Με την παρούσα ανακοίνωση θέλουμε να εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας προς τη Διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς σχετικά με την απουσία ενημέρωσης της τοπικής κοινωνίας της Ανδρίτσαινας και των όμορων χωριών ως προς τη λειτουργία του τραπεζικού καταστήματος Ανδρίτσαινας. Προς μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε ότι και μετά την άρση των έκτακτων μέτρων του κορονοϊού δεν ξεκίνησε η επαναλειτουγία του καταστήματος της Ανδρίτσαινας, ενώ νιώθουμε την ανάγκη να εκφράσουμε τα παράπονά μας και σχετικά με την μετ’ εμποδίων λειτουργία του ΑΤΜ όλο αυτό το χρονικό διάστημα.
Ως σύλλογος επιθυμούμε να ευαισθητοποιηθεί η Διοίκηση της Τράπεζας ως προς τον κοινωνικό ρόλο που καλείται να διαδραματίσει το συγκεκριμένο κατάστημα του τραπεζικού ιδρύματος αφού εξυπηρετεί τις ανάγκες ανθρώπων μεγάλης ηλικίας που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, ενώ οι συγγενείς νεώτερης ηλικίας βρίσκονται δεκάδες και εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά με αποτέλεσμα να μην μπορούν να τους βοηθήσουν.
Καλούμε, λοιπόν, τη Διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς να μην προβαίνει σε διαρκείς εκπτώσεις ως προς τις παρεχόμενες υπηρεσίες της στην περιοχή μας (υπενθυμίζουμε την απομάκρυνση του ΑΤΜ Νέας Φιγαλείας), αλλά να σταθεί βασικός πυλώνας στην προσπάθεια που μόλις ξεκίνησε η νεολαία της περιοχής για αναβάθμιση της περιοχής.
Με εκτίμηση, Το Δ.Σ. του Συλλόγου Νέων Ανδρίτσαινας ‘’Παρράσιοι’’