Κυριακή, 02 Ιανουαρίου 2022 08:30

Οκτώ νέες ψηφιακές υπηρεσίες έρχονται το 2022

Γράφτηκε από τον

Όλες οι αλλαγές για ταυτότητες, δίπλωμα οδήγησης, διαζύγια, μεταβιβάσεις ακινήτων, τηλεψυχιατρική

Με μια δέσμη νέων ψηφιακών υπηρεσιών με επίκεντρο τον πολίτη έρχεται το 2022. Όπως έχει επισημάνει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης στις προτεραιότητες της στρατηγικής του υπουργείου είναι να γίνει πιο εύκολη η ζωή των πολιτών, να χρησιμοποιηθούν απλά τεχνολογικά εργαλεία για να αλλάξει ο τρόπος που παρέχονται οι κρατικές υπηρεσίες στους πολίτες και ο τρόπος με τον οποίο αλληλεπιδρούν με το κράτος.

Οι νέες εφαρμογές αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί και να αρχίσουν να λειτουργούν το πρώτο εξάμηνο της καινούργιας χρονιάς. Ειδικότερα, οι υπηρεσίες που θα γίνονται ηλεκτρονικά θα είναι:

Ψηφιακές υπογραφές
Από τις αρχές κιόλας του νέου χρόνου, εντός Ιανουαρίου, πρόκειται να διατεθούν συνολικά 376.500 υπογραφές για συγκεκριμένες επαγγελματικές ομάδες, όπως διαχειριστές επιχειρήσεων, λογιστές, δικηγόρους, συμβολαιογράφους. Αυτό έχει υπογραμμίσει ο κ. Πιερρακάκης. Ειδικότερα, οι υπογραφές που θα διατεθούν είναι:
- οι 270.000 σε διαχειριστές επιχειρήσεων
- οι 60.000 σε λογιστές
- οι 43.500 σε δικηγόρους
- οι 3.000 σε συμβολαιογράφους.

Ταυτότητα και δίπλωμα οδήγησης στο κινητό

Μετά την εισαγωγή της ψηφιακής ταυτότητας στο κινητό τηλέφωνο που δίνει την δυνατότητα στους πολίτες να αποδεικνύουν την ταυτοπροσωπία με το πιστοποιητικό εμβολιασμού χωρίς να απαιτείται η επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σχεδιάζει την επέκταση αυτής της εφαρμογής ώστε να γίνεται χρήση των στοιχείων της ταυτότητά μας και για άλλες υπηρεσίες. «Στοχεύουμε στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2022 να έχουμε το μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της δουλειάς» δήλωσε ο κ. Πιερρακάκης, ενώ όσον αφορά και στο δίπλωμα οδήγησης υπάρχει σχεδιασμός εντός του 2022 να δημιουργηθεί μια εφαρμογή όπου θα συγκεντρώνονται στο κινητό το δίπλωμα, τα στοιχεία του αυτοκινήτου, του οδηγού.

Μεταβιβάσεις ακινήτων

Όπως έχει ήδη αναφέρει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει σχεδιαστεί ένα σύστημα «ο ψηφιακός φάκελος μεταβίβασης ακινήτων. Όλα θα γίνονται στον συμβολαιογράφο». Το σύστημα με τη συναίνεση των ενδιαφερομένων θα αντλεί όλα τα απαιτούμενα πιστοποιητικά από τα πληροφοριακά συστήματα του Δημοσίου.

Ίδρυση ατομικής επιχείρησης

Η όλη διαδικασία θα ολοκληρώνεται με μία ενέργεια, αποφεύγοντας όλες τις γραφειοκρατικές διαδικασίες και την ταλαιπωρία των ενδιαφερόμενων. «Ψηφιοποιούμε και απλοποιούμε τις διαδικασίες, ενδυναμώνουμε τους επαγγελματίες» έχει επισημάνει ο υπουργός.

'Αυλο διαζύγιο

Έρχεται η εφαρμογή που θα δίνει την δυνατότητα σε ζευγάρια που επιθυμούν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους να προχωρήσουν γρήγορα και από το σπίτι τους στην έκδοση του συναινετικού διαζυγίου. Ολόκληρη η διαδικασία θα πραγματοποιείται μέσω μιας εφαρμογής στο διαδίκτυο. Αυτό που προβλέπεται είναι ότι οι δύο πλευρές, μέσω πληρεξούσιου δικηγόρου, θα μπορούν ηλεκτρονικά από την πλατφόρμα στην ενιαία ψηφιακή πύλη gov.gr να λύουν τον γάμο τους μέσα σε διάστημα 10 ημερών, χωρίς να φτάσουν στο δικαστήριο.

Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών

Για πρώτη φορά το κράτος καταγράΟκτώ φει και προτυποποιεί όλες τις διοικητικές διαδικασίες του. Πρόκειται για «ένα project στρατηγικής σημασίας» όπως το έχει χαρακτηρίσει ο υπουργός, καθώς θα αποτυπώνονται βήμα προς βήμα όλες οι διαδικασίες του ελληνικού Δημοσίου, τα απαραίτητα δικαιολογητικά, το πότε αυτά δίνονται ψηφιακά ή φυσικά και πού.

Το Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών θα είναι δημόσια προσβάσιμο σε όλους, ώστε τόσο οι πολίτες όσο και οι δημόσιοι υπάλληλοι, θα βρίσκουν εύκολα και γρήγορα το σύνολο των δικαιολογητικών και ενεργειών που απαιτούνται για την ολοκλήρωση οποιαδήποτε διοικητικής διαδικασίας.

Υπηρεσίες τηλεψυχιατρικής

Στο πλαίσιο της τηλεϊατρικής που έχει ήδη ανακοινώσει ο κ. Πιερρακάκης θα προσφέρεται δωρεάν τηλεσυμβουλευτική για θέματα ψυχικής υγείας μέσα από συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Τέλος, να σημειωθεί ότι εντός του νέους έτους θα δημοπρατηθεί το 90% των έργων που περιλαμβάνονται στην Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και θα χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 02 Ιανουαρίου 2022 14:23

Σχετικά Άρθρα

  • Έρχεται το προ-συμπληρωμένο Ε9 και άλλες 16 ψηφιακές υπηρεσίες από την εφορία
    Έρχεται το προ-συμπληρωμένο Ε9 και άλλες 16 ψηφιακές υπηρεσίες από την εφορία

    Οι νέες, ηλεκτρονικές δυνατότητες που θα διευκολύνουν τις συναλλαγές των φορολογούμενων – Αυτόματες επιστροφές φόρων, ψηφιακές κληρονομιές και... scanner εγγράφων με QR

    Την ουσιαστική κατάργηση της υποχρέωσης για την υποβολή δήλωσης Ε9 από τους φορολογούμενους που αποκτούν, πωλούν ή μεταβιβάζουν ακίνητα με γονική παροχή ή δωρεά δρομολογεί η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

    Με δεδομένο ότι οι μεταβιβάσεις ακινήτων γίνονται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας myProperty, στην ΑΑΔΕ σχεδιάζουν την αυτόματη συμπλήρωση του Ε9, γεγονός που θα βγάλει τους φορολογούμενους από τη δύσκολη θέση να διορθώνουν από μόνοι τους τα στοιχεία της ακίνητης περιουσίας τους.

    Παράλληλα, μέσα στο προσεχές διάστημα, θα τρέξουν και άλλες 16 νέες ψηφιακές υπηρεσίες που αφορούν σε ΔΟΥ, συμψηφισμούς και επιστροφές φόρων, ψηφιακή έκδοση φορολογικής ενημερότητας, έναρξη, διακοπή και μεταβολή επαγγελματικής δραστηριότητας, έκδοση πιστοποιητικών και εγγράφων κ.ά.

    Αναλυτικότερα, εντός του έτους, προγραμματίζεται να αναπτυχθούν οι ακόλουθες εφαρμογές:

    • Αυτοματοποιημένο σύστημα επιστροφών φόρου με υλοποίηση ψηφιακής διαδικασίας κεντρικών επιστροφών φόρου εισοδήματος νομικών προσώπων που είναι ενήμερα, χωρίς αίτηση
    • Δημιουργία πλατφόρμας ψηφιακής υποβολής δηλώσεων λοιπών φόρων που υποβάλλονται χειρόγραφα
    • Ολοκλήρωση λειτουργίας και προσυμπλήρωση δηλώσεων από τα στοιχεία του myDATA
    • Αυτόματη ενημέρωση βάσης Μητρώου Φορολογουμένων μέσω διασύνδεσης με το Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ)
    • Αναδιοργάνωση / αναβάθμιση του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ), Τηλεφωνικό Κέντρο – Διαδικασία Εξυπηρέτησης
    • Επέκταση των υπηρεσιών «Τα αιτήματά μου» και «Τα ραντεβού μου» στα τελωνεία
    • Διαδικασίες και ενέργειες για την αποδοχή καρτών εξωτερικού στις πληρωμές φορολογικών και τελωνειακών υποχρεώσεων
    • Ανάπτυξη εφαρμογής (application) κινητών συσκευών για πρόσβαση σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ και σήμανση των εγγράφων της ΑΑΔΕ με QR Code για την επαλήθευση της εγκυρότητάς τους
    • Ανάπτυξη εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων φόρου κληρονομιάς
    • Αυτόματη ενημέρωση Ε9 για όσες δηλώσεις υποβάλλονται μέσω του myProperty και ανάπτυξη ηλεκτρονικής εφαρμογής για τα πιστοποιητικά ΕΝΦΙΑ που εκδίδονται με χειρόγραφη διαδικασία
    • Επικαιροποίηση και επέκταση της εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων φόρου χρηματικής δωρεάς και γονικής παροχής
    • Επέκταση της εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων φόρου κερδών από τυχερά παίγνια και της εφαρμογής ψηφιακής υποβολής δηλώσεων φόρου μεταβίβασης ακινήτων
    • Ψηφιακή έκδοση φορολογικής ενημερότητας σε περιπτώσεις οφειλής με κριτήριο το προφίλ οφειλετών
    • Πλήρης αυτοματοποίηση της διαδικασίας πίστωσης των υπερεισπράξεων στους λογαριασμούς των φορολογουμένων ή συμψηφισμού με άλλες οφειλές τους, χωρίς την παρεμβολή οποιασδήποτε διοικητικής διαδικασίας
    • Ψηφιοποίηση του φορολογικού μητρώου. Εναρξη και μεταβολή Νομικών Οντοτήτων που δεν συστήνονται στο ΓΕΜΗ. Διακοπή υπό ίδρυση Φυσικών Προσώπων, Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων. Μεταβολές και διαγραφή Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων που συστήνονται στο ΓΕΜΗ. Διαδικασία ένταξης στο Ειδικό Καθεστώς Αγροτών. Διακοπή εργασιών επιχείρησης φυσικού προσώπου
    • Επέκταση διαλειτουργικότητας με συστήματα άλλων φορέων (ΓΕΜΗ, υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου)
    • Ανάπτυξη εφαρμογής για ψηφιακά αιτήματα και εγκρίσεις παραλαβής οχημάτων από αναπήρους, καθώς και για τη χορήγηση απαλλαγής τελών κυκλοφορίας

    Πηγή: newmoney.gr

  • Στύλιος: Ενημερώνουμε και εξυπηρετούμε καλύτερα τους αγρότες, μειώνουμε τη γραφειοκρατία
    Στύλιος: Ενημερώνουμε και εξυπηρετούμε καλύτερα τους αγρότες, μειώνουμε τη γραφειοκρατία

    Αυξάνεται η ικανοποίηση του κόσμου για τις ψηφιακές υπηρεσίες του ΥπΑΑΤ

    Ραγδαία άνοδο παρουσιάζει ο βαθμός ικανοποίησης του κόσμου από την επικοινωνία που έχει με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

    Σε πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η KapaResearch για λογαριασμό του ΥΠΑΑΤ τον Μάρτιο του 2022, σε τυχαίο δείγμα 1.100 αγροτών, ο βαθμός ικανοποίησης από την επικοινωνία που έχουν με το Υπουργείο αυξήθηκε στο 54%.

    Σημειώνεται ότι το χρονικό πλαίσιο της έρευνας προσδιορίστηκε από τον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργο Στύλιο, ο οποίος ήθελε να μετρηθεί η ανταπόκριση των αγροτών στις ψηφιακές υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ μετά την κατάθεση του νέου Στρατηγικού Σχεδίου για την ΚΑΠ 2023-2027 και αφού είχαν προκηρυχθεί σημαντικά κοινοτικά προγράμματα όπως αυτά των Νέων Γεωργών, τα Βιολογικά, Εγγειοβελτιωτικά, Αγροτική Οδοποιία, Νιτρορύπανση κ.ά.

    Σύμφωνα με την έρευνα, σχεδόν 9 στους 10 πολίτες γνωρίζουν ότι το ΥΠΑΑΤ προσφέρει ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ 6 στους 10 τις έχουν χρησιμοποιήσει. Μάλιστα, 2 στους 3 συναλλασσόμενους έχουν κάνει χρήση αυτών των υπηρεσιών το τελευταίο δίμηνο, γεγονός που δείχνει ότι η διαδικασία αυτή της εξυπηρέτησης μέσω ψηφιακών υπηρεσιών έχει πια κατοχυρωθεί ως κεκτημένο και υποχρεωτικό.

    Οι ψηφιακές υπηρεσίες με τη μεγαλύτερη ζήτηση είναι:

    • Ψηφιακές υπηρεσίες δηλώσεων καλλιεργειών
    • Πληρωμές ενισχύσεων
    • Επιδοτούμενα προγράμματα

    Η γραμμή του 1540

    Το τηλέφωνο παραμένει βασικό κανάλι επικοινωνίας για μεγάλο ποσοστό συναλλασσόμενων με το Υπουργείο. Η αναγνωρισιμότητα του 1540 μεταξύ των αγροτών εξακολουθεί να είναι καθολική, αφού το 95% γνωρίζει τη γραμμή (67%) ή κάτι έχουν ακούσει για αυτήν (28%). Το 93% όσων γνωρίζουν την ύπαρξη της γραμμής, την έχουν καλέσει. Μάλιστα 1 στους 2 κάλεσαν τη γραμμή το τελευταίο δίμηνο γεγονός που δηλώνει πως η γραμμή έχει αποκτήσει πια ένα τακτικό κοινό.

    Τα βασικότερα θέματα για τα οποία κάλεσαν στη γραμμή είναι κατά σειρά:

    • Οι ψηφιακές υπηρεσίες
    • Οι αποζημιώσεις του ΕΛΓΑ
    • Οι ενιαίες ενισχύσεις
    • Θέματα ασφάλισης στον ΕΛΓΑ
    • Ενημέρωση για επικοινωνία με διάφορες υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ

    Σχεδόν 9 στους 10 πολίτες από όσους καλούν στο 1540 δηλώνουν πολύ και αρκετά ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν. Το ποσοστό ικανοποίησης συνεχίζει να έχει αυξητική τάση και το 2022.

    Η εξυπηρέτηση από τη γραμμή αξιολογείται θετικά, μάλιστα πλησιάζει το άριστα 10 και στα πέντε κριτήρια καλής εξυπηρέτησης: ευγένεια, προσπάθεια, απλότητα στην επικοινωνία, κατανόηση του θέματος/αιτήματος, πληρότητα στην απάντηση.

    Γενικά το γεγονός της λειτουργίας της γραμμής κρίνεται ως μια θετική δράση του ΥΠΑΑΤ από το σύνολο σχεδόν των ερωτώμενων (96%).

    Τέλος αποτυπώνεται έντονα αυξητική τάση στη μελλοντική ζήτηση πληροφοριών και ενημέρωσης για καλλιέργειες.

    Ιστότοπος

    To 85% των ερωτηθέντων δηλώνουν ικανοποιημένοι από τον ιστότοπο (site) του ΥΠΑΑΤ. Το ποσοστό αυτό συνεχίζει να παρουσιάζει αυξητική τάση (συν 2% σε σχέση με το 2020), ενώ 9 στους 10 δηλώνουν ότι θα χρησιμοποιήσουν το site και στο μέλλον.

    Τα πρώτα τρία θέματα που αναζητούν στο site είναι:

    • Επιδοτούμενες δράσεις του ΥΠΑΑΤ
    • Πληροφορίες για πληρωμές
    • Πληροφορίες για καλλιέργειες

    Σημαντική, με ανοδική τάση, διαφαίνεται η ζήτηση για θέματα εξαγωγών αγροτικών προϊόντων.

    Ραγδαία είναι η άνοδος του ποσοστού αυτόματης εξυπηρέτησης σε 45% από 31% το προηγούμενο έτος.

    Το ποσοστό γενικής ικανοποίησης παραμένει πολύ υψηλό, στο 75%, ενώ έως και 87% του δείγματος δηλώνουν ικανοποιημένοι από το περιβάλλον εξυπηρέτησης και την ταχύτητα.

    Τέλος, 8 στους 10 συναλλασσόμενους αναφέρουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει τη ψηφιακή υπηρεσία αιτημάτων με το 85% αυτών να δηλώνουν ικανοποιημένοι από την υπηρεσία.

    E-mail, κινητό και social media

    Όλο και λιγότεροι συναλλασσόμενοι (20%) επιλέγουν την εξυπηρέτησή τους μέσω email.

    9 στους 10 είναι θετικοί στο να χρησιμοποιούν υπηρεσίες του ΥΠΑΑΤ από το κινητό τους ενώ το 50% δηλώνει πρόθυμο να κατεβάσει τη νέα mobile εφαρμογή (app), την i-Agric στο κινητό του. Πρόκειται για ένα ποσοστό που συνεχώς αυξάνεται, αν σκεφτούμε ότι το αντίστοιχο ποσοστό το προηγούμενο έτος ήταν 38%, αφού ολοένα και περισσότεροι αγρότες εξοικειώνονται με τη χρήση του κινητού σε πολλές δραστηριότητες της καθημερινότητάς τους.

    Στην εφαρμογή αυτή μπορούν να ενημερώνονται μεταξύ άλλων για όλα τα δελτία τύπου του Υπουργείου και του ΟΠΕΚΕΠΕ, αλλά και τις προσκλήσεις του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης.

    Περίπου 3 στους 10 δηλώνουν ότι γνωρίζουν το λογαριασμό του ΥΠΑΑΤ στα socialmedia, ενώ το 9% δηλώνει ότι το ακολουθεί με ποσοστό 70% να είναι πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο από την ενημέρωση που τους παρέχει. Οπτικοποιημένο υλικό ενημέρωσης για δυνατότητες προώθησης προϊόντων και εκθέσεις είναι τα δύο για το οποία αποζητούν περισσότερο περιεχόμενο στο λογαριασμό των socialmedia του Υπουργείου.

    1 στους 4 γνωρίζουν την ύπαρξη της πλατφόρμας Greek Farms, ενώ το 5% δηλώνει ότι την χρησιμοποιεί με το 77% εξ αυτών να δηλώνουν ικανοποιημένοι. Αντίστοιχα ένας στους τέσσερις γνωρίζει την υπηρεσία εξυπηρέτησης με ραντεβού, ενώ ένα ποσοστό 4% δηλώνουν ότι την έχουν χρησιμοποιήσει και το 71% από αυτούς δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη χρήση της.

    Ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Γιώργος Στύλιος δήλωσε: «Από το ξεκίνημα της θητείας μου στο ΥΠΑΑΤ, βασική μου προτεραιότητα ήταν να μειώσουμε στο ελάχιστο τη γραφειοκρατία σε ό,τι αφορά τις συναλλαγές των αγροτών με υπηρεσίες του Υπουργείου, αλλά και την προώθηση των προγραμμάτων στήριξης του πρωτογενούς τομέα. Ξεκινώντας με το Πρόγραμμα των Νέων γεωργών, η κατάθεση φακέλου έγινε για πρώτη φορά ηλεκτρονικά. Από τα 10 υποχρεωτικά δικαιολογητικά που απαιτούνταν, τα 9 παρέχονταν ψηφιακά, ενώ μόνο 1 προϋπέθετε αυτοπρόσωπη παρουσία σε υπηρεσία.

    Έχουμε σχεδιάσει τα αποτελέσματα κάθε πρόσκλησης να βγαίνουν μέσα σε διάστημα 6-7 μηνών, ενώ παλαιότερα προγράμματα για να ολοκληρωθούν μπορεί να απαιτούσαν μέχρι και διάστημα 2 ετών. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα-πιλότο που σχεδιάσαμε στο ΥπΑΑΤ, προκειμένου να εξετάσουμε πώς θα εφαρμόσουμε πιο γρήγορες διαδικασίες και στις μελλοντικές προσκλήσεις».

    Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στον ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των αγροτών που εξυπηρετούνται μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών και υπηρεσιών διαδικτύου.

    Ο κ. Στύλιος σημειώνει σχετικά: «Είναι σημαντική η αύξηση στο ποσοστό ικανοποίησης των πολιτών όσον αφορά την συνολική εικόνα λειτουργίας του Υπουργείου, την εξυπηρέτηση και τις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει. Σημαντικά θέματα όπως η φιλικότητα του προσωπικού απέναντι στους πολίτες, η διαφάνεια και η ισότιμη μεταχείριση καταγράφουν πλειοψηφικά ποσοστά ικανοποίησης, ενώ καταγράφεται και ραγδαία άνοδος στην ικανότητα επίλυσης, γεγονός που δείχνει ότι το ΥΠΑΑΤ έχει γίνει πιο αποτελεσματικό στην εξυπηρέτηση. Θα συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερη δυναμική. Θέλουμε οι παραγωγοί μας να έχουν την καλύτερη δυνατή ενημέρωση από εμάς, μέσω κάθε διαθέσιμου καναλιού επικοινωνίας δίνοντας έμφαση στα σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία όπως είναι π.χ. το app, καθώς η πληροφορία παίζει καταλυτικό ρόλο στη σύγχρονη εποχή.»

    Σχέδιο για παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών

    Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων έχει σχεδιάσει συγκεκριμένο πλάνο, σύμφωνα με το οποίο, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, θα παρέχει νέες ψηφιακές υπηρεσίες οι οποίες μεταξύ άλλων:

    • θα βελτιώνουν την επικοινωνία του ΥπΑΑΤ με τους παραγωγούς και τις εταιρείες του αγροδιατροφικού τομέα
    • θα μειώνουν τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που σχετίζονται με προγράμματα στήριξης των αγροτών
    • θα ενισχύουν την ψηφιακή διαλειτουργικότητα μεταξύ υπηρεσιών και φορέων που υπάγονται στο ΥΠΑΑΤ.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Εκτός λειτουργίας taxisnet και gov.gr - Ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες για τους πολίτες
    Εκτός λειτουργίας taxisnet και gov.gr - Ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες για τους πολίτες

    Εκτός λειτουργίας taxisnet και gov.gr - Ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες για τους πολίτες

    Εκτός λειτουργίας έχουν τεθεί από το απόγευμα της Παρασκευής κάποιες από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του gov.gr, προκειμένου να γίνει η αναβάθμιση των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης που υπάγεται στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Ειδικότερα, από την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου και ώρα 17:00 έως και την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου και ώρα 18:00 δεν είναι διαθέσιμες για τους πολίτες αρκετές από τις υπηρεσίες.

    Πιο συγκεκριμένα, δεν είναι δυνατή η πρόσβαση στις υπηρεσίες του gov.gr που σχετίζονται με:

    • Υπηρεσίες αυθεντικοποίησης χρηστών μέσω κωδικών Taxisnet (όπως ΗΔΙΚΑ, e-ΕΦΚΑ κ.α.),
    • Υπηρεσίες της ΓΓΠΣΔΔ, όπως Πόθεν Έσχες, Ενιαία Αρχή Πληρωμής, e-Παράβολο, και web services από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ σε φορείς της Δημόσιας Διοίκησης,
    • Υπηρεσίες φορολογικής διοίκησης ΑΑΔΕ και Υπ. Οικονομικών, όπως Taxisnet, ICISnet, TAXIS, Elenxis, MIS, ΨΥΔΗΠΕΕΚ, Πόθεν Έσχες κ.α..

    Διευκρινίζεται ότι έχει υπάρξει μέριμνα ώστε να μην επηρεαστεί η λειτουργία των σχετικών με την COVID-19 υπηρεσιών. Έτσι, θα παραμείνουν λειτουργικές κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα οι εξής υπηρεσίες του gov.gr:

    • Εμβολιασμός κατά της COVID-19 (emvolio.gov.gr)
    • Πιστοποιητικό εμβολιασμού/νόσησης
    • Ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό COVID-19
    • Δήλωση Αυτοδιαγνωστικών Τεστ COVID-19 (self-testing.gov.gr)
    • Rapid test (εισαγωγή αποτελεσμάτων από διαγνωστικά κέντρα/δημόσιες δομές υγείας/κινητά συνεργεία)
    • Mobile εφαρμογές Covid Free GR και Covid Free GR Wallet

    Όπως συνέβη και στις προηγούμενες εργασίες αναβάθμισης υποδομών, θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι εργασίες να ολοκληρωθούν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα, προκειμένου να είναι κατά το δυνατό μικρότερη η επίδραση από τη μη διαθεσιμότητά τους.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης σχετικά με την αναβάθμιση, μεταφέροντας τις βάσεις δεδομένων της στις νέες υποδομές Ιδιωτικού Υπολογιστικού Νέφους Βάσεων Δεδομένων (Exadata Cloud@Customer – ExaCC) και Συνεχούς Λήψης Αντιγράφων Ασφαλείας Βάσεων Δεδομένων εξασφαλίζεται:

    • βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης του πολίτη
    • επαύξηση της επεξεργαστικής ισχύος και της χωρητικότητας του κέντρου δεδομένων της ΓΓΠΣΔΔ, προκειμένου να φιλοξενήσει τις δεκάδες νέες εφαρμογές που μπαίνουν σε λειτουργία σε ετήσια βάση.
    • μεγιστοποίηση του ποσοστού διαθεσιμότητας και παραγωγικότητας των εφαρμογών.
    • δυνατότητα δυναμικής αυξομείωσης της επεξεργαστικής ισχύος της υποδομής ανάλογα με τις αλλαγές στις επιχειρησιακές ανάγκες (π.χ. αύξηση ισχύος σε περιόδους υποβολής, μείωση σε περιόδους χαμηλότερου φόρτου), εξασφαλίζοντας έτσι οικονομίες κλίμακας.
    • βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας της ακεραιότητας και συνέχειας των δεδομένων, με εισαγωγή βελτιωμένων αλγορίθμων κρυπτογράφησης και αποτροπής κακόβουλης πρόσβασης.

    Τα παραπάνω έχουν ως συνέπεια την αναβάθμιση και βελτίωση της καθημερινής συναλλαγής και εμπειρίας χρήσης των πολιτών, των επιχειρήσεων και της Δημόσιας Διοίκησης, μέσω ενός σύγχρονου και αποδοτικότερου περιβάλλοντος λειτουργίας των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Taxisnet: Ποιες υπηρεσίες του gov.gr δεν θα είναι διαθέσιμες μέχρι την Κυριακή
    Taxisnet: Ποιες υπηρεσίες του gov.gr δεν θα είναι διαθέσιμες μέχρι την Κυριακή

    Μη διαθέσιμες θα είναι από σήμερα Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 17:00 έως και την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 18:00 οι υπηρεσίες του gov.gr που σχετίζονται με:

    • Υπηρεσίες αυθεντικοποίησης χρηστών μέσω κωδικών Taxisnet (όπως ΗΔΙΚΑ, e-ΕΦΚΑ κ.α.),
    • Υπηρεσίες της ΓΓΠΣΔΔ, όπως Πόθεν Έσχες, Ενιαία Αρχή Πληρωμής, e-Παράβολο, και web services από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ σε φορείς της Δημόσιας Διοίκησης,
    • Υπηρεσίες φορολογικής διοίκησης ΑΑΔΕ και Υπ. Οικονομικών, όπως Taxisnet, ICISnet, TAXIS, Elenxis, MIS, ΨΥΔΗΠΕΕΚ, Πόθεν Έσχες κ.α.

    Αιτία είναι η νέα αναβάθμιση των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ενώ κανονικά σε λειτουργία θα παραμείνουν οι υπηρεσίες που σχετίζονται με τον κορονοιό εμβολιασμό.

    Συγκεκριμένα, έχει υπάρξει μέριμνα ώστε να μην επηρεαστεί η λειτουργία των σχετικών με την COVID-19 υπηρεσιών. Έτσι, θα παραμείνουν λειτουργικές κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα οι εξής υπηρεσίες του gov.gr:

    • Εμβολιασμός κατά της COVID-19 (emvolio.gov.gr)
    • Πιστοποιητικό εμβολιασμού/νόσησης
    • Ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό COVID-19
    • Δήλωση Αυτοδιαγνωστικών Τεστ COVID-19 (self-testing.gov.gr)
    • Rapid test (εισαγωγή αποτελεσμάτων από διαγνωστικά κέντρα/δημόσιες δομές υγείας/κινητά συνεργεία)
    • Mobile εφαρμογές Covid Free GR και Covid Free GR Wallet
    • Χορήγηση αντιικών φαρμάκων σε ασθενείς με λοίμωξη COVID-19 fay.eopyy.gov.gr

    Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σημειώνει ότι, όπως συνέβη και στις προηγούμενες εργασίες αναβάθμισης υποδομών, θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι εργασίες να ολοκληρωθούν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα, προκειμένου να είναι κατά το δυνατό μικρότερη η επίδραση από τη μη διαθεσιμότητά τους.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Gov.gr: Ποιες υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες από την Παρασκευή έως την Κυριακή
    Gov.gr: Ποιες υπηρεσίες δεν θα είναι διαθέσιμες από την Παρασκευή έως την Κυριακή

    Διευκρινίζεται ότι έχει υπάρξει μέριμνα ώστε να μην επηρεαστεί η λειτουργία των σχετικών με την COVID-19 υπηρεσιών, οι οποίες θα παραμείνουν λειτουργικές

    Εκτός λειτουργίας θα τεθούν ορισμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του gov.gr από την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου και ώρα 17:00 έως και την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου και ώρα 18:00, προκειμένου να γίνει η αναβάθμιση των υποδομών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης που υπάγεται στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

    Συγκεκριμένα, κατά το αναφερόμενο χρονικό διάστημα, δεν θα είναι διαθέσιμες οι υπηρεσίες του gov.gr που σχετίζονται με:

    • Υπηρεσίες αυθεντικοποίησης χρηστών μέσω κωδικών Taxisnet (όπως ΗΔΙΚΑ, e-ΕΦΚΑ κ.α.),

    Υπηρεσίες της ΓΓΠΣΔΔ, όπως Πόθεν Έσχες, Ενιαία Αρχή Πληρωμής, e-Παράβολο, και web services από το Κέντρο Διαλειτουργικότητας της ΓΓΠΣΔΔ σε φορείς της Δημόσιας Διοίκησης,

    • Υπηρεσίες φορολογικής διοίκησης ΑΑΔΕ και Υπ. Οικονομικών, όπως Taxisnet, ICISnet, TAXIS, Elenxis, MIS, ΨΥΔΗΠΕΕΚ, Πόθεν Έσχες κ.α..

    Διευκρινίζεται ότι έχει υπάρξει μέριμνα ώστε να μην επηρεαστεί η λειτουργία των σχετικών με την COVID-19 υπηρεσιών. Έτσι, θα παραμείνουν λειτουργικές κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα οι εξής υπηρεσίες του gov.gr:

    • Εμβολιασμός κατά της COVID-19 (emvolio.gov.gr)
    • Πιστοποιητικό εμβολιασμού/νόσησης
    • Ευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό COVID-19
    • Δήλωση Αυτοδιαγνωστικών Τεστ COVID-19 (self-testing.gov.gr)
    • Rapid test (εισαγωγή αποτελεσμάτων από διαγνωστικά κέντρα/δημόσιες δομές υγείας/κινητά συνεργεία)
    • Mobile εφαρμογές Covid Free GR και Covid Free GR Wallet

    Όπως συνέβη και στις προηγούμενες εργασίες αναβάθμισης υποδομών, θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι εργασίες να ολοκληρωθούν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα, προκειμένου να είναι κατά το δυνατό μικρότερη η επίδραση από τη μη διαθεσιμότητά τους.

    Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης σχετικά με την αναβάθμιση, μεταφέροντας τις βάσεις δεδομένων της στις νέες υποδομές Ιδιωτικού Υπολογιστικού Νέφους Βάσεων Δεδομένων (Exadata Cloud@Customer – ExaCC) και Συνεχούς Λήψης Αντιγράφων Ασφαλείας Βάσεων Δεδομένων εξασφαλίζεται:

    • βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης του πολίτη
    • επαύξηση της επεξεργαστικής ισχύος και της χωρητικότητας του κέντρου δεδομένων της ΓΓΠΣΔΔ, προκειμένου να φιλοξενήσει τις δεκάδες νέες εφαρμογές που μπαίνουν σε λειτουργία σε ετήσια βάση.
    • μεγιστοποίηση του ποσοστού διαθεσιμότητας και παραγωγικότητας των εφαρμογών.
    • δυνατότητα δυναμικής αυξομείωσης της επεξεργαστικής ισχύος της υποδομής ανάλογα με τις αλλαγές στις επιχειρησιακές ανάγκες (π.χ. αύξηση ισχύος σε περιόδους υποβολής, μείωση σε περιόδους χαμηλότερου φόρτου), εξασφαλίζοντας έτσι οικονομίες κλίμακας.
    • βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας της ακεραιότητας και συνέχειας των δεδομένων, με εισαγωγή βελτιωμένων αλγορίθμων κρυπτογράφησης και αποτροπής κακόβουλης πρόσβασης.

    Τα παραπάνω έχουν ως συνέπεια την αναβάθμιση και βελτίωση της καθημερινής συναλλαγής και εμπειρίας χρήσης των πολιτών, των επιχειρήσεων και της Δημόσιας Διοίκησης, μέσω ενός σύγχρονου και αποδοτικότερου περιβάλλοντος λειτουργίας των παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

    Πηγή: Cnn.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ