Ελλάδα

Τέμπη: Ο μηχανοδηγός του εμπορικού τρένου αντιλήφθηκε το λάθος - 17 λεπτά προσπαθούσε να επικοινωνήσει με συναδέλφους του

Τέμπη: Ο μηχανοδηγός του εμπορικού τρένου αντιλήφθηκε το λάθος - 17 λεπτά προσπαθούσε να επικοινωνήσει με συναδέλφους του

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και τα λεπτά πριν τη μοιραία σύγκρουση του Intercity με την εμπορική αμαξοστοιχία. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο μηχανοδηγός του τρένου έκανε προσπάθειες επικοινωνίας με άλλους συναδέλφους του.

Τηλεφωνούσε για 17 λεπτά

Όπως μετέδωσε το Mega, ο μηχανοδηγός του τρένου φαίνεται να είχε καταλάβει πως κάτι δεν πήγαινε καλά και πήγαινέ σε λάθος διαδρομή και έτσι, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τους άλλους μηχανοδηγούς για να δει τι συμβαίνει.

Ο μηχανοδηγός του Intercity επί 17 λεπτά καλούσε επίμονα τον σταθμάρχη της Λάρισας χωρίς να παίρνει απάντηση, ενώ τηλεφωνούσε στη σειρά στους συναδέλφους του, τους μηχανοδηγούς που βρίσκονταν συνήθως στο τιμόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας προς Αθήνα, για να επιβεβαιώσει την υποψία του.



«Στην αρχή, όταν κατάλαβε ο Γιώργος (ο μηχανοδηγός της επιβατικής) ότι μάλλον δεν πήγαινε σωστά, προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη. Τον κάλεσε, του φώναζε, αλλά εκείνος δεν απαντούσε. Ύστερα άρχισε να ψάχνει να βρει στο τηλέφωνο τους μηχανοδηγούς της εμπορικής για να μάθει ποιος κατεβαίνει από Θεσσαλονίκη και από ποια γραμμή», αποκάλυψε συνάδελφος του μηχανοδηγού.

Καλούσε τους μηχανοδηγούς των εμπορικών τρένων

Ο μηχανοδηγός του Intercity, χωρίς να έχει την επιβεβαίωση από τον σταθμάρχη της Λάρισας, βασίστηκε στην εμπειρία του. Θεωρώντας σχεδόν βέβαιο λοιπόν, ότι υπάρχει εμπορική αμαξοστοιχία η οποία έρχεται από Θεσσαλονίκη στην ίδια γραμμή, άρχισε να καλεί τους μηχανοδηγούς του εμπορικού που εκτιμούσε ότι έκαναν το δρομολόγιο εκείνο το βράδυ, ωστόσο η βάρδια είχε αλλάξει.

«Δεν γνωρίζουμε εάν επικοινώνησε ο μηχανοδηγός. Τώρα που έχουν ανοίξει οι τηλεφωνικές επικοινωνίες θα δούμε εάν επικοινώνησε αυτός ή κάποιος από τους άλλους τέσσερις», δήλωσε ο Κώστας Γενηδούνιας, πρόεδρος μηχανοδηγών και συνέχισε:

«Το σύστημα όπως είδαμε και από το βίντεο, δεν λειτουργεί. Μπορούμε να δούμε πως ο μηχανοδηγός όταν βλέπει μία μη λειτουργική κατάσταση, σταματάει γιατί έχει εντοπίσει πως υπάρχει λάθος στην υποδομή και καλεί την Λάρισα και ξεκινά η οπισθοχωρία. Αυτό εμάς μας δείχνει πως το σύστημα είχε πρόβλημα».

Ταυτοποιήθηκαν 56 νεκροί - Τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΑΣ

Την ίδια ώρα, συνολικά 56 νεκροί ταυτοποιήθηκαν από τη συγκριτική ανάλυση 58 βιολογικών υλικών που ελήφθησαν από συγγενείς θυμάτων, τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΑΣ, για το σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Το αρχείο της ΕΛΑΣ επισημαίνει ότι «ολοκληρώθηκε από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών η εργαστηριακή εξέταση των βιολογικών υλικών, καθώς και η ανάλυση των εργαστηριακών αποτελεσμάτων».

Η ανακοίνωση διευκρινίζει ότι «και τα 108 ληφθέντα δείγματα σορών ή σωματικών μελών αντιστοιχούν στους 56 νεκρούς, ενώ μόνο για μία περίπτωση βιολογικού υλικού, που ελήφθη από συγγενή αγνοούμενης, δεν προέκυψε αντιστοίχιση καθώς δεν βρέθηκε σχετικό δείγμα».

Σχετικά με το τελευταίο μη ταυτοποιημένο δείγμα που υπήρχε στα εργαστήρια της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών, αφορούσε, όπως αναφέρει η ΕΛΑΣ, «στην περίπτωση αγνοούμενου αλλοδαπού (Σύρου), ο αδελφός του οποίου εντοπίστηκε μέσω αστυνομικής συνεργασίας στην Ολλανδία. Ακολούθησε σχετικό αίτημα για την αποστολή στη χώρα μας του γενετικού του τύπου, από την επακόλουθη εξέταση του οποίου, κατέστη δυνατή η διακρίβωση της ταυτότητας του προαναφερόμενου αγνοούμενου».

Πηγή: Ethnos.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

Vendras