Ελλάδα

Διορισμοί εκπαιδευτικών: Παραπλανητική η κατανομή με βάση τα οργανικά κενά

Διορισμοί εκπαιδευτικών: Παραπλανητική η κατανομή με βάση τα οργανικά κενά
Η αναλήθεια του ισχυρισμού των διορισμών με βάση τα οργανικά κενά όπου υπάρχουν, χωρίς την επικαιροποίηση για πάνω από τρεις δεκαετίες, δημιουργεί ασφυκτικό κλοιό αδιοριστίας για πολλούς κλάδους και μια πλειάδα ειδικοτήτων.

Το Συντονιστικό Καθηγητών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ανακοίνωσή του σημειώνει ότι
μετά από πολλά χρόνια αδιοριστίας, ο κλάδος της Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με πολύχρονη προσφορά μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα αναζητά τους λόγους που ένα ολόκληρο σύστημα διορισμών στέκεται τιμωρητικά απέναντι σε έναν ζωτικό τομέα εκπαίδευσης. Σε ένα μάθημα στρατηγικής σημασίας, με κύριο αποδέκτη τα παιδιά που φοιτούν στο δημόσιο σχολείο και την νεολαία που ασφυκτιά, μέσα σε ένα σύστημα μη παιδαγωγικό, χωρίς κίνητρα υγιούς ανάπτυξης .

Η ανακοίνωση

Οι εμπαιγμοί του Υπουργείου Παιδείας για μεγάλο αριθμό διορισμού εκπαιδευτικών, αφορούν σε ένα σχολείο χωρίς πολλαπλά διδακτικά αντικείμενα. Δεξιότητες παραμένουν εκτός του σχολείου, και το κύριο βάρος της διδασκαλίας έχει τον χαρακτήρα περασμένων δεκαετιών. Η αναλήθεια του ισχυρισμού των διορισμών με βάση τα οργανικά κενά όπου υπάρχουν, χωρίς την επικαιροποίηση για πάνω από τρεις δεκαετίες, δημιουργεί ασφυκτικό κλοιό αδιοριστίας για πολλούς κλάδους και μια πλειάδα ειδικοτήτων. Αδύνατη η ισομερής κατανομή, με ανύπαρκτες θέσεις εργασίας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Οι διορισμοί ικανοποίησαν μια μερίδα εκπαιδευτικών, αφήνοντας έρμαιο των συνθηκών όλη την εκπαιδευτική κοινότητα . Μετά από πολλά χρόνια αδιοριστίας, ο κλάδος της Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με πολύχρονη προσφορά μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα αναζητά τους λόγους που ένα ολόκληρο σύστημα διορισμών στέκεται τιμωρητικά απέναντι σε έναν ζωτικό τομέα εκπαίδευσης. Σε ένα μάθημα στρατηγικής σημασίας, με κύριο αποδέκτη τα παιδιά που φοιτούν στο δημόσιο σχολείο και την νεολαία που ασφυκτιά, μέσα σε ένα σύστημα μη
παιδαγωγικό, χωρίς κίνητρα υγιούς ανάπτυξης .
Ζητάμε !
Άρση της απεμπόλησης του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής από την δημόσια εκπαίδευση.
Προσλήψεις ισόποσης κατανομής, με βάση τις πραγματικές, αληθινές ανάγκες σε κάθε
σχολική μονάδα ανά περιφέρεια.
Σύσταση και επικαιροποίηση όλων των οργανικών θέσεων ανά κλάδο και ειδικότητα .
Πλήρη αποκατάσταση της αδικίας και διόρθωση των πενιχρών αριθμών με πλήρη κάλυψη
των οργανικών θέσεων για τον κλάδο ΠΕ11.

Συντονιστικό Καθηγητών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Πηγή: alfavita.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα