Ελλάδα

Eurovision 2024: «Εσπασε» όλα τα ρεκόρ τηλεθέασης η Μαρίνα Σάττι με το «ZARI» - Εφτασε το αστρονομικό ποσοστό 82,3%

Eurovision 2024: «Εσπασε» όλα τα ρεκόρ τηλεθέασης η Μαρίνα Σάττι με το «ZARI» - Εφτασε το αστρονομικό ποσοστό 82,3%

Πρωτοφανές ρεκόρ τηλεθέασης έκανε ο χθεσινός τελικός της Eurovision με το ποσοστό του κοινού που ήταν συντονισμένο στην ΕΡΤ1 να φτάνει στο αστρονομικό ποσοστό 82,3%, την ώρα της αναμονής για τους βαθμούς που θα έπαιρνε το «ΖARI» και η χθεσινή εντυπωσιακή παρουσία της Μαρίνας Σάττι.

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της Nielsen, η μετάδοση του τελικού της Eurovision μεσοσταθμικά έκανε ποσοστό τηλεθέασης 71,6% στο λεγόμενο δυναμικό κοινό (18-54) και 68,1% στο σύνολο, καθώς τον παρακολούθησαν 2.806.000 τηλεθεατές, με την κάλυψη (για ένα λεπτό) να φτάνει τους 4.874.000.

Και στους απίστευτους αυτούς αριθμούς πρέπει να προστεθούν και επιπλέον 566.000 πολίτες που παρακολουθούσαν τον τελικό μέσω του ERTFLIX, δηλαδή όχι από την τηλεόραση αλλά από υπολογιστές, τάμπλετ και κινητά τηλέφωνα, εκτινάσσοντας έτσι την πραγματική τηλεθέαση σε ποσοστά που δεν θα ήταν υπερβολή να λεχθεί ότι δεν έχουν καταγράφει ποτέ στο παρελθόν.

Όσο για το «ZARI», όταν η Μαρίνα Σάττι ανέβηκε στη, σκηνή η τηλεθέαση έφτασε το 71% και την παρακολούθησαν να το ερμηνεύει 3.400.000 τηλεθεατές. Η συντριπτική πλειονότητα των τηλεθεατών παρέμεινε, μάλιστα, συντονισμένη στην ΕΡΤ1 έως και το τέλος της απευθείας μετάδοσης, παρά την προχωρημένη ώρα.

Κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων και της μετάδοσής τους από το δίδυμο των Θανάση Αλευρά και Ζερόμ Καλούτα, η κάλυψη έφτασε μεσοσταθμικά το 83,5%, ενώ στις ηλικίες 18-34 που αποτελούν και το πιο φανατικό κοινό της Eurovision το 89%. Τα θεαματικά ποσοστά τηλεθέασης της Eurovision έφεραν την ΕΡΤ1 στην πρώτη θέση στους σχετικούς πίνακες με υπερδιπλάσιο ποσοστό από τα ιδιωτικά κανάλια με μερίδιο 26,% και στο δυναμικό κοινό με 29,9%.

Η προσμονή για τον μεγάλο τελικό αποτυπώθηκε και στην εκπομπή «Eurovision Night», που παρουσίασε η Τζένη Μελιτά και προηγήθηκε της έναρξης του διαγωνισμού. Η τηλεθέαση έφτασε το 27%, ενώ στο δυναμικό κοινό κυμάνθηκε μεσοσταθμικά στο 31%.

Πηγή: ethnos.gr

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα


tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup

tsoukalas popup mobile
tsoukalas popup