Ελλάδα

Σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη: Οργή και θλίψη στις αναγνωρίσεις σορών αγνοούμενων

Σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη: Οργή και θλίψη στις αναγνωρίσεις σορών αγνοούμενων

Πόνος και οργή επικρατεί έξω από το νοσοκομείο της Λάρισας, όπου συνεχίζουν να φτάνουν σοροί που ανασύρονται από τα συντρίμμια του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Τραγικές φιγούρες οι γονείς που αναζητούν τα παιδιά τους και υποβλήθηκαν σε εξέταση DNA. Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, έχουν ταυτοποιηθεί 14 σοροί.

Έχουν ληφθεί συνολικά 52 δείγματα DNA από συγγενείς που ψάχνουν τους αγαπημένους τους που αγνοούνται μετά την τραγωδία στα Τέμπη και όλοι στο αρμόδιο τμήμα της ΕΛ.ΑΣ. ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με την ταυτοποίηση των θυμάτων, σύμφωνα με όσα μετέδωσε στο OPEN η Μίνα Καραμήτρου.

Πιο συγκεκριμένα, οι επιστήμονες εκτιμούν πως θα χρειαστούν δύο με τρεις ημέρες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Στους 57 οι νεκροί

Πλέον, οι νεκροί της τραγωδίας ανέρχονται στους 57, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η προϊσταμένη της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Λάρισας, Ρουμπίνη Λεονταρή, στο Star. Την ίδια ώρα, έχει αυξηθεί δραματικά και ο αριθμός των αγνοούμενων με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, Γιάννη Οικονόμου, να αναφέρει ότι υπάρχουν 56 επιβάτες, τα ίχνη των οποίων έχουν χαθεί.

Την ίδια ώρα, το μεσημέρι της Πέμπτης ο σταθμάρχης της Λάρισας που είναι αντιμέτωπος με βαριές διώξεις, μεταφέρθηκε στον εισαγγελέα υπό άκρα μυστικότητα και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί το Σάββατο.

Η δικογραφία που έχει σχηματιστεί και έχει μεταφερθεί στον εισαγγελέα δεν είναι η τελική καθώς θα ενισχύεται συνεχώς με καινούρια στοιχεία και καινούρια δεδομένα, ενώ η σύλληψη του σταθμάρχη είναι μόνο ένα κομμάτι της έρευνας η οποία συνεχίζεται και μάλιστα σε υψηλό βαθμό, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Μίνας Καραμήτρου.

Όπως σημειώνει, αυτό που έχει μέσα η δικογραφία αυτή είναι οι τρεις καταθέσεις που ελήφθησαν χτες, Τετάρτη, η απολογία που έδωσε ο 59χρονος σταθμάρχης και κάποια ηχογραφημένα μηνύματα που υπάρχουν.

Επειδή είναι σε εξέλιξη και η έρευνα του κ. Ντογιάκου είναι πολύ πιθανό η δικογραφία να αποτελέσει στο τέλος ένα κομμάτι μιας μεγάλης δικογραφίας η οποία θα σχηματιστεί και η οποία μάλιστα θα πάει σε υψηλό επίπεδο, θα την χειριστεί δηλαδή πιθανώς ένας εφέτης ανακριτής.

Ποια ερωτήματα πρέπει να απαντηθούν

Παράλληλα, θα ανοίξει το ερώτημα της διερεύνησης των ευθυνών. Δεν θα μείνουμε μόνο στο τι πήγε λάθος εκείνο το μοιραίο βράδυ. Η βεντάλια θα ανοίξει και στο γιατί συνέβη αυτό; Γιατί δεν είχαν ληφθεί κάποια άλλα μέτρα; Γιατί δεν υπήρχαν οι δικλίδες ασφαλείας που έπρεπε; Τι λάθος γινόταν γενικότερα στους σιδηροδρόμους, στο ΟΣΕ, στον τρόπο που γινόταν η κίνηση των τρένων.

Επειδή πάει σε ανώτερη βαθμίδα δικαστική η διερεύνηση της υπόθεσης θα πιάσει η μπάλα της διερεύνησης ανθρώπους που ενδεχομένως θα είχαν κάνει έναν έλεγχο για το πώς λειτουργούσε για παράδειγμα ο συγκεκριμένος σταθμάρχης, γιατί ήταν μόνο αυτός εκεί; Κάτω από ποιες συνθήκες επελέγη από τους προϊσταμένους του να είναι εκεί;, σημειώνει η Μίνα Καραμήτρου.

Στο τρίτο διαλυμένο βαγόνι επικεντρώνονται οι προσπάθειες

Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη οι προσπάθειες των διασωστών μέσα σε καμένες λαμαρίνες και συντρίμμια να εντοπίσουν τους αγνοούμενους. Η επιχείρηση συνεχίζεται και μάλιστα έχει επικεντρωθεί πλέον στο τρίτο βαγόνι ,το τελευταίο από τα διαλυμένα βαγόνια που έγιναν μια άμορφη μάζα σιδηρικών, κάτω από το οποίο υπάρχουν φόβοι πως βρίσκονται και άλλοι νεκροί.

Άγνωστος παραμένει ο αριθμός των επιβαινόντων στη μοιραία αμαξοστοιχία των Τεμπών. Κατά πληροφορίες της ΕΡΤ, τα εκδοτήρια κλείνουν 10 λεπτά πριν από την αναχώρηση και όσοι επιβιβάζονται αργότερα κόβουν το εισιτήριο μέσα στο συρμό. Αυτό μπορεί να συνέβη και στις προηγούμενες 7 στάσεις του τραγικού τρένου.

Πηγή: Ethnos.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

Vendras