Αρκετά παράπονα για την εξυπηρέτηση του κοινού δεχθήκαμε τις τελευταίες ημέρες σε ότι αφορά την λειτουργία της διοικητικής υπηρεσίας του ΕΦΚΑ (ΙΚΑ) Πύργου στην οδό Μυστρά. Ούτως ή άλλως η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται περιορισμένα λόγω των μέτρων για τον κορωνοϊό, ενώ ένα ακόμα πρόβλημα τεχνικής φύσεως ήρθε να δυσχαιράνει την κατάσταση.
Όπως τόνισε μιλώντας στο ilialive.gr ο προϊστάμενος της υπηρεσίας Χρήστος Παλυβός Προϊστάμενος ΕΦΚΑ Πύργου “… το πρόβλημα μας είναι ότι εμείς εδώ δεν έχουμε τηλέφωνα από τις 24 Απριλίου. Έχουμε δώσει βλάβη στον ΟΤΕ, μέχρι σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί. Ο κόσμος δεν μπορεί να κλείσει ραντεβού, για να έρχεται ένας- ένας, με αποτέλεσμα να βλέπετε αυτό που βλέπετε εδώ πέρα που είναι μαζεμένοι όλοι. Ο κόσμος δεν ξέρει πιθανόν να στείλει e-mail τα αιτήματά του τα οποία απαντάμε την επόμενη μέρα. Το πρόβλημα μας είναι αυτό, δεν μπορεί να μπει ο κόσμος μέσα, δεν έχουμε εντολή να βάζουμε τον κόσμο μέσα, απλά θα υπάρχει υπάλληλος εδώ που θα εξυπηρετεί έναν, έναν. Ούτε χρήματα πετάμε, και το βλέπετε κι εσείς, ο προϊστάμενος κατέβηκε κάτω και λύθηκε το πρόβλημα. Από δω γίνονται όλες οι συναλλαγές. Από εδώ γίνονται όλα…” εξήγησε ο κ. Παλυβός, απαντώντας σχετικά με τις καταγγελίες που δεχθήκαμε για την εξυπηρέτηση του κοινού.