Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2022 20:52

Λιβαδειά: Σύγκρουση αμαξοστοιχίας με μηχανή του ΟΣΕ - Πληροφορίες για τραυματίες

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Αμαξοστοιχία που είχε ακινητοποιηθεί κοντά στη Λιβαδειά συγκρούστηκε με μηχανή του ΟΣΕ. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχουν σημειωθεί τραυματισμοί.

Η αμαξοστοιχία 54 με προορισμό τη Θεσσαλονίκη είχε ακινητοποιηθεί από το μεσημέρι της Δευτέρας 24 Ιανουαρίου κοντά στη Λιβαδειά. Οι επιβάτες έμειναν χωρίς θέρμανση στο κρύο και ο ΟΣΕ έστειλε άλλη μηχανή για να αποκατασταθεί η βλάβη. Ωστόσο, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, όλες οι μηχανές -τρεις ή τέσσερις- που εστάλησαν φαίνεται ότι τελικά είχαν πρόβλημα. Η πέμπτη κατά σειρά που έφτασε, συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία στα βαγόνια.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι τραυματίστηκε ο μηχανοδηγός και ενδεχομένως σημειώθηκαν μικροτραυματισμοί και σε επιβάτες.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η αμαξοστοιχία θα ρυμουλκηθεί στον πλησιέστερο σταθμό για να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες στους επιβάτες.

Πηγή: Ethnos.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2022 21:15

Σχετικά Άρθρα

  • Σιδηρόδρομος: Με μπαράζ κινητοποιήσεων απαντούν οι μηχανοδηγοί στα απανωτά συμβάντα ασφαλείας - Έρχεται 24ωρη απεργία - Τι ζητούν
    Σιδηρόδρομος: Με μπαράζ κινητοποιήσεων απαντούν οι μηχανοδηγοί στα απανωτά συμβάντα ασφαλείας - Έρχεται 24ωρη απεργία - Τι ζητούν

    Σε σειρά κινητοποιήσεων θα προχωρήσει το Σωματείο Μηχανοδηγών τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο στον απόηχο των δύο απανωτών περιστατικών στον σιδηρόδρομο, το τελευταίο διήμερο: της παρ΄ολίγον μετωπικής σύγκρουσης δυο συρμών του Προαστιακού την περασμένη Παρασκευή, αλλά και τη σύγκρουση αμαξοστοιχίας με κορμούς καμμένων δέντρων το πρωί του Σαββάτου, ένας εκ των οποίων μάλιστα «καρφώθηκε» στο τρένο και βρέθηκε μέσα στην καμπίνα μηχανοδήγησης.

    Το Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ) κατά τη συνεδρίαση που πραγματοποίησε το Σάββατο αποφάσισε το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων, το οποίο έχει ως εξής:

    • 24 Σεπτεμβρίου 2024: Στάση εργασίας από τις 6 το απόγευμα εως την λήξη της βάρδιας.

    • 10 Οκτωβρίου 2024: 24ωρη απεργία

    • Νέα 24ωρη απεργία σε ημερομηνία που η ΠΕΠΕ θα προτείνει να αποφασίσουν απο κοινού τα Σωματεία Εργαζομένων στην Hellenic Train.

    Κυρίαρχο αίτημα των μηχανοδηγών είναι η διασφάλιση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, η λειτουργία βασικών συστημάτων ασφαλείας, κλπ. Ενα από τα σοβαρά προβλήματα, τα οποία οι μηχανοδηγοί είχαν καταγγείλει επανειλημμένως συμπεριλαμβάνοντάς το και στο τελευταίο εξώδικο που είχαν αποστείλει στη διοίκηση του ΟΣΕ και της Hellenic Train μέσα στο καλοκαίρι ήταν αυτός της έντονης βλάστησης στο δίκτυο.

    Μέτρα από τον ΟΣΕ μετά τις εξελίξεις

    Στο μεταξύ μετά και το τελευταίο πολύ σοβαρό περιστατικό στη Σφενδάλη, το οποίο λίγο έλειψε να οδηγήσει στον τραυματισμό του μηχανοδηγού με αντίστοιχα περιστατικά να έχουν συμβεί αρκετές φορές στο παρελθόν, ο ΟΣΕ υπό το βάρος των εξελίξεων, αναγκάστηκε να «τρέξει» διαδικασίες ενίσχυσης της ασφάλειας συστήνοντας ειδική διεύθυνση στον Οργανισμό.

    Οπως ανακοινώθηκε το απόγευμα της Κυριακής, επισπεύδει «τη λήψη άμεσων μέτρων πού έχει ήδη σχεδιάσει με σκοπό τόσο την αποτροπή ανάλογων περιστατικών στο μέλλον όσο και την εν γένει ενίσχυση της ασφάλειας επιβατών και μέσων». Για το σκοπό αυτό συστήνει μια νέα Διεύθυνση Πρασίνου & Περιβάλλοντος στον Οργανισμό με αντικείμενο τον σχεδιασμό, τίς διαδικασίες και την υλοποίηση των έργων καθαρισμού της αυτοφυούς βλάστησης και της κοπής των δένδρων κατά μήκος όλου του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

    Οπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, «με αφορμή αφενός μεν την πρόσκρουση, προχθές στην Σφενδάλη, αμαξοστοιχίας με δένδρο πού είχε γείρει επί των σιδηροδρομικών γραμμών και επί των καλωδίων ηλεκτροδότησης, με αποτέλεσμα την πρόκληση ζημιών στην καμπίνα τού μηχανοδηγού και την διακοπή της κυκλοφορίας, αφετέρου δε τη δημόσια συζήτηση που ακολούθησε δημιουργώντας - εύλογα - ανησυχία στην κοινή γνώμη, ο ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι αποφάσισε να επισπεύσει τη λήψη άμεσων μέτρων πού έχει ήδη σχεδιάσει με σκοπό τόσο την αποτροπή ανάλογων περιστατικών στο μέλλον όσο και την εν γένει ενίσχυση της ασφάλειας επιβατών και μέσων».

    Πιο συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος τού ΟΣΕ κ. Γιάννος Γραμματίδης σε δήλωσή του ανέφερε πως σε συνεργασία με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Παναγιώτη Τερεζάκη, επισπεύδεται η σύσταση μιας νέας Διεύθυνσης Πρασίνου & Περιβάλλοντος στον Οργανισμό η οποία θα έχει ως αποστολή τον σχεδιασμό, τίς διαδικασίες και την υλοποίηση των έργων καθαρισμού της αυτοφυούς βλάστησης και της κοπής των δένδρων κατά μήκος όλου του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

    Επιπρόσθετα, η νέα Διεύθυνση θα είναι αρμόδια και για την συνολική μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος τού Οργανισμού.

    Ο κ. Γραμματίδης τόνισε ότι «μέχρι σήμερα το έργο των καθαρισμών και της κοπής δένδρων ανήκε στην αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Γραμμής. Κατά συνέπεια, με αυτή την απόφαση πετυχαίνουμε την αυτονόμηση με στόχο την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και την αύξηση της ταχύτητας ανταπόκρισης.

    Η νέα Διεύθυνση, πού θα αναφέρεται απευθείας στον Διευθύνοντα Σύμβουλο, θα αποτελείται από δύο Υπηρεσίες, την Υπηρεσία Πρασίνου και την Υπηρεσία Περιβάλλοντος, τη διεύθυνση των οποίων θα αναλάβουν ένας γεωπόνος κι ένας περιβαλλοντολόγος αντίστοιχα. Σχετική πρόταση θα κατατεθεί προς έγκριση στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ, την ερχόμενη Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024».

    Ο κ. Γραμματίδης πρόσθεσε επίσης ότι «ο Οργανισμός έχει σχεδιάσει και ήδη θα προτείνει τη θεσμοθέτηση ανεξάρτητου και υπερισχύοντoς δικαιώματος του ΟΣΕ για κοπή δένδρων τόσον εντός των απαλλοτριωμένων σιδηροδρομικών διαδρόμων εκατέρωθεν των γραμμών όσο και εκτός αυτών, δηλαδή και σέ εκτάσεις ανεξαρτήτως δημόσιας ή ιδιωτικής χρήσης ή δασικών περιορισμών και πάντα κατά μήκος του ενεργού, υπό αναστολή και καταργημένου δικτύου του για λόγους μη παρακώλησης των δημοσίων συγκοινωνιών, ασφάλειας τού επιβατικού κοινού, αποφυγής πυρκαγιών και μόλυνσης τού περιβάλλοντος».

    «Με τον τρόπο αυτό, ο Οργανισμός επισπεύδει τη λήψη των μέτρων αυτών για την ορθολογικότερη διαχείριση αντίστοιχων θεμάτων, παράκαμπτοντας δαιδαλώδεις συναρμοδιότητες που μόνο καθυστερήσεις προκαλούν και, τέλος, για την προστασία τού δημόσιου συμφέροντος», κατέληξε ο κ. Γραμματίδης.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Σιδηρόδρομος: Διαρκής κίνδυνος οι κομμένοι κορμοί για το δίκτυο - Από θαύμα δεν υπήρξε τραυματισμός σήμερα - Το εξώδικο που προειδοποιούσε
    Σιδηρόδρομος: Διαρκής κίνδυνος οι κομμένοι κορμοί για το δίκτυο - Από θαύμα δεν υπήρξε τραυματισμός σήμερα - Το εξώδικο που προειδοποιούσε

    Ύστερα από την παραλίγο μετωπική σύγκρουση δύο συρμών του Προαστιακού, η οποία αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή το πρωί της Παρασκευής, σήμερα το πρωί από καθαρή τύχη δεν υπήρξε τραυματισμός των μηχανοδηγών και των επιβατών

    Καθημερινά είναι πλέον τα επικίνδυνα συμβάντα στον σιδηρόδρομο, καθώς ύστερα από την παραλίγο μετωπική σύγκρουση δύο συρμών του Προαστιακού, η οποία αποφεύχθηκε την τελευταία στιγμή το πρωί της Παρασκευής, σήμερα το πρωί από καθαρή τύχη δεν υπήρξε τραυματισμός των μηχανοδηγών και των επιβατών άλλου συρμού τον οποίο εμβόλισε στην κυριολεξία κορμός δέντρου που για άλλη μια φορά ήταν πεσμένος στη γραμμή.

    Η αμαξοστοιχία 1531 (Χαλκίδα - Αθήνα) με ώρα αναχώρησης στις 5:03 π.μ., στην οποία επέβαιναν 35 επιβάτες, προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών. Όπως ξεκάθαρα φαίνεται από τις φωτογραφίες που έχει αναρτήσει η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ), η οποία εκπροσωπεί τους μηχανοδηγούς, ο κορμός τρύπησε το τζάμι και βρέθηκε μέσα στο θάλαμο μηχανοδήγησης.

    Διαβάστε περισσότερα στο ethnos.gr

  • Προαστιακός: Με τηλεγραφήματα η κυκλοφορία στο σημείο της παρ' ολίγον σύγκρουσης - Τι καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί
    Προαστιακός: Με τηλεγραφήματα η κυκλοφορία στο σημείο της παρ' ολίγον σύγκρουσης - Τι καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί

    Την απόλυτη εξάρτηση μεγάλου μέρους της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας αποκλειστικά από την τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, καθώς συνεχίζουν να λείπουν από το σύστημα κρίσιμα συστήματα ασφαλείας, έφερε ξανά στο προσκήνιο η παρολίγο μετωπική σύγκρουση των δύο συρμών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου το πρωί της Παρασκευής, 1,5 χρόνο μετά το δυστύχημα των Τεμπών με τα 57 θύματα.

    Η νέα παρολίγον τραγωδία αποφεύχθηκε χάρις στην τήρηση του κανονισμού από τους μχανοδηγούς και τον σταθμάρχη της Αθήνας, καθώς η κυκλοφορία στο σημείο εξακολουθεί να γίνεται με ...τηλεγραφήματα.

    Δεν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση

    Οπως κατήγγειλε η Πανελλήνια Ενωση Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ) σε ανακοίνωσή της μετά το περιστατικό, στο σημείο που έγινε το συμβάν δεν λειτουργούν η τηλεδιοίκηση, το ETCS και τα φωτοσήματα.

    Με ανάρτησή τους μάλιστα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης υπενθυμίζουν ότι στο ίδιο σημείο το 2007 «είχε συμβεί μετωπική σύγκρουση συρμού του Προαστιακού με εμπορική αμαξοστοιχία με δεκάδες τραυματίες. Και τότε όπως και σήμερα δεν λειτουργούσε κανένα σύστημα ασφαλείας. Φαίνεται πως κάποιοι δεν θέλουν και δεν μαθαίνουν τι σημαίνει πραγματική ασφάλεια στον σιδηρόδρομο. Οι μηχανοδηγοί δεν ξεχνούν»

    Ο απολογισμός της σύγκρουσης του 2007 στις Τρεις Γέφυρες κατά την οποία δεν είχε ακολουθήσει εκτροχιασμός, ήταν 53 ελαφρά τραυματίες και σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΣΕ «η τοπική εμπορική αμαξοστοιχία 54304 που εκτελούσε τη διαδρομή Αγ. Ι. Ρέντη - Διυλιστήρια, συγκρούσθηκε μετωπικά με τρένο του Προαστιακού (αμαξοστοιχία 4003) που εκτελούσε το δρομολόγιο Νεραντζιώτισσα – Αθήνα – Πειραιά», με τα αίτια της σύγκρουσης να ανακοινώνεται και τότε ότι θα διερευνηθούν από ομάδα εμπειρογνωμόνων.
    Σήμερα, 17 χρόνια μετά, οι μηχανοδηγοί καταγγέλλουν ότι τα συστήματα ασφαλείας στο συγκεκριμένο σημείο εξακολουθούν να μη λειτουργούν.

    «Οι μηχανοδηγοί έκαναν το καθήκον τους, που είναι ο μόνος τρόπος που αποφύγουμε ατυχήματα»

    Η ΠΕΠΕ μάλιστα αντέδρασε έντονα και στην ανακοίνωση της Hellenic Train, στην οποία ανέφερε ότι «οι μηχανοδηγοί της, έκαναν το καθήκον τους, τηρώντας τον Γενικό Κανονισμό Κυκλοφορίας. Αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος αποφυγής περιστατικών και αντιμετώπισης παρόμοιων απρόβλεπτων καταστάσεων». Κι αυτό γιατί – όπως επισημαίνουν – η εταιρία δε βρήκε να πει μια λέξη για τα συστήματα που δε λειτουργούν.

    Η ΗΤ στην ίδια ανακοίνωση επεσήμανε ότι βρίσκεται σε ανοιχτή επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους φορείς για την πλήρη διαλεύκανση όλων των πτυχών του συμβάντος.

    Υπενθυμίζεται ότι για τα αίτια της παρ’ ολίγον σύγκρουσης συρμών του Προαστιακού την Παρασκευή υπήρξε παρέμβαση εισαγγελέα. Η Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας ζήτησε διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για να αποσαφηνιστούν τα αίτια και έδωσε εντολή να διερευνηθεί εάν έχει τελεστεί το ποινικό αδίκημα επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς. Κατά την προκαταρκτική έρευνα, που θα διενεργήσει η ΓΑΔΑ υπό την εποπτεία της Εισαγγελίας, θα ζητηθούν τα ηχητικά ντοκουμέντα των συνομιλιών και θα ληφθούν καταθέσεις.

    Μηχανοδηγοί: Η νέα διοίκηση επιβάλλει ομερτά για τα κενά ασφαλείας

    «Με απορία διαβάσαμε την σημερινή ανακοίνωση της Hellenic Train», ανέφεραν αμέσως μετά την έκδοση της ανακοίνωσης της ΗΤ οι μηχανοδηγοί. Και εξήγησαν: «Η Διοίκηση της Hellenic Train δεν αναφέρεται στην απόλυτη αναγκαιότητα για την λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας στην περιοχή της παραλίγο μετωπικής σύγκρουσης σήμερα, αλλά αναφέρεται στην τήρηση του Γενικού Κανονισμού Κίνησης και Κυκλοφορίας ως μοναδικού τρόπου αποφυγής περιστατικών και αντιμετώπισης παρόμοιων απρόβλεπτων καταστάσεων.

    Θέλει να πείσει με λίγα λόγια την Ελληνική Κοινωνία ότι στην Ιταλία για παράδειγμα η κυκλοφορία των τρένων σε μεγάλα αστικά κέντρα δεν γίνεται με σύγχρονα μέσα προστασίας της κυκλοφορίας αλλά με γραπτές εντολές σταθμαρχών για υπερβάσεις ερυθρών φωτοσημάτων», τονίζει η ΠΕΠΕ σε ανάρτησή της.

    Βάλλει μάλιστα κατά της νέας διοίκησης της εταιρίας σημειώνοντας ότι έχει επιβάλλει ομερτά για τα κενά ασφαλείας: «Η σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας της νέας Διοίκησης της, για επιβολή ομερτά στα Σωματεία Εργαζομένων για τα κενά ασφαλείας και την έλλειψη επενδύσεων στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο και την καλλιέργεια κλίματος τρόμου στους χώρους εργασίας με την επιστροφή 72χρονων συνταξιούχων ως Συμβούλων της νέας Διοίκησης για «ζητήματα ασφαλείας».

    Εντελώς τυχαία πρόκειται για πρόσωπα που περιύβρισαν τους νεκρούς συναδέλφους μας στα Τέμπη, στοχοποίησαν το Σωματείο μας και κατέχουν και υψηλές κυβερνητικές θέσεις (ο κ. Ζηλιασκόπουλος είναι και Πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ!)», τονίζουν.

    Οι μηχανοδηγοί κλείνουν την τοποθέτησή τους υπενθυμίζοντας ότι «όπως αναφέρουν όλα τα πορίσματα για το έγκλημα των Τεμπών, έτσι και η σημερινή παραλίγο μετωπική σύγκρουση στο κέντρο της Αθήνας, θα είχε μετά βεβαιότητας αποφευχθεί αν λειτουργούσαν τα συστήματα ασφαλείας».

    ΕΔΑΠΟ: Κρίσιμη η ραδιοκάλυψη

    Παρέμβαση στο θέμα έκανε και η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών για τα Τέμπη. Σε ανακοίνωσή της η ΕΔΑΠΟ επισημαίνει ότι το σημερινό σοβαρό συμβάν με δύο συρμούς του Προαστιακού που βρέθηκαν να κινούνται αντίθετα στην ίδια γραμμή, έρχεται να επιβεβαιώσει την επιμονή της από την πρώτη στιγμή της διερεύνησης ως προς την καίρια σημασία που έπαιξε η κακή ραδιοκάλυψη του συστήματος επικοινωνιών (αναλογικό VHF χωρίς αναμεταδότη) στο σιδηροδρομικό ατύχημα των Τεμπών.

    «Η σημερινή μετωπική σύγκρουση αποφεύχθηκε ακριβώς επειδή η καλή ραδιοκάλυψη του σημείου επέτρεψε στους δύο αντιθέτως κινούμενους μηχανοδηγούς να αντιληφθούν ο ένας την ύπαρξη του άλλου και να ακινητοποιήσουν εγκαίρως τους συρμούς τους. Εάν υπήρχε σε λειτουργία τη βραδιά των Τεμπών το σύστημα επικοινωνίας GSM-R ή έστω ένα δίκτυο αναμεταδοτών του αναλογικού VHF κατά μήκος της διαδρομής, ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας που αναχωρούσε από τον ΣΣ Λάρισας θα είχε ακούσει στον ασύρματο την σχεδόν ταυτόχρονη επικοινωνία της εμπορικής αμαξοστοιχίας με τον ΣΣ Νέων Πόρων και θα είχε αντιληφθεί ότι υπάρχει αντιθέτως κινούμενος συρμός στην γραμμή του, με το προφανές αποτέλεσμα να ακινητοποιήσει άμεσα τον συρμό του, όπως συνέβη σήμερα στην ακριβώς αντίστοιχη περίπτωση», υπογραμμίζει.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Πύργος: Παραμένουν τα προβλήματα στη διάβαση του ΟΣΕ στην οδό Έλλ. Στρατιώτη
    Πύργος: Παραμένουν τα προβλήματα στη διάβαση του ΟΣΕ στην οδό Έλλ. Στρατιώτη

    Παραμένουν τα προβλήματα στην ισόπεδη φυλασσόμενη διάβαση του ΟΣΕ στην οδό Έλληνος Στρατιώτη στον Πύργο, προκαλώντας αναστάτωση σε οδηγούς, κατοίκους και επαγγελματίες στην περιοχή.

    Και σήμερα τα δίφρακτα ήταν κατεβασμένα παρεμποδίζοντας την κυκλοφορία ενώ λειτουργούσαν συνεχώς και η ηχοφωτεινή σήμανση.

    Τα παράπονα είναι πολλά και παρά την παρουσία προσωπικού σεκιούριτι στο σημείο, τα τεχνικά προβλήματα που έχουν προκύψει με την λειτουργία των συστημάτων ασφαλείας της διάβασης χωρίς να περνά κάποιο τρένο, παραμένουν άλυτα.

  • Σενεγάλη: Τουλάχιστον 16 νεκροί σε σύγκρουση λεωφορείου με φορτηγό - Εικόνες που σοκάρουν (video)
    Σενεγάλη: Τουλάχιστον 16 νεκροί σε σύγκρουση λεωφορείου με φορτηγό - Εικόνες που σοκάρουν (video)

    Λεωφορείο συγκρούστηκε με φορτηγό στη Σενεγάλη, με αποτέλεσμα τον τραγικό απολογισμό.

    Τουλάχιστον 16 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 22 τραυματίστηκαν το πρωί της Δευτέρας (9/9) στο κέντρο της Σενεγάλης, μετά από σύγκρουση λεωφορείου με φορτηγό.

    Τον τραγικό απολογισμό έδωσαν πυροσβέστες στο Γαλλικό Πρακτορείο.

    Το τροχαίο σημειώθηκε τη Δευτέρα γύρω στις 6:00 τοπική ώρα (09:00 ώρα Ελλάδας) στην εθνική οδό 3, κοντά στην πόλη Ντανγκαλμα, τόνισε ένας αξιωματούχος της Πυροσβεστικής.

    Στα βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας, φαίνεται το λεωφορείο να παίρνει φωτιά.

    Τα τροχαία δυστυχήματα είναι συχνά στη Σενεγάλη, και συχνά προκαλούνται από τη κακή συντήρηση των δρόμων, την απερίσκεπτη οδική συμπεριφορά ή την εκτεταμένη διαφθορά μεταξύ άλλων.

    Η κυβέρνηση της Σενεγάλης του προέδρου Μπασιρού Ντιομαγιέ Φαγιέ, που εξελέγη τον Μάρτιο, είχε δεσμευτεί να λάβει αυστηρά για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων, μεταξύ άλλων την εντατικοποίηση οδικών ελέγχων και την επιβολή αυστηρότερων ποινών.

    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Λιβαδειά: Παρέμβαση εισαγγελέα για το τρένο που έσερνε γυναίκα που είχε πιαστεί στις πόρτες - Το χρονικό
    Λιβαδειά: Παρέμβαση εισαγγελέα για το τρένο που έσερνε γυναίκα που είχε πιαστεί στις πόρτες - Το χρονικό

    Η αμαξοστοιχία ξεκίνησε και η γυναίκα για αρκετά μέτρα σέρνονταν στο τσιμεντένιο διάζωμα

    Την παρέμβαση του εισαγγελέα προκάλεσε το αδιανόητο περιστατικό που έλαβε χώρα το Σάββατο στον σταθμό του τρένου της Λιβαδειάς, όταν οι πόρτες τις αμαξοστοιχίας έκλεισαν πριν προλάβει να κατεβεί μια γυναίκα, μητέρα 3 παιδιών, που αποβιβαζόταν στον σταθμό, με αποτέλεσμα να πιαστεί από την πόρτα.

    Η αμαξοστοιχία ξεκίνησε και η γυναίκα για αρκετά μέτρα σέρνονταν στο τσιμεντένιο διάζωμα. Ο πρώην Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Βοιωτία, Ανδρέας Κουτσούμπας, ο οποίος βρισκόταν στο σημείο, έτρεχε πίσω από το τρένο και φώναζε στον μηχανοδηγό να σταματήσει. Τελικά, το τρένο σταμάτησε και η γυναίκα απεγκλωβίστηκε, όμως η αμαξοστοιχία ξεκίνησε και πάλι το ταξίδι της για τη Θεσσαλονίκη. Ο Εισαγγελέας, έδωσε την εντολή να ακινητοποιηθεί το τρένο στον αμέσως επόμενο σταθμό και να συλληφθούν ο μηχανοδηγός και ο προϊστάμενος της αμαξοστοιχίας. Σύμφωνα με το OPEN, οι συλλήψεις φαίνεται να έχουν γίνει.

    Το χρονικό

    Σύμφωνα με την καταγγελία, χθες το βράδυ στις 8.30 στον σταθμό της Λιβαδειάς, η αμαξοστοιχία που ερχόταν με κατεύθυνση από Αθήνα για Θεσσαλονίκη, αποβίβασε τους επιβάτες.

    Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και μία γυναίκα με τρία παιδιά, η οποία δεν μπορούσε να αποβιβαστεί. Το ένα παιδί της ήταν στην πλατφόρμα, εκείνη με το άλλο παιδί στην αγκαλιά κατέβαινε, και το άλλο παιδί ήταν μέσα στο τρένο, έκλεισε η πόρτα, χωρίς να έλεγχει κανείς εάν η γυναίκα είχε προλάβει να αποβιβαστεί, και το τρένο ξεκίνησε.

    Ο βουλευτής βρισκόμενος εκεί για να παραλάβει συγγενικό του πρόσωπο, άρχισε να φωνάζει στον μηχανοδηγό να σταματήσει.

    Η αμαξοστοιχία μετά από 40 -50 μέτρα σταμάτησε, η γυναίκα τραυματίστηκε ελαφρά και κατάφερε εμφανώς σοκαρισμένη να αποβιβαστεί.

    Μάλιστα, το τρένο μετά το περιστατικό, συνέχισε την πορεία του, ενώ ο άνδρας που κατήγγειλε το περιστατικό, κάλεσε την αστυνομία.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Λέσβος: Σκάφος του Λιμενικού συγκρούστηκε με ταχύπλοο που μετέφερε μετανάστες
    Λέσβος: Σκάφος του Λιμενικού συγκρούστηκε με ταχύπλοο που μετέφερε μετανάστες

    Με σκάφος του Λιμενικούσυγκρούστηκε την Πέμπτη το μεσημέρι ένα ταχύπλοο που έγινε αντιληπτό να επιχειρεί να μεταφέρει 27 πρόσφυγες και μετανάστες στο Βορειοανατολικό άκρο της Λέσβου.

    Το χρονικό

    Σύμφωνα με την ανακοίνωση του λιμενικού σώματος: «Την Πέμπτη το μεσημέρι εντοπίστηκε από σκάφος του λιμενικού που βρισκόταν σε προγραμματισμένη περιπολία, ένα ταχύπλοο σκάφος με αλλοδαπούς επιβαίνοντες να κινείται προς τη Λέσβο, 0,3 μίλια από τις ακτές του Μολύβου.

    Το πλήρωμα του ΠΛΣ προέβη στη χρήση φωτεινών και ηχητικών σημάτων για την ακινητοποίηση του Τ/Χ σκάφους, στα οποία ο χειριστής του δε συμμορφώθηκε, εκτελώντας επανειλημμένα επικίνδυνους ελιγμούς. Στη συνέχεια, το Τ/Χ έστρεψε αιφνιδίως τη πορεία του, με πρόθεση τον εμβολισμό του ΠΛΣ, με συνέπεια τη σύγκρουσή τους. Αποτέλεσμα ήταν να καταστραφεί ο πρωραίος αεροθάλαμος του Τ/Χ σκάφους, να επέλθει εισροή υδάτων και να βυθιστεί.

    Οι 25 επιβαίνοντες έπεσαν στη θάλασσα και περισυλλέχθηκαν από το Λιμενικό, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκαν με ασφάλεια στο λιμάνι της Μυτιλήνης.

    Επιπλέον, εντοπίστηκαν στη στεριά ακόμα δύο (02) αλλοδαποί, οι οποίοι είχαν διαφύγει κολυμπώντας. Συνολικά διασώθηκαν και μεταφέρθηκαν στο ΚΥΤ ΚΑΡΑ ΤΕΠΕ «ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙ» είκοσι επτά (27) αλλοδαποί, οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους. Ο 27χρονος χειριστής του Τ/Χ σκάφους αντιστάθηκε βιαίως στα στελέχη του πληρώματος του ΠΛΣ με σκοπό να αποφύγει τη σύλληψη. Αφού ακινητοποιήθηκε, διαπιστώθηκε ότι είχε τραυματιστεί κατά τη σύγκρουση και για αυτό διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο «ΒΟΣΤΑΝΕΙΟ» για ιατρική περίθαλψη, από όπου και εξήλθε.

    Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Μυτιλήνης που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο 27χρονος αλλοδαπός διακινητής για «Πρόκληση ναυαγίου», για «Έκθεση σε κίνδυνο», για «Απείθεια» για παραβίαση των άρθρων «Περί αλλοδαπών» και του «Δίκαιο της θάλασσας».

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Σύγκρουση Rafale στην Γαλλία: Νεκροί οι δύο πιλότοι που αναζητούνταν
    Σύγκρουση Rafale στην Γαλλία: Νεκροί οι δύο πιλότοι που αναζητούνταν

    Νεκροί εντοπίστηκαν οι δύο πιλότοι που αγνοούνταν, μετά την σύγκρουση δύο στρατιωτικών αεροσκαφών Rafale στη Γαλλία το μεσημέρι της Τετάρτης (14/8)

    Η σύγκρουση σημειώθηκε ανάμεσα σε «δύο Mirage» στην περιοχή στο Μερτ-ε-Μοζέλ και άμεσα «ξεκίνησαν επιχειρήσεις αναζήτησης των πιλότων», των αεροσκαφών, όπως είχαν ανακοινώσει οι Αρχές.

    «Ένας από τους πιλότους βρέθηκε, είναι σώος και αβλαβής» σύμφωνα με τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης, καθώς έκανε χρήση του εκτινασσόμενου καθίσματός του.

    Σύμφωνα με εκπρόσωπο της πολεμικής αεροπορίας στη Le Monde, οι δύο πιλότοι βρίσκονταν στο ένα αεροσκάφος και ένας πιλότος στο άλλο. Ήταν ο τελευταίος που βρέθηκε σώος και αβλαβής.

    «Ένα ατύχημα με δύο αεροσκάφη σημειώθηκε στο Μερτ-ε-Μοζέλ στην περιοχή Κολομπί-λε-Μπελ», τόνισε η νομαρχία σε ανακοίνωσή της, λέγοντας ότι «ενεργοποιήθηκε αμέσως το περιφερειακό επιχειρησιακό κέντρο και τέθηκε σε εφαρμογή το σχέδιο SATER (αεροπορική διάσωση) σε υποστήριξη στρατιωτικών δυνάμεων».

    «Η στρατιωτική αρχή θα εκδώσει ανακοίνωση για τα αίτια του ατυχήματος», συμπλήρωσε, σημειώνοντας ότι «θα δώσει νέα ενημέρωση για την κατάσταση μόλις γίνουν γνωστές νέες πληροφορίες».

    Κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης η σύγκρουση

    «Πληροφορούμαστε με θλίψη τον θάνατο του σμηναγού Σεμπαστιέν Μαμπίρ και του υποσμηναγού Ματίς Λοράνς σε αεροπορικό δυστύχημα κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης με Rafale», έγραψε σε ανάρτησή του στο Χ (πρώην Twitter) Εμμάνουελ Μακρόν.
    Πηγή: cnn.gr- ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: AΡΧΕΙΟ ΑΠΕ/ΕPA/PHILIPPE LOPEZ / POOL MAXPPP OUΤ
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς