Από το παράθυρο εξυπηρετείται το κοινό στη ΔΟΥ Πύργου λόγω των συνθηκών που επικρατούν για την προστασία από τον κορωνοϊό. Για την ασφάλεια συναλλασομένων και προσωπικού η εξυπηρέτηση γίνεται μέσω ραντεβού αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία. Βέβαια υπάρχουν και αυτοί που δεν γνωρίζουν τη διαδικασία και όσο να είναι βιώνουν μια ταλαιπωρία, μέχρι να αντιληφθούν τι ακριβώς συμβαίνει λόγω των. μέτρων.
Σε ελάχιστες και πολύ ειδικές περιπτώσεις επιτρέπεται να εισέλθει στην υπηρεσία ο πολίτης προκειμένου να εξυπηρετηθεί…
Όπως τόνισε μιλώντας στο ilialive.gr ο προϊστάμενος της ΔΟΥ Πύργου Μηνάς Παναγιωτίδης “… δεν δημιουργούνται ουρές το ελέγχουμε συνεχώς, έτσι ώστε να προστατευθεί και το κοινό αλλά και οι υπάλληλοι της υπηρεσίας, γιατί είναι μεγάλος ο αριθμός των υπαλλήλων. Έχουμε μία ελεγχόμενη διαδικασία ως προς την εξυπηρέτηση. Η εξυπηρέτηση μέχρι στιγμής γίνεται ομαλά, εξυπηρετούμε πάνω από 1500 ραντεβού την εβδομάδα και μέχρι στιγμής δεν είχαμε ιδιαίτερα προβλήματα.
Τώρα, όταν υπάρχουν επείγοντα ζητήματα όπως ακριβώς λένε οι διατάξεις βάζουμε τον κόσμο μέσα στα επείγοντα ζητήματα. Αυτό το οποίο απαιτείται είναι ο πολίτης να πάρει τηλέφωνο η να στείλει e-mail και να κλείσει ραντεβού, έτσι ώστε να μπορέσει να έρθει την προκαθορισμένη ώρα, να παραλάβει το πιστοποιητικό του και να απομακρυνθεί. Εάν απαιτείται συγκεκριμένη κατάσταση μπαίνει μέσα. Αυτή είναι η διαδικασία…” εξήγησε.