Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2022 21:46

Οι Κυριακές του 2022 με ανοιχτά μαγαζιά - Τι ισχύει στις εκπτώσεις

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Ποιες Κυριακές μέσα στο 2022 θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά - Στις 10 Απριλίου η επόμενη

Τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να κάνουν τα ψώνια τους και την Κυριακή, ημέρα αργίας, δίνει η νομοθεσία, και ειδικότερα ο νόμος 4177/2013, που επιτρέπει στους επιχειρηματίες να έχουν ανοιχτά τα μαγαζιά τους οκτώ Κυριακές τον χρόνο. Ωστόσο, αρκετοί είναι αυτοί που διαμαρτύρονται εντόνως, καθώς η απόφαση αυτή καταργεί την αργία της Κυριακής.

Η πρώτη Κυριακή για το 2022 κατά την οποία λειτούργησαν κανονικά μαγαζιά και σούπερ μάρκετ ήταν η πρώτη των εκπτώσεων, συγκεκριμένα η 16η Ιανουαρίου.

Η επόμενη Κυριακή με ανοιχτά τα μαγαζιά, όπως ορίζει ο νόμος, είναι η Κυριακή των Βαΐων, η οποία φέτος πέφτει 10 Απριλίου. Έτσι οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν τις αγορές τους για τα πασχαλινά τους δώρα.

Οι 6 Κυριακές κατά τις οποίες θα ανοίξουν τα μαγαζιά και τα σούπερ μάρκετ είναι οι:

  • 10 Απριλίου 2022 - Πριν τον εορτασμό του Πάσχα
  • 8 Μαΐου 2022 – Είναι η πρώτη Κυριακή των ενδιάμεσων εκπτώσεων
  • 10 Ιουλίου 2022 - Η πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων
  • 6 Νοεμβρίου 2022 - Η πρώτη Κυριακή των ενδιάμεσων εκπτώσεων του Νοεμβρίου
  • 11 Δεκεμβρίου 2022 - Η προτελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα
  • 18 Δεκεμβρίου 2022 - Η τελευταία Κυριακή πριν τα Χριστούγεννα

25 Δεκεμβρίου 2022 – Που δεν θα ανοίξουν ωστόσο τα μαγαζιά επειδή συμπίπτει με τα Χριστούγεννα

Τονίζεται πως η κάθε αλυσίδα σούπερ μάρκετ μπορεί να καθιερώσει δική του πολιτική για τις Κυριακές και το κατά πόσο θα ανοίγουν τα καταστήματα.

Τι ισχύει για τις εκπτώσεις

Η περίοδος των χειμερινών εκπτώσεων οδεύει προς το τέλος της, καθώς η καταληκτική ημερομηνία είναι στις 28 του Φλεβάρη, με τις προσφορές να έρχονται ξανά στα Μέσα του Μαΐου.

  • Από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιανουαρίου μέχρι το τέλος του Φεβρουάριου (11 Ιανουαρίου - 28 Φεβρουαρίου)
  • Από τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου μέχρι το τέλος του Αυγούστου (5 Ιουλίου - 31 Αυγούστου)

Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις διαρκούν:

  • Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαΐου (1-15 Μαΐου)
  • Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου (1-15 Νοεμβρίου)

Πηγή: iEidiseis.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2022 20:31

Σχετικά Άρθρα

  • Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Κινήσεις στρατηγικής για την διάσωση της αγοράς της πόλης – “Είμαστε αποφασισμένοι να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα”
    Εμπορικός Σύλλογος Πύργου: Κινήσεις στρατηγικής για την διάσωση της αγοράς της πόλης – “Είμαστε αποφασισμένοι να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα”

    Ευρεία έρευνα για τους καταναλωτές – “Θέλουμε να φτάσει η σκέψη του καταναλωτή σε μας με κάθε τρόπο” τονίζει ο Ηλίας Ξανθούλης

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Με την επικείμενη ολοκλήρωση του νέου οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, και την πρόσβαση σε άλλες μεγαλύτερες αγορές να γίνεται ταυτόχρονα ευκολότερη, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου και ο πρόεδρος Ηλίας Ξανθούλης, προσπαθούν όσο ακόμα είναι καιρός όχι απλώς να διορθώσουν τα "κακώς κείμενα" της αγοράς του Πύργου, προκειμένου να κρατήσουν τους καταναλωτές εντός των ορίων τις πόλης αλλά και γιατί όχι να προσελκύσουν και νέους, από άλλες περιοχές.

    Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, μέσα στο επόμενο δεκαήμερο, θα δημοσιευτεί ένα ερωτηματολόγιο για τους καταναλωτές, το οποίο θα διαρκέσει περίπου δύο μήνες. Στόχος της έρευνας είναι να δώσει στο αγοραστικό κοινό την ευκαιρία να εκφράσει ελεύθερα τις απόψεις του για την αγορά του Πύργου, να προτείνει βελτιώσεις αλλά και να εξηγήσει τους λόγους που το ωθούν να ψωνίζει εκτός πόλης.

    Οι καταναλωτές που το επιθυμούν, θα μπορούν μέσω ενός link να έχουν πρόσβαση σε ένα ερωτηματολόγιο με καίριες ερωτήσεις για την αγορά και τον εμπορικό κόσμο και απαντώντας, να δίνουν το δικό τους στίγμα για όλα αυτά που επιθυμούν και δεν βρίσκουν στην αγορά του Πύργου, για τους λόγους που τους οδηγούν στην αναζήτηση άλλων καταστημάτων αλλά να κάνουν επιπλέον τις δικές τους προτάσεις ή σχόλια.

    Παράλληλα, η έρευνα θα επιτρέψει στους εμπόρους. να κατανοήσουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, καθώς και να λάβουν αποφάσεις για τις μελλοντικές τους δράσεις.

    Ο κ. Ξανθούλης από την πλευρά του, μιλώντας στο ilialive.gr απηύθυνε ανοιχτό κάλεσμα σε όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην έρευνα, μόλις αυτή ανακοινωθεί, τονίζοντας τη σημασία της για την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

    Xanthoulis

    Σύμφωνα με τον πρόεδρο, τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε μεταγενέστερη συνάντηση των επαγγελματιών, ώστε να αποφασιστούν οι επόμενες κινήσεις και να διορθωθούν τα όποια λάθη και αστοχίες. Στόχος, είναι αυτή η διαδικασία να επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο, εξασφαλίζοντας έτσι ότι η τοπική αγορά θα παραμένει ανταγωνιστική και ελκυστική.

    «… Εμείς θέλουμε να δούμε τις τάσεις της αγοράς, τι σκέφτεται ο καταναλωτής για την πόλη μας, τι θέλει, τι τον προβληματίζει και γενικότερα τι ακριβώς συμβαίνει. Καλώ όλους τους καταναλωτές να συμμετάσχουν στην έρευνα αυτή, η οποία μόνο καλό θα επιφέρει στον τόπο και την οικονομία του. Θέλουμε να φτάσει η σκέψη του καταναλωτή σε μας με κάθε τρόπο» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ξανθούλης ο οποίος παράλληλα έκανε γνωστό ότι ήδη “τρέχει” μία ακόμα έρευνα που αφορά τους επαγγελματίες, προκειμένου να συγκεντρωθούν στοιχεία για να υπάρχει μια ολοκληρωμένη εικόνα σε ό,τι αφορά την αποτίμηση της αγοραστικής κίνησης το καλοκαίρι που μόλις τελείωσε, το αποτύπωμα της Λευκής Νύχτας αλλά και να εκφράσουν οι επαγγελματίες την σύμφωνη ή μη γνώμη τους για τις δράσεις που έλαβαν χώρα το προηγούμενο διάστημα.

    Επιπλέον στην συνάντηση αυτή θα αποφασιστεί και το πλάνο των δράσεων για τη νέα χρονιά.

  • Εκπτώσεις έως 50% στα πρόστιμα για όσες επιχειρήσεις παραδεχτούν φοροδιαφυγή
    Εκπτώσεις έως 50% στα πρόστιμα για όσες επιχειρήσεις παραδεχτούν φοροδιαφυγή

    Έκπτωση έως 50% στα πρόστιμα που έχει βεβαιώσει η εφορία, μπορούν να κερδίσουν οι επιχειρήσεις που θα παραδεχτούν πως έχουν διαράξει φοροδιαφυγή, συμπληρώνοντας την «δήλωση αποδοχής πράξεων στο πλαίσιο του φορολογικού ελέγχου».

    Συγκεκριμένα, με μια δήλωση αποδοχής των φορολογικών παραβάσεων που έχουν διαπράξει και με εξόφληση του 25% της οφειλής τους εντός 3 ημερών, θα μπορούν οι φορολογούμενοι να κερδίσουν έκπτωση στα πρόστιμα που ξεκινούν από 25% και φθάνουν έως και 50%.

    Σημειώνεται πως μπορείτε να βρείτε την «Δήλωση αποδοχής πράξεων στο πλαίσιο φορολογικού ελέγχου σύμφωνα με το άρθρο 75 του ν. 5104/2024 (Α' 58) - ΚΦΔ και μείωσης προστίμων», στο site της ΑΑΔΕ, και πιο συγκεκριμένα στον Κατάλογο Εντύπων.

    Τι να προσέξετε

    Στο έντυπο με την επωνυμία «Δήλωση αποδοχής πράξεων στο πλαίσιο του φορολογικού ελέγχου» οι φορολογούμενοι θα πρέπει:

    1. Να σμπληρώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία, την επωνυμία της εταιρείας, το είδος της δραστηριότητας

    2. Να δηλώσουν ότι αποδέχονται την πράξη διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου, τέλους η εισφοράς

    3. Να δηλώσουν ότι εντός 3 ημερών από την κοινοποίηση η παραλαβή του σχετικού μηνύματος στη θυρίδα του ηλεκτρονικού λογαριασμού θα καταβάλλουν το 25% του κύριου φόρου.

    Το υπόλοιπο ποσό θα μπορεί να καταβληθεί εφάπαξ ή σε έως 12 δόσεις.

    Έκπτωση έως και 50%

    Συγκεκριμένα η νέα διαδικασία προβλέπει «κούρεμα» των προστίμων ως εξής:

    • Έκπτωση 25%

    Εάν γίνει αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου προ της έναρξης συζήτησης ενώπιον αρμόδιου δικαστηρίου.

    • Έκπτωση 30%

    Εάν γίνει αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου προ της υποβολής προσφυγής σε αρμόδιο διοικητικό δικαστήριο.

    • Έκπτωση 40%

    Εάν γίνει αποδοχή της κύριας οφειλής φόρου μετά την κοινοποίηση οριστικού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου αλλά πριν την προσφυγή στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ). Ο ελεγχόμενος έχει προθεσμία 30 ημερών από την κοινοποίηση οριστικού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου, για να προσφύγει στη ΔΕΔ και στο διάστημα αυτό, μπορεί να αποδεχτεί το αποτέλεσμα του ελέγχου και να μειώσει το πρόστιμο, για να μην ρισκάρει την απόρριψη της προσφυγής του από τη ΔΕΔ και τη βεβαίωση ολόκληρου του προστίμου.

    • Έκπτωση 50%

    Εφόσον η παραδοχή των παραβάσεων (μη υποβολή δηλώσεων ή υποβολής ανακριβών δηλώσεων) γίνει μετά την έκδοση και κοινοποίηση εντολής ελέγχου ή πρόσκλησης παροχής πληροφοριών, και έως την παρέλευση της προθεσμίας για την υποβολή εκπρόθεσμης αρχικής ή τροποποιητικής δήλωσης από την κοινοποίηση προσωρινού διορθωτικού προσδιορισμού του φόρου.

    Για να εξασφαλίσει την έκπτωση ο ελεγχόμενος, θα πρέπει να υποβάλει τις σχετικές εκπρόθεσμες αρχικές ή τροποποιητικές δηλώσεις πριν την κοινοποίηση της πράξης προσωρινού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου (με την έκδοση της εντολής ελέγχου) ή να υποβάλει τις σχετικές δηλώσεις εντός 10 ημερών από την κοινοποίηση της πράξης προσωρινού διορθωτικού προσδιορισμού φόρου.

    Πηγή: cnn.gr

  • Εμπορικός Σύλλογος Ήλιδας: Το ωράριο των καταστημάτων από Τρίτη 1/10
    Εμπορικός Σύλλογος Ήλιδας: Το ωράριο των καταστημάτων από Τρίτη 1/10

    Ο Εμπορικός Σύλλογος Ήλιδας ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι από Τρίτη 1/10/2024 το ωράριο των καταστημάτων διαμορφώνεται ως εξής:

    emporikos amal xeim

    (Δελτίο Τύπου)

  • Αμαλιάδα: Διατηρείται ακόμα το “μπουστάρισμα” της Λευκής Νύχτας στην αγορά της πόλης – Σε κορύφωση η κίνηση αυτές τις ημέρες
    Αμαλιάδα: Διατηρείται ακόμα το “μπουστάρισμα” της Λευκής Νύχτας στην αγορά της πόλης – Σε κορύφωση η κίνηση αυτές τις ημέρες

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Ύστερα από την επιτυχημένη διοργάνωση της Λευκής Νύχτας της Αμαλιάδας και την μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου, τα καταστήματα της πόλης εξακολουθούν να βλέπουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, με την αγοραστική κίνηση ειδικά αυτή την περίοδο να παρουσιάζει μεγάλη αύξηση.

    Πρόκειται για μια εξέλιξη ζωτικής σημασίας για τον εμπορικό κόσμο, αφού η προηγούμενη περίοδος σύμφωνα με τους καταστηματάρχες ήταν ιδιαίτερα δύσκολη για όλους, καθώς το αγοραστικό κοινό παρουσίαζε μια “μουδιασμένη” στάση.

    Φαίνεται όμως πως η ώθηση της εκπτωτικής νύχτας, σε συνδυασμό με την άφιξη των ετεροδημοτών, συνέτειναν στο να αλλάξουν τα δεδομένα, ζεσταίνοντας την αγορά της πόλης.

    Amaliada Agora 2

    Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά στο ilialive.gr o πρόεδρος Εμπορικού Συλλόγου Ήλιδας Φώτης Νικολόπουλος «Η κίνηση τον Αύγουστο είναι αρκετά αυξημένη, σε αυτό σίγουρα έχει παίξει σημαντικό ρόλο ο ερχομός των ετεροδημοτών που έχουν βοηθήσει στο να τονωθεί η αγορά, η οποία πλέον είναι σε αρκετά ικανοποιητικά επίπεδα και ευελπιστούμε ότι μέχρι τέλος του μήνα θα συνεχίσει σε αυτούς τους ρυθμούς.

    Βοήθησε βέβαια και η Λευκή Νύχτα που ήταν μία επιτυχημένη διοργάνωση για την Αμαλιάδα. Με την έναρξη της εκδήλωσης τα καταστήματα ήταν γεμάτα και νομίζω ότι το αποτύπωμα που άφησε ήταν αρκετά θετικό. Ήταν μία τόνωση στην αγορά την οποία έχει και ανάγκη ειδικά την φετινή περίοδο».

    Amaliada Agora 3

    Από την πλευρά του ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και εκδηλώσεων Εμπορικού Συλλόγου Γιάννης Γεωργακόπουλος επεσήμανε πως: «Η κίνηση στην αγορά έχει κορυφωθεί αυτές τις μέρες. Οι ετεροδημότες μας τιμούν κάθε χρονιά και ευτυχώς αυτό είναι μία τόνωση για την αγορά. Ευελπιστούμε να κρατήσει μερικές ημέρες ακόμα και μετά τον Δεκαπενταύγουστο γιατί περάσαμε άσχημα μέχρι τώρα. Από την Λευκή Νύχτα και μετά πάμε αρκετά καλά. Στη Λευκή Νύχτα, ήρθε πάλι πολύς κόσμος, ο κόσμος φάνηκε ότι είχε όρεξη να ψωνίσει, εκμεταλλεύτηκε και τις μεγάλες εκπτώσεις των μαγαζιών και αυτό μας βοήθησε πολύ» ανέφερε κλείνοντας ο κ. Γεωργακόπουλος

  • Ανδραβίδα: Θετικό το αποτύπωμα από την 4η Λευκή Νύχτα - Μεγάλη η ανταπόκριση του κόσμου
    Ανδραβίδα: Θετικό το αποτύπωμα από την 4η Λευκή Νύχτα Αμαλιάδας – Μεγάλη η ανταπόκριση του κόσμου

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Με ένα πλατύ χαμόγελο βρήκε τόσο τα πρόσωπα των διοργανωτών όσο και του εμπορικού κόσμου της Ανδραβίδας η λήξη της 4ης κατά σειρά Λευκής Νύχτας της Ανδραβίδας, αφού η ανταπόκριση του κόσμου ήταν ιδιαίτερα μεγάλη.

    Οι κάτοικοι της Ανδραβίδας αλλά και της ευρύτερης περιοχής αγκάλιασαν την διοργάνωση και “ζέσταναν” την αγορά, με τους επαγγελματίες από την πλευρά τους να προχωρούν σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές ενώ οι διοργανωτές να έχουν φροντίσει ακόμα και την τελευταία λεπτομέρεια έτσι ώστε να περάσουν όμορφα μικροί και μεγάλοι.

    Η Πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου Ανδραβίδας, Δήμητρα Ζωγοπούλου, μιλώντας στο ilialive.gr εμφανίστηκε ιδιαίτερα ενθουσιασμένη για την ανταπόκριση του κόσμου, εκφράζοντας παράλληλα την ελπίδα της, η διοργάνωση αυτή να επαναληφθεί και τα επόμενα χρόνια, αποτελώντας θεσμό.

    «Είναι η 4η λευκή Νύχτα Ανδραβίδας και ο κόσμος ανταποκρίθηκε θετικά. Ήταν μία ένεση για την αγορά μας, γιατί ήταν μία πολύ δύσκολη σεζόν αυτή τόσο για τον δικό μας όσο και για τους άλλους δήμους. Προσπαθήσαμε για το καλύτερο και ο κόσμος ανταποκρίθηκε. Είχαμε κεράσματα έξω στον κόσμο, είχαμε το χορευτικό την “Εστία” που πλαισίωσε όμορφα την εκδήλωση με τα χορευτικά του, είχαμε την φιλαρμονική μας που άνοιξε την εκδήλωση, είχαμε κλόουν και διάφορα διαδραστικά παιχνίδια για τα παιδιά. Τα μαγαζιά μας είχαν καλές τιμές, μεγάλες προσφορές και αυτό είχε ανταπόκριση μεγάλη στον κόσμο. Ήταν πολύ καλά και ευελπιστούμε σε ακόμα καλύτερα. Θέλουμε να συνεχίσουμε αυτή τη δράση γιατί βλέπουμε ότι ο κόσμος την αγκάλιασε, την θέλει αφού βρίσκει πράγματα σε πολύ καλές τιμές» ανέφερε κλείνοντας η κα Ζωγοπούλου.

    Andravida Leuki 2

    Andravida Leuki 3

    Andravida Leuki 4

    Andravida Leuki 5

  • Θερινές εκπτώσεις: Πότε τελειώνουν - Συμβουλές για τους καταναλωτές
    Θερινές εκπτώσεις: Πότε τελειώνουν - Συμβουλές για τους καταναλωτές

    Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την λήξη των θερινών εκπτώσεων στα εμπορικά καταστήματα της χώρας, με τους καταναλωτές και τις καταναλώτριες να σπεύδουν για τις τελευταίες αγορές της σεζόν.

    Οι εκπτώσεις για το καλοκαίρι και θα διαρκέσουν έως και τις 31 Αυγούστου.

    Στη Θεσσαλονίκη

    Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, σε κάθε ανακοίνωση περί μείωσης τιμής υποδεικνύεται η προγενέστερη τιμή που εφάρμοζε ο έμπορος για καθορισμένο χρονικό διάστημα πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής. Συμπληρωματικά να χρησιμοποιείται ποσοστό π.χ. «20% έκπτωση».

    Ως προγενέστερη τιμή νοείται η χαμηλότερη τιμή που εφάρμοσε ο έμπορος κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος των 30 ημερών πριν από την εφαρμογή της μείωσης της τιμής.

    Πρέπει να επιδεικνύεται ιδιαίτερη προσοχή στην τήρηση των διατάξεων περί εκπτώσεων και μειωμένων τιμών, καθώς οι κυρώσεις είναι βαριές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 21 ν. 4177/2013, σε όσους παραβαίνουν το νόμο επιβάλλεται πρόστιμο ποσού ίσου με το 1% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι κατώτερο από 10.000 ευρώ.

    Στην επιβαρυντική περίπτωση που οι εκπτώσεις αποδειχτεί ότι είναι ανακριβείς ή παραπλανητικές, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών και πάντως όχι μικρότερο των 20.000 ευρώ.

    Τι να προσέχουν οι καταναλωτές και οι καταναλώτριες

    • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται.
    • Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
    • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
    • Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
    • Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
    • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
    • Οι καταναλωτές θα πρέπει να ζητάνε απόδειξη. Εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος η απόδειξη είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.
    • Οι εκπτώσεις συνήθως αφορούν τα προϊόντα της θερινής σεζόν ενώ οι προσφορές είθισται να αφορούν μη εποχικά είδη αφορούν συνήθως είδη παρωχημένης εποχής.
    • Στις προσφορές, οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να έχουν αναρτημένη πινακίδα που να αναφέρει ότι πραγματοποιούνται προσφορές και στα προϊόντα που πωλούν θα πρέπει να αναγράφεται ξεκάθαρα η αρχική τιμή και η τελική τιμή προσφοράς και σε καμία περίπτωση το ποσοστό έκπτωσης.
    • Οι καταναλωτές, όπως ορίζεται από το άρθρο 1 του ν. 2251/94, έχουν κάθε δικαίωμα να ρωτούν για την προέλευση και την ποιότητα του προϊόντος και οι έμποροι έχουν την υποχρέωση να απαντούν σε αυτά τα ερωτήματα.
    Πηγή: Cnn.gr
  • 6η Λευκή Νύχτα Αμαλιάδας: Με την Πέννυ Μπαλτατζή να ανεβάζει την διάθεση και τα καταστήματα να ρίχνουν τις τιμές
    6η Λευκή Νύχτα Αμαλιάδας: Με την Πέννυ Μπαλτατζή να ανεβάζει την διάθεση και τα καταστήματα να ρίχνουν τις τιμές

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Όλα είναι έτοιμα για την 6η κατά σειρά Λευκή Νύχτα της Αμαλιάδας και τόσο ο Εμπορικός Σύλλογος όσο και οι καταστηματάρχες της πόλης έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στην μεγάλη αυτή γιορτή, προκειμένου να κινηθεί η αγορά και να αντιστρέψει την υποτονική διάθεση που το τελευταίο διάστημα κυριαρχεί στο αγοραστικό κοινό.

    Από την πλευρά τους, οι διοργανωτές έχουν σχεδιάσει την κάθε λεπτομέρεια έτσι ώστε όλοι οι επισκέπτες το Βράδυ του ερχόμενου Σαββάτου 10 Αυγούστου να διασκεδάσουν αλλά και να επωφεληθούν ταυτόχρονα από τις μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές των καταστημάτων.

    Με αφορμή αυτή την διοργάνωση κατά την διάρκεια της χθεσινής συνέντευξης τύπου, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Φώτης Νικολόπουλος κάλεσε όλους τους Ηλείους να στηρίξουν την προσπάθεια και να δώσουν το παρόν στην μεγάλη γιορτή του καλοκαιριού για την πόλη της Αμαλιάδας.

    «Το Σάββατο 10 Αυγούστου διοργανώνεται η 6η Λευκή Νύχτα Αμαλιάδας, μια εκδήλωση που έχει ως βασικό στόχο να ψωνίσουμε και να διασκεδάσουμε. Ο Εμπορικός Σύλλογος σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και τον δήμος Ηλιδας διοργανώνουμε αυτή την δράση. Σε μια προσπάθεια να τονώσουμε την αγορά που φέτος δεν είχε μεγάλη κίνηση αλλά και να κάνουμε ένα μεγάλο πάρτι, να διασκεδάσουν οι επισκέπτες μας και οι καταναλωτές ψωνίζοντας στα καταστήματά μας και περνώντας ευχάριστα στους χώρους εστίασης της πόλης μας».

    Από την πλευρά του, ο υπεύθυνος εκδηλώσεων του Εμπορικού Συλλόγου Γιάννης Γεωργακόπουλος επεσήμανε πως : «Περιμένουμε όλο τον κόσμο μετά τις 8.00 το βράδυ να τους υποδεχθούμε, σημασία της Λευκής Νύχτας είναι να μας μάθει το ευρύ κοινό.

    Να έρθουν, να τους εξυπηρετήσουμε όσο καλύτερα γίνεται με τις καλύτερες τιμές, έχουμε ενημερωθεί ότι οι εκπτώσεις θα είναι πάνω από 50% και ελπίζουμε να γίνει και πάλι μια ωραία διοργάνωση για όλα τα μαγαζιά καθώς έως τώρα δεν έχουμε την καλύτερη αγοραστική κίνηση» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργακόπουλος κάνοντας γνωστό πως κατά την διάρκεια της Λευκής Νύχτας ο κόσμος θα έχει την ευκαιρία να διασκεδάσει και να απολαύσει την συναυλία της εξαιρετικής Πέννυς Μπαλτατζή αλλά και να λικνιστεί σε ρυθμούς Λάτιν παρακολουθώντας ταυτόχρονα ένα event από το γυμναστήριο Αθλοκίνηση που θα λάβει χώρα στην πλατεία της πόλης μετά την συναυλία.

    afisa emporikos

  • Πότε λήγουν οι θερινές εκπτώσεις - Συνεχίζονται οι προσφορές από τα καταστήματα
    Πότε λήγουν οι θερινές εκπτώσεις - Συνεχίζονται οι προσφορές από τα καταστήματα

    Όσα πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές την περίοδο των θερινών εκπτώσεων - Μέχρι πότε ψωνίζουμε πιο φθηνά

    Σε εξέλιξη είναι οι εκπτώσεις του καλοκαιρού με μειωμένες τιμές στα προϊόντα.
    Μέχρι τα τέλη Αυγούστου θα διαρκέσουν οι θερινές εκπτώσεις, οι οποίες έχουν ξεκινήσει στις 8 Ιουλίου, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να κάνουν τα ψώνια τους και να επωφεληθούν από τις προσφορές.
    Ειδικότερα, η περίοδος των θερινών εκπτώσεων 2024 θα διαρκέσει μέχρι την 31η Αυγούστου.
    Τι να προσέξουν οι καταναλωτές στις θερινές εκπτώσεις

    -Όπως σε κάθε περίοδο εκπτωτική περίοδο, έτσι και στις θερινές εκπτώσεις οι καταναλωτές θα πρέπει να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή.
    -Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται.
    -Το ποσοστό της έκπτωσης θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
    -Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
    -Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
    -Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.
    -Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
    -Οι καταναλωτές θα πρέπει να ζητάνε απόδειξη. Εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος η απόδειξη είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο