Τρίτη, 18 Απριλίου 2023 12:05

Δείτε που τοποθετούνται οι νέοι διευθυντές σχολείων - Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε όλα τα σχολεία της χώρας

Γράφτηκε από την
Ad Slot
Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε σχολεία των νέων διευθυντών σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

Σήμερα Τρίτη 18 Απριλίου αρχίζουν οι ανακοινώσεις των τοποθετήσεων των νέων Διευθυντών Σχολείων.

Σύμφωνα με τον ΓΓ του ΥΠΑΙΘ Αλ. Κόπτσης οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οφείλουν να τοποθετήσουν τους νέους διευθυντές σχολικών μονάδων από σήμερα Τρίτη 18 Απριλίου έως την Πέμπτη 20 Απριλίου.

Σε ΦΕΚ η νέα διάταξη για τον χρόνο ανάληψης υπηρεσίας των νέων Διευθυντών Σχολείων

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η νέα διάταξη για τον χρόνο ανάληψης υπηρεσίας από τους νέους Διευθυντές Σχολείων, η οποία ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία στη Βουλή.

Ειδικότερα, η διάταξη έχει ως εξής:

Άρθρο 100
Ρυθμίσεις σχετικές με τις τοποθετήσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων και με την ανάληψη υπηρεσίας στελεχών της εκπαίδευσης - Τροποποίηση περ. ε) παρ. 3 άρθρου 39 και παρ. 1 άρθρου 42 ν. 4823/2021

1. Στην περ. ε) της παρ. 3 του άρθρου 39 του ν. 4823/2021 (Α’ 136) προστίθεται τέταρτο εδάφιο και η περ. ε) διαμορφώνεται ως εξής:

«ε) οι υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τις θέσεις του συνόλου των σχολικών μονάδων και Ε.Κ., αντίστοιχα, μίας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Οι υποψήφιοι για τις θέσεις διευθυντών Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τις θέσεις Διευθυντών μέχρι πέντε (5), συνολικά, Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση, προϋπόθεση τοποθέτησης σε θέση Διευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. είναι να δύναται ο υποψήφιος να συμπληρώσει το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης του Διευθυντή στις σχολικές μονάδες και τα Ε.Κ. που δηλώνει. Για τη συνδρομή της προϋπόθεσης του προηγούμενου εδαφίου το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης Διευθυντή στις σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή τα Ε.Κ., το οποίο απαιτείται να συμπληρώνεται, υπολογίζεται χωρίς να εφαρμόζεται το δεύτερο εδάφιο της περ. α) της παρ. 13 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 (Α’ 167), στις περιπτώσεις εκείνες που τα αρμόδια Τοπικά Συμβούλια Επιλογής εξακριβώνουν ότι με την εφαρμογή του δευτέρου εδαφίου της περ. α) της παρ. 13 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 καθίσταται αδύνατη η τοποθέτηση Διευθυντή σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ., στις οποίες προβλέπεται τοποθέτησή τους ή ανατρέπεται η σειρά κατάταξης των επιλεγέντων Διευθυντών στους κυρωμένους οριστικούς αξιολογικούς πίνακες.»

2. Στην παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, περί του καθορισμού της έναρξης και της διάρκειας της θητείας των στελεχών της εκπαίδευσης, προστίθεται τέταρτο εδάφιο και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«1. Η επιλογή και τοποθέτηση των στελεχών της εκπαίδευσης γίνεται για τετραετή θητεία, η οποία ξεκινά με την τοποθέτησή τους και λήγει την 31η Ιουλίου του τέταρτου έτους που ακολουθεί την επιλογή, με την επιφύλαξη της παρ. 1 του άρθρου 44 και της παρ. 6 του άρθρου 60. Η επιλογή και η τοποθέτηση στις κενούμενες θέσεις γίνονται για το υπόλοιπο της θητείας. Όσοι τοποθετούνται σε θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους και μετά από τη λήξη της θητείας τους, μέχρι την ανάληψη υπηρεσίας των νέων στελεχών. Τα νέα στελέχη της εκπαίδευσης των περ. στ) έως και κβ) της παρ. 2 και των περ. δ) έως και ιε) της παρ. 3 του άρθρου 30, τα οποία επιλέγονται σύμφωνα με το Κεφάλαιο Β’ και τοποθετούνται το τελευταίο τρίμηνο πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους αναλόγως της βαθμίδας εκπαίδευσης στην οποία ανήκουν, αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός των τριών (3) τελευταίων εργάσιμων ημερών του ίδιου διδακτικού έτους όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και εντός του πρώτου δεκαημέρου του Ιουλίου μετά από τη λήξη του ίδιου διδακτικού έτους όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.»

3. Η περ. ε) της παρ. 3 του άρθρου 39 του ν. 4823/2021, όπως διαμορφώνεται με την παρ. 1 του παρόντος, ισχύει και για τους Διευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή Ε.Κ. που τοποθετούνται μετά από την έναρξη ισχύος του παρόντος και η παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, όπως διαμορφώνεται με την προσθήκη τετάρτου εδαφίου με την παρ. 2 του παρόντος ισχύει και για τους διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιλέγονται και τοποθετούνται το τελευταίο τρίμηνο πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους 2022-2023.

4. Οι Προϊστάμενοι Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι διευθυντές σχολικών μονάδων, οι οποίοι έχουν επιλεγεί το διδακτικό έτος 2022-2023, και έχουν τοποθετηθεί, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος ή θα τοποθετηθούν μετά την έναρξη ισχύος του, ως διευθυντές σχολικών μονάδων, παραμένουν στη θέση που κατέχουν πριν από την τοποθέτησή τους και εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους μέχρι να αναλάβουν υπηρεσία, σύμφωνα με το τέταρτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, όπως το εδάφιο αυτό προστίθεται με την παρ. 2 του παρόντος.

Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε σχολεία των νέων διευθυντών σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

Ιστοσελίδες Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Ιστοσελίδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Πηγή: alfavita.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 18 Απριλίου 2023 12:11

Σχετικά Άρθρα

  • Ενημερωτική συνάντηση με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων μετά από πρωτοβουλία του Δήμου Πύργου
    Ενημερωτική συνάντηση με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων μετά από πρωτοβουλία του Δήμου Πύργου

    Πώς θα γίνεται η διαχείριση της παγίας προκαταβολής στα σχολεία

    Η διαδικασία που θα ακολουθείται για την καταβολή και αξιοποίηση της πάγιας προκαταβολής των 500 ευρώ, κυριάρχησε στην ενημερωτική συνάντηση με τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΠΕΔ στον Πύργο μετά από πρωτοβουλία του Δήμου Πύργου.

    Η συνάντηση έγινε την Τετάρτη (02.10.24) το απόγευμα και συμμετείχαν οι Αντιδήμαρχοι Οικονομικών κ. Νίκος Θεοδώρου και Παιδείας κ. Θεόδωρος Κόρδας και οι προϊστάμενοι της Οικονομικής Υπηρεσίας κα Αντωνία Παπανικολάου και της Διεύθυνσης Παιδείας κ. Γιάννης Αλεξανδρόπουλος.

    Κατά τη διάρκεια της συζήτησης έγινε αναλυτική παρουσίαση των νέων δεδομένων διαχείρισης των χρηματοδοτήσεων των σχολείων μετά την κατάργηση των Σχολικών Επιτροπών, καθώς και του καθεστώτος που διέπει την παγία προκαταβολή των 500 ευρώ.

    Επισημάνθηκε ότι με απόφαση θα ορίζεται υπόλογος σε κάθε σχολείο που θα είναι ο Διευθυντής-Διευθύντρια ή οι αναπληρωτές τους, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη της διαχείρισης των παγίων προκαταβολών, χωρίς να απαιτείται έγγραφη εντολή από τα αρμόδια όργανα του Δήμου.

    Όπως αναφέρθηκε στη συνάντηση, για κάθε σχολική μονάδα θα δημιουργηθεί λογαριασμός ειδικού σκοπού σε τραπεζικό ίδρυμα, όπου εκεί θα κατατίθεται η παγία προκαταβολή με την οποία θα αντιμετωπίζονται τα λειτουργικά έξοδα.

    Τέλος έγινε ιδιαίτερη αναφορά και στις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθούνται για τις εργασίες επισκευής των σχολείων μετά την κατάργηση των σχολικών επιτροπών.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ηλεία: Με πλήρες ωράριο τα δημοτικά σχολεία από την Πέμπτη
    Ηλεία: Με πλήρες ωράριο τα δημοτικά σχολεία από την Πέμπτη

    Χωρίς κενά ξεκινά η σχολική χρονιά

    Της Βίκυς Γκουγκουστάμου

    Μόλις μία ημέρα πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι της νέας σχολικής χρονιάς και ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Ηλείας Ανδρέας Καρατζάς δηλώνει πως όλα τα σχολεία είναι έτοιμα και πλήρως στελεχωμένα για να υποδεχτούν τους μαθητές. Μάλιστα ενδέχεται από την Πέμπτη, μία μόλις ημέρα μετά τον αγιασμό, να υπάρχει πλήρες ωράριο για εκπαιδευτικούς και μαθητές.

    «Φέτος είναι μια πολύ καλή χρονιά όσον αφορά την κάλυψη των θέσεων. Όλα τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά και είναι πλήρως επανδρωμένα. Μόνο σε ελάχιστα σχολεία λείπουν κάποιες ώρες, αλλά θα διευθετηθεί άμεσα και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα στη λειτουργία τους. Ευελπιστούμε από την Πέμπτη, μια ημέρα μετά τον αγιασμό, όλα τα σχολεία να έχουν και πλήρες ωράριο» αναφέρει στο ilialive.gr o κ. Καρατζάς

    Σχετικά με τις εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας για τη χρήση των κινητών στα σχολεία, σημειώνει ότι «η νομοθεσία υπήρχε σε εφαρμογή και τα παιδιά στο δημοτικό σχολείο ελέγχονται καλύτερα. Αυτό το πρόβλημα διαπιστώνεται κυρίως στους μεγαλύτερους μαθητές», ενώ για την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στα σχολεία, ενημέρωσε ότι ήδη γίνονται συσκέψεις και συζητήσεις για να δημιουργηθούν προτάσεις στα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα.

    * Το ilialive.gr προσπάθησε επιμόνως να επικοινωνήσει και με τον Δ/ντη Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανδρέα Ζέρβα για να φιλοξενήσει δήλωσή του, αλλά δεν κατέστη εφικτό.

  • Σχολικό έτος 2024-25 στην Ηλεία: Υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις και… μία προαγωγή !
    Σχολικό έτος 2024-25 στην Ηλεία: Υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις και… μία προαγωγή !

    Αλλαγή σκηνικού σε 20 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

    Με έντεκα υποβιβασμούς σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, οκτώ συγχωνεύσεις και μόλις μια προαγωγή, διαμορφώνεται το νέο σχολικό περιβάλλον στην Ηλεία, λίγες ημέρες πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι.

    Παρά τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας το προηγούμενο διάστημα και τις αρνητικές –σε αρκετές περιπτώσεις- εισηγήσεις και αποφάσεις Δημοτικών Συμβουλίων, το Υπ. Παιδείας προχώρησε σε αρκετές αλλαγές, τόσο σε τοπικό όσο και πανελλαδικό επίπεδο.

    Στην Ηλεία σημειώνονται αλλαγές σε συνολικά 20 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία, όπως καταγράφονται στο ΦΕΚ που εκδόθηκε πρόσφατα. Η πλειοψηφία αυτών είναι υποβιβασμοί με έντεκα συνολικά μονάδες να λειτουργήσουν με λιγότερες θέσεις, οκτώ νηπιαγωγεία να συγχωνεύονται και μόλις ένα να προάγεται.

    Αναλυτικά, οι σχολικές μονάδες που υποβιβάζονται είναι οι εξής:
    - Δημοτικό Μπορσίου «Βασίλειος Τσαούσης» από 2/θεσιο σε 1/θεσιο
    - Δημοτικό Κάστρου από 3/θεσιο σε 2/θεσιο
    - 2ο Δημοτικό Βαρθολομιού από 7/θεσιο σε 6/θεσιο
    - 1ο Δημοτικό Γαστούνης από 8/θεσιο σε 7/θεσιο
    - 2ο Δημοτικό Γαστούνης από 12/θεσιο σε 10/θεσιο
    - 3ο Δημοτικό Γαστούνης από 7/θεσιο σε 6/θεσιο
    - Δημοτικό Ανδραβίδας από 11/θεσιο σε 9/θεσιο
    - Δημοτικό Αμπελοκάμπου από 2/θεσιο σε 1/θεσιο
    - Δημοτικό Δουνεΐκων από 2/θεσιο σε 1/θεσιο
    - Δημοτικό Πλατάνου από 3/θεσιο σε 2/θεσιο
    - 1ο Νηπιαγωγείο Ζαχάρως από 3/θεσιο σε 2/θεσιο

    Οι σχολικές μονάδες που συγχωνεύονται είναι:

    - Το Δημοτικό Σχολείο Κρεστένων με το Δημοτικό Σχολείο Φρίξας σε 1/0θεσιο Δημοτικό Σχολείο Κρεστένων.
    - Το 1ο Νηπιαγωγείο Λεχαινών με το Νηπιαγωγείο Κουρτεσίου σε 2/θεσιο 1ο Νηπιαγωγείο Λεχαινών
    - Το Νηπιαγωγείο Καρδαμά με το Νηπιαγωγείο Δουνείκων σε 1/θεσιο Νηπιαγωγείο Καρδαμά
    - Το Νηπιαγωγείο Χανακίων με το Νηπιαγωγείο Πράσινου σε 1/θεσιο Νηπιαγωγείο Χανακίων

    Τέλος το μόνο σχολείο που προάγεται είναι το 6ο Νηπιαγωγείο Πύργου από 1/θεσιο σε 2/θεσιο.

  • Ανδραβίδα: Οι αντιδράσεις φορέων και πολιτών οδήγησαν στην ανάκληση της απόφασης για το ΓΕΛ της πόλης
    Ανδραβίδα: Οι αντιδράσεις φορέων και πολιτών οδήγησαν στην ανάκληση της απόφασης για το ΓΕΛ της πόλης

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Η άμεση κινητοποίηση και η έντονη αντίδραση των πολιτών και των φορέων της πόλης της Ανδραβίδας, στο άκουσμα της είδησης ότι από την πλευρά της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας υπάρχει ειλημμένη απόφαση οι μαθητές από το Γυμνάσιο Νεοχωρίου, να μην συνεχίζουν στο ΓΕΛ Ανδραβίδας, αλλά να πηγαίνουν στο ΓΕΛ Λεχαινών, οδήγησε τελικά στην ανάκλησή της.

    Ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ανδραβίδας Παναγιώτης Δρακόπουλος σε δηλώσεις του στο ilialive.gr με έντονο ύφος έκανε λόγο για μεθοδευμένη προσπάθεια υποβάθμισης της πόλης, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η απόφαση που είχε ληφθεί αναφορικά με το ΓΕΛ Ανδραβίδας ήταν άδικη καθώς πρόκειται για ένα σχολείο που λειτουργεί άψογα, το οποίο σε επιτυχίες βρίσκεται μέσα στα 5 πρώτα του νομού και ενώ όλοι περίμεναν την ενίσχυσή του, παρά λίγο να συμβεί το αντίθετο.

    Ο κ. Δρακόπουλος μάλιστα για να ενισχύσει τον ισχυρισμό του περί προσπάθειας υποβάθμισης της Ανδραβίδας, χρησιμοποίησε και το παράδειγμα της Δομής της Μυρσίνης όπου τα παιδιά από εκεί πηγαίνουν στο λύκειο των Λεχαινών και όχι της Ανδραβίδας που είναι πιο κοντά, όπως επίσης και το γεγονός ότι τόσα χρόνια ύστερα από τον σεισμό, η Ανδραβίδα δεν έχει δημοτικό σχολείο και τα παιδιά εξακολουθούν να κάνουν μάθημα σε κοντέινερ.

    «Χορτάσαμε από λόγια, πράξεις και μόνο πράξεις» τόνισε ακολούθως ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας, καθώς όπως σημείωσε τα προβλήματα στην περιοχή είναι τόσα πολλά και η προσπάθεια υποβάθμισης είναι, «ξεκάθαρη και με αποδείξεις».

    «Θα μας βρουν μπροστά τους, όπως και σε αυτή την αδικία» συνέχισε ο κ. Δρακόπουλος προαναγγέλλοντας κινητοποιήσεις από σύσσωμη της κοινωνία της Ανδραβίδας, προκειμένου να διεκδικήσουν και να απαιτήσουν όλα αυτά που δικαιούνται και να αντιδράσουν στην κατάφορη αδικία που εξακολουθούν να γίνονται δέκτες.

  • Eξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου
    Eξετάσεις ενηλίκων για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου

    Από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας ανακοινώνεται ότι θα διεξαχθούν εξετάσεις ενηλίκων ( όσοι έχουν συμπληρώσει το όριο ηλικίας της υποχρεωτικής φοίτησης -16 ετών και άνω) για απόκτηση τίτλου απολυτηρίου Δημοτικού Σχολείου, στις 08-04-2024, ημέρα Δευτέρα και ώρα 09:00 π.μ.

    Για τη συμμετοχή στις εξετάσεις απαιτείται αίτηση των ενδιαφερόμενων μαζί με πιστοποιητικό γέννησης, φωτοτυπία ταυτότητας και υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 για τον τόπο διαμονής. Η αίτηση με τα συνημμένα δικαιολογητικά θα πρέπει να υποβληθεί τις εργάσιμες ημέρες από την Τετάρτη 27-03-2024 έως και την Τετάρτη 03-04-2024, από ώρα 09:00 π.μ. έως 14:00 μ.μ., στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, Εθν. Αντίστασης 17 (1ος όροφος) .

    Οι εξετάσεις θα διενεργηθούν στα παρακάτω εξεταστικά κέντρα:

    ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

    ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

    7ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ

    2621033243

    ΟΛΥΜΠΙΩΝ 2 - ΠΥΡΓΟΣ

    1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ

    2622028310

    ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑΣ 140 - ΑΜΑΛΙΑΔΑ

    1ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΧΑΙΝΩΝ

    2623022238

    ΤΕΡΜΑ Γ. ΔΡΟΣΙΝΗ - ΛΕΧΑΙΝΑ

    ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ

    2625022302

    ΚΡΕΣΤΕΝΑ

    Οι υποψήφιοι θα προσέρχονται, προς εξυπηρέτησή τους, στο πλησιέστερο προς τον τόπο διαμονής τους εξεταστικό κέντρο.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Ομαδικά εργαστήρια πληροφόρησης και συμβουλευτικής στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Μαθητείας ΕΠΑΛ 2023-24
    Ομαδικά εργαστήρια πληροφόρησης και συμβουλευτικής στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Μαθητείας ΕΠΑΛ 2023-24

    Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Μαθητείας ΕΠΑΛ σχολικού έτους 2023-24 προσφέρονται ομαδικά εργαστήρια πληροφόρησης και συμβουλευτικής στους Μαθητευόμενους της Η’ Φάσης του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας από το Ινστιτούτο Εργασίας της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος με τη συνεργασία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας καθώς και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας.

    Το 1ο εργαστήριο με θέμα ¨Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης¨ θα πραγματοποιηθεί ως ακολούθως:

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

    ΩΡΑ

    ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

    20-02-2024

    14:30-17:00

    Συνεδριακό Κέντρο Π.Ε. Ηλείας (Μανωλοπούλου 31, Πύργος)

    20-02-2024

    17:30-20:00

    Συνεδριακό Κέντρο Π.Ε. Ηλείας (Μανωλοπούλου 31, Πύργος)

    28-02-2024

    14:30-17:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    28-02-2024

    17:30-20:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    06-03-2024

    14:30-17:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    06-03-2024

    17:30-20:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    Οι ημερομηνίες των δύο επόμενων εργαστηρίων θα ανακοινωθούν προσεχώς. Τα θέματα των εργαστηρίων αυτών θα είναι

    1. Διαχείριση Συγκρούσεων στο Χώρο Εργασίας

    και

    1. Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας, Βιογραφικό, Συνέντευξη

    Στα εργαστήρια μπορούν επίσης να συμμετέχουν όσοι Διευθυντές και εκπαιδευτικοί των σχολείων που εμπλέκονται, το επιθυμούν.

    (Δελτίο Τύπου)

  • 1η δια ζώσης συνάντηση εκπαιδευτικών για το Δίκτυο: "ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΣΤΗ ΣΚΑΚΙΕΡΑ"
    1η δια ζώσης συνάντηση εκπαιδευτικών για το Δίκτυο:

    Υλοποιήθηκε με επιτυχία από τη Δ/νση Π/θμιας Εκπ/σης Ηλείας, τμήμα Σχολικών Δραστηριοτήτων, σε συνεργασία με την Επιτροπή Διδακτικής Σκακιού Δυτικής Ελλάδας και την Ένωση Σκακιστικών Σωματείων Δυτικής Ελλάδας, η 1η δια ζώσης συνάντηση εκπαιδευτικών για το Περιφερειακό Δίκτυο Πολιτιστικών Θεμάτων: "ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΣΤΗ ΣΚΑΚΙΕΡΑ", την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 6:00 μ.μ. έως 7:30 μ.μ., στο φιλόξενο χώρο του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου.

    Ομιλητές ήταν οι εκπαιδευτικοί και μέλη της Επιτροπής Διδακτικής Σχολικού Σκακιού της Ένωσης Σκακιστικών Σωματείων Δυτικής Ελλάδας κ.κ.:

    Μακρίδης Στάθης (ΠΕ11) εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής στο 9o ΓΕΛ Πάτρας, FIDE Instructor,

    Μακροδήμος Νικόλαος (ΠΕ70), εκπαιδευτικός στο 40ο Δ Σχ Πάτρας, FIDE School Instructor,

    Παυλίδης Δημήτριος (ΠΕ70) εκπαιδευτικός στο 10/Θ Δημ. Σχ. Αγίου Βασιλείου

    Βασικός σκοπός του εργαστηρίου ήταν η υποστήριξη και εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στις τεχνικές, μεθόδους και στρατηγικές που σχετίζονται με το σκάκι, ώστε να τις εφαρμόσουν στις τάξεις τους. Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί, είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν καλές πρακτικές και να μοιραστούν ιδέες.

    Το σκάκι μπορεί να αποτελέσει ένα εκπαιδευτικό εργαλείο, με σκοπό να βοηθήσει
    τους μαθητές τόσο στην καλλιέργεια και ανάπτυξη των δεξιοτήτων του νου, στη μαθησιακή τους ετοιμότητα και γενικότερα στην ακαδημαϊκή τους εξέλιξη, όσο και σε πολλές άλλες πτυχές της προσωπικότητάς τους όπως η συμπεριφορά και η κοινωνικοποίηση.

    Στόχος είναι η εκμάθηση του σκακιστικού παιχνιδιού από τους μαθητές/τριες Νηπιαγωγείου και Δημοτικού σχολείου και η χρήση του κυρίως ως εργαλείου μάθησης.
    Το πρόγραμμα εστιάζει στη σύνδεση του παιχνιδιού με τα Μαθηματικά και τη
    στρατηγική σκέψη.

    Ο σκοπός του προγράμματος είναι να αναδείξει την ομορφιά και την αξία του πνευματικού αθλήματος και να μυήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες στη μαγεία του παιχνιδιού και της μάθησης.

    ekpaid skakiera sun 2

    ekpaid skakiera sun 3

    (Δελτίο Τύπου)

  • Στον εισαγγελέα διευθυντές σχολείων στη Ζάκυνθο: Θα απολογηθούν για τις καταλήψεις μαθητών
    Στον εισαγγελέα διευθυντές σχολείων στη Ζάκυνθο: Θα απολογηθούν για τις καταλήψεις μαθητών

    Στην Εισαγγελία Ζακύνθου έχουν κληθεί να απολογηθούν σήμερα διευθυντές γυμνασίων και λυκείων του νησιού για τις μαθητικές καταλήψεις σε σχολεία. Η κλήση του εισαγγελέα έχει προκαλέσει την αγανάκτηση των καθηγητών οι οποίοι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε τρίωρη στάση εργασίας (11πμ-2μμ) σήμερα και παράσταση διαμαρτυρίας στη 1μ.μ όλων των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην Εισαγγελία Ζακύνθου. Την ίδια ώρα η Ομοσπονδία Γονέων Ιόνιων Νήσων (Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλλονιάς και Λευκάδας) διαμαρτύρεται,ι για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία των νησιών, την ανυπαρξία αντισεισμικών και ηλεκτρολογικών ελέγχων και τα προβλήματα μεταφοράς των παιδιών στα σχολεία.

    Στην εισαγγελία οι διευθυντές των σχολείων για τις καταλήψεις

    • Όπως ανακοίνωσε, η ΕΛΜΕ Ζακύνθου, καταδικάζει την ενέργεια του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ζακύνθου, να καλέσει σε απολογία τους Διευθυντές των σχολείων, που τελούσαν υπό κατάληψη τον Οκτώβριο και ζητά να παύσει κάθε δίωξη σε βάρος των διευθυντών. Όπως υπογραμμίζει η ΕΛΜΕ, μαθητές μας δικαιολογημένα διαμαρτύρονται διότι:
    • H σχολική χρονιά ξεκίνησε με τουλάχιστον 90 κενά εκπαιδευτικών, ενώ ακόμη και τώρα -τέλος του Α΄ τετραμήνου- υπάρχουν ακόμη 22 κενά και σχεδόν κανένα σχολείο δεν μπορεί να κάνει πλήρες πρόγραμμα, με αποτέλεσμα οι μαθητές μας να στερούνται το αγαθό της μόρφωσης
    • Tα σχολεία ενός από τους πλέον σεισμογενείς νομούς βρίσκονται σε άθλια κατάσταση και σε πολλές περιπτώσεις κρύβουν σοβαρούς κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών
    • Δεν υπάρχουν εγγυήσεις ασφαλείας για τους ίδιους και τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία που έχουν φθαρμένες ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, ανύπαρκτα κλιμακοστάσια διαφυγής σε περίπτωση σεισμού, εγγυήσεις στατικότητας των κτηρίων. Το κράτος και οι δικαστικές αρχές αντί να περιφρουρούν το συνταγματικό δικαίωμα των μαθητών μας στη μόρφωση και τη καθολική υποχρέωση του κράτους στην παροχή της, επιλέγουν να ασχοληθούν με κατασταλτικό τρόπο με ζητήματα που η σχολική κοινότητα μπορεί και λύνει διαχρονικά μέσα από το διάλογο με παιδαγωγικό τρόπο!

    Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου ξεκαθαρίζει ότι:

    1. Οι εκπαιδευτικοί είμαστε στο πλευρό των μαθητών μας που διεκδικούν τα δίκαια αιτήματά τους και στεκόμαστε στο πλευρό τους κάθε φορά που διεκδικούν αυτά που τους ανήκουν, κόντρα στην προσπάθεια να τους επιβληθεί σιωπητήριο από τις αρχές καταστολής.
    2. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού δεν είναι κατασταλτικός ούτε τιμωρητικός απέναντι στους αγωνιζόμενους μαθητές. Ο ρόλος μας είναι ξεκάθαρα παιδαγωγικός. Στόχος μας είναι να διαμορφώσουμε σκεπτόμενους ανθρώπους που να αμφισβητούν και να διεκδικούν τα δίκαιά τους, ανθρώπους που να κατανοούν τους νόμους εξέλιξης της Φύσης και της Κοινωνίας, με σκοπό να χτίσουν ένα κόσμο πραγματικά Ανθρώπινο.
    3. Οι αυταρχικές αντιλήψεις που βρίσκουν «φιλόξενη στέγη» στους κρατικούς θεσμούς καταστολής, θα λάβουν την καλύτερη απάντηση από το οργανωμένο εκπαιδευτικό κίνημα και το σύνολο της τοπικής κοινωνίας. Κάθε απόπειρα ποινικοποίησης των μαθητικών αγώνων θα βρει σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα απέναντι.

    Διαμαρτυρίες των γονέων για τα προβλήματα στα Ιόνια νησιά

    Σε επιστολή τους προς το υπουργείο Παιδείας, βουλευτές και τοπικές αρχές η Ομοσπονδία Γονέων των Ιόνιων Νήσων υπογραμμίζουν τα εξής: «Κλείνουμε πάνω από δύο μήνες λειτουργίας των σχολείων και τα προβλήματα που υπάρχουν είναι πολλά. Μερικά από αυτά είναι κοινά και διαχρονικά. Το κυριότερο είναι το κτηριακό ζήτημα το οποίο είναι και το πιο σοβαρό μιας και έχει να κάνει με την ασφάλεια των παιδιών μας. Είναι γνωστό ότι τα Ιόνια νησιά είναι μεγάλη σεισμογενής περιοχή που αρκετές φορές έχει δώσει ισχυρούς σεισμούς. Ένας λόγος λοιπόν παραπάνω να ανησυχούμε και να νοιαζόμαστε για την αντισεισμική θωράκιση των σχολείων.

    Σε όλα τα νησιά του Ιονίου συναντάμε παλαιά και ακατάλληλα κτήρια και σε πολλά από αυτά άγνωστη η σεισμική θωράκισή τους. Αρκετά είναι και τα περιστατικά που έχουν συμβεί σε σχολεία όλων των νομών με τις πτώσεις σοβάδων και τοιχίων όπου πάντα η τύχη ήθελε να μην έχουμε σοβαρούς τραυματισμούς. Οι υποσχέσεις από πλευράς των κυβερνήσεων (παλαιών και νέων) χρόνια τώρα παραμένουν μόνο υποσχέσεις όσον αφορά το πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο προσεισμικό έλεγχο των σχολικών κτηρίων.

    Να προσθέσουμε ότι πάνω από το 50% των σχολείων δεν φέρουν οικοδομική άδεια με αποτέλεσμα να δυσκολεύει τη διεκδίκηση χρηματοδοτήσεων και διαφόρων προγραμμάτων όπως ενεργειακής αναβάθμισης, πυρασφάλειας κλπ. Έντονο είναι το πρόβλημα των σχολικών μεταφορών που δύο μήνες τώρα δεν μπορούν να ικανοποιήσουν το βασικό ζήτημα να μπορούν όλοι οι μαθητές να έχουν πρόσβαση στο σχολείο τους. Ειδικότερα στη Κέρκυρα τελείωσε και η δεύτερη προκήρυξη των 37 άγονων δρομολογίων και απομένουν ακόμη 19 άγονα που εξυπηρετούν σχεδόν 500 μαθητές!!! Επίσης υπάρχει πρόβλημα σε πολλές περιοχές με τα δρομολόγια από τα αστικά και υπεραστικά λεωφορεία όπου οι στάσεις των λεωφορείων βρίσκονται πολύ μακριά από τον τόπο κατοικίας των μαθητών με αποτέλεσμα να περπατούν μεγάλες αποστάσεις και τα παιδιά μας να βρίσκονται στους δρόμους πολλές ώρες.

    Όσο οι μεταφορές των μαθητών γίνονται με όρους αγοράς σαν να πουλάμε και να αγοράζουμε εμπόρευμα το ζήτημα θα παραμένει άλυτο. Είναι αποτέλεσμα της πολιτικής κυβερνήσεων και τοπικής διοίκησης. Οι μεν βγάζουν την κρατική ευθύνη από πάνω τους και οι άλλοι την αποδέχονται με θύματα μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Έλλειψη υπάρχει σε όλα τα σχολεία όλων των νησιών σε μηχανολογικούς και ηλεκτρολογικούς ελέγχους από τους αρμόδιους Δήμους.

    Δεν θέλουμε να συμβεί ξανά παρόμοιο περιστατικό σαν αυτό των Σερρών πριν ένα χρόνο περίπου. Οι έλεγχοι στα σχολεία πρέπει να είναι με ευθύνη των Δήμων – και όχι των διευθυντών των σχολείων – και να είναι τακτικοί και πιστοποιημένοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Να υπάρχει πυρασφάλεια σε όλα τα σχολεία για να αποφευχθούν άμεσοι κίνδυνοι.Μόλις πριν λίγες μέρες τελείωσε η δεύτερη φάση των διορισμών αναπληρωτών εκπαιδευτικών και τα κενά ακόμη παραμένουν πολλά. Υπάρχουν κενά σε γενική παιδεία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε δασκάλους για ολοήμερα σχολεία και κυρίως υπάρχουν κενά σε παράλληλη στήριξη και σχολικούς νοσηλευτές.

    Παρατηρήθηκε φέτος ότι οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προσπαθούν να καλύψουν αυτά τα κενά με υπερωρίες των εκπαιδευτικών ή με περικοπές των ωρών διδασκαλίας των μαθημάτων!!! Το να προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί μέχρι και τον Μάρτιο δείχνει με τον πιο έντονο τρόπο την άνιση μεταχείριση των μαθητών και τους γονείς να πληρώνουν αδρά για φροντιστηριακά ιδιωτικά μαθήματα με όσους από αυτούς βέβαια μπορούν να ανταπεξέλθουν σε αυτό. Είμαστε αντίθετοι στην κατάργηση των σχολικών επιτροπών και Δημοτικών επιτροπών παιδείας στις οποίες υπήρχε ένας στοιχειώδης έλεγχος και διαχείριση των οικονομικών πιστώσεων για τις δαπάνες των σχολείων. Τα σχολεία μας πρέπει να στηριχθούν με γενναίες χρηματοδοτήσεις και όχι με ψίχουλα».

    Διεκδικούμε:

    • Να ξεκινήσουν άμεσα οι προσεισμικοί έλεγχοι των σχολικών κτηρίων. Διεκδικούμε ανέγερση νέων σχολείων, σύγχρονα και ασφαλή.
    • Οι σχολικές μεταφορές να γίνονται από την Περιφέρεια που θα έχει το δικό της στόλο λεωφορείων και θα μπορεί έτσι να ικανοποιεί χωρίς όρους και προϋποθέσεις όλους τους μαθητές.
    • Τακτικοί μηχανολογικοί και ηλεκτρολογικοί έλεγχοι σε όλα τα σχολεία ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Πυρασφάλεια σε όλα τα σχολεία με σύγχρονα συστήματα πυρόσβεσης.
    • Μείωση των αριθμών των μαθητών σε 15 ανά τμήμα.
    • Κάλυψη όλων των κενών σε μία φάση αναπληρωτών εκπαιδευτικών, γενικής, ειδικής αγωγής και σχολικών νοσηλευτών.
    • Μόνιμες προσλήψεις καθαριστριών στα σχολεία.

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch