Κυριακή, 29 Οκτωβρίου 2023 20:42

Θανατηφόρα τροχαία σε Νάουσα και Σέρρες – Νεκρός 23χρονος και 44χρονη

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Δύο θανατηφόρα τροχαία σημειώθηκαν το απόγευμα του Σαββάτου και τα ξημερώματα της Κυριακής σε Σέρρες και Νάουσα αντίστοιχα.

Στην πρώτη περίπτωση, το δυστύχημα συνέβη στο 73,5 χιλιόμετρο του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Λαγκαδά-Σέρρες-Προμαχώνα όταν η 44χρονη που κινείτο πεζή παρασύρθηκε περίπου στις 19:45 από το όχημα που οδηγούσε ένας 40χρονος Πολωνός.

Η γυναίκα είχε ξαναπαρασυρθεί από φορτηγό πριν από δύο χρόνια

Η 44χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Σερρών όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, την ίδια γυναίκα, που είναι από το Καμαρωτό Σερρών, είχε παρασύρει και πάλι πριν από δύο χρόνια στο ίδιο σημείο φορτηγό αλλά τότε είχε επιζήσει.

Τα ακριβή αίτια του τροχαίου δυστυχήματος διερευνώνται από την αστυνομία.

Νεκρός 23χρονος στη Νάουσα, τραυματίας 21χρονος

Στη δεύτερη περίπτωση, τα ξημερώματα της Κυριακής στη Νάουσα, ένας 23χρονος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα στη Νάουσα.

Συγκεκριμένα, περίπου στις 03:40 στο 1ο χιλιόμετρο της επαρχιακής οδού Νάουσας – σιδηροδρομικού σταθμού Νάουσας επιβατικό όχημα που οδηγούσε 23χρονος ημεδαπός και επέβαινε 21χρονος ημεδαπός, ανετράπη με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του 23χρονου οδηγού και τον τραυματισμό του 21χρονου.

Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Νάουσας.

Πηγή: in.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 29 Οκτωβρίου 2023 18:28

Σχετικά Άρθρα

  • Νάουσα: Από εισρόφηση γαστρικών υγρών ο θάνατος του βρέφους 9 ημερών
    Νάουσα: Από εισρόφηση γαστρικών υγρών ο θάνατος του βρέφους 9 ημερών

    Το κοριτσάκι μεταφέρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του στο νοσοκομείο της Νάουσας. Τι έδειξε η νεκροψία.

    Από εισρόφηση γαστρικών υγρών προήλθε ο θάνατος του βρέφους μόλις 9 ημερών στη Νάουσα, όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα της νεκροψίας.

    Το νεογέννητο κοριτσάκι μεταφέρθηκε από τον πατέρα του στο νοσοκομείο, την Τετάρτη. Σύμφωνα με τις πληροφορίες το βρέφος δεν είχε τις αισθήσεις του και οι γιατροί διαπίστωσαν το θάνατό του.



    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Νάουσα: Τραγωδία με βρέφος εννέα ημερών
    Νάουσα: Τραγωδία με βρέφος εννέα ημερών

    Οι γονείς μετέφεραν το βρέφος στο νοσοκομείο της πόλης αλλά είχε ήδη χάσει την ζωή του.

    Ένα βρέφος μόλις εννέα ημερών, μεταφέρθηκε - όπως αποκαλύπτει το newsima - νεκρό στο νοσοκομείο της Νάουσας.

    Όπως σημειώνεται τόσο οι γονείς όσο και η τοπική κοινωνία βρίσκεται σε κατάσταση σοκ από το περιστατικό, ενώ αναμένεται τα αποτελέσματα των απαραίτητων εξετάσεων που θα προσδιορίσουν την αιτία θανάτου του.

    Πηγή: NewsBomb.gr

  • Εξαπάτηση ηλικιωμένων: Προσποιήθηκαν τροχαίο ατύχημα και «άρπαξαν» 7.000 ευρώ και πέντε χρυσές λίρες σε Σέρρες και Καβάλα
    Εξαπάτηση ηλικιωμένων: Προσποιήθηκαν τροχαίο ατύχημα και «άρπαξαν» 7.000 ευρώ και πέντε χρυσές λίρες σε Σέρρες και Καβάλα

    Συνελήφθη ένας άνδρας και αναζητούνται οι συνεργοί του

    Εξιχνιάσθηκαν έπειτα από επιστάμενες έρευνες των αστυνομικών δύο υποθέσεις απατών που διαπράχθηκαν την 14 και 22-10-2024 σε βάρος ηλικιωμένων, σε περιοχές της Καβάλας και των Σερρών.
    Όπως ανακοίνωσε η αστυνομία, χθες, Τρίτη, το απόγευμα στην Καβάλα συνελήφθη ένας ημεδαπός – μέλος σπείρας, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε δικογραφία για το αδίκημα της απάτης και για παράβαση της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών.
    Η σχετική δικογραφία περιλαμβάνει και άγνωστους συνεργούς του που αναζητούνται.

    Ως προς τον τρόπο δράσης, οι δράστες κάλεσαν τηλεφωνικά τις ηλικιωμένες και με πρόσχημα αντίστοιχα ότι συγγενικό τους πρόσωπο είχε εμπλακεί σε ατύχημα και χρήζει άμεσης χειρουργικής επέμβασης ή ότι προτίθενται να υποθάλψουν συγγενικό τους πρόσωπο το οποίο έχει προκαλέσει τροχαίο ατύχημα, απαιτούσαν χρηματικά ποσά για την παροχή των υπηρεσιών τους.

    Ακολούθως, αφού κατάφεραν να πείσουν τις παθούσες, μετέβη ο συλληφθείς σε προκαθορισμένα σημεία και παρέλαβε τα συμφωνηθέντα, αποκομίζοντας συνολικά το χρηματικό ποσό των 7.000 ευρώ και πέντε 5 χρυσές λίρες.

    Στο πλαίσιο των ερευνών, έπειτα από σχετική καταγγελία, οι ανωτέρω αστυνομικοί πραγματοποίησαν συντονισμένη επιχείρηση κατά τη διάρκεια της οποίας χθες, κατά τις απογευματινές ώρες, συνέλαβαν τον ημεδαπό δράστη, τον οποίο εντόπισαν στην Εθνική οδό Δράμας – Καβάλας να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στο εσωτερικό του οποίου βρέθηκαν επιμελώς κρυμμένα το χρηματικό ποσό των 6.500 ευρώ και 5 χρυσές λίρες.

    Από την έρευνα που ακολούθησε διακριβώθηκε ότι τα ανωτέρω προέρχονταν από εξαπάτηση ηλικιωμένης που έλαβε χώρα την 22-10-2024 το μεσημέρι σε οικισμό των Σερρών, ενώ στην οικία του δράστη βρέθηκαν επιπλέον 35 ναρκωτικά δισκία και το χρηματικό ποσό των 210 ευρώ, το οποίο όπως διαπιστώθηκε αποτελούσε μέρος των χρημάτων που είχε παραλάβει την 14-10-2024 ο συλληφθείς από την πρώτη παθούσα.

    Κατασχέθηκαν τα ναρκωτικά δισκία καθώς επίσης και τα ανωτέρω χρηματικά ποσά και οι λίρες, τα οποία αποδόθηκαν στις δικαιούχους τους.

    Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Καβάλας, ενώ η αστυνομική έρευνα συνεχίζεται από το Τμήμα Ασφάλειας Καβάλας, για την ταυτοποίηση των συνεργών του και την εξακρίβωση της τυχόν συμμετοχής τους σε διάπραξη παρόμοιων αδικημάτων.
  • Τροχαία: Βαρύς ο φόρος αίματος ενώ ακόμα αναμένεται ο νέος ΚΟΚ - Οι αριθμοί που τρομάζουν και τι πρέπει να αλλάξει άμεσα
    Τροχαία: Βαρύς ο φόρος αίματος ενώ ακόμα αναμένεται ο νέος ΚΟΚ - Οι αριθμοί που τρομάζουν και τι πρέπει να αλλάξει άμεσα

    Στο «κόκκινο» εξακολουθεί να βρίσκεται η Ελλάδα σε ό,τι αφορά τα θύματα τροχαίων δυστυχημάτων, καθώς παρά τη μείωση που επιτεύχθηκε τα τελευταία έτη, κάθε χρόνο εξακολουθούν να χάνονται εκατοντάδες ζωές στην άσφαλτο.

    Η χώρα μας μάλιστα σημειώνει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά νεκρών σε οδικά δυστυχήματα εντός κατοικημένης περιοχής με 54% όταν ο μέσος όρος στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι στο 39%, γεγονός το οποίο οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα ατυχήματα με δίκυκλα.

    Θλιβερές επιδόσεις στην Ελλάδα και ο νέος ΚΟΚ στο συρτάρι

    Την ίδια στιγμή και παρά τις θλιβερές επιδόσεις της Ελλάδας, δεν έχει καταφέρει να γίνει ακόμα νόμος του κράτους το Στρατηγικό Σχέδιο για την οδική ασφάλεια, το οποίο εκπόνησε το ΕΜΠ για λογαριασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Το σχέδιο αν και είναι έτοιμο εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια, δεν έχει ακόμα κυρωθεί από τη Βουλή, παρά το γεγονός ότι καταρτίστηκε για την περίοδο 2021 – 2030 και έχουμε σχεδόν φτάσει στο 2025.

    Παράλληλα και η παρουσίαση του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ), ο οποίος βρίσκεται υπό αναθεώρηση από το ...2019 και από την πρώτη θητεία της κυβέρνησης, παίρνει παράταση από μήνα σε μήνα. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι ο ισχύων ΚΟΚ είναι νομοθετημένος από το μακρινό 2007 και ο αναθεωρημένος, όπως έχει πολλάκις επισημάνει η ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου, θα περιλαμβάνει και τη μείωση του ορίου ταχύτητας στις πόλεις στα 30 χλμ την ώρα, κάτι που σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους θα συντελέσει στη μείωση των θανατηφόρων συνεπειών ενός τροχαίου. Το τελευταίο χρονοδιάγραμμα για την ανάρτησή του σε διαβούλευση έως τα τέλη Σεπτεμβρίου παρήλθε κι αυτό με τις πληροφορίες να το μεταθέτουν πλέον για τα τέλη αυτού του μήνα, καθώς όπως επισημαίνεται, το τελικό κείμενο έχει αποσταλεί προς έγκριση στα συναρμόδια υπουργεία.

    Ενα από τα βασικά ζητήματα που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί, όπως συνομολογούν όλοι οι εμπλεκόμενοι στα ζητήματα οδικής ασφάλειας, είναι η γραφειοκρατία, η αλληλεπικάλυψη και η πολυδιάσπαση αρμοδιοτήτων που έχει ως αποτέλεσμα ακόμα και κρίσιμα έργα για την οδική ασφάλεια να καθίστανται ανεπίκαιρα μέχρι να εγκριθούν από τους συναρμόδιους φορείς ή ακόμα και να ακυρώνεται στην πράξη η αποτελεσματικότητά τους.

    Οπως διαπιστώνει και η έκθεση της Ειδικής Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, στην οποία κατέληξαν οι βουλευτές - μέλη της από όλα τα κόμματα ύστερα από την ενημέρωση που τους παρείχαν φορείς αλλά και επιζήσαντες από τροχαία, είναι επιβεβλημένη η αρμονική και αποτελεσματική συνεργασία των εμπλεκομένων φορέων, των υπουργείων, της Βουλής, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, της Ελληνικής Αστυνομίας, ιδιωτών και ευρύτερα της Κοινωνίας των Πολιτών, για την επίτευξη του κοινού στόχου.

    Στο πλαίσιο των αμεσων προτεραιοτήτων η διακομματική επιτροπή εντάσσει την άμεση νομοθέτηση και εφαρμογή του Στρατηγικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, το οποίο αφορά μία ολοκληρωμένη πολιτική που σχετίζεται με τη βελτίωση όλων των επιδόσεων οδικής ασφάλειας και βασίστηκε στις νέες διεθνείς τάσεις, στη λεπτομερή ανάλυση των δυνατοτήτων της ελληνικής πραγματικότητας καθώς και στη συστηματική ευρεία διαβούλευση.

    Στις βασικές του προβλέψεις συγκαταλέγεται η θεσμοθέτηση Εθνικού Παρατηρητηρίου για την Οδική Ασφάλεια. Τη λειτουργία του θα αναλάβει το ΕΜΠ και θα είναι αρμόδιο για τη συλλογή, επεξεργασία και την τήρηση εθνικής βάσης δεδομένων για την οδική ασφάλεια, δεδομένου ότι τα στατιστικά των ατυχημάτων στα οποία επίσης «πάσχει» η χώρα, είναι κρίσιμα για την επιλογή των κατάλληλων μέτρων και την προώθηση συγκεκριμένων έργων. Το Παρατηρητήριο προβλέπεται ότι σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία θα δημοσιεύει σε ετήσια βάση ενημερωτικό δελτίο στατιστικών στοιχείων για την οδική ασφάλεια, η εγκυρότητα των οποίων θα επικυρώνεται από την ΕΛΣΤΑΤ.

    Moto pass για εξοπλισμό καιι αυξημένο youth pass για μαθήματα οδήγησης ζητούν οι βουλευτές

    Την επανεξέταση της επιβολής ηλικιακού ορίου για την ανανέωση των διπλωμάτων οδήγησης των ηλικιωμένων οδηγών, τη θέσπιση ενός moto safe pass για την αγορά εξοπλισμού από τους δικυκλιστές, αλλά και τη σύνδεση του YOUTH PASS µε μαθήματα σε σχολές οδηγών με αύξησή του ποσού των δικαιούχων από 200 έως 300 ευρώ, προτείνουν στην κυβέρνηση οι βουλευτές στο πλαίσιο της επεξεργασίας από την Επιτροπή του σχεδίου «Vision Zero» για την εξάλειψη των νεκρών σε οδικά ατυχήματα έως το 2050, μέσω της βελτίωσης των δεικτών επίδοσης της οδικής ασφάλειας.

    Το σχέδιο, το οποίο όπως αναφέρεται στην έκθεση της Επιτροπής, θα έχει ορίζοντα 10 ετών, κατατέθηκε στην κυβέρνηση και παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια σύσκεψης στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό την προεδρία του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και τη συμμετοχή του Προέδρου της Ε.Μ.Ε. Οδικής Ασφάλειας Μακάριου Λαζαρίδη.

    Δίνει μάλιστα ιδιαίτερη σημασία στα μέτρα προστασίας των αναβατών δικύκλων, οι οποίοι είναι από τους πλέον ευάλωτους χρήστες των οδών προτείνοντας να είναι υποχρεωτική η πώληση της μηχανής µε κράνος κατ΄αντιστοιχία της πώλησης αυτοκινήτων με τη ζώνη ασφαλείας µε μερική κρατική επιδότηση για τη δράση.

    Οι βουλευτές επισημαίνουν ότι η μοτοσικλέτα θα πρέπει να βγαίνει από το κατάστημα μαζί µε την πινακίδα, όπως ακριβώς γίνεται µε το αυτοκίνητο, καθώς σύμφωνα µε τους ειδικούς, η αντίθετη πρακτική δημιουργεί άμεσα την αίσθηση της παραβατικότητας.

    Ειδική αναφορά κάνει η Επιτροπή στην έκθεσή της και στους διανομείς εκτιμώντας ότι η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υπουργείων Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Υποδομών και Μεταφορών και Προστασίας του Πολίτη, που αφορά την προστασία των εργαζομένων στον κλάδο του delivery είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά απαιτεί δύο σημαντικές προσθήκες. Συγκεκριμένα, προτείνεται εκτός από τις προδιαγραφές που θα πρέπει να φέρουν τα κράνη και ρητώς αναφέρονται στην ΚΥΑ, η αναφορά των ελάχιστων προδιαγραφών του λοιπού εξοπλισμού του αναβάτη, όπως ο ρουχισμός, τα γάντια και τα υποδήματα.

    Προσθέτουν επίσης ότι θα πρέπει να προβλεφθεί η ατομική χρήση του εξοπλισμού προστασίας του εργαζόμενου προκειμένου να αποφευχθεί η μείωση της αποτελεσματικότητάς του.

    Επιπροσθέτως, προτείνουν τη θεσμοθέτηση και παροχή ενός «moto safe pass» για τους μοτοσικλετιστές, που θα τους δίνει τη δυνατότητα να αγοράσουν εξοπλισμό ασφαλείας, µε προδιαγραφές, από εγκεκριμένα καταστήματα.

    Σε ό,τι αφορά τα διπλώματα οδήγησης, οι βουλευτές θίγουν ένα ακόμα ευαίσθητο θέμα, το οποίο είχε επιχειρηθεί να λυθεί στο παρελθόν με τις σχετικές ρυθμίσεις τελικά να ακυρώνονται. Αφορά την εξέταση επιβολής ηλικιακού ορίου στους οδηγούς για ανανέωση του διπλώματος σε συνάρτηση µε τη σωματική και πνευματική τους υγεία.

    Οσο για τους νέους που επιθυμούν να βγάλουν δίπλωμα, οι βουλευτές προτείνουν τη σύνδεση του YOUTH PASS µε μαθήματα σε σχολές οδηγών ζητώντας να διερευνηθεί και η δυνατότητα αύξησης του ποσού από 200 έως 300 ευρώ. Παράλληλα προτείνουν την εκ βάθρων αλλαγή του συστήματος εκπαίδευσης των οδηγών και κατά συνέπεια του τρόπου χορήγησης των διπλωμάτων.

    Ως προς τον σχεδιασμό στρατηγικής για την οδική ασφάλεια, κρίσιμη κρίνεται η ανάπτυξη συστήματος καταγραφής χωρικών στοιχείων των τροχαίων ατυχημάτων µέσω της δημιουργίας σχετικού app, ενώ προτείνουν την ύπαρξη ειδικού κωδικού στους προϋπολογισμούς των δήμων, έτσι ώστε τα χρήματα που εισπράττονται από τις κλήσεις εντός των ορίων τους να επιστρέφουν στις τοπικές κοινωνίες μέσα από έργα οδικής ασφάλειας (βελτίωση οδών, σήμανση, διαγράμμιση, κλπ).

    Στα υπόλοιπα μέτρα που προτείνει η Επιτροπή στο πλαίσιο του Vision Zero συγκαταλέγονται:

    • Η ένταξη του μαθήματος κυκλοφοριακής αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, η οποία άλλωστε περιλαμβάνεται στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021-2030 που περιμένει να κυρωθεί.
    • Επιβράβευση των συνεπών οδηγών.
    • Δημιουργία ενός ενιαίου Οργανισμού για την οδική ασφάλεια.
    • Δια βίου εκπαίδευση και μάθηση των οδηγών.
    • Υλοποίηση του Μητρώου έργων στους δρόμους ώστε να μπορεί οποιοσδήποτε να γνωρίζει πού γίνονται εργασίες, από ποιους, το χρονικό πλαίσιο, ποιος είναι ο υπεύθυνος ασφαλείας (µέσω app).
    • Δυνατότητα απόκτησης διπλώματος κατά περίπτωση από ΑµεΑ, όπως συμβαίνει στη Γαλλία, στην Αγγλία και στη Γερμανία.
    • Εξειδίκευση σαφών ορίων χρήσης των ηλεκτρικών πατινιών ως προς το πώς χρησιμοποιούνται, από ποιους αλλά και πώς έχουν έρθει στη διάθεση του καθενός.
    • Σύνδεση του point system µε το δίπλωμα στο gov.gr wallet.
    • Ψηφιακές κλήσεις και ψηφιακές πληρωμές,
    • Σύστημα «112» για τους ελληνικούς δρόμους, µε σκοπό τη διαχείριση οδικών ατυχημάτων και τη διασύνδεση µε το ΕΚΑΒ.
    • Σύνδεση Τεχνητής Νοημοσύνης (Α.Ι.) µε την οδική ασφάλεια.
    • Τρόποι περιορισμού της χρήσης κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης μέσα στα όρια που επιτάσσει η κοινή λογική και ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα προσωπικά δεδομένα.

    Βαρύς ο φόρος αίματος στην άσφαλτο

    Σύμφωνα με την έκθεση της Επιτροπής, στην Ελλάδα μόνο το 2023, 621 άνθρωποι σκοτώθηκαν στην άσφαλτο, ενώ ανάμεσα σε 32 αναφερόμενες χώρες, η Ελλάδα μοιράζεται με την Πορτογαλία την 26η θέση με 60 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων, αριθμός που υπερβαίνει κατά πολύ τον ευρωπαϊκό μέσο όρο ο οποίος είναι 46 νεκροί ανά εκατομμύριο κατοίκων.

    Η Ελλάδα, μαζί με λίγες ακόμα - βαλκανικές κυρίως - χώρες, παρόλο που έχει βελτιώσει τις επιδόσεις της, παραμένει σταθερά στο κόκκινο. Όταν το 2002 ο «μέσος όρος» νεκρών από τροχαία στην Ε.Ε. των 27 έφτανε τους 109 ανά εκατομμύριο κατοίκων, στην Ελλάδα είχαμε 149. Δέκα χρόνια αργότερα, το 2012, στην Ε.Ε. είχαμε 54 νεκρούς και στην Ελλάδα φτάναμε τους 91, ενώ το 2022 με 46 νεκρούς στην Ε.Ε., εμείς είχαμε 61.

    Η σύγκριση των στατιστικών στοιχείων οδικών ατυχημάτων με τα αντίστοιχα της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναδεικνύει τα σημαντικότερα προβλήματα οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα. Ένα από αυτά είναι το ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό νεκρών (36%) οδικών δυστυχημάτων με μοτοσυκλέτες και μοτοποδήλατα, διπλάσιο από εκείνο της Ε.Ε. (μέση τιμή Ε.Ε.: 18%).

    Σύμφωνα με παλαιότερα στοιχεία, το 41% των νεκρών οδηγών και επιβατών σε οδικά δυστυχήματα είναι με ένα εμπλεκόμενο όχημα (μέση τιμή Ε.Ε.: 31%), κυρίως λόγω της ακατάλληλα υψηλής ταχύτητας των οχημάτων. Το 64% των νεκρών οδηγών σε οδικά δυστυχήματα είναι άνδρες (μέση τιμή Ε.Ε.: 55%), κυρίως λόγω της υψηλότερης κυκλοφορίας των ανδρών, αλλά και της πιο επικίνδυνης συμπεριφοράς τους. Το 79% (438 από 557) των νεκρών οδηγών σε επιβατικά οχήματα δεν φορούσε ή δεν καταγράφηκε ζώνη ασφαλείας, ενώ το 69% (460 από 662) των νεκρών οδηγών σε μοτοσυκλέτες και μοτοποδήλατα δεν φορούσε ή δεν καταγράφηκε κράνος.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Αυξάνονται τα δυστυχήματα με «γουρούνες»: Κατακλύζονται τα νησιά από τα επικίνδυνα οχήματα - Πώς έγινε το δυστύχημα στην Άνδρο
    Αυξάνονται τα δυστυχήματα με «γουρούνες»: Κατακλύζονται τα νησιά από τα επικίνδυνα οχήματα - Πώς έγινε το δυστύχημα στην Άνδρο

    Τη ζωή του έχασε ένας 22χρονος στην Άνδρο όταν η «γουρούνα» εξετράπη της πορείας της κι έπεσε σε γκρεμό. Μια εβδομάδα νωρίτερα μία 20χρονη τουρίστρια από την Ιταλία έχασε τη ζωή της στην Ρόδο, όταν η τετράτροχη μοτοσικλέτα την οποία οδηγούσε ο σύντροφος της συγκρούστηκε μετωπικά με τουριστικό λεωφορείο.

    Παρά την αλλαγή της νομοθεσίας που επιβάλει οι οδηγοί να έχουν δίπλωμα αυτοκινήτου τα επικίνδυνα αυτά οχήματα, σύμφωνα με την ΕΡΤ, εξακολουθούν να νοικιάζονται αφειδώς σε άτομα που μικρή εμπειρία οδήγησης.

    Πώς έγινε το δυστύχημα στην Άνδρο

    «Ανηφορίζαμε σε ένα δρομάκι στις Στενιές στην Άνδρο και έκανα λίγο δεξιά για να μπορέσουν να περάσουν κάποια αυτοκίνητα από πίσω, πήγαινα με 20 χιλιόμετρα, όχι παραπάνω. Και εκείνη τη στιγμή η γουρούνα γυρίζει προς τα δεξιά και πέφτουμε από κάτω, σε έναν τσιμεντένιο δρόμο που ήταν σε ύψος 5 μέτρων» λέει ο πατέρας του 22χρονου. «Πιστεύω ότι κάτι συνέβη στη γουρούνα και έστριψε δεξιά απότομα. Δεν πρόλαβα να δω τίποτα. Ήταν 2 μέτρα από τον γκρεμό και δεν πρόλαβα να κάνω τίποτα δυστυχώς».

    Ο 22χρονος δεν φορούσε κράνος με συνέπεια να τραυματιστεί θανάσιμα στο κεφάλι, ενώ ο πατέρας του ο οποίος τραυματίστηκε στα άκρα, νοσηλεύεται και αναμένεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.

    Όταν απαγορεύτηκαν οι γουρούνες και η ανάκληση έπειτα της απόφασης

    Πριν από μερικά χρόνια, οι «γουρούνες» είχαν απαγορευτεί προσωρινά. «Μετά από πολλά τροχαία συμβάντα με γουρούνες το 2019 βάσει του ΚΟΚ απαγορεύτηκε η κυκλοφορία για τις γουρούνες στην άσφαλτο. Ακολούθησαν όμως πολλές διαμαρτυρίες κυρίως από επιχειρήσεις στα νησιά και έτσι ακολούθησε τροπολογία η οποία προέβλεπε πλέον να είναι ενισχυμένες οι προδιαγραφές ασφάλειας αλλά μετέφερε και τις αρμοδιότητες στους δήμους. (…) Βασική προϋπόθεση για αυτόν που νοικιάζει γουρούνα μικρού κυβισμού κάτω από 50 κυβικά είναι να έχει δίπλωμα μοτοσυκλέτας και για μεγαλύτερου κυβισμού έως 125 κυβικά είναι να έχει δίπλωμα αυτοκινήτου» εξηγεί η Βασιλική Δανέλλη Μυλωνά, πρόεδρος του Ινστιτούτου Οδικής Αασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς».

    Ο Γιώργος Μπαμιεδάκης, πρόεδρος Συλλόγου Ενοικίασης αυτοκινήτων – μοτοσυκλετών Κρήτης αναφέρει: «Τα καινούργια οχήματα που έρχονται και εισάγονται στην Ελλάδα είναι το λεγόμενο Euro 5, που αυτό σημαίνει τι, ότι είναι πολύ καλύτερο όχημα, έχει καλύτερες προδιαγραφές και δεν αναπτύσσει ταχύτητα πάνω από τα 50-55 χιλιόμετρα. Αυτό το καθιστά ασφαλές».

    Πηγή: ethnos.gr

  • Σέρρες: Εντοπίστηκε η σορός του αγνοούμενου ψαρά στον Στρυμόνα
    Σέρρες: Εντοπίστηκε η σορός του αγνοούμενου ψαρά στον Στρυμόνα

    Η σορός του 63χρονου ψαρά εμφανίστηκε στην επιφάνεια του Στρυμόνα μετά από παραμονή στο νερό για δύο μέρες.

    Βρέθηκε πριν από λίγο, η σορός του 63χρονου ψαρά, ο οποίος αγνοούνταν από το απόγευμα της Πέμπτης στον Στρυμόνα.

    Η σορός του άτυχου άνδρα βρέθηκε, από τους άνδρες της ΕΜΑΚ (εικόνα πάνω από ertnews), να επιπλέει στον ποταμό.

    Το σώμα του 63χρονου εμφανίστηκε στην επιφάνεια του ποταμού, σύμφωνα με την ΕΡΤ, μετά από παραμονή στο νερό για δύο μέρες.

    Ο 63χρονος πνίγηκε μπροστά στα μάτια της γυναίκας και των φίλων του

    Πώς πνίγηκε ο 63χρονος

    Ο άτυχος ψαράς είχε πάει για ψάρεμα με δύο φίλους τους και τη γυναίκα του και στην προσπάθεια που έκανε κολυμπώντας να διασχίσει το ποτάμι, μπροστά στα μάτια τους, το ποτάμι τον «τράβηξε» προς τα κάτω χωρίς οι φίλοι του να μπορούν να τον βοηθήσουν.

    Ο 63χρονος παρότι γνώριζε την επικινδυνότητα του ποταμού αποφάσισε να το διασχίσει παρά τις συμβουλές των φίλων του να μην το πράξει. Όντας o ίδιος στο ποτάμι δεν ζήτησε εγκαίρως βοήθεια με αποτέλεσμα ο ένας εκ των δυο φίλων του που ήξερε κολύμπι να μην προλάβει να τον βοηθήσει και να τον βγάλει έξω από το ποτάμι.

    Από το πρωί της Παρασκευής, ξεκίνησαν οι έρευνες των ανδρών της καταδυτικής ομάδας της 2ης ΕΜΑΚ και σήμερα, πριν από λίγο, εντόπισαν τη σορό του.

    Πηγή: in.gr

  • Φωτιά σε δασική έκταση στο Χιονοχώρι Σερρών - Επιχειρούν και εναέρια μέσα
    Φωτιά σε δασική έκταση στο Χιονοχώρι Σερρών - Επιχειρούν και εναέρια μέσα

    Φωτιά σε δασική έκταση στο Χιονοχώρι Σερρών ξέσπασε το πρωί του Σαββάτου (10/8), σημαίνοντας συναγερμό στην Πυροσβεστική.

    Στο σημείο έσπευσαν 10 πυροσβέστες με πέντε οχήματα ενώ κινητοποιήθηκαν τρεις ομάδες πεζοπόρου από 2η και 7η ΕΜΟΔΕ, ενώ συνδράμουν επίσης τρία ελικόπτερα.

    Πηγή: Cnn.gr

  • Φωτιά καίει δασική έκταση στις Σέρρες - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
    Φωτιά καίει δασική έκταση στις Σέρρες - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα

    Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Δαφνούδι του Δήμου Εμμανουήλ Παππά Σερρών ξέσπασε το απόγευμα της Παρασκευής (9/8).

    Στο σημείο επιχειρούν 34 πυροσβέστες με 8 οχήματα και 2 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων της 2ης ΕΜΟΔΕ.

    Επιπλέον, για την κατάσβεση της πυρκαγιάς κινητοποιήθηκαν 5 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα.

    Πηγή: Ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο