Επιτόπιες παρεμβάσεις για οκτώ παιδιά που βρέθηκαν σε κίνδυνο έκανε μέσα σε ένα 24ωρο ο οργανισμός το «Χαμόγελο του Παιδιού» μέσω της Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής SOS 1056.
Η ανακοίνωση από το «Χαμόγελο του Παιδιού»:
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» βρίσκεται πάντα δίπλα σε κάθε παιδί που βρίσκεται σε κίνδυνο, παρέχοντας άμεση και επιτόπια παρέμβαση με αγάπη και αφοσίωση.
Όταν ένα παιδί βρίσκεται αντιμέτωπο με κινδύνους, είτε πρόκειται για κακοποίηση, είτε παραμέληση είτε εγκατάλειψη, οι άνθρωποι του «Χαμόγελου» σπεύδουν να του παρέχουν προστασία, ασφάλεια, φροντίδα, αγάπη και ολιστική υποστήριξη, κάνοντας το αδύνατο δυνατό για να διασφαλίσουν την ευημερία του.
Χθες, κληθήκαμε μέσω της «Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής SOS 1056» να διαχειριστούμε επιτόπιες παρεμβάσεις για οκτώ παιδιά που βρέθηκαν σε κίνδυνο.
Αναλυτικότερα:
Ξημερώματα, λάβαμε κλήση από ευαισθητοποιημένο συμπολίτη, που ανέφερε πως παρατήρησε ένα παιδί, το οποίο βρισκόταν μόνο του στον δρόμο.
Πρώτες πρωινές ώρες, ζητήθηκε η συνδρομή μας για τη μεταφορά δύο ακόμα παιδιών, καθώς βρίσκονταν σε κίνδυνο λόγω των συνθηκών διαβίωσής τους.
Βραδινές ώρες, ειδοποιηθήκαμε από τις Αστυνομικές Αρχές σχετικά με επιπλέον τρία ανήλικα τα οποία βρίσκονταν μόνα τους, περιπλανόμενα. Ξεκίνησε η αναζήτηση τρόπου εντοπισμού οικείων τους, ώστε οι Aρχές να διερευνήσουν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες τα παιδιά βρέθηκαν απροστάτευτα.
Αυτός ο τρόπος ήταν η αντίστροφη δημοσιότητα, όπου η φωτογραφία του παιδιού και τα στοιχεία του κοινοποιούνται με σκοπό να βρεθούν οι γονείς ή οι κηδεμόνες του. Ένας τρόπος-ελπίδα, σε στιγμές αγωνίας. Μια διαδικασία, ιδιαίτερα σύνθετη που στοχεύει το παιδί να επανανενωθεί το συντομότερο με την οικογένειά του, να νιώσει και πάλι την αγάπη και τη ζεστασιά του σπιτιού του, εφόσον διαπιστωθεί ότι υπάρχει.
Οι γονείς βρέθηκαν και μέχρι να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για τη διασφάλιση ασφάλειας των παιδιών, οι άνθρωποι του Οργανισμού μετέφεραν τα παιδιά σε ασφαλές περιβάλλον.
Βραδινές ώρες, ενημερωθήκαμε από συμπολίτη μας για ακόμη δύο παιδιά, τα οποία εντοπίστηκαν σε άσχημες συνθήκες διαβίωσης και άμεσα ενημερώσαμε τις Αστυνομικές Αρχές.
Το «Χαμόγελο του Παιδιού» πάντα σε συνεργασία με τις Εισαγγελικές και Αστυνομικές Αρχές, πραγματοποίησε την ίδια μέρα τη μεταφορά όλων των παιδιών σε ασφαλές περιβάλλον μέσω της διαδικασίας της Επιτόπιας Παρέμβασης, από εξειδικευμένους Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Οδηγούς.
Οι άνθρωποι του οργανισμού δε μένουν φυσικά μόνο στη μεταφορά των παιδιών. Με την πολύτιμη συνδρομή και των Εθελοντών μας βρισκόμαστε δίπλα στα παιδιά φροντίζοντας για την προσωπική τους υγιεινή, προσφέροντας ρούχα, παιχνίδια κ.ά. και μένοντας δίπλα τους μέχρι να νιώσουν την ασφάλεια που χρειάζονται.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» βρίσκεται εκεί, εδώ και 28 χρόνια, με τα 10 Κέντρα Δράσης που λειτουργεί, τους ανθρώπους και τους εθελοντές του, 24 ώρες το 24ώρο, 365 ημέρες τον χρόνο, με συνέπεια και αφοσίωση για να παρέχουμε σε κάθε παιδί την εξατομικευμένη φροντίδα που χρειάζεται, ακολουθώντας πιστά το όνειρο του μικρού ιδρυτής τους… όλα τα παιδιά να έχουν όσα ο ίδιος είχε απλόχερα: αγάπη, στοργή, ενδιαφέρον, σεβασμό. Όλα τα παιδιά να έχουν Χαμόγελο. Μόνο τους πρώτους έξι μήνες του 2024 το «Χαμόγελο» προχώρησε σε επιτόπιες για 126 παιδιά, που διέτρεχαν άμεσα κίνδυνο.
Εάν γνωρίζετε οποιαδήποτε πληροφορία για κάποιο περιστατικό κακοποίησης ανηλίκου, βοηθήστε να σωθεί έγκαιρα ένα παιδί από τις ολέθριες επιπτώσεις κάθε μορφής κακοποίησης, επικοινωνώντας ο ίδιος ή προτρέποντας το ίδιο το παιδί να επικοινωνήσει απευθείας με το έμπειρο επιστημονικό προσωπικό του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο δωρεάν και ανώνυμα:
Στην Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056 (24/7, ανώνυμα, δωρεάν)
Στην Εφαρμογή CHAT 1056, έναν τρόπο άμεσης επικοινωνίας στη διάθεση κάθε παιδιού που υφίσταται κακοποίηση, ώστε να νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια να συνομιλήσει μέσω γραπτού κειμένου.
Online στο CyberTipline Hellas, κάνοντας αναφορά. Μια πλατφόρμα που λειτουργεί αποκλειστικά από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στην Ελλάδα. Εδώ: https://www.hamogelo.gr/gr/el/cyber-tipline/
Για συμβουλευτική υποστήριξη σε παιδιά και ενήλικες καλέστε την «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116 111».
Κάθε παιδί έχει δικαίωμα σε ένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» τονίζει για ακόμη μια φορά πως αρμόδιοι για κάθε περιστατικό κακοποίησης παιδιού είναι οι Εισαγγελικές και Αστυνομικές Αρχές, που οφείλουν να διερευνούν κάθε υπόθεση.»
Πηγή: cnn.gr