Τρίτη, 28 Νοεμβρίου 2023 20:36

Ανακοινώθηκαν οι προσλήψεις 4.593 αναπληρωτών εκπαιδευτικών - Πότε αναλαμβάνουν υπηρεσία και σε ποιες θέσεις

Γράφτηκε από την
Ad Slot

Τις προσλήψεις 4.593 αναπληρωτών ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Οι εκπαιδευτικοί θα καλύψουν τις ανάγκες των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2023-2024 .Συγκεκριμένα προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές:

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

  • 1.400 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), και
  • 529 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

  • 632 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ),
  • 2.012 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση, και
  • 12 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 και ΤΕ16 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων.

Επιπλέον, διατίθενται για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, τρεις (3) προσωρινοί αναπληρωτές για την Γενική Εκπαίδευση και πέντε (5) στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από τη Δευτέρα 4 έως και την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023.

Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.

Πηγή: Ethnos.gr
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 28 Νοεμβρίου 2023 19:19

Σχετικά Άρθρα

  • Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 1.860 αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή - Η λίστα με τα ονόματα
    Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 1.860 αναπληρωτών στην Ειδική Αγωγή - Η λίστα με τα ονόματα

    Την πρόσληψη 1.860 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ανακοίνωσε το απόγευμα της Δευτέρας (21/10), το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

    Οι νεοπροσληφθέντες θα είναι προσωρινοί αναπληρωτές με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου πλήρους ωραρίου για το διδακτικό έτος 2024-2025 ως εξής:

    Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) → 538

    Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) → 148

    Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) → 198

    Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ → 34

    Σε Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) → 223

    Σε σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης → 681

    Στις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ → 36

    Επίσης, διατίθενται για πρόσληψη στα ΥΜΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, 2 αναπληρωτές κλάδου ΠΕ23.

    Οι προσλαμβανόμενοι/ες οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τρίτη 29 έως και την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024.

    Στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes αναρτώνται πληροφορίες και διευκρινίσεις επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες και ανάληψης υπηρεσίας.

    Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr.

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

    Πηγή: Cnn.gr

  • Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Κύμα παραιτήσεων «φουσκώνει» τα κενά στα σχολεία
    Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Κύμα παραιτήσεων «φουσκώνει» τα κενά στα σχολεία

    Εκατοντάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί αναγκάζονται να «αποποιηθούν» το δικαίωμα στην εργασία. Τα πανάκριβα ενοίκια και οι χαμηλοί μισθοί φέρνουν βροχή παραιτήσεων.

    Ανά δεκάδες παραιτούνται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, που καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία σε σχολεία της περιφέρειας, αποθαρρημένοι από τους χαμηλούς μισθούς, το υψηλό κόστος ζωής και τις δυσκολίες εύρεσης στέγης – ιδίως σε νησιά και τουριστικές περιοχές.

    Ήδη χθες το υπουργείο Παιδείας, ανακοινώνοντας τις προσλήψεις 8.723 προσωρινών αναπληρωτών, παραδέχθηκε ότι «δεν κατέστη εφικτή η κάλυψη 483 κενών θέσεων», λόγω «περιορισμένου ενδιαφέροντος από τους ενταγμένους στους πίνακες του ΑΣΕΠ υποψηφίους». Από αυτούς οι 350 θέσεις αφορούν δάσκαλους πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής. Πλάι σε αυτούς, έχουν προστεθεί πάνω από 180 «ανακλήσεις πρόσληψης», αναπληρωτών που είτε δεν παρουσιάστηκαν αν να αναλάβουν υπηρεσία ή πήγαν και ήδη παραιτήθηκαν.

    Κύμα παραιτήσεων

    Όπως αναφέρει η εκπαιδευτική ιστοσελίδα alfavita.gr, χθες δημοσιεύθηκαν απόφάσεις ανάκλησης πρόσληψης συνολικά 82 αναπληρωτών, οι οποίοι είτε δεν παρουσιάστηκαν να αναλάβουν υπηρεσία, είτε παρουσιάστηκαν και κατόπιν παραιτήθηκαν.

    Μόλις την προηγούμενη Πέμπτη είχαν ανακοινωθεί άλλες 100 ανακλήσεις πρόσληψης αναπληρωτών, και είναι μόνο η αρχή. Το πρόβλημα παίρνει πλέον μαζικές διαστάσεις, διογκώνοντας τα ήδη υπάρχοντα κενά στα σχολεία. Σύμφωνα με την ΟΛΜΕ, ακόμα και μετά τη α’ φάση των προσλήψεων αναπληρωτών, τα λειτουργικά κενά ανέρχονται αθροιστικά σε περισσότερα από 30.000 και στις δύο βαθμίδες, ενώ εντοπίζονται 20.000 κενά στην παράλληλη στήριξη. Σύμφωνα με τη ΔΟΕ υπάρχουν περίπου 10.000 κενά σε νηπιαγωγεία και δημοτικά, σε όλε τις ειδικότητες και την παράλληλη στήριξη.

    Το υπουργείο Παιδείας έχει ανακοινώσει ότι για την κάλυψη των 483 θέσεων που δεν καλύφθηκαν, θα εκδοθεί ειδική προκήρυξη. Όμως άγνωστο παραμένει αν και με αυτή την διαδικασία θα βρεθούν αναπληρωτές.

    Εν τω μεταξύ οι κενές θέσεις των αναπληρωτών πολλαπλασιάζονται, όσο συνεχίζονται οι παραιτήσεις.

    Το στεγαστικό στο επίκεντρο

    Το στεγαστικό πρόβλημα βρέθηκε στο επίκεντρο της σημερινής συνάντησης της ΟΛΜΕ και της ΑΔΕΔΥ με τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ . Όπως ειπώθηκε, το δυσβάστακτο κόστος της στέγασης, ιδιώς στα νησιά, αναγκάζει πολλούς εκπαιδευτικούς και υγειονομικούς υπαλλήλους είτε να παραιτηθούν είτε να μην αποδεχθούν το διορισμό, με αποτέλεσμα σχολεία και δομές υγείας να υπολειτουργούν. Η ΟΛΜΕ ζήτησε να εφαρμοστεί από όλους τους δήμους ο νόμος για το επίδομα στέγασης και διατροφής των εκπαιδευτικών και των άλλων δημοσίων υπαλλήλων (4483/2017, άρθρο 32). Ο νόμος αφορά τους ορεινούς και νησιωτικούς δήμους της χώρας κάτω των 18.000 κατοίκων.

    «Ούτε τέσσερις Δήμοι σε όλη την Ελλάδα δεν δίνουν αυτό το επίδομα στους Αναπληρωτές και στους Νεοδιοριστους οπως προστέθηκε στο νόμο από τον τωρινό Υπουργό Εσωτερικών. Ζητήσαμε να δίνεται το επίδομα και στους μόνιμους εκπαιδευτικούς όπως δίνεται σε όλους τους άλλους δημόσιους υπαλλήλους και να είναι υποχρεωτικό και όχι εν δυνάμει όπως ορίζει ο συγκεκριμένος νόμος», έγραψε σε ανάρτησή του o πρόεδρος της ΟΛΜΕ Νικηφόρος Κωνσταντίνου.

    Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σε αδιέξοδο

    Το γεγονός ότι εκατοντάδες αναπληρωτές δεν εμφανίζονται ή παραιτούνται, μολονότι «τιμωρούνται» πειθαρχικά, με την ποινή της μη δυνατότητας πρόσληψης για δύο έτη, αναδεικνύει και το τεράστιο αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί.

    Σύμφωνα με εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν πολλές επιπλέον παραιτήσεις αναπληρωτών, είτε άμεσα είτε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όπως έχει συμβεί και τα προηγούμενα χρόνια.

    Oι αναπληρωτές που ενημερώθηκαν χθες με sms ότι έχουν επιλεγεί για το β’ γύρο διορισμών, έχουν προθεσμία να εμφανιστούν στα σχολεία εντός τριών εργάσιμων ημερών, διαφορετικά υφίστανται κυρώσεις.

    Ειδικά για όσους καλούνται να υπηρετήσουν μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, σε νησιά, απομακρυσμένες περιοχές ή ακόμα και σε αστικά κέντρα, αυτό σημαίνει ότι πρέπει σε ελάχιστο χρονικό διάστημα και με δικά τους – διόλου ευκαταφρόνητα – έξοδα να μαζέψουν τα υπάρχοντά τους, να βρουν στέγη και να μετακομίσουν, σε ένα μέρος που τους ανακοινώνεται την τελευταία στιγμή.

    Όσοι δεν τα καταφέρουν σε αυτό τον άθλο, θα πρέπει να ζήσουν σε συνθήκες survivor – σε κάμπινγκ, σκηνές, ακόμα και στα αυτοκίνητά τους ή σε σχολικές αίθουσες, μέχρι να βρουν κάπου να μείνουν – συχνά με ενοίκιο που είναι ως και το 50% του μισθού τους.

    Με μια βαλίτσα στο χέρι

    «Θεωρητικά ένας αναπληρωτής πρέπει να αναπληρώνει κάποιο κενό. Όμως εμείς αναπληρώνουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς», μας λέει η Χαρά Μένου, νηπιαγωγός, μέλος του Συντονιστικού Αναπληρωτών/τριων Αδιόριστων Εκπαιδευτικών. Στις γραμμές του Συντονιστικού έχουν συμμετάσχει με κινητοποιήσεις δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί, που παραμένουν σε «ομηρία» ως και πάνω από δεκαετία. Στα βασικά τους αιτήματα είναι οι «μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών, με βάση το πτυχίο και με ολόκληρη την προϋπηρεσία, και αυξήσεις στους μισθούς για μια αξιοβίωτη ζωή».

    «Το γεγονός ότι ήδη φέτος πάνω από 500 άτομα έχουν παραιτηθεί πρακτικά από την εργασία τους, γνωρίζοντας ότι το κόστος που θα πληρώσουν είναι μεγάλο, δείχνει πόσο οριακή είναι η κατάσταση. Όσοι δεν δεχτούν τη θέση του αναπληρωτή θα βρεθούν δύο χρόνια εκτός πινάκων κατάταξης, χάνοντας μόρια και προϋπηρεσία. Δεν το κάνουν από επιλογή αλλά εξαναγκάζονται», συμπληρώνει η κ. Μένου.

    Το μείζον ζήτημα παραμένει η έλλειψη στέγης, και οι υπέρογκες τιμές των ενοικίων, όχι μόνο στις τουριστικές περιοχές, αλλά και στα αστικά κέντρα που έχουν πλέον «τουριστικοποιηθεί» όπως η Αθήνα.

    Στα νησιά όμως το πρόβλημα είναι ακόμα πιο εκρηκτικό. «Αν είναι τυχεροί και βρουν σπίτι, συχνά τους διώχνουν πριν τελειώσει η σχολική χρονιά, με την έναρξη της τουριστικής σεζόν, ακόμα και πριν το Πάσχα. Αναπληρωτής εκπαιδευτικός σημαίνει ότι θα είσαι συνεχώς μια μια βαλίτσα στο χέρι, που δεν κλείνει ποτέ, αφού είσαι διαρκώς περιπλανώμενος».

    Αναπληρώτριες «κατώτερου θεού»

    Ο μισθός του αναπληρωτή εκπαιδευτικού – 876 ευρώ καθαρά – πρέπει να καλύψει το ενοίκιο, που στις τουριστικές περιοχές ξεκινάει από 400 ευρώ, τα πάγια έξοδα στέγασης και σίτισης, συχνά ένα μεταφορικό μέσο για να πάνε στη δουλειά τους (είναι κοινό μυστικό ότι οι συγκοινωνίες στα νησιά και την επαρχία υπολειτουργούν). «Δεν μιλάμε καν για τις συνθήκες μιας αξιοπρεπούς ζωής, αλλά τους βασικούς όρους επιβίωσης», δηλώνει η αναπληρώτρια εκπαιδευτικός.

    Το Συντονιστικό Αναπληρωτών/τριων έχει πρωτοστατήσει σε αγώνες για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, οι οποίοι είχαν παγώσει από το 2008 και έγιναν ξανά για πρώτη φορά το 2020. Έκτοτε, οι μόνιμοι διορισμοί παραμένουν αναντίστοιχοι με τα πραγματικά κενά, γι’αυτό και «μπαλώνονται» με αναπληρώσεις, υποστηρίζουν οι εκπαιδευτικοί.

    Το γεγονός ότι γίνονται με «δόσεις», ακόμα και μετά τα Χριστούγεννα, αναγκάζει πολλούς εκπαιδευτικούς να αποποιηθούν το δικαίωμά τους να εργαστούν στο αντικείμενό τους, αφού πρέπει εν τω μεταξύ να βρουν αλλού δουλειά για να επιβιώσουν. Στην πραγματικότητα είναι η οικογένεια του εκπαιδευτικού που «χρηματοδοτεί» τη θητεία του ως αναπληρωτή, με την ελπίδα κάποτε να γίνει μόνιμος.

    Οι αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί δεν έχουν δικαίωμα αναρρωτικής άδειας όπως οι μόνιμοι, και δικαιούνται μόλις 15 ημέρες άνευ αποδοχών. «Αν μια γυναίκα έχει επαπειλούμενη κύηση, δεν δικαιούται άδεια και πρέπει να αναγκαστεί να διαλέξει ή τη ζωή της και τη ζωή του παιδιού της ή την εργασία της. Μας βάζουνε σε ένα απάνθρωπο ζύγι», λέει στο in η αναπληρώτρια νηπιαγωγός. Όπως ανέδειξε και η εκπομπή του Mega «Εξελίξεις τώρα» , οι άδειες ανατροφής τέκνου για τις αναπληρώτριες είναι μόλις 3,5 μήνες, αντί για 9 μήνες όπως είναι για τις μόνιμες, με αποτέλεσμα να πρέπει να διαλέξουν είτε άδεια άνευ αποδοχών ή να παραιτηθούν, με ποινή να μην μπορούν να εργαστούν ως αναπληρώτριες για δύο χρόνια.

    Πηγή: In.gr

  • Προσλήψεις 8.763 αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Τα δικαιολογητικά και οι προθεσμίες για αίτηση στο ΟΠΣΥΔ
    Προσλήψεις 8.763 αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Τα δικαιολογητικά και οι προθεσμίες για αίτηση στο ΟΠΣΥΔ

    Τι ισχύει για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα σχολεία. Οι προθεσμίες ανάληψης υπηρεσίας και οι σημαντικές οδηγίες για δασκάλους και καθηγητές.

    Την πρόσληψη 8.763 αναπληρωτών εκπαιδευτικώναναπληρωτών εκπαιδευτικών, ανακοίνωσε το υπουργείο το υπουργείο Παιδείας, που θα καλύψουν κενές θέσεις σε δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια.

    Όπως αναφέρει το υπουργείο λόγω περιορισμένου ενδιαφέροντος από τους ενταγμένους στους πίνακες του ΑΣΕΠ υποψήφιους εκπαιδευτικούς δεν κατέστη εφικτή η προγραμματισμένη κάλυψη 483 κενών θέσεων στη Γενική Εκπαίδευση και σε δομές ΕΑΕ, εκ των οποίων οι 350 θέσεις αφορούν στους κλάδους ΠΕ70 Δασκάλων και ΠΕ71-ΠΕ70 ΕΑΕ Δασκάλων ΕΑΕ.

    Για την πλήρωση των εν λόγω θέσεων θα κινηθεί η διαδικασία έκδοσης Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης κενών σε σχολικές μονάδες κατ’ άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει.

    Οι προσλαμβανόμενοι θα κατανεμηθούν ως εξής :

    Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

    (α) 1.017 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), και

    β) 3.194 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση.

    Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

    (α) 1.045 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ),

    (β) 3.470 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση, και

    (γ) 23 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων.

    Επιπλέον, διατίθενται για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, δεκατέσσερις (14) προσωρινοί αναπληρωτές κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης για την Γενική Εκπαίδευση. Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Παρασκευή 11 έως και τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024. Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.

    Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται

    Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές κατά την παρουσία τους στη σχολική μονάδα/δομή για την ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να προσκομίσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά.

    1. Πιστοποιητικά Ταυτοποίησης
    2. Αντίγραφα των δικαιολογητικών των τυπικών προσόντων ένταξης στον κλάδο
    3. Γνωμάτευση παθολόγου ή γενικού ιατρού, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα
    4. Γνωμάτευση ψυχιάτρου, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα
    5. Υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το υπόδειγμα

    Σημαντικές ημερομηνίες τρέχουσας φάσης πρόσληψης

    • Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες από τους υποψηφίους την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024.
    • Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας από την Παρασκευή 11έως και την Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024 στις σχολικές μονάδες, στα ΚΕΔΑΣΥ και στη Σιβιτανίδειο ανά περίπτωση πρόσληψης. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας. Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα/ΚΕΔΑΣΥ ανάληψης υπηρεσίας την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024.

    Γενικές Οδηγίες

    • Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30 της εκάστοτε ημέραςπου έχει οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες ενημέρωσης στα πληροφοριακά συστήματα ΕΡΓΑΝΗ και Διαύγεια.
      • Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές που δύνανται να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση μέσω του anaplirotes.gov.gr θα πρέπει να έχουν αποδεχτεί τη σύμβασή τους μέχρι τις 14:59 της ίδια μέρας που παρουσιάζονται στα σχολεία.
      - Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα.
    Πηγή: iEidiseis.gr
  • Προσλήψεις αναπληρωτών: Τη Δευτέρα η ανακοίνωση των ονομάτων 9.000 εκπαιδευτικών
    Προσλήψεις αναπληρωτών: Τη Δευτέρα η ανακοίνωση των ονομάτων 9.000 εκπαιδευτικών

    Οι προσλήψεις θα γίνουν σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Φέτος θα προσληφθούν συνολικά περίπου 42.000 αναπληρωτές

    Τις προσλήψεις περισσότερων από 9.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών αναμένεται να ανακοινώσει το Υπουργείο Παιδείας τη Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου, για την κάλυψη κενών σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ανακοίνωση αναμενόταν αρχικά σήμερα, Παρασκευή.
    Το τρέχον σχολικό έτος θα προσληφθούν συνολικά περίπου 42.000 αναπληρωτές, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου.
    Υπενθυμίζεται ότι στην Α΄ φάση φέτος προσλήφθηκαν ήδη 28.730 αναπληρωτές συνολικά, εκ των οποίων 23.194 εκπαιδευτικοί και 5.539 μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού.

    Επιπλέον, με βάση το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στο οποίο υπήρχε η σημείωση να προβούν «στην ηλεκτρονική καταχώριση απευθείας στο ΟΠΣΥΔ των λειτουργικών κενών των σχολικών μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης, των ΔΥΕΠ, των Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π. (ενόψει της ίδρυσής τους)», στη Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών περιλαμβάνονται και προσλήψεις ΖΕΠ (Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας) και ΔΥΕΠ (Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφυγοπαίδων).
    Προς το παρόν, σημειώνεται ότι δεν έχουν καταχωριστεί λειτουργικά κενά των τμημάτων εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ» (Μ.Ν.Α.Ε.) καθώς και του Έτους Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ.

    Σχετικά με τον προσδιορισμό των λειτουργικών κενών και τις προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών

    Σε ό,τι αφορά τις προσλήψεις των αναπληρωτών, αυτές γίνονται σύμφωνα με τα δηλωθέντα λειτουργικά κενά, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 4 «της υπ’ αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 (3344 Β ́) Υ.Α., με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)».

    Υπογραμμίζεται ότι η τοποθέτηση των προσληφθέντων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες της περιοχής πρόσληψής τους γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, εφόσον προηγηθεί αξιολόγηση και ιεράρχηση της αναγκαιότητας πλήρωσης του καθενός.

    Σύμφωνα με το άρθρο 4 της Υπουργικής Απόφασης, που ορίζει τη διαδικασία προσδιορισμού των λειτουργικών αναγκών, «Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε τακτά χρονικά διαστήματα και οπωσδήποτε όταν τους ζητείται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων αρμοδιότητάς τους ανά κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης σε προσωρινούς αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου, καθώς και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.

    Οι λειτουργικές ανάγκες προσδιορίζονται και καταχωρίζονται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ. αφού ληφθούν υπόψη τα τμήματα που λειτουργούν, ο αριθμός των μαθητών κατά τάξη, τμήμα, κατεύθυνση ή άλλη ενότητα, το ωρολόγιο πρόγραμμα, η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση, οι θέσεις εκπαιδευτικών, το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών που τις κατέχουν και η εξάντληση των ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών στα σχολεία που υπηρετούν ή σε σχολεία της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Οι λειτουργικές ανάγκες σε μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. προσδιορίζονται από τον αριθμό των μαθητών καθώς και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

    Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αξιολογούν τις καταχωρισμένες στο Ο.Π.ΣΥ.Δ. λειτουργικές ανάγκες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους και, αφού αξιοποιήσουν το σύνολο των μέσων ελέγχου που διαθέτουν, τις οριστικοποιούν, προβαίνοντας στις ενδεδειγμένες τροποποιήσεις, όπου κρίνεται σκόπιμο.
    Τέλος, ο αριθμός των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης εγκρίνεται με σχετική πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με βάση τις λειτουργικές ανάγκες και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Προσλήψεις αναπληρωτών: Αύριο η β' φάση
    Προσλήψεις αναπληρωτών: Αύριο η β' φάση

    Ανακοινώνονται αύριο από το υπουργείο Παιδείας περισσότερα από 9.000 ονόματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών

    Την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου ανακοινώνονται όπως όλα δείχνουν οι προσλήψεις περισσότερων από 9.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο της δεύτερης φάσης τοποθετήσεων αναπληρωτών προκειμένου να καλυφθούν τα κενά σε διδακτικό προσωπικό στα σχολεία όλης της χώρας.
    Το υπουργείο Παιδείας έχει λάβει έγκριση πρόσληψης για 41.900 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, συνολικά, για το τρέχον σχολικό έτος ενώ την προηγούμενη σχολική χρονιά συνολικά προσελήφθηκαν πάνω από 50.000 αναπληρωτές. Αυτό σημαίνει ότι φέτος θα έχουμε περικοπές προσλήψεων αναπληρωτών καθώς πέρσι είχαμε περίπου 55.000 (αναπληρωτές και μόνιμους που πήραν σύνταξη) ενώ φέτος ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας στοχεύει συνολικά 52.000 περίπου (41.900 αναπληρωτές και 10.000 μόνιμοι).
    Αξίζει να σημειωθεί ότι στην πρώτη φάση φέτος προσλήφθηκαν συνολικά 28.730 αναπληρωτές, ενώ σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς τα κενά υπολογίζονται σε περίπου 18.000, συνεπώς αν δεν καλυφθούν θα ακολουθήσει και τρίτη φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Υπουργείο Παιδείας: Πάνω από 9.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται - Την Παρασκευή η ανακοίνωση των ονομάτων
    Υπουργείο Παιδείας: Πάνω από 9.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται - Την Παρασκευή η ανακοίνωση των ονομάτων

    Το τρέχον σχολικό έτος θα προσληφθούν συνολικά περίπου 42.000 αναπληρωτές, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου

    Τις προσλήψεις περισσότερων από 9.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών αναμένεται να ανακοινώσει το Υπουργείο Παιδείας την ερχόμενη Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου. Πρόκειται να καλύψουν κενά σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το τρέχον σχολικό έτος θα προσληφθούν συνολικά περίπου 42.000 αναπληρωτές, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου.

    Εάν, όμως κριθεί αναγκαίο, θα προσληφθούν επιπλέον αναπληρωτές. Υπενθυμίζεται ότι στην Α΄ φάση φέτος προσλήφθηκαν ήδη 28.730 αναπληρωτές συνολικά, εκ των οποίων 23.194 εκπαιδευτικοί και 5.539 μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού.

    Επιπλέον, με βάση το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στο οποίο υπήρχε η σημείωση να προβούν «στην ηλεκτρονική καταχώριση απευθείας στο ΟΠΣΥΔ των λειτουργικών κενών των σχολικών μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης, των ΔΥΕΠ, των Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π. (ενόψει της ίδρυσής τους)», στη Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών περιλαμβάνονται και προσλήψεις ΖΕΠ (Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας) και ΔΥΕΠ (Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφυγοπαίδων).

    Προς το παρόν, σημειώνεται ότι δεν έχουν καταχωριστεί λειτουργικά κενά των τμημάτων εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ» (Μ.Ν.Α.Ε.) καθώς και του Έτους Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ.

    Σχετικά με τον προσδιορισμό των λειτουργικών κενών και τις προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών

    Σε ό,τι αφορά τις προσλήψεις των αναπληρωτών, αυτές γίνονται σύμφωνα με τα δηλωθέντα λειτουργικά κενά, σύμφωνα με τις παρ. 1, 2 και 3 του άρθρου 4 «της υπ’ αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 (3344 Β ́) Υ.Α., με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)».

    Υπογραμμίζεται ότι η τοποθέτηση των προσληφθέντων αναπληρωτών σε σχολικές μονάδες της περιοχής πρόσληψής τους γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, εφόσον προηγηθεί αξιολόγηση και ιεράρχηση της αναγκαιότητας πλήρωσης του καθενός.

    Σύμφωνα με το άρθρο 4 της Υπουργικής Απόφασης, που ορίζει τη διαδικασία προσδιορισμού των λειτουργικών αναγκών, «Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε τακτά χρονικά διαστήματα και οπωσδήποτε όταν τους ζητείται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων αρμοδιότητάς τους ανά κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης σε προσωρινούς αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου, καθώς και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς.

    Οι λειτουργικές ανάγκες προσδιορίζονται και καταχωρίζονται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ. αφού ληφθούν υπόψη τα τμήματα που λειτουργούν, ο αριθμός των μαθητών κατά τάξη, τμήμα, κατεύθυνση ή άλλη ενότητα, το ωρολόγιο πρόγραμμα, η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση, οι θέσεις εκπαιδευτικών, το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών που τις κατέχουν και η εξάντληση των ωρών του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών στα σχολεία που υπηρετούν ή σε σχολεία της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Οι λειτουργικές ανάγκες σε μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. προσδιορίζονται από τον αριθμό των μαθητών καθώς και τις ιδιαίτερες ανάγκες τους.

    Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αξιολογούν τις καταχωρισμένες στο Ο.Π.ΣΥ.Δ. λειτουργικές ανάγκες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους και, αφού αξιοποιήσουν το σύνολο των μέσων ελέγχου που διαθέτουν, τις οριστικοποιούν, προβαίνοντας στις ενδεδειγμένες τροποποιήσεις, όπου κρίνεται σκόπιμο.

    Τέλος, ο αριθμός των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο, ειδικότητα, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης εγκρίνεται με σχετική πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με βάση τις λειτουργικές ανάγκες και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης.

    Πηγή: Protothema.gr
  • Αναλυτικός οδηγός για τις προσλήψεις 14.092 αναπληρωτών: Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί - Πώς θα γίνουν
    Αναλυτικός οδηγός για τις προσλήψεις 14.092 αναπληρωτών: Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί - Πώς θα γίνουν

    Ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών θα μετακινηθεί αυτές τις ημέρες από τη μια άκρη της χώρας έως την άλλη καθώς το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε τις προσλήψεις 14.092 αναπληρωτών όλων των βαθμίδων οι οποίοι θα διδάξουν στα σχολεία για το διδακτικό έτος 2024-2025. Με δεδομένο ότι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Πέμπτη 5 έως και την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2024, πρέπει να κινηθούν γρήγορα και να ακολουθήσουν τις σχετικές διαδικασίες ταχύτατα, μαζί και την ανεύρεση στέγης που για πάρα πολλούς θα είναι μάλλον η «δυσκολότερη άσκηση». Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024.

    Πόσες προσλήψεις έγιναν σε πρώτη φάση

    8.553 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στην Γενική Εκπαίδευση

    Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

    (α) 221 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), και

    (β) 3.777 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση.

    Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

    (α) 2.336 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ),

    (β) 2.058 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Γενική Εκπαίδευση, και

    (γ) 131 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ79.01 σε Μουσικά Σχολεία για τη διδασκαλία μουσικών ειδικεύσεων.
    Επιπλέον, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, τριάντα (30) προσωρινοί αναπληρωτές κλάδων Β/θμιας Εκπ/σης.

    Ημερομηνίες τρέχουσας φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ:

    • Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες από τους υποψηφίους την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024.
    • Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας από την Πέμπτη 5 έως και την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2024 στις σχολικές μονάδες, στα ΚΕΔΑΣΥ, στο σχολείο-έδρα του ΣΔΕΥ, στη Σιβιτανίδειο ανά περίπτωση πρόσληψης. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.

    - 5.539 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2024-2025

    - Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) > 3.003

    - Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) > 599

    - Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ > 620

    Γενικές οδηγίες για κάθε κατηγορία πρόσληψης αναπληρωτών

    • Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30 της εκάστοτε ημέρας που έχει οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες ενημέρωσης στα πληροφοριακά συστήματα ΕΡΓΑΝΗ και Διαύγεια.
    • Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές που δύνανται να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση μέσω του anaplirotes.gov.gr θα πρέπει να έχουν αποδεχτεί τη σύμβασή τους μέχρι τις 14:59 της ίδια μέρας που παρουσιάζονται στα σχολεία.

    - Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα.

    Σημείωση

    • Οι εκπαιδευτικοί μειωμένου ωραρίου (ΑΜΩ) που επαναπροσλαμβάνονται ως πλήρους ωραρίου (ΑΠΩ) θα πρέπει να ακολουθήσουν εκ νέου τη διαδικασία ανάληψης υπηρεσίας στο σχολείο και σύναψης ψηφιακής σύμβασης.
    • Διευκρινίσεις για την τοποθέτηση και την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

    A. Οδηγίες ανάληψης υπηρεσίας

    Με την ανακοίνωση των προσλήψεων των αναπληρωτών, οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ -ΕΒΠ καλούνται να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα για την ανάληψη υπηρεσίας τους, ανάλογα με την περίπτωση στην οποία ανήκουν:

    1. Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται σε περιοχή πρόσληψης

    Βήμα 1- Δήλωση κενών
    Οι Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται σε περιοχή πρόσληψης καλούνται να δηλώσουν ψηφιακά μέσω του ΟΠΣΥΔ, σειρά προτίμησης για όλες τις διαθέσιμες σχολικές μονάδες.

    Οι αναπληρωτές που δεν θα εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τις σχολικές μονάδες θα τοποθετηθούν στις εναπομείνασες αυτόματα, από το σύστημα.

    Βήμα 2- Ενημέρωση για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας
    Στη συνέχεια, θα ενημερωθούν μέσω νέου γραπτού μηνύματος SMS, για το σχολείο στο οποίο θα πρέπει να μεταβούν για να αναλάβουν υπηρεσία.

    Βήμα 3- Ανάληψη υπηρεσίας
    Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, στη σχολική μονάδα, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

    Βήμα 4- Σύναψη ψηφιακής σύμβασης
    Με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Διευθυντή/Προϊστάμενος, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης. Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

    Βήμα 5- Παραλαβή σύμβασης
    Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    2. Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται στο πλαίσιο Ειδικής Πρόσκλησης του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (102 Α'), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

    Βήμα 1- Ενημέρωση για την πρόσληψη και τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας
    Οι αναπληρωτές ενημερώνονται μέσω γραπτού μηνύματος SMS για την πρόσληψή τους σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολείων. Σε αυτήν τη σχολική μονάδα ή σε μια εξ αυτών (της ομάδας) θα πρέπει να μεταβούν για να αναλάβουν υπηρεσία εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών.

    Βήμα 2- Ανάληψη υπηρεσίας
    Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας στη σχολική μονάδα πρόσληψης σύμφωνα με τα ανωτέρω, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

    Βήμα 3- Σύναψη ψηφιακής σύμβασης
    Με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Διευθυντή/Προϊστάμενο, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης. Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

    Βήμα 4- Παραλαβή σύμβασης
    Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    2. Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται στο πλαίσιο Ειδικής Πρόσκλησης του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (102 Α'), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

    Βήμα 1- Ενημέρωση για την πρόσληψη και τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας

    Οι αναπληρωτές ενημερώνονται μέσω γραπτού μηνύματος SMS για την πρόσληψή τους σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολείων. Σε αυτήν τη σχολική μονάδα ή σε μια εξ αυτών (της ομάδας) θα πρέπει να μεταβούν για να αναλάβουν υπηρεσία εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών.

    Βήμα 2- Ανάληψη υπηρεσίας

    Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας στη σχολική μονάδα πρόσληψης σύμφωνα με τα ανωτέρω, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

    Βήμα 3- Σύναψη ψηφιακής σύμβασης

    Με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Διευθυντή/Προϊστάμενο, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης. Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

    Βήμα 4- Παραλαβή σύμβασης

    Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    3. Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται απευθείας στις παρακάτω δομές ή σχολικές μονάδες

    Οι Αναπληρωτές αυτοί γνωρίζουν με την ανακοίνωση της πρόσληψής τους τη δομή ή τη σχολική μονάδα στην οποία πρέπει να παρουσιαστούν για ανάληψη υπηρεσίας εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών.

    Στην κατηγορία αυτή ανήκουν αναπληρωτές που προσλαμβάνονται σε:

    • Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) για απασχόληση στο ΚΕΔΑΣΥ

    • Καλλιτεχνικά Σχολεία

    • Μουσικά Σχολεία

    • Ειδικά Καταστήματα Κράτησης Νέων (ΕΚΚΝ)

    • Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας

    Βήμα 1- Ανάληψη υπηρεσίας

    Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας στη δομή ή σχολική μονάδα προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

    Βήμα 2- Σύναψη ψηφιακής σύμβασης

    Με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Προϊστάμενο του ΚΕΔΑΣΥ, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης. Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

    Βήμα 3- Παραλαβή ψηφιακής σύμβασης

    Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    4. Αναπληρωτές ΕΕΠ κλάδου ΠΕ23 (Ψυχολόγοι) και ΠΕ30 (Κοινωνικοί Λειτουργοί) που προσλαμβάνονται σε Σχολικό Δίκτυο Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) των ΚΕΔΑΣΥ

    Βήμα 1- Δήλωση κενών

    Οι Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται στα ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ καλούνται να δηλώσουν ψηφιακά μέσω του ΟΠΣΥΔ, σειρά προτίμησης για όλα τα διαθέσιμα ΣΔΕΥ (σχολική μονάδα – έδρα του ΣΔΕΥ).

    - Οι αναπληρωτές που δεν θα εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για ΣΔΕΥ θα τοποθετηθούν στα εναπομείναντα αυτόματα από το σύστημα.

    Βήμα 2- Ενημέρωση για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας

    Στη συνέχεια, θα ενημερωθούν μέσω νέου γραπτού μηνύματος SMS, για το σχολείο (έδρα του ΣΔΕΥ) στο οποίο θα πρέπει να μεταβούν για να αναλάβουν υπηρεσία.

    Σε εξαιρετικές περιπτώσεις δύναται να αναλαμβάνουν υπηρεσία στα ΚΕΔΑΣΥ κατόπιν σχετικής οδηγίας που θα δίνεται από τις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ).

    Βήμα 3- Ανάληψη υπηρεσίας

    Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, στη σχολική μονάδα, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

    Βήμα 4- Σύναψη ψηφιακής σύμβασης

    Με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Διευθυντή/Προϊστάμενος, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης. Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

    Βήμα 5- Παραλαβή σύμβασης

    Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

    Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται

    Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές κατά την παρουσία τους στη σχολική μονάδα/δομή για την ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να προσκομίσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά.

    1. Πιστοποιητικά Ταυτοποίησης

    2. Αντίγραφα των δικαιολογητικών των τυπικών προσόντων ένταξης στον κλάδο

    3. Γνωμάτευση παθολόγου ή γενικού ιατρού, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα

    4. Γνωμάτευση ψυχιάτρου, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα

    5. Υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το υπόδειγμα

    Επισημάνσεις

    1. Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30 καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας στη δομή ή τη σχολική μονάδα τοποθέτησης, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, και η αποδοχή ψηφιακής σύμβασης από τους αναπληρωτές, μέσω της εφαρμογής anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του τη συγκεκριμένη ημέρα.

    2. Εκπαιδευτικοί που έχουν τοποθετηθεί σε εσπερινό σχολείο θα παρουσιαστούν για τη διαδικασία της ανάληψης υπηρεσίας σε πρωινό σχολείο που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Εκπαίδευσης κατόπιν σχετικής επικοινωνίας ή , εναλλακτικά, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

    3. Για την είσοδο στην εφαρμογή gov.gr και τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους τους ατομικούς κωδικούς taxisnet.

    4. Συστήνεται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς να επισκέπτονται τις ηλεκτρονικές σελίδες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (ή των ΠΔΕ) στις οποίες έχουν προσληφθεί, προκειμένου να ενημερωθούν για τυχόν λεπτομέρειες που αφορούν στην προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών ή άλλων οδηγιών.

    Πηγή: ethnos.gr

  • Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 14.641 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση - Οι 126 που έρχονται στην Ηλεία
    Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 14.641 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση - Οι 126 που έρχονται στην Ηλεία

    Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2024-2025 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

    • (α) 10.830 εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60 στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ), και
    • (β) 3.811 εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ70 και ΠΕ60 στη Γενική Εκπαίδευση.

    Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Πέμπτη 05 έως και την Παρασκευή 06 Σεπτεμβρίου 2024.

    Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέχουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου θα αναρτηθούν οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.

    Στην Ηλεία προσλαμβάνονται συνολικά 126 άτομα.

    Φωτογραφία: Freepik/gpointstudio

    Ο πίνακας με τους εκπαιδευτικούς κλάδων ΠΕ-70 και ΠΕ-60 που προσλαμβάνονται στη Γενική Εκπαίδευση στην Ηλεία

    ΕΠΩΝΥΜΟ

    ΟΝΟΜΑ

    ΚΛΑΔΟΣ

    ΛΑΒΑΖΟΥ

    ΑΝΤΩΝΙΑ

    ΠΕ60

    ΛΕΥΚΑΔΙΤΗ

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΠΕ60

    ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ

    ΔΩΡΟΘΕΑ

    ΠΕ60

    ΠΟΘΗΤΟΥ

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΠΕ60

    ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ-ΧΑΤΖΗ

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    ΠΕ60

    ΚΑΓΙΑΝΝΑ

    ΕΥΘΥΜΙΑ

    ΠΕ60

    ΛΑΤΣΗ

    ΣΟΦΙΑ

    ΠΕ60

    ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΠΕ60

    ΣΠΑΗ

    ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    ΠΕ60

    ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΕΙΡΗΝΗ

    ΠΕ60

    ΠΛΑΣΤΟΥΡΓΟΥ

    ΚΥΡΙΑΚΟΥΛΑ

    ΠΕ60

    ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

    ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΑ

    ΠΕ60

    ΦΙΛΙΑ

    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    ΠΕ60

    ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΠΕ60

    ΒΥΤΑΝΟΥ

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΠΕ60

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ60

    ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΠΕ60

    ΚΕΡΜΕΛΗ

    ΣΟΦΙΑ

    ΠΕ60

    ΑΡΒΑΝΙΤΗ

    ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΠΕ60

    ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ

    ΓΕΩΡΓΙΑ - ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

    ΠΕ60

    ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ

    ΣΩΤΗΡΙΑ

    ΠΕ60

    ΤΟΡΟΜΑΝΗ

    ΕΥΓΕΝΙΑ

    ΠΕ60

    ΒΟΥΛΓΑΡΗ

    ΙΩΑΝΝΑ

    ΠΕ60

    ΚΑΛΟΥΤΣΗ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ60

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ60

    ΛΑΣΚΑΡΙΔΟΥ

    ΕΙΡΗΝΗ

    ΠΕ60

    ΠΟΥΛΟΥ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ60

    ΠΑΠΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ60

    ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑΣΗΜΙΝΑ

    ΠΕ60

    ΠΑΠΑΔΗΜΑ

    ΕΛΕΝΑ

    ΠΕ60

    ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑΝΝΑ

    ΠΕ60

    ΤΟΥΜΠΟΥ

    ΝΙΚΟΛΙΑ

    ΠΕ60

    ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

    ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

    ΠΕ60

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑ

    ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΠΕ60

    ΣΚΛΑΒΟΥ

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

    ΠΕ60

    ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ

    ΛΟΥΚΙΑ

    ΠΕ60

    ΔΕΡΒΟΥ

    ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΠΕ70

    ΤΣΟΥΡΑΠΑΣ

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    ΠΕ70

    ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΝΔΡΕΑΣ

    ΠΕ70

    ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

    ΠΕ70

    ΚΟΥΤΣΟΥΛΗ

    ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΠΕ70

    ΚΑΦΥΡΑ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ70

    ΚΑΡΥΤΙΝΟΥ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ70

    ΚΟΤΡΟΚΟΗ

    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    ΠΕ70

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑΣ

    ΦΩΤΙΟΣ

    ΠΕ70

    ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΔΕΣΠΟΙΝΑ

    ΠΕ70

    ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΠΕ70

    ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ΕΙΡΗΝΗ

    ΠΕ70

    ΚΑΡΥΔΗ

    ΕΙΡΗΝΗ

    ΠΕ70

    ΜΠΟΥΡΗ

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΠΕ70

    ΓΙΑΝΝΙΚΟΥ

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

    ΠΕ70

    ΚΟΣΣΥΦΑ

    ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΠΕ70

    ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΕΙΡΗΝΗ

    ΠΕ70

    ΚΑΛΑΘΑΣ

    ΗΛΙΑΣ

    ΠΕ70

    ΚΑΡΑΝΤΖΑ

    ΙΩΑΝΝΑ

    ΠΕ70

    ΚΟΥΡΕΛΑ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ70

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ

    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    ΠΕ70

    Ο πίνακας με τους εκπαιδευτικούς κλάδων ΠΕ-70 και ΠΕ- 60 στην Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση που προσλαμβάνονται στην Ηλεία

    ΕΠΩΝΥΜΟ

    ΟΝΟΜΑ

    ΚΛΑΔΟΣ

    ΣΜΥΡΝΗ

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΠΕ60

    ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ60

    ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΥ

    ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΠΕ60

    ΛΑΛΟΥΣΗ

    ΕΙΡΗΝΗ

    ΠΕ60

    ΧΑΤΖΗ

    ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΠΕ60

    ΠΑΣΣΑ

    ΔΙΟΝΥΣΙΑ

    ΠΕ60

    ΜΠΕΛΤΣΩΝΙΑ

    ΕΛΕΝΗ ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ60

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    ΠΕ60

    ΜΑΡΚΟΥ

    ΑΝΤΩΝΙΑ

    ΠΕ60

    ΤΣΑΓΛΑΚΗ

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΠΕ60

    ΜΠΑΜΙΑΝΤΖΗ

    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    ΠΕ60

    ΝΤΕΛΗ

    ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ

    ΠΕ60

    ΚΟΤΣΩΝΗ

    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    ΠΕ60

    ΤΣΙΑΚΜΑΚΗ

    ΑΝΤΩΝΙΑ

    ΠΕ70

    ΤΕΚΕΡΛΕΚΗ

    ΑΡΙΣΤΕΑ

    ΠΕ70

    ΚΟΝΤΟΥ

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    ΠΕ70

    ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    ΠΕ70

    ΧΑΤΖΑΒΕΡΙΔΟΥ

    ΚΥΡΙΑΚΗ

    ΠΕ70

    ΤΣΙΡΩΝΗ

    ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

    ΠΕ70

    ΧΡΙΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

    ΠΕ70

    ΜΑΡΑΚΑ

    ΖΩΗ

    ΠΕ70

    ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    ΖΩΙΤΣΑ

    ΠΕ70

    ΣΙΩΠΑ

    ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΠΕ70

    ΣΟΥΛΗ

    ΣΤΕΡΓΙΑ

    ΠΕ70

    ΜΠΟΥΡΗ

    ΕΥΘΑΛΙΑ

    ΠΕ70

    ΚΟΚΚΩΝΑ

    ΕΛΕΝΗ

    ΠΕ70

    ΜΑΝΟΥΚΙΔΗΣ

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ

    ΠΕ70

    ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΠΕ70

    ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

    ΑΦΡΟΔΙΤΗ

    ΠΕ70

    ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑΝΔΡΕΑΣ

    ΠΕ70

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    ΠΕ70

    ΤΖΟΥΒΑΛΗ

    ΕΡΜΙΟΝΗ

    ΠΕ70

    ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ

    ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

    ΠΕ70

    ΖΩΗ

    ΑΚΡΙΒΗ

    ΠΕ70

    ΣΑΜΙΟΥ

    ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΑ

    ΠΕ70

    ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

    ΗΛΙΑΝΑ

    ΠΕ70

    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    ΙΩΑΝΝΑ

    ΠΕ70

    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ70

    ΜΠΑΔΟΥΡΟΥ

    ΑΘΑΝΑΣΙΑ

    ΠΕ70

    ΧΑΛΟΥΛΟΣ

    ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    ΠΕ70

    ΜΑΡΓΑΡΗ

    ΕΛΕΝΗ

    ΠΕ70

    ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    ΠΕ70

    ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

    ΠΕ70

    ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ

    ΓΡΗΓΟΡΙΑ

    ΠΕ70

    ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ

    ΙΩΑΝΝΑ

    ΠΕ70

    ΛΑΓΚΑΔΙΝΟΥ

    ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ70

    ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ

    ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ

    ΠΕ70

    ΧΑΤΖΗΦΩΤΗΣ

    ΑΝΤΩΝΙΟΣ

    ΠΕ70

    ΒΡΑΧΝΗ

    ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

    ΠΕ70

    ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ΝΙΚΗ

    ΠΕ70

    ΚΟΥΛΟΥΡΑ

    ΔΗΜΗΤΡΑ

    ΠΕ70

    ΤΣΙΟΥΡΗ

    ΧΑΡΟΥΛΑ

    ΠΕ70

    ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

    ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    ΠΕ70

    ΚΑΡΠΟΥΖΑ

    ΕΛΙΣΑΒΕΤ

    ΠΕ70

    ΚΑΛΑΜΠΟΚΗ

    ΣΟΦΙΑ

    ΠΕ70

    ΚΟΤΣΑΥΤΗ

    ΕΥΓΕΝΙΑ

    ΠΕ70

    ΓΚΑΝΤΖΟΥ

    ΕΛΕΝΗ

    ΠΕ70

    ΖΑΧΑΡΙΑ

    ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

    ΠΕ70

    ΚΡΥΠΩΤΟΥ

    ΖΩΗ

    ΠΕ70

    ΓΙΩΤΗ

    ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΠΕ70

    ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΠΕ70

    ΒΑΧΛΙΩΤΗΣ

    ΗΛΙΑΣ

    ΠΕ70

    ΛΕΠΕΤΣΟΥ

    ΔΙΟΝΥΣΙΑ

    ΠΕ70

    ΑΡΒΑΝΙΤΗ

    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΠΕ70

    ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

    ΔΙΟΝΥΣΙΑ

    ΠΕ70

    ΚΑΣΣΙΑΝΟΥ

    ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑ

    ΠΕ70

    ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

    ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ

    ΠΕ70

    ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ

    ΑΜΑΛΙΑ

    ΠΕ70

    ΒΑΡΕΛΑ

    ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΜΑΡΙΑ

    ΠΕ70

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch