν τους νεκρούς συναδέλφους μας στα Τέμπη, στοχοποίησαν το Σωματείο μας και κατέχουν και υψηλές κυβερνητικές θέσεις (ο κ. Ζηλιασκόπουλος είναι και Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ!)», τονίζουν.

    Οι μηχανοδηγοί κλείνουν την τοποθέτησή τους υπενθυμίζοντας ότι «όπως αναφέρουν όλα τα πορίσματα για το έγκλημα των Τεμπών, έτσι και η σημερινή παραλίγο μετωπική σύγκρουση στο κέντρο της Αθήνας, θα είχε μετά βεβαιότητας αποφευχθεί αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας».

    ΕΔΑΠΟ: Κρίσιμη η ραδιοκάλυψη

    Παρέμβαση στο θέμα έκανε και η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών για τα Τέμπη. Σε ανακοίνωσή της η ΕΔΑΠΟ επισημαίνει ότι το σημερινό σοβαρό συμβάν με δύο συρμούς του Προαστιακού που βρέθηκαν να κινούνται αντίθετα στην ίδια γραμμή, έρχεται να επιβεβαιώσει την επιμονή της από την πρώτη στιγμή της διερεύνησης ως προς την καίρια σημασία που έπαιξε η κακή ραδιοκάλυψη του συστήματος επικοινωνιών (αναλογικό VHF χωρίς αναμεταδότη) στο σιδηροδρομικό ατύχημα των Τεμπών.

    «Η σημερινή μετωπική σύγκρουση αποφεύχθηκε ακριβώς επειδή η καλή ραδιοκάλυψη του σημείου επέτρεψε στους δύο αντιθέτως κινούμενους μηχανοδηγούς να αντιληφθούν ο ένας την ύπαρξη του άλλου και να ακινητοποιήσουν εγκαίρως τους συρμούς τους. Εάν υπήρχε σε λειτουργία τη βραδιά των Τεμπών το σύστημα επικοινωνίας GSM-R ή έστω ένα δίκτυο αναμεταδοτών του αναλογικού VHF κατά μήκος της διαδρομής, ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας που αναχωρούσε από τον ΣΣ Λάρισας θα είχε ακούσει στον ασύρματο την σχεδόν ταυτόχρονη επικοινωνία της εμπορικής αμαξοστοιχίας με τον ΣΣ Νέων Πόρων και θα είχε αντιληφθεί ότι υπάρχει αντιθέτως κινούμενος συρμός στην γραμμή του, με το προφανές αποτέλεσμα να ακινητοποιήσει άμεσα τον συρμό του, όπως συνέβη σήμερα στην ακριβώς αντίστοιχη περίπτωση», υπογραμμίζει.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Νέα Αριστερά: «Η πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τους σιδηροδρόμους παραμένει στο "πάμε και όπου βγει"»
    Νέα Αριστερά: «Η πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη για τους σιδηροδρόμους παραμένει στο

    «Κανείς στην κυβέρνηση δεν πήρε το παραμικρό μάθημα από το έγκλημα των Τεμπών», επισημαίνει σε ανακοίνωση της Νέα Αριστερά, με αφορμή τη σύγκρουση συρμών στον Προαστιακό, που αποφεύχθηκε χάρη στα αντανακλαστικά που επέδειξαν οι μηχανοδηγοί.

    «Υπό διάλυση βρίσκεται το σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα ενάμιση χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών.Κανείς στην κυβέρνηση δεν πήρε το παραμικρό μάθημα και τα πάντα επαφίενται ακόμα στον επαγγελματισμό των εργαζομένων»,σημειώνει η Νέα Αριστερά.

    «Δεν λειτουργούσαν η τηλεδιοίκηση, το ETCS και τα φωτοσήματα»

    «Σήμερα όπως έγινε γνωστό παραλίγο να έχουμε μια ακόμα σιδηροδρομική τραγωδία στους Αγίους Αναργύρους. Μάλιστα σύμφωνα με την Ένωση των Μηχανοδηγών στο σημείο που έγινε το συμβάν δεν λειτουργούν η τηλεδιοίκηση, το ETCS και τα φωτοσήματα. Τελικά η σύγκρουση αποφεύχθηκε λόγω της εμπειρίας των μηχανοδηγών», συμπληρώνει.

    Μετά και από αυτό το περιστατικό καταλήγει η Νέα Αριστερά πως «μπορεί ο καθένας πια να συμπεράνει πως η πολιτική της κυβέρνησης για τους σιδηροδρόμους παραμένει η ίδια, πριν και μετά τα Τέμπη: πάμε κι όπου βγει…»

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Αχαΐα: Συναγερμός για φωτιά σε βαγόνι του προαστιακού στην Ακράτα
    Αχαΐα: Συναγερμός για φωτιά σε βαγόνι του προαστιακού στην Ακράτα

    Φωτιά ξέσπασε σε βαγόνι του προαστιακού στην Ακράτα

    Συναγερμός νωρίτερα στην Ακράτα λόγω φωτιάς σε βαγόνι του προαστιακού.

    Επί τόπου έσπευσε η Πυροσβεστική με 4 οχήματα και 10 άνδρες, θέτοντας άμεσα υπό έλεγχο την φωτιά, χωρίς να κινδυνεύσει κανείς.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του pelop.gr, όλοι οι επιβάτες κατέβηκαν με ασφάλεια από το βαγόνι.

    Τα αίτια της πυρκαγιάς ερευνώνται.

    Φωτιά

    Πηγή: Pelop.gr

  • Πάτρα: Η πόρτα του Προαστιακού εγκλώβισε καροτσάκι με βρέφος!
    Πάτρα: Η πόρτα του Προαστιακού εγκλώβισε καροτσάκι με βρέφος!

    Το καροτσάκι στο οποίο καθόταν το βρέφος… εγκλωβίστηκε στην πόρτα του βαγονιού

    Διαστάσεις... θρίλερ πήρε η βόλτα το πρωί του περασμένου Σαββάτου για μια μητέρα και το μωρό της στον προαστιακό της Πάτρας.

    Σύμφωνα με πληροφορίες το καροτσάκι στο οποίο καθόταν το βρέφος… εγκλωβίστηκε στην πόρτα του βαγονιού και ενώ το τρένο αναχωρούσε από την στάση του Καστελόκαμπου για Ρίο.

    Σύμφωνα με τις περιγραφές αυτοπτών μαρτύρων, όπως κατέβαιναν οι επιβάτες, η πόρτα του τελευταίου βαγονιού εγκλώβισε το καροτσάκι με το μωρό μίας μητέρας όπως έκλεινε.

    Η γυναίκα δεν είχε προλάβει να κατέβει και το καροτσάκι ήταν προς την έξω πλευρά. Όπως μας είπε επιβάτης, η πόρτα δεν άνοιξε με το μπουτόν και τότε 4 άτομα άρχισαν να τραβούν το καρότσι προς τα έξω, ενώ ταυτόχρονα κάποιοι έσπρωχναν την πόρτα να ανοίξει. Στάθηκαν τυχεροί γιατί το τρένο ξεκίνησε και 2 με 3 δευτερόλεπτα αργότερα και ενώ δεν είχε αναπτύξει ταχύτητα κατάφεραν να απεγκλωβίσουν το καρότσι με το μωρό.

    Ο μηχανοδηγός δεν είχε αντιληφθεί το παραμικρό.

    «Η μητέρα έτρεμε και η καρδιά μας είχε πάει… στην κούλουρη» καταλήγει ο επιβάτης. Ευτυχώς το θρίλερ είχε αίσια κατάληξη.

    Η μητέρα έκανε το σταυρό της και ευχαρίστησε τους ανθρώπους που την βοήθησαν. Αν αργούσαν λίγο ίσως το καρότσι μαζί με το μωρό… να ταξίδευε με το τρένο αλλά το μισό… θα ήταν απέξω αφού η πόρτα το είχε εγκλωβίσει.

    *εφημερίδα "Πολιτεία"

    Πηγή: TheBest.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch