Στους στόχους που περιγράφονται στο νέο σχέδιο δράσης του υπουργείου Παιδείας για το 2024, τονίζεται η κάλυψη παγίων αναγκών, όπως οι μόνιμοι διορισμοί βάσει αποχωρήσεων και εκπαιδευτικών αναγκών και τα δημοσιονομικά περιθώρια
Επίσης, γίνεται αναφορά σε ένα νέο σύστημα διορισμού και προσλήψεων, που αφορά εκπαιδευτικούς, Ψυχολόγους, Κοινωνικούς λειτουργούς, Σχολικούς νοσηλευτές, ΕΕΠ και ΕΒΠ.
- Κάλυψη παγίων αναγκών εκπαιδευτικού προσωπικού στη βάση πραγματικών αναγκών και δημοσιονομικών περιθωρίων.
- Υλοποίηση μόνιμων διορισμών βάσει των αποχωρήσεων και των εκπαιδευτικών αναγκών.
- Δημιουργία νέων κριτήριων επιλογής με στόχο την ενδυνάμωση της αξιοκρατικής και διαφανούς επιλογής.
- Ανάπτυξη νέου συστήματος διορισμού/προσλήψεων για εκπαιδευτικούς με στόχο την ενδυνάμωση της αξιοκρατικής και διαφανούς επιλογής εκπαιδευτικών, Νέο πλαίσιο κινητικότητας και εκπαιδευτικών αδειών.
Νέο σύστημα διορισμού / προσλήψεων ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, σχολικών νοσηλευτών, ΕΕΠ και ΕΒΠ
Το Ετήσιο Σχέδιο Δράσης ΥΠΑΙΘΑ 2024 στη σελ.16 αναφέρει τη σύσταση οργανικών θέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ στα ΣΜΕΑΕ, καθώς και τη σύσταση οργανικών θέσεων ειδικοτήτων στις ΣΜΕΑΕ για το 4ο τρίμηνο του 2024 (ως καταληκτική προθεσμία).
Στο Ετήσιο Σχέδιο Δράσης ΥΠΑΙΘΑ 2024 λέει στη σελ.10:
• Ολοκλήρωση της αξιoλόγησης στα 3 πεδία (Α1 για το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού, στο πλαίσιο της γενικής και ειδικής διδακτικής του γνωστικού αντικειμένου, Α2 για το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης & Β για την υπηρεσιακή συνέπεια και την επάρκεια του εκπαιδευτικού) για τουλάχιστον 10.000 δόκιμους εκπαιδευτικούς και μονιμοποίησή τους έως το τέλος του Α εξαμήνου.
• Ολοκλήρωση της αξιoλόγησης στα 3 πεδία (Α1, Α2 & Β) για τουλάχιστον 20.000 εκπαιδευτικούς (αθροιστικά για το 2024) και μονιμοποίησή των δόκιμων έως το τέλος του Β εξαμήνου.
Πηγή: alfavita.gr