Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2019 10:34

Ζημιές στη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου - Ο αέρας πήρε και σήκωσε καρότσα νταλίκας

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτή την ώρα επιχείρηση από συνεργεία της Γέφυρας Χαρίλαος Τρικούπης, δυνάμεων της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας, για την ασφαλή απομάκρυνση νταλίκας, την καρότσα της οποίας νωρίτερα σήκωσαν οι ισχυροί άνεμοι, με αποτέλεσμα να καρφωθεί σε πινακίδα της Γέφυρας και να προκαλέσει ζημιές. Όπως είναι φυσικό έχει σημειωθεί ολικός αποκλεισμός στη διέλευση των οχημάτων στο ρεύμα προς Πάτρα.

ntalika gefira (1)

Πηγή: sinidisi.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2019 11:28

Σχετικά Άρθρα

  • ΕΡΓΟΣΕ: Νέα έργα ύψους 1 δισ. ευρώ στη Β. Ελλάδα - Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο
    ΕΡΓΟΣΕ: Νέα έργα ύψους 1 δισ. ευρώ στη Β. Ελλάδα - Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο

    Τρία κομβικής σημασίας σιδηροδρομικά projects που θα αλλάξουν τον χάρτη των μεταφορών στη Βόρεια Ελλάδα εισέρχονται σε τροχιά υλοποίησης από την ΕΡΓΟΣΕ, ενώ με ταχείς ρυθμούς προχωρούν και τα εν εξελίξει έργα στο δίκτυο της Ελλάδας, με τα οποία αναβαθμίζονται 370 χλμ. γραμμών.

    Το action plan της ΕΡΓΟΣΕ στη Βόρεια Ελλάδα έχει θέσει σε άμεση προτεραιότητα την υλοποίηση μιας σειράς έργων εθνικής και διεθνούς εμβέλειας, συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ, τα οποία σταδιακά θα αρχίσουν να μπαίνουν σε φάση κατασκευής.

    Βάσει του σχεδιασμού της ΕΡΓΟΣΕ, τα έργα αυτά θα επιτρέψουν στην Ελλάδα να εκμεταλλευθεί τους ευρωπαϊκούς σιδηροδρομικούς άξονες, οι οποίοι συνιστούν μεγάλη ευκαιρία οικονομικής ανάπτυξης για τη χώρα. Ιδιαίτερα η Βόρεια Ελλάδα, ως συνδετικός κρίκος με Ασία, Βαλκάνια και Ευρώπη, αλλά και χάρη στα λιμάνια της, έχει όλες τις δυνατότητες να καταστεί hub μεταφορών τα επόμενα χρόνια.

    Το πρώτο κομβικό έργο αφορά την κατασκευή νέας γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη - Τοξότες. Μόλις προ ημερών αποσφραγίστηκαν οι προσφορές και ο μειοδοτικός διαγωνισμός βρίσκεται ένα βήμα πριν από την ολοκλήρωση του.

    Το έργο αυτό με προϋπολογισμό 192,3 εκατ. ευρώ, έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από τον Μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη(CEF) 2021-2027». Θα κατασκευαστούν υποδομή, επιδομή, σταθμοί και στάσεις για τη νέα γραμμή Ν. Καρβάλη - Τοξότες, μήκους 32 χλμ. περίπου, καθώς και γραμμή από Ν. Καρβάλη προς τον νέο εμπορευματικό λιμένα Καβάλας, μήκους περίπου 5,3 χλμ.

    Επιτυγχάνεται δηλαδή η πολύ σημαντική σύνδεση του νέου εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας, με τα στρατηγικά οφέλη που αυτό συνεπάγεται.

    Παράλληλα όμως η σιδηροδρομική αυτή σύνδεση θεωρείται καίριας σημασίας για την Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, καθώς:

    • Συνεισφέρει στην ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού διαδρόμου ΒΒΑ (Baltic, Black, Aegean Seas)
    • Εντάσσεται στην ευρωπαϊκή γεωγραφική ομπρέλα του project «Three Seas Initiative (Baltic-Black-Adriatic)».

    Χρειάστηκε πάντως να ξεπεραστούν αρκετά εμπόδια για να καταφέρει η ΕΡΓΟΣΕ να φτάσει στη δημοπράτηση του. Η κατασκευή της νέας αυτής γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη - Τοξότες, αρχικά περιλαμβανόταν στο ευρύτερο έργο Θεσσαλονίκη - Τοξότες που δημοπρατείται με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου. Λόγω όμως δυσκολιών που έχουν να κάνουν με την επίλυση τεχνικών θεμάτων στο τμήμα νέας χάραξης της γραμμής από Θεσσαλονίκη έως Νέα Καρβάλη, η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, υπό τον Χρήστο Παληό, επικέντρωσε τις προσπάθειες της για την ταχύτερη δυνατή υλοποίηση του έργου στο τμήμα Ν. Καρβάλη - Τοξότες.

    Το δεύτερο σιδηροδρομικό έργο αφορά την αναβάθμιση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Ορμένιο, συνολικού προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ , ένα έργο που δημοπρατεί η ΕΡΓΟΣΕ με τη μέθοδο του ανταγωνιστικού διαλόγου.

    Εντός του 2025, προγραμματίζεται η υποβολή δεσμευτικών οικονομικών προσφορών και η ανάδειξη αναδόχου.

    Τον περασμένο Ιούλιο επετεύχθη η έγκριση χρηματοδότησης από το CEF 2021-2027, ποσού 219,6 εκατ. ευρώ, για τμήμα του έργου και σύμφωνα με πληροφορίες στην πρόσκληση που θα ανοίξει από την ΕΕ εντός των επόμενων ημερών θα εξασφαλιστεί και το υπόλοιπο ποσό.

    Η στρατηγική αξία αυτού του έργου είναι μεγάλη, καθώς με την ολοκλήρωσή του, θα βελτιωθούν οι διασυνοριακές συνδέσεις µε τη Βουλγαρία στο Ορµένιο και την Τουρκία στο Πύθιο.

    Ταυτόχρονα όμως θα ενισχύσει την εμπορευματική και επιβατική κίνηση προς την Ανατολική Ευρώπη, διασυνδέοντας τα λιμάνια της Βορείου Ελλάδας με το λιμάνι του Μπουργκάς στη Μαύρη Θάλασσα και τα λιμάνια στον Δούναβη.

    Επιπλέον, ο συγκεκριμένος σιδηρόδρομος θα μπορεί να λειτουργεί και ως γραμμή προαστιακής εξυπηρέτησης των περιοχών κατά μήκος του ποταμού Έβρου.

    Πέραν των διασυνοριακών και διαπεριφερειακών σιδηροδρομικών έργων, η ΕΡΓΟΣΕ επισπεύδει την ανάπτυξη του δικτύου του Δυτικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Θεσσαλονίκης και τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης.

    Εντός του 2025 προγραμματίζεται η υποβολή προσφορών για το έργο. Με προϋπολογισμό 53,4 εκατ. ευρώ και χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021-2027 (επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ), το έργο περιλαμβάνει:

    • την κατασκευή μιας μεγάλης σιδηροδρομικής γέφυρας μήκους 1 χλμ. που αντικαθιστά τη σημερινή ισόπεδη σύνδεση του λιμένα από την Πύλη 11
    • την ανάπτυξη δικτύου προαστιακού σιδηροδρόμου στη Δυτική Θεσσαλονίκη με 7 νέες σιδηροδρομικές στάσεις.

    Εκτός από τις νέες επεκτάσεις του σιδηροδρομικού δικτύου, η ΕΡΓΟΣΕ «τρέχει» μια σειρά έργων στον εθνικό σιδηροδρομικό άξονα, από την Πάτρα μέχρι τον Προμαχώνα και την Ειδομένη.

    Πρόκειται για συμβασιοποιημένα έργα ύψους 438,5 εκατ. ευρώ, με τα οποία αναβαθμίζονται 370 χλμ. γραμμών σε σύνολο 920 χλμ. σιδηροδρομικού δικτύου.

    Θεσσαλονίκη - Ειδομένη: Ανοίγει ο δρόμος για διεθνή επιβατικά δρομολόγια

    Κανονικά προχωρούν οι εργασίες εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, μια από τις πιο σημαντικές διασυνοριακές συνδέσεις προς τις βαλκανικές χώρες και την υπόλοιπη Ευρώπη.

    Με την ολοκλήρωση του σημαντικού αυτού έργου από την ΕΡΓΟΣΕ, η οποία εκτιμάται στις αρχές του 2026, αναβαθμίζεται η υφιστάμενη σήμερα ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή που οδηγεί στη Βόρεια Μακεδονία και από κει στην Κεντρική Ευρώπη, ανοίγοντας και πάλι τον δρόμο για διεθνή επιβατικά δρομολόγια.

    Ταυτόχρονα όμως, ο εκσυγχρονισμός του άξονα Θεσσαλονίκη - Ειδομένη θα βελτιώσει τις εμπορευματικές μεταφορές προς το εξωτερικό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της διακίνησης containers μέσω σιδηροδρόμου προς τα Δυτικά Βαλκάνια.

    Πρόκειται για μια γραμμή βαρύνουσας σημασίας για τη χώρα, καθώς ως διασυνοριακό τμήμα του βασικού δικτύου ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών που συνδέει τις περιφέρειες εντός της Ε.Ε. και εξασφαλίζει τις πολυτροπικές επιβατικές και εμπορικές μετακινήσεις) μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη μεταφορά μερίδιου των μεταφορών από τους οδικούς στους σιδηροδρομικούς άξονες.

    ΣΣ Αθηνών: Ολοκληρώνεται η αναμόρφωση του κεντρικού σταθμού της πρωτεύουσας

    Ομαλά εξελίσσονται τα έργα αναβάθμισης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών. Επιλύθηκαν ζητήματα με αδειοδοτικές διαδικασίες και οι εργασίες κατασκευής του έργου προχωρούν κανονικά.

    Η Β΄ φάση ανάπτυξης του ΣΣ Αθηνών, προϋπολογισμού μελέτης 42,1 εκατ. ευρώ, προβλέπει την αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κλπ.), εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) για τα κτιριακά έργα που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

    Πρόκειται για ένα έργο που ολοκληρώνει την αναμόρφωση του κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού της Αθήνας και την υπόγεια διασύνδεση με το Μετρό.

    Υπογειοποίηση στα Σεπόλια: Επιλύονται τα τεχνικά προβλήματα

    Η υπογειοποίηση του σιδηροδρομικού διαδρόμου στα Σεπόλια, είναι μία εργολαβία που ξεκίνησε το 2018. Η ΕΡΓΟΣΕ αντιμετώπισε μια σειρά σημαντικών τεχνικών ζητημάτων που σχετίζονταν με τα εδάφη της περιοχής σε συνδυασμό με τον αστικό ιστό. Τα ζητήματα αυτά επιλύονται και οι εργασίες προχωρούν. Το έργο αφορά στην κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, συνολικού μήκους 2,36 χλμ., εκ των οποίων τα 1,5 χλμ. θα είναι πλήρως υπογειοποιημένα.

    Σιδηροδρομική σύνδεση με Πάτρα: Το 2026 θα φτάσει το τρένο στο Ρίο

    Χωρίς καθυστερήσεις προχωρά το έργο εγκατάστασης συστημάτων ηλεκτροκίνησης στην νέα σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων, που ενώνει το Κιάτο με τη Ροδοδάφνη.

    Η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή έχει μήκος 70,6 χιλιόμετρα. Στο έργο περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία.

    Το έτερο έργο Ροδοδάφνη - Ρίο προβλέπει την κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS. Μετά την απόφαση που έλαβε η ΕΡΓΟΣΕ για την οριστική διακοπή της εργολαβίας στο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο λόγω αδυναμίας ολοκλήρωσης των έργων υποδομής, το έργο αναμένεται να επανεκκινήσει σύντομα και στο τμήμα αυτό. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας έως το 2026 ο σιδηρόδρομος θα έχει φτάσει στο Ρίο.

    Χρήστος Παληός: Έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας

    Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Παληός, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, επεσήμανε ότι «με την ολοκλήρωσή των έργων αυτών, επιτυγχάνουμε τον στόχο της αναβάθμισης και επέκτασης του κύριου σιδηροδρομικού δικτύου με κύρια χαρακτηριστικά, τη βελτίωση της ασφάλειας, την αύξηση αξιοπιστίας του σιδηροδρόμου και την προσέλκυση μεγαλύτερου μεταφορικού έργου.

    Πρόκειται για έργα ζωτικής σημασίας που αλλάζουν το τοπίο των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα μας και προσφέρουν την απαιτούμενη αναπτυξιακή ώθηση τόσο στην οικονομία όσο και στις τοπικές κοινωνίες.

    Ο σχεδιασμός της ΕΡΓΟΣΕ εξελίσσεται βάσει προγραμματισμού για τα νέα έργα.

    Ο μειοδοτικός διαγωνισμός για το πρώτο από τα τρία έργα της Β. Ελλάδας, ολοκληρώνεται πολύ σύντομα και η διασύνδεση του εμπορευματικού λιμένα Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, που αποτελεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό έργο της τελευταίας δεκαετίας, εισέρχεται σε φάση κατασκευής».

    Πηγή: cnn.gr

  • Πάτρα: Φορτηγό φράκαρε σε γέφυρα στην Παλαιά Εθνική
    Πάτρα: Φορτηγό φράκαρε σε γέφυρα στην Παλαιά Εθνική

    Δεν υπολόγισε καθόλου το ύψος της γέφυρας στην Παλαιά Εθνική (στο ύψος του ζαχαροπλαστείου Εντελβάις) ο οδηγός ενός φορτηγού, με αποτέλεσμα να… φρακάρει.

    Στο σημείο έσπευσε η Αστυνομία, σε μια προσπάθεια να δοθεί μια λύση, αφού είχε κλείσει ένα ιδιαίτερα κομβικό σημείο με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο, αφού κανένα όχημα δεν μπορούσε να βγει.

    Πηγή: Gnomip.gr
  • Χαλκίδα: 17χρονος ανέβηκε στη γέφυρα και απειλούσε να πέσει στο κενό
    Χαλκίδα: 17χρονος ανέβηκε στη γέφυρα και απειλούσε να πέσει στο κενό

    Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Πέμπτης στην υψηλή γέφυρα της Χαλκίδας με έναν ανήλικο να απειλεί να βάλει τέλος στη ζωή του, πέφτοντας στο κενό.

    Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για έναν 17χρονο Χαλκίδα, ο οποίος λίγο μετά τις 12 το βράδυ έφυγε από το σπίτι του μόνος του, με τους γονείς του να ανησυχούν και να καλούν την αστυνομία.

    Προηγήθηκε διαμάχη με τους γονείς του

    Πηγές ανέφεραν στο evima.gr, πως υπήρξε ένα σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα που προκάλεσε έντονη διαμάχη ανάμεσα στον ανήλικο και τους γονείς του.

    Το παιδί είδαν περαστικοί να έχει βγει έξω από τα κάγκελα της υψηλής γέφυρας και να απειλεί να πέσει.

    Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις μαζί με τους γονείς του παιδιού, οι οποίοι κατάφεραν τελικά να το αποτρέψουν να πέσει στο κενό.

    Πηγή: Ethnos.gr
  • Με διαπεριφερειακή συνεργασία μεταξύ Δυτικής και Στερεάς Ελλάδας αποκαθίσταται η Γέφυρα του Μόρνου
    Με διαπεριφερειακή συνεργασία μεταξύ Δυτικής και Στερεάς Ελλάδας αποκαθίσταται η Γέφυρα του Μόρνου

    Το πρώτο διαπεριφερειακό έργο της χώρας αποτελεί η αποκατάσταση της Γέφυρας του Μόρνου, καθώς σήμερα Παρασκευή 30 Αυγούστου 2024, οι Περιφερειάρχες Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης και Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός, στο Διοικητήριο της ΠΕ Αιτωλοακαρνανίας, στο Μεσολόγγι, προχώρησαν στην υπογραφή προγραμματικής σύμβασης για την υλοποίηση του έργου που είναι προϋπολογισμού 2,3 εκατ. ευρώ.

    Ο ποταμός του Μόρνου έχει συνολικό μήκος 70 χιλιόμετρα και αποτελεί το φυσικό όριο των νομών Αιτωλοακαρνανίας και Φωκίδας.Η παλαιά γέφυρα Μόρνου έχει συνολικό μήκος 225,00μ. και αποτελείται από πέντε ίσια αμφιέρειστα τοξωτά ανοίγματα μήκους περίπου 45,00μ έκαστο βρίσκεται στα διοικητικά όρια των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδας και Στερεάς Ελλάδας. Φέρει εκτεταμένες φθορές στον φορέα ανωδομής. Με τη συνεργασία των δύο Περιφερειών και με φορέα υλοποίησης την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Φωκίδας θα εκτελεστούν οι εργασίες αποκατάστασης του φορέα ανωδομής και η επαναφορά του στην αρχική του κατάσταση.

    Το έργο με τίτλο «Αποκατάσταση Φθορών και Αλλοιώσεων Φορέα Ανωδομής της Παλαιάς Γέφυρας Μόρνου» έχει συνολικό προϋπολογισμό 2,3 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025 και ειδικότερα από το Περιφερειακό Πρόγραμμα της κάθε Περιφέρειας, καθώς επιμερίζεται κατά το ήμισυ στις δύο Περιφέρειες.

    Η παλαιά γέφυρα εξυπηρετεί την κίνηση της Επαρχιακής οδού από τη Ναύπακτο και τον οικισμό της Δάφνης προς όλους τους οικισμούς της ορεινής Δωρίδας, των Βαρδουσίων και της ορεινής Ναυπακτίας. Στη θέση της νεότερης γέφυρας επί της Ε.Ο. Ιτέας – Ναυπάκτου λειτουργεί σήμερα ο πρόσφατα κατασκευασμένος Ανισόπεδος Κόμβος Μαλαμάτων, ο οποίος συνδέει την Ε.Ο. με τους οικισμούς της ορεινής Ναυπακτίας.

    Ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός τόνισε: «Συμπράττουμε με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για να δώσουμε οριστική λύση για τη διάσωση μιας ιστορικής γέφυρας που ενώνει τη Φωκίδα με την Αιτωλοακαρνανία. Μαζί με τον φίλο Περιφερειάρχη Νεκτάριο Φαρμάκη, εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση του έργου, όπως είχαμε δεσμευθεί. Σήμερα, με την υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης ανοίγουμε το δρόμο για την υλοποίηση του έργου, υπό την επίβλεψη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων Φωκίδας. Μεθοδικά και συνεργατικά δουλεύουμε για να παραδώσουμε τη γέφυρα Μόρνου ξανά στους πολίτες και τους επισκέπτες του τόπου μας».

    Συνεχίζοντας ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης, αφού ευχαρίστησε τον κ. Σπανό για τη συνεργασία, τόνισε μεταξύ άλλων: «Η υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, ανοίγει τον δρόμο για την αναγέννηση ενός σπουδαίου έργου που, μετρώντας πάνω από 80 χρόνια ζωής. Η σημερινή πράξη ανοίγει νέους δρόμους για την υλοποίηση μεγάλων έργων με διαπεριφερειακή συνεργασία. Με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, ήδη συνεργαζόμαστε πολύ στενά σε δράσεις όπως η ανάδειξη της λίμνης Κρεμαστών. Τώρα προχωράμε και στην αποκατάσταση της Γέφυρας του Μόρνου. Και είναι βέβαιο ότι από κοινού μπορούμε να κάνουμε πολλά ακόμα, ανοίγοντας ακόμα πιο μεγάλους δρόμους προς την κοινή ανάπτυξη των περιοχών μας».

    Στην υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης παρευρέθηκαν ακόμη ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας Χρήστος Παϊσιος, οι Αντιπεριφερειάρχες Ευρυτανίας Αριστείδης Τασιός, Φωκίδας Γιώργος Δελμούζος, Αιτωλοακαρνανίας Θανάσης Μαυρομμάτης, καθώς επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Βιώσιμης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος Λίνος Μπλέτσας.

    pde ster gefura morno 2

    pde ster gefura morno 3

    pde ster gefura morno 4

    • Η δήλωση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριου Φαρμάκη:

    • Η δήλωση του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανού:

    (Δελτίο Τύπου)

  • Αχαΐα: Σεισμός 3 Ρίχτερ ανατολικά του Ρίου
    Πάτρα: ΣΑχαΐα: Σεισμός 3 Ρίχτερ ανατολικά του Ρίουεισμική δόνηση 3,1 ρίχτερ ανατολικά του Ρίου

    Αισθητή η δόνηση στην Πάτρα και τις γύρω περιοχές

    Ασθενής σεισμική δόνηση σημειώθηκε στις 13:31 στην Πάτρα και στις κοντινές της περιοχές.
    Σύμφωνα με την αυτόματη λύση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, ο σεισμός είχε μέγεθος 3,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και το επίκεντρο εντοπίστηκε επτά χιλιόμετρα ανατολικά του Ρίου.

    rio-seismos

    Σύμφωνα και με το Ευρωπαϊκό – Μεσογειακό Σεισμολογικό Κέντρο, η σεισμική δόνηση είχε μέγεθος 3,1 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ και το επίκεντρο ήταν 17 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της Πάτρας.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο
    Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο

    Η γέφυρα υπέστη ζημιές μετά την έκρηξη του βυτιοφόρου

    Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο καθώς ολοκληρώθηκαν τα ξημερώματα οι εργασίες που ήταν σε εξέλιξη στο ύψος της γέφυρας του Ισθμού μετά από το ατύχημα με το βυτιοφόρο που σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής.
    Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από τις εργασίες κατεδάφισης
    Η απόφαση για την κατεδάφιση ελήφθη τις πρώτες, πρωινές ώρες από το κλιμάκιο των μηχανικών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συνόδευαν τον υφυπουργό, κ. Νίκο Ταχιάο, ο οποίος βρέθηκε από τις πρώτες ώρες στο σημείο, μαζί με κλιμάκιο μηχανικών του υπουργείου. Ήδη, η φωτιά είχε σβηστεί και οι πυροσβεστικές δυνάμεις είχαν ολοκληρώσει στις 23:00 τη διαβροχή, ρίχνοντας ειδικό κατασβεστικό υγρό.
    Από τον έλεγχο που πραγματοποιήσαν οι μηχανικοί διαπίστωσαν πως η γέφυρα, η οποία συνδέει την παλαιά Εθνική Οδό με την παλαιά γέφυρα του Ισθμού, έχει προβλήματα στατικότητας εξαιτίας του υψηλού, θερμικού φορτίου από τη φωτιά και δεν είναι ασφαλής για την κυκλοφορία των οχημάτων.
    Από την εκτίμηση στατικότητας που έγινε αποφασίστηκε να ανοίξει λίγο αργότερα και να δοθεί στην κυκλοφορία το ρεύμα από Κόρινθο προς Αθήνα.

    Αντίθετα, στο ρεύμα από Αθήνα προς Κόρινθο η αερογέφυρα υπέστη βλάβες από την πυρκαγιά και τις υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν. Γι’ αυτό αποφασίστηκε εκτροπή της κυκλοφορίας και άμεσα καθαίρεση του τμήματος της αερογέφυρας που βρίσκεται πάνω από τον κλάδο καθόδου προς Ισθμό.

    Ήδη, με το που έγινε το ατύχημα εξεδόθη 112 για απαγόρευση εισόδου στην Ολυμπία Οδό από Ελευσίνα και Κόρινθο και από Κιάτο προς Κόριθμο, ενώ υπήρξε προειδοποίηση για μεγάλες καθυστερήσεις.
    Έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός

    Έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ανακοίνωσε και η Ολυμπία Οδός, λόγω των εργασιών κατεδάφισης της γέφυρας. Ήδη, από τις 6:00 το πρωί του Σαββάτου, γίνεται αποκλεισμός της κυκλοφορίας στην κατεύθυνση προς Κόρινθο στο 75,2ο χλμ, με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας προς δύο εναλλακτικές διαδρομές.

    Η κυκλοφορία προς Αθήνα διεξάγεται από τη δεξιά λωρίδα και τη ΛΕΑ. Την Κυριακή 09.06.2024 το μεσημέρι περί τις 12:00, για την εξυπηρέτηση των εκλογέων και λόγω της κίνησης, θα αρθεί η αμφιδρόμηση και θα δοθούν στην κυκλοφορία στο ρεύμα προς Αθήνα όλες οι λωρίδες κυκλοφορίας (3 Λωρίδες και ΛΕΑ).

    Η Ολυμπία Οδός καλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την περιοχή.

    Αναλυτικά η ανακοίνωση της Ολυμπίας Οδού

    Την Παρασκευή 07.06.2024 στις 21:00 το βράδυ σημειώθηκε σοβαρό τροχαίο ατύχημα με εκτροπή και πυρκαγιά βυτιοφόρου οχήματος στη χιλιομετρική θέση 75,6 (ύψος Κόμβου Λουτρακίου) στο ρεύμα προς Κόρινθο του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα. Λόγω των εκρήξεων και της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκαν, σημειώθηκαν σοβαρές εκτεταμένες ζημιές στη γέφυρα του κόμβου, σε τμήμα της οποίας από νωρίς σήμερα εκτελούνται εργασίες κατεδάφισης. Στην περιοχή εφαρμόζονται ήδη οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

    Από τις 06:00 το πρωί του Σαββάτου 08.06.2024, αποκλεισμός της κυκλοφορίας στην κατεύθυνση προς Κόρινθο στο ύψος της Χ.Θ. 75,2 με ταυτόχρονη εκτροπή της κυκλοφορίας προς δύο εναλλακτικές διαδρομές:

    - προς την έξοδο του κόμβου Λουτρακίου, με κατεύθυνση προς τον Ισθμό Κορίνθου, την ΠΕΟ Αθηνών-Κορίνθου και στη συνεχεία επανείσοδο στον αυτοκινητόδρομο μέσω του κόμβου της Επιδαύρου (Χ.Θ. 76,8).

    - προς την αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας του κλάδου προς Αθήνα, στον οποίο εφαρμόζεται αμφιδρόμηση από τη Χ.Θ. 75,2 έως Χ.Θ. 76,2.

    Η κυκλοφορία προς Αθήνα διεξάγεται από τη δεξιά λωρίδα και τη ΛΕΑ.

    Την Κυριακή 09.06.2024 το μεσημέρι περί τις 12:00, για την εξυπηρέτηση της αναμενόμενης αυξημένης κυκλοφορίας επιστροφής των εκλογέων, θα αρθεί η ανωτέρω αμφιδρόμηση και θα δοθούν στην κυκλοφορία στο ρεύμα προς Αθήνα όλες οι λωρίδες κυκλοφορίας (3 Λωρίδες και ΛΕΑ).

    Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που υπέστησαν χθες οι οδηγοί εξαιτίας των απαραίτητων εκτροπών, καθώς και για τις καθυστερήσεις που θα επιφέρουν οι αναγκαίες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας ρυθμίσεις, καθ’ όλη την διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών.

    Η Ολυμπία Οδός παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την περιοχή.


    Πώς έγινε το ατύχημα
    Μεγάλες ζημιές προκάλεσαν η πυρκαγιά και οι εκρήξεις που σημειώθηκαν χθες μετά την ανατροπή βυτιοφόρου στο 75,5ο χλμ της Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος της γέφυρας του Ισθμού.

    Η Πυροσβεστική κατάφερε να σβήσει τη φωτιά λίγο πριν τα μεσάνυχτα καθώς υπήρχε δυσκολία προσέγγισης στην αρχή λόγω του θερμικού φορτίου, με την γέφυρα, κάτω από την οποία συνέβη το ατύχημα, να έχει υποστεί σοβαρές ζημιές και να ελέγχεται η στατικότητά της.

    Στο σημείο βρέθηκε και ο υφυπουργός Υποδομών Νίκος Ταχιάος με μηχανικούς του υπουργείου οπού διενέργησαν τον έλεγχο στατικότητας της αερογέφυρας από την οποία περνά η παλαιά Εθνική Οδός με κλιμάκια της πυροσβεστικής, της αστυνομίας και εκπροσώπους των παραχωρησιούχων.

    Οι μηχανικοί εκτιμούν ότι θα πρέπει να γίνει καθαίρεση τμημάτων της αερογέφυρας στο σημείο, κάτι από θα χρειαστεί χρόνο. Το σενάριο που εξετάζεται είναι να γκρεμιστεί η γέφυρα, καθώς λόγω του τεράστιου θερμικού φορτίου που δημιουργήθηκε έχουν λιώσει τα σίδερα που την κρατούν και δύσκολα επισκευάζεται.
    Ο οδηγός απεγκλωβίστηκε σώος, δεν έφερε εγκαύματα, έχει όμως υποστεί χτυπήματα από την ανατροπή του οχήματος και διακομίστηκε στο νοσοκομείο Κορίνθου. Δεν υπάρχει άλλος τραυματίας.
    Μετά το ατύχημα τόσο η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών-Κορίνθου, όσο και η παλαιά έκλεισαν με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων. Εκτός από την εθνική είχε διακοπεί και η κυκλοφορία του προαστιακού.

    Η Πυροσβεστική ανέφερε επίσης ότι στο ατύχημα δεν ενεπλάκη άλλο όχημα, ενώ λίγη ώρα πριν τις 11.00 το βράδυ οι πυροσβεστικές δυνάμεις που επιχειρούσαν στο σημείο πραγματοποίησαν διαβροχή και έριξαν ειδικό κατασβεστικό υγρό.

    Διακοπές της κυκλοφορίας - Σε ισχύ εκτροπή οχημάτων

    Τελικά λίγο μετά τη 1 τα ξημερώματα του Σαββάτου η Τροχαία ενημέρωσε πως η κυκλοφορία των οχημάτων στη νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Αθήνα είχε αποκατασταθεί και ο αυτοκινητόδρομος είχε ανοίξει.

    Ωστόσο κλειστό παραμένει το ρεύμα κυκλοφορίας της Εθνικής προς την Κόρινθο και η κυκλοφορία ρυθμίζεται μέσω εκτροπής στο σημείο της εξόδου προς Λουτράκι - παλιά Γέφυρα Ισθμού και μετά επανείσοδο στην Ολυμπία.

    Σε ότι αφορά την παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο παραμένει κλειστή στο ύψος των Αγίων Θεοδώρων.

    Πηγή: Protothema.gr

  • Ίσθμια: Ολοκληρώθηκε η κατεδάφιση της γέφυρας - Στην κυκλοφορία μία λωρίδα και η ΛΕΑ
    Ίσθμια: Ολοκληρώθηκε η κατεδάφιση της γέφυρας - Στην κυκλοφορία μία λωρίδα και η ΛΕΑ

    Εντός 48 ωρών ολοκληρώθηκε η κατεδάφιση της γέφυρας στην Παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, που κρίθηκε επικίνδυνη μετά την ανατροπή, έκρηξη και ανάφλεξη του βυτιοφόρου, που έλαβε χώρα το βράδυ της Παρασκευής, 7 Ιουνίου 2024, στην περιοχή του Ισθμού της Κορίνθου, όπως αναφέρει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

    Η απόφαση για την κατεδάφισή της επήλθε έπειτα από αυτοψία της πολιτικής ηγεσίας και κλιμακίου της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων, του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, καθώς και της παραχωρησιούχου εταιρείας, που μετέβησαν άμεσα στο σημείο, ενώ δρομολογήθηκαν και ειδικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.

    Προσπάθεια για διευκόλυνση της κυκλοφορίας

    Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του υπουργείου, μετά την ολική καθαίρεση του κατεστραμμένου τμήματος της γέφυρας, το οποίο ολοκληρώθηκε σήμερα, αναμένεται μέχρι τα μεσάνυχτα, απόψε, η παράδοση στην κυκλοφορία μίας λωρίδας του κλάδου προς Ισθμό της Ολυμπίας Οδού και της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ). Η πλήρης αποκατάσταση της κυκλοφορίας στον κλάδο θα ολοκληρωθεί έως νωρίς το απόγευμα της Δευτέρας, 10 Ιουνίου.

    Την ολοκλήρωση της καθαίρεσης θα ακολουθήσουν οι διοικητικές διαδικασίες, προκειμένου να προχωρήσει το συντομότερο δυνατόν η αποκατάστασή της. Πρόκειται για μία παρέμβαση για την αντιμετώπιση ενός εκτάκτου συμβάντος που ολοκληρώθηκε σε χρόνο ρεκόρ

    Πηγή: ethnos.gr

  • Ίσθμια: Οργή πολιτών για τη βυθιζόμενη γέφυρα - Κάνουν κύκλο 30 χιλιομέτρων για να πάνε σπίτια τους
    Ίσθμια: Οργή πολιτών για τη βυθιζόμενη γέφυρα - Κάνουν κύκλο 30 χιλιομέτρων για να πάνε σπίτια τους

    Σε απόγνωση είναι χιλιάδες μόνιμοι κάτοικοι των περιοχών του Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας και ειδικά των περιοχών Ισθμίων, Καλαμακίου, Κυράς Βρύσης, Κεχριών, Λουτρακίου αλλά και της Κορίνθου μετά τα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν ύστερα από το ατύχημα με το βυτιοφόρο βενζίνης το βράδυ της Παρασκευής.

    Έχει αλλάξει η καθημερινότητα τους, οι επιχειρήσεις τους νέκρωσαν ενώ για να καλύψουν μικρές αποστάσεις από τα σπίτια στις εργασίες τους ή σε άλλες υποχρεώσεις τους που βρίσκονται από την άλλη πλευρά και τους χωρίζει ο Ισθμός χρειάζεται να διανύσουν μέχρι και 30 χιλιόμετρα.

    «Μία απόσταση που κανονικά την έκανα σε 2 λεπτά τώρα χρειάζομαι μιάμιση ώρα και περίπου 30 χιλιόμετρα. Τα παιδιά μας αποκλείστηκαν από τα σχολεία, τα φροντιστήρια και τις δραστηριότητες τους», λέει στο ethnos.gr ο Δημήτρης Σαραντάκος, κάτοικος της περιοχής Καλαμακίου.

    Έκανε μία μέρα για να γυρίσει από τον... τελικό

    Το βράδυ της Παρασκευής είχε πάει σε φιλικό σπίτι στις Κεχριές για να δει τον δεύτερο τελικό του μπάσκετ αλλά μετά το ατύχημα εγκλωβίστηκε. Μετά την κατεδάφιση της γέφυρας χρειάστηκε 90 λεπτά να πάει σπίτι του καθώς έπρεπε να γυρίσει πίσω, να μπει στην Εθνική Οδό από τον κόσμο των Αγίων Θεοδώρων.

    «Έμεινα σχεδόν μία μέρα μακριά από την οικογένειά μου. Έτσι μου ερχόταν να πάω κολυμπώντας απέναντι. Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά», λέει με οργή.

    Το γεφύρι της... Άρτας

    Το πρόβλημα στην περιοχή είναι πολύ μεγάλο όχι από την Παρασκευή το βράδυ που έγινε το τροχαίο αλλά από τις αρχές Απριλίου όταν βγήκε εκτός λειτουργίας και το δεύτερο ρεύμα κυκλοφορίας της βυθιζόμενης γέφυρας των Ισθμίων.

    Πριν από δύο χρόνια είχε γίνει ατύχημα με πλοίο που είχε χτυπήσει τη γέφυρα και από τότε βγήκε εκτός λειτουργίας το ένα ρεύμα λειτουργίας. Τον Απρίλιο του 2024 η βυθιζόμενη γέφυρα αποσυναρμολογήθηκε και βρίσκεται για επισκευή, όπως λέγεται στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Σύμφωνα με ανακοίνωση του αναδόχου του έργου η γέφυρα θα λειτουργούσε μετά από δύο μήνες, δηλαδή αρχές Ιουνίου. Παρά τις ενέργειες που έχει κάνει ο Δήμος Λουτρακίου και ο δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης δεν έχει υπάρξει αποτέλεσμα, ενώ η γέφυρα στην Εθνική οδό που κατεδαφίστηκε είναι στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

    «Από το 2018 ταλαιπωρούμαστε»

    «Η κατάσταση αυτή τη στιγμή με την κατεδάφιση της γέφυρας στην Εθνική Οδό είναι απελπιστική. Χάσαμε και τη δεύτερη πρόσβαση που είχαμε με την απέναντι πλευρά. Έχει εγκλωβιστεί όλη η περιοχή κι αυτό διότι από το 2018 έχουμε σοβαρά προβλήματα και μόνιμα παράπονα από τη λειτουργία της βυθιζόμενης γέφυρας στα Ίσθμια. Καταρχήν η βυθιζόμενη γέφυρα του Ισθμού εδώ και δύο χρόνια λειτουργούσε με το ένα ρεύμα κυκλοφορίας ύστερα από άλλο ατύχημα όταν έπεσε πάνω της ένα διερχόμενο καράβι. Και το ένα ρεύμα το έκοψαν αρχές Απριλίου. Μας είπαν σε δύο μήνες θα είναι έτοιμη και μέχρι σήμερα που μιλάμε δεν ξέρει κανείς τίποτα», είπε στο ethnos.gr ο Ηλίας Ριζομιλώτης πρόεδρος του Εξωραϊστικού και Εκπολιστικού Συλλόγου Καλαμακίου.

    Περιπέτεια για τους μαθητές

    Όπως τονίζει ο Ηλίας Ριζομιλώτης, το πρωί της Τρίτης οι μαθητές από το Καλαμάκι και το Σαρωνικό θα πρέπει να πάνε απέναντι στο χωριό Κυρά Βρύση που βρίσκεται το σχολείο τους για να δώσουν Πανελλήνιες Εξετάσεις. Μία απόσταση 5 λεπτών με το σχολικό λεωφορείο ίσως χρειαστούν και 90 λεπτά για να την καλύψουν και άλλα 90 για να επιστρέψουν.

    Δεν είναι όμως μόνον αυτό...

    Παράπονα από τη λειτουργία της βυθιζόμενης

    Όλοι οι κάτοικοι των περιοχών έχουν παράπονα από τη λειτουργία της βυθιζόμενης γέφυρας που γίνεται από την εταιρεία της Διώρυγας Κορίνθου. Υποστηρίζουν πως κανείς δεν τους ενημερώνει επίσημα για την επαναλειτουργία της ενώ με λύπη και παράπονο βλέπουν πως δε συμβαίνει το ίδιο με τη βυθιζόμενη γέφυρα της Περαχώρας. Εκεί, όταν χρειάζονται εται να προφανώς επειδή έχει μεγαλύτερη κίνηση καθώς ενώνει το Λουτράκι με την Κόρινθο.

    «Δεν έχουμε εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό. Ίσως γιατί εκεί ενώνει δύο μεγάλες πόλεις ενώ εδώ σε μας ενώνει δύο χωριά και μας έχουν αφήσει στην τύχη μας», συμπληρώνει ο Ηλίας Ριζομιλώτης.

    Ικανοποίηση αλλά και επιφυλάξεις για δήλωση Σταϊκούρα

    Οι κάτοικοι των περιοχών που επηρεάζονται ικανοποιήθηκαν με τη δήλωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα πως η νέα γέφυρα στην Εθνική Οδό θα είναι έτοιμη μέσα σε πέντε μέρες αλλά εκφράζουν επιφυλάξεις και φόβους πως οι πέντε μέρες θα είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερο διάστημα.

    «Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο»

    Ο Γιάννης Θεοδώρου που μένει στο Καλαμάκι και πριν λίγες ημέρες έπιασε δουλειά σε τουριστική επιχείρηση στις Κεχριές βλέπει τη ζωή του να αλλάζει, τα παιδιά του αποκλείονται από τα φροντιστήρια αλλά και τον σταθμό του Προαστιακού στην Κόρινθο που έφτασε σε 10 λεπτά από το σπίτι του:

    «Βρισκόμαστε στις 8 Ιουνίου και κανείς δεν έχει ενημέρωση το πότε θα λειτουργήσει η βυθιζόμενη γέφυρα. Γκρεμίστηκε και η γέφυρα στην Εθνική Οδό. Μετά τα γεγονότα με το βυτιοφόρο και την κατεδάφιση της μοναδικής γέφυρας που μας εξυπηρετούσε πρέπει να βρεθεί λύση άμεσα. Δε μπορούμε να περιμένουμε άλλο. Πρέπει να καταλάβουν πως έχει κοπεί η ζωή μας στη μέση. Δεν είμαι σίγουρος εάν θα έχουμε λύση σε πέντε μέρες. Από Δευτέρα πρέπει να πάμε στις δουλειές μας. Δεν ξέρω τι ώρα θα φτάσω. Αφήστε τα κόστη και τις βενζίνες και αφήστε το τι θα γίνει εάν γίνει κάποιο άλλο τροχαίο. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Μας έχουν αφήσει στην τύχη μας», λέει ο Γιάννης Θεοδώρου.

    Πηγή: ethnos.gr

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς